"Тұрғын үй-коммуналдық дамудың 2020 – 2025 жылдарға арналған "Нұрлы жер" мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 31 желтоқсандағы № 1054 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 15 желтоқсандағы № 849 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 23 қыркүйектегі № 736 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 23.09.2022 № 736 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Тұрғын үй-коммуналдық дамудың 2020 2025 жылдарға арналған "Нұрлы жер" мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 31 желтоқсандағы № 1054 қаулысына мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Тұрғын үй-коммуналдық дамудың 2020 – 2025 жылдарға арналған "Нұрлы жер" мемлекеттік бағдарламасында:

      "Мемлекеттік бағдарламаның мақсаты, міндеттері, нысаналы индикаторлары және іске асыру нәтижелерінің көрсеткіштері" деген 4-бөлімде:

      "1-міндет. Бірыңғай тұрғын үй саясатын іске асыру" деген кестеде:

      мына:

      "

3. ҚТҚЖБ қарыздарының саны

"Бәйтерек" ҰБХ" АҚ деректері

қарыздар бірлігі

"Бәйтерек" ҰБХ" АҚ, ҚТҚЖБ

3057

8382

12916

13333

13125

13125

3125

3125

Жағдайы төмен отбасылар үшін (2%)

-

5000

10000

10000

10000

10000

-

-

ЖАО кредиттік тұрғын үйді сатып алуы үшін (5 %)

3057

3382

2916

3333

3125

3125

3125

3125

      "

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "     

3. ҚТҚЖБ қарыздарының саны

"Бәйтерек" ҰБХ" АҚ деректері

қарыздар бірлігі

"Бәйтерек" ҰБХ" АҚ, ҚТҚЖБ

3057

8382

15916

27333

13125

13125

3125

3125

жағдайы төмен отбасылар үшін (2 %)

-

5000

10000

10000

10000

10000

-

-

ЖАО кредиттік тұрғын үйді сатып алуы үшін (5 %)

3057

3382

2916

3333

3125

3125

3125

3125

"Шаңырақ" пилоттық жобасы бойынша
5 %



3000

14000





      ";

      "Бірыңғай тұрғын үй саясатын іске асыру" деген 5.1-бөлімде:

      "Бағдарламаға қатысуға арналған өлшемшарттар (тұрғын үйдің қолжетімділік сатысы)" деген 5.1.1-кіші бөлімде:

      бесінші бөліктен кейін мынадай мазмұндағы бөлікпен толықтырылсын:

      "Қарыз қаражатын пайдалана отырып, бастапқы немесе қайталама нарықтарда тұрғын үй сатып алу үшін азаматтарға ипотекалық кредиттеудің әртүрлі құралдары, тұрғын үй құрылысы жинақ жүйелері ("7-20-25", "Баспана-хит", "Орда", "Өз үйім", "Жас отбасы", "Әскери Баспана", "Бақытты отбасы", "Шаңырақ", "5-20-25" ипотекалық тұрғын үй бағдарламалары) ұсынылады.";

      2-тармақта:

      алтыншы бөліктегі 2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) соңғы 6 (алты) айда еңбек және (немесе) кәсіпкерлік қызметтен түсетін, отбасының әрбір мүшесіне шаққанда тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңда бекітілген ең төменгі күнкөріс деңгейінің 3,1 еселенген шамасынан аспайтын табысының (зейнетақы аударымдарын, жеке табыс салығын және өзге де міндетті аударымдарды есепке алмағанда) болуы;";

      3-тармақта:

      төртінші бөліктегі 2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) соңғы 6 (алты) айда еңбек және (немесе) кәсіпкерлік қызметтен (зейнетақы аударымдарын, жеке табыс салығын және өзге де міндетті аударымдарды есепке алмағанда) отбасының әрбір мүшесіне шаққанда тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңмен бекітілген ең төменгі күнкөріс деңгейінің 3,7 еселенген шамасына дейінгі ең төменгі табысының болуы негіз болып табылады.

      Кірістер расталмаған жағдайда әкімдіктер өткізетін кредиттік тұрғын үйді толық құны бойынша (қарызды ресімдемей) сатып алу үшін өз қаражатының (оның ішінде тұрғын үй құрылысы жинақтарының) сомасы болған кезде қатысуға жол беріледі;";

      тоғызыншы бөліктегі 2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) соңғы 6 (алты) айда табысы жоқ не еңбек және (немесе) кәсіпкерлік қызметтен (зейнетақы аударымдарын, жеке табыс салығын және өзге де міндетті аударымдарды есепке алмағанда) отбасының әрбір мүшесіне шаққанда тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңмен бекітілген ең төменгі күнкөріс деңгейінің 3,7 еселенген шамасына дейінгі ең төменгі табысының болуы негіз болып табылады.

      Кірістер расталмаған жағдайда әкімдіктер өткізетін кредиттік тұрғын үйді толық құны бойынша (қарызды ресімдемей) сатып алу үшін өз қаражатының (оның ішінде тұрғын үй құрылысы жинақтарының) сомасы болған кезде қатысуға жол беріледі;";

      3-1-тармақта:

      төртінші бөліктегі 2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) соңғы 6 (алты) айда табысы жоқ не еңбек және (немесе) кәсіпкерлік қызметтен (зейнетақы аударымдарын, жеке табыс салығын және өзге де міндетті аударымдарды есепке алмағанда) отбасының әрбір мүшесіне шаққанда тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңмен бекітілген ең төменгі күнкөріс деңгейінің 3,7 еселенген шамасына дейінгі ең төменгі табысының болуы негіз болып табылады.

      Кірістер расталмаған жағдайда әкімдіктер өткізетін кредиттік тұрғын үйді толық құны бойынша (қарызды ресімдемей) сатып алу үшін өз қаражатының (оның ішінде тұрғын үй құрылысы жинақтарының) сомасы болған кезде қатысуға жол беріледі.";

      оныншы бөліктегі 1) және 2) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) қарыздың мақсаты – бастапқы нарықта тұрғын үй сатып алу (жеке құрылыс салушылардың, оның ішінде тұрғын үй құрылысының проблемалық объектілерін аяқтау жөніндегі уәкілетті ұйымның тұрғын үй құрылысы объектілерінде, сондай-ақ "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ еншілес ұйымының кепілдігімен қамтамасыз етілген тұрғын үй, ЖАО кредиттік тұрғын үйі;

      2) сыйақы мөлшерлемесі – жылдық 5 %-ға (бес пайызға) дейін;";

      он бірінші бөліктен кейін мынадай мазмұндағы бөлікпен толықтырылсын:

      "Шаңырақ" пилоттық жобасы шеңберінде жеке құрылыс салушылардың тұрғын үйлерін сатып алуға кепілдік беру үшін ҚТҚЖБ құрылыс салушылармен ынтымақтастық туралы келісімдер (оффтейк-келісімшарттар) жасасуға құқылы.

      Бұл ретте, ынтымақтастық туралы келісім жасалғанға дейін ҚТҚЖБ үміткерлерді іріктеуді ҚТҚЖБ-ның ішкі құжаттарына сәйкес алдын ала броньдау тетігі арқылы жүзеге асырады. Іріктеу қорытындысы бойынша ҚТҚЖБ қатысуға өтініш берген үміткерлермен тұрғын үйді алдын ала броньдау шарттарын жасасады.

      Келісімшарт жасалған тұрғын үйді сатып алу үшін алдын ала және аралық тұрғын үй қарыздарын беру үшін ҚТҚЖБ ҚР ҰБ еншілес ұйымынан немесе республикалық бюджеттен алынған облигациялық қарыз шеңберінде қаражат бөледі.";

      "Бірыңғай тұрғын үй саясатын іске асыру" деген 5.1-бөлімде:

      "Әлеуметтік тұрғын үйді дамыту жөніндегі шаралар" деген 5.1.2-кіші бөлімде:

      2-тармақта:

      бірінші бөліктегі 2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) облигациялар шығару есебінен қаржыландырылатын кредиттік тұрғын үй жобалары бойынша:

      Алматы қаласында 240 мың теңгеге дейін;

      Нұр-Сұлтан қаласы мен оның қала маңы аймағында 220 мың теңгеге дейін;

      Шымкент қаласында және Алматы қаласының қала маңы аймағында 200 мың теңгеге дейін;

      Ақтөбе, Атырау, Ақтау, Түркістан қалаларында, Қарағанды және Қостанай облыстарында 180 мың теңгеге дейін;

      қалған өңірлерде 160 мың теңгеге дейін;

      жеке тұрғын үй құрылысының пилоттық жобалары шеңберінде 120 мың теңгеге дейін.";

      сегізінші бөліктен кейін мынадай мазмұндағы бөлікпен толықтырылсын:

      "Уәкілетті органмен, мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен, бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша әлеуметтік тұрғын үй құрылысын одан әрі қаржыландыру үшін ЖАО-ға ішкі нарыққа қатысушылар арасында нарықтық жағдайларда облигациялық қарыздарды тартуға жол беріледі.";

      "Тұрғын үй құрылысын ынталандыру жөніндегі шаралар" деген 5.1.3-кіші бөлімде:

      2.1-тармақтағы бірінші, екінші және үшінші бөліктер мынадай редакцияда жазылсын:

      "Тұрғын үйдің қолжетімділігін арттыру мақсатында "Бәйтерек "ҰБХ" АҚ еншілес ұйымы ішкі құжаттарға сәйкес:

      1) тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы заңнамаға сәйкес кепілдік беру тетігін;

      2) мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалармен жасалатын тиісті меморандумдар (келісімдер) бойынша кейіннен сатып алу құқығымен жалға беру мақсатында тұрғын үй салуды және/немесе сатып алуды жүзеге асырады.

      Түсетін жалдау төлемдері, бюджет қаражатының пайдаланылмаған бөлігі, нарықтық жағдайларда капиталдың ішкі және халықаралық нарықтарында, оның ішінде квазимемлекеттік сектор субъектілерінің кепілдігімен тартылатын қаражат қаржыландыру көздері болуы мүмкін. Жалдау төлемдерін тартылған қаражатпен микширлеуге жол беріледі.

      Қосымша түсетін жалдау төлемдері ЕДБ ипотекалық қарыздары бойынша талап ету құқықтарын сатып алуға, қабылданған міндеттемелерді өтеу және (немесе) Бағдарлама шеңберінде кейіннен сатып алу мүмкіндігімен жалға беру мақсатында тұрғын үйді салу және (немесе) сатып алу бойынша тұрғын үй құрылысы жобаларын іске асыруға бұрын бағытталған "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ еншілес ұйымының меншікті қаражатын қайтару (алмастыру) үшін пайдаланылуы мүмкін.";

      2.3-тармақта:

      бірінші бөліктен кейін мынадай мазмұндағы бөлікпен толықтырылсын:

      "Нұр-Сұлтан қаласының әкімдігіне құрылыс-монтаждау жұмыстарына арналған қаражатты, осы Бағдарламаның 5.1.2-кіші бөлімінің 2 және 2-1-тармақтарына сәйкес тартылған облигациялық қарыздарды Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында көзделген тәртіпке сәйкес бюджеттік кредиттеу арқылы тұрғын үй құрылысының проблемалық объектілерін аяқтау үшін пайдалануға жол беріледі. Бұл жағдайда тиісті бос алаңдар осы Бағдарламаның 5.1.1-кіші бөлімінің 3, 3-1-тармақтарына сәйкес өткізілуге жатады.";

      "Халықты сапалы ауызсумен және су бұру қызметтерімен ұтымды қамтамасыз ету" деген 5.2-бөлімде:

      он бірінші бөліктен кейін мынадай мазмұндағы бөлікпен толықтырылсын:

      "Қаржы институттарымен бірлесіп қаржыландыру болжанатын жобалар бойынша "ТКШ ҚазОрталығы" АҚ Оператор ретінде ТКШ-да жобаларды дайындау, жобаларды қаржыландыру және іске асыру схемасын құрылымдау мәселелері бойынша қаржы ұйымдарымен үйлестіруді жүзеге асырады.";

      он сегізінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қалалар мен өнеркәсіптік кәсіпорындардың сарқынды суларды тазалауға арналған КТҚ-ның нашар жұмыс істеуі қоршаған орта мен су ресурстарының антропогендік ластануы ауқымының өсуіне алып келеді. 27 қалада КТҚ жоқ немесе әбден тозған, 26 қалада жаңғырту және реконструкциялау талап етіледі.";

      жиырма екінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Осы бағыттың бірыңғай қарыз алушысы және операторы мынадай негізгі функциялары бар ТКШ жаңғырту және дамыту жөніндегі ұйым болады: бастапқы деректерді талдау, КТҚ құнын оңтайландыру мақсатында жобалау құжаттамасын қайта өңдеу, конкурс өткізу және мердігермен DB-келісімшартқа қол қою, жобалау құжаттамасын келісу, мердігер орындаған жұмыстарды қабылдау, авторлық және техникалық қадағалау жүргізу, орындалған жұмыстар үшін ақы төлеу, КТҚ басқару кезінде көрсеткіштердің мониторингі, эскроу шотты басқару және қарызды өтеу, КТҚ-ға корпоративтік менеджментті енгізу. Бұл ретте, Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес республикалық және жергілікті бюджеттердің қарыздарға қызмет көрсетуге және оларды өтеуге арналған қаражаты есебінен қарыздарды өтеу тетігі пысықталады. Бұдан басқа, қарызды ұйымдастыру, жобаны дайындау, бірыңғай ТЭН әзірлеу, әрбір жоба бойынша конкурстық рәсімдерді жүргізу, жұмыстарды орындау сапасының мониторингі бойынша Оператор көрсететін қызметтердің көлемін орындау мақсатында мердігер республикалық бюджеттен қаржыландыру мәселесін пысықтайды. Бір үйлестірушінің болуы жобаларды іске асыру процесін біріздендіруге және бақылауға мүмкіндік береді.";

      жиырма бесінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Тұтастай алғанда, барлық қалаларда қоса алғанда 2025 жылға дейін КТҚ-ны салу, жаңғырту және реконструкциялау мәселелерін шешу көзделеді. Жобаларды іске асыру жылдары бойынша қалалардың тізбесін тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган айқындайды. Келесі кезеңде барлық ауылдарды сумен жабдықтау қызметтерімен 100 % қамтамасыз еткеннен кейін ауылдық елді мекендердің су бұру жүйелерін салу және реконструкциялау мәселелері шешілетін болады.";

      "ТКШ жаңғырту және дамыту" деген 5.3-бөлімде:

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Халықтың тыныс-тіршілігіне қолайлы жағдай жасау мақсатында коммуналдық секторды, бірінші кезекте сумен жабдықтау және су бұру, энергиямен жабдықтау (жылумен, газбен, электрмен жабдықтау) жүйелерін жаңғырту (реконструкциялау және салу) бойынша шаралар кешенін іске асыру жалғасады.";

      "Жылумен, сумен жабдықтау және су бұру жобаларын қаржыландыру" деген 5.3.2-кіші бөлімде:

      жиырма төртінші, жиырма бесінші, жиырма алтыншы, жиырма жетінші бөліктер мынадай редакцияда жазылсын:

      "Жылумен, сумен жабдықтаудың және су бұрудың жаңа жүйелерін салу және қолданыстағыларын реконструкциялау инфрақұрылымдық гранттар (субсидиялар) немесе қайтарымды негізде бюджеттік кредиттер бере отырып, бюджеттен тыс қаржыландыру есебінен басым түрде жүзеге асырылады.

      Жылумен, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін реконструкциялау мен жаңғырту бойынша қаржыландырудың жаңа тәсілдері.

      Бюджеттік субсидиялар қолданыстағы заңнамада белгіленген тәртіппен жылумен, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін реконструкциялауға және жаңғыртуға жіберілетін болады. Сондай-ақ, Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті – Елбасының, Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің тапсырмалары болған жағдайда жылумен, сумен жабдықтаудың және су бұрудың жекелеген әлеуметтік маңызы бар жобалары субсидиялануы мүмкін.

      Жылумен, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін реконструкциялау және жаңғырту жөніндегі жобаларды іске асыру шеңберінде қаражат бөлудің мынадай схемасы көзделеді:

      жоба құнының 70 %-ы республикалық бюджеттен субсидиялар түрінде қаржыландырылады;

      жоба құнының 15 %-ына дейін жергілікті бюджеттен қаржыландырылады;

      жоба құнының 15 %-ына бастап табиғи монополиялар субъектілерінің қаражаты есебінен қаржыландырылады.";

      отыз бірінші бөліктен кейін мынадай мазмұндағы бөлікпен толықтырылсын:

      "Қаржыландыру тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы уәкілетті орган бекітетін Жылумен, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін салуды, реконструкциялауды және жаңғыртуды субсидиялау қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.";

      отыз екінші және отыз үшінші бөліктер мынадай редакцияда жазылсын:

      "Жергілікті атқарушы органдар қаржыландыру көздерін міндетті түрде көрсете отырып, жылумен, сумен жабдықтау, су бұру жүйелерін реконструкциялау және жаңғырту, желілердің тозуын азайту, тұрғын үй қорын аспаптандыру деңгейін ұлғайту және жаңа технологияларды енгізу, автоматтандыру және цифрландыру жөніндегі инвестициялық жобалардың өңірлік жоспарларын әзірлейді және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы уәкілетті органмен келіседі. Өңірлік жоспарларды өңірдің бірінші басшысы бекітеді.

      Оператор бюджеттік инвестициялық жобаларды, оның ішінде субсидиялар арқылы іске асырылатын жобаларды қарау кезінде энергия тиімді, ресурс үнемдейтін, сондай-ақ жаңа технологиялар мен жобалау-сметалық құжаттаманы қолдануға арналған техникалық тапсырманы техникалық және технологиялық шешімдер тұрғысынан қарау бойынша жұмысты жалғастырады.";

      "Жаңа технологияларды дамыту" деген 5.3.3-кіші бөлім мынадай редакцияда жазылсын:

      "5.3.3 Жаңа технологияларды дамыту

      ТКШ саласындағы технологиялар трансфертінің неғұрлым тартымды бағыттары мыналар болып табылады: коррозияға қарсы технологиялар; жаңа құрылыс материалдары; деректерді алу мен берудің қашықтағы жүйелері; сарқынды суларды тазарту жөніндегі жаңа технологиялар; коммуналдық қалдықтардың теріс әсерін төмендету.

      Технологиялар трансферті және оны енгізу үшін негізгі өлшемшарттар мыналар болып табылады: ресурс-энергия үнемдейтін технологиялар: ресурстарды тұтынуды төмендету, энергия сыйымдылығын төмендету, энергия тиімділігін арттыру, технологияның қоршаған ортаға кешенді әсері, технологияны енгізудің экономикалық орындылығы.

      Жаңа технологиялар трансферті бойынша тағы бір іс-шара стартаптарды дамытуды ынталандыру жобасы (CLEANTECH – акселерация) болып табылады.

      Қазақстан GCIP – TheGlobalCleantechInnovationProgrammeforSMEs бағдарламасына (ШОБ үшін "таза" технологиялардың жаһандық инновациялық бағдарламасы) қатысады, ол неғұрлым перспективалы кәсіпкерлерді айқындау үшін бәсеке негізінде стартаптарды алдын ала іріктеуді, акселерациялауды және коммерцияландыруды қамтиды.

      Қазақстан жобаны іске асыру және қолдау барысында су және энергетика ресурстарын (ауызсу, сарқынды сулар, ЖЭК, ғимараттарды терможаңғырту, энергия үнемдеу және энергия тиімділігі) ұтымды пайдалану және ТКШ саласында қалаларды орнықты дамыту үшін модельдер жасау мәселелерін шешуге дайын технологиялық бизнес шешімдер ала алады. Мұндай технологиялар энергия үнемдеуге, халық үшін су сапасын жақсартуға алып келеді және болашақта Қазақстанда коммуналдық желілерді пайдалануға арналған шығыстарды едәуір қысқартуға көмектеседі.";

      "Тұрғын үй қорын күрделі жөндеу және реновациялау" деген 5.4-бөлімде:

      5.4.2-кіші бөлім мынадай редакцияда жазылсын:

      "КТҮ-де жөндеу жүргізу үшін пәтерлердің, тұрғын емес үй-жайлардың меншік иелерінің шешімі қажет.

      КТҮ-де күрделі жөндеу жүргізудің негізгі тетігі ЖАО 2011 – 2015 жылдары республикалық бюджеттен бөлінген қаражат шеңберінде бұрын КТҮ жөндеген тұрғын емес үй-жайлардың, пәтерлердің меншік иелерінің қайтарымды қаражаты есебінен қамтамасыз етіледі.

      Облыстық, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының ЖАО бюджеттерге қосымша республикалық бюджеттен 7 жылға жылдық 0,1 %-бен бюджеттік кредиттер бөлінетін болады.

      Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкіне күрделі жөндеу жүргізуді ұйымдастыру тәртібін тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын уәкілетті орган бекітеді.

      ХҚҰ қаражатын тарту тағы бір тетік болып табылады. ХҚҰ-дан қарызға қаражат алу міндетті түрде көппәтерлі тұрғын үйлерге терможаңғырту элементтерімен күрделі жөндеу жүргізу және жаңа технологияларды қолдану шартымен жүзеге асырылатын болады.

      Перспективада қаржы ұйымдарының, сондай-ақ энергия сервистік шарттар (келісімшарттар) негізінде КТҮ-ге күрделі жөндеу жүргізуді қаржыландыру нұсқалары қарастырылатын болады.

      Тұрғын үй қорын күрделі жөндеу жөніндегі жобаларды іске асыру азаматтардың тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларын жақсартуға, қаражатты жинақтау жүйесінің неғұрлым оңтайлы жұмыс істеуі мен дамуына әкеледі.";

      "Қажетті ресурстар" деген 6-бөлімде:

      "Аббревиатуралардың толық жазылуында":

      үшінші, бесінші, он төртінші, жиырмасыншы жолдар алып тасталсын;

      "Тұрғын үй-коммуналдық дамудың 2020 – 2025 жылдарға арналған "Нұрлы жер" мемлекеттік бағдарламасына қосымшада:

      "Тұрғын үй-коммуналдық дамудың 2020 – 2025 жылдарға арналған "Нұрлы жер" мемлекеттік бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары" деген кестеде:

      "1-міндет. Бірыңғай тұрғын үй саясатын іске асыру" деген кестеде:

      мына:

      "

3. ҚТҚЖБ қарыздарының саны

қарыздарбірлігі



"Бәйтерек" ҰБХ" АҚ (келісу бойынша), ҚТҚЖБ(келісу бойынша)

12916

13333

13125

13125

3125

3125

58 749



1) жағдайы төмен отбасылар үшін (2%)

10000

10000

10000

10000



40 000



2) ЖАО кредиттік тұрғын үйді сатып алуы үшін (5 %)

2916

3333

3125

3125

3125

3125

18 749



      "

      деген жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      "


3. ҚТҚЖБ қарыздарының саны

қарыздарбірлігі



"Бәйтерек" ҰБХ" АҚ (келісу бойынша), ҚТҚЖБ (келісу бойынша)

15916

273333

13125

13125

3125

3125

72 749




1) жағдайы төмен отбасылар үшін (2%)

10000

10000

10000

10000



40 000


РБ



2) ЖАО кредиттік тұрғын үйді сатып алуы үшін (5 %)

2916

3333

3125

3125

3125

3125

18 749

РБ



3)"Шаңырақ"пилоттық жобасы бойынша 5%

3000

14000





1400

Бюджеттен тыс қорлар


      ";


      реттік нөмірі 14-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

14

Жалға берілетін тұрғын үй нарығындағы қызметтің ашықтығын қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар әзірлеу


Қазақстан РеспубликасыныңҮкіметіне ақпарат

2020 жылғы желтоқсан
 

ИИДМ, Қаржымині, АҚДМ, ҰЭМ








талап етілмейді


      ";

      реттік нөмірі 24-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

24

Стартаптарды дамытуды ынталандыру жобасын іске асыру

млрд теңге

Жаһандық экологиялық қор бойынша ҚР ұлттық үйлестірушісіне есеп
 

жыл сайын, 2020 – 2025 жылдар

ЭГТРМ, ҰЭМ

0,225*

0,225*

0,225*




0,675*

бюджеттен тыс қаражат


      ".

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2019 года № 1054 "Об утверждении Государственной программы жилищно-коммунального развития "Нұрлы жер" на 2020 – 2025 годы"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 15 декабря 2020 года № 849. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 сентября 2022 года № 736.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 23.09.2022 № 736.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2019 года № 1054 "Об утверждении Государственной программы жилищно-коммунального развития "Нұрлы жер" на 2020 – 2025 годы" следующие изменения и дополнения:

      в Государственной программе жилищно-коммунального развития "Нұрлы жер" на 2020 – 2025 годы, утвержденной указанным постановлением:

      в разделе 4 "Цель, задачи, целевые индикаторы и показатели результатов реализации Государственной программы":

      в таблице "Задача 1. Реализация единой жилищной политики":

      строки

      "

3.Количество займов ЖССБК

данные АО "НУХ "Байтерек"

ед. займов

АО "НУХ "Бай-терек", ЖССБК

3057

8382

12916

13333

13125

13125

3125

3125

для малообеспеченных семей (2%)

-

5000

10000

10000

10000

10000

-

-

для выкупа кредитного жилья МИО (5%)

3057

3382

2916

3333

3125

3125

3125

3125

      "

      изложить в следующей редакции:

      "

3.Количество займов ЖССБК

данные АО "НУХ "Байтерек"

ед. займов

АО "НУХ "Байтерек", ЖССБК

3057

8382

15916

27333

13125

13125

3125

3125

для малообеспеченных семей (2%)

-

5000

10000

10000

10000

10000

-

-

для выкупа кредитного жилья МИО (5%)

3057

3382

2916

3333

3125

3125

3125

3125

по пилотному проекту "Шаңырақ" (5%)




3000

14000





      ";

      в разделе "5.1. Реализация единой жилищной политики":

      в подразделе "5.1.1 Критерии для участия в программе (лестница доступности жилья)":

      после части пятой дополнить частью следующего содержания:

      "Для приобретения жилья на первичном или вторичном рынках с использованием заемных средств гражданам предлагаются различные инструменты ипотечного кредитования, системы жилищных строительных сбережений (ипотечные жилищные программы "7-20-25", "Баспана-хит", "Орда", "Свой дом", "Жас отбасы", "Әскери Баспана", "Бақытты отбасы", "Шаңырақ", "5-20-25").";

      в пункте 2:

      в части шестой подпункт 2) изложить в следующей редакции:

      "2) наличие дохода от трудовой и (или) предпринимательской деятельности (без учета пенсионных отчислений, индивидуального подоходного налога и иных обязательных отчислений) за последние 6 (шесть) месяцев, не превышающего на каждого члена семьи 3,1-кратной величины прожиточного минимума, утвержденного законом о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год;";

      в пункте 3:

      в части четвертой подпункт 2) изложить в следующей редакции:

      "2) наличие дохода от трудовой и (или) предпринимательской деятельности (без учета пенсионных отчислений, индивидуального подоходного налога и иных обязательных отчислений) за последние 6 (шесть) месяцев на каждого члена семьи до 3,7-кратной величины прожиточного минимума включительно, утвержденного законом о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год.

      В случае неподтверждения доходов допускается участие при наличии суммы собственных средств (в том числе жилищных строительных сбережений) для выкупа кредитного жилья, реализуемого акиматами, по полной стоимости (без оформления займа);";

      в части девятой подпункт 2) изложить в следующей редакции:

      "2) наличие дохода от трудовой и (или) предпринимательской деятельности (без учета пенсионных отчислений, индивидуального подоходного налога и иных обязательных отчислений) за последние 6 (шесть) месяцев на каждого члена семьи до 3,7-кратной величины прожиточного минимума включительно, утвержденного законом о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год.

      В случае не подтверждения доходов допускается участие при наличии суммы собственных средств (в том числе жилищных строительных сбережений) для выкупа кредитного жилья, реализуемого акиматами, по полной стоимости (без оформления займа);";

      в пункте 3-1:

      в части четвертой подпункт 2) изложить в следующей редакции:

      "2) наличие дохода от трудовой и (или) предпринимательской деятельности (без учета пенсионных отчислений, индивидуального подоходного налога и иных обязательных отчислений) за последние 6 (шесть) месяцев на каждого члена семьи до 3,7-кратной величины прожиточного минимума включительно, утвержденного законом о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год.

      В случае неподтверждения доходов допускается участие при наличии суммы собственных средств (в том числе жилищных строительных сбережений) для выкупа кредитного жилья, реализуемого акиматами, по полной стоимости (без оформления займа).";

      в части десятой подпункты 1) и 2) изложить в следующей редакции:

      "1) цель займа - приобретение жилья на первичном рынке (жилье частных застройщиков, в том числе в объектах жилищного строительства уполномоченной организации по завершению проблемных объектов жилищного строительства, а также обеспеченных гарантией дочерней организации АО "НУХ "Байтерек", кредитное жилье МИО);"

      2) ставка вознаграждения – до 5 % (пять процентов) годовых;";

      после части одиннадцатой дополнить частью следующего содержания:

      "Для гарантирования выкупа жилья частных застройщиков в рамках пилотного проекта "Шаңырақ" ЖССБК вправе заключать с застройщиками соглашения о сотрудничестве (оффтейк-контракты).

      При этом, до заключения соглашения о сотрудничестве ЖССБК осуществляет отбор претендентов посредством механизма предварительного бронирования согласно внутренним документам ЖССБК. По итогам отбора ЖССБК заключает с претендентами, подавшими заявления на участие, договоры предварительного бронирования жилья.

      Для предоставления предварительных и промежуточных жилищных займов при выкупе законтрактованного жилья ЖССБК выделяются средства в рамках облигационного займа, полученного от дочерней организации НБ РК, или республиканского бюджета.";

      в разделе "5.1. Реализация единой жилищной политики":

      в подразделе 5.1.2. "Меры по развитию социального жилья":

      в пункте 2:

      в части первой подпункт 2) изложить в следующей редакции:

      "2) по проектам кредитного жилья, финансируемым за счет выпуска облигаций:

      до 240 тыс. тенге − в городе Алматы;

      до 220 тыс. тенге − в городе Нур-Султане и его пригородной зоне;

      до 200 тыс. тенге − в городе Шымкенте и пригородной зоне города Алматы;

      до 180 тыс. тенге − в городах Актобе, Атырау, Актау, Туркестан, Карагандинской и Костанайской областях;

      до 160 тыс. тенге − в остальных регионах;

      до 120 тыс. тенге − в рамках пилотных проектов строительства индивидуальных домов.";

      после части восьмой дополнить частью следующего содержания:

      "Допускается МИО привлекать облигационные займы на рыночных условиях среди участников внутреннего рынка для дальнейшего финансирования строительства социального жилья по согласованию с уполномоченным органом, центральным уполномоченным органом по государственному планированию, центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета.";

      в подразделе "5.1.3 Меры по стимулированию строительства жилья"

      части первую, вторую и третью пункта 2.1. изложить в следующей редакции:

      "В целях повышения доступности жилья дочерняя организация АО "НУХ "Байтерек" в соответствии с внутренними документами осуществляет:

      1) механизм гарантирования согласно законодательству о долевом участии в жилищном строительстве;

      2) строительство и/или приобретение жилья в целях последующего предоставления в аренду с правом выкупа по соответствующим меморандумам (соглашениям), заключаемым с государственными и негосударственными юридическими лицами.

      Источниками финансирования могут быть поступающие арендные платежи, неиспользованная часть бюджетных средств, привлекаемые средства на внутреннем и международных рынках капитала на рыночных условиях, в том числе под гарантии субъектов квазигосударственного сектора. Допускается микширование арендных платежей с привлеченными средствами.

      Дополнительно поступающие арендные платежи могут быть использованы для выкупа прав требований по ипотечным займам БВУ, погашения принятых обязательств и (или) возврата (замещения) собственных средств дочерней организации АО "НУХ "Байтерек", ранее направленных на реализацию проектов жилищного строительства жилья и (или) приобретения жилья в целях последующего предоставления в аренду с правом выкупом в рамках Программы.";

      в пункте 2.3.:

      после части первой дополнить частью следующего содержания:

      "Допускается акимату города Нур-Султана использовать средства на строительно-монтажные работы для завершения проблемных объектов жилищного строительства, привлеченные облигационные займы, согласно пунктам 2 и 2-1 подраздела 5.1.2 настоящей Программы, посредством бюджетного кредитования в соответствии с порядком, предусмотренным действующим законодательством Республики Казахстан. В этом случае соответствующие свободные площади подлежат реализации в соответствии с пунктами 3, 3-1 подраздела 5.1.1 настоящей Программы.";

      в разделе "5.2 Рациональное обеспечение населения качественной питьевой водой и услугами водоотведения":

      после части одиннадцатой дополнить частью следующей редакции:

      "По проектам, предполагаемым к совместному финансированию с финансовыми институтами, АО "КазЦентрЖКХ" в качестве Оператора осуществляет координацию с финансовыми организациями по вопросам подготовки проектов в ЖКХ, структурирования схемы финансирования и реализации проектов.";

      часть восемнадцатую изложить в следующей редакции:

      "Плохое функционирование КОС, предназначенных для очистки сточных вод городов и промышленных предприятий, приводит к росту масштаба антропогенных загрязнений окружающей среды и водных ресурсов. В 27 городах отсутствуют или полностью изношены КОС, в 26 городах требуются модернизация и реконструкция.";

      часть двадцать вторую изложить в следующей редакции:

      "Единым заемщиком и оператором данного направления станет организация по модернизации и развитию ЖКХ со следующими основными функциями: анализом исходных данных, переработкой проектной документации с целью оптимизации стоимости КОС, проведением конкурса и подписанием DB-контракта с подрядчиком, согласованием проектной документации, принятием выполненных работ подрядчиком, проведением авторского и технического надзора, оплатой за выполненные работы, мониторингом показателей при управлении КОС, управлением эскроу счетом и погашением займа, внедрением корпоративного менеджмента на КОС. При этом, проработается механизм погашения займов за счет средств республиканского и местного бюджетов в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан на обслуживание и погашение займов. Кроме того, в целях выполнения объема услуг Оператора по организации займа, подготовке проекта, разработке единого ТЭО, проведению конкурсных процедур по каждому проекту, мониторингу качества выполнения работ подрядчиком прорабатывается вопрос финансирования из республиканского бюджета. Наличие одного координатора позволит унифицировать и контролировать процесс реализации проектов.";

      часть двадцать пятую изложить в следующей редакции:

      "В целом решение вопросов строительства, модернизации и реконструкции КОС предусматривается во всех городах до 2025 года включительно. Перечень городов по годам реализации проектов определяется уполномоченным государственным органом в сфере жилищно-коммунального хозяйства. На следующем этапе после 100 % обеспечения всех сел услугами водоснабжения будут решаться вопросы строительства и реконструкции систем водоотведения сельских населенных пунктов.";

      в разделе "5.3 Модернизация и развитие ЖКХ":

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "В целях создания комфортных условий жизнедеятельности населения продолжится реализация комплекса мер по модернизации (реконструкции и строительству) коммунального сектора, в первую очередь, систем водоснабжения и водоотведения, энергоснабжения (тепло-, газо-, электроснабжение).";

      в подразделе "5.3.2 Финансирование проектов тепло-, водоснабжения и водоотведения":

      части двадцать четвертую, двадцать пятую, двадцать шестую, двадцать седьмую изложить в следующей редакции:

      "Строительство новых и реконструкция действующих систем тепло-, водоснабжения и водоотведения приоритетно осуществляются за счет внебюджетного финансирования с предоставлением инфраструктурных грантов (субсидии) или бюджетных кредитов на возвратной основе.

      Новые подходы финансирования по реконструкции и модернизации систем тепло-, водоснабжения и водоотведения.

      Бюджетные субсидии будут направляться в порядке, установленном действующим законодательством, на реконструкцию и модернизацию систем тепло-, водоснабжения и водоотведения. Также, в случае наличия поручений Елбасы Первого Президента Республики Казахстан, Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан могут субсидироваться отдельные социально значимые проекты тепло-, водоснабжения и водоотведения.

      В рамках реализации проектов по реконструкции и модернизации систем тепло-, водоснабжения и водоотведения предусматривается следующая схема выделения средств:

      - 70 % от стоимости проекта финансируется из республиканского бюджета в виде субсидий;

      - до 15 % от стоимости проекта финансируется из местного бюджета;

      - от 15 % от стоимости проекта финансируется за счет средств субъектов естественных монополий.";

      после части тридцать первой дополнить частью следующего содержания:

      "Финансирование осуществляется в соответствии с Правилами субсидирования строительства, реконструкции и модернизации систем тепло-, водоснабжения и водоотведения, утверждаемыми уполномоченным органом в сфере жилищно-коммунального хозяйства.";

      части тридцать вторую и тридцать третью изложить в следующей редакции:

      "Местные исполнительные органы разработают и согласуют с уполномоченным органом в сфере жилищно-коммунального хозяйства региональные планы инвестиционных проектов по реконструкции и модернизации систем тепло-, водоснабжения, водоотведения, снижению износа сетей, увеличению уровня приборизации жилищного фонда и внедрению новых технологий, автоматизации и цифровизации с обязательным указанием источников финансирования. Региональные планы будут утверждены первым руководителем региона.

      Оператором продолжится работа по рассмотрению технического задания на применение энергоэффективных, ресурсосберегающих, а также новых технологий и проектно-сметной документации на предмет технических и технологических решений при рассмотрении бюджетных инвестиционных проектов, в том числе реализуемых через субсидирование.";

      подраздел "5.3.3 Развитие новых технологий" изложить в следующей редакции:

      "5.3.3 Развитие новых технологий

      Наиболее привлекательными направлениями трансферта технологий в сфере ЖКХ являются: антикоррозионные технологии; новые строительные материалы; удаленные системы съема и передачи данных; новые технологии по очистке сточных вод; снижение негативного воздействия коммунальных отходов.

      Основными критериями для трансферта технологий и его внедрения являются: ресурсо-энергосберегающие технологии; снижение потребления ресурсов; снижение энергоемкости; повышение энергоэффективности; комплексное воздействие технологии на окружающую среду; экономическая целесообразность внедрения технологии.

      Еще одним мероприятием по трансферту новых технологий является проект стимулирования развития стартапов (CLEANTECH – акселерация).

      Казахстан участвует в программе GCIP – TheGlobalCleantechInnovationProgrammeforSMEs (Глобальная инновационная Программа "чистых" технологий для МСБ), которая включает в себя предварительный отбор, акселерацию и коммерциализацию стартапов, на основе конкуренции для определения наиболее перспективных предпринимателей.

      Казахстан в ходе реализации и поддержки проекта сможет получить готовые технологические бизнес решения вопросов рационального использования водных и энергетических ресурсов (питьевой воды, сточных вод, ВИЭ, термомодернизации зданий, энергосбережения и энергоэффективности) и создания моделей для устойчивого развития городов в сфере ЖКХ. Подобные технологии ведут к энергосбережению, улучшению качества воды для населения и помогут в будущем существенно сократить расходы на эксплуатацию коммунальных сетей в Казахстане.";

      в разделе "5.4. Капитальный ремонт и реновация жилищного фонда":

      подраздел 5.4.2. изложить в следующей редакции:

      "Для проведения ремонта в МЖД необходимо решение собственников квартир, нежилых помещений.

      Основной механизм проведения капитального ремонта МЖД обеспечивается за счет возвратных средств собственников квартир, нежилых помещений, ранее отремонтированных МЖД в рамках средств, выделенных МИО из республиканского бюджета в 2011 – 2015 годах.

      Дополнительно областным бюджетам, МИО городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента будут выделяться из республиканского бюджета бюджетные кредиты под 0,1 % годовых на 7 лет.

      Порядок организации проведения капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума утверждается уполномоченным органом, осуществляющим руководство и межотраслевую координацию в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства.

      Другим механизмом является привлечение средств МФО. Заимствование средств МФО будет осуществляться при обязательном условии проведения капитального ремонта многоквартирных жилых домов с элементами термомодернизации и применения новых технологий.

      В перспективе будут предусмотрены варианты финансирования проведения капитального ремонта МЖД финансовыми организациями, а также на основе энергосервисных договоров (контрактов).

      Реализация проектов по капитальному ремонту жилищного фонда приведет к улучшению жилищно-бытовых условий граждан, более оптимальному функционированию и развитию системы накопления средств.";

      в разделе "6.Необходимые ресурсы":

      в "Расшифровке аббревиатур"

      строки третью, пятую, четырнадцатую, двадцатую исключить;

      в приложении к Государственной программе жилищно-коммунального развития "Нұрлы жер" на 2020 – 2025 годы:

      в таблице "План мероприятий по реализации Государственной программы жилищно-коммунального развития "Нұрлы жер" на 2020 – 2025 годы":

      в разделе "Задача 1. Реализация единой жилищной политики"

      строки

      "


3. Количество займов ЖССБК

ед.займов



АО "НУХ "Байтерек" (по согласованию), ЖССБК (по согласованию)

12916

13333

13125

13125

3125

3125

58 749




1) для малообеспеченных семей (2%)

10000

10000

10000

10000



40 000




2) для выкупа кредитного жилья МИО (5%)

2916

3333

3125

3125

3125

3125

18 749



      ";

      изложить в следующей редакции:

      "


3. Количество займов ЖССБК

ед.займов



АО "НУХ "Байтерек" (по согласованию), ЖССБК (по согласованию)

15916

273333

13125

13125

3125

3125

72 749




1) для малообеспеченных семей (2%)

10000

10000

10000

10000



40 000

РБ



2) для выкупа кредитного жилья МИО (5%)

2916

3333

3125

3125

3125

3125

18 749

РБ



3) по пилотному проекту "Шаңырақ"(5%)

3000

14000





1400

внебюджные средства


      ";

      строку, порядковый номер 14, изложить в следующей редакции:

      "

14

Выработка предложений по обеспечению прозрачности деятельности на рынке арендного жилья


информация в Правительство Республики Казахстан

декабрь
2020 года

МИИР, МФ,
МИОР, МНЭ,








не требуется


      ";

      строку, порядковый номер 24, изложить в следующей редакции:

      "

24

Реализация проекта стимулирования развития стартапов

млрд. тенге

отчет национальному координатору РК по Глобальному экологическому фонду

ежегодно, 2020 - 2025 годы

МЭГПР, МНЭ

0,225*

0,225*

0,225*




0,675*

внебюджетные средства


      ".

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Мамин