Әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорацияларды дамытудың 2025 жылға дейінгі кешенді жоспарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 4 тамыздағы № 520 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2024 жылғы 24 қаңтардағы № 31 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 24.01.2024 № 31 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорацияларды дамытудың 2025 жылға дейінгі кешенді жоспары (бұдан әрі – Кешенді жоспар) бекітілсін.

      2. Жергілікті атқарушы органдар мен әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорациялар (келісу бойынша) Кешенді жоспарда көзделген іс-шаралардың Кешенді жоспарда белгіленген мерзімдерде орындалуын қамтамасыз етсін, Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігіне олардың іске асырылу барысы туралы ақпарат берсін.

      3. Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі жартыжылдық және жыл қорытындысы бойынша (25 шілдеге және 25 қаңтарға қарай) Қазақстан Республикасының Үкіметіне Кешенді жоспардың іске асырылу барысы туралы жиынтық ақпарат берсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігіне жүктелсін.

      5. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2021 жылғы 4 тамыздағы
№ 520 қаулысымен
бекітілген

Әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорацияларды дамытудың 2025 жылға дейінгі кешенді жоспары

      Әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорациялар (бұдан әрі – ӘКК) 15 жыл ішінде оларды құру және одан әрі дамыту кезінде бастапқыда пайымдалғандай тиімді өңірлік даму институттарына айналған жоқ. Бұған ӘКК жүйесіндегі бірқатар жүйелі проблемалар мен қайшылықтар себеп болды:

      1) өңірлік даму институтының бірыңғай анықтамасының болмауы және олардың немен айналысуы тиіс екендігі туралы түсіністіктің болмауы (кейде өзара қарама-қайшы ұғымдар: әлеуметтік (кейде шығынды) жобаларды қолдайтын әлеуметтік бағдарланған құрылым ретіндегі ӘКК мен барынша пайда алуға бағытталған бизнеске бағдарланған құрылым ретіндегі ӘКК араласып жатады);

      2) қазіргі Тұжырымдамадағы мақсаттардағы, міндеттердегі және күтілетін нәтижелердегі қайшылықтар бастапқыда қойылған міндеттердің толық көлемде іске асырылмауына алып келді (соның салдарынан Тұжырымдамада жоспарланған күтілетін нәтижелерге іс жүзінде қол жеткізілген жоқ);

      3) ӘКК дамытудың 2020 жылға дейінгі тұжырымдамасында алдыңғы 2006 жылғы Тұжырымдаманың проблемалары мен сәтсіздіктері дұрыс ескерілген жоқ, соның салдарынан олардың көпшілігі шешілмей, бүгінгі күнге ауысты;

      4) Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарымен және басқа да үкіметтік құжаттармен нашар үндестіру (мысалы, ИИДМБ сәйкес ӘКК технологиялық даму жөніндегі ұлттық институттар ретінде айқындалды, алайда іс жүзінде ӘКК бұл бағыт бойынша мемлекеттік қолдау шараларын іске асырмайды, өйткені ӘКК функционалдарында бұл шаралар бекітілмеген);

      5) ӘКК қызметінің қаржылық моделі орнықты емес, соның салдарынан көптеген ӘКК қызметі үнемі бюджеттік салымдарды талап ететін, шығынды болып келеді;

      6) Тұжырымдамада негізі қаланған бизнеске бәсекелестік жасамау туралы негізгі қағидаттың бұзылуы (іс жүзінде ӘКК қызметі нарықтардағы бұрмалануларға және ӘКК-ге қатысты мемлекет тарапынан фаворитизмді көрсетуіне алып келеді).

      ӘКК қызметінде олардың инвестициялық мүмкіндіктерді іздестіруде, кәсіпкерлік ортаны дамытуда және жаңа жұмыс орындарын құруда белсенділіктің жеткіліксіздігі байқалады;

      7) мүдделі тараптардың жаңылыс сенімі ӘКК қызметіндегі шоғырлануды әлсіретеді ("орталықтың" күтетіні: ӘКК – түрлі мемлекеттік бағдарламалар мен тапсырмалардың орындаушысы; жергілікті жердің күтетіні: ӘКК – ірі, кейде имидждік жобаларды іске асыруға мүмкіндік беретін құрылым; бизнестің күтетіні: ӘКК – өңірде артықшылықтары бар және кейде дұрыс бәсекелестікке кедергі келтіретін құрылым, халықтың күтетіні: ӘКК – әлеуметтік маңызы бар өнімдерді нарықтық бағадан төмен бағамен жеткізушілер);

      8) жоғары кәсіби кадрлардың тапшылығы, бизнес тарапынан сенімсіздік, қосылған құны жоғары түпкілікті қайта өңдеу өнімдері үлесінің төмендігі, жер қойнауын пайдалану құқығын ресімдеу мерзімдерінің ұзақтығы, барынша жол берілетін мерзімдерді, ӘКК қатысу түрлерін және басқа да проблемаларды көрсете отырып, мәмілелерді құрылымдау әдіснамасының болмауы жөніндегі жүйелі кемшіліктер;

      9) ӘКК қызметінің ашықтығын және жұртшылықтың бақылауында болуын, оның ішінде: ӘКК-нің қойылған міндеттерді орындауының қорытындысы және әкімдердің халық алдындағы есептік кездесуі кезінде ҚШҚ-ның қол жеткізген нәтижелері туралы жыл сайынғы есеп беруі; қоғамдық кеңестердің отырыстарында ӘКК қызметінің түйінді мәселелерін қарау (ӘКК-нің даму жоспарлары, мақсаттар мен міндеттерге, қызметтің түйінді көрсеткіштеріне қол жеткізуді және ұйымдардың қаржы-шаруашылық қызметінің нәтижелерін қамтитын даму жоспарларын іске асырылуын мониторингтеудің нәтижелері туралы есептер) арқылы қамтамасыз ету қажеттігі.

      Сондай-ақ ақпаратты (мысалы, компанияның қаржылық және операциялық нәтижелері, оның ішінде аудит нәтижелері, ӘКК басқару органдарына, сондай-ақ олардың қызметкерлеріне сыйақы беру саясаты, мәмілелер және т.б.) ЭЫДҰ стандарттарына сәйкес жариялау қажеттілігі регламенттелетін болады;

      10) ӘКК-нің қаржылық тәртібі мәселелерін пысықтау, сондай-ақ олардың қызметін мониторингтеудің тиімділігін арттыру қажеттігі.

      ӘКК-нің қаржылық жай-күйіне, сондай-ақ корпорацияның стратегиялық мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізуге жауапты адамдар тобын (мысалы, атқарушы органның бірінші басшылары, әкімдерге жетекшілік ететін директорлар кеңесінің мүшелері) нақты айқындау қажет.

      Тағы бір маңызды аспект ӘКК қызметіне мониторинг жүргізудің тиімділігін арттыру қажеттігі болып табылады. Осыған байланысты ҚР-ның 2025 жылға дейінгі Ұлттық даму жоспарына сәйкес орталықсыздандыру бойынша жүргізіліп жатқан саясатты ескере отырып, ӘКК-ні үйлестіруде ҰЭМ-нің құзыретін қайта қарау мәселесі пысықталатын болады.

      Орталық деңгейде Ұлттық экономика министрлігі өңірлік даму институттарының қызметі үшін қағидаттар мен тәсілдерді белгілейді және тұрақты негізде тәжірибе алмасу үшін барлық өңірлік даму институттарының коллаборациясы үшін алаңды қамтамасыз етеді деп болжанып отыр.

      Осылайша ӘКК жүйесі өңірлерді дамытуда мемлекеттік саясатты іске асыру құралы ретінде қайта саралауды және оны тиімді өңірлік даму институтына трансформациялауды талап етеді.

      Кешенді жоспарда ӘКК-ні өңірлік даму институттарына трансформациялауға, ӘКК-нің қызметін өңірлер экономикасының орнықты жұмыс істеуіне қолдау көрсетуге бағдарлануына, ӘКК басқаруына берілген активтерді тиімді басқаруға, ӘКК жұмысының транспаренттілігі және есеп беруіне бағытталған 16 іс-шараны іске асыру көзделген.



Р/с

Атауы

Аяқтау нысаны

Орындау мерзімі

Жауапты орындаушы

Қаржыландыру көлемі

Қаржыландыру көздері

1 2 3 4 5 6 7

Күтілетін нәтижелер:
1) ӘКК-ні өңірлік даму институттарына трансформациялау;
2) ӘКК қызметінің өңірлер экономикасының тұрақты жұмыс істеуін қолдауға бағытталуы;
3) ӘКК басқаруына берілген активтерді тиімді басқару;
4) тиімділік, оның ішінде негізгі капиталға салынатын жеке инвестициялардың, өңірдің жалпы өңірлік өніміне шағын және орта кәсіпкерлік үлесінің артуы;
5) ӘКК қызметінің транспаренттілігі мен есептілігі, ӘКК құзыретін күшейту.

1.      "ӘКК трансформациясына дайындық кезеңі" бағыты

2.      1.

ӘКК қызметін талдау, оның ішінде:

ӘКК қаржылық жай-күйі және ӘКК жүзеге асыратын қызмет түрлері;

ӘКК ұйымдық құрылымы;

ӘКК қызметінің халықаралық тәжірибесіне талдау жүргізу;

стейкхолдерлер болжамдарын айқындау

ҰЭМ-ге

ақпарат

2021 жылғы қыркүйек

ЖАО, ӘКК (келісу бойынша)

талап етілмейді

талап етілмейді

3.      2.

ӘКК қызметінің жүйелі проблемаларын айқындау

ҰЭМ- ге

ақпарат

2021 жылғы қыркүйек

ЖАО, ӘКК (келісу бойынша)

талап етілмейді

талап етілмейді

4.      3.

Кәсіпкерлік пен өңір экономикасын дамытуға жәрдемдесуді қамтамасыз ететін ӘКК мақсаттарының, міндеттері мен функцияларының тізбесін айқындау, өңірлік даму институттарының жаңа моделін әзірлеу

Үкіметке ақпарат

2021 жылғы қыркүйек

ҰЭМ, ЖАО, ӘКК (келісу бойынша)

талап етілмейді

талап етілмейді

4.

Өңірлік даму институттарын дамытудың тұжырымдамалық тәсілдерін әзірлеу

Үкіметке ақпарат

2021 жылғы

қазан

ҰЭМ, ЖАО, ӘКК (келісу бойынша)

талап етілмейді

талап етілмейді

5.

ӘКК трансформациясының жол картасын әзірлеу

жол картасы

2022 жылғы қараша

ҰЭМ, ЖАО, ӘКК (келісу бойынша)

талап етілмейді

талап етілмейді

2.      "ӘКК бейінді емес және тиімсіз активтерін олардың билігінен шығару" бағыты

6.

ӘКК активтерін түгендеу, пайдаланылмайтын мүлікті анықтау

ҰЭМ- ге

ақпарат

2021 жылғы қазан

ЖАО, ӘКК (келісу бойынша)

талап етілмейді

талап етілмейді

7.

Мүлікті, жер учаскелерін, оның ішінде инфрақұрылымдық желілермен қамтамасыз етілгендерін басқару тиімділігін айқындау

ҰЭМ- ге

ақпарат

2021 жылғы қазан

ЖАО, ӘКК (келісу бойынша)

талап етілмейді

талап етілмейді

8.

Мыналар:

бейінді емес және тиімсіз активтерді ӘКК билігінен шығару;

активтердің іскерлік айналымға тартылуын қамтамасыз ету, проблемалық активтерді сауықтыру және олардың базасында бәсекеге қабілетті өндірістерді дамыту бойынша ұсыныстар әзірлеу

ҰЭМ- ге

ақпарат

2021 жылғы қазан

ЖАО, ӘКК (келісу бойынша)

талап етілмейді

талап етілмейді

9.

Сыртқы инвесторларды тарту және бейінді емес және әлеуметтік активтерді активтер портфелінен шығару арқылы активтерді иелену құрылымын оңайлату

2021 – 2025 жылдарға арналған жекешелендіру жоспарына активтерді енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу

2021 жылғы қазан

ҰЭМ, ЖАО, ӘКК (келісу бойынша)

талап етілмейді

талап етілмейді

3. "Стейкхолдерлермен өзара іс-қимыл" бағыты

10.

Әкімдіктердің, орталық мемлекеттік органдар мен ӘКК, ӘКК мен бизнестің, ӘКК мен қаржылық және қаржылық емес даму институттарының өзара іс-қимылын зерделеу

ҰЭМ- ге

ақпарат

2021 жылғы қараша

ЖАО, ӘКК (келісу бойынша)

талап етілмейді

талап етілмейді

11.

Өңірлік даму институтын дамытудың жаңа моделіне сәйкес өкілеттіктер мен жауапкершілікті бөлуді өзгерту, мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл тиімділігін арттыру

ҰЭМ- ге

ақпарат

2021 жылғы қараша

ЖАО, ӘКК (келісу бойынша)

талап етілмейді

талап етілмейді

4. "Заңнаманы жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу" бағыты

12.

Өңірлік институттың жаңа моделіне көшу үшін, оның ішінде ӘКК есептілігі мен бақылауда болу тетігін енгізу жөніндегі заңнаманы жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу

Үкіметке ақпарат

2022 жылғы маусым

ҰЭМ, ЖАО, ӘКК (келісу бойынша)

талап етілмейді

талап етілмейді

5.      "Өңірлік даму институттарының функционалын қайта қарау" бағыты

13.

ӘКК құрылымын өңірлік даму институттарын дамыту мен басқарудың жаңа моделіне сәйкестендіру, оның ішінде функцияларды, ұйымдастыру нысандарын қайта қарау

ҰЭМ- ге

ақпарат

2023 жылғы наурыз

ЖАО, ӘКК (келісім бойынша)

талап етілмейді

талап етілмейді

14.

ӘКК даму жоспарларын стратегиялық мақсаттардың жаңартылған жиынтығына сәйкес келтіру/әзірлеу

даму жоспарларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу

2023 жылғы маусым

ҰЭМ, ЖАО, ӘКК (келісу бойынша)

талап етілмейді

талап етілмейді

15.

ӘКК қызметіне корпоративтік басқарудың озық стандарттарын енгізу

корпоративтік басқару кодекстеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу

2023 жылғы қыркүйек

ҰЭМ, ЖАО, ӘКК (келісу бойынша)

талап етілмейді

талап етілмейді

16.

ӘКК трансформациясына жыл сайын мониторинг жүргізу

Үкіметке ақпарат

2023-2025 жылғы желтоқсан

ҰЭМ, ЖАО, ӘКК (келісу бойынша)

талап етілмейді

талап етілмейді

      Ескерту: аббревиатуралардың толық жазылуы:

      ҰЭМ – Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі

      ЖАО – облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдары

      ӘКК – әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорациялар

Об утверждении Комплексного плана развития социально-предпринимательских корпораций до 2025 года

Постановление Правительства Республики Казахстан от 4 августа 2021 года № 520. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 января 2024 года № 31.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 24.01.2024 № 31.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый Комплексный план развития социально-предпринимательских корпораций до 2025 года (далее – Комплексный план).

      2. Местным исполнительным органам и социально-предпринимательским корпорациям (по согласованию) обеспечить своевременное выполнение мероприятий, предусмотренных Комплексным планом, и в сроки, установленные Комплексным планом, представлять информацию о ходе их реализации в Министерство национальной экономики Республики Казахстан.

      3. Министерству национальной экономики Республики Казахстан по итогам полугодия и года (к 25 июля и 25 января) представлять в Правительство Республики Казахстан сводную информацию о ходе реализации Комплексного плана.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Министерство национальной экономики Республики Казахстан.

      5. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Мамин

  Утвержден
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 4 августа 2021 года № 520

Комплексный план
развития социально-предпринимательских корпораций до 2025 года

      Социально-предпринимательские корпорации (далее – СПК) за 15 лет не стали действенными региональными институтами развития, как изначально закладывалось в видении при их создании и дальнейшем развитии. Причиной послужило существование ряда системных проблем и противоречий в системе СПК:

      1) отсутствие единого определения регионального института развития и понимания, чем они должны заниматься (произошло смешение порой противоречивых понятий: СПК, как социально-ориентированной структуры, поддерживающей социальные (порой убыточные) проекты, с СПК, как бизнес-ориентированной структуры, нацеленной на максимальное извлечение прибыли);

      2) противоречия в целях, задачах и ожидаемых результатах в текущей Концепции привели к тому, что изначально поставленные задачи не были реализованы в полной мере (как следствие, ожидаемые результаты, запланированные в Концепции, фактически не были достигнуты);

      3) Концепция развития СПК до 2020 года слабо учитывала проблемы и провалы предыдущей Концепции 2006 года, в результате большинство из них остались не решенными и "перекочевали" в текущую;

      4) слабая синхронизация с документами системы государственного планирования и другими правительственными документами (к примеру, согласно ГПИИР1, СПК определены в качестве национальных институтов по технологическому развитию, однако фактически СПК не реализуют мер государственной поддержки по данному направлению, так как в функционалах СПК данные меры не были закреплены);

      5) неустойчивая финансовая модель деятельности СПК и, как следствие, убыточная деятельность большинства СПК, требующая постоянных бюджетных вливаний;

      6) нарушение ключевого принципа, заложенного в Концепции, о несоздании конкуренции бизнесу (фактически деятельность СПК приводит к искажениям на рынках и проявлению фаворитизма со стороны государства по отношению к СПК);

      В деятельности СПК наблюдается их недостаточная активность в поиске инвестиционных возможностей, развитии предпринимательской среды и создании новых рабочих мест.

      7) неверные ожидания заинтересованных сторон размывают фокус в деятельности СПК (ожидания "центра" – СПК, как исполнитель различных государственных программ и поручений, ожидания на местах – СПК, как структура, позволяющая реализовывать крупные, порой имиджевые проекты, ожидания бизнеса – СПК, как структура, имеющая преференции в регионе, и порой мешающая здоровой конкуренции, ожидания населения – СПК, как поставщики социально значимых продуктов, по ценам ниже рыночных);

      8) системные недостатки по дефициту высокопрофессиональных кадров, недоверию со стороны бизнеса, низкой доли продукции конечных переделов с высокой добавленной стоимостью, длительности сроков оформления права недропользования, отсутствию методологии по структурированию сделок с указанием максимально допустимых сроков, видов участия СПК и других проблем;

      9) необходимость обеспечения открытости и подконтрольности общественности деятельности СПК, в том числе путем: ежегодного отчета об итогах выполнения СПК поставленных задач и достигнутых результатах Финансово-хозяйственная деятельность во время отчетной встречи акимов перед населением; рассмотрения ключевых вопросов деятельности СПК на заседаниях общественных советов (планы развития СПК, отчеты о результатах мониторинга реализации планов развития, которые включают достижение целей и задач, ключевых показателей деятельности и результатах финансово-хозяйственной деятельности организаций).

      Также будет регламентирована необходимость публикации информации в соответствии со стандартами ОЭСР (к примеру, о финансовых и операционных результатах компании, в т.ч. по результатам аудита, политике вознаграждения органов управления СПК, а также их сотрудников, сделках, и др.).

      10) необходимость проработки вопросов финансовой дисциплины СПК, а также повышения эффективности мониторинга за их деятельностью.

      Следует четко определить круг ответственных лиц (к примеру, первые руководители исполнительного органа, члены совета директоров, курирующие акимы) за финансовое состояние СПК, а также за достижение стратегических целей и задач корпорации.

      Другим важным аспектом является необходимость повышения эффективности мониторинга за деятельностью СПК. В этой связи будет проработан вопрос пересмотра компетенции Министерство национальной экономики в координации СПК с учетом проводимой политики по децентрализации согласно Национальному плану развития РК до 2025 года.

      Предполагается, что на центральном уровне Министерство национальной экономики будет задавать принципы и подходы для деятельности региональных институтов развития и обеспечивать площадку для коллаборации всех региональных институтов развития для обмена опытом на регулярной основе.

      Таким образом, система СПК требует переосмысления как инструмента реализации государственной политики в развитии регионов и ее трансформации в эффективный региональный институт развития.

      ____________________________

      1Государственная программа индустриально-инновационного развития Республики Казахстан на 2020–2025 годы

      Комплексным планом предусмотрено к реализации 16 мероприятий, направленных на трансформацию СПК в региональные институты развития, ориентированность деятельности СПК на поддержание устойчивого функционирования экономики регионов, эффективное управление активами, переданными в управление СПК, транспарентность и отчетность деятельности СПК.


п/п

Наименование

Форма завершения

Срок исполнения

Ответственный исполнитель

Объем финансирования

Источники финансирования

1

2

3

4

5

6

7

Ожидаемые результаты:
1) трансформация СПК в региональные институты развития;
2) ориентированность деятельности СПК на поддержание устойчивого функционирования экономики регионов;
3) эффективное управление активами, переданными в управление СПК;
4) эффективность, в том числе рост частных инвестиций в основной капитал, доли малого и среднего предпринимательства в валовый региональный продукт региона;
5) транспарентность и отчетность деятельности СПК, усиление компетенции СПК.

1. Направление "Подготовительный этап к трансформации СПК"

1. 1.

Анализ деятельности СПК, в том числе: финансового состояния СПК и видов деятельности, осуществляемых СПК; организационной структуры СПК; проведение анализа международного опыта деятельности СПК; определение ожиданий стейкхолдеров

информация в МНЭ

сентябрь 2021 года

МИО, СПК (по согласованию)

не требуется

не требуются

2.

Определение системных проблем деятельности СПК

информация в МНЭ

сентябрь
2021 года

МИО, СПК (по согласованию)

не требуется

не требуются

3.

Определение перечня целей, задач и функций СПК, обеспечивающих содействие развитию предпринимательства и экономики региона, разработка новой модели региональных институтов развития

информация в Правительство

сентябрь
2021 года

МНЭ, МИО, СПК (по согласованию)

не требуется

не требуются

4.

Разработка концептуальных подходов к развитию региональных институтов развития

информация в Правительство

октябрь
2021 года

МНЭ, МИО, СПК (по согласованию)

не требуется

не требуются

5.

Разработка Дорожной карты трансформации СПК

дорожная карта

ноябрь
2022 года

МНЭ, МИО, СПК (по согласованию)

не требуется

не требуются

2. Направление "Вывод непрофильных и неэффективных активов СПК из распоряжения СПК"

6.

Инвентаризация активов СПК, выявление неиспользуемого имущества

информация в МНЭ

октябрь
2021 года

МИО, СПК (по согласованию)

не требуется

не требуются

7.

Определение эффективности управления имуществом, земельными участками, в том числе обеспеченными инфраструктурными сетями

информация в МНЭ

октябрь
2021 года

МИО, СПК (по согласованию)

не требуется

не требуются

8.

Выработка предложений по:
выводу непрофильных и неэффективных активов из распоряжения СПК;
обеспечению вовлеченности активов в деловой оборот, оздоровление проблемных активов и развитие на их базе конкурентоспособных производств

информация в МНЭ

октябрь
2021 года

МИО, СПК (по согласованию)

не требуется

не требуются

9.

Упрощение структуры владения активами путем привлечения внешних инвесторов и выведение непрофильных и социальных активов из портфеля активов

выработка предложений по включению
активов в Комплексный план приватизации на 2021-2025 годы

октябрь
2021 года

МНЭ, МИО, СПК (по согласованию)

не требуется

не требуются

3. Направление "Взаимодействие со стейкхолдерами"

10.

Изучение взаимодействия акиматов, центральных государственных органов и СПК, СПК и бизнеса, СПК и финансовых и нефинансовых институтов развития

информация в МНЭ

ноябрь
2021 года

МИО, СПК (по согласованию)

не требуется

не требуются

11.

Изменение распределения полномочий и ответственности, повышение эффективности взаимодействия с государственными органами согласно новой модели развития регионального института развития

информация в МНЭ

ноябрь
2021 года

МИО, СПК (по согласованию)

не требуется

не требуются

4. Направление "Разработка предложений по совершенствованию законодательства"

12.

Разработка предложений по совершенствованию законодательства для перехода на новую модель регионального института, в том числе по внедрению механизма подотчетности и подконтрольности СПК

информация в Правительство

июнь
2022 года

МНЭ, МИО, СПК (по согласованию)

не требуется

не требуются

5. Направление "Пересмотр функционала региональных институтов развития"

13.

Приведение структуры СПК в соответствие с новой моделью развития и управления региональных институтов развития, в том числе пересмотр функций, формы организации

информация в МНЭ

март
2023 года

МИО, СПК (по согласованию)

не требуется

не требуются

14.

Разработка/приведение планов развития СПК в соответствие с обновленным набором стратегических целей

внесение изменений и дополнений
в планы развития

июнь
2023 года

МНЭ, МИО, СПК (по согласованию)

не требуется

не требуются

15.

Внедрение передовых стандартов корпоративного управления в деятельности СПК

внесение изменений и дополнений
в кодексы корпоративного управления

сентябрь
2023 года

МНЭ, МИО, СПК (по согласованию)

не требуется

не требуются

16.

Проведение ежегодного мониторинга трансформации СПК

информация в Правительство

декабрь
2023-2025 года

МНЭ, МИО, СПК (по согласованию)

не требуется

не требуются


      Примечание: расшифровка аббревиатур:

      МНЭ – Министерство национальной экономики Республики Казахстан

      МИО – местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы

      СПК – социально-предпринимательские корпорации