Заңды тұлғалардың әлеуметтiк сала объектiлерiн жергiлiктi атқарушы органдарға кезең-кезеңмен берудiң бағдарламасын бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Қаулысы 1996 жылғы 4 шiлде N 844. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001.12.13. N 1624 қаулысымен. ~P011624

      "1996-1998" жылдарға арналған реформаларды тереңдету жөнiндегi Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң iс-қимыл жоспары және 1996 жылға арналған реформаларды тереңдету жөнiндегi Қазақстан Республикасы Үкiметi шараларының кең ауқымды жоспары туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1996 жылғы 12 қаңтардағы N 56  P960056_  қаулысымен (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1996 ж., N 3, 17-бап) бекiтiлген 1996 жылға арналған реформаларды тереңдету жөнiндегi Қазақстан Республикасы Үкiметi шараларының кең ауқымды жоспарына сәйкес, халыққа көрсетiлетiн әлеуметтiк қызметтердiң оңтайлы деңгейiн қамтамасыз ету мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi Қаулы етедi: 
      1. Қоса берiлiп отырған Заңды тұлғалардың әлеуметтiк сала объектiлерiн жергiлiктi атқарушы органдарға кезең-кезеңмен берудiң бағдарламасы бекiтiлсiн. 
      2. Балансында әлеуметтiк сала объектiлерi бар заңды тұлғаларға, белгiленген тәртiпте, оларды жергiлiктi атқарушы органдарға беру туралы ұсыныс әзiрлеу және оны облыстар мен Алматы қаласы әкiмдерiнiң қарауына енгiзу ұсынылсын. 
      3. Облыстар мен Алматы қаласының әкiмдерi тиiстi министрлiктердiң келiсiмi бойынша заңды тұлғалардың әлеуметтiк сала объектiлерiн жергiлiктi атқарушы органдарға кезең-кезеңмен берудiң бағдарламасына сәйкес жергiлiктi атқарушы органдардың балансына қабылдау-берудi қамтамасыз ететiн болсын. 
      4. Облыстардың және Алматы қаласының әкiмдерi, Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi, Қаржы министрлiгi индикативтiк жоспар мен бюджеттi жасау кезiнде белгiленген тәртiпте оларды оңтайластыруды ескере отырып, әлеуметтiк сала объектiлерiн ұстауға қаражаттар бөлу туралы мәселе қарастырсын.

     Қазақстан Республикасы
       Премьер-Министрiнiң
          орынбасары

                                       Қазақстан Республикасы
                                            Үкiметiнiң
                                      1996 жылғы "4" шiлдедегi
                                            N 844 қаулысымен
                                               бекiтiлген

        Заңды тұлғалардың әлеуметтiк сала объектiлерiн
     жергiлiктi атқарушы органдарға кезең-кезеңмен берудiң
                          Бағдарламасы

                          I. Кiрiспе
 
      Заңды тұлғалардың (бұдан әрi - кәсiпорын) әлеуметтiк сала объектiлерiн жергiлiктi атқарушы органдарға кезең-кезеңмен берудiң бағдарламасы 1996 жылғы арналған реформаларды тереңдету жөнiндегi Қазақстан Республикасы Үкiметi шараларының кең ауқымды жоспарына және Әлеуметтiк сала объектiлерiн кәсiпорындардан бөлудiң мемлекеттiк стратегиясына сәйкес жасалған. 
      Нарықтық қатынастарды қалыптастыру жағдайында балансында әлеуметтiк сала объектiлерi бар кәсiпорындардың бiрқатарының қаржылық ахуалы нашарлап кеттi, бұл олардың халыққа ұсынатын қызметтерiнiң қысқаруына, сондай-ақ әлеуметтiк қызмет көрсетудiң кейбiр объектiлерiнiң жабылуына әкелiп соқтырды. 
      Осы Бағдарлама бұл кәсiпорындардың қаржылық жағдайын тұрақтандыру, ақы төлеу негiзiнде және тiкелей тұтынушылар тарапынан қаржыландырылатын қызметтермен қатар ұсынатын әлеуметтiк қызметтердiң көлемiн сақтау мақсатында әзiрлендi. 

             2. Кәсiпорындардың әлеуметтiк сала 
                  объектiлерiнiң жай-күйi 
 
      Қазақстан Республикасы Статистика және талдау жөнiндегi мемлекеттiк комитетiнiң 1994 жылы кәсiпорындардың балансында болған әлеуметтiк сала объектiлерi туралы деректерi және 1995 жылға баға беру бойынша кәсiпорындардың балансындағы жұмыс iстеп тұрған әлеуметтiк сала объектiлерiнiң саны айтарлықтай қысқарған немесе олар өз тұрғысында пайдаланылмайды. 
      1994 жылы жұмыс iстеп тұрған бала бақшаларының төрттен бiрiне жуығы 1995 жылдың ортасына қарай жабылды. Желiлердiң елеулi қысқаруы балалар сауықтыру мекемелерi бойынша байқалады. 
      Селолық және қалалық жерлерге орналасқан әлеуметтiк сала объектiлерiн ұстауға арналған шығындардың айырмашылығы айтарлықтай. Осылайша республика бойынша кәсiпорындардың әлеуметтiк сала объектiлерiнiң селолық жерлердегi тұрғындардың жанбасына шаққандағы шығындары республика бойынша орта есеппен 1994 жылы қалалық жерлердегi шығындардың тек 30 %-тiн құрады. 
      Аймақтар бойынша бiр тұрғынға шаққандағы кәсiпорындардың әлеуметтiк сала объектiлерiн ұстауға арналған шығынның айырмашылығы да айтарлықтай: Қызылорда облысындағы 54 теңгеден Маңғыстау облысындағы 630 теңгеге дейiн. Олар республика бойынша орташа алғанда 228 теңгенi құрайды. 

                3. Басымдықтарды iрiктеу амалдары 

      Олардың әлеуметтiк тиiмдiлiгi мен бүтiндей алғанда сол аймақ пен республика үшiн маңыздылығы, жұмыстарын жергiлiктi өкiмет органдары қамтамасыз етуге тиiс әлеуметтiк сала объектiлерiн iрiктеудiң негiзгi өлшемi болып табылады. 
      Бюджеттiк қаражаттардың жеткiлiксiздiгi жағдайында кәсiпорындардың әлеуметтiк сала объектiлерiн бiр мезгiлде тиiстi жергiлiктi бюджеттердiң қаражаттары есебiнен қаржыландыруға беру мүмкiн емес. 
      Осыған байланысты берiлетiн объектiлердiң басымдылығын айқындау және бұл жағдайда әлеуметтiк инфрақұрылымынан бiрiншi кезекте босату қажет кәсiпорындардың қаржылық жағдайын да ескерiп әлеуметтiк сала объектiлерiн аймақ үшiн маңыздылығы бойынша топтастыру керек. 
      Әлеуметтiк сала объектiлерiн беру мынадай дәйектiлiкпен жүзеге асырылуы тиiс. 
      Бiрiншi топ - бұл қарастырылатын нақты аймақ үшiн өте қажеттi және кәсiпорынның ұжымы үшiн бiрiншi дәрежелi маңызды емес объектiлер болып табылатын әлеуметтiк сала объектiлерi. 
      Мұндай объектiлерге қарастырылатын аймақ үшiн күнделiктi әлеуметтiк мәнi бар мектептер, мектеп жасына дейiнгi балалар мекемелерi (балабақшалар), денсаулық сақтау объектiлерi жатады. 
      Бiрiншi кезекте осы объектiлер бойынша 1996-дан 1998 жылға дейiнгi кезеңде жергiлiктi бюджетке беру жөнiндегi жұмыстар жалғастырылуы керек. 
      1996 жылы конверсияланған кәсiпорындардың әлеуметтiк сала объектiлерiн беру жөнiндегi, сондай-ақ Павлодар және Оңтүстiк Қазақстан облыстарында орналасқан Бүкiләлемдiк Даму және Қайта жаңарту Банкiнiң Әлеуметтiк қорғау жобасында қарастырылған кәсiпорындар бойынша жұмысты жалғастыру қажет. 
      Балансында негiзiнен бүкiл қалалық әлеуметтiк инфрақұрылым бар бiр ғана үстем кәсiпорынды қалалар мен қала үлгiсiндегi поселкелер айрықша проблема құрайды. Мұндай объектiлердi беру облыста жүргiзiлген әлеуметтiк сала объектiлерi желiсiн нығайту ескерiлiп жүзеге асырылуы тиiс. 
      Екiншi топ - бiрiншi топқа кiрмеген және аймақ пен кәсiпорын үшiн бiрiншi дәрежелi маңызы бар әлеуметтiк жағдай жасамаған әлеуметтiк сала объектiлерi. 
      Мұндай объектiлерге жергiлiктi жерде олардың сол аймақ үшiн маңыздылығына қарай оларды жергiлiктi бюджетке беру туралы шешiм қабылданатын немесе басқа нұсқаулар: өзiн өзi қаржыландыруы, жекешелендiру, жалға беру, басқаруға беру, қайта бейiндеу және с.с. қарастырылатын спорт мекемелерi, демалыс үйлерi, балаларға арналған жазғы лагерьлер, кiтапханалар, мұражайлар мен көрмелер, мәдениет сарайлары мен үйлерi, санаторий-профилакторийлер және басқалары жатады. 
      Үшiншi топ - кәсiпорынның ұжымы үшiн бiрiншi кезектi әлеуметтiк жағдай жасаушы және кәсiпорынның өзiнiң қызметi үшiн айтарлықтай маңызды мәнi бар әлеуметтiк сала объектiлерi. 
      Мұндай объектiлерге әлеуметтiк сала объектiлерiнiң жалпы көлемiнде елеулi үлесi бар ведомстволық тұрғын үй қоры жатады. Кәсiпорындардың балансындағы тұрғын үйдiң 80 проценттен астамы жекешелендiрiлген және азаматтардың жеке меншiгiнде. Соған қарамастан үйлер кәсiпорындар мен ұйымдардың балансында қалып келедi, ал пәтер ақымен және коммуналдық қызметтер үшiн төленетiн ақымен толық өтелмейтiн оларды ұстауға арналған шығыстар тұрғын үй қоры балансында тұрған кәсiпорындар мен ұйымдардың қаражаттары есебiнен қаржыландырылады. Алайда, тұрғын үйге меншiк құқығын қайта бөлуге байланысты оны ұстаудың тәртiбi өзгередi, яғни тұрғын үй-коммуналдық саланың кезең-кезеңмен дотациясыз жұмыс iстеуге көшiрiлуi қарастырылады. 
      Тұрғын үй қорын ұстау және пайдалану жөнiнде мақсатты жұмыстар жүргiзу, сондай-ақ тұрғын-үй коммуналдық саланы дотациясыз жұмыс iстеу режимiне тезiрек көшiру үшiн оларға тұрғын үйлердi ұстау және пайдалану жөнiндегi қызметтердi жүктеу арқылы пәтерлер (үйлер) иелерi кооперативтерiн құру жөнiндегi жұмысты ұйымдастыру қажет. Бұл жұмыс 1996 жылы аяқталуы тиiс. 
      Әлеуметтiк сала объектiлерiн жергiлiктi атқарушы органдардың балансына берумен бiр мерзiмде аталмыш объектiлердiң коммуникациялық желiсi жөнiндегi мәселенi (оларды одан әрi пайдаланудың тәртiбi, қаржыландыру көзi және т.б.) қараған жөн. 
      Алайда кәсiпорындардың әлеуметтiк сала объектiлерiн жергiлiктi атқарушы органдарға беру мәселелерiн шешу кезiнде кәсiпорындардың барлығы бiрдей бұл объектiлердi бөлуге мүдделi болмауы мүмкiн. 
      Кейбiр кәсiпорындар өздерiнiң әлеуметтiк активтерiн сақтап қалады және пайдаланады. Мұндай жағдайда олар ұсынатын қызмет түрлерiнiң көлемiн қарастыратын аймақ бойынша сол немесе басқа қызмет көрсетулерге жалпы сұраным есебiн де ескеру қажет. 
      Әлеуметтiк сала объектiлерiн кәсiпорындардың балансынан беру кезеңдерiн айқындау кезiнде кәсiпорындардың әлеуметтiк сала объектiлерiн ауыспалы кезең бойы қолдау жөнiндегi мүмкiндiгi мен ниетiн немесе оларды одан кейiн кәсiпорын жергiлiктi атқарушы органдармен олардың бейiнiн қаржыландыру және сақтау мәселесiн шешуiн келiсу шартымен бұл әлеуметтiк объектiлердi қайтарып алуға құқықты болуын ескеруi қажет. 
      Кәсiпорынның әлеуметтiк сала объектiлерiн одан әрi пайдалануының (iшiнара, уақытша) тәртiбi мен шарттары жергiлiктi атқарушы органдармен келiсiм бойынша айқындалады. 
      Әлеуметтiк сала объектiлерiн жергiлiктi атқарушы органдардың иелiгiне беру кезiнде оларға қаржыландырудың тиiстi бейiндегi бюджеттiк ұйымдар үшiн белгiленген нормалары мен тәртiбi қолданылады. Оның үстiне берiлген әлеуметтiк сала объектiлерi бюджеттiк қаражаттардың тиiстi деңгейiн сақтауы жағдайында бюджеттен тыс қосымша көздер (қосымша арқылы қызметтер көрсету, ата-аналардың тұтынушылардың) төлем ақыларын бiртiндеп өсiру, демеушiлердiң қаражаттарын тарту және с.с.) тарта алады. 
      Әлеуметтiк сала объектiлерiн беру аймақтардың нақты ерекшелiктерi ескерiлiп, олар жасаған жоспарлардың негiзiнде жүзеге асырылуы тиiс. 
      Нақты жоспарды жасау кезiнде мынадай принциптерге: 
      пайдалануға жарамды үйлер мен ғимараттарды сақтауға; 
      әлеуметтiк сала объектiлерiнiң желiсi мен құрамын оңтайландыруға; 
      объектiлердiң толықтырылуын жобалық қуатына дейiн жеткiзуге; 
      халықтың барлық жiгiнiң әлеуметтiк қызметтердi пайдалануының, сондай-ақ халықтың әлеуметтiк қорғалмаған санаттары үшiн атаулы жәрдем жүйесiн қолданудың мүмкiндiктерiн қамтамасыз етуге; 
      ғимараттарды, жабдықтарды пайдаланудың тиiмдiлiгiн арттырудың, отын-энергетикалық және басқа да ресурстарды есептеу мен үнемдеудiң режимiн жаппай енгiзудiң есебiнен объектiлердi ұстауға арналған ағымдағы шығыстарды қысқартуды қамтамасыз етуге сүйенген жөн болар едi. 

          4. Басымдықтарды iрiктеудiң принциптерi 

      Негiзгi басымдықтарды айқындау құқығы жергiлiктi атқарушы органдарға берiледi. Бұл жағдайда әлеуметтiк сала объектiлерiн келешекте пайдалану тәртiбiне қатысты шешiм аймақ үшiн маңызы, олардың қалалық және селолық жерлерге арналған тiзiмдiк құрамы, қызмет аялары бойынша қызмет көрсетуге арналған шығыстарының көлемi, бюджеттiң есебiнен ұсталатын әлеуметтiк сала объектiлерi бойынша да және кәсiпорындардың әлеуметтiк сала объектiлерi бойынша да бiр тұрғынға шаққандағы шығыстардың үлес салмағы және басқа ерекшелiктер ескерiлетiн экономикалық талдаудың негiзiнде қабылданады. 
      Бiлiм саласында. Мектептер мен мектеп жасына дейiнгi балалар мекемелерi желiлерiнiң басымдылықтарын анықтау мен оңтайландыру және рационализациялау мүмкiндiктерiн қарастыра келiп, әрбiр объектiнiң техникалық жағдайын, оның жарақаттануын, тiзiмдiк құрамын және бiр оқушыны (баланы) ұстауға арналған шығыстарын, қаралатын аймақтың аталмыш объектiге сұранымын және т.б. ескеру қажет. 
      Мектеп жасына дейiнгi балалар мекемелерiн беру кезiнде олардың бiлiм беру желiсiнiң бiрiншi сатысы болып табылатын және мектеп жасына дейiнгi 5-6 жастағы балалар үшiн мiндеттi екенi назарда ұсталуы тиiс. 
      Денсаулық сақтау саласында. Кәсiпорындарға ведомстволық бағыныштағы денсаулық сақтау объектiлерi денсаулық сақтаудағы жалпы қызмет көрсетудiң салыстырмалы түрдегi шағын бөлiгiн бiлдiредi және тек жергiлiктi маңызы болады. Ұжымдар мен кеңшарлардағы алғашқы буынның медициналық объектiлерi қазiргi уақытта ауыр жағдайда тұрған алғашқы медициналық көмек жүйесiнiң маңызды бөлiгiн бiлдiредi. Оларға қалыпты қызмет етуi үшiн жағдай жасай отырып, аймақтардың нақты ерекшелiктерiн ескеру қажет. 
      Әлеуметтiк объектiлердi кәсiпорындардан бөлудi емдеу- профилактикалық мекемелер жүйесiн оңтайландырудың жалпы жоспарының бiр бөлiгi ретiнде жүргiзген жөн. Аурухана секторын неғұрлым тиiмдi пайдалану қажет. Ол жекелеген стационарларды рационализациялауға, бiрiктiруге, сондай-ақ жабуға алғы шарт жасайды, ал осы шаралар есебiнен үнемделген қаражаттар, денсаулық сақтау ұйымын ұстауға бағытталуы тиiс. 
      Басымдықтарды iрiктеу кезiнде мынадай өлшемдердi: 
      аурухана қызметтерiн көшiрмелеудi азайтуды, оларды халық үшiн қолайлы жерлерде шоғырландыруды, тиiмдi жұмыс iстейтiн мекемелердi сақтауды, денсаулық сақтау қызметiн оңайлатуды қамтамасыз етудi ұстану қажет. 
      Нарықтық экономика жағдайларына сәйкес келетiн және өзiн-өзi қаржыландыру принциптерiмен дамытылатын аурухана секторын құру, сондай-ақ мемлекеттiк медициналық сақтандыруда көзделiнген денсаулық сақтау объектiлерiн қаржыландыру әдiстерiн қолдану қажет. Кейбiр облыстарда облыс әкiмдерiнiң шешiмi бойынша облыстық және қалалық денсаулық сақтау басқармалары бiрiктiрiлдi. Осындай жол табудың мүмкiндiгiн бiлiм беру саласында да қолдануға болады. 

          5. Әлеуметтiк қызмет көрсетудiң ұтымды 
             деңгейiн қамтамасыз ету 

      Республика Үкiметi барлық азаматтарға әлеуметтiк қызмет көрсетулердiң кепiлдi көлемiн қамтамасыз етедi. Бюджеттi құру кезiнде облыстардың бiр тұрғынға есептегендегi әлеуметтiк қызмет көрсетулердiң кепiлдi көлемiн қаржыландыруға сұранымын ескеру қажет. 
      Ұсынылатын қызметтердiң көлемi мен олардың түрлерiн сақтауға қатысты нақты шешiмдердi жергiлiктi атқарушы органдар қабылдайды. 
      Халыққа көрсетiлетiн әлеуметтiк қызметтердiң ұтымды деңгейiн сақтау үшiн негiзгi жауапкершiлiк бұл жұмысқа жалпы басшылықты жүзеге асырушы облыстардың және Алматы қаласының әкiмдерiне жүктеледi. 

            6. Нормативтiк-құқықтық қамтамасыз ету 

      Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексiне (жалпы бөлiмi), "Меншiк туралы", "Жекешелендiру туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң Заң күшi бар Жарлықтарына, Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң "Ұлттық акционерлiк, мемлекеттiк холдинг және акционерлiк компаниялар, акционерлiк қоғамдар және ұжымдық кәсiпорындар балансындағы әлеуметтiк мәдени-тұрмыс объектiлерiн жекешелендiрудiң тәртiбi туралы Ереженi бекiту туралы" 1995 жылғы 22 ақпандағы N 193  P950193_  , "Кәсiпорындардың балансында тұрған әлеуметтiк мәдени-тұрмыстық объектiлердi жергiлiктi атқару органдарына берудiң және оларды одан әрi пайдаланудың тәртiбi туралы Ереженi бекiту туралы" 1995 жылғы 14 шiлдедегi N 975  P950975_  , "Конверсияланатын кәсiпорындардың балансында тұрған денсаулық сақтау, мектеп жасына дейiнгi балалар мекемелерi және тұрғын үй қоры объектiлерiн 1995 жылы жергiлiктi әкiмдердiң балансына беру туралы" 1995 жылғы 8 тамыздағы N 1098 қаулыларына сәйкес әлеуметтiк объектiлердi жекешелендiру және қабылдау-өткiзу жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастырудың нормативтiк базасы құрылды. 
      Әлеуметтiк объектiлердi кәсiпорындардан бөлудiң мемлекеттiк стратегиясымен кәсiпорындардың әлеуметтiк сала объектiлерiн таяу болашақта жергiлiктi атқарушы органдарға берудiң негiзгi жолдары мен принциптерi, сондай-ақ Үкiметтiң, жергiлiктi атқарушы органдар мен кәсiпорындардың әлеуметтiк активтердi сақтаудағы iс-қимылы мен жауапкершiлiгi қарастырылады. 

          7. Әлеуметтiк сала объектiлерiн беру кезiндегi 
                      iс-қимылдардың тәртiбi 

      Әлеуметтiк сала объектiлерiн жергiлiктi атқарушы органдардың балансына беру қоса берiлiп отырған ұйымдастыру жоспарына (N 1 қосымша) сәйкес жүзеге асырылады. 

               1996 жыл - ұйымдастыру кезеңi 

      Жер-жерде кәсiпорындардың әлеуметтiк сала объектiлерiн жергiліктi атқарушы органдарға қабылдау-өткiзу жөнiндегi әкiмдер аппараттарының, олардың дербес атқарушы органдарының, сондай-ақ мемлекеттiк мүлiктi басқару жөнiндегi аумақтық комитеттердiң, аталмыш объектiлердi беретiн кәсiпорындардың басшылары кiретiн облыстық, аумақтық комиссиялар (бұдан әрi - Комиссиялар) құрылады. Комиссиялар берiлетiн объектiлер бойынша деректердi жинау және талдау жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастыруды қамтамасыз етедi және басымдықты объектiлердi айқындайды. 
      Әрбiр берiлетiн объектiлерге толық сипаттамасын (орналасқан жерiн, қуаттылығын, жарақаттануын және т.с.с.) қамтитын сауалнама толтырылады. Объектiлер бойынша деректердiң үлгiлiк тiзбесi қоса берiлiп отыр (2 қосымша). 
      Сауалнаманың деректерi берушi кәсiпорындар тарапынан толтырылады және Комиссияға ұсынылады. 
      Алынған ақпараттардың негiзiнде Комиссиялар қызмет түрлерi бойынша (ауруханалар, емханалар, бала бақшалары және т.с.с.) топтастырылған берiлетiн объектiлердiң түгендеу тiзiмiн жасайды. 
      Облыстар мен Алматы қаласы Әкiмдердiң тиiстi бөлiмдерi оларды бiрiктiру жолымен әлеуметтiк объектiлер желiлерiн оңтайластырудың, қызметтердiң қайталануын болдырмаудың, қызмет көрсету аймағын кеңейту есебiнен жобалық қуатқа шығудың және с.с. нұсқаларын есептейдi, қуаттары пайдаланылмай қалған бос тұрған объектiлердi пайдалану жөнiнде ұсыныс енгiзедi. 
      Әлеуметтiк сала объектiлерi жүйелерiн оңтайландырудың iрiктелiп алынған нұсқалары негiзiнде Комиссиялар мен әкiмдер аппараттарының бөлiмдерi облыстардың және Алматы қаласының әкiмдерi бекiтетiн кәсiпорындар беретiн әлеуметтiк маңызы бар объектiлердi қабылдаудың 1997-1998 жылдарға арналған түпкiлiктi кестесiн жасайды. 
      Берiлетiндердi ескерiле отырып, әлеуметтiк сала объектiлерi бойынша оларды ұстауға қажеттi қаржылар есептеледi. Бұл объектілердi жергiліктi бюджеттерден қаржыландырудың мүмкiндiгi анықталады, ал шығыстардың жабылмайтын бөлiгiне қаржыландырудың қосымша көздерi iздестiрiледi. 
      Ондай көздер: 
      ата-аналардың баланы ұстау үшiн ақы төлеуiн арттыру; 
      қосымша ақылы қызметтер көрсету; 
      әлеуметтiк объектiлердi жекешелендiруден және қолда бар жүйелердi оңтайландырудан алынған қаражаттар; 
      берiлген әлеуметтiк объектiлердi ауыспалы кезең бойы қолдауға ниет бiлдiрген кәсiпорындардың қайырымдылық акциялары; 
      беретiн кәсiпорындардың үлестiк қатысуы (келiсiмде немесе шартта көрсетiледi); 
      өзге де көздер болуы мүмкiн. 
      Әлеуметтiк салаға арналған қаражатқа жалпы қажеттiлiктi айқындау кезiнде денсаулық сақтау объектiлерiн Медициналық сақтандыру қоры арқылы қаржыландыру тәртiбi өзгергенiн және қаражаты медициналық мекемелердi ұстауға пайдалануы мүмкiн ақылы медициналық қызмет көрсетулердiң көлемi артқанын ескеру қажет. 
      Облыстардың әлеуметтiк саланы қаржыландырудағы қажеттiлiгiн индикативтiк жоспардың жобалары мен бюджеттi қалыптастырған кезде Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi мен Экономика министрлiгi мүдделi министрлiктермен бiрлесiп қарастырады. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi мен Экономика министрлiгi индикативтiк жоспардың жобалары мен жергiлiктi бюджеттердi әзiрлеу кезеңiнде бақылау сандарының құрамында қалалық және селолық жерлер бойынша жеке алып, бiр тұрғынға (бiр балаға, оқушыға) шаққандағы денсаулық сақтау және бiлiм беру объектiлерiн (аймақтар бойынша жеке тұрғыда) ұстауға арналған шығыстардың кепiлдi мөлшерiнiң көрсеткiштерiн облыстарға жеткiзедi. 
      Бұл көрсеткiштер денсаулық сақтау және бiлiм беру объектiлерiн жергiлiктi бюджеттен ұстауға арналған шығыстардың жалпы көлемiн айқындау кезiнде, сондай-ақ аймақтарға республикалық бюджеттен субвенциялар көлемiн айқындау кезiнде ескерiлетiн болады. 
      Әлеуметтiк сала объектiлерiн бөлу олардың аймақ үшiн маңыздылығы, олардың желiлерiнiң оңтайландырылуы, өзiн-өзi қаржыландыру мүмкiндiгi, жекешелендiру және бұл объектiлердi ұстау мен пайдаланудың басқа да нысандары ескерiлiп жүзеге асырылады.
      Аталмыш кезеңде тұрғын үй-коммуналдық салаларын дотациясыз жұмыс iстеуге көшiру аяқталады.

         1997-1998 жылдар - әлеуметтiк маңызы бар объектiлердi
           жаппай жергiлiктi атқарушы органдарға беру кезеңi

     Әлеуметтiк объектiлер мектеп жасына дейiнгi балалар мекемелерi, мектептер, денсаулық сақтау мекемелерi бойынша:
     1997 жылы - барлық берiлетiн объектiлердiң кем дегенде 40 процентiн жергiлiктi бюджетке қабылдау-өткiзу;
     1998 жылы - мұндай объектiлердi жергiлiктi атқарушы органдардың қабылдау-өткiзудi аяқтауы қамтамасыз етiледi.

              1999-2000 жылдар - аяқтау кезеңi

     Бұл кезеңде қаржыландыру көздерiн, оларды одан әрi пайдаланудың тәртiбi мен шарттарын айқындау арқылы кәсiпорындардың әлеуметтiк сала объектiлерiн жергiлiктi атқарушы органдарға беру жөнiндегi жұмыстар толықтай аяқталады.

                             Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң
                                1996 жылғы "4" шiлдедегi
                                    N 844 қаулысына
                                        1-қосымша      

      Заңды тұлғалардың әлеуметтiк сала объектiлерiн жергiлiктi
               атқарушы органдарға кезең-кезеңмен берудi
                          ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖОСПАРЫ 
____________________________________________________________________
 р\с           шаралар       Орындалу мерзiмi   Орындауға жауаптылар
____________________________________________________________________
  1. Заңды тұлғалардың         шiлде 1996 ж      Облыстар мен Алматы
     (кәсiпорындардың)                           қаласының әкiмдерi
     әлеуметтiк сала
     объектiлерiн жергiлiктi
     атқарушы органдарға
     қабылдау-өткiзу
     жөнiндегi облыстық
     аумақтар комиссиясын
     ұйымдастыру

  2. Берiлетiн әлеуметтiк сала  шiлде 1996 ж      Комиссиялар
     объектiлерiнiң әрқайсысы
     бойынша белгiленген
     нысанда ақпараттық деректер
     жинау

  3. Әлеуметтiк сала объектi.   шiлде 1996 ж      Комиссиялар
     лерiнiң қызмет түрлерi
     бойынша түгендеу
     тiзiмдерiн жасау

 4.  Бiлiм беру, денсаулық      шiлде 1996 ж      Бiлiм министрлiгi,
     сақтау объектiлерiн ұстауға                  Денсаулық сақтау
     арналған шығындардың ең аз                   министрлiгi
     мөлшерiн анықтау тәртiбiн                    Қазақстан
     бекiту                                       Республикасының
                                                Қаржы министрлiгiмен
                                                  келiсiм бойынша

 5.  Аймақ бойынша бiр адамға,  1996 жылдың      Облыстар мен Алматы
     мектеп жасына дейiнгi бiр  10 тамызына      қаласының әкiмдерi
     балаға (оқушыға) шаққанда   дейiн
     денсаулық сақтау және бiлiм
     беру объектiлерiн ұстауға
     арналған шығыстардың ең аз
     мөлшерiн анықтау

 6.  Кәсiпорындардан            1996 жылдың      Облыстар мен Алматы
     қабылданатын әлеуметтiк    15 тамызына      қаласының әкiмдерi
     сала объектiлерiн ескере   дейiн
     отырып, аймақтың әлеуметтiк
     сала объектiлерi желiлерiн
     оңтайландыру жөнiндегi
     варианттарды есептеу.
     Әлеуметтiк саланы тиiстi
     бюджет қаражаттары мен қосымша
     тартылған көздер есебiнен
     ұстауға арналған қосымша
     сомалар қажеттiлiгiн анықтау

 7.  Заңды тұлғалардан          1996 жылдың      Облыстар мен Алматы
     (кәсiпорындардан)          20 тамызына      қаласының әкiмдерi,
     жергiлiктi атқарушы           дейiн         Комиссияның ұсынуы
     органдар балансына алынған                  бойынша
     әлеуметтiк сала объектiлерiн
     қабылдау кестесiн жасап,
     бекiту

 8.  Облыстар бойынша           бюджеттiң        Қазақстан
     жәрдемақылар мөлшерiн      жасалу           Республикасының
     белгiлеу үшiн қосымша      мерзiмдерi       Қаржы министрлiгi,
     қаражаттар қажеттiлiгiн                     облыстар мен Алматы
     ескере отырып, алдағы жылға                  қаласының әкiмдерi
     облыстар ұсынған әлеуметтiк
     маңызы бар объектiлердi
     қабылдау-өткiзу кестелерi
     жобасының мемлекеттiк
     бюджетте жасалу
     мерзiмдерiн қарау

 9.  Тиiстi жылға арналған       1997-1998       Облыстар мен Алматы
     қабылдау-өткiзу кестесiнде  жылдар          қаласының әкiмдерi,
     көзделген мерзiмде заңды    iшiнде          заңды тұлғалар
     тұлғалардың (кәсiпорындардың)               (кәсiпорындар)
     әлеуметтiк сала объектiлерiн
     қабылдау

 10. Жергiлiктi бюджетке        1997-2000        Облыстар мен Алматы
     беруге жатпайтын            iшiнде          қаласының әкiмдерi,
     әлеуметтiк сала                             Мемлекеттiк мүлiктi
     объектiлерiн заңды                          басқару жөнiндегi
     тұлғалардан                                аумақтық комитеттер,
     (кәсiпорындардан) бөлу;                     заңды тұлғалар
     қаржыландыру көздерiн,                      (кәсiпорындар)
     олардың бұдан былай
     пайдалану тәртiбi мен
     шарттарын белгiлеу

                                      Қазақстан Республикасы
                                       Үкiметiнiң 1996 жылғы
                                       "4" шiлдедегi
                                       N 844 қаулысына
                                            2-қосымша
 
            Объектiлер бойынша түгендеу тiзiмдерiн 
             жасауға қажеттi мәлiметтердiң үлгi
                           тізбесi 

     Ұйымның түрi: Мектепке дейiнгi балалар мекемесi
____________________________________________________________________
Әлеуметтiк сала объектiлерiнiң сипаты      Ескертулер
____________________________________________________________________
   Атауы мен шарттық белгiсi         Әрбiр мектепке дейiнгi балалар
                                      мекемесiне тiркеу үшiн шарт
                                      нөмiрi берiлуге тиiс

     Тұрған жерi                      Облыс, қала, аудан

     Мекен-жайы

     Телефоны

     Меншiк түрi

     Материалдық-техникалық тұрғыда
     қамтамасыз етiлуi

     Ғимарат түрi                     Қабаттылығы, бiр (көп) қабатты
                                      үйлер бөлiгi және басқалары

     Алаңға орналасқан үйлер саны     Оқу бөлмелерiнiң, офистердiң,
     (ш.м.)                           музыка залдарының, ас үйлердiң
                                      және басқаларының саны

     Коммуналдық қызметтер            Жылу жүйелерi, электр, су,
                                      санитарлық объектiлер

     Iргелес аумақтар                 Орналасқан аумағы (га) және
                                      ондағы салынған құрылыстар

     Жалпы-техникалық ахуалы          Салынған жылы, сейсмикалық
                                      төзiмдiлiгi, құрылыс түрi
                                      (панельдi, кiрпiш, т.б.)
                                      ғимараттың тозуы

     Пайдалану қуаты                  (өткен және ағымдағы жылдар
                                      ақпараттары)

     Топтар саны                      Жынысы мен жасына қарай
     Балалар саны
     Оқыту тiлi

     Арнайы топтар                    Дене бiтiмi және басқа
                                      кемiстiгi бар балалар үшiн

     Жұмыс тәртiбi
     Тамақтану тәртiбi
     Балаларының мектепке дейiнгi
     мекемелерге барғаны үшiн
     төленетiн төлемнен босатылған
     ата-аналар процентi

     Персонал

     Барлық қызметкерлер
     соның iшiнде
     негiзгi персонал

     Бюджет                           (соңғы жыл мен ағымдағы жылдың
                                       нақты бағалануы)

     персоналды ұстауға; жылу
     жүйесi мен басқа да
     коммуналдық қызметтерге;

     үйлер мен ғимараттарды
     жөндеуге;
     тамақтануға;
     басқаларына арналған
     шығыстар

     Кiрiстер:
     балансында мектепке дейiнгi
     балалар мекемесi бар заңды
     тұлға арқылы бөлiнетiн қаражаттар;
     бюджеттiк;
     көрсетiлетiн қызметтер
     төлемi;

     басқалары                        Ата аналар мен мұғалiмдерден
                                      тартылғандары

     Жалпы мәлiметтер

     Жақын маңдағы балалар            Атауы, мекен жайы
     бақшасы

     Жақын маңдағы бастауыш           Атауы, мекен жайы
     мектеп

     Қамтитын ауданы                  Балалардың жақын жердегi бала
                                      бақшадан қашықтығы, арнайы
                                      көлiгiнiң болуы

     ЕСКЕРТУ: Басқа бiлiм беру объектiлерi бойынша сауалнамалар
              олардың жұмыс ерекшелiктерi мен қаржыландырылу
              тәртiбiн ескере отырып осыған ұқсас нысанда
              толтырылады.

     Ұйымның түрi: Денсаулық сақтау объектiлерi
____________________________________________________________________
Әлеуметтiк сала объектiлерiнiң сипаты      Ескерту
____________________________________________________________________
    Атауы мен шарттық белгiсi         Әрбiр мекеменiң тiркелу үшiн
                                      шарттық нөмiрi болуға тиiс

     Тұрған жерi                      Облыс, қала, аудан

     Мекен-жайы

     Телефоны

     Меншiк түрi

     Материалдық-техникалық           (өткен және ағымдағы жылдың
            ахуалы                    ақпараттары)

     Ғимарат түрi                     қабаттылығы, бiр (көп) қабатты
                                      үйлер бөлiгi және басқалары

     Алаңға орналасқан үйлер саны     палаталар, кабинеттер,
                                      зертханалар, ас үйлер саны,
                                      т.б.

     Коммуналдық қызметтер            Жылу жүйелерi, электр, су,
                                      санитарлық объектiлер

     Iргелес аумақ                    Орналасқан аумағы (га) және
                                      ондағы салынған құрылыстар

     Жалпы-техникалық ахуалы          Салынған жылы, сейсмикалық
                                      төзiмдiлiгi, құрылыс түрi
                                      (панельдi, кiрпiш, т.б.)
                                      үйдiң тозуы

     Жабдықтар                        жабдықтардың негiзгi атаулары
                                      қызмет мерзiмi, ахуалы

     Операциялық қуаты

     Нақты қуаты                      керует-орынның болуы

     Қызмет көрсетiлетiн
     тұрғындар саны

     Қызмет көрсету түрлерi          Мамандар қызметiн қоса алғанда,
                                     көрсетiлетiн қызмет түрлерi

     Жұмыс сипаты                     диагностикалық санат бойынша
                                      соңғы 12 ай iшiнде емделген
                                      ауру түрлерi

     Жұмыс тәртiбi

     Персонал:

     Барлық қызметкерлер

     соның iшiнде

     негiзгi персонал

     Бюджет                           (соңғы жыл мен осы жылдың
                                       нақты бағалануы)

     Персоналды ұстауға; жылу
     жүйесi мен басқа да
     коммуналдық қызметтерге;

     дәрi-дәрмек пен орау-
     байлау материалдарына

     үйлер мен ғимараттарды
     жөндеуге;
     тамақтануға;
     басқаларына арналған
     шығыстар

     Кiрiстер:
     балансында денсаулық сақтау
     мекемесi бар заңды тұлға
     арқылы бөлiнетiн қаражаттар;
     бюджеттiк кiрiстер;
     көрсетiлетiн қызметтер
     төлемi;

     басқалары                        қызмет түрлерiн көрсету керек

     Жалпы мәлiметтер

     Жақын маңдағы соған              Атауы, мекен жайы
     ұқсас мекеме

     Байланыстар                      Пациенттердi емдеуге жiберетiн
                                      ауруханалар, емханалар, басқа
                                      да объектiлер

     Қамтитын ауданы                  осы мекеменiң арақашықтығы,
                                      алыстығы, арнаулы көлiгiнiң
                                      болуы 

Об утверждении Программы поэтапной передачи объектов социальной сферы юридических лиц местным исполнительным органам

Постановление Правительства Республики Казахстан от 4 июля 1996 г. N 844 . (Утратило силу - постановлением Правительства РК от 13 декабря 2001 г. N 1624 ~P011624 )

      В соответствии с развернутым Планом мероприятий Правительства Республики Казахстан по углублению реформ на 1996 год, утвержденным  постановлением  Правительства Республики Казахстан от 12 января 1996 г. N 56 "О Плане действий Правительства Республики Казахстан по углублению реформ на 1996-1998 годы и развернутом Плане мероприятий Правительства Республики Казахстан по углублению реформ на 1996 год" (САПП Республики Казахстан, 1996 г., N 3, ст. 17), в целях обеспечения оптимального уровня оказываемых социальных услуг населению Правительство Республики Казахстан постановляет: 
      1. Утвердить прилагаемую Программу поэтапной передачи объектов социальной сферы юридических лиц местным исполнительным органам. 
      2. Рекомендовать юридическим лицам, имеющим на балансе объекты социальной сферы, подготовить и внести на рассмотрение акимов областей и г. Алматы в установленном порядке предложения о передаче их местным исполнительным органам. 
      3. Акимам областей и г. Алматы по согласованию с соответствующими министерствами обеспечить прием-передачу объектов социальной сферы юридических лиц на баланс местных исполнительных органов в соответствии с Программой поэтапной передачи объектов социальной сферы юридических лиц местным исполнительным органам. 
      4. Акимам областей и г. Алматы, Министерству экономики, Министерству финансов Республики Казахстан при разработке индикативного плана и бюджета рассматривать в установленном порядке вопрос о выделении ассигнований на содержание объектов социальной сферы с учетом их оптимизации. 

    Заместитель
  Премьер-Министра
Республики Казахстан

                                         Утверждена
                                  постановлением Правительства
                                     Республики Казахстан
                                   от 4 июля 1996 г. N 844

 
                Программа поэтапной передачи объектов 
               социальной сферы юридических лиц местным 
                        исполнительным органам 

 
                             1. Введение 

 
      Программа поэтапной передачи объектов социальной сферы юридических лиц (далее - предприятий) местным исполнительным органам разработана в соответствии с развернутым Планом мероприятий Правительства Республики Казахстан по углублению реформ на 1996 год и Государственной стратегией отделения объектов социальной сферы от предприятий. 
      В условиях формирования рыночных отношений ухудшилось финансовое состояние ряда предприятий, имеющих на балансе объекты социальной сферы, что привело к сокращению предоставляемых ими социальных услуг населению, а также к закрытию некоторых объектов социальной сферы. 
      В целях стабилизации финансового состояния этих предприятий, сохранения объема предоставляемых ими социальных услуг наряду с услугами, оказываемыми на платной основе и финансируемыми непосредственно потребителями, разработана настоящая Программа. 

 
          2. Состояние объектов социальной сферы предприятий 

 
      Согласно данным Государственного комитета Республики Казахстан по статистике и анализу о наличии объектов социальной сферы, находящихся на балансе предприятий, в 1994 году и оценке на 1995 год значительно сократилось количество действующих объектов социальной сферы, находящихся на балансе предприятий, или же они используются не по назначению. 
      Почти одна четвертая часть детских садов, функционировавших в 1994 году, закрыта к середине 1995 года. Наибольшее сокращение сети отмечается по детским оздоровительным учреждениям. 
      Существенны различия в расходах на содержание социальных объектов предприятий, расположенных в сельской и городской местности. Так, в среднем по республике расходы объектов социальной сферы предприятий на душу населения в сельской местности в 1994 году составляли лишь 30% от расходов в городской местности. 
      Значительны также различия расходов на содержание объектов социальной сферы предприятий в расчете на одного жителя по регионам: от 54 тенге в Кзыл-Ординской области до 630 тенге в Мангистауской. В среднем по республике они составляли 228 тенге. 

 
                   3. Подходы к выбору приоритетов 

 
      Основными критериями выбора объектов социальной сферы, работу которых должны обеспечить местные органы власти, является их социальная эффективность и значимость для данного региона и республики в целом. 
      В условиях дефицита бюджетных средств невозможна единовременная передача объектов социальной сферы предприятий на финансирование за счет средств соответствующих местных бюджетов. 
      В связи с этим необходимо определить приоритетность передаваемых объектов и сгруппировать объекты социальной сферы по значимости для региона, учитывая при этом также финансовое состояние предприятий, которые в первую очередь следует освободить от социальной инфраструктуры. 
      Передача объектов социальной сферы должна осуществляться в следующей последовательности. 

 
      Первая группа - это объекты социальной сферы, жизненно необходимые для рассматриваемого конкретного региона и являющиеся для коллектива предприятия объектами непервостепенной важности. 
      К таким объектам относятся школы, детские дошкольные учреждения (детские сады), объекты здравоохранения, которые имеют повседневное социальное значение для рассматриваемого региона. По этим объектам в первую очередь в период с 1996 по 1998 год должна быть продолжена работа по передаче на местные бюджеты. 
      В 1996 году необходимо продолжить работу по передаче объектов социальной сферы конверсируемых предприятий, а также по предприятиям, предусмотренным Проектом социальной защиты Всемирного Банка Развития и Реконструкции и расположенным в Павлодарской и Южно-Казахстанской областях. 
      Особую проблему составляют города и поселки городского типа с одним доминирующим предприятием, на балансе которого находится в основном вся городская социальная инфраструктура. Передача таких объектов должна осуществляться с учетом проводимой в области оптимизации сети объектов социальной сферы. 

 
      Вторая группа - объекты социальной сферы, не вошедшие в первую группу и не создающие для региона и предприятий социальные условия первостепенной важности. 
      К таким объектам относятся спортивные учреждения, дома отдыха, летние лагеря для детей, библиотеки, музеи и выставки, дворцы и дома культуры, санатории-профилактории и др., по которым на местах в зависимости от их значимости для данного региона принимается решение о передаче их на местный бюджет или изыскиваются другие варианты: самофинансирование, приватизация, аренда, передача в управление, перепрофилирование и т.д.. 

 
      Третья группа - объекты социальной сферы, создающие первоочередные социальные условия для коллектива предприятия и имеющие наиболее важное значение для деятельности самого предприятия. 
      К таким объектам относится ведомственный жилой фонд, который в общем объеме объектов социальной сферы занимает значительную долю. 
      Более 80% жилья, находящегося на балансе предприятий, приватизировано и находится в личной собственности граждан. В то же время дома продолжают находиться на балансе предприятий и организаций, а расходы по их содержанию, которые полностью не покрываются квартплатой и платой за коммунальные услуги, финансируются за счет средств предприятий и организаций, на балансе которых находится жилой фонд. Однако с перераспределением права собственности на жилье изменяется порядок его содержания, то есть предусматривается поэтапный переход на бездотационное функционирование жилищно-коммунальной сферы. 
      Для проведения целенаправленной работы по содержанию и эксплуатации жилого фонда, а также скорейшему переводу жилищно-коммунальной сферы в режим бездотационного функционирования необходимо организовать работу по созданию кооперативов собственников квартир (домов) с возложением на них функций по содержанию и эксплуатации жилых домов. Эта работа должна быть закончена в 1996 году. 
      Одновременно с передачей объектов социальной сферы на баланс местных исполнительных органов следует рассматривать вопрос по коммуникационным сетям к указанным объектам (порядок их дальнейшей эксплуатации, источники финансирования и др.). 
      Однако при решении вопросов передачи объектов социальной сферы предприятий местным исполнительным органам не все предприятия могут быть заинтересованы в отделении этих объектов. 
      Некоторые предприятия могут сохранить и эксплуатировать свои социальные активы. В этом случае объем предоставляемых ими услуг необходимо учитывать в расчетах общей потребности в тех или иных услугах по рассматриваемому региону. 
      При определении этапов передачи объектов социальной сферы с баланса предприятий необходимо учитывать возможность и намерения предприятий по поддержке объектов социальной сферы в течение переходного периода или передаче их только на определенный срок, после которого предприятия вправе вернуть эти социальные объекты при условии согласования с местными исполнительными органами, решения вопроса финансирования и сохранения их профиля. 
      Порядок и условия дальнейшей (частичной, временной) эксплуатации предприятием объектов социальной сферы определяются по договоренности с местными исполнительными органами. 
      При передаче объектов социальной сферы в ведение местных исполнительных органов на них распространяются нормы и порядок финансирования, установленные для бюджетных организаций соответствующего профиля. Кроме того, передаваемые объекты социальной сферы при сохранении соответствующего уровня бюджетных ассигнований могут привлекать дополнительные внебюджетные источники (оказание дополнительных платных услуг, постепенное увеличение платы родителей (пациентов), привлечение средств спонсоров и т.д.). 
      Передача объектов социальной сферы должна осуществляться с учетом конкретных особенностей регионов на основе разработанных ими планов. 
      При разработке конкретных планов было бы целесообразно исходить из следующих принципов: 

 
      сохранения пригодных к эксплуатации зданий и сооружений; 

 
      оптимизации сети и контингента объектов социальной сферы; 

 
      доведения наполняемости объектов до проектной мощности; 

 
      обеспечение возможности всем слоям населения пользоваться социальными услугами, а также использование системы адресных пособий для социально незащищенных категорий населения; 

 
      обеспечения сокращения текущих расходов на содержание объектов за счет повышения эффективности использования зданий, оборудования, повсеместного введения режима учета и экономии топливно-энергетических и других ресурсов. 

 
                    4. Принципы отбора приоритетов 

 
      Право определения основных приоритетов предоставляется местным исполнительным органам. При этом решения, касающиеся порядка использования объектов социальной сферы в будущем, принимаются на основе экономического анализа, учитывающего значимость объектов для региона, их списочный состав для городской и сельской местности, объем расходов на оказание услуг по сферам деятельности, удельный вес расходов на одного жителя как по объектам социальной сферы, содержащимся за счет бюджетных средств, так и объектам социальной сферы предприятий и другие особенности. 

 
      В области образования. Определяя приоритеты и рассматривая возможности оптимизации и рационализации сети школ и детских дошкольных учреждений, необходимо учитывать техническое состояние каждого объекта, его оснащенность, списочный состав и сумму расходов на содержание одного учащегося (ребенка), потребность рассматриваемого региона в данном объекте и др. При передаче детских дошкольных учреждений следует иметь в виду, что они являются первой ступенью образовательного цикла и обязательны для посещения детьми дошкольного 5-6-летнего возраста. 

 
      В области здравоохранения. Объекты здравоохранения, подведомственные предприятиям, представляют собой относительно небольшую часть общих услуг здравоохранения и имеют только местное значение. Медицинские объекты первичного звена в колхозах и совхозах представляют собой важную часть сети первичной медицинской помощи, которая сейчас находится в тяжелом положении. Создавая им условия для нормального функционирования, необходимо учитывать конкретные особенности регионов. 
      Отделение социальных объектов от предприятий следует проводить как часть общего плана оптимизации сети лечебно-профилактических учреждений. Необходимо более эффективно использовать больничный сектор, что предполагает рационализацию, объединение, а также закрытие отдельных стационаров, а сэкономленные за счет этих мероприятий средства должны направляться на содержание организаций здравоохранения. 
      При выборе приоритетов следует придерживаться следующих критериев: снизить дублирование больничных услуг, сосредоточить их в удобных для населения местах, сохранить учреждения, работающие эффективно, обеспечить доступность к услугам здравоохранения. 
      Необходимо создавать больничный сектор, который должен соответствовать условиям рыночной экономики и будет развиваться на принципах самофинансирования, а также применять методы финансирования, предусмотренные государственным медицинским страхованием. 
      В некоторых областях по решению акимов объединены областные и городские управления здравоохранения, возможность аналогичного подхода можно рассмотреть и в сфере образования. 

 
         5. Обеспечение оптимального уровня социальных услуг 

 
      Правительство республики обеспечивает всем гражданам гарантированный объем социальных услуг. При формировании бюджета необходимо учитывать потребность областей в финансировании гарантированного объема социальных услуг в расчете на одного жителя. 
      Конкретные решения, касающиеся сохранения объемов предоставляемых услуг и их видов, принимаются местными исполнительными органами. 
      Основная ответственность за сохранением оптимального уровня оказываемых социальных услуг населению возлагается на акимов областей и города Алматы, осуществляющих общее руководство данной работой. 

 
                  6. Нормативно-правовое обеспечение 

 
      Гражданским кодексом Республики Казахстан (общая часть), Указами, имеющими силу Закона, "О собственности",  U952721_  "О приватизации", постановлениями Кабинета Министров Республики Казахстан от 22 февраля 1995 г. N 193  P950193_  "Об утверждении Положения о порядке приватизации объектов соцкультбыта, находящихся на балансе национальных, акционерных, государственных холдинговых и акционерных компаний, акционерных обществ и коллективных предприятий", от 14 июля 1995 г. N 975  P950975_  "Об утверждении Положения о порядке передачи объектов соцкультбыта, находящихся на балансе предприятий, местным исполнительным органам и дальнейшем их использовании" и от 8 августа 1995 года N 1098 "О передаче объектов здравоохранения, детских дошкольных учреждений и жилого фонда, состоящих на балансе конверсируемых предприятий, на баланс глав местных администраций в 1995 году" создана нормативная база организации работ по приватизации и приему-передаче социальных объектов. 
      Государственной стратегией отделения объектов социальной сферы от предприятия рассматриваются основные подходы и принципы передачи объектов социальной сферы предприятий местным исполнительным органам на ближайшую перспективу, а также действия и ответственность Правительства, местных исполнительных органов и предприятий за сохранность социальных активов. 

 
      7. Порядок действий при передаче объектов социальной сферы 

 
      Передача объектов социальной сферы на баланс местных исполнительных органов осуществляется согласно прилагаемому организационному плану (приложение 1). 

 
                   1996 год - организационный этап 

 
      Повсеместно создаются областные территориальные комиссии по приему-передаче объектов социальной сферы предприятий местным исполнительным органам (далее-Комиссии), в которые входят руководители аппаратов акимов, их самостоятельных исполнительных органов, а также территориальных комитетов по управлению государственным имуществом, предприятий, передающих указанные объекты. Комиссии обеспечивают организацию работ по сбору и анализу данных по передаваемым объектам и определяют приоритетные объекты. 
      На каждый передаваемый объект составляется анкета, которая включает в себя полную характеристику (местонахождение, мощность, оснащенность и т.д.). Примерный перечень пообъектных данных прилагается (приложение 2). 
      Данные анкеты заполняются передающими предприятиями и представляются в Комиссии. На основе полученной информации Комиссии составляют инвентарные списки передаваемых объектов, сгруппированных по видам деятельности (больницы, поликлиники, детские сады и т.д.). 
      Соответствующие отделы аппаратов акимов областей и города Алматы рассчитывают варианты оптимизации сети социальных объектов путем их объединения, устранения дублирования функций, выхода на проектную мощность за счет расширения зоны обслуживания и др., вносят предложения по использованию высвобождающихся объектов, мощности которых остались невостребованными. 
      На основании выбранных вариантов оптимизации сети объектов социальной сферы Комиссии и отделы аппаратов акимов составляют окончательные графики приема на 1997-1998 годы передаваемых предприятиями социально значимых объектов, которые утверждаются акимами областей и города Алматы. 
      По объектам социальной сферы с учетом передаваемых рассчитывается потребность в средствах на их содержание. Определяется возможность финансирования этих объектов из местных бюджетов, а на непокрываемую часть расходов изыскиваются дополнительные источники финансирования.
     Такими источниками могут быть:

     увеличение платы родителей за содержание ребенка;

     оказание дополнительных платных услуг;

     средства, полученные от приватизации социальных объектов и оптимизации существующей сети;

     благотворительные акции предприятий, которые изъявили желание поддерживать переданные социальные объекты в течение переходного периода;

     долевое участие передающих предприятий (оговаривается соглашением или договором);

     прочие источники.
     При определении общей потребности в ассигнованиях на социальную сферу необходимо учитывать изменение порядка финансирования объектов здравоохранения через отделения Фонда медицинского страхования и увеличение объема оказание платных медицинских услуг, средства от которых могут использоваться на содержание медицинских учреждений. 
      Потребность областей в финансировании социальной сферы рассматривается Министерством финансов и Министерством экономики Республики Казахстан совместно с заинтересованными министерствами при формировании проектов индикативного плана и бюджета. Министерство финансов и Министерство экономики Республики Казахстан доводят до областей в составе контрольных цифр в период разработки проектов индикативного плана и местных бюджетов показатели гарантированного размера расходов на содержание объектов здравоохранения и образования (дифференцированные по регионам) в расчете на одного жителя (одного ребенка, учащегося), отдельно по городской и сельской местности. 
      Данные показатели будут учитываться при определении общего объема расходов на содержание объектов здравоохранения и образования из местных бюджетов, а также при определении размеров субвенций регионам из республиканского бюджета. 

 

     Отделение объектов социальной сферы осуществляется с учетом их значимости для региона, оптимизации их сети, возможности самофинансирования, приватизации и других форм содержания и использования этих объектов.
     На данном этапе завершится перевод жилищно-коммунальной сферы на бездотационное функционирование.

       1997-1998 годы - этап повсеместной передачи социально
         значимых объектов на баланс местных исполнительных
                              органов

     По социальным объектам (детским дошкольным учреждениям, школам, учреждениям здравоохранения) обеспечивается:
     в 1997 году - прием-передача на местные бюджеты не менее 40 процентов от всех передаваемых объектов;
     в 1998 году - завершается в основном прием-передача таких объектов местным исполнительным органам.

                 1999-2000 годы - завершающий этап

     На этом этапе заканчивается полностью работа по передаче объектов социальной сферы предприятий местным исполнительным органам с определением источников финансирования, порядка и условий их дальнейшего использования.

                                         Приложение 1
                                 к постановлению Правительства
                                      Республики Казахстан
                                    от 4 июля 1996 г. N 844

 
                         Организационный план 

 

            поэтапной передачи объектов социальной сферы
           юридических лиц местным исполнительным органам

 

ДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДД

 N і           Мероприятие           і   Срок   і Ответственные за

п/пі                                 іисполненияі    исполнение

ДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДД

 1 і                2                і     3    і         4

ДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДД

1   Организация областных             июль 1996  Акимы областей и

    территориальных комиссий по       года       г. Алматы

    приему-передаче объектов

    социальной сферы юридических лиц

    (предприятий) местным

    исполнительным органам

 

2   Сбор информационных данных по     июль 1996  Комиссии

    каждому передаваемому объекту     года

    социальной сферы по установленной

    форме

 

3   Составление инвентарных списков   июль 1996  Комиссии

    объектов социальной сферы по      года

    видам деятельности

 

4   Утверждение порядка определения   июль 1996  Минобразования,

    минимального размера расходов     года       Минздрав по

    на содержание объектов                       согласованию с

    образования и здравоохранения                Минфином

                                                 Республики

                                                 Казахстан

 

5   Определение минимального размера  до 10      Акимы областей и г.

    расходов на содержание объектов   августа    Алматы

    здравоохранения и образования из  1996 года

    расчета на одного жителя, ребенка

    дошкольного возраста (учащегося) -

    по регионам

 

6   Расчет вариантов по оптимизации   до 15      Акимы областей и г.

    сети объектов социальной сферы    августа    Алматы

    региона с учетом принимаемых от   1996 года

    предприятий объектов социальной

    сферы. Определение потребности

    в дополнительных ассигнованиях на

    содержание социальной сферы за

    счет средств соответствующих

    бюджетов и дополнительно

    привлеченных источников

 

7   Составление и утверждение графика до 20      Акимы областей и г.

    приема объектов социальной сферы  августа    Алматы по

    от юридических лиц (предприятий)  1996 года  представлению

    на баланс местных исполнительных             Комиссий

    органов

 

8   Рассмотрение, в сроки формирования сроки     Минфин Республики

    проекта государственного бюджета, формиро-   Казахстан, акимы

    представленных областями графиков вания      областей и г.

    приема-передачи социально         бюджета    Алматы

    значимых объектов на предстоящий

    год с учетом дополнительной

    потребности в средствах для

    определения размера субвенций по

    областям

 

9   Прием объектов социальной сферы   в течение  Акимы областей и г.

    юридических лиц (предприятий) в   1997-1998  Алматы, юридические

    сроки, предусмотренные графиком   годов      лица (предприятия)

    приема-передачи на

    соответствующий год

 

10  Отделение от юридических лиц      в течение  Акимы областей и г.

    (предприятий) объектов            1997-2000  Алматы,

    социальной сферы, не подлежащих   годов      территориальные

    передаче на местные бюджеты:                 комитеты по

    определение источников                       управлению

    финансирования, порядка и                    госимуществом,

    условий их дальнейшего                       юридические лица

    использования                                (предприятия)

 

                                         Приложение 2
                                 к постановлению Правительства
                                      Республики Казахстан
                                    от 4 июля 1996 г. N 844

 
                          Примерный перечень 

 

                  пообъектных данных, необходимых
                для составления инвентарных списков

     Тип организации: Детское дошкольное учреждение

 

ДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДД

Характеристика объекта     і           Примечание

социальной сферы           і

ДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДД

           1               і                 2

ДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДД

Наименование и кодовое      Каждому детскому дошкольному

обозначение                 учреждению должен быть присвоен номер

                            кода для регистрации

 

Местонахождение             Область, город, район

 

Адрес

Телефон

Вид собственности

 

Материально-техническое

     обеспечение

 

Тип здания                  Этажность, часть одного(много)этажного

                            дома и др.

 

Число помещений,            Количество учебных комнат, офисов,

занимаемая площадь (кв.м)   музыкальных залов, кухонь и др.

 

Коммунальные услуги         Отопление, электричество, вода,

                            санитарные объекты

 

Прилегающая территория      Занимаемая площадь (га) и имеющиеся

                            на ней строения

 

Общее техническое           Год постройки, сейсмостойкость, тип

состояние                   строения (панельное, кирпичное, и др.),

                            износ здания

 

Эксплуатационная            (информация за предыдущий и текущий

мощность                    годы)

 

Число групп

Число детей                 По полу и возрасту

 

Язык обучения

Специальные группы          Для детей с физическими и др.

                            недостатками

 

Режим работы

Режим питания

Процент родителей,

освобожденных от платы

за посещение детьми

детских дошкольных

учреждений

 

Персонал

Всего работников

в т.ч.

основной персонал

 

Бюджет                      (фактически за последний год и оценка

                             на текущий год)

Расходы на:

  содержание персонала;

  отопление и др.

  коммунальные услуги;

  ремонт зданий и

  сооружений;

  питание;

  прочие.

Доходы:

  средства, выделяемые

  юридическим лицом,

  на балансе которого

  находилось детское

  дошкольное учреждение;

  бюджетные;

  плата за оказываемые

  услуги;

  прочие                    Привлеченные родителями, учителями

 

   Общие сведения

 

Ближайший детсад            Наименование, адрес

Ближайшая начальная         Наименование, адрес

школа

Район охвата                Отдаленность детей от ближайшего

                            детсада, наличие специального

                            транспорта

 

  Примечание

   По другим объектам образования анкеты составляются по аналогичной

   форме с учетом специфики их работы и порядка содержания.

 

     Тип организации: Объекты здравоохранения

 

ДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДД

Характеристика объекта     і           Примечание

социальной сферы           і

ДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДД

           1               і                 2

ДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДД

Наименование и кодовое      Каждой организации

обозначение                 должен быть присвоен номер кода для

                            регистрации

 

Местонахождение             Область, город, район

 

Адрес

Телефон

Вид собственности

 

Материально-техническое     (информация за предыдущий и текущий

      состояние             год)

 

Тип здания                  Этажность, часть одного(много)этажного

                            дома и др.

 

Число помещений,            Количество палат, кабинетов,

занимаемая площадь (кв.м)   лабораторий, кухонь и др.

 

Коммунальные услуги         Отопление, электричество, вода,

                            санитарные объекты

 

Прилегающая территория      Занимаемая площадь (га) и имеющиеся

                            на ней строения

 

Общее техническое           Год постройки, сейсмостойкость, тип

состояние                   строения (панельное, кирпичное и др.),

                            износ здания

 

Оборудование                Основные наименования оборудования,

                            срок службы, состояние

 

  Операционная мощность

 

Номинальная мощность        Наличие койко-мест

 

Количество обслуживаемого

населения

 

Виды услуг                  Предоставляемые услуги, включая

                            услуги специалистов

 

Характеристика работы       Заболевания, пролеченные за последние

                            12 месяцев, по диагностическим

                            категориям

 

Режим работы

 

Персонал

 

Всего работников

в т.ч.

основной персонал

 

Бюджет                      (фактически за последний год и оценка

                             на текущий год)

Расходы на:

  содержание персонала;

  отопление и др.

  коммунальные услуги;

  лекарства и перевязочные

  материалы;

  ремонт зданий и

  сооружений;

  питание;

  прочие

Доходы:

  средства, выделяемые

  юридическим лицом,

  на балансе которого

  находилась организация

  здравоохранения;

  бюджетные;

  плата за оказываемые

  услуги;

  прочие                    Указать виды услуг

 

   Общие сведения

 

Ближайшая аналогичная       Наименование, адрес

организация

 

Связи                       Больницы, клиники, др. объекты, из

                            которых (в которые) направляются

                            пациенты

 

Район охвата                Расстояние для посещения данной

                            медицинской организации, удаленность,

                            наличие специального транспорта