Кәсiпорындарды қаржы-экономикалық сауықтыру, банкроттықтың алдын алу, дәрменсiз кәсiпорындарды тарату жөнiндегi қызметтi жандандыру жөнiндегi шаралар туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Қаулысы 1997 жылғы 27 маусымдағы N 1029. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2004.06.24. N 695 қаулысымен.

      Кәсiпорындарды меншiк нысандарына қарамастан қаржы-экономикалық сауықтыру, санациялау, оңалту және тарату процестерiн жандандыру, қайта құрылымдау рәсiмдерiн жүргiзу кезiнде мемлекеттiң мүддесiн сақтауды қамтамасыз ету жөнiнде бiрыңғай мемлекеттiк саясат жүргiзу мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi: 
      1. "Кәсiпорындарды қайта ұйымдастыру және тарату жөнiндегi агенттiк" акционерлiк қоғамына (бұдан әрi - Агенттiк) дәрменсiз кәсiпорындарға қатысты олардың ұйымдастыру-құқықтық нысаны мен меншiк нысанына қарамастан, егер олар бюджетке және бюджеттен тыс қорларға төлемақыны, әлеуметтiк сақтандыру қорларына аударымдарды, жалақы төлеудi, директивтiк және өзара борыштарды республикаiшiлiк есепке алу нәтижесi бойынша берiлген несиелер жөнiндегi берешектердi өтеу туралы мiндеттемелердi орындамаған жағдайда, мемлекет атынан несие берушi ретiнде уәкiлеттi өкiл болу құқығы берiлсiн. 
      Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi, Көлiк және коммуникациялар министрлiгi, Еңбек және әлеуметтiк қорғау министрлiгi, Қаржы министрлiгiнiң Салық комитетi, Салық полициясы, Сырттан қарыз алу жөнiндегi комитетi Агенттiкке өздерiнiң атынан өкiл болу үшiн тиiстi сенiмхат берсiн. 
      2. Агенттiкке мыналар тапсырылсын: 
      жарғылық капиталында мемлекеттiң үлесi бар төлем қабiлетi жоқ мемлекеттiк кәсiпорындар мен шаруашылық серiктестiктерiнiң борыштарын қайта құрылымдау жөнiндегi iс жүзiндегi шараларды әзiрлеу мен жүргiзу. 
      кәсiпорындардың қаржылық берешектерi бойынша аукциондар мен биржалық саудаластық әзiрлеу және өткiзу; 
      банкроттық бойынша мамандарды - әкiмгерлердi, оңалтушы және конкурстық басқарушыларды даярлауды, қайта даярлау мен аттестациялауды ұйымдастыру; 
      Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiнiң Салық комитетi мен Салық полициясы алып қойған мүлiктердi бюджет пен Зейнетақы қоры алдындағы берешек есебiне сату жөнiндегi аукциондар ұйымдастыру (жайластыру). 
      3. Агенттiкке мынадай құқық берiлсiн: 
      сотқа мемлекет атынан әкiмгердiң, конкурстық басқарушының кандидатурасын ұсыну; 
      жарғылық капиталында мемлекеттiң үлесi 50 проценттен асатын төлем қабiлетi жоқ мемлекеттiк кәсiпорындар мен шаруашылық серiктестiктерiнiң мемлекеттiк мүлкiнiң меншiк иесi болу; 
      несие берушiнiң (несие берушiлердiң) жарғылық капиталында мемлекеттiң үлесi 50 проценттен асатын төлем қабiлетi жоқ мемлекеттiк кәсiпорындар немесе шаруашылық серiктестiктерiне қатысты өтiнiшi бойынша банкроттық туралы iс қозғалған жағдайда, санациялау немесе тарату туралы шешiм қабылдау үшiн iс жүргiзудi тоқтату туралы ұсыныспен сотқа жүгiну; 
      Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң келiсiмi бойынша конкурстық массаның толық көлемiндегi төлем қабiлетi жоқ кәсiпорындардың бюджет пен бюджеттен тыс қорлар алдындағы берешектерiн өтеуi мүмкiн болмаған жағдайда, көрсетiлген берешектердi аукциондар мен биржалық саудаластықтарда сату, оларды шаруашылық серiктестiктерiнiң активтерiне өтiмдеу, талаптарына орын беру туралы шешiм қабылдау; 
      оларды төлем қабiлетi жоқ және баланс құрылымы қанағаттанғысыз деп тану туралы шешiм қабылдаған сәттен бастап борышкер кәсiпорындардың басшыларымен келiсiм-шарттар жасасу және бұзу.
      4. <*>
       ЕСКЕРТУ. 4-тармақ күшін жойды - ҚР Үкiметiнiң 2001.04.28. N 581  қаулысымен .
      5. Осы қаулының орындалуына бақылау жасау Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң Кеңсесiне жүктелсiн.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрi

Қазақстан Республикасы   
Үкiметiнiң        
1997 жылғы 27 маусымдағы  
N 1029 қаулысымен     
бекiтiлген     

  Банкроттық рәсiмдерде төлем қабiлетi жоқ борышкерлердiң мүлкi мен iсiн басқару жөнiндегi қызметтi лицензиялау туралы
ЕРЕЖЕ

      Бұл Ереже банкроттық рәсiмдерде төлем қабiлетi жоқ борышкерлердiң мүлкi мен iсiн басқару жөнiндегi қызметтi лицензиялаудың тәртiбiн белгiлейдi және лицензиялау тәртiптерiнiң, лицензияның қолданылу мерзiмдерiнiң сақталуын бақылайды. 

  І. Жалпы ережелер 

      1. Бұл Ереже Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексiнiң (жалпы бөлiм), "Банкроттық туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 21 қаңтардағы N 67-1  Заңының , "Лицензиялау туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1995 жылғы 17 сәуiрдегi Заң күшi бар Жарлығының және Қазақстан Республикасының басқа да заң актiлерiнiң негiзiнде әзiрленедi.
      2. Лицензиялау әкiмгерлердiң, оңалту және конкурстық басқарушылардың банкроттық рәсiмдердегi ерекше мемлекеттiк маңызы бар қызметiне бақылау жасауды қамтамасыз ету мақсатында жүргiзiледi. 
      3. Лицензиялауға мынадай қызмет түрлерi жатқызылады: 
      тарату iсi басталғанға дейiн соттың талдау кезеңiне, ал оңалту рәсiмiн пайдалану жағдайында - оның басталуына дейiн борышкердiң мүлкi мен iсiн басқару жөнiнде (әкiмгер ретiндегi қызмет); 
      оңалту рәсiмiн енгiзу кезеңiнде төлем қабiлетi жоқ борышкердiң мүлкi мен iстерiн басқару жөнiндегi (оңалту басқарушысы ретiндегi қызмет); 
      конкурстық iстi жүзеге асыру жөнiндегi (конкурстық басқарушы ретiндегi қызмет). 
      4. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Мемлекеттiк мүлiк пен активтердi басқару департаментi (бұдан әрi - Департамент) банкроттық рәсiмдерде төлем қабiлетi жоқ борышкерлердiң мүлкi мен iсiн басқару жөнiндегi қызметтi жүзеге асыру құқығына лицензия беру жөнiндегi уәкiлеттi орган болып табылады. 
      5. Лицензияны алу құқығы Қазақстан Республикасының заңдарымен және осы Ережемен бекiтiлген талаптарды сақтаған кезде Қазақстан Республикасының заңды тұлғалары мен азаматтарына берiледi. 
      6. Банкроттық рәсiмдерде төлем қабiлетi жоқ борышкерлердiң мүлкi мен iсiн басқару жөнiндегi қызметтi әкiмгер, оңалтушы немесе конкурстық басқарушы ретiнде жүзеге асыруға берiлетiн лицензия (бұдан әрi - лицензия) уақытша болып табылады. Лицензияның қолданылу мерзiмi - үш жыл. 
      7. Лицензияны басқа заңды немесе жеке тұлғаға беруге тыйым салынады. 
      8. Лицензияның қолданылу күшi Қазақстан Республикасының барлық аумағына, сондай-ақ Қазақстан Республикасы қатысушы болып табылатын халықаралық келiсiмдер күшiне енген басқа мемлекеттер аумағына да жүредi. 
      9. Лицензияланған қызметтi тиiстi лицензиясыз немесе белгiленген нормалар мен тәртiптердi бұрмалап жүзеге асыру заңда белгiленген жауапкершiлiкке тартылады. Мұндай қызметтi жүзеге асырудан алынған табыс сот шешiмiмен тиiстi бюджетке алынуға жатады.

II. Лицензияны берудiң шарттары

        10. Лицензияны алуға үмiткер жеке тұлғаға мынадай талаптар қойылады: 
      әкiмгердi, оңалтушы және конкурстық басқарушыларды даярлаудың мамандандырылған курстарында оқығандығы туралы сертификаттың болуы; 
      банкроттық жөнiнде мамандарды аттестациялау комиссиясы жүргiзген аттестациялау нәтижелерi бойынша бiлiктiлiк куәлiгiнiң болуы; 
      жоғары заңгер немесе экономикалық бiлiмi немесе өзге де мамандық бойынша шаруашылық құрылымдарда кемiнде үш жыл басшылық қызмет стажы болуы қажет. 
      11. Лицензия алуға үмiткер заңды тұлғаға мынадай талаптар қойылады: 
      заңды тұлға штатында Банкроттық жөнiнде мамандарды аттестациялау комиссиясы өткiзген аттестациялау нәтижелерi бойынша бiлiктiлiк куәлiктерi бар кемiнде екi маманның болуы. Бұл ретте бiрiншi басшы немесе оның орынбасарларының бiреуi мiндеттi аттестациялауға жатады; 
      заңды тұлғаның кемiнде бiр мың есептiк көрсеткiштегi өз капиталының болуы.
      12. Банкроттық рәсiмiнде қызметтi лицензиялау кезiнде Департамент өтiнiш иесiнен оның қызметiне қатысты қосымша құжаттамалар тапсыруын талап етуге, сондай-ақ осы қызметтiң заңда белгiленген ережелерiнiң сақталуына бақылау жасауды жүзеге асыруға құқылы.
      Департамент өтiнiш иесiнiң тапсырған құжаттардағы мәлiметтердiң жалғандығына жауап бермейдi.
      13. Табыс етiлген құжаттар заңдар мен осы Ереженiң талаптарына сәйкес келгенде өтiнiш иесiне:
      әкiмгер;
      оңалтушы басқарушы;
      конкурстық басқарушы ретiнде лицензия берiледi.
      Аталған лицензия туралы өтiнiш иесiнiң қалауына байланысты бiр мезгiлде немесе жекелей берiледi.
      14. Лицензия белгiленген нысан бойынша ресiмделедi.
      Лицензияның сыртқы бетiне оның қолданылу мерзiмi туралы белгiмен мөртаңба қойылады.
      Лицензия мен оған қоса берiлiп отырған лицензиялық карточканың нысаны есептiк сериясы, нөмiрi бар және баспаханалық тәсiлмен шығарылған, қатаң есептегi құжаттар болып табылады.

  III. Лицензияны алу үшiн қажеттi құжаттар

      15. Лицензияны алу үшiн iзденушi мынадай құжаттарды тапсырады:
      белгiленген нысан бойынша өтiнiш;
      лицензиялық алымның төленгенiн куәландыратын құжаттардың (төлем тапсырмалары мен түбiртектердiң көшiрмелерi);
      жеке тұлғалар;
      жеке басы куәлiгiнiң ксерокөшiрмесi;
      бiлiктiлiк куәлiгiнiң көшiрмесi;
      бiлiмi туралы дипломы мен еңбек кiтапшасының көшiрмелерi;
      заңды тұлғалар;
      заңды тұлғаның мемлекеттiк тiркелуi туралы куәлiктiң және шаруашылық жүргiзушi субъектiнiң статкарточкасының көшiрмелерi; 
      барлық өзгерiстерiмен және толықтыруларымен бiрге тiгiлген әрi нотариус куәландырған құрылтайшы құжаттарының көшiрмелерi; 
      қолданылып жүрген заңдарға сәйкес өз капиталының есебi және жарғылық қордың қалыптасуын растайтын қаржылық құжаттар; 
      құжаттарды Департаментке табыс етер алдында бiрiншi басшы мен бас бухгалтер қол қойған соңғы есептiк жылға және кейiнгi тоқсанның аяғындағы бухгалтерлiк баланстар мен баланстарға қосымшалар; 
      мамандардың бiлiктiлiк куәлiктерiнiң көшiрмелерi; 
      мамандардың бiлiмi туралы дипломдарының және еңбек кiтапшаларының көшiрмелерi.

  IV. Лицензия беру туралы өтiнiштердi қараудың мерзiмдерi

        16. Лицензия алуға құжаттарды Департамент оларды тапсырған сәтiнен бастап 30 күннiң iшiнде қарайды. Департамент аталған мерзiмнен кешiктiрмей iзденушiге лицензияны беруi немесе оны беруден бас тартуды, бұл туралы бас тарту себептерiн көрсетiп, iзденушiге жазбаша нысанда хабарлауы тиiс.
      Құжаттар толық көлемде тапсырылмаса немесе олар осы Ереженiң талаптарына сай келмеген жағдайда iзденушiге лицензия алу үшiн кемшiлiктердi үш айдың iшiнде жою ұсынылады, содан кейiн iзденушiнiң өтiнiшi қайта қаралады.

  V. Лицензия беру үшiн алым

      17. Лицензия алымының мөлшерi мен оны төлеу тәртiбiн Қазақстан Республикасының Үкiметi бекiтедi.

  VI. Лицензия беруден бас тарту және шағымдану

      18. Мынадай жағдайларда лицензия берiлмейдi:
      субъектiлердiң осы санаты үшiн қызметтiң белгiлi бiр түрiн атқаруға заң актiлерiмен тыйым салынса немесе заңды тұлғаның құрылтайшы құжаттарында анық шектелген мақсаттарына қайшы келсе;
      осы Ереженiң 15-тармағына сәйкес талап етiлетiн барлық құжаттар табыс етiлмесе;
      лицензия беруге алым енгiзiлмесе;
      iзденушiге қатысты, оған қызметтiң осы түрiмен шұғылдануға тыйым салатын соттың шешiмi болса;
      iзденушi табыс еткен ақпарат қолданылып жүрген заңды бұзғанын куәландырса.
      19. Лицензияны беруден бас тартқан кезде iзденушiге жазбаша түрде лицензия беру үшiн тағайындалған мерзiмде дәлелдi жауап берiледi.

  VII. Лицензияның күшiн тоқтату, оны қайтарып алу және тоқтату

      20. Лицензия мынадай жағдайларда:
      лицензия берiлген мерзiмi өтiп кетсе;
      лицензия қайтарып алынса;
      лицензия берiлген заңды тұлға қайта ұйымдастырылса немесе таратылса, азамат қайтыс болса күшiн жояды.
      21. Заңды тұлға қайта тiркелген кезде лицензия өз күшiн мерзiмiнiң соңына дейiн сақтайды.
      22. Мына жағдайларда лицензия қайтарып алынады:
      лицензияда жазылған талаптарды лицензиат орындамаса;
      лицензияның күшi доғарылған себептер жойылмаса;
      лицензиатқа жүзеге асыруға лицензия берiлген қызмет түрiмен шұғылдануға сот тыйым салса;
      Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдарында белгiленген лицензияны қайтарып алу үшiн басқа да негiздемелер болғанда.
      23. Лицензияның күшi мынадай жағдайларда доғарылады:
      лицензияны алу үшiн тапсырылған құжаттарда жазылған жалған ақпарат анықталса;
      заңды тұлғаның ең аз мөлшердегi меншiк капиталы осы Ережеде белгiленген талаптарға сәйкес келмесе;
      осы Ереженiң 29-тармағының талаптары бұзылса;
      банкроттық рәсiмдерiн жүзеге асыруды реттейтiн заңдар бұзылса.
      24. Департамент лицензияның күшiн тоқтата тұрудың себебiн көрсете отырып алты айға дейiн тоқтата тұруға құқылы. 
      25. Лицензияны тоқтата тұру және қайтарып алу "Кәсiпорындарды қайта ұйымдастыру және тарату жөнiндегi агенттiктiң" (бұдан әрi - Агенттiк) ұсынысы негiзiнде, яки Департаменттiң дербес қарауы бойынша жүргiзiледi.
      26. Лицензияның күшi тоқтатыла тұрған жағдайда лицензиат анықталған бұрмалаушылықтарды жоюға мiндеттi, содан кейiн лицензия арнаулы жазбаша рұқсат бойынша қайта күшiне енуi мүмкiн. 
      Лицензия күшiнiң тоқтатыла тұруы туралы жазбаша ескерту алғаннан кейiн лицензиаттың банкроттық жөнiндегi маман ретiндегi қызметi заңсыз деп есептелiнедi және де қолданылып жүрген заңдармен белгiленген жауапкершiлiкке тартылады. 
      27. Лицензия қайтарып алынатын жағдайда лицензиат ресми ескерту алғаннан кейiн он күннiң iшiнде лицензияны қайтаруға мiндеттi. 
      28. Лицензияны беруден бас тарту немесе оны қайтарып алу туралы шешiмдерге сот тәртiбiмен бiр ай мерзiмi iшiнде шағымдануға болады.

  VIII. Лицензия тәртiптерiнiң сақталуын бақылау және лицензиаттардың тiзiлiмiн жүргiзу

      29. Лицензиат Агенттiк анықтаған мерзiмде, банкроттық рәсiмдер кезiндегi қызметтi жүзеге асыру жөнiндегi жұмыс қорытындылары туралы есеп тапсыруға мiндеттi.
      Лицензиат Агенттiк талап еткен ақпаратты сұрау салуды алған сәттен он күннен кешiктiрмей табыс етуге мiндеттi. 
      30. Лицензиаттар-жеке тұлғалар және лицензиаттар-заңды тұлғалардың лауазымды тұлғалары табыс еткен құжаттардағы мәлiметтердiң дұрыстығы үшiн жауап бередi. 
      31. Агенттiк лицензияның жергiлiктi жерлердегi қолданылу барысында тексерудi жүзеге асыруға құқылы.

О мерах по активизации деятельности по финансово-экономическому оздоровлению предприятий, предупреждению банкротства, ликвидации несостоятельных предприятий

Постановление Правительства Республики Казахстан от 27 июня 1997 г. N 1029. Утратило силу - постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2004 года N 695 (P040695).

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 24.06.2004 № 695.

      В целях активизации процессов финансово-экономического оздоровления, санации, реабилитации и ликвидации предприятий, независимо от форм собственности, проведения единой государственной политики по обеспечению соблюдения интересов государства при проведении процедур реструктуризации Правительство Республики Казахстан постановляет:

      1. Предоставить право акционерному обществу "Агентство по реорганизации и ликвидации предприятий" (далее - Агентство) выступать уполномоченным представителем от имени государства как кредитора в отношении несостоятельных предприятий, независимо от их организационно-правовой формы и формы собственности, в случае неисполнения ими обязательств по платежам в бюджет и внебюджетные фонды, отчислениям в фонды социального страхования, выплате заработной платы, погашению задолженности по кредитам, включая директивные и выданные по результатам внутриреспубликанского зачета взаимных долгов.

      Министерству финансов, Министерству транспорта и коммуникаций, Министерству труда и социальной защиты, Налоговому комитету, Налоговой полиции, Комитету по внешнему заимствованию Министерства финансов Республики Казахстан выдать Агентству соответствующие доверенности для представительства от их имени.

      2. Поручить Агентству:

      разработку и проведение практических мероприятий по реструктуризации долгов неплатежеспособных государственных предприятий и хозяйственных товариществ, в уставном капитале которых имеется доля государства;

      подготовку и проведение аукционов и биржевых торгов по финансовым задолженностям предприятий;

      организацию подготовки, переподготовки и аттестации специалистов по банкротству - администраторов, реабилитационных и конкурсных управляющих;

      организацию (устройство) аукционов по продаже имущества, изъятого Налоговым комитетом и Налоговой полицией Министерства финансов Республики Казахстан в счет задолженностей перед бюджетом и Пенсионным фондом.

      3. Делегировать Агентству право:

      предлагать в суд от имени государства кандидатуру администратора, конкурсного управляющего;

      собственника государственного имущества неплатежеспособных государственных предприятий и хозяйственных товариществ, в уставном капитале которых доля государства составляет более 50 процентов;

      обращения в суд в случае возбуждения дела о банкротстве по заявлению кредитора (кредиторов) в отношении государственных предприятий или хозяйственных товариществ, в уставном капитале которых доля государства составляет более 50 процентов, с ходатайством о приостановлении производства по делу для принятия решения о санации или ликвидации;

      по согласованию с Министерством финансов Республики Казахстан в случае невозможности погашения задолженности перед бюджетом и внебюджетными фондами в полном объеме из конкурсной массы несостоятельных предприятий принимать решения о реализации указанных задолженностей на аукционах и биржевых торгах, конвертации их в активы хозяйственных товариществ, уступки требования;

      заключать и расторгать контракты с руководителями предприятий-должников с момента принятия решения о признании их неплатежеспособными и имеющими неудовлетворительную структуру баланса.

      4. Утратил силу постановлением Правительства РК от 28.04.2001 № 581.

      5. Контроль за исполнением данного постановления возложить на Канцелярию Премьер-Министра Республики Казахстан.

Премьер-Министр
Республики Казахстан



  Утверждено
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 27 июня 1997 г. N 1029

Положение
о лицензировании деятельности по
управлению имуществом и делами неплатежеспособных
должников в процедурах банкротства

      Настоящее Положение устанавливает порядок лицензирования деятельности по управлению имуществом и делами неплатежеспособных должников в процедурах банкротства и контроля за соблюдением лицензионных правил, сроков действия лицензии.

I. Общие положения

      1. Настоящее Положение разработано на основе K941000_ Гражданского кодекса Республики Казахстан (общая часть), Закона Республики Казахстан от 21 января 1997 г. N 67-1 Z970067_ "О банкротстве", Указа Президента Республики Казахстан, имеющего силу Закона, от 17 апреля 1995 г. Z952200_ "О лицензировании" и других законодательных актов Республики Казахстан.

      2. Лицензирование проводится в целях обеспечения контроля за имеющей особо важное государственное значение деятельностью администраторов, реабилитационных и конкурсных управляющих в процедурах банкротства.

      3. Лицензированию подлежат следующие виды деятельности:

      по управлению имуществом и делами должника на период судебного разбирательства до начала ликвидационного производства, а в случае применения реабилитационной процедуры - до его начала (деятельность в качестве администратора);

      по управлению имуществом и делами несостоятельного должника на период введения реабилитационной процедуры (деятельность в качестве реабилитационного управляющего);

      по осуществлению конкурсного производства (деятельность в качестве конкурсного управляющего).

      4. Уполномоченным органом по выдаче лицензий на право осуществления деятельности по управлению имуществом и делами неплатежеспособных должников в процедурах банкротства является Департамент управления государственным имуществом и активами Министерства финансов Республики Казахстан (далее - Департамент).

      5. Право на получение лицензии предоставляется юридическим лицам и гражданам Республики Казахстан при соблюдении требований, установленных законодательством Республики Казахстан и настоящим Положением.

      6. Лицензия на осуществление деятельности по управлению имуществом и делами неплатежеспособных должников в процедурах банкротства в качестве администратора, реабилитационного или конкурсного управляющего (далее - лицензия) является временной. Срок действия лицензии три года.

      7. Передача лицензии другому юридическому или физическому лицу запрещается.

      8. Действие лицензии распространяется на всей территории Республики Казахстан, а также на территории других государств при наличии вступивших в силу международных соглашений, участником которых является Республика Казахстан.

      9. Осуществление лицензируемой деятельности без соответствующей лицензии либо с нарушением установленных норм и правил влечет установленную законодательством ответственность. Доход, полученный от осуществления подобной деятельности, подлежит изъятию в соответствующий бюджет по решению суда.

II. Условия выдачи лицензии

      10. К физическому лицу, претендующему на получение лицензии, предъявляются следующие требования:

      наличие сертификата о прохождении обучения на специализированных курсах подготовки администраторов, реабилитационных и конкурсных управляющих;

      наличие квалификационного свидетельства по результатам аттестации, проводимой Комиссией аттестации специалистов по банкротству;

      высшее юридическое или экономическое образование или высшее образование по иной специальности при стаже управленческой деятельности в хозяйственных структурах не менее трех лет.

      11. К юридическому лицу, претендующему на получение лицензии, предъявляются следующие требования:

      наличие в штате юридического лица не менее двух специалистов, имеющих квалификационные свидетельства по результатам аттестации, проводимой Комиссией аттестации специалистов по банкротству. При этом обязательной аттестации подлежит первый руководитель или один из его заместителей;

      наличие собственного капитала юридического лица не менее одной тысячи расчетных показателей.

      12. При лицензировании деятельности в процедурах банкротства Департамент вправе потребовать от заявителя представления дополнительной документации, касающейся деятельности заявителя, а также осуществлять контроль за соблюдением правил данной деятельности, установленных законодательством.

      Департамент не несет ответственность за недостоверность сведений в документах, представленных заявителем.

      13. При соответствии представленных документов требованиям законодательства и настоящего Положения заявителю выдаются лицензии на деятельность в качестве:

      администратора;

      реабилитационного управляющего;

      конкурсного управляющего.

      Лицензии указанных видов могут быть выданы одновременно или по отдельности в зависимости от волеизъявления заявителя.

      14. Лицензия оформляется по установленной форме.

      На оборотной стороне лицензии ставится штамп с отметкой о сроке действия лицензии.

      Формы лицензии и прилагаемой к ней лицензионной карточки являются документами строгой отчетности, имеющими учетную серию, номер и изготовляемыми типографским способом.

III. Документы, необходимые для получения лицензии

      15. Для получения лицензии соискатель представляет следующие документы:

      заявление по установленной форме;

      копии документов, удостоверяющих уплату лицензионного сбора (платежных поручений или квитанций);

      физические лица:

      ксерокопию удостоверения личности;

      копию квалификационного свидетельства;

      копии диплома об образовании и трудовой книжки;

      юридические лица:

      копии свидетельства о государственной регистрации юридического лица и статкарточки хозяйствующего субъекта;

      копии учредительных документов со всеми изменениями и дополнениями, прошитые и нотариально заверенные;

      расчет собственного капитала в соответствии с действующим законодательством и финансовые документы, подтверждающие формирование уставного фонда;

      бухгалтерские балансы и приложения к балансу за последний отчетный год и на конец последнего квартала перед представлением документов в Департамент, подписанные первым руководителем и главным бухгалтером;

      копии квалификационных свидетельств специалистов;

      копии дипломов об образовании и трудовых книжек специалистов.

IV. Сроки рассмотрения заявления о выдаче лицензии

      16. Документы на получение лицензии рассматриваются Департаментом в течение 30 дней с момента их представления. Не позднее указанного срока Департамент должен выдать соискателю лицензию или отказать в ее выдаче, о чем сообщить соискателю в письменной форме с указанием мотивов отказа.

      В случае представления документов не в полном объеме или несоответствия их требованиям настоящего Положения соискателю на получение лицензии предлагается устранить недостатки в течение трех месяцев, после чего заявление соискателя рассматривается повторно.

V. Сбор за выдачу лицензии

      17. Размер лицензионного сбора и порядок его уплаты утверждаются Правительством Республики Казахстан.

VI. Отказ и обжалование в выдаче лицензии

      18. Лицензия не выдается, если:

      осуществление определенного вида деятельности законодательными актами запрещено для данной категории субъектов или противоречит целям юридического лица, определенно ограниченным в его учредительных документах;

      не представлены все документы, требуемые в соответствии с пунктом 15 настоящего Положения;

      не внесен сбор за выдачу лицензии;

      в отношении соискателя имеется решение суда, запрещающее ему занятие данным видом деятельности;

      информация, представленная соискателем, свидетельствует о нарушении действующего законодательства.

      19. При отказе в выдаче лицензии соискателю дается мотивированный ответ в письменном виде в сроки, установленные для выдачи лицензии.

VII. Прекращение действия лицензии, ее отзыв и
приостановление

      20. Лицензия прекращает свое действие в случаях:

      истечения срока, на который выдана лицензия;

      отзыва лицензии;

      реорганизации или ликвидации юридического лица, смерти гражданина, которому выдана лицензия.

      21. При перерегистрации юридического лица лицензия сохраняет свое действие до конца срока.

      22. Лицензия может быть отозвана в случаях:

      неисполнения лицензиатом требований, содержащихся в лицензии;

      неустранения причин, по которым приостановлено действие лицензии;

      запрещения судом лицензиату заниматься тем видом деятельности, на осуществление которого он обладает лицензией;

      при наличии других оснований для отзыва лицензии, установленных действующим законодательством Республики Казахстан.

      23. Действие лицензии может быть приостановлено в следующих случаях:

      выявления недостоверной информации, содержащейся в документах, представленных на получение лицензии;

      несоответствия размера минимального собственного капитала юридического лица требованиям, установленным настоящим Положением;

      нарушения требований пункта 29 настоящего Положения;

      нарушения законодательства, регламентирующего осуществление процедур банкротства.

      24. Департамент вправе приостановить действие лицензии на срок до шести месяцев с указанием причины приостановления.

      25. Приостановление и отзыв лицензии производятся либо на основании представления акционерного общества "Агентство по реорганизации и ликвидации предприятий" (далее - Агентство), либо по собственному усмотрению Департамента.

      26. В случае приостановления действия лицензии лицензиат обязан устранить выявленные нарушения, после чего лицензия может быть возобновлена по специальному письменному разрешению.

      Деятельность лицензиата в качестве специалиста по банкротству после получения письменного уведомления о приостановлении действия лицензии считается незаконной и влечет ответственность, установленную действующим законодательством.

      27. В случае отзыва лицензии лицензиат обязан в течение десяти дней с момента получения официального уведомления возвратить лицензию.

      28. Решения об отказе в выдаче лицензии или ее отзыве могут быть обжалованы в месячный срок в судебном порядке.

VIII. Контроль за соблюдением лицензионных правил и
ведение реестра лицензиатов

      29. Лицензиат обязан в сроки, определяемые Агентством представлять отчеты об итогах работы по осуществлению деятельности при процедурах банкротства.

      Лицензиат обязан предоставлять затребованную Агентством информацию не позднее десяти дней с момента получения запроса.

      30. Лицензиаты - физические лица и должностные лица лицензиатов - юридических лиц несут ответственность за достоверность данных содержащихся в представленных документах.

      31. Агентство вправе осуществлять проверку деятельности на местах хода использования лицензии.