Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Ресей Федерациясы Үкiметiнiң арасындағы темiржол көлiгi кәсiпорындарының мекемелерi мен ұйымдарының қызметiн құқықтық реттеудiң ерекшелiктерi туралы келiсiмдi бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қаулысы 1997 жылғы 15 шiлде N 1114.

      Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:

      1996 жылы 18 қазанда Москва қаласында қол қойылған Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Ресей Федерациясы Үкiметiнiң арасындағы Темiржол көлiгi кәсiпорындарының мекемелерi мен ұйымдарының қызметiн құқықтық реттеудiң ерекшелiктерi туралы келiсiм бекiтiлсiн.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрiнiң
      бiрiншi орынбасары


Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Ресей Федерациясы Үкiметiнiң арасындағы
темiр жол көлiгiнiң кәсiпорындары, мекемелерi мен ұйымдарының қызметiн
құқылық реттеудiң ерекшелiктерi туралы
КЕЛIСIМ

      (ҚР халықаралық шарттары бюллетені, 2000 ж., N 3, 24-құжат)
(1999 жылғы 23 сәуірде күшіне енді - "Дипломатия жаршысы" ж.,
Арнайы шығарылым N 2, 2000 жылғы қыркүйек, 84 бет)

      Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Ресей Федерациясының Үкiметi бұдан былай Жақтар деп аталады, мыналарға байланысты:

      1992 жылғы 23 наурыздағы Қазақстан Республикасы мен Ресей Федерациясының арасындағы темiр жол көлiгiнiң қызметiн реттеу туралы Келiсiмге.

      1992 жылғы 23 наурыздағы Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Ресей Федерациясы Үкiметiнiң арасындағы көлiк саласындағы ынтымақтастық принциптер мен қарым-қатынастар шарттары туралы Келiсiмге.

      1994 жылғы 28 наурыздағы Қазақстан Республикасы мен Ресей Федерациясының экономикалық ынтымақтастығын бұдан әрi түбегейлендiру мен интеграциялау туралы Шартты,

      1995 жылғы 20 қаңтардағы кедендiк одақ туралы Келiсiмге,

      Қазақстан Республикасы мен Ресей Федерациясындағы темiр жолдардың тұрақты жұмысын қамтамасыз ету мақсатында төмендегiлер туралы осы келiсiмге қол қойды:

      

1-бап

      Тараптар бір Тарап мемлекетінің темір жолдарының құрамына кіретін, бірақ екінші Тарап мемлекетінің аумағында орналасқан темір жол көлігінің мүлкі бірінші Тарап мемлекетінің меншігі екендігін мойындайды. Мүлкіне қатысты Қазақстан Республикасы мен Ресей Федерациясының меншік құқығы танылатын темір жол учаскелерінің тізбесі осы Келісімнің ажырамас бөлігі болып табылатын 1-қосымшада келтірілген.

      Темір жол көлігінің көрсетілген мүлкін Тараптар тең бағалы деп таниды. Бұл ретте көрсетілген мүліктің нарықтық құнын бағалау жүргізілмейді және меншік құқығының ауысуына байланысты өтемақы жүргізілмейді.

      Темір жол көлігінің көрсетілген мүлкі үшінші тұлғалардың кез келген құқығынан бос болатынына Тараптар кепілдік береді.

      Осы Келісімнің мақсаттары үшін "темір жол көлігінің мүлкі" деп Қазақстан Республикасы мен Ресей Федерациясы темір жолдарының құрамына кіретін учаскелерде орналасқан, қызметтер көрсетуді, оның ішінде жолаушылар мен жүктердің тасымалын, жүк жөнелтушілер мен жүк алушыларға өзге де қызметтерді қамтамасыз ететін, сондай-ақ теміржолшыларға және олардың отбасы мүшелеріне қызметтер көрсететін кәсіпорындар, сондай-ақ жекелеген мүлік объектілері ұғынылады.

      Осы баптың бірінші абзацында көрсетілген темір жол көлігі мүлкінің тізбелерін осы Келісімнің іске асырылуына жауапты құзыретті органдар жасайды және бекітеді.

      Осы Келісімнің іске асырылуына жауапты құзыретті органдар мыналар болып табылады:

      Қазақстан Республикасында — Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті;

      Ресей Федерациясында - Мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі федеральдық агенттік.

      Ескерту. 1-бап жаңа редакцияда - ҚР 23.11.2010 № 355-IV Заңымен.

2-бап

      Темiр жол көлiгiнiң жаңадан салынған объектiлерi мен жаңадан сатып алынған жылжымалы мүлiктерi қаржысына салынған немесе сатып алынған мемлекеттiң меншiгi болып табылады.

      Ескерту. 2-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 23.11.2010 № 355-IV Заңымен.

3-бап

      Осы Келісімнің қолданылу кезеңінде темір жолдар мен станцияларға (бөлінген алапты қоса алғанда), құрылыстарға, ғимараттарға, қорғағыш және нығайтқыш екпелерге және темір жол көлігі мүлкінің өзге объектілеріне бөлінген жерлер (бұдан әрі - темір жол көлігінің жерлері деп аталады) жер қатынастары саласындағы тиісті уәкілетті органның не жер учаскесі меншік иесінің хабарламасымен жер учаскесі меншік иесінің келісімінсіз оларды қосалқы жалға беру құқығымен мемлекет меншігінде темір жол көлігінің тиісті мүлігі бар екінші Тарап мемлекетінің жалдауында болады.

      Осы Келісім бойынша мемлекеттердің бір Тарап берген темір жол көлігінің жерлеріне жалдау ақысы екінші Тараптың темір жол көлігі жерлерін қарсы жалға беруі болып табылады. Бұл ретте екі Тарап мемлекеттерінің темір жол көлігінің жері үшін жалға алу ақысының мөлшері бірдей деп танылады.

      Ескерту. 3-бап жаңа редакцияда - ҚР 23.11.2010 № 355-IV Заңымен.

4-бап

      Жер салығы аумағында темiр жол көлiгiнiң жерлерi орналасқан мемлекеттiк заңдарына сай белгiленедi.

5-бап

      Қазақстан Республикасының аумағында орналасқан Ресей Федерациясының, сондай-ақ Ресей Федерациясының темiр жолдарының кәсiпорындары, мекемелерi мен ұйымдарды құру, қайта ұйымдастыру мен жою Жақтардың немесе Жақтармен жарияланып, олармен өкiлеттенген мемлекет органдарының келiсiмi бойынша солар орналасқан аумақтағы мемлекеттiң заңдарына сәйкес жүргiзiледi.

      Кәсiпорындар, мекемелер мен ұйымдар қызметiн қаржыландыру солар енетiн темiр жолдарда белгiленген тәртiппен жүргiзiледi.

6-бап

      Осы Келiсiмнiң қызмет аясына қатысты темiр жол учаскелерi бойынша жолаушылар мен жүктердi тасымалдауға темiр жол тарифтерiн қолдану тәртiбi осы Келiсiмнiң ажырамас бөлiгi болып табылатын N 2 Қосымшада келтiрiледi.

7-бап

      Кәсiпорындардың, мекемелердiң және ұйымдар қызметкерлерiнiң еңбегi мен еңбекақысының мәселелерi осы кәсiпорындар, мекемелер мен ұйымдар құрамына кiретiн темiр жолдардың мемлекеттiк заңдарына сәйкес реттеледi.

      Аталмыш кәсiпорындардың, мекемелер мен ұйымдардың қызметкерлерi мен еңбек ардагерлерiне осы кәсiпорындар, мекемелер мен ұйымдарда жұмыс iстеген қызметкерлерге өздерi тұратын аумақтағы мемлекеттiк азаматтары үшiн белгiленген барлық әлеуметтiк жеңiлдiктер мен кепiлдемелер жарамды.

8-бап

      Осы Келiсiмнiң қызмет аясына қатысты кәсiпорындарда, мекемелер мен ұйымдарда сақтандыру қызметi өздерi орналасқан аумақтағы мемлекеттiң заңдарына сәйкес белгiленген тәртiпте жүзеге асырылуы мүмкiн.

9-бап

      Бiр жақ мемлекетiнiң аумағынан сол мемлекеттiң аумағына, бiр Жақ мемлекетiнiң аумағынан екiншi Жақ мемлекетiнiң аумағында орналасқан темiр жол учаскелерi бойынша және сол темiр жол шеңберiнде екiншi Жақ мемлекетiнiң аумағына тасымалданатын жолаушылар мен жүкке байланысты мемлекет шекарасының өту кезiнде ерiп жүретiн күзет қызметтерінің қарулы нарядтарын, жолаушы пойыздарына ерiп жүретiн милиция нарядтарын және жолаушы жүк пойыздарына ерiп жүретiн әскери нарядтарын (қарауылдарын) , сондай-ақ Тараптар мемлекеттерінің орталық (ұлттық) банктерінің арнайы жүктерді алып жүретін инкассаторларын өткiзу Жақтардың тиiстi органдарымен алдын ала мәлiмдей отырып, құзырлы органдармен қаруға берiлетiн құжаттарды ұсыну бойына кедергiсiз жүзеге асырылады.

      Күзет қызметтерінің, оның ішінде ведомстволық күзеттің қызметкерлері, Тарап мемлекеттерінің орталық (ұлттық) банктерінің инкассаторлары, қызметтік міндеттерді орындау кезіндегі әскери нарядтардың (қарауылдардың) әскери қызметшілері және милиция қызметкерлері жолаушылар мен жүкке еріп жүруге байланысты қызметтік міндеттерін атқару кезінде поезд жүріп өтетін аумақ бойынша сол мемлекеттің заңнамасына сәйкес жолаушылар мен темір жол персоналын қорғау, айдауылдағы адамдардың қашып кетуінің жолын кесу, тасымалданатын жүктерді сақтауды қамтамасыз ету және оларды қылмыстық қол сұғушылықтан қорғау, өзін-өзі қорғау мақсатында табельдік қаруын қолдануға құқығы бар.

      Ескерту. 9-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 23.11.2010 № 355-IV Заңымен.

9-1-бап

      Темір жол учаскелерінің инфрақұрылымына, жылжымалы құрамға қызмет көрсету және оларды жөндеу, техногендік сипаттағы төтенше жағдайларды жою және алдын алу үшін Қазақстан Республикасынан Ресей Федерациясының аумағына және Ресей Федерациясынан Қазақстан Республикасының аумағына өтетін тауарларды (жұмсалатын материалдарды, қосалқы бөлшектерді, құрал-саймандарды, мүкәммалды, арнайы машиналар мен механизмдерді) және көлік құралдарын тасымалдауды шекаралық бақылау уәкілетті мемлекеттік органдардың лицензияларын, әкелуге немесе әкетуге рұқсаттарын және басқа рұқсаттарын ұсынбай (егер әкелу мен әкетуді шектеу экономикалық сипатта болса), сондай-ақ баж алымдары мен салықтарды өндіріп алмай жеңілдетілген тәртіппен жүзеге асырылады.

      Темір жол учаскелерінің инфрақұрылымы объектілерін, жылжымалы құрамды жөндеу, қайта жаңарту, төтенше жағдайларды жою және алдын алу үшін пайдаланылған, бірақ көрсетілген мақсаттарда жұмсалмаған тауарлар (материалдар, қосалқы бөлшектер, құрал-саймандар, мүкәммал, арнайы машиналар мен механизмдер), сондай-ақ көлік құралдары қай мемлекеттің аумағынан әкелінсе, көрсетілген жұмыстар аяқталғаннан кейін олар сол мемлекеттің аумағына қайтарылуы тиіс. Темір жол учаскелерінің инфрақұрылымын және жылжымалы құрамды жөндеу нәтижесінде пайда болған қалдықтар (жөнделетін объектілерден алынған мүлік, материалдар, оның ішінде рельс-шпалдық тор) осы учаске темір жол құрамына кіретін мемлекеттің аумағына тасымалдануы тиіс.

      Екінші Тарап мемлекетінің аумағында орналасқан бір Тарап мемлекетінің темір жол учаскелеріндегі техногендік сипаттағы төтенше жағдайларды жою және оның алдын алу үшін жолды, темір жол көлігі инфрақұрылымының өзге объектілерін, жылжымалы құрамды жөндеу жөніндегі және темір жол қатынасындағы өзге кедергілерді жою жөніндегі жұмыстармен айналысатын персонал қатарындағы адамдардың осы екінші Тарап мемлекетінің аумағына кіруі жеке басын куәландыратын құжаттарын көрсеткен кезде визасыз режимде жүзеге асырылады.

      Көрсетілген персонал құрамына кіретін және визасыз кіру режимін пайдаланатын адамдардың тізбесі тиісті темір жол учаскелерін пайдаланатын темір жол көлігі ұйымдары жасайтын тізімдер негізінде анықталады.

      Тізімдердің нысаны мен мазмұнын, оларды екінші Тарап мемлекетінің уәкілетті органдарымен келісу тәртібін, сондай-ақ мұндай қызметкерлер санаттарының тізбесін және олардың екінші Тарап мемлекетінің аумағында болу шарттарын Тараптардың уәкілетті органдары белгілейді.

      Ескерту. Келісім 9-1-баппен толықтырылды - ҚР 23.11.2010 № 355-IV Заңымен; өзгеріс енгізілді - ҚР 13.06.2017 № 71-VI Заңымен.

9-2-бап

      Осы Келісімге 1-қосымшада көрсетілген темір жол объектілерін, сондай-ақ темір жол учаскелерінде тасымалданатын жүктерді қорғау жөніндегі күзет қызметін тиісті учаске немесе объект мемлекетінің темір жол құрамына кіретін Тараптың таңдауы бойынша күзет қызметінің бөлімшелері жүзеге асырады.

      Бір Тарап мемлекетінің осы Тарап темір жол объектілерін күзету үшін таңдап алған күзет қызметтері күзет қызметіне лицензия алуға және оны осы Тараптың заңнамасына сәйкес екінші Тарап мемлекетінің аумағында, оның ішінде екі Тарап мемлекеттерінің азаматтарын жалдау құқығымен жүзеге асыруға құқылы.

      Ескерту. Келісім 9-2-баппен толықтырылды - ҚР 23.11.2010 № 355-IV Заңымен.

9-3-бап

      Ресей теміржолдарының құрамына кіретін, Қазақстан Республикасының аумағында орналасқан, мүлкі Ресей Федерациясының меншігі болып табылатын учаскелердегі станцияларды ашу және жабу, сондай-ақ Ресей Федерациясына тиесілі және Қазақстан Республикасының аумағында орналасқан теміржол көлігі инфрақұрылымына ортақ пайдаланылмайтын теміржол жолдарының жалғасуы Ресей Федерациясының заңнамасында белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.

      Қазақстан теміржолдарының құрамына кіретін, Ресей Федерациясының аумағында орналасқан, мүлкі Қазақстан Республикасының меншігі болып табылатын учаскелердегі станцияларды ашу және жабу, сондай-ақ Қазақстан Республикасына тиесілі және Ресей Федерациясының аумағында орналасқан теміржол көлігі инфрақұрылымына ортақ пайдаланылмайтын теміржол жолдарының жалғасуы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.

      Ескерту. Келісім 9-3-баппен толықтырылды – ҚР 13.06.2017 № 71-VI Заңымен.

9-4-бап

      Қазақстан Республикасының аумағынан шығып, Ресей Федерациясының аумағы арқылы Ресей Федерациясының аумағында аялдамай Қазақстан Республикасына транзитпен келетін жолаушылар және жүк поездарының, сол сияқты Ресей Федерациясының аумағынан шығып Қазақстан Республикасының аумағы арқылы Қазақстан Республикасының аумағында аялдамай Ресей Федерациясына транзитпен келетін жолаушылар және жүк поездарының мемлекеттік шекара арқылы өтуі шекаралық бақылауды қоса бақылау рәсімдері жүргізілмей жүзеге асырылады.

      Транзитпен өтетін жолаушылар немесе жүк поездары аялдаған жағдайда, шекаралық және өзге де бақылау түрлері тек кіретін және (немесе) шығатын тұлғаларға ғана қатысты жүзеге асырылады.

      Ескерту. Келісім 9-4-баппен толықтырылды – ҚР 13.06.2017 № 71-VI Заңымен.

9-5-бап

      Тараптар мемлекеттерінің шекара маңы субъектілері (Қазақстан Республикасында - Қазақстан Республикасының жергілікті атқарушы органдары, Ресей Федерациясында - Ресей Федерациясы субъектілерінің атқарушы билік органдары) Ресей Федерациясының аумағында орналасқан Қазақстан Республикасының теміржол учаскелері және Қазақстан Республикасының аумағында орналасқан Ресей Федерациясының теміржол учаскелері бойынша жолаушылар тасымалын ұйымдастыру үшін Тараптардың теміржолдарында қолданыстағы шарттарды ескере отырып:

      шығыстары Тараптар мемлекеттерінің тиісті шекара маңы субъектілерінің бюджеті есебінен субсидиялауға жататын теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын тасымалдаушыларды айқындау бойынша конкурс өткізу қағидаларын;

      теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау қағидаларын;

      теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылар шығыстарын субсидиялау көлемдерін айқындау әдістемесін әзірлейді және бекітеді.

      Ескерту. Келісім 9-5-баппен толықтырылды – ҚР 13.06.2017 № 71-VI Заңымен.

10-бап

      Әскери күзет атқыштары мен милиция қызметкерлерi жолаушылар мен жүкке ерiп жүруге байланысты қызметтiк мiндеттерiн атқару кезiнде сол мемлекеттiң заңдарына сәйкес жолаушылар мен темiр жол персоналдарын қорғау, тасымалданатын жүктердi ұрланудан сақтауды және өзiн-өзi қорғауды қамтамасыз ету мақсатында табельдiк қаруын қолдануға құқығы бар.

11-бап

      Осы Келiсiм жақтардың өзаралық келiсiмi бойынша жазбаша түрде өзгертiлуi немесе толықтырылуы мүмкiн.

12-бап

      Осы Келiсiм күшiне енуi үшiн қажеттi мемлекет iшiнiң процедуралары орындалғаны туралы жақтардың соңғы мәлiмдеме жасаған күнiнен бастап күшiне енедi және жақтардың бiреуiнiң жазбаша түрде оның күшiн тоқтататыны туралы ниетiн мәлiмдеген күннен бастап алты ай өткенге дейiн пәрмендi болады.

      

      1996 жылғы 18 қазанда Москва қаласында, екi данада, әрқайсысы қазақ және орыс тiлдерiнде, әрi екi мәтiннiң де күшi бiрдей болып жасалды. Осы Келiсiмдi түсiнуде өзгешелiктер туындаған жағдайда орыс тiлiндегi мәтiн басымшылық алатын болады.

       Қазақстан Республикасының Ресей Федерациясының

       Үкiметi үшiн Үкiметi үшiн

  Қазақстан Республикасының
Үкіметі мен Ресей Федерациясының
Үкіметі арасындағы Темір жол
көлігі кәсіпорындарының,
мекемелері мен ұйымдарының
қызметін құқықтық реттеудің
ерекшеліктері туралы келісімге
1-қосымша

Мүлкіне қатысты Қазақстан Республикасы мен Ресей Федерациясының
меншік құқығы танылатын темір жол учаскелерінің тізбесі

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда - ҚР 23.11.2010 № 355-IV Заңымен.

      А. Ресей темір жолдарының құрамына кіретін, Қазақстан Республикасының аумағында орналасқан, мүлкі Ресей Федерациясының меншігі болып табылатын учаскелер:

      Привольжье темір жолы

      Мемлекеттік шекара - Молодость разъезі - мемлекеттік шекара

      (Верхний Баскунчак - Урбах желісі)

      Мемлекеттік шекара - Жәнібек станциясы - мемлекеттік шекара

      (Верхний Баскунчак - Урбах желісі)

      Оңтүстік Орал темір жолы

      Мемлекеттік шекара - Исян аялдама пункті - Еманкино аялдама пункті - мемлекеттік шекара

      (Қарталы - Золотая Сопка желісі)

      Мемлекеттік шекара - Орленок аялдама пункті - Петропавл станциясын қоса алғанда — Қарақоға станциясы - мемлекеттік шекара

      (Қорған - Петропавл желісі)

      Мемлекеттік шекара - Союзная станциясы - мемлекеттік шекара

      (Разведка - Рудный Клад желісі)

      Батыс Сібір темір жолы

      Мемлекеттік шекара — Өрлітөбе басып озу пункті - Қызылтұз басып озу пункті - мемлекеттік шекара

      (Ертіс - Қарасу желісі)

      Б. Қазақстан темір жолдарының құрамына кіретін, Ресей Федерациясының аумағында орналасқан, мүлкі Қазақстан Республикасының меншігі болып табылатын учаскелер:

      Мемлекеттік шекара - Уютный разъезі - Қосарал разъезі - мемлекеттік шекара

      (Озинки - Илецк - Қандыағаш желісі)

      Мемлекеттік шекара - Локоть станциясы

      (Локоть - Семей желісі)

      Локоть станциясы — Третьяково станциясы - мемлекеттік шекара

      (Локоть - Защита желісі)

  Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Ресей Федерациясы Үкiметi
  арасындағы темiр жол көлiгi кәсiпорындарының, мекемелерiнiң және ұйымдарының қызметiн реттеудiң
  ерекшелiк құқығы жөнiндегi
  Келiсiмге N 2 Қосымша

Осы Келiсiмнiң қызмет аясына қатысты темiр жол учаскелерi бойынша жолаушылар
мен жүктердi тасу кезiнде қолданылатын темiр жол тарифтерiнiң
тәртiбi

      Ресей Федерациясының өз iшiнде және Қазақстан Республикасының өз iшiнде жолаушылар мен жүктердi транзитпен тасымалдауы кезiнде құрамына осы учаскелер енетiн темiр жолдың тарифтерi N 1 қосымшаға сәйкес қолданылатын болады.

      Ресей Федерациясының Қазақстан Республикасының аумағында орналасқан ресейлiк темiр жол стансаларына бағытталған, және керi қарай, және Ресей Федерациясының аумағында орналасқан Қазақстанның темiр жолы стансаларынан Ресей темiр жол стансаларына және керi қарай бағытталған жолаушылар мен жүктердi тасымалдау кезiнде Ресей Федерациясының темiр жолдарындағы пәрмендi тарифтерi қолданылады.

      Қазақстан Республикасынан Ресей Федерациясының аумағында орналасқан қазақстандық темiр жол стансаларына бағытталған, және керi қарай, және Қазақстан Республикасының аумағында орналасқан ресейлiк темiр жол стансаларынан Қазақстанның темiр жол стансаларына, және керi қарай бағытталған жолаушылар мен жүктердi тасымалдау кезiнде Қазақстан Республикасының темiр жолдарындағы пәрмендi тарифтер қолданылады.

      Аталмыш тасымалдаулар үшiн валюта төлемi жақтардың мемлекетiнде пәрмендi ережелерге сәйкес белгiленедi.

      Осы Келiсiмнiң N 1 Қосымшасында көрсетiлген темiр жол учаскелерiнде жолаушылар мен жүктердi тасымалдау кезiнде аумағында осы учаскелер орналасқан сол мемлекеттiң iшкi тарифтерi қолданылады. Бұл жағдайда тасымалдау үшiн төлемдер аумағында тасымалдау орындалатын мемлекеттiң валютасымен алынады.

      Халықаралық қатынастарда жолаушылар мен жүктердi тасымалдауда пәрмендi халықаралық Келiсiмдерге сәйкес белгiленген тарифтер қолданылады.

Об утверждении Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации об особенностях правового регулирования деятельности предприятий, учреждений и организаций железнодорожного транспорта

Постановление Правительства Республики Казахстан от 15 июля 1997 года N 1114.

      Правительство Республики Казахстан постановляет:

      Утвердить Соглашение между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации об особенностях правового регулирования деятельности предприятий, учреждений и организаций железнодорожного транспорта, подписанное в городе Москве 18 октября 1996 года.

      
      Первый заместитель
Премьер-Министра
Республики Казахстан

Соглашение
между Правительством Республики Казахстан и
Правительством Российской Федерации
об особенностях правового регулирования
деятельности предприятий, учреждений и организаций
железнодорожного транспорта (Бюллетень международных договоров РК, 2000 г., N 3, ст. 24) (Вступило в силу 23 апреля 1999 года - ж. "Дипломатический курьер", спецвыпуск N 2, сентябрь 2000 года, стр. 174)

      Правительство Республики Казахстан и Правительство Российской Федерации, в дальнейшем именуемые Сторонами, исходя из:

      Соглашения между Республикой Казахстан и Российской Федерацией о координации деятельности железнодорожного транспорта от 23 марта 1992 года,

      Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации о принципах сотрудничества и условиях взаимоотношений в области транспорта от 23 марта 1992 года,

       B941800_ Договора о дальнейшем углублении экономического сотрудничества и интеграции Республики Казахстан и Российской Федерации и от 28 марта 1994 года,

       U952461_ Соглашения о таможенном союзе от 20 января 1995 года,

      в целях обеспечения стабильной работы железных дорог Республики Казахстан и Российской Федерации подписали настоящее Соглашение о нижеследующем:

Статья 1

      Стороны признают имущество железнодорожного транспорта, входящее в состав железных дорог государства одной Стороны, но расположенное на территории государства другой Стороны, собственностью государства первой Стороны. Перечень участков железных дорог, в отношении имущества которых признается право собственности Республики Казахстан и Российской Федерации приведен в Приложении 1, являющемся неотъемлемой частью настоящего Соглашения.

      Указанное имущество железнодорожного транспорта признается Сторонами равноценным. При этом оценка рыночной стоимости указанного имущества не проводится и компенсация в связи с переходом права собственности не производятся.

      Стороны гарантируют, что указанное имущество железнодорожного транспорта свободно от любых прав третьих лиц.

      Для целей настоящего Соглашения под "имуществом железнодорожного транспорта" понимаются предприятия, а также отдельные объекты имущества, расположенные на участках, входящих в состав железных дорог Республики Казахстан и Российской Федерации, обеспечивающие предоставление услуг, в том числе перевозку пассажиров и грузов, иных услуг грузоотправителям и грузополучателям, а также обслуживающие железнодорожников и членов их семей.

      Перечни имущества железнодорожного транспорта, указанного в абзаце первом настоящей статьи, составляются и утверждаются компетентными органами, ответственными за реализацию настоящего Соглашения.

      Компетентными органами, ответственными за реализацию настоящего Соглашения, являются:

      в Республике Казахстан - Комитет государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан;

      в Российской Федерации - Федеральное агентство по управлению государственным имуществом.

      Сноска. Статья 1 в редакции Закона РК от 23.11.2010 № 355-IV.

Статья 2

      Вновь построенные объекты железнодорожного транспорта и приобретенное новое движимое имущество являются собственностью того государства, на средства которого они построены или приобретены.

      Сноска. Статья 2 с изменением, внесенным Законом РК от 23.11.2010 № 355-IV.

Статья 3

      На период действия настоящего Соглашения земли, отведенные под железнодорожные пути и станции (включая полосу отвода), под строения, здания, сооружения, защитные и укрепительные насаждения и иные объекты имущества железнодорожного транспорта (далее именуются - земли железнодорожного транспорта), находятся в аренде у государства той Стороны, в собственности государства которой находится соответствующее имущество железнодорожного транспорта, с правом передачи их в субаренду без согласия собственника земельного участка с уведомлением соответствующего уполномоченного органа в области земельных отношений либо собственника земельного участка.

      Арендной платой за земли железнодорожного транспорта государств, переданные по настоящему Соглашению одной Стороной, является встречная передача в аренду земель железнодорожного транспорта другой Стороной. При этом размеры арендной платы за земли железнодорожного транспорта государств обеих Сторон признаются равными.

      Сноска. Статья 3 в редакции Закона РК от 23.11.2010 № 355-IV.

Статья 4

      Земельный налог устанавливается в соответствии с законодательством государства, на территории которого расположены земли железнодорожного транспорта.

Статья 5

      Создание, реорганизация и ликвидация находящихся на территории Республики Казахстан предприятий, учреждений и организаций железных дорог Российской Федерации, равно как и находящихся на территории Российской Федерации предприятий, учреждений и организаций железных дорог Республики Казахстан, производятся в соответствии с законодательством государства, на территории которого они находятся, по согласованию обеих Сторон или уполномоченных ими государственных органов, которые объявляются Сторонами.

      Финансирование деятельности предприятий, учреждений и организаций производится в порядке, установленном для железных дорог, в состав которых они входят.

Статья 6

      Порядок применения железнодорожных тарифов при перевозках пассажиров и грузов по участкам железных дорог, относящихся к сфере действия настоящего Соглашения, приведен в Приложении N 2, являющемся неотъемлемой частью настоящего Соглашения.

Статья 7

      Вопросы труда и заработной платы работников предприятий, учреждений и организаций регулируются в соответствии с законодательством государства, в состав железных дорог которого входят эти предприятия, учреждения и организации.

      На работников указанных предприятий, учреждений и организаций, а также на ветеранов труда, работавших на этих предприятиях, в учреждениях и организациях, распространяются все социальные льготы и гарантии, установленные для граждан государства, на территории которого они проживают.

Статья 8

      На предприятиях, в учреждениях и организациях страховая деятельность может осуществляться в порядке, установленном законодательством государства, на территории которого они расположены.

Статья 9

      Пропуск через границы вооруженных нарядов охранных служб, сопровождающих грузы, нарядов милиции и войсковых нарядов (караулов), сопровождающих пассажирские поезда, грузы и конвоируемых лиц, а также инкассаторов центральных (национальных) банков государств Сторон, сопровождающих специальные грузы, в связи с перевозкой пассажиров и грузов с территории государства одной Стороны на территорию этого же государства, с территории государства одной Стороны на территорию государства другой Стороны в пределах одной и той же железной дороги по участкам железных дорог, расположенным на территории государства другой Стороны, осуществляется беспрепятственно по предъявлении документов на оружие, выдаваемых компетентными органами, с предварительным уведомлением соответствующих органов Сторон.

      Работники охранных служб, в том числе ведомственной охраны, инкассаторы центральных (национальных) банков государств Сторон, военнослужащие войсковых нарядов (караулов) и сотрудники милиции (полиции), которые находятся при исполнении служебных обязанностей, связанных с сопровождением пассажиров и грузов, имеют право применять табельное оружие в целях защиты пассажиров и железнодорожного персонала, обеспечения сохранности перевозимых грузов и их защиты от преступных посягательств, пресечения побега конвоируемых лиц и самообороны в соответствии с законодательством государства, по территории которого следуют поезда.

      Сноска. Статья 9 с изменениями, внесенными Законом РК от 23.11.2010 № 355-IV.

Статья 9-1

      Пограничный контроль перемещения товаров (расходуемых материалов, запасных частей, инструментов, инвентаря, специальных машин и механизмов) и транспортных средств, следующих из Республики Казахстан на территорию Российской Федерации и из Российской Федерации на территорию Республики Казахстан для обслуживания и ремонта инфраструктуры железнодорожных участков, подвижного состава, ликвидации и предупреждения чрезвычайных ситуаций техногенного характера осуществляются в упрощенном порядке без представления лицензий, разрешения на ввоз или вывоз и других разрешений уполномоченных государственных органов (если ограничения ввоза и вывоза носят экономический характер), а также без взимания пошлин и налогов.

      Использованные для ремонта, реконструкции объектов инфраструктуры железнодорожных участков, подвижного состава, ликвидации и предупреждения чрезвычайных ситуаций, но не израсходованные в указанных целях товары (материалы, запасные части, инструменты, инвентарь, специальные машины и механизмы), а также транспортные средства по завершении указанных работ должны быть возвращены на территорию того государства, из которого они были вывезены. Остатки, образовавшиеся в результате ремонта инфраструктуры железнодорожных участков и подвижного состава (имущество, материалы, снятые с ремонтируемых объектов, в том числе рельсо-шпальная решетка), должны быть перемещены на территорию того государства, в состав железных дорог которого входит данный участок.

      Въезд лиц из числа персонала, занятого на работах по ремонту пути, иных объектов инфраструктуры железнодорожного транспорта, подвижного состава и по устранению иных препятствий для железнодорожного сообщения, для ликвидации и предупреждения чрезвычайных ситуаций техногенного характера на участках железных дорог государства одной Стороны, расположенных на территории государства другой Стороны, на территорию государства этой другой Стороны осуществляется в безвизовом режиме при предъявлении документов, удостоверяющих личность.

      Перечень лиц, входящих в состав указанного персонала и пользующихся режимом безвизового въезда, определяется на основании списков, составляемых организациями железнодорожного транспорта, эксплуатирующими соответствующие участки железных дорог.

      Форма и содержание списков, порядок их согласования с уполномоченными органами государства другой Стороны, а также перечень категорий таких работников и условия их пребывания на территории государства другой Стороны устанавливаются уполномоченными органами Сторон.

      Сноска. Соглашение дополнено статьей 9-1 в соответствии с Законом РК от 23.11.2010 № 355-IV; с изменением, внесенным Законом РК от 13.06.2017 № 71-VI.

Статья 9-2

      Охранная деятельность по защите железнодорожных объектов, а также перевозимых грузов на участках железных дорог, указанных в приложении 1 к настоящему Соглашению, осуществляется подразделениями охранной службы по выбору той Стороны, в состав железных дорог государства которой входит соответствующий участок или объект.

      Охранные службы государства одной Стороны, выбранные этой Стороной для охраны железнодорожных объектов, вправе получать лицензию на охранную деятельность и осуществлять ее на территории государства другой Стороны в соответствии с законодательством этой Стороны, в том числе с правом найма граждан государств обеих Сторон.

      Сноска. Соглашение дополнено статьей 9-2 в соответствии с Законом РК от 23.11.2010 № 355-IV.

Статья 9-3

      Открытие и закрытие станций на участках, которые входят в состав российских железных дорог, расположенных на территории Республики Казахстан, имущество которых является собственностью Российской Федерации, а также примыкание железнодорожных путей необщего пользования к инфраструктуре железнодорожного транспорта, принадлежащей Российской Федерации и расположенной на территории Республики Казахстан, осуществляются в порядке, установленном законодательством Российской Федерации.

      Открытие и закрытие станций на участках, которые входят в состав казахстанских железных дорог, расположенных на территории Российской Федерации, имущество которых является собственностью Республики Казахстан, а также примыкание железнодорожных путей необщего пользования к инфраструктуре железнодорожного транспорта, принадлежащей Республике Казахстан и расположенной на территории Российской Федерации, осуществляются в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

      Сноска. Соглашение дополнено статьей 9-3 в соответствии с Законом РК от 13.06.2017 № 71-VI.

Статья 9-4

      Пропуск через государственную границу пассажирских и грузовых поездов, следующих транзитом с территории Республики Казахстан через территорию Российской Федерации назначением в Республику Казахстан без остановки на территории Российской Федерации, а равно пассажирских и грузовых поездов, следующих транзитом с территории Российской Федерации через территорию Республики Казахстан назначением в Российскую Федерацию без остановки на территории Республики Казахстан, осуществляется без проведения контрольных процедур, в том числе без осуществления пограничного контроля.

      В случае остановки пассажирского или грузового поезда, следующего транзитом, пограничный и иные виды контроля осуществляются только в отношении входящих и (или) выходящих лиц.

      Сноска. Соглашение дополнено статьей 9-4 в соответствии с Законом РК от 13.06.2017 № 71-VI.

Статья 9-5

      Приграничные субъекты государств Сторон (в Республике Казахстан - местные исполнительные органы Республики Казахстан, в Российской Федерации - органы исполнительной власти субъектов Российской Федерации) для организации перевозок пассажиров по участкам железных дорог Республики Казахстан, расположенным на территории Российской Федерации, и участкам железных дорог Российской Федерации, расположенным на территории Республики Казахстан, с учетом условий, действующих на железных дорогах Сторон, разрабатывают и утверждают:

      правила проведения конкурса по определению перевозчиков, осуществляющих железнодорожные пассажирские перевозки, расходы которых подлежат субсидированию за счет бюджетов соответствующих приграничных субъектов государств Сторон;

      правила субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок;

      методику определения объемов субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок.

      Сноска. Соглашение дополнено статьей 9-5 в соответствии с Законом РК от 13.06.2017 № 71-VI.

Статья 10

      Разногласия и споры между Сторонами по вопросам, относящимся к сфере действия настоящего Соглашения, будут решаться путем двусторонних переговоров.

Статья 11

      Настоящее Соглашение может быть изменено или дополнено по взаимному согласию Сторон.

Статья 12

      Настоящее Соглашение вступает в силу с даты последнего уведомления Сторон о выполнении ими необходимых для этого внутригосударственных процедур и действует до истечения шести месяцев с даты письменного уведомления одной из Сторон о своем намерении прекратить его действие.

      Совершено в городе Москве 18 октября 1996 года в двух экземплярах, каждый на казахском и русском языках, причем оба текста имеют одинаковую силу. В случае возникновения расхождений в толковании настоящего Соглашения, текст на русском языке будет иметь преимущества.

За Правительство
Республики Казахстан

За Правительство
Российской Федерации

  Приложение 1 к Соглашению между
Правительством Республики Казахстан и
Правительством Российской Федерации об
особенностях правового регулирования
деятельности предприятий, учреждений
и организаций железнодорожного транспорта

Перечень участков железных дорог, в отношении имущества которых признается право собственности Республики Казахстан и Российской Федерации

      Сноска. Приложение 1 в редакции Закона РК от 23.11.2010 № 355-IV.

      А. Участки, входящие в состав Российских железных дорог, расположенные на территории Республики Казахстан, имущество которых является собственностью Российской Федерации:

      Приволжская железная дорога

      Государственная граница - разъезд Молодость - государственная граница

      (линия Верхний Баскунчак - Урбах)

      Государственная граница - станция Джаныбек - государственная граница

      (линия Верхний Баскунчак - Урбах)

      Южно-Уральская железная дорога

      Государственная граница - остановочный пункт Исян - остановочный пункт Еманкино - государственная граница

      (линия Карталы - Золотая Сопка)

      Государственная граница - остановочный пункт Орленок - станция Петропавловск включительно - станция Кара-Гуга - государственная граница

      (линия Курган - Петропавловск)

      Государственная граница - станция Союзная - государственная граница

      (линия Разведка - Рудный Клад)

      Западно-Сибирская железная дорога

      Государственная граница - обгонный пункт Урлютюб - обгонный пункт Кызылтуз - государственная граница (линия Иртышское - Карасук)

      Б. Участки, входящие в состав Казахстанских железных дорог, расположенные на территории Российской Федерации, имущество которых является собственностью Республики Казахстан:

      Государственная граница - разъезд Уютный - разъезд Кос-Арал - государственная граница

      (линия Озинки - Илецк - Кандыагаш)

      Государственная граница - станция Локоть

      (линия Локоть - Семипалатинск)

      Станция Локоть - станция Третьяково - государственная граница

      (линия Локоть - Защита)

  Приложение N 2
к Соглашению между
Правительством Республики Казахстан и
Правительством Российской Федерации об
особенностях правового регулирования
деятельности предприятий, учреждений и
организаций железнодорожного транспорта

Порядок применения железнодорожных тарифов при перевозках пассажиров и грузов по участкам железных дорог, относящимся к сфере действия настоящего Соглашения

      При перевозке пассажиров и грузов из Российской Федерации в Российскую Федерацию и из Республики Казахстан в Республику Казахстан в транзитном сообщении по участкам железных дорог, указанным в Приложении N 1 к настоящему Соглашению, применяются тарифы, действующие на железной дороге, в состав которой входят эти участки.

      При перевозке пассажиров и грузов из Российской Федерации назначением на станции российских железных дорог, находящиеся на территории Республики Казахстан, и в обратном направлении, а также со станций казахстанских железных дорог, расположенных на территории Российской Федерации, на станции железных дорог Российской Федерации, и в обратном направлении применяются тарифы, действующие на железных дорогах Российской Федерации.

      При перевозке пассажиров и грузов из Республики Казахстан назначением на станции казахстанских железных дорог, находящиеся на территории Российской Федерации, и в обратном направлении, а также со станций российских железных дорог, расположенных на территории Республики Казахстан, на станции железных дорог Республики Казахстан, и в обратном направлении применяются тарифы, действующие на железных дорогах Республики Казахстан.

      Валюта, в которой осуществляются платежи за указанные перевозки, устанавливается в соответствии с правилами, действующими в государствах Сторон.

      При перевозке пассажиров и грузов в пределах участков железных дорог, указанных в Приложении N 1 к настоящему Соглашению, применяются внутренние тарифы того государства, на территории которого расположены эти участки. Платежи за перевозку в этом случае взимаются в валюте государства, на территории которого выполняется перевозка.

      При перевозке пассажиров и грузов в международном сообщении применяются тарифы, установленные в соответствии с действующими международными соглашениями.