Қазақстан Республикасы орталық атқарушы органдарының мемлекеттiк сырттан қарыз алу және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң сыртқы заемдары бойынша мемлекеттiк сыртқы борыштарды басқару саласындағы қызметiн үйлестiрудiң тәртiбi туралы ереженi, Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiктерiн берудiң тәртiбi мен шарттарын және Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгi бар, мемлекеттiк сыртқы заемдар мен мемлекеттiк емес сыртқы заемдарды тiркеудiң тәртiбi туралы ереженi бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Қаулысы 1997 жылғы 21 қыркүйек N 1366. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2001.06.14. N 819 қаулысымен. ~P010819

      "Сырттан қарыз алу және сыртқы борышты басқару туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 10 сәуiрдегi Заңын жүзеге асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:
      Қоса берiлiп отырған:
      Қазақстан Республикасы орталық атқарушы органдарының мемлекеттiк сырттан қарыз алу және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң сыртқы заемдары бойынша мемлекеттiк сыртқы борыштарды басқару саласындағы қызметiн үйлестiрудiң тәртiбi туралы ереже;
      Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiктерiн берудiң

 

тәртiбi мен шарттары;

     Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгi бар мемлекеттiк

сыртқы заемдар мен мемлекеттiк емес сыртқы заемдарды тiркеудiң

тәртiбi туралы ереже бекiтiлсiн.


     Қазақстан Республикасы

      Премьер-Министрiнiң

      бiрiншi орынбасары

                                       Қазақстан Республикасы

                                             Үкiметiнiң

                                       1997 жылғы 21 қыркүйектегi

                                        N 1366 қаулысымен

                                            Бекiтiлген


       Қазақстан Республикасының орталық атқарушы органдарының

          мемлекеттiк сырттан қарыз алу және Қазақстан

         Республикасы Үкiметiнiң сыртқы заемдары бойынша

          мемлекеттiк сыртқы борышты басқару саласындағы

               қызметiн үйлестiрудiң тәртiбi туралы

                             ЕРЕЖЕ



 
       Осы Ереже "Сырттан қарыз алу және сыртқы борышты басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзiрлендi.
 
                          I. Жалпы ережелер
 
      1. Осы Ереже республиканың орталық атқарушы органдарының мемлекеттiк сырттан қарыз алу және Қазақстан Республикасының сыртқы борышы, сондай-ақ мемлекет кепiлдiк берген сыртқы борыш саласындағы қызметiн үйлестiрудiң тәртiбiн айқындайды.
      2. Қазақстан Республикасының сыртқы борышын басқару шеңберiнде басқару объектiлерi:
      мемлекеттiк сыртқы борыш;
      мемлекет кепiлдiк берген сыртқы борыш;
      жалпы сыртқы борыш болып табылады.
      3. Мемлекеттiк сыртқы борыш Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң және Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкiнiң Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң атынан сырттан қарыз алуы және алынған сыртқы заемдарды өтеуi, сондай-ақ Қазақстан Республикасы қабылдаған басқа да сыртқы борыштық мiндеттемелердi мемлекеттiк сыртқы борышқа белгiленген тәртiппен жатқызу процесi кезiнде қалыптасады.
      Сыртқы борышты басқару - уәкiлеттi мемлекеттiк органдардың ұтымды сырттан қарыз алуды қамтамасыз ету және болашақта макроэкономикалық қиындықтарды және мемлекеттiң төлем балансы проблемаларын болдырмау мақсатында сыртқы қарыздарға қызмет көрсетудiң құнын оңтайландыру жөнiндегi қызметi ретiнде қаралады.
      Мемлекеттiк және мемлекет кепiлдiк берген сыртқы борыштың мониторингiн және басқаруын Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi iске асырады.
      4. Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкiнiң мемлекеттiк борышын қалыптастыратын заемдарды тартуды, пайдалануды және өтеудi Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдарына сәйкес өзi iске асырады.
      5. Сыртқы борышты басқару мынадай негiзгi кезеңдер мен рәсiмдердi қамтиды:
      қарыз алу қажеттiлiгiн, қарыз алу көздерi мен қаржылық құралдарды айқындау, өлшемдер мен шектеулердi белгiлеу, дамудың макроэкономикалық үлгiлерiн құру, қарыз алу бағдарламасын сценарийлiк жобалау мен қабылдау;
      келiссөздердi, заем шарттары мен олардың экономика, бюджет және мемлекеттiң төлем балансы үшiн салдарын бағалауды, оларға қол қоюды, бекiтудi, тiркеудi қоса алғанда, қарыз алу рәсiмдерi;
      жекелеген заемдардың қызмет көрсету көздерi мен ерекшелiктерiн есепке ала отырып, негiзгi борышты өтеу және заемдарға қызмет көрсету рәсiмдерi;
      қарыз алу шарттарының және олардың өзгеруiнiң, игерiлуi мен өтелуiнiң және заемдарға қызмет көрсетуiнiң мониторингi;
      несиелiк процент ставкаларының, валюта бағамдарының, қаржы рыногы құралдары табыстылығының және қарыз алу мен борышты басқаруға байланысты басқа да капитал рыноктарындағы ақпараттардың мониторингi;
      төлем балансының, мемлекеттiң төлем қабiлетiнiң есебi, оларды бағалау және талдау;
      республикалық бюджеттi, төлем балансын арнаулы қаржылық құралдармен валюта бағамдарының, проценттiк ставкалардың қолайсыз өзгеруiнен қорғау;
      берешектердi қайта құру;
      халықаралық қаржы ұйымдарымен өзара қарым-қатынас.
      Сыртқы борышты тиiмдi басқару қазiргi заманғы ақпараттық технологияларға және оның мониторингi мен талдауын компьютерлендiруге негiзделедi.
      6. Қазақстан Республикасының сырттан қарыз алу және сыртқы борышты басқару рәсiмдерiн орындау кезiнде республиканың орталық атқарушы органдарының қызметiн үйлестiру сыртқы заемдарды тарту, пайдалану, өтеу және оларға қызмет көрсету процестерiнiң барлық кезеңдерiнде, сондай-ақ тиiстi компьютерлiк технологиялар жасау және пайдалану кезiнде көзделедi.
 
             II. Мемлекеттiк сырттан қарыз алу және борыш
 
      7. Мемлекеттiк қарыз алу Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң жыл сайын қабылданатын Қарыз алу бағдарламасына сәйкес iске асырылады.
      Қарыз алуға қажеттiлiктi, қарыз алу көздерi мен құралдарын айқындау кезiнде басқару органдарының қызметiн үйлестiруге Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi Экономика және сауда министрлiгiмен бiрлесе отырып және Ұлттық Банктiң келiсуiмен алдағы 10 жылдық кезеңге арналған қарыз алу бағдарламасының жобасын әзiрлеу жолымен қол жеткiзiледi.
      Қарыз алу бағдарламасының жобасын Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi инвестициялық жобаларды республикалық бюджет қаражаты есебiнен қаржыландыру үшiн Қазақстан Республикасының Экономика және сауда министрлiгi, сондай-ақ қаржы-валюталық көрсеткiштердiң есебiнен Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi ұсынған бюджет саясатын есепке ала отырып әзiрлейдi. Қарыз алу бағдарламасының жобасын әзiрлеу кезiнде елiмiздiң төлем балансын қолдау үшiн қажет болған кезде, Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкiнiң жоспарланған сырттан қарыз алуы есепке алынады.
      8. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi сол жылға қабылданған Қарыз алу бағдарламасын есепке ала отырып, кезектi жылға арналған бюджеттiң жобасын әзiрлейдi. Қазақстан Республикасының Экономика және сауда министрлiгi бюджеттен қаржыландыруға ұсынылатын жобаларды iрiктеудi және қарауды iске асырады, шетелдiк несие берушiлермен алдын-ала жүргiзiлетiн келiссөздерге қатысады. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi өзiне жүктелген Қазақстан Республикасының атынан қарыз алушының мiндеттерi мен құқықтарына сәйкес келiссөздер жүргiзедi, заемға қызмет көрсету үшiн агент-банктердi таңдап алады, заемдар тарту бойынша басқа да қажеттi iс-әрекеттер жасайды.
      Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi тиiстi несие және өзге де келiсiмдердi, заемдарды тiркеудi, бюджет арқылы заемдар берудi және қызмет көрсетудi ресiмдеу мен iске асыру арқылы түпкiлiктi қарыз алушылардың заем ресурстарын алуының, пайдалануының, оларға қызмет көрсетуiнiң және (егер көзделген болса) қайтаруының белгiленген рәсiмдерiн республиканың орталық атқарушы органдарының орындауын үйлестiредi және бақылайды.
      9. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi мемлекеттiк сырттан қарыз алу процесiнiң мониторингiн, мемлекеттiк сыртқы борышқа қызмет көрсетудi, Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкiнiң және екiншi деңгейдегi банктердiң сыртқы заемдарын меңгеру, өтеу және қызмет көрсету жөнiндегi тоқсан сайынғы ақпарат негiзiнде оған қорытынды баға берудi iске асырады.
      Бұл ретте мемлекеттiк сыртқы борышты басқару процесiнiң қатысушылары республиканың орталық атқарушы органдарының өзара қарым-қатынастары ақпараттық өзара iс-әрекеттер жөнiндегi екiжақты келiсiмдермен және тұрақты статистикалық және жедел есептiлiктiң қолданылып жүрген нысандарымен айқындалады.
      10. Борышты басқарудың құрамдас бөлiгi ретiндегi валюталық қатердi және проценттiк ставкалар қатерiн басқару, сондай-ақ қажет болған жағдайда мемлекеттiк сыртқы борышты өзiнiң ерекшелiгiне байланысты қайта құру жөнiндегi шараларды жүргiзу мәселелерiн Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi мен Ұлттық Банкiнiң бөлiмшелерi пысықтайды және олар Қарыз алу бағдарламасын әзiрлеу немесе өзгерту шеңберiнде ескерiледi.
      11. Мемлекеттiк сыртқы борышты басқару мәселелерi бойынша халықаралық қаржы ұйымдарымен өзара қарым-қатынасты үйлестiрудi Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi бұл ұйымдарға республикалық басқару органдары ұсынатын орталықсыздандырылған ақпараттар ағынын орталықтандыру және бақылау жолымен, сондай-ақ олармен өткiзiлетiн кездесулердi, келiссөздердi және басқа да шараларды ұйымдастыру немесе оларға мiндеттi түрде қатысу арқылы iске асырады.
      12. Ақпараттық технология және мемлекеттiк борышты басқаруды компьютерлендiру саласындағы үйлестiру оларды құру, олардың жұмыс iстеуi және дамуы кезеңдерiнде жүзеге асырылады және мыналарды көздейдi:
      а) басқару процесiне қатысушылардың ақпараттық технологиясын жасау iске асырылатын ұйымдастырушылық-өкiмдiк, әдiстемелiк, ақпараттық-технологиялық және ведомствоаралық нұсқаулық құжаттарды республиканың орталық атқарушы органдарының және Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiнiң бiрлесiп әзiрлеуi, өзара келiсуi, қажет болғанда оны Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң бекiтуi;
      б) мемлекеттiк сыртқы борышты басқару процесiне қатысушы ұйымдар үшiн компьютерлiк технологиялар мен жүйелердi құру. Басқарудың ведомстволық компьютерлiк жүйелерiн құру және дамыту кезiнде үйлестiру бұл жүйелерде басқа ведомстволар мен ұйымдардың ақпараттық сұраныстарын есепке алу жолымен iске асырылады. Бұл саладағы үйлестiрудiң негiзгi тәсiлдерi министрлiктер мен комитеттер арасындағы екiжақты байланыстар, хат алысу, келiсiмдер болып табылады. Мұндай жүйелердi техникалық және бағдарламалық қамтамасыз ету ерекшелiктерiн ескере отырып, республиканың орталық атқарушы органдарының қызметiн ұйымдастырушылық және ақпараттық-техникалық деңгейде үйлестiру мамандарының және қамтамасыз етудiң осы түрлерi бойынша мамандандырылған ұйымдардың жұмысын үйлестiрумен толықтырылады;
      в) мемлекеттiк сыртқы қарызды басқару процесiне қатысушы ұйымдардың компьютерлiк технологиясын деректердi өңдеу мен берудiң бiрыңғай техникалық және бағдарламалық-технологиялық құралдарын енгiзу, ведомстволық басқару жүйелерiн ақпараттық түйiстiрудiң режимдерiн, әдiстерi мен құралдарын келiсу мен құру жолымен өзара байланысты республикалық жүйеге кiрiктiру. Бұл ретте үйлестiрудiң негiзгi нысандары жұмыс жетекшiлерiнiң басқаруды компьютерлендiру (жобалардың менеджерлерi), бiрлескен жұмыстар мен шаралардың бағдарламаларын қалыптастыру, оларды орындау кезiндегi ауытқушылықтарды есепке алу, талдау және реттеу жөнiндегi жұмыс бабындағы тұрақты байланыстары болып табылады.
 
              III. Мемлекет кепiлдiк берген сыртқы борыш
 
      13. Мемлекеттiк кепiлдiгi бар мемлекеттiк емес сыртқы заемдарды тарту мен пайдалану тиiстi жылға арналып қабылданған Қарыз алу бағдарламасына, сондай-ақ Мемлекеттiк инвестициялар бағдарламасына сәйкес жүргiзiледi.
      14. Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгiн берумен байланысты несиелiк келiсiмдер мен басқа да құжаттарды әзiрлеуге, сараптауға, тiркеуге және iске асыруға қатысты шараларды өткiзудi Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi жүзеге асырады.
      15. Мемлекет кепiлдiк берген сыртқы борышты өтеу мен оған қызмет көрсету кезеңiнде кепiлдiк берушiнiң (Үкiметтiң Қаржы министрлiгi арқылы) мiндеттемелерiн iске асыруға байланысты шараларды үйлестiрудi қарыз алушылар үшiн төлем жасау, алым, ақпаратты талдау және қажеттi құжаттарды, қарыз алушылармен, қызмет көрсетушi банктермен республиканың орталық атқарушы органдарымен жұмыс бабындағы келiсiм-шарттарды ресiмдеу рәсiмдерiн бюджеттi атқару шеңберiнде орындау арқылы Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi iске асырады.
      16. Мемлекет кепiлдiк берген сыртқы борышты басқару процесiндегi республиканың орталық атқарушы органдарының iс-әрекетiн үйлестiруге байланысты барлық мәселелер мемлекеттiк сыртқы борышты басқару процесiмен бiрге кешендi түрде шешiледi.
 
           IV. Мемлекет кепiлдiк бермеген мемлекеттiк емес
                             сыртқы борыш
 
      17. Қолданылып жүрген заңдарға сәйкес мемлекет кепiлдiк бермеген мемлекеттiк емес қарыз алуды Қазақстан Республикасының резиденттерi дербес iске асырады.
      18. Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi мемлекеттiк емес қарыз алу мен борыштың есебiн жүргiзу мақсатында Қазақстан Республикасы резиденттерiнiң мемлекеттiң кепiлдiгi жоқ сыртқы заемдарын тiркейдi, Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi әзiрлеген Капиталдың қозғалысына байланысты валюталық операцияларды тiркеу тәртiбi туралы ережеге сәйкес бұл қаражаттар қозғалысының және бұл заемдарға қызмет көрсетудiң мониторингiн жүргiзедi.
      Шетел несиелерiн тартатын және оларға қызмет көрсететiн уәкiлеттi банктер және шетел несиелерiн тартатын заемшылар Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiне тоқсан сайын статистикалық есептiлiктiң белгiленген нысандары бойынша мәлiметтер ұсынып отырады.
 
                        V. Жалпы сыртқы борыш
 
      19. Қазақстан Республикасының жалпы сыртқы борышын бағалауды және оның төлем жасау балансын әзiрлеудi Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi құрастыратын Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң мемлекеттiк борышы туралы және екiншi деңгейдегi банктер мен заемшылар ұсынатын мемлекеттiк емес борыштар туралы деректердiң негiзiнде Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi iске асырады.
      Төлем балансы мен жалпы сыртқы борыштың болжамын айқындау үшiн

 

Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi Қазақстан

Республикасының Ұлттық Банкiне кепiлдiк берiлген заемдардың негiзгi

сипаттамасын (несие алушы, заемшы, қолданылу мерзiмi, несие сомасы

және т.б.) көрсете отырып берiлген мемлекеттiк кепiлдiктер туралы

ақпаратты тоқсан сайын ұсынады.

     Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi мен Қаржы министрлiгiнiң

бұл саладағы қызметiн үйлестiру екiжақты келiсiмдер негiзiнде жүзеге

асырылады.


                                       Қазақстан Республикасы

                                             Үкiметiнiң

                                       1997 жылғы 21 қыркүйектегi

                                        N 1366 қаулысымен

                                             Бекiтiлген


          Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiктерiн

                      берудiң тәртiбi мен шарттары


                         I. Жалпы ережелер



 
       1. Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiктерiн берудiң тәртiбi мен шарттары "Сырттан қарыз алу және сыртқы борышты басқару туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 10 сәуiрдегi Заңына сәйкес әзiрленген және Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiктерiн беру, тiркеу және есепке алу процесiнде Қазақстан Республикасының мемлекеттiк органдарының құзыретiн және олардың өзара iс-қимылының тәртiбiн айқындайды.
      2. Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгi - Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң заемшы өзi қайтаруға тиiстi соманы белгiленген мерзiмде төлемеген жағдайдағы берешектi толық немесе iшiнара өтеу туралы несие берушiнiң алдындағы мiндеттемесi.
      3. Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгiн Қазақстан Республикасының Үкiметi шетелдiк несие берушiге белгiленген тәртiппен уәкiлеттi орган - Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi арқылы бередi.
      4. Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгi тиiстi қаржы жылына арналған республикалық бюджеттiң құрамында бекiтiлген лимиттiң шегiнде берiледi.
 
              II. Қазақстан Республикасының мемлекеттiк
                         кепiлдiгiнiң нысаны
 
      5. Мемлекеттiк кепiлдiк Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiнiң мемлекеттiк кепiлдiк беру туралы шетелдiк несие берушiмен жасасқан шарттың (кепiлдiк шартының), Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң жазбаша хабарламасының (кепiлдiк мiндеттемесiнiң) нысанында болады.
      6. Жазбаша хабарлама берiлген Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгi арнаулы бланкiлерде және уағдаласушы тараптар қабылдаған тiлде ресiмделедi.
      7. Кепiлдiк шартына, кепiлдiк мiндеттемесiне Қазақстан Республикасының Қаржы министрi не оның мiндетiн атқарушы адам қол қояды.
 
              III. Қазақстан Республикасының мемлекеттiк
                          кепiлдiгiнiң мазмұны
 
      8. Кепiлдiк мiндеттеменiң сыртқы парағында құжаттың атауы, Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк елтаңбасы, нөмiрi, ресiмдеу күнi мен бiрнеше параққа орналасуы мүмкiн кепiлдiк мәтiнi болуға тиiс.
      Кепiлдiк мiндеттеменiң соңғы парағында мәтiннiң тиянақтау бөлiгi, Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң қолы болуға тиiс.
      9. Кепiлдiк шарт пен кепiлдiк мiндеттемеде мыналар көрсетiлуге тиiс:
      инвестициялық жобаның Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгiмен сыртқы заемдарды тарату есебiнен қаржыландыруға ұсынылатын инвестициялық жобалардың тiзбесiне енгiзiлуiне негiз болған Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қаулысы;
      Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгi берiлетiн жалпы сома;
      Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгi берiлетiн мерзiм;
      заемшының Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгi бар сыртқы заем жөнiндегi негiзгi мiндеттемесiнiң мазмұны.
      10. Кепiлдiк шарт пен кепiлдiк мiндеттемеде 9-тармақта көрсетiлген жағдайлар болмаған кезде:
      Қазақстан Республикасы мемлекеттiк кепiлдiгiнiң жалпы сомасы түпкiлiктi заем алушының сыртқы заем жөнiндегi берешегiнiң жалпы сомасына тең болады;
      Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгi борышкердiң несиелiк келiсiмiнiң шарттарына сәйкес сыртқы заем жөнiндегi барлық мiндеттемелерiн орындауды қамтамасыз етедi;
      Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгi сыртқы заем шарты бойынша мiндеттемелер орындалғанда аяқталады деп есептеледi.
      11. Кепiлдiк шарт пен кепiлдiк мiндеттемеде инвестициялық жобаның Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгiмен сыртқы заемдар тарту есебiнен қаржыландыруға ұсынылатын инвестициялық жобаның тiзбесiне енгiзiлуiне негiз болған Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қаулысына сiлтеме болмаса, не оларға 7-тармақты бұза отырып уәкiлдiгi жоқ тұлға қол қойса, мемлекеттiк шарттың күшi жоқ деп саналады.
 
      IV. Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiктерiн
                  берудiң рәсiмдерi мен шарттары
 
      12. Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiктерiн беру Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң белгiлi бiр жоба жөнiндегi тиiстi қаулысының негiзiнде ғана және уәкiлеттi банктiң мiндеттемелерге қызмет көрсету және оларды қамтамасыз ету жөнiнде Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен келiсiм жасасқаны, оған қарсы кепiлдiктердi қоса берген жағдайда жүзеге асырылады.
      13. Кепiлдiк шарт, егер онда өзгеше көзделмесе, оған тараптар қол қойған күннен бастап күшiне енедi.
      14. Кепiлдiк мiндеттеме ол берiлген күнiнен бастап күшiне енедi.
      15. Мемлекеттiк емес сыртқы заемдар бойынша Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгiн беру үшiн түпкiлiктi заемшыдан мемлекеттiк кепiлдiк сомасының 2%-i мөлшерiнде бiржолғы төлем алынады.
      16. Соңғы заемшыда немесе уәкiлеттi банкте берiлген Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгi үшiн бiржолғы төлемге қаражаты болмаған жағдайда және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң берiлген Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгi үшiн төлемнiң мерзiмiн ұзарту туралы тиiстi шешiмi болған кезде Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi соңғы заемшымен тиiстi келiсiм жасауға құқылы.
      17. Егер Қазақстан Республикасының кепiлдiктерiнiң шарттарында өзгеше көзделмесе, мұндай кепiлдiк, егер Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгiмен қамтамасыз етiлген сыртқы қарызды түпкiлiктi заемшы төлем жасау күнi келгенде толық немесе iшiнара өтемесе және несие берушi бұл талапты заемшының қанағаттандыруы үшiн ақылға қонымды барлық шараларды қабылдағаннан кейiн, шетелдiк несие берушiнiң талап етуi бойынша, төлем күнi келгеннен кейiн 30 күннен соң орындалуға тиiс.
      Түпкiлiктi заем алушының немесе уәкiлеттiк банктiң республикалық бюджетке мемлекеттiң ол үшiн кепiлдiк мiндеттемелерiн қамтамасыз етуге жұмсаған қаражатты қайтару жөнiндегi мiндеттемелердi шетелдiк несие берушiге мемлекеттiк кепiлдiктер бойынша төлемдер жасалған күннен бастап күшiне енедi. Қайтару Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi мемлекеттiк емес сыртқы заемның қаражатын қайтарған күн белгiлеген бағамы бойынша ұлттық валюта - теңгемен жүзеге асырылады.
 
          V. Қазақстан Республикасы мемлекеттiк кепiлдiгiнiң
                        күшiнде болу мерзiмi
 
      18. Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгiнiң күшi сыртқы заем шарты бойынша мiндеттемелер орындалғанда тоқтатылады.
      19. Егер мемлекеттiк кепiлдiк берiлгеннен кейiнгi алты айдың iшiнде несие игерiлмесе және сыртқы заем туралы шартта өзгеше көзделмесе, Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi шетелдiк несие берушiмен келiсе отырып, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қарауына кепiлдiктi жою туралы мәселенi енгiзуге құқылы.
      20. Мемлекеттiк кепiлдiктi жоққа шығару туралы шешiмдi

 

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң ұсынысының негiзiнде

және Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнiң келiсуi бойынша

Қазақстан Республикасының Үкiметi қабылдайды.

     Мемлекеттiк кепiлдiктiң жойылғаны туралы ақпарат шешiм

қабылданған күннен бастап он күннiң iшiнде шетелдiк несие берушiге

жiберiледi.

     Жойылған мемлекеттiк кепiлдiктердiң түпнұсқа даналары Қазақстан

Республикасының Қаржы министрлiгiне қайтарылуы тиiс.


                            VI. Бақылау


     21. Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгi бар сыртқы

заем шарты бойынша алынған қаражаттың пайдаланылуына Қазақстан

Республикасының Қаржы министрлiгi бақылау жасайды.


                                       Қазақстан Республикасы

                                             Үкiметiнiң

                                       1997 жылғы 21 қыркүйектегi

                                        N 1366 қаулысымен

                                               Бекiтiлген


          Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгi

          бар мемлекеттiк сыртқы заемдар мен мемлекеттiк

          емес сыртқы заемдарды тiркеудiң тәртiбi туралы

                                ЕРЕЖЕ



 
       1. Осы Ереже "Сырттан қарыз алу және сыртқы борышты басқару туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 10 сәуiрдегi Заңына сәйкес әзiрлендi және Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгi бар мемлекеттiк сыртқы заемдар мен мемлекеттiк емес сыртқы заемдарды тiркеу тәртiбiн айқындайды.
      2. Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгi бар барлық мемлекеттiк сыртқы заемдар мен мемлекеттiк емес сыртқы заемдарды тiркеудi Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi жүзеге асырады.
      3. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiнде:
      шет мемлекеттермен, халықаралық қаржы ұйымдарымен, шетелдiк банктермен және басқа несие берушiлермен жасалған үкiметаралық келiсiмдерге сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметiне және Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiне;
      Қазақстан Республикасының резиденттерi - екiншi деңгейдегi банктерге және ұйымдарға берiлген Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгi бар барлық мемлекеттiк сыртқы заемдар мен мемлекеттiк емес сыртқы заемдар тiркеуге жатады.
      4. Мемлекеттiк сыртқы заемдарды тiркеу заем туралы келiсiмдi Қазақстан Республикасының Парламентi бекiткеннен кейiн 10 күн мерзiмде жүзеге асырылады.
      5. Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгi бар мемлекеттiк емес сыртқы заемдарды тiркеу үшiн несиелiк немесе заемдық келiсiмге қарыз алушы (Заемшы) ретiндегi ұйым тараптар келiсiмге қол қойған күннен бастап 10 күн мерзiм iшiнде осы келiсiмнiң түпнұсқасын Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне тапсыруға мiндеттi.
      6. Қазақстан Республикасының мемлекеттiк кепiлдiгi бар тiркелетiн мемлекеттiк сыртқы заемдарда және мемлекеттiк емес сыртқы заемдарға қызмет көрсетуге уәкiлдiк берiлген заемшы мен банк заем туралы тiркелген келiсiмге тараптар қол қойған сәттен бастап 10 күн мерзiм iшiнде құжаттардың пакетiн (өкiлдi құжаттар, келiсiм-шарттар, кепiлдiктер және қарсы кепiлдiктер, өтеу схемалары, төлем кестелерi және т.б.) тапсырады.
      7. Тiркеу заемшы Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне

 

барлық қажеттi құжаттарды тапсырған күннен бастап 15 күн iшiнде

жүргiзiледi.

     8. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiнде несиелiк

немесе заемдық келiсiмнiң және осы Ереженiң 6-тармағына сәйкес қоса

берiлетiн барлық басқа құжаттардың көшiрмелерi қалады.

     9. Заемшыға белгiленген нысандағы тiркеу куәлiгi берiледi (қоса

берiлiп отыр).

     10. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiнде тiркелген

несиелiк немесе заемдық келiсiмге енгiзiлетiн кез келген өзгерiс

белгiленген тәртiппен Қазақстан Республикасының Үкiметiмен келiсiлуi

керек.


                                              Қосымша


          Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi

                       ТIРКЕУ КУӘЛIГI N

____________________қаласы  199__ж. "  "___________________________

Осы арқылы мыналар куәландырылады:

     а) заемшы ____________________________________________________

Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне несие келiсiм тiркеуге

ұсынады

199_жылғы " " __________________________ N ____________келiсiм түрi

______________________(БНК, ЖНК)

Несие түрi ____________________________________Несие берушi________

___________(несие берушiнiң атауы,орналасқан жерi) ________________

Заемшы ____________________________________________________________

              (заемшының аты, тұрған жерi)

Қарыз сомасы _____________________ валюта атауы ___________________

Игеру кезеңi: _____________________________________________________

               басталу күнi - аяқталу күнi (қолданылу мерзiмi)

Өтеу кезеңi: ______________________________________________________

                басталу күнi - аяқталу күнi

Өтеу көздерi:

1. ________________________________________________________________

                    (өтеу көзiнiң атауы)

2. ________________________________________________________________

                    (өтеу көзiнiң атауы)

Жолай шығыстардың көздерi:

шығыстардың атауы _____________________ шығыс көзi_________________

шығыстардың атауы _____________________ шығыс көзi_________________

     б) бұл несие немесе заем келiсiмiне мынадай құжаттардың көшiрмесi

қоса берiледi:

____________________________________________________________________

   N |  Құжат түрi   |   Құжат нөмiрi      |  Ресiмделген күнi

____________________________________________________________________

     |               |                     |

____________________________________________________________________

     в) Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi аталған несие

немесе заем келiсiмiн тiркедi және заемшыға оны iске асыруға

кiрiсуге рұқсат бередi.


         Қазақстан Республикасының

         Қаржы вице-министрi





Об утверждении Положения о порядке координации деятельности центральных исполнительных органов Республики Казахстан в области государственного внешнего заимствования и управления государственным внешним долгом по внешним займам Правительства Республики Казахстан, порядка и условий выдачи государственных гарантий Республики Казахстан и Положения о порядке регистрации государственных внешних займов и негосударственных внешних займов, имеющих государственные гарантии Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 21 сентября 1997 г. N 1366. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 14 июня 2001 г. N 819 ~P010819.

      В целях реализаций Закона Республики Казахстан от 10 апреля 1997 г. Z970090_ "О внешнем заимствовании и управлении внешним долгом" Правительство Республики Казахстан постановляет:
      Утвердить прилагаемые:
      Положение о порядке координации деятельности центральных исполнительных органов Республики Казахстан в области государственного внешнего заимствования и управления государственным внешним долгом по внешним займам Правительства Республики Казахстан;
      Порядок и условия выдачи государственных гарантий Республики Казахстан;
      Положение о порядке регистрации государственных внешних займов и негосударственных внешних займов, имеющих государственные гарантии Республики Казахстан.
 

     Первый заместитель

      Премьер-Министра

    Республики Казахстан



                                           УТВЕРЖДЕНО



                                  постановлением Правительства

                                      Республики Казахстан

                                  от 21 сентября 1997 г. N 1366



 
 
                               ПОЛОЖЕНИЕ
            о порядке координации деятельности центральных
        исполнительных органов Республики Казахстан в области
          государственного внешнего заимствования и управления
           государственным внешним долгом по внешним займам
                  Правительства Республики Казахстан
 
      Настоящее Положение разработано в соответствии с Законом Республики Казахстан "О внешнем заимствовании и управлении внешним долгом".
 
                          I. Общие положения
 
      1. Настоящее Положение определяет порядок координации деятельности центральных исполнительных органов республики в области государственного внешнего заимствования и государственного долга Республики Казахстан, а также гарантированного государством внешнего долга.
      2. В рамках управления внешним долгом Республики Казахстан объектами управления являются:
      государственный внешний долг;
      гарантированный государством внешний долг;
      валовый внешний долг.
      3. Государственный внешний долг формируется в процессе внешнего заимствования Правительства Республики Казахстан в лице Министерства финансов Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан и погашения полученных внешних займов, а также отнесения в установленном порядке на государственный внешний долг других внешних долговых обязательств, принятых Республикой Казахстан.
      Управление внешним долгом рассматривается как деятельность уполномоченных государственных органов по обеспечению рационального внешнего заимствования и оптимизации стоимости обслуживания внешних займов в целях избежания в будущем макроэкономических трудностей и проблем платежного баланса государства.
      Мониторинг и управление государственным и гарантированным государством внешним долгом осуществляются Министерством финансов Республики Казахстан.
      4. Привлечение, использование и погашение займов, формирующих государственный долг Национального Банка Республики Казахстан, осуществляется им в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
      5. Управление внешним долгом включают в себя следующие основные этапы и процедуры:
      определение потребности в заимствовании, источников заимствования и финансовых инструментов, установление критериев и ограничений, построение макроэкономических моделей развития, сценарное моделирование и принятие программы заимствования;
      процедуры заимствования, включая переговоры, оценку условий займов и их последствий для экономики, бюджета и платежного баланса государства, подписание, ратификацию, регистрацию;
      процедуры погашения основного долга и обслуживания займов, с учетом источников обслуживания и специфики отдельных займов;
      мониторинг условий заимствования и их изменения, освоения, погашения и обслуживания займов;
      мониторинг ставок кредитного процента, курсов валют, доходности инструментов финансового рынка и прочей, связанной с заимствованием и управлением долгом информации рынков капитала;
      учет, оценку и анализ платежного баланса, платежеспособности государства;
      защиту республиканского бюджета, платежного баланса от неблагоприятных изменений курсов валют, процентных ставок специальными финансовыми инструментами;
      реорганизацию задолженности;
      взаимоотношения с международными финансовыми организациями.
      Эффективное управление внешним долгом базируется на современных информационных технологиях и компьютеризации его мониторинга и анализа.
      6. Координация деятельности центральных исполнительных органов республики при выполнении процедур внешнего заимствования и управления внешним долгом Республики Казахстан предусматривается на всех этапах процесса привлечения, использования, погашения и обслуживания внешних займов, а также при создании и использовании соответствующих компьютерных технологий.
 
           II. Государственное внешнее заимствование и долг
 
      7. Государственное заимствование осуществляется в соответствии с ежегодно принимаемой Правительством Республики Казахстан Программой заимствования.
      Координация деятельности органов управления на этапе определения потребности в заимствовании, источников и инструментов заимствования достигается путем разработки Министерством финансов совместно с Министерством экономики и торговли и по согласованию с Национальным Банком Республики Казахстан проекта Программы заимствования на предстоящий 10-летний период.
      Разработка проекта Программы заимствования выполняется Министерством финансов Республики Казахстан, с учетом бюджетной политики, рекомендуемых Министерством экономики и торговли Республики Казахстан для финансирования за счет средств республиканского бюджета инвестиционных проектов, а также валютно-денежных показателей, представляемых Национальным Банком Республики Казахстан. При разработке проекта Программы заимствования учитывается, при необходимости, планируемое внешнее заимствование Национального Банка Республики Казахстан для поддержки платежного баланса страны.
      8. Министерство финансов Республики Казахстан осуществляет разработку проекта бюджета на очередной год с учетом принятой на этот год Программы заимствования. Министерство экономики и торговли Республики Казахстан осуществляет отбор и рассмотрение проектов, предлагаемых к финансированию из бюджета, участвует в предварительных переговорах с иностранными кредиторами. В соответствии с возложенными на Министерство финансов Республики Казахстан обязанностями и правами заемщика от имени Республики Казахстан оно проводит переговоры, выбирает банки-агенты для обслуживания займов, предпринимает другие необходимые действия по привлечению займов.
      Министерством финансов Республики Казахстан осуществляется координация и контроль выполнения центральными исполнительными органами республики установленных процедур получения, использования, обслуживания и (если предусматривается) возврата заемных ресурсов конечными заемщиками путем оформления и реализации соответствующих кредитных и иных соглашений, регистрации займов, предоставления и обслуживания займов через бюджет.
      9. Министерство финансов Республики Казахстан осуществляет мониторинг процесса государственного внешнего заимствования, обслуживания государственного внешнего долга, его обобщенной оценки на основании ежеквартальной информации по освоению, погашению и обслуживанию внешних займов Национального Банка Республики Казахстан и банков второго уровня.
      При этом взаимоотношения центральных исполнительных органов республики - участников процесса управления государственным внешним долгом определяются двусторонними соглашениями по информационному взаимодействию и действующими формами регулярной статистической оперативной отчетности.
      10. Вопросы управления валютными рисками и рисками процентных ставок как составная часть управления долгом, а также проведения, при необходимости, мероприятий по реорганизации государственного внешнего долга ввиду своей специфичности прорабатываются подразделениями Министерства финансов и Национального Банка Республики Казахстан и учитываются в рамках разработки или изменения Программы заимствования.
      11. Координация взаимоотношений с международными финансовыми организациями по вопросам управления государственным внешним долгом осуществляется Министерством финансов Республики Казахстан путем централизации и контроля децентрализованных потоков информации, предоставляемой республиканскими органами управления этим организациям, а также организацией или обязательным участием в проводимых с ними встречах, переговорах и других мероприятиях.
      12. Координация в области информационных технологий и компьютеризации управления государственным долгом осуществляется на стадиях их создания, функционирования и развития и предполагает:
      а) совместную разработку центральными исполнительными органами республики и Национальным Банком Республики Казахстан, взаимное согласование, при необходимости, утверждение Правительством Республики Казахстан, организационно-распорядительных, методических, информационно-технологических и инструктивных межведомственных документов, на базе которых осуществляется совместная отработка технологии информационного взаимодействия участников процесса управления;
      б) создание компьютерных технологий и систем для организаций - участников процесса управления государственным внешним долгом. Координация при создании и развитии ведомственных компьютерных систем управления осуществляется путем учета в этих системах информационных запросов других ведомств и организаций. Основными способами координации в этой сфере являются двусторонние контакты, переписка, соглашения между министерствами и комитетами. С учетом специфики технического и программного обеспечения таких систем координация деятельности центральных исполнительных органов республики на организационном и информационно-технологическом уровне дополняется координацией работы специалистов и специализированных по этих видам обеспечения организаций;
      в) интеграцию компьютерных технологий организаций - участников процесса управления государственных внешним долгом во взаимосвязанную республиканскую систему путем внедрения единых технических и программно-технологических средств обработки и передачи данных, согласования и создания режимов, методов и средств информационной стыковки ведомственных систем управления. Основными формами координации при этом являются регулярные рабочие контакты руководителей работ по компьютеризации управления (менеджеров проектов), формирование программ совместных работ и мероприятий, учет, анализ и регулирование отклонений при их выполнении.
 
            III. Гарантированный государством внешний долг
 
      13. Привлечение и использование негосударственных внешних займов, имеющих государственные гарантии, также производится в соответствии с принятыми на соответствующий год Программой заимствования, а также Программой государственных инвестиций.
      14. Проведение мероприятий, связанных с подготовкой, экспертизой, регистрацией и реализацией кредитных соглашений и других документов, связанных с предоставлением государственных гарантий Республики Казахстан, осуществляется Министерством финансов Республики Казахстан.
      15. На этапе погашения и обслуживания гарантированного государством внешнего долга координация мероприятий, связанных с реализацией обязательств гаранта (Правительства в лице Министерства финансов), осуществляется Министерством финансов Республики Казахстан путем выполнения в рамках исполнения бюджета процедур выплат за заемщиков, сбора, анализа информации и оформления необходимых документов, рабочих контактов с заемщиками, обслуживающими банками, центральными исполнительными органами республики.
      16. Все вопросы, связанные, с координацией действий центральных исполнительных органов республики в процессе управления гарантированным государством внешним долгом, решаются в комплексе с процессом управления государственным внешним долгом.
 
           IV. Негосударственный внешний долг без гарантий
                             государства
 
      17. В соответствии с действующим законодательством негосударственное заимствование без гарантий государства осуществляется резидентами Республики Казахстан самостоятельно.
      18. Национальный Банк Республики Казахстан в целях учета негосударственного заимствования и долга ведет регистрацию внешних займов резидентов Республики Казахстан, не имеющих гарантий государства, мониторинг движения средств и обслуживания этих займов в соответствии с Положением о порядке регистрации валютных операций, связанных с движением капитала, разработанным Национальным Банком Республики Казахстан.
      Уполномоченные банки, привлекающие и обслуживающие иностранные кредиты, и заемщики, привлекающие иностранные кредиты, ежеквартально представляют в Национальный Банк Республики Казахстан сведения по установленным формам статистической отчетности.
 
                       V. Валовой внешний долг
 
      19. Оценку валового внешнего долга и разработку платежного баланса Республики Казахстан осуществляет Национальный Банк Республики Казахстан на основании данных о государственном долге Правительства Республики Казахстан, представляемых Министерством финансов Республики Казахстан, и негосударственном долге, представляемых банками второго уровня и заемщиками.
      Для определения прогноза платежного баланса и валового внешнего долга Министерство финансов Республики Казахстан ежеквартально представляет в Национальный Банк Республики Казахстан информацию о выданных государственных гарантиях, с описанием основных характеристик гарантированных займов (кредитор, заемщик, срок действия, сумма кредита и т. д.).
      Координация деятельности Национального Банка с Министерством финансов Республики Казахстан в этой сфере осуществляется на основе двусторонних соглашений.
 

                                        УТВЕРЖДЕНЫ



                               постановлением Правительства

                                   Республики Казахстан

                               от 21 сентября 1997 г. N 1366



 
 
                        Порядок и условия выдачи
            государственных гарантий Республики Казахстан
 
                          I. Общие положения
 
      1. Настоящие Порядок и условия выдачи государственных гарантий Республики Казахстан разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 10 апреля 1997 г. "О внешнем заимствовании и управлении внешним долгом" и определяют компетенцию государственных органов Республики Казахстан и порядок их взаимодействия в процессе выдачи, регистрации и учета государственных гарантий Республики Казахстан.
      2. Государственная гарантия Республики Казахстан - обязательство Правительства Республики Казахстан перед кредитором полностью или частично погасить задолженность в случае неуплаты заемщиком причитающейся с него суммы в установленный срок.
      3. Государственная гарантия Республики Казахстан в установленном порядке предоставляется Правительством Республики Казахстан иностранному кредитору через уполномоченный орган - Министерство финансов Республики Казахстан.
      4. Государственные гарантии Республики Казахстан выдаются в пределах лимита, утвержденного в составе республиканского бюджета на соответствующий финансовый год.
 
                  II. Форма государственной гарантии
                         Республики Казахстан
 
      5. Государственная гарантия имеет форму договора о предоставлении государственной гарантии (гарантийного договора), заключенного Министерством финансов Республики Казахстан с иностранным кредитором, письменного уведомления (гарантийного обязательства) Министерства финансов Республики Казахстан.
      6. B случае письменного уведомления государственная гарантия Республики Казахстан оформляется на специальных бланках и на языке, принятом договаривающимися сторонами.
      7. Гарантийный договор, гарантийное обязательство по каждому инвестиционному проекту подписывается Министром финансов Республики Казахстан либо лицом, исполняющим его обязанности.
 
               III. Содержание государственной гарантии
                         Республики Казахстан
 
      8. Титульный лист гарантийного обязательства должен содержать наименование документа, Государственный герб Республики Казахстан, номер, дату оформления и текст гарантии, который может располагаться на нескольких листах.
      Последний лист гарантийного обязательства должен содержать завершающую часть текста, подпись Министра финансов Республики Казахстан.
      9. В гарантийном договоре и гарантийном обязательстве должны быть указаны:
      постановление Правительства Республики Казахстан, согласно которому инвестиционный проект включен в перечень инвестиционных проектов, предлагаемых к финансированию за счет привлечения внешних займов под государственные гарантии Республики Казахстан;
      общая сумма, на которую выдается государственная гарантия Республики Казахстан;
      срок, на который выдается государственная гарантия Республики Казахстан;
      содержание основного обязательства заемщика по внешнему займу, имеющему государственную гарантию Республики Казахстан.
      10. При отсутствии в гарантийном договоре и гарантийном обязательстве условий, указанных в пункте 9, считается, что:
      общая сумма государственной гарантии Республики Казахстан равна общей сумме задолженности конечного заемщика по внешнему займу;
      государственная гарантия Республики Казахстан обеспечивает исполнение всех обязательств должника по внешнему займу в соответствии с условиями кредитного соглашения;
      государственная гарантия Республики Казахстан прекращается с исполнением обязательств по договору внешнего займа.
      11. При отсутствии в гарантийном договоре и гарантийном обязательстве ссылки на постановление Правительства Республики Казахстан, согласно которому инвестиционный проект включен в перечень инвестиционных проектов, предлагаемых в финансированию за счет привлечения займов под государственные гарантии Республики Казахстан, либо их подписании неуполномоченным лицом в нарушение пункта 7 государственная гарантия считается недействительной.
 
            IV. Процедуры и условия выдачи государственных
                    гарантий Республики Казахстан
 
      12. Предоставление государственных гарантий Республики Казахстан осуществляется исключительно на основании соответствующего постановления Правительства Республики Казахстан по определенному проекту и при условии заключения уполномоченным банком соглашения с Министерством финансов Республики Казахстан по обслуживанию и обеспечению обязательств с приложением контргарантий.
      13. Гарантийный договор вступает в силу со дня его подписания сторонами, если в договоре не предусмотрено иное.
      14. Гарантийное обязательство вступает в силу со дня его выдачи.
      15. За предоставление государственных гарантий Республики Казахстан по негосударственным внешним займам с конечного заемщика взимается предварительная единовременная плата в размере 0,2 процентов от суммы государственной гарантии для юридических лиц, образованных со стопроцентным участием государства, и в размере 2 процентов от суммы государственной гарантии для прочих юридических лиц.
      Сноска. Пункт 15 - в редакции постановления Правительства РК от 22 апреля 1999 г. N 445 P990445_ .
      16. В случае отсутствия у конечного заемщика или уполномоченного банка средств на единовременную плату за предоставленную государственную гарантию Республики Казахстан и при наличии соответствующего решения Правительства Республики Казахстан об отсрочке платежа за выдачу государственной гарантии Республики Казахстан Министерство финансов Республики Казахстан вправе заключать соответствующее соглашение с конечным заемщиком.
      17. Если иное не предусмотрено условиями государственной гарантии Республики Казахстан, такая гарантия подлежит исполнению, но не ранее чем через 30 дней после наступления даты платежа, по требованию иностранного кредитора в случае, если обеспеченный государственной гарантией Республики Казахстан внешний займ не будет погашен конечным заемщиком полностью или частично на день наступления срока платежа и после того, как кредитор примет все разумные меры к удовлетворению этого требования заемщиком.
      Обязательства конечного заемщика или уполномоченного банка по возврату в республиканский бюджет средств, направленных на обеспечение для него гарантийных обязательств государства, вступают в силу с даты проведения платежа иностранному кредитору по государственной гарантии. Возврат осуществляется в национальной валюте - тенге по курсу, установленному Национальным Банком Республики Казахстан на день возврата средств негосударственного внешнего займа.
 
              V. Срок действия государственной гарантии
                         Республики Казахстан
 
      18. Действие государственной гарантии Республики Казахстан прекращается с исполнением обязательств по договору внешнего займа.
      19. Если в течение шести месяцев после выдачи государственной гарантии освоение кредита не осуществлено и иное не предусмотрено договором о внешнем займе, Министерство финансов Республики Казахстан по согласованию с иностранным кредитором вправе внести на рассмотрение Правительства Республики Казахстан вопрос об аннулировании гарантии.
      20. Решение об аннулировании государственной гарантии принимается Правительством Республики Казахстан на основании предложения Министерства финансов Республики Казахстан и по согласованию с Министерством юстиции Республики Казахстан.
      Информация об аннулировании государственной гарантии направляется иностранному кредитору в течение десяти дней со дня принятия решения.
      Подлинные экземпляры аннулированных государственных гарантий подлежат возврату в Министерство финансов Республики Казахстан.
 
                             VI. Контроль
 
      21. Контроль за использованием средств, полученных по договору внешнего займа, имеющего государственную гарантию Республики Казахстан, осуществляет Министерство финансов Республики Казахстан.
 

                                        УТВЕРЖДЕНО



                               постановлением Правительства

                                   Республики Казахстан

                               от 21 сентября 1997 г. N 1366



 
 
                               ПОЛОЖЕНИЕ
            о порядке регистрации государственных внешних
                  займов и негосударственных внешних
                   эаймов, имеющих государственные
                    гарантии Республики Казахстан
 
      1. Настоящее Положение разработано в соответствии с Законом Республики Казахстан от 10 апреля 1997 r. "О внешнем заимствовании и управлении внешним долгом" и определяет порядок регистрации государственных внешних займов и негосударственных внешних займов, имеющих государственные гарантии Республики Казахстан.
      2. Регистрация всех государственных внешних займов и негосударственных внешних займов, имеющих государственные гарантии Республики Казахстан, осуществляется Министерством финансов Республики Казахстан.
      3. Регистрации в Министерстве финансов Республики Казахстан подлежат государственные внешние займы и негосударственные внешние займы, имеющие государственные гарантии Республики Казахстан, предоставляемые:
      Правительству Республики Казахстан или Национальному Банку Республики Казахстан в соответствии с межправительственными соглашениями с иностранными государствами, международными финансовыми организациями, иностранными банками и другими кредиторами;
      банкам второго уровня и организациям - резидентам Республики Казахстан.
      4. Регистрация государственных внешних займов осуществляется в 10-дневный срок после ратификации Парламентом Республики Казахстан соглашения о займе.
      5. Для регистрации негосударственных внешних займов, имеющих государственные гарантии Республики Казахстан, организация, выступающая в качестве заемщика в кредитном или заемном соглашении (Заемщик), обязана в 10-дневный срок со дня подписания сторонами соглашения представить в Министерство финансов Республики Казахстан оригинал этого соглашения.
      6. Заемщиком и банком, уполномоченным на обслуживание регистрируемых государственных внешних займов и негосударственных внешних займов, имеющих государственные гарантии Республики Казахстан, в 10-дневный срок с момента подписания сторонами регистрируемого соглашения о займе предоставляются пакет документов (распорядительные документы, контракты, гарантии и контргарантии, схемы погашения, графики платежей и т.п.).
      7. Регистрация производится в течение 15 дней со дня представления заемщиком всех необходимых документов в Министерство финансов Республики Казахстан.
      8. В Министерстве финансов Республики Казахстан остаются копии кредитного или заемного соглашения и всех остальных документов, прилагаемых к последнему в соответствии с пунктом 6 настоящего Положения.
      9. Заемщику выдается регистрационное свидетельство

 

установленной формы (прилагается).

     10. Любые изменения, вносимые в кредитное или заемное

соглашение, зарегистрированное в Министерстве финансов Республики

Казахстан, должны быть согласованы с Правительством Республики

Казахстан в установленном порядке.


                                                ПРИЛОЖЕНИЕ


             Министерство финансов Республики Казахстан

                  РЕГИСТРАЦИОННОЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО N


     гор. ___________________     "___"______________19__г.


Настоящим удостоверяется следующее:

     а) заемщик _____________________________________________________

представил на регистрацию в Министерство финансов Республики

Казахстан кредитное соглашение

N___________ от "___"_________________________19__г. вид соглашения

________________(ГКС, ИКС)__________________,

Тип кредита__________________Кредитор _______________________________

(наименование, местонахождение кредитора) ___________________________

Заемщик _____________________________________________________________

              (наименование, местонахождение заемщика)

Сумма займа ___________ наименование валюты _________________________


Период освоения:_____________________________________________________

                  дата начала - дата окончания (срок использования)


Период погашения: ___________________________________________________

                             дата начала - дата окончания

Источники погашения:

1.___________________________________________________________________

                      (наименование источника)

2.___________________________________________________________________

                      (наименование источника)


Источники сопутствующих расходов:

наименование расходов_________________источник_______________________


наименование расходов_________________источник_______________________


     б) к данному кредитному или заемному соглашению прилагаются

копии документов:

---------------------------------------------------------------------

N !Вид документа !  Номер документа   !    Дата оформления

   !              !                    !

---------------------------------------------------------------------

   !              !                    !

---------------------------------------------------------------------


     в) Министерство финансов Республики Казахстан зарегистрировало

указанное кредитное или заемное соглашение и разрешает заемщику

приступить к его реализации.


     Вице-Министр финансов

     Республики Казахстан           _______________