Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгi Ұлттық зейнетақы агенттiгiнiң мәселелерi

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қаулысы 1998 жылғы 8 сәуiр N 297. Күшi жойылды - ҚРҮ-нiң 1999.04.26. N 471 қаулысымен. ~P990471

      "Қазақстан Республикасында мемлекеттiк басқарудың пәрмендiлiгiн одан әрi арттыру жөнiндегi шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1997 жылғы 10 қазандағы N 3655 U973655_ Жарлығына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1997 ж., N 45, 410-құжат) сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:
      1. Қоса берiлiп отырған Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiнiң Ұлттық зейнетақы агенттiгi туралы ереже бекiтiлсiн.
      2. Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтiк

қорғау министрлiгi Ұлттық зейнетақы агенттiгiнiң құрылымы қосымшаға
сәйкес бекiтiлсiн.
     3. "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау
министрлiгiнiң Ұлттық зейнетақы агенттiгiн құру туралы" Қазақстан
Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 17 шiлдедегi N 1108  

P971108_

 
қаулысының (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1997 ж., N 32,
293-құжат) 4-тармағының екiншi және үшiншi абзацтарының күшi
жойылған деп танылсын.

     Қазақстан Республикасының
        Премьер-Министрi
                                        Қазақстан Республикасы
                                             Үкiметiнiң
                                        1998 жылғы 8 сәуiрдегi
                                        N 297 Қаулысымен
                                              бекiтiлген

        Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк
      қорғау министрлiгiнiң Ұлттық зейнетақы агенттiгi туралы
                               ЕРЕЖЕ

                              Миссиясы



      Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгi Ұлттық зейнетақы агенттiгiнiң (бұдан әрi - Агенттiк) миссиясы жинақтаушы зейнетақы жүйелерiнiң жұмыс iстеуiн құқықтық, ұйымдастырушылық және институционалдық қамтамасыз ету және халықтың зейнетақы жинақтауларын қорғау үшiн жағдай жасау болып табылады.

                           I. Жалпы ережелер

      1. Агенттiк жинақтаушы зейнетақы қорларының қызметiн реттеу және оған бақылау жасау жөнiндегi уәкiлеттi мемлекеттiк орган болып табылады және өзiнiң қызметiн Қазақстан Республикасының Конституциясына, "Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, Қазақстан Республикасының Президентi мен Үкiметiнiң актiлерiне, мемлекеттiк органдардың нормативтiк құқықтық актiлерiне, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      Агенттiктiң өз құзыретiнiң шегiнде қабылдаған шешiмдерi барлық органдар мен ұйымдардың атқаруы үшiн мiндеттi.
      2. Агенттiктi ұстауға арналған шығыстарды қаржыландыру республикалық бюджетте Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiн ұстауға көзделген қаражаттың есебiнен жүзеге асырылады.
      3. Агенттiктiң құрылымын Қазақстан Республикасының Үкiметi

белгiлейдi.
     4. Агенттiктiң штат саны мен еңбекақы төлеу қорын Қазақстан
Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгi
белгiлейдi.
     5. Агенттiк заңды тұлға болып табылады, банктерде шоттары,
Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк елтаңбасы бейнеленген, атауы
мемлекеттiк тiлде жазылған мөрi болады.

                II. Агенттiк қызметiнiң басымдықтары

     6. Агенттiктiң қызметiндегi негiзгi басымдықтар:
     - өз зейнетақылық жинақтауларының есебiнен азаматтардың
зейнетақымен қамтамасыз етiлуi жөнiндегi құқықтарын iске асыру үшiн
жағдай жасау;
     - халықтың зейнетақылық жинақтауларын қорғау мақсатында
жинақтаушы зейнетақы қорларының тұрақты қызметiн қамтамасыз ету
болып табылады.

      III. Агенттiктiң мiндеттерi, функциялары және құқықтары

     7. Агенттiктiң  өз қызметiнiң аясындағы негiзгi мiндеттерi:
     1) жинақтаушы зейнетақы жүйесiн құруға қатысты зейнетақы
реформасын iске асыру;
     2) жинақтаушы зейнетақы қорларының қызметiне мiндеттi талаптар
белгiлеу;


      3) мемлекеттiк және мемлекеттiк емес зейнетақы қорларының қызметiн лицензиялау, қадағалау және бақылау жасау болып табылады.
      8. Агенттiк өзiне жүктелген мiндеттерге сәйкес мынадай функцияларды жүзеге асырады:
      1) заңдарда белгiленген тәртiппен мемлекеттiк және мемлекеттiк емес жинақтаушы зейнетақы қорларының зейнетақы жарналарын тарту және зейнетақы төлемдерiн жүзеге асыру жөнiндегi қызметтерiн лицензиялайды;
      2) жинақтаушы зейнетақы қорларының құрылтайшыларына, басшы қызметкерлерiне және мамандарына деген талаптарды белгiлейдi;
      3) жинақтаушы зейнетақы қорларының жарғылық капиталының мөлшерi мен құрамын белгiлейдi;
      4) заңдарда белгiленген стандарттар мен талаптарға сәйкес жинақтаушы зейнетақы қорларының есебiн жүргiзу және есептiлiгi жөнiндегi әдiстемелiк басшылықты ұйымдастырады;
      5) алушылардың жеке шоттарында жинақталған зейнетақы қаражаттарына есеп жүргiзудiң тәртiбiн белгiлейдi;
      6) жинақтаушы зейнетақы қорларының зейнетақы жарналарынан және инвестициялық кiрiстен проценттер түрiнде алатын комиссиялық сыйақыларының шектi мөлшерiн белгiлейдi;
      7) өз құзыретiнiң шегiнде зейнетақы қаражаттарының құралуы мен мақсатты пайдаланылуына бақылау жасайды;
      8) үлгiлiк зейнетақы шарттарын әзiрлейдi және бекiтедi;
      9) жинақтаушы зейнетақы қорларының зейнетақы ережелерiн бекiтедi;
      10) жинақтаушы зейнетақы қорлары заңдарды бұзған жағдайда оларға "Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген ықпал ету шараларын қолданады;
      11) мемлекеттiк емес зейнетақы қорларын қайта ұйымдастыруға (бiрiктiру, қосу, бөлу, бөлiп шығару) немесе таратуға рұқсат бередi;
      12) мемлекеттiк емес жинақтаушы зейнетақы қорларының филиалдары мен өкiлдiктерiн ашуға рұқсат бередi;
      13) таратылатын мемлекеттiк емес жинақтаушы зейнетақы қорының зейнетақы активтерiн, оның зейнетақы шарттары жөнiндегi мiндеттемелерiн басқа қорғау берудiң тәртiбiн белгiлейдi;
      14) Қазақстан Республикасының заңдарында белгiленген тәртiппен ашық жинақтаушы зейнетақы қорларының қызметi кезеңiндегi дауыс беру құқымен бiрге акцияларының 25%-тен астамына тiкелей немесе жанама ие болу, билiк ету және/немесе оларды басқару құқығын жүзеге асыруға рұқсат бередi;
      15) өзiнiң алдына қойылған мiндеттерге сәйкес жинақтаушы зейнетақы қорларының қызметiн реттеу мәселелерi жөнiндегi нормативтiк құқықтық актiлердi әзiрлейдi және белгiленген тәртiппен бекiтедi;
      16) жинақтаушы зейнетақы қорлары қызметiнiң мәселелерi жөнiндегi заң және өзге де құқықтық нормативтiк актiлер мен құжаттардың жобаларын әзiрлейдi және дайындауға қатысады;
      17) Агенттiк қызметкерлерiнiң дербес жауапкершiлiгiнiң негiзiнде мемлекеттiк және коммерциялық құпияны бiлдiретiн ақпараттардың, жинақтаушы зейнетақы қорларының бастапқы статистикалық ақпараттары мен қаржылық есептiлiгi құпиялылығының сақталуын қамтамасыз етедi;
      18) Агенттiктiң және жинақтаушы зейнетақы қорларының қызметкерлерiн даярлауды, қайта даярлауды және олардың кәсiби бiлiктiлiгiн арттыруды ұйымдастырады;
      19) Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес өзге де функцияларды жүзеге асырады.
      9. Агенттiк өзiне жүктелген тапсырмаларды жүзеге асыру және мiндеттерiн орындау кезiнде өз құзыретi шегiнде:
      1) министрлiктерден, мемлекеттiк комитеттерден, Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiнен, өзге де органдардан, ұйымдардан және жеке адамдардан Агенттiкке жүктелген функцияларды жүзеге асыру үшiн қажеттi құжаттарды, қорытындыларды, анықтамалық және өзге де материалдарды сұратуға және алуға;
      2) белгiленген тәртiппен жинақтаушы зейнетақы қорларынан есеп алуға;
      3) белгiленген тәртiппен жинақтаушы зейнетақы қорларының қызметiн, оның iшiнде жергiлiктi жерлерде, тексерiстер жасау жолымен тексеруге, жинақтаушы зейнетақы қорларының қызметiн реттеу жөнiндегi өз функцияларын дұрыс жүзеге асыру үшiн қажеттi ақпараттар алуға және алынған ақпараттар бойынша түсiнiктер талап етуге;
      4) тексерiстерге қатысу үшiн белгiленген тәртiппен қаржы, салық және құқық қорғау органдарының мамандарын, сондай-ақ консультант ретiнде отандық және шетелдiк мамандарды тартуға;
      5) жинақтаушы зейнетақы қорларының қызметiнде Қазақстан Республикасының заңдарының бұзылуы анықталған жағдайда материалдарды тиiстi шаралар қабылдау үшiн құқық қорғау органдарына, соттарға және басқа да мемлекеттiк органдарға жолдауға;
      6) зейнетақымен қамсыздандыру туралы заңдарға сәйкес жинақтаушы зейнетақы қорларына мiндеттi зейнетақы жарналарының есебiнен зейнетақы төлеуге арналған зейнетақылық жинақтаулардың жеткiлiктiлiгiн белгiлеуге;
      7) зейнетақымен қамсыздандыру және лицензиялау туралы заңдарда көзделген негiздер бойынша жинақтаушы зейнетақы қорының қызметiне арналған лицензияның қолданылуын тоқтата тұруға;
      8) таратылатын жинақтаушы зейнетақы қорларының бекiтiлген тарату баланстары мен есептерiн алуға;
      9) Агенттiктiң жұмысына жекелеген мәселелер бойынша келiсiм-шарт негiзiнде жоғары бiлiктi мамандарды тартуға;
      10) Агенттiктiң құзыретiне кiретiн мәселелер бойынша кеңестер, семинарлар, конференциялар және халықаралық симпозиумдар өткiзуге;
      11) заңдарда көзделген өзге де өкiлеттiктердi жүзеге асыруға құқығы бар.

                 IV. Агенттiктiң қызметiн ұйымдастыру

      10. Агенттiктi Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрiнiң ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Үкiметi қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын Директор басқарады. Агенттiк директорының оның ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрi қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын орынбасары болады.
      11. Агенттiкке жүктелген мiндеттердiң орындалуы және оның өзiнiң миссиялары мен функцияларын жүзеге асыру үшiн Директор дербес жауапкершiлiкте болады.
      12. Директор:
      Агенттiктiң қызметiне басшылық жасайды және Агенттiкке жүктелген мiндеттердiң орындалуын қамтамасыз етедi;
      белгiленген тәртiппен жинақтаушы зейнетақы қорларының қызметiн реттеу мәселелерi жөнiндегi нормативтiк құқықтық актiлердiң жобаларын Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қарауына енгiзедi;
      орынбасары мен Агенттiктiң құрылымдық бөлiмшелерi басшыларының мiндеттерiн бөледi;
      Агенттiк қызметкерлерiн қызметке тағайындайды және қызметтен босатады, тәртiптiк жазалар қолданады;
      қызметкерлердiң белгiленген саны мен еңбекақы қорының шегiнде Агенттiктiң штаттық кестесiн бекiтедi;
      өз құзыретiнiң шегiнде бұйрықтар шығарады;
      мемлекеттiк органдармен және өзге де ұйымдармен өзара қатынастарда сенiмхатсыз Агенттiктi бiлдiредi;
      Лицензиялық кеңестiң қаулысы негiзiнде лицензияны беру, беруден бас тарту, қолданылуын тоқтата тұру туралы бұйрықтар шығарады;
      Агенттiк беретiн лицензияларға қол қояды;
      өзiнiң құзыретiне жатқызылған басқа да мәселелер бойынша шешiмдер қабылдайды.
      13. Жинақтаушы зейнетақы қорларының қызметiн лицензиялау мәселелерiн шешу үшiн Агенттiкте Лицензиялық кеңес құрылады.
      14. Лицензиялық кеңес жетi адамнан тұрады. Лицензиялық кеңестiң құрамына Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiнен, Қазақстан Республикасының Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясынан бiр-бiр өкiлден, Қазақстан Республикасының Еңбекәлеуметминiнен бiр өкiл, Директор, Директордың орынбасары, директордың бұйрығымен тағайындалатын Агенттiктiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң екi басшысы кiредi. Қазақстан Республикасы Еңбекәлеуметминiнiң өкiлi Лицензиялық кеңестiң төрағасы болып табылады.
      15. Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiнен, Қазақстан Республикасының Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясынан, Қазақстан Республикасының Еңбекәлеуметминiнен Лицензиялық кеңеске мүшелердi тиiсiнше Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi, Қазақстан Республикасының Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясы, Қазақстан Республикасының Еңбекәлеуметминi тағайындайды және босатады.
      16. Лицензиялық кеңес өз отырыстарында Агенттiк Директорының ұсынуы бойынша лицензияны беру, лицензия беруден бас тарту, лицензияның қолданылуын тоқтата тұру мәселелерiн қарайды.
      17. Лицензиялық кеңес мүшелерiнiң кемiнде бесеуi болғанда өзiнiң отырыстарын өткiзуге құқықты, бұл ретте осы Ереженiң 15-тармағында көрсетiлген мемлекеттiк органдардың өкiлдерi екеуден кем болмауы тиiс. Лицензиялық кеңестiң құзыретiне жатқызылған

мәселелер бойынша шешiм отырысқа қатысушы оның мүшелерiнiң көпшiлiк
даусымен қабылданады. Дауыстар тең болған жағдайда Лицензиялық кеңес
төрағасының дауысы шешушi болып табылады.
     18. Лицензиялық кеңестiң отырысын Агенттiк директорының
ұсынуымен Төраға тағайындайды. Отырыс Агенттiк орналасқан жерде
өткiзiледi.
     19. Лицензиялық кеңестiң шешiмi Төраға мен Лицензиялық кеңестiң
барлық қатысушы мүшелерi қол қоятын қаулымен ресiмделедi.

                V. Агенттiктi тарату және қайта құру

     20. Агенттiк заңдарда белгiленген тәртiппен қайта
ұйымдастырылады және таратылады.

                                        Қазақстан Республикасы
                                             Үкiметiнiң
                                        1998 жылғы 8 сәуiрдегi
                                        N 297 Қаулысына
                                              қосымша

            Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты
                әлеуметтiк қорғау министрлiгi Ұлттық
                       зейнетақы агенттiгiнiң
                              ҚҰРЫЛЫМЫ

     Басшылық
     Жинақтаушы зейнетақы қорларының қызметiн лицензиялау және
реттеу басқармасы
     Есеп және есептiлiк ұйымдастыру басқармасы
     Заң бөлiмi
     Аппараттың жұмысын ұйымдастыру бөлiмi
      
      


Вопросы Национального пенсионного агентства Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 8 апреля 1998 г. N 297 Утратило силу - постановлением Правительства РК от 26 апреля 1999 г. N 471 ~P990471

      В соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 10 октября 1997 г. № 3655 "О мерах по дальнейшему повышению эффективности государственного управления в Республике Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1997 г., № 45, ст. 410) Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемое Положение о Национальном пенсионном агентстве Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.
      2. Утвердить структуру Национального пенсионного агентства Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан согласно приложению.
      3. Признать утратившими силу абзацы второй и третий пункта 4 постановления Правительства Республики Казахстан от 14 июля 1997 г. № 1108 P971108_ "О создании Национального пенсионного агентства Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1997 г., № 32, ст. 293).
     Премьер-Министр
   Республики Казахстан


                                        Утверждено

постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 апреля 1998 г. № 297


                              ПОЛОЖЕНИЕ
                 о Национальном пенсионном агентстве
               Министерства труда и социальной защиты
                   населения Республики Казахстан

                               Миссия

      Миссией Национального пенсионного агентства Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан (далее - Агентство) является правовое, организационное и институциональное обеспечение функционирования накопительной пенсионной системы и создание условий для защиты пенсионных накоплений населения.

                          I. Общие положения

      1. Агентство является уполномоченным государственным органом по регулированию и контролю за деятельностью накопительных пенсионных фондов и осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О пенсионном обеспечении в Республике Казахстан", актами Президента и Правительства Республики Казахстан, нормативными правовыми актами государственных органов, а также настоящим Положением.
      Решения Агентства, принятые в пределах его компетенции, обязательны для исполнения всеми органами и организациями.
      2. Финансирование расходов на содержание Агентства осуществляется за счет ассигнований, предусмотренных в республиканском бюджете на содержание Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.
      3. Структура Агентства определяется Правительством Республики Казахстан.
      4. Штатная численность и фонд оплаты труда Агентства определяются

Министерством труда и социальной защиты населения Республики Казахстан. 
     5. Агентство является юридическим лицом, имеет счета в банках, печать 
с изображением Государственного герба Республики Казахстан со своим 
наименованием на государственном языке. 
     
                II. Приоритеты деятельности Агентства

     6. Основными приоритетами в деятельности Агентства являются: 
     создание условий для реализации прав граждан по пенсионному 
обеспечению за счет собственных пенсионных накоплений;
     обеспечение устойчивой деятельности накопительных пенсионных фондов в 
целях защиты пенсионных накоплений населения. 
     
                 III. Задачи, функции и права Агентства

     7. Основными задачами Агентства в сфере его деятельности являются:
     1) реализация пенсионной реформы в части создания накопительной 
пенсионной системы; 
     2) установление обязательных требований к деятельности накопительных 
пенсионных фондов;


      3) лицензирование, надзор и контроль за деятельностью государственного и негосударственных накопительных пенсионных фондов.
      8. Агентство в соответствии с возложенными на него задачами осуществляет следующие функции:
      1) лицензирует деятельность государственного и негосударственных накопительных пенсионных фондов по привлечению пенсионных взносов и осуществлению пенсионных выплат в установленном законодательством порядке;
      2) устанавливает требования к учредителям, руководящим работникам и специалистам накопительных пенсионных фондов;
      3) устанавливает требования к размеру и составу уставного капитала накопительных пенсионных фондов;
      4) организует методическое руководство по учету и отчетности накопительных пенсионных фондов в соответствии с установленными законодательством стандартами и требованиями:
      5) устанавливает порядок учета пенсионных накоплений на индивидуальных счетах получателей;
      6) устанавливает предельные величины комиссионных вознаграждений, получаемых накопительными пенсионными фондами в виде процентов от пенсионных взносов и инвестиционного дохода;
      7) контролирует, в пределах своей компетенции, формирование и целевое использование пенсионных накоплений;
      8) разрабатывает и утверждает типовые пенсионные договоры;
      9) утверждает пенсионные правила накопительных пенсионных фондов;
      10) в случае нарушения законодательства накопительными пенсионными фондами применяет меры воздействия, предусмотренные Законом Республики Казахстан "О пенсионном обеспечении в Республике Казахстан";
      11) выдает разрешение на реорганизацию (слияние, присоединение, разделение, выделение) либо ликвидацию негосударственного накопительного пенсионного фонда;
      12) выдает разрешения на открытие филиалов и представительств негосударственных накопительных пенсионных фондов;
      13) устанавливает порядок передачи пенсионных активов ликвидируемого негосударственного накопительного пенсионного фонда, его обязательств по пенсионным договорам другому фонду;
      14) предоставляет разрешение на осуществление права прямого или косвенного владения, распоряжения и/или управления более чем 25 процентами акций с правом голоса открытых накопительных пенсионных фондов в период их деятельности в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;
      15) разрабатывает и в установленном порядке утверждает в соответствии с поставленными перед ним задачами нормативные правовые акты по вопросам регулирования деятельности накопительных пенсионных фондов;
      16) разрабатывает и участвует в подготовке проектов законодательных и иных нормативных актов и документов по вопросам деятельности накопительных пенсионных фондов;
      17) обеспечивает сохранность информации, представляющей государственную и коммерческую тайну, конфиденциальность первичной статистической информации и финансовой отчетности накопительных пенсионных фондов на основе персональной ответственности работников Агентства;
      18) организует подготовку, переподготовку и повышение профессиональной квалификации работников Агентства и накопительных пенсионных фондов;
      19) осуществляет иные функции в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      9. Агентство при осуществлении возложенных на него задач и выполнении обязанностей в пределах своей компетенции имеет право:
      1) запрашивать и получать от министерств, государственных комитетов, Национального Банка Республики Казахстан, иных органов, организаций и физических лиц документы, заключения, справочные и иные материалы, необходимые для осуществления функций, возложенных на Агентство;
      2) получать в установленном порядке отчетность накопительных пенсионных фондов;
      3) проверять в установленном порядке деятельность накопительных пенсионных фондов, в том числе путем проверок на месте, получать необходимую информацию для правильного осуществления своих функций по регулированию деятельности накопительных пенсионных фондов и требовать разъяснения по полученной информации;
      4) привлекать в установленном порядке для участия в проверках специалистов финансовых, налоговых и правоохранительных органов, а также в качестве консультантов отечественных и зарубежных специалистов;
      5) при обнаружении нарушения законодательства Республики Казахстан в деятельности накопительных пенсионных фондов направлять материалы в правоохранительные органы, суды и другие государственные органы для принятия соответствующих мер;
      6) устанавливать достаточность пенсионных накоплений для пенсионных выплат за счет обязательных пенсионных взносов в накопительные пенсионные фонды в соответствии с законодательством о пенсионном обеспечении;
      7) приостанавливать действие лицензии на деятельность накопительного пенсионного фонда по основаниям, предусмотренным законодательством о пенсионном обеспечении и лицензировании;
      8) получать утвержденные ликвидационные балансы и отчеты ликвидируемых накопительных пенсионных фондов;
      9) привлекать по отдельным вопросам к работе в Агентство высококвалифицированных специалистов на контрактной основе;
      10) проводить совещания, семинары, конференции и международные симпозиумы по вопросам, входящим в компетенцию Агентства;
      11) осуществлять иные полномочия, предусмотренные законодательством.

                    IV. Организация деятельности Агентства

      10. Агентство возглавляет Директор, назначаемый на должность и освобождаемый от должности Правительством Республики Казахстан по представлению Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан. Директор агентства имеет заместителя, который назначается на должность и освобождается от должности Министром труда и социальной защиты населения Республики Казахстан по представлению Директора Агентства.
      11. За выполнение возложенных на Агентство задач и осуществление им своих миссий и функций персональную ответственность несет Директор.
      12. Директор:
      руководит деятельностью Агентства и обеспечивает выполнение возложенных на Агентство задач;
      вносит в установленном порядке на рассмотрение Правительства Республики Казахстан проекты нормативных правовых актов по вопросам регулирования деятельности накопительных пенсионных фондов;
      распределяет обязанности заместителя и руководителей структурных подразделений Агентства;
      назначает на должность и освобождает от должности работников Агентства, налагает дисциплинарные взыскания;
      утверждает штатное расписание Агентства в пределах установленной численности работников и фонда оплаты труда;
      в пределах своей компетенции издает приказы;
      без доверенности представляет Агентство во взаимоотношениях с государственными органами и организациями;
      на основании постановлений Лицензионного совета издает приказы о выдаче, отказе в выдаче, приостановлении действия лицензии;
      подписывает выдаваемые Агентством лицензии;
      принимает решения по другим вопросам, отнесенным к его компетенции.
      13. Для решения вопросов лицензирования деятельности накопительных пенсионных фондов в Агентстве создается Лицензионный совет.
      14. Лицензионный совет состоит из семи человек. В состав Лицензионного совета входят по одному представителю от Национального Банка Республики Казахстан, Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам, один представитель Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан, Директор, заместитель Директора, два руководителя структурных подразделений Агентства, назначаемые приказом Директора. Председателем Лицензионного совета является представитель Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.
      15. Члены Лицензионного совета от Национального Банка Республики Казахстан, Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам, Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан назначаются и освобождаются соответственно Национальным Банком Республики Казахстан, Национальной комиссией Республики Казахстан по ценным бумагам, Министерством труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.
      16. Лицензионный совет рассматривает на своих заседаниях вопросы выдачи лицензии, отказа в выдаче лицензии, приостановления действия лицензии по представлению Директора Агентства.
      17. Лицензионный совет правомочен проводить свои заседания при наличии не менее пяти членов, при этом представителей государственных органов, указанных в пункте 15 настоящего Положения, должно быть не менее двух. Решения по вопросам, отнесенным к компетенции Лицензионного совета, принимаются большинством голосов от числа присутствующих на заседании его членов. При равенстве голосов голос председателя Лицензионного совета является решающим.
      18. Заседания Лицензионного совета назначаются председателем по представлению Директора Агентства. Заседания проводятся в месте нахождения Агентства.
      19. Решения Лицензионного совета оформляются постановлением, которое подписывается председателем и всеми присутствующими членами Лицензионного совета.

                    V. Ликвидация и реорганизация Агентства

      20. Агентство реорганизуется и ликвидируется в установленном законодательством порядке.
                                              Приложение

к постановлению Правительства Республики Казахстан от 8 апреля 1998 г. № 297


                                СТРУКТУРА

                 Национального пенсионного агентства
               Министерства труда и социальной защиты
                   населения Республики Казахстан

     Руководство
     Управление лицензирования и регулирования деятельности
     накопительных пенсионных фондов
     Управление организации учета и отчетности
     Юридический отдел
     Отдел организации работы аппарата