Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің мәселелері

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы 1999 жылғы 11 наурыз N 223. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2004.10.28. N 1120 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді: 
      1. Мыналар бекітілсін: 
      Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі туралы ереже 1-қосымшаға сәйкес; 
      Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне ведомстволық бағынысты ұйымдардың тізбесі 3-қосымшаға сәйкес; 
      Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі мемлекеттік мекемелерінің - аумақтық органдарының тізбесі 4-қосымшаға сәйкес.<*>
      ЕСКЕРТУ. 1-тармақтың 3-ші абзацының күші жойылды - ҚР Үкіметінің 1999.08.02. N 1093   қаулысымен .   
      ЕСКЕРТУ. 1-тармақ толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2002.04.23. N 461   қаулысымен
     2. <*>
      ЕСКЕРТУ. 2-тармақтың күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2000.06.06. N 852   қаулысымен .
     3. Қазақстан Республикасының Әділет министріне 5 вице-министр ұстауға рұқсат етілсін, оның ішінде бір бірінші. <*>
     ЕСКЕРТУ. 3-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 1999.08.02. N 1093  қаулысымен .  
      ЕСКЕРТУ. 3-тармақ сөздермен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2000.02.04. N 163   қаулысымен
      ЕСКЕРТУ. 3-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2004.01.09. N 22   қаулысымен
     4. <*>
      ЕСКЕРТУ. 4-тармақтың күші жойылды - ҚР Үкіметінің 1999.09.03. N 1301   қаулысымен
     5. <*>
      ЕСКЕРТУ. 5-тармақ күшін жойды - ҚР Үкіметінің 1999.09.21. N 1433   қаулысымен
     6. Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Қазақстан Республикасы  Әділет министрлігінің мәселелері" туралы 1997 жылғы 30 қазандағы N 1473  қаулысының  (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1997 ж., N 47, 440-құжат) күші жойылған деп танылсын.
     7. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.     

     Қазақстан Республикасының
     Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы       
Үкіметінің 1999 жылғы        
11 наурыздағы N 223         
қаулысына               
1-қосымша               

       Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі туралы 
                         Ереже 

                     1. Жалпы ережелер 

      1. Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгi (бұдан әрi - Министрлiк) басшылықты, сондай-ақ заңдармен көзделген шектерде оның құзыретiне жатқызылған қызмет саласындағы салааралық үйлестiрудi жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының орталық атқарушы органы болып табылады. 
      Министрлiктiң мынадай облыстардағы, Астана және Алматы қалаларындағы аумақтық органдары жәневедомстволары болады: Тiркеу қызметi комитетi, Санаткерлік меншік құқығы жөнiндегi комитетi,  Қылмыстық-атқару жүйесi комитетi. <*>     
      ЕСКЕРТУ. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 1999.08.02. N 1093  қаулысымен .  
     ЕСКЕРТУ. 1-тармақ толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2001.01.30. N 151  қаулысымен .  
     ЕСКЕРТУ. 1-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.03.29. N 411  қаулысымен .   
     ЕСКЕРТУ. 1-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.04.14. N 494  қаулысымен .  
     Ескерту. 1-тармақ толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2001.12.28. N 1755  қаулысымен .   
     ЕСКЕРТУ. 1-тармақ толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2002.04.23. N 461  қаулысымен .
     ЕСКЕРТУ. 1-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2004.03.03. N 260  қаулысымен .   
     2. Министрлік өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады. 
      3. Министрлік мемлекеттiк мекеменiң ұйымдастыру-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, оның өз атауы мемлекеттік тілде жазылған мөрлері мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ заңдарға сәйкес банктерде шоттары болады.<*> 
      Министрлік азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан кіреді. 
      Егер оған заңдарға сәйкес өкілеттілік берілсе, онда Министрлік мемлекетті білдіруге құқылы. 
       ЕСКЕРТУ. 3-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 1999.08.02. N 1093 
қаулысымен .  
      4. Министрлік өз құзыретіндегі мәселелер бойынша заңдарда белгіленген тәртіппен Министрдің бұйрықтарымен ресімделетін шешімдер қабылдайды.
     5. Министрлiктiң штат санының лимитiн Қазақстан Республикасының Үкiметi бекiтедi.<*>
      ЕСКЕРТУ. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 1999.08.02. N 1093  қаулысымен
     6. Министрліктің заңды мекен-жайы: 473000, Астана қаласы, Жеңіс даңғылы, 45.
     7. Министрлiктiң толық атауы - "Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгi" мемлекеттiк мекемесi;<*>
     8. Осы Ереже Министрлiктiң құрылтайшы құжаты болып табылады.<*>
      ЕСКЕРТУ. 7,8-тармақтар жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 1999.08.02. N 1093   қаулысымен
     9. Министрліктің қызметін қаржыландыру тек мемлекеттік бюджеттің есебінен жүзеге асырылады.     

              2. Министрліктің негізгі міндеттері, функциялары
                            және құқықтары      

     10. Министрліктің негізгі міндеттері:
     1) Қазақстан Республикасының заң актілерімен;
     2) Әділет министрлігін құру туралы актімен;
     3) осы Ережемен белгіленеді.
     11. Министрліктің негізгі міндеттері мыналар болып табылады:
     жалпыұлттық мемлекеттік даму стратегиясын әзірлеуге және іске асыруға қатысу;
     заң жобалары жұмыстарын жүргізу, заңдарды талдау, жетілдіру, жүйелеу; <*>
     нормативтік құқықтық актiлердiң жобаларына заң сараптамасын жүргізу; <*>
     Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарын дайындауды және жасасуды құқықтық қамтамасыз ету, шетелдік құқықтық көмек берумен байланысты іс-шараларды үйлестіру; 
      нотариаттық және адвокаттық қызметтi, сот-сараптама қызметiн және оның құзыретiне жатқызылған өзге де қызмет түрлерiн лицензиялау; <*> 
      анықтау қылмыстық іс жүргізу заңдарымен белгіленген тәртіпте;<*> 
      заңды тұлғаларды, жылжымайтын мүлікке құқықтар мен онымен жасалған мәмілелерді, жылжитын мүлік кепілдігін және қаржы лизингі шарттарын, нормативтік құқықтық актілерді, азаматтық хал актiлерiн мемлекеттік тіркеуді жүзеге асыру; <*> 
      өз құзыреті шегінде бағалау қызметі саласында бақылау және қадағалау функцияларын жүзеге асыру; <*> 
      халыққа құқықтық көмек пен заң қызметін көрсетуді ұйымдастыру; 
      құқықтық насихат пен құқықтық жаппай оқуды ұйымдық-әдістемелік қамтамасыз ету; 
      өнеркәсiптiк меншiк, селекциялық жетiстiктер, интегралдық микросхема топологиялары құқықтарын қорғауды қамтамасыз ету; <*> 
      Қазақстан Республикасында авторлық құқық пен сабақтас құқықтардың сақталуын бақылау; 
      заңдармен жүктелген өзге де міндеттерді жүзеге асыру; 
      шетел ұйымдары алдында берешек мәселелері бойынша Ведомствоаралық комиссия шеңберінде шетелдік кредиторлардың талаптарына құқықтық сараптама жүргізу; <*> 
      <*> 
     қылмыстық жазалауды орындау және оларға қатысты бұлтартпау шарасы ретiнде қамауға алу қолданылған күдiктілер мен айыпталушыларды ұстау; <*> 
     заңға сәйкес әкiмшiлiк құқық бұзушылықтар туралы iстер бойынша iс жүргізудi жүзеге асыру; <*>
     сот-сараптамасы қызметiн ұйымдастыру және жүзеге асыру; <*>
     есiрткi құралдары, психотроптық заттар, прекурсорлар айналымы
саласындағы халықаралық ынтымақтастықты және олардың заңсыз айналымы мен оларды терiс пайдалануға қарсы іс-әрекеттi үйлестiру және жүзеге асыру. <*>
      ЕСКЕРТУ. 11-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 1999.11.12. N 1695 
қаулысымен .   
      ЕСКЕРТУ. 11-тармақ жаңа абзацтармен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2000.06.06. N 852   қаулысымен .   
      ЕСКЕРТУ. 11-тармақ 13 абзацпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2000.08.23. N 1295   қаулысымен .   
      ЕСКЕРТУ. 11-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.01.30. N 151   қаулысымен .   
      ЕСКЕРТУ. 11-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.03.29. N 411  қаулысымен .   
      ЕСКЕРТУ. 11-тармақтың 6,7-абзацтары алып тасталды - ҚР Үкіметінің 2001.04.14. N 494  қаулысымен .   
     ЕСКЕРТУ. 11-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.11.02. N 1389  қаулысымен .   
     ЕСКЕРТУ. 11-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.12.28. N 1750  қаулысымен .   
     Ескерту. 11-тармақ толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2001.12.28. N 1755  қаулысымен .   
     Ескерту. 11-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2002.08.22. N 939  қаулысымен .
      ЕСКЕРТУ. 11-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2004.03.03. N 260  қаулысымен.    
     12. Министрліктің функциялары мыналар болып табылады:
     1) заң жобасы жұмыстарын жүргізу, заңдарды жетілдіру саласында:
     заң жобасы жұмыстары, Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің, Премьер-Министрінің тапсырмасы бойынша және өз бастамашылығы бойынша өзге де нормативтік құқықтық актілердің жобаларын әзірлеу; 
      заңдардың жобаларын, өзге де нормативтік құқықтық актілерді заңи сараптау; 
      заң жобалары, сараптама, ғылыми-зерттеу жұмыстары мен консультацияларды жүзеге асыру үшін осы мақсатқа бюджеттік және өзге де қаражатты пайдалана отырып, мемлекеттік органдардың, ұйымдардың, оның ішінде шетелдің мамандары мен сарапшыларын тарту; <*> 
      Республика Үкіметі мен Премьер-Министрінің тапсырмасы бойынша және өз бастамашылығы бойынша Үкіметтің нормативтік құқықтық актілеріне ресми түсіндірме беру; 
      құқықтық ақпараттандыруды қамтитын заңдарды жүйелеу, нормативтік құқықтық актілердің эталондық банкін және құқықтық ақпараттың бірыңғай компьютерлік жүйесін жүргізу; <*> 
      заң шығару саласында ғылыми-зертеу жұмыстарын үйлестіру; 
      2) сот-сараптамасы қызметінің жұмысын, анықтауды және әкiмшiлiк iс жүргізудi ұйымдастыру саласында: <*> 
      сот сарапшылары кадрларын іріктеу және орналастыру; <*> 
      сот-сараптама ұйымдарын материалдық-техникалық қамтамасыз ету; 
      мемлекеттiк сот-сараптама қызметін ұйымдастыру және заңнамада белгіленген тәртіппен сот сарапшыларына лицензиялар беру; <*> 
      сот сараптамасы саласындағы ғылыми-зерттеу жұмысын үйлестіру;<*> 
      әдiлет органдарының құзыретiне кiретiн қылмыстар туралы iстер бойынша анықтауды жүзеге асыру; <*> 
      құқық бұзушылықтар мен қылмыстардың алдын алу саласындағы мемлекеттік органдар мен ұйымдардың ғылыми-зерттеу жұмысын үйлестiру; <*> 
      заңға сәйкес әкiмшiлiк құқық бұзушылықтар туралы iстер бойынша іс жүргiзудi жүзеге асыру; <*> 
      3) халықаралық шарттарды құқықтық қамтамасыз ету, шетелдік құқықтық көмекті үйлестіру саласында: 
      заңдарда белгіленген өкілеттіктерге сәйкес құқықтық көмек және шет мемлекеттермен құқықтық ынтымақтастық туралы шарттарды дайындау, жасасуды және орындауды ұйымдастыру; <*> 
      Қазақстан Республикасының үкіметтік заемдары мен мемлекеттік кепілдіктері бойынша заңгерлік бағалау (Legal орiniоn); <*> 
      көрсетілген шарттарға сәйкес шетелдік мемлекеттердің соттық тапсырмаларын, өтініштері мен өтінімдерін атқару; 
      халықаралық шарттардың жобаларына заң сараптамасы; 
      Қазақстан Республикасы мен шет мемлекеттердiң заңдарын үйлестiру, бiрiздендiру, сондай-ақ Қазақстан таныған халықаралық нормаларды Қазақстан Республикасының заңдарына имплементациялау мәселелерi бойынша талдау жүргiзу; 
      белгiленген тәртiппен зияткерлiк меншiк құқығын өзара қорғау туралы халықаралық шарттарды дайындауға және жасасуға, осындай шарттарға қол қоюға қатысу; 
      шетелдiк құқықтық көмек көрсетумен және құқықтық көмек туралы халықаралық шарттар жасасумен байланысты iс-шараларды үйлестiру; <*> 
      4) мемлекеттік тіркеуді жүзеге асыру саласында: 
      заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және заңды тұлғалардың бірыңғай мемлекеттік тіркелімін жүргізу; 
      қолданылып жүрген заңдарға сәйкес орталық мемлекеттік органдардың, мәслихаттардың, әкiмдiктер мен әкiмдердiң нормативтiк құқықтық актiлерiн тіркеу. <*> 
      Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тізілімін жүргізу және мемлекеттік органдардың тiркелген нормативтiк құқықтық актiлерiнiң тізбесін жұртшылықтың назарына ұсыну үшін жариялау; <*> 
      жылжымайтын мүлікке құқықтарды және онымен жасалатын мәмілелерді мемлекеттік тіркеу, Жылжымайтын мүлік құқықтарының құқықтық кадастрын жүргізу; 
      жылжымалы мүлiк кепiлiн мемлекеттік тiркеу және жылжымалы мүлiк кепiлi тiзiлiмiн жүргiзу; <*> 
      филиалдар мен өкілдіктерді есептiк тiркеу және филиалдар мен өкілдіктердің тізілімін жүргізу; <*> 
      қаржы лизингінің шарттарын тіркеу; <*> 
      азаматтық хал актiлерiн мемлекеттiк тiркеу; <*> 
      5) құқықтық көмекті ұйымдастыру мен заң қызметін көрсету саласында: 
       мемлекеттік нотариат кеңселерінің қызметіне басшылық жасау, жекеше нотариаттың дамуына көмектесу, нотариаттық іс жүргізу жөніндегі ережелердің және нотариустар жасайтын нотариаттық iс-әрекеттердiң заңдылығын сақтауын бақылау; <*> 
      нотариаттық және адвокаттық қызметтерді лицензиялау, сондай-ақ адвокаттық қызметке байланысты емес ақылы заң қызметін көрсету жөніндегі қызметті лицензиялау; 
      мемлекеттік нотариат кадрларын іріктеу, аттестациялау және орналастыру, Қазақстан Республикасының заңдарында белгiленген тәртiппен адвокаттар мен нотариустарға лицензиялар беру, керi қайтару, тоқтата тұру және тоқтату; <*> 
       азаматтық хал актілерін жазу органдарының қызметін нормативтік құқықтық, ұйымдастырушылық, кадрлық және қаржылық қамтамасыз ету; 
      адвокатураға әдістемелік басшылық жасау; 
      орталық атқарушы органдардың заң қызметтерiнiң жұмысын үйлестiру және әдiстемелiк басшылық жасау, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдерi аппараттарының заң қызметтерiмен өзара iс-қимыл жасау; <*> 
      нотариаттық кеңселердің, азаматтық хал актілерін жазу органдарының, адвокатураның заңды және жеке тұлғаларға көрсететін заң қызметтерінің сапасына бақылау жасау; 
      азаматтық хал актілерін жазу органдарының кадрларын аттестациялау, іріктеу және орналастыру, азаматтық хал актiлерiн жазу органдарына ұйымдастырушылық, әдiстемелiк басшылық жасау, олардың қызметiнде бiрыңғай құқық қолдану практикасын қамтамасыз ету; <*> 
      әділет органдарынан және өзге де мемлекеттік органдардан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою. <*> 
      6) құқықтық насихат және жаппай құқықтық оқыту саласында: 
       құқықтық насихатты және жаппай құқықтық оқытуды ұйымдастыруды ведомствоаралық үйлестіру, заңдарды түсіндіруге қатысу; <*> 
      заң әдебиеттеріне, құқықтық жаппай оқыту проблемалары жөніндегі әдебиеттерге тапсырыс берушінің функцияларын жүзеге асыру; <*> 
      заң газеттері мен журналдарын шығару; 
      соттарда және аумақтық әділет органдарында мемлекеттік тілді қолдану процесіне бақылауды және әдістемелік басшылықты жүзеге асыру; 
      эталондық заң актiлерiн және өзге де нормативтiк құқықтық актілердi, ақпараттық және анықтамалық-әдiстемелiк материалдарды шарты негізде, оның iшiнде құқықтық ақпараттың автоматтандырылған жүйесiн пайдалана отырып беру. <*> 
      7) зияткерлiк меншiк құқығын қорғауды қамтамасыз ету саласында: 
      қазақстандық және шетелдік авторлардың және сабақтас құқықтар иелерінің олардың құқықтық мұрагерлерінің ғылым, әдебиет және өнер туындыларын пайдалану кезінде, оның ішінде шетелде, зияткерлiк меншiк құқығыныңсақталуын қамтамасыз ету жөнінде қажетті шаралар қабылдау; <*> 
      зияткерлiк меншiктi қорғау саласындағы заңдардың қолданылу тәжiрибесiн қорыту, сондай-ақ осы саладағы заңдарды жетiлдiру жөнiнде ұсыныстар әзiрлеу; <*> 
      зияткерлiк меншiк саласында мемлекеттік саясатты жүзеге асыру жөнінде ұсыныстар әзірлеуге қатысу; <*> 
      шығармаларды пайдаланушылардың авторлық құқық пен сабақтас құқықтардың нормаларын сақтауын және авторлық құқық пен сабақтас құқықтарды қорғау саласындағы халықаралық шарттар мен келісімдердің орындалуын бақылау; 
      авторлардың құқықтарын басқаратын ұйымдардың және сабақтас құқықтарды ұжымдық негізде иеленушілердің қызметін бақылау; 
      қазақстандық авторлар мен сабақтас құқықтарды иеленушілердің үздік шығармаларын, орындауларын, қойылымдарын, фонограммаларын, хабарларын шетелде насихаттауға, эфирлік және кабельдік хабарларын ұйымдастыруға жәрдемдесу; 
      шығармаларды пайдалануға арналған құқықтардың импорты мен экспортын ұйымдастыруға ықпал ету; 
      тиісті орталық атқарушы органдардың шығармаларды, орындауларды, қойылымдарды, фонограммаларды, хабарларды пайдалану туралы нормативтік құқықтық актілерді дайындауына қатысу; 
      ұжымдық негізде мүлiктiк құқықты басқаратын ұйымдардың және туындылар мен сабақтас құқық объектiлерiн пайдаланудың тиiстi тәсiлдерiн пайдаланушылардың арасында жасалған лицензиялық шарттарды тiркеу, мемлекеттiк тiркеу куәлiктерiн беру; <*> 
      зияткерлiк меншiк құқығын өзара қорғау туралы халықаралық келісімдер мен шарттарды дайындауға және жасасуға, осындай келісімдер мен шарттарға қол қоюға белгіленген тәртіппен қатысу; <*> 
      авторлық құқық пен сабақтас құқықтар мәселелері бойынша азаматтар мен ұйымдарға консультациялар беру; 
      ғылым, әдебиет және өнер туындыларының қолжазбаларын сақтау; 
      өнеркәсiптiк меншiк объектiлерiн, тауарлар мен қызметтер көрсетудi даралау құралдарын, селекциялық жетiстiктердi, интегралдық микросхемалар топологияларын мемлекеттiк тiркеудi жүзеге асыру, қорғау құжаттарын беру және оларды күшiнде ұстауды қолдау жөнiндегi шараларды жүзеге асыру; 
      өнеркәсiптiк меншiк объектiлерiнiң, селекциялық жетiстiктердiң, интегралдық микросхемалар топологияларының мемлекеттiк тiзiлiмдерiн жүргiзу; 
      өнеркәсiптiк меншiк объектiлерi, селекциялық жетiстiктер, интегралдық микросхемалар топологиялары туралы ақпараттың жариялануын қамтамасыз ету; 
      зияткерлiк меншiк объектiлерiн құқықтық қорғау және пайдалану саласында ғылыми-зерттеу және басқа да жұмыстарды ұйымдастыруды әрi өткiзудi қамтамасыз ету; 
      ресми тiзiлiмдерде авторлық құқықты тiркеу; 
      өнеркәсiптiк меншiк объектiлерiне, селекциялық жетiстiктерге, интегралдық микросхемалар топологияларына қорғау құжаттарын беруге өтiнiмдердi тiркеудi қамтамасыз ету; 
      қорғау құжаттарын беруге өтiнiмдердi сараптамадан өткiзудi ұйымдастыру; 
      патенттiк iс саласында сараптаманы жүзеге асыратын мемлекеттiк ұйымдардың қызметiн бақылау; 
      өнеркәсiптiк меншiк объектiлерiн, селекциялық жетiстiктердi, интегралдық микросхемалар топологияларын, ашық лицензияларды пайдалануға арналған лицензиялық шарттарды және қорғау құжаттарын басқаға беру шарттарын тiркеудi қамтамасыз ету. <*> 
      8) шетелдік ұйымдар алдындағы берешек мәселелері бойынша Ведомствоаралық комиссия шеңберінде қазақстандық заңды тұлғалардың шетелдік кредиторлар алдындағы берешектерінің сипатын анықтау; 
      құқықтық құрамдастарды пайдаланудың басымдықтарын анықтауда халықаралық донорлық көмекті үйлестіру. <*> 
      9) <*> 
      10) <*> 
      11) өз құзыреті шегінде бағалау қызметі саласында: 
      әдістемелік, нормативтік құқықтық қамтамасыз ету; 
      бағалау қызметі субъектілерінің бағалау қызметінің белгіленген әдістемелерін, нормаларын, ережелерін және заңнаманы сақтауын бақылау; <*> 
      мүлiктi бағалау жөнiндегi қызметтi лицензиялау. <*> 
      12) қылмыстық жазалауды және тергеу изоляторларында уақытша оқшалауды орындау саласында: 
      соттардың үкiмдерiне, қаулылары мен ұйғарымдарына сәйкес сотталғандарды қылмыстық жазалауды және уақытша оқшаулауды орындаушы органдар мен мекемелерге орналастыруды ұйымдастыру; 
      тергеу изоляторларында күдiктiлердi, айыпталушылар мен сотталғандарды ұстауды ұйымдастыру;
      сотталғандарға қатысты соттардың үкiмдерi, қаулылары мен ұйғарымдарын орындау, қылмыстық жазалауды және уақытша оқшаулауды орындаушы органдар мен мекемелерде режимдiк талаптардың орындалуын қамтамасыз ету; 
      қылмыстық жазалауды және уақытша оқшаулауды орындаушы органдар мен мекемелердi күзету, сотталғандар мен қызметшiлердiң қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету, қылмыстық жазалауды және уақытша оқшаулауды орындаушы органдар мен мекемелердегi жедел жағдайларды бақылау; 
      сотталғандарды босатуға дайындау жөнiндегi жұмысты ұйымдастыруды қамтамасыз ету, рақымшылық және кешiрiм жасау актiлерiн орындау, қылмыстық жазалауды және уақытша оқшаулауды орындаушы органдармен және мекемелермен, басқа да құқық қорғау органдарымен, мемлекеттiк басқару органдарымен және қоғамдық бiрлестiктермен сотталғандарды түзеу нәтижелерiн нығайту, оларды еңбекке және тұрмыстық орналастыру жөнiндегі өзара iс-қимыл; 
      қылмыстық жазалауды орындаушы мекемелерде жедел-iздестiру қызметiн жүзеге асыру; 
      қылмыстық-атқару жүйесiн және тергеу изоляторларын дамыту, нығайту және жетiлдiру бағдарламаларын әзiрлеу және iске асыру; 
      қылмыстық жазаларды орындау саласындағы мемлекеттiк органдардың және ұйымдардың ғылыми зерттеулерiн үйлестiру. <*> 
      13) заңдарда көзделген өзге де функцияларды жүзеге асыру, соның iшiнде:
      Қазақстан Республикасының азаматтарын құжаттандыру және оларға жеке куәлiктер мен төлқұжаттар беру; 
      әдiлет органдары жүйесiнiң кадрларын даярлау және қайта даярлау; 
      әдiлет органдарын, ведомстволық бағынысты ұйымдарды ұйымдастырушылық, әдiстемелiк және материалдық-техникалық қамтамасыз ету, сондай-ақ республикалық бюджеттен бөлiнген қаржы шегінде әдiлет органдарын ұстауға қаржы қаражатын бөлу; 
      Қазақстан Республикасының Yкiметi мен Премьер-Министрiнiң тапсырмасы бойынша құқықтық мәселелер бойынша мемлекет мүддесiн қорғауды қамтамасыз ету;
     орталық және жергiлiктi мемлекеттiк органдардың нормативтiк құқықтың актiлерiнiң жариялануын бақылау. <*>
      ЕСКЕРТУ. 12-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 1999.11.12. N 1695 
қаулысымен .  
     ЕСКЕРТУ. 12-тармақ өзгерді және жаңа 8) тармақшамен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2000.06.06. N 852  қаулысымен .   
     ЕСКЕРТУ. 12-тармақ толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2000.08.23. N 1295  қаулысымен .   
     ЕСКЕРТУ. 12-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.01.30. N 151  қаулысымен .  
     ЕСКЕРТУ. 12-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.03.29. N 411  қаулысымен .   
     ЕСКЕРТУ. 12-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.04.14. N 494  қаулысымен .  
     ЕСКЕРТУ. 12-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.06.15. N 824  қаулысымен .  
     ЕСКЕРТУ. 12-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.12.28. N 1750  қаулысымен .   
     Ескерту. 12-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.12.28. N 1755  қаулысымен .   
     Ескерту. 12-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2002.08.22. N 939  қаулысымен .
     ЕСКЕРТУ. 12-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2004.01.09. N 22   қаулысымен .
     ЕСКЕРТУ. 12-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2004.03.03. N 260  қаулысымен.    
     13. Министрлік мынадай құқықтарды иеленеді:
     өз өкілеттіктерінің шегінде орталық және жергілікті атқарушы органдардың, ұйымдар, лауазымды адамдар мен азаматтардың орындауы үшін міндетті нормативтік құқықтық актілер шығару; <*> 
      Министрліктің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша ведомствоаралық үйлестіру мен бақылауды жүзеге асыру; 
      орталық мемлекеттiк органдарда, сондай-ақ мәслихаттар мен әкiмдiктерде мемлекеттiк тiркеуге жататын нормативтiк құқықтық актiлердi тексерудi жүзеге асыру; <*> 
      заңдарда көзделген жағдайларда мемлекеттік тіркеуден өтпеген актілерге наразылық білдіруге прокуратура органдарына ұсыныстар енгізу; <*> 
      заңдарда белгіленген тәртіппен мемлекеттік органдардан, ұйымдардан, олардың лауазымды адамдарынан қажетті ақпарат пен материалдарды сұрату және алу; <*> 
      өзіне берілген мүлікті басқаруды жүзеге асыру; 
      лицензиялауды және лицензиаттардың қызметiне олардың лицензиялық талаптарды сақтауы бойынша бақылауды жүзеге асыру; <*> 
      баспа қызметін жүзеге асыру; 
      қылмыстық-атқару жүйесiнiң қызметiн бақылауды жүзеге асыру; <*> 
      ведомстволық бағынысты ұйымдарды құру, қайта ұйымдастыру және тарату мәселелерi бойынша ұсыныстар енгiзу; 
      қылмыстық жазалауды орындаушы органдар мен мекемелерде төтенше оқиғалар жағдайында қызметтiк тергеулер жүргiзу, олардың себептерiн анықтау және талдау, осындай жағдайларды болдырмау жөнiнде шаралар қабылдау;
     заңда белгiленген жағдайларда және тәртiппен анықтауды жүзеге асыру, хаттамалар жасау және әкiмшiлiк құқық бұзушылықтар туралы iстердi қарау, өз құзыретi шегiнде әкiмшiлiк жаза қолдану;
     жедел-iздестiру қызметiн жүзеге асыру; <*>
     қолданылып жүрген заңдарда көзделген өзге де құқықтарды жүзеге асыру.
      ЕСКЕРТУ. 13-тармақ төртінші, бесінші абзацтармен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 1999.06.14. N 733  қаулысымен .   
     Ескерту. 13-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.12.28. N 1755  қаулысымен .   
     Ескерту. 13-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2002.08.22. N 939  қаулысымен .        

                    3. Министрліктің мүлкі      

     14. Министрліктің жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болады.
     Министрліктің мүлкі оған мемлекет берген мүліктің есебінен қалыптастырылады және негізгі әрі айналым қаражатынан, сондай-ақ құны баласында көрсетілетін өзге де мүліктен тұрады.
     15. Министрліктің мүлкі республикалық меншікке жатады.
     16. Министрлік өзіне бекітіп берілген мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзге де билік етуге құқылы емес.
     Министрлік өз бетімен билік ететін мүлік құнының шекті мөлшері заңдарда белгіленуі мүмкін.     

              

  4. Министрліктің қызметін ұйымдастыру
 
      17. Министрлік, оның органдары және ведомстволық бағынысты ұйымдары әділет органдарының бірыңғай жүйесін құрайды. 
      Министрлікті Министр басқарады. 
      Министрді Қазақстан Республикасының Президенті қызметке тағайындайды және қызметтен босатады. 
      Министрдің Қазақстан Республикасының Үкіметі қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын орынбасарлары-вице-министрлері болады. 
      18. Министр Министрліктің жұмысын ұйымдастырады және оған басшылық жасайды, Министрлікке жүктелген міндеттердің орындалуы және оның өз функцияларын жүзеге асыруы үшін жеке жауап береді. 
      19. Министр: 
      Министрлiктiң құрылымын бекiтедi, сондай-ақ вице-министрлердің, Министрліктің құрылымдық бөлімшелері басшыларының міндеттері мен өкілеттіктерінің шеңберін белгілейді; <*> 
      қызметке тағайындалуы және қызметтен босатылуы Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң құзыретiне жатқызылған адамдарды қоспағанда, Әдiлет министрлiгінiң қызметкерлерiн, Министрлiк комитеттерi басшыларының орынбасарларын, облыстық, Астана және Алматы қалалары аумақтық әдiлет органдарының, Қылмыстық-атқару жүйесi комитетiнiң аумақтық органдарының, Министрлiкке бағынысты ұйымдардың басшыларын, сондай-ақ олардың орынбасарларын қызметке тағайындайды және қызметтен босатады; <*> 
      қолданылып жүрген заңдарға сәйкес мемлекеттік органдармен және өзге ұйымдармен өзара қарым-қатынаста Министрлікті білдіреді; 
      заңдарда белгіленген тәртіппен арнайы атақтарды, сыныптық шендерді береді; 
      бұйрықтар шығарады; 
      Министрліктің аумақтық бөлімшелері, сондай-ақ Министрліктің қарауындағы органдар басшылары актілерінің күшін жояды, не толығымен, не ішінара тоқтата тұрады; 
      Қазақстан Республикасының Бас Прокурорымен келiсiм бойынша қылмыстық-атқару жүйесiнiң түзеу мекемелерiнде айрықша жағдай режимiн енгiзедi; <*> 
      орта және аға басшы құрамның бiрiншi арнайы атағы, сондай-ақ әдiлет полковнигi атағын бередi; <*> 
      сотқа мемлекеттік тiркеуге жататын, бiрақ одан өтпеген мемлекеттiк органдардың нормативтiк құқықтық актiлерiн жарамсыз деп тану туралы талап-арызбен шағымданады; <*> 
      әдiлет органдары орындауға мiндетті актiлердi, сондай-ақ өзiнiң құзыретi шегінде өзге мемлекеттiк органдар, ұйымдар, лауазымды адамдар мен азаматтар орындауға мiндетті актiлер шығарады; <*> 
      Қазақстан Республикасының заң актiлерiнде көзделген жағдайларда заң бұзушылықтарды жою жөнiнде ұсынымдар енгiзедi. <*>
     өз құзыретіне жатқызылған басқа да мәселелер бойынша шешімдер қабылдайды.
      ЕСКЕРТУ. 19-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 1999.08.02. N 1093  қаулысымен .   
     Ескерту. 19-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.12.28. N 1755  қаулысымен .   
     Ескерту. 19-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2002.06.14. N 644  қаулысымен .   
     Ескерту. 19-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2002.08.22. N 939  қаулысымен .   
     20. Министрлiктiң Министрдiң жанындағы консультативтік-кеңесшi орган болып табылатын Алқасы болады. Алқаның сандық және жеке құрамын, сондай-ақ ол туралы ереженi Министр бекiтедi.<*>
      ЕСКЕРТУ. 20-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 1999.08.02. N 1093   қаулысымен .    

               

  5. Министрлікті қайта ұйымдастыру және тарату      

     21. Министрлікті қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жүзеге асырылады.

Қазақстан Республикасы       
Үкіметінің 1999 жылғы        
11 наурыздағы N 223         
қаулысына               
2-қосымша                 

       ЕСКЕРТУ. 2-қосымшаның күші жойылды - ҚР Үкіметінің 1999.08.02. N 1093   қаулысымен .  

Қазақстан Республикасы        
Үкіметінің 1999 жылғы         
11 наурыздағы N 223          
қаулысына                
3-қосымша                

              Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің 
                      қарауындағы ұйымдардың
                           тізбесі      

     "Сот сараптамасы орталығы" мемлекеттік мекемесі
     "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Заң шығару институты" жабық акционерлік қоғамы <*>
     "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорны <*>
     "Судьялар мен әдiлет қызметкерлерiнiң біліктiлiгiн арттыру институты" ашық акционерлiк қоғамы <*>
     "Ұлттық заң қызметі" жабық акционерлік қоғамы
     "Жеті Жарғы" жабық акционерлік қоғамы
     "Заң" акционерлік компаниясы" ашық акционерлік қоғамы
      ЕСКЕРТУ. 3-қосымша өзгерді - ҚР Үкіметінің 1999.04.27. N 487  қаулысымен .   
     ЕСКЕРТУ. 3-қосымша өзгерді - ҚР Үкіметінің 2000.02.28. N 314  қаулысымен .   
     ЕСКЕРТУ. 3-қосымша өзгерді - ҚР Үкіметінің 2000.08.18. N 1278  қаулысымен .         

Қазақстан Республикасы         
Үкіметінің              
1999 жылғы 11 наурыздағы         
N 223 қаулысына             
4-қосымша                 

      ЕСКЕРТУ. 4-қосымшамен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2002.04.23. N 461   қаулысымен
      ЕСКЕРТУ. 4-қосымшаға өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2003.12.31. N 1369   қаулысымен .   

           Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі
        мемлекеттік мекемелерінің - аумақтық органдарының
                            тізбесі      

     1. Ақмола облысының Әділет департаменті           Көкшетау қ.
     2. Ақтөбе облысының Әділет департаменті           Ақтөбе қ.
     3. Алматы облысының Әділет департаменті          Талдықорған қ.
     4. Атырау облысының Әділет департаменті            Атырау қ.
     5. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаменті   Өскемен қ.
     6. Жамбыл облысының Әділет департаменті             Тараз қ.
     7. Батыс Қазақстан облысының Әділет департаменті    Орал қ. 
     8. Қарағанды облысының Әділет департаменті         Қарағанды қ.
     9. Қызылорда облысының Әділет департаменті         Қызылорда қ.
     10. Қостанай облысының Әділет департаменті         Қостанай қ.
     11. Маңғыстау облысының Әділет департаменті         Ақтау қ.
     12. Павлодар облысының Әділет департаменті         Павлодар қ.
     13. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет 
         департаменті                                   Петропавл қ.
     14. Оңтүстік Қазақстан облысының Әділет 
         департаменті                                   Шымкент қ.
     15. Астана қаласының Әділет департаменті            Астана қ.
     16. Алматы қаласының Әділет департаменті           Алматы қ.

Вопросы Министерства юстиции Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 11 марта 1999 года N 223. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 28 октября 2004 г. N 1120 (P041120).

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 28.10.2004 № 1120.

      Правительство Республики Казахстан постановляет:

      1. Утвердить:

      Положение о Министерстве юстиции Республики Казахстан согласно приложению 1;

      перечень организаций, подведомственных Министерству юстиции Республики Казахстан, согласно приложению 3;

      перечень государственных учреждений - территориальных органов Министерства юстиции Республики Казахстан согласно приложению 4. <*>

      Сноска. В пункт 1 внесены изменения - постановлениями Правительства РК от 2 августа 1999 г. N 1093 P991093_ ; от 23 апреля 2002 г. N 461 P020461_ .
      2. (Пункт 2 исключен согласно постановлению Правительства Республики Казахстан от 5 июня 2000 года N 852 P000852_ ).

      3. Разрешить Министру юстиции Республики Казахстан иметь 5 вице-Министров в том числе одного первого. <*>

      Сноска. В пункт 3 внесены изменения - постановлениями Правительства РК от 2 августа 1999 г. N 1093 P991093_ ; от 4 февраля 2000 г. N 163 P000163_ ; от 9 января 2004 г. N 22 .
      4. (Пункт 4 утратил силу - постановлением Правительства РК от 3 сентября 1999 г. N 1301 P991301_ )
      5. (Пункт 5 утратил силу - постановлением Правительства РК от 21 сентября 1999 г. N 1433 P991433_ )

      6. Признать утратившим силу постановление Правительства Республики Казахстан от 30 октября 1997 года № 1473 P971473_ "Вопросы Министерства юстиции Республики Казахстан (САПП Республики Казахстан, 1997 г., № 47, ст. 440).

      7. Настоящее постановление вступает в силу со дня его подписания.

Премьер-Министр


Республики Казахстан



  Приложение 1
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 11 марта 1999 года № 223

Положение
о Министерстве юстиции Республики Казахстан
1. Общие положения

      1. Министерство юстиции Республики Казахстан (далее - Министерство) является центральным исполнительным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство, а также в пределах, предусмотренных законодательством, - межотраслевую координацию в сфере деятельности, отнесенной к его компетенции.

      Министерство имеет территориальные органы в областях, городах Астане и Алматы и ведомства: Комитет регистрационной службы, Комитет по правам интеллектуальной собственности, Комитет уголовно-исполнительной системы. <*>

      Сноска. Пункт 1 - в редакции постановления Правительства РК от 2 августа 1999 г. N 1093 P991093_ . Внесены изменения - постановлениями Правительства РК; от 30 января 2001 г. N 151 P010151_ ; от 29 марта 2001 г. N 411 P010411_ ; от 14 апреля 2001 г. N 494 Р010494_ ; от 28 декабря 2001 года N 1755 P011755_ ; от 23 апреля 2002 г. N 461 Р020461_ ; от 3 марта 2004 г. N 260 .

      2. Министерство осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента, Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Министерство является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, а также, в соответствии с законодательством, счета в банках.

      Министерство вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      Министерство имеет право выступать от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством. <*>

      Сноска. В пункт 3 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 2 августа 1999 г. N 1093 P991093_ .

      4. Министерство по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами Министра.

      5. Лимит штатной численности Министерства утверждается Правительством Республики Казахстан. <*>

      Сноска. Пункт 5 - в редакции постановления Правительства РК от 2 августа 1999 г. N 1093 P991093_ .

      6. Юридический адрес Министерства: 473000, город Астана, проспект Победы, 45.

      7. Полное наименование Министерства - государственное учреждение "Министерство юстиции Республики Казахстан". <*>

      Сноска. Пункт 7 - в редакции постановления Правительства РК от 2 августа 1999 г. N 1093 P991093_ .

      8. Настоящее Положение является учредительным документом Министерства. <*>

      Сноска. Пункт 8 - в редакции постановления Правительства РК от 2 августа 1999 г. N 1093 P991093_ .

      9. Финансирование деятельности Министерства осуществляется только изгосударственного бюджета.

2. Основные задачи, функции и права Министерства

      10. Основные задачи Министерства определяются:

      1) законодательными актами Республики Казахстан;

      2) актом о создании Министерства юстиции;

      3) настоящим Положением.

      11. Основными задачами Министерства являются:

      участие в разработке и реализации общенациональной государственной стратегии развития;

      ведение законопроектной работы, анализ, совершенствование, систематизация законодательства;

      юридическая экспертиза проектов нормативных правовых актов;

      правовое обеспечение подготовки и заключения международных договоров Республики Казахстан, координация мероприятий, связанных с предоставлением иностранной правовой помощи;

      лицензирование нотариальной и адвокатской деятельности, судебно-экспертной деятельности и иных видов деятельности, отнесенных к его компетенции;

      осуществление дознания в порядке, установленном уголовно-процессуальным законодательством;

      осуществление государственной регистрации: юридических лиц, прав на недвижимое имущество и сделок с ним, залога движимого имущества и договоров финансового лизинга, нормативных правовых актов, актов гражданского состояния;

      осуществление контрольных и надзорных функций в области оценочной деятельности, в пределах своей компетенции;

      организация правовой помощи и оказания юридических услуг населению;

      организационно-методическое обеспечение правовой пропаганды и правового всеобуча;

      обеспечение охраны прав промышленной собственности, селекционных достижений, топологий интегральных микросхем;

      осуществление контроля за соблюдением авторских и смежных прав в Республике Казахстан;

      проведение правовой экспертизы требований иностранных кредиторов в рамках Межведомственной комиссии по вопросам задолженности перед иностранными организациями;

      согласование в установленном порядке правовых вопросов, связанных с привлечением и использованием финансовой и технической помощи от международных финансовых и экономических организаций, стран доноров;

      исполнение уголовных наказаний и содержание подозреваемых и обвиняемых, в отношении которых в качестве меры пресечения применен арест;

      осуществление производства по делам об административных правонарушениях в соответствии с законом;

      организация и осуществление судебно-экспертной деятельности;

      осуществление иных задач, возложенных законодательством. <*>

      Сноска. Пункт 11 - с изменениями и дополнениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 12 ноября 1999 г. N 1695 P991695_ ; от 5 июня 2000 года N 852 P000852_ ; от 23 августа 2000 г. N 1295 Р001295_ ; от 30 января 2001 г. N 151 P010151_ ; от 29 марта 2001 г. N 411 Р010411_ ; от 14 апреля 2001 г. N 494 P010494_ ; от 2 ноября 2001 г. N 1389 Р011389_ ; от 28 декабря 2001 г. N 1750 P011750_ ; от 28 декабря 2001 года N 1755 P011755_ ; от 22 августа 2002 г. N 939 Р020939_ ; от 3 марта 2004 г. N 260 .

      12. Функциями Министерства являются:

      1) в сфере ведения законопроектной работы, совершенствования законодательства:

      законопроектная работа, разработка проектов иных нормативных правовых актов по поручению Президента, Правительства, Премьер-Министра Республики Казахстан и по собственной инициативе;

      юридическая экспертиза проектов законов, иных нормативных правовых актов;

      привлечение для осуществления законопроектных, экспертных, научно-исследовательских работ и консультаций специалистов и экспертов государственных органов, организаций, в том числе зарубежных, с использованием в этих целях бюджетных и иных средств;

      официальное разъяснение нормативных правовых актов Правительства по поручению Правительства и Премьер-Министра Республики и по собственной инициативе;

      систематизация законодательства, включающая правовую информатизацию, ведение эталонного банка нормативных правовых актов и единой компьютерной системы правовой информации;

      координация научно-исследовательской работы в сфере законодательства;

      2) в сфере организации работы судебно-экспертной деятельности, дознания и административного производства:

      подбор и расстановка кадров судебных экспертов;

      материально-техническое обеспечение государственных судебно-экспертных организаций;

      организация судебно-экспертной деятельности и выдача лицензий судебным экспертам в установленном законодательством порядке;

      координация научно-исследовательской работы в сфере судебной экспертизы;

      осуществление дознания по делам о преступлениях, отнесенных к компетенции органов юстиции;

      координация научно-исследовательской работы государственных органов и организаций в сфере предупреждения правонарушений и преступлений;

      осуществление производства по делам об административных правонарушениях в соответствии с законом;

      3) в сфере правового обеспечения международных договоров, координации иностранной правовой помощи:

      подготовка, организация заключения и исполнения в соответствии с установленными законодательством полномочиями договоров о правовой помощи и правовом сотрудничестве с иностранными государствами;

      юридическая оценка (legal opinion) по правительственным займам и государственным гарантиям Республики Казахстан;

      исполнение судебных поручений, просьб и ходатайств иностранных государств в соответствии с указанными договорами;

      правовая экспертиза проектов международных договоров;

      проведение анализа по вопросам гармонизации, унификации законодательства Республики Казахстан и иностранных государств, а также имплементации признанных Казахстаном международных норм в законодательство Республики Казахстан;

      участие в установленном порядке в подготовке и заключении международных договоров о взаимной охране прав интеллектуальной собственности, в подписании таких договоров;

      координация мероприятий, связанных с предоставлением иностранной правовой помощи и заключением международных договоров о правовой помощи;

      4) в сфере осуществления государственной регистрации:

      государственная регистрация юридических лиц и ведение единого государственного регистра юридических лиц;

      регистрация в соответствии с действующим законодательством нормативных правовых актов, центральных государственных органов, маслихатов, акиматов и акимов;

      ведение Государственного реестра нормативных правовых актов Республики Казахстан и публикация для всеобщего сведения перечня зарегистрированных нормативных правовых актов государственных органов;

      государственная регистрация прав на недвижимое имущество и сделок с ним, ведение Правового кадастра прав на недвижимое имущество;

      государственная регистрация залога движимого имущества и ведение реестра залога движимого имущества;

      учетная регистрация филиалов и представительств и ведение реестра филиалов и представительств;

      регистрация договоров финансового лизинга;

      государственная регистрация актов гражданского состояния;

      5) в сфере организаций правовой помощи и оказания юридических услуг:

      руководство деятельностью государственных нотариальных контор, содействие развитию частного нотариата, контроль за соблюдением правил по нотариальному делопроизводству и законностью совершаемых нотариальных действий нотариусами;

      лицензирование нотариальной и адвокатской деятельности, а также лицензирование деятельности по оказанию платных юридических услуг, не связанных с адвокатской деятельностью;

      подбор, аттестация и расстановка кадров государственного нотариата, выдача, отзыв, приостановление и прекращение лицензий адвокатов и нотариусов в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      нормативно-правовое, организационное, кадровое и финансовое обеспечение деятельности органов записи актов гражданского состояния;

      методическое руководство адвокатурой;

      координация и методологическое руководство деятельностью юридических служб центральных исполнительных органов, взаимодействие с юридическими службами аппаратов акимов областей, городов Астаны и Алматы;

      контроль за качеством юридических услуг, оказываемых юридическим и физическим лицам нотариальными конторами, органами записи актов гражданского состояния, адвокатурой;

      аттестация, подбор и расстановка кадров органов записи актов гражданского состояния, организационное, методическое руководство органами записи актов гражданского состояния, обеспечение единой правоприменительной практики в их деятельности;

      проставление апостиля на официальных документах, исходящих из органов юстиции и иных государственных органов, а также нотариусов;

      6) в сфере правовой пропаганды и правового всеобуча:

      межведомственная координация организаций правовой пропаганды и правового всеобуча, участие в разъяснении законодательства;

      осуществление функций заказчика юридической литературы, литературы по проблемам правового всеобуча;

      издание юридических газет и журналов;

      осуществление контроля и методического руководства процессом внедрения государственного языка в судах и территориальных органах юстиции;

      предоставление на договорной основе эталонных законодательных актов и иных нормативных правовых актов, информационных и справочно-методических материалов, в том числе с использованием автоматизированной системы правовой информации;

      7) в сфере обеспечения охраны прав интеллектуальной собственности:

      принятие необходимых мер по обеспечению соблюдения прав интеллектуальной собственности казахстанских и иностранных авторов и обладателей смежных прав, их правопреемников при использовании произведений науки, литературы и искусства, в том числе и за рубежом;

      обобщение практики применения законодательства в области охраны интеллектуальной собственности, а также выработка предложений по совершенствованию законодательства в этой области;

      участие в выработке предложений по осуществлению государственной политики в области интеллектуальной собственности;

      осуществление контроля за соблюдением норм авторского права и смежных прав пользователями произведений и за исполнением международных договоров и соглашений в области охраны авторских и смежных прав;

      контроль за деятельностью организаций, управляющих правами авторов, и обладателей смежных прав на коллективной основе;

      содействие пропаганде лучших произведений, исполнений, постановок, фонограмм, передач, организаций эфирного и кабельного вещания казахстанских авторов и обладателей смежных прав за рубежом;

      способствование организации импорта и экспорта прав на использование произведений;

      участие в подготовке соответствующими центральными исполнительными органами нормативных правовых актов об использовании произведений, исполнений, постановок, фонограмм, передач;

      регистрация лицензионных договоров, заключенных между организациями, управляющими имущественными правами на коллективной основе, и пользователями, на соответствующие способы использования произведений и объектов смежных прав, выдача государственных регистрационных удостоверений;

      участие в установленном порядке в подготовке и заключении международных соглашений и договоров о взаимной охране прав интеллектуальной собственности, в подписании таких соглашений и договоров;

      консультирование граждан и организаций по вопросам авторского права и смежных прав;

      хранение рукописей произведений науки, литературы и искусства;

      осуществление государственной регистрации объектов промышленной собственности, средств индивидуализации товаров и услуг, селекционных достижений, топологий интегральных микросхем, выдача охранных документов и осуществление мер по поддержанию их в силе;

      ведение государственных реестров объектов промышленной собственности, селекционных достижений, топологий интегральных микросхем;

      обеспечение опубликования информации об объектах промышленной собственности, селекционных достижениях, топологиях интегральных микросхем;

      обеспечение организации и проведения научно-исследовательских и других работ в области правовой охраны и использования объектов интеллектуальной собственности;

      регистрация авторского права в официальных реестрах;

      обеспечение регистрации заявок на выдачу охранных документов на объекты промышленной собственности, селекционные достижения, топологии интегральных микросхем;

      организация проведения экспертизы заявок на выдачу охранных документов;

      контроль за деятельностью государственных организаций, осуществляющих экспертизу в сфере патентного дела;

      обеспечение регистрации лицензионных договоров на использование объектов промышленной собственности, селекционных достижений, топологий интегральных микросхем, открытых лицензий и договоров уступки охранных документов.

      8) определение характера задолженности казахстанских юридических лиц перед иностранными кредиторами в рамках Межведомственной комиссии по вопросам задолженности перед иностранными организациями;

      координация международной донорской помощи в определении приоритетов использования правовых компонентов;

      9) (исключен)

      10) (исключен)

      11) в сфере оценочной деятельности, в пределах своей компетенции:

      методическое, нормативное правовое обеспечение;

      контроль за соблюдением субъектами оценочной деятельности установленных методик, норм, правил оценочной деятельности и законодательства;

      лицензирование деятельности по оценке имущества;

      12) в сфере исполнения уголовных наказаний и временной изоляции в следственных изоляторах:

      в соответствии с приговорами, постановлениями и определениями судов организация размещения осужденных в органах и учреждениях, исполняющих уголовные наказания и временную изоляцию;

      организация содержания в следственных изоляторах подозреваемых, обвиняемых и осужденных;

      исполнение приговоров, постановлений и определений судов в отношении осужденных, обеспечение выполнения режимных требований в органах и учреждениях, исполняющих уголовные наказания и временную изоляцию;

      охрана органов и учреждений, исполняющих уголовные наказания и временную изоляцию, обеспечение безопасности осужденных и персонала, контроль за оперативной обстановкой в органах и учреждениях, исполняющих уголовные наказания и временную изоляцию;

      обеспечение организации работы по подготовке осужденных к освобождению, исполнение актов амнистии и помилования, взаимодействие учреждений и органов, исполняющих уголовные наказания и временную изоляцию, с другими правоохранительными органами, органами государственного управления и общественными объединениями по закреплению результатов исправления осужденных, их трудовому и бытовому устройству;

      осуществление оперативно-розыскной деятельности в учреждениях, исполняющих уголовные наказания и временную изоляцию;

      разработка и реализация программ развития, укрепления и совершенствования уголовно-исполнительной системы и следственных изоляторов;

      координация научных исследований государственных органов и организаций в сфере исполнения уголовных наказаний;

      13) осуществление иных, предусмотренных законодательством функций, в том числе:

      документирование и выдача гражданам Республики Казахстан удостоверений личности и паспортов;

      подготовка и переподготовка кадров системы органов юстиции;

      организационное, финансовое и материально-техническое обеспечение органов юстиции, подведомственных организаций, а также распределение финансовых средств на содержание органов юстиции в пределах ассигнований, выделенных из республиканского бюджета;

      по поручению Правительства и Премьер-Министра Республики Казахстан обеспечение защиты интересов государства по правовым вопросам;

      контроль за опубликованием нормативных правовых актов центральных и местных государственных органов. <*>

      Сноска. Пункт 12 - с изменениями и дополнениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 12 ноября 1999 г. N 1695 P991695_ ; от 5 июня 2000 года N 852 P000852_ ; от 23 августа 2000 г. N 1295 Р001295_ ; от 30 января 2001 г. N 151 P010151_ ; от 29 марта 2001 г. N 411 Р010411_ ; от 14 апреля 2001 г. N 494 P010494_ ; от 15 июня 2001 г. N 824 Р010824_ ; от 28 декабря 2001 г. N 1750 P011750_ ; от 28 декабря 2001 года N 1755 P011755_ ; от 22 августа 2002 г. N 939 Р020939_ ; от 9 января 2004 г. N 22 ; от 3 марта 2004 г. N 260 .

      13. Министерство имеет право:

      в пределах своих полномочий издавать нормативные правовые акты, подлежащие обязательному исполнению центральными и местными исполнительными органами, организациями, должностными лицами и гражданами;

      осуществлять межведомственную координацию и контроль по вопросам, входящим в компетенцию Министерства;

      осуществлять в центральных государственных органах, а также в маслихатах и акиматах проверку нормативных правовых актов, подлежащих государственной регистрации;

      в случаях, предусмотренных законодательством, вносить представления органам прокуратуры на опротестование актов, не прошедших государственную регистрацию;

      запрашивать и получать в установленном законодательством порядке от государственных органов, организаций, их должностных лиц необходимую информацию и материалы;

      осуществлять управление переданным ему имуществом;

      осуществлять лицензирование и контроль за деятельностью лицензиатов по соблюдению ими лицензионных требований;

      осуществлять издательскую деятельность;

      осуществление контроля за деятельностью уголовно-исполнительной системы;

      вносить предложения по вопросам создания, реорганизации и ликвидации подведомственных организаций;

      проводить служебные расследования случаев чрезвычайных происшествий в органах и учреждениях, исполняющих уголовные наказания, устанавливать и анализировать их причины, принимать меры по предотвращению подобных случаев;

      в установленных законом случаях и порядке осуществлять дознание, составлять протоколы и рассматривать дела об административных правонарушениях, налагать административные взыскания в пределах своей компетенции;

      осуществлять оперативно-розыскную деятельность;

      осуществлять иные права, предусмотренные действующим законодательством. <*>

      Сноска. Пункт 13 с дополнениями - постановлением Правительства РК от 28 декабря 2001 года N 1755 P011755_ ; от 22 августа 2002 г. N 939 P020939_ .

3. Имущество Министерства

      14. Министерство имеет на праве оперативного управления обособленное имущество.

      Имущество Министерства юстиции формируется за счет имущества, переданного ему государством, и состоит из основных и оборотных средств, а также иного имущества, стоимость которого отражается в балансе.

      15. Имущество Министерства относится к республиканской собственности.

      16. Министерство не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом.

      Законодательством может быть установлен предельный размер стоимости имущества, которым Министерство может распоряжаться самостоятельно.

4. Организация деятельности Министерства

      17. Министерство, его органы и подведомственные организации образуют единую систему органов юстиции.

      Министерство возглавляет Министр.

      Министр назначается на должность и освобождается от должности Президентом Республики Казахстан.

      Министр имеет заместителей - вице-Министров, назначаемых на должность и освобождаемых от должности Правительством Республики Казахстан.

      18. Министр организует и руководит работой Министерства, несет персональную ответственность за выполнение, возложенных на Министерство задач и осуществление им своих функций.

      19. Министр:

      утверждает структуру Министерства, а также определяет обязанности и круг полномочий вице-Министров, руководителей структурных подразделений Министерства;

      назначает на должности и освобождает от должностей работников Министерства юстиции, за исключением лиц, назначение и освобождение от должностей которых отнесено к компетенции Правительства Республики Казахстан, заместителей руководителей комитетов Министерства, руководителей областных, городов Астаны и Алматы территориальных органов юстиции, территориальных органов Комитета уголовно-исполнительной системы, подведомственных Министерству организаций, а также их заместителей;

      представляет Министерство во взаимоотношениях с государственными органами и иными организациями в соответствии с действующим законодательством;

      в установленном законодательством порядке присваивает специальные звания, классные чины;

      издает приказы;

      отменяет либо приостанавливает полностью, либо в части, действия актов руководителей территориальных подразделений Министерства, а также органов, находящихся в ведении Министерства;

      по согласованию с Генеральным Прокурором Республики Казахстан вводит в исправительных учреждениях уголовно-исполнительной системы режим особых условий;

      присваивает первые специальные звания среднего и старшего начальствующего состава, а также звание полковник юстиции;

      обращается с исковым заявлением в суд о признании нормативных правовых актов государственных органов, подлежащих государственной регистрации, но не прошедших ее, недействительными;

      издает акты, обязательные к исполнению органами юстиции, а также в пределах своей компетенции - акты, обязательные к исполнению иными государственными органами, организациями, должностными лицами и гражданами;

      в случаях, предусмотренных законодательными актами Республики Казахстан, вносит представления об устранении нарушений закона;

      принимает решения по другим вопросам, отнесенным к его компетенции. <*>

      Сноска. В пункт 19 внесены изменения - постановлениями Правительства РК от 2 августа 1999 г. N 1093 P991093_ ; от 28 декабря 2001 года N 1755 P011755_ ; от 14 июня 2002 г. N 644 Р020644_ ; от 22 августа 2002 г. N 939 P020939_ .

      20. Министерство имеет Коллегию, являющуюся консультативно- совещательным органом при Министре. Численный и персональный состав Коллегии, а также положение о ней утверждаются Министром. <*>

      Сноска. Пункт 20 - в редакции постановления Правительства РК от 2 августа 1999 г. N 1093 P991093_ .

5. Реорганизация и ликвидация Министерства

      21. Реорганизация и ликвидация Министерства осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

  Приложение 3
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 11 марта 1999 года № 223

Перечень
организаций, находящихся в ведении
Министерства юстиции Республики Казахстан <*>

      Сноска. Внесены изменения - постановлениями Правительства РК от 27 апреля 1999 г. N 487 P990487_ ; от 28 февраля 2000 г. N 314 Р000314_ ; от 18 августа 2000 г. N 1278 P001278_ .

      Государственное учреждение "Центр судебной экспертизы"

      Закрытое акционерное общество "Институт законодательства

      Республики Казахстан"

      Республиканское государственное предприятие "Республиканский центр правовой информации"

      Открытое акционерное общество "Институт повышения квалификации судей и работников юстиции"

      Закрытое акционерное общество "Национальная юридическая служба"

      Закрытое акционерное общество "Жеті Жаргы"

      Открытое акционерное общество "Акционерная компания "Зан"

  Приложение 4
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 11 марта 1999 года N 223 <*>

      Сноска. Дополнено приложением 4 - постановлением Правительства РК от 23 апреля 2002 г. N 46 1 P020461_ ; от 31 декабря 2003 года N 1369 .

Перечень
государственных учреждений - территориальных органов
Министерства юстиции Республики Казахстан

      1. Департамент юстиции Акмолинской области г. Кокшетау

      2. Департамент юстиции Актюбинской области г. Актобе

      3. Департамент юстиции Алматинской области г.Талдыкорган

      4. Департамент юстиции Атырауской области г. Атырау

      5. Департамент юстиции г.Усть-

      Восточно-Казахстанской области Каменогорск

      6. Департамент юстиции Жамбылской области г. Тараз

      7. Департамент юстиции Западно-Казахстанской области г. Уральск

      8. Департамент юстиции Карагандинской области г. Караганда

      9. Департамент юстиции Кызылординской области г. Кызылорда

      10. Департамент юстиции Костанайской области г. Костанай

      11. Департамент юстиции Мангистауской области г. Актау

      12. Департамент юстиции Павлодарской области г. Павлодар

      13. Департамент юстиции г. Петро-

      Северо-Казахстанской области павловск

      14. Департамент юстиции Южно-Казахстанской области г. Шымкент

      15. Департамент юстиции города Астаны г. Астана

      16. Департамент юстиции города Алматы г. Алматы