Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің мәселелері

Қазақстан Республикасы Үкіметінің Қаулысы 1999 жылғы 9 сәуір N 394. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2001.07.20. N 983 қаулысымен. ~P010983

      Қазақстан Республикасы Президентінің "Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымы туралы" 1999 жылғы 22 қаңтардағы N 6 U990006_ Жарлығына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі туралы ереже;
      2) <*>
      3) Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің қарауындағы ұйымдардың тізбесі бекітілсін.
      ЕСКЕРТУ. 1-тармақтың 2) тармақшасының күші жойылды - ҚР Үкіметінің
               1999.08.02. N 1093 қаулысымен. P991093_
      2. Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігіне үш вице-министрі болуына рұқсат етілсін. <*>
      ЕСКЕРТУ. 2-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 1999.08.02. N 1093
               қаулысымен. P991093_

      3. Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігіне Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің зейнетақы және жәрдемақы төлеу жөніндегі облыстық (Астана және Алматы қалалық) өкілдіктерін құруға рұқсат етілсін.

     4.
<*>

     ЕСКЕРТУ. 4-тармақтың күші жойылды - ҚР Үкіметінің 1999.09.03. N 1301  
               қаулысымен.  

P991301_

 

     5. Қазақстан Республикасы Үкіметінің қосымшаға сәйкес кейбір 
шешімдерінің күші жойылған деп танылсын.
     6. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.
     
     Қазақстан Республикасының
        Премьер-Министрі
     


                                            Қазақстан Республикасы

Үкіметінің 1999 жылғы 9 сәуірдегі N 394 қаулысымен бекітілген


              Қазақстан Республикасының Еңбек және
              халықты әлеуметтік қорғау министрлігі
                   (Еңбекәлеуметмині) туралы
                           Ереже

                      1. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі (бұдан әрі - Министрлік) Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін, мемлекеттік басқару мен бақылау функцияларын орындауға уәкілетті орталық атқарушы орган болып табылады.
      Министрлiктiң мынадай ведомствосы болады: Жинақтаушы зейнетақы қорларының қызметiн реттеу жөнiндегi комитетi. <*>
      ЕСКЕРТУ. 1-тармақ толықтырылды - ҚР Үкіметінің 1999.08.02. N 1093
               қаулысымен. P991093_
      2. Министрлік өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      3. Министрлік мемлекеттік мекеменің ұйымдастырушылық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, оның өз атауы мемлекеттік тілде жазылған мөрлері мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ заңдарға сәйкес банктерде шоттары болады.
      Егер оған заңдарға сәйкес өкілеттік берілсе, Министрлік мемлекет атынан өкілдік етуге құқығы бар.
      4. Министрлік өз құзыретіндегі мәселелер бойынша заңдарда белгіленген тәртіппен Министрдің бұйрықтарымен ресімделетін шешімдер қабылдайды.
      5. Министрлiктiң штат санының лимитiн Қазақстан Республикасының Yкiметi бекiтедi. <*>
      ЕСКЕРТУ. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 1999.08.02. N 1093
               қаулысымен. P991093_

      6. Министрліктің заңды мекен-жайы: 473000, Астана қаласы, Манас көшесі, 2.
      7. Министрлiктiң толық атауы - "Қазақстан Республикасының

Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгi (Еңбекәлеуметминi)" 
мемлекеттiк мекемесi.
<*>

     Министрліктің құрылтай құжаты осы Ереже болып табылды.
     ЕСКЕРТУ. 7-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 1999.08.02. N 1093 
              қаулысымен.  

P991093_

 
     
     8. Министрліктің қызметі тек мемлекеттік бюджеттің есебінен 
қаржыландырылады.
     Министрлікке Министрліктің функциясына жататын міндеттерді 
орындау тұрғысынан кәсіпкерлік субъектілерімен шарттық 
қарым-қатынастарға кіруге тыйым салынады.
     Егер Министрлікке заң актілерінде кіріс әкелетін қызметті жүзеге 
асыру құқығы берілген болса, онда мұндай қызметтен алынған кіріс 
республикалық бюджеттің кірісіне жіберіледі.
     
        2. Министрліктің негізгі міндеттері, функциялары
                     және құқықтары
     
     9. Министрліктің негізгі міндеттері:


      еңбек, халықты жұмыспен қамту, еңбек ресурстарын тиімді пайдалану, халыққа атаулы қолдау көрсету саласындағы мемлекеттік стратегияны іске асыру;
      зейнетақы реформасын іске асыру, әлеуметтік саясаттың негізгі бағыттарын әзірлеу және іске асыру, оның орындалуын үйлестірушілік-әдістемелік қамтамасыз ету;
      кедейлікті төмендету, халықтың тұрмыс деңгейін және табысын жоғарылату мен еңбекке ақы төлеуді нормалауды және жетілдіруді ұйымдастыру бойынша шаралар әзірлеу және іске асыру;
      әлеуметтік нормативтер мен стандарттар әзірлеу және бекіту;
      халықты атаулы әлеуметтік қорғау, отбасын, аналарды, балаларды, мүгедектерді және олардың отбасы мүшелерін, сондай-ақ әлеуметтік қорғауды қажет ететін халықтың басқа топтарын қолдау жөніндегі шараларды әзірлеу және іске асыру;
      еңбек, зейнетақымен қамсыздандыру, еңбекті қорғау және халықты жұмыспен қамту туралы заңдардың сақталуына мемлекеттік бақылау жасау болып табылады.
      10. Министрліктің заңдарда белгіленген тәртіппен жүзеге асыратын функциялары мыналар болып табылады:
      әлеуметтік-экономикалық және еңбек қатынастары саласында әлеуметтік әріптестік жүйесін реттеу жөнінде ұсыныстар әзірлеу және іске асыру, еңбек дауларын шешуге қатысу;
      медициналық-әлеуметтік сараптама қызметінің және мүгедектерді сауықтырудың мемлекеттік жүйесінің жұмысын қамтамасыз ету, оларға протездік-ортопедиялық көмек көрсету жөніндегі шаралар;
      еңбек рыногы және бос жұмыс орындары бойынша республикалық деректер базасын құру негізінде жұмыс күшіне сұраныс пен ұсыныстарды талдау, болжау және еңбек рыногының жай-күйі туралы халыққа, жергілікті атқарушы органдарға, Қазақстан Республикасының Үкіметіне ақпарат беру;
      жұмыс орындарын құру, қоғамдық жұмыстарды ұйымдастыру, жұмыссыздарды кәсіби даярлау және қайта даярлау, жұмыссыздардың жұмысқа орналасуына жәрдемдесу, жұмыспен қамту мәселелері бойынша ақпараттық деректер базасын құру және қолдау мәселелерін қамтитын халықты жұмыспен қамту бағдарламаларын әзірлеу;
      еңбек рыногының қажеттігіне сәйкес және нарықтық қатынастарды дамыту жағдайында кадрлар даярлауға мемлекеттік тапсырысты қалыптастыруға қатысу;
      инвестициялық бағдарламалар бойынша ұсыныстарды қарағанда еңбек рыногындағы ахуалды ескере отырып, қосымша жұмыс орындарын құру қажеттігі туралы ұсыныстар енгізу;
      әлеуметтік еңбек мәселелері бойынша аймақтық бағдарламалар әзірлеуге қатысу;
      Министрліктің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша әдістемелік басшылықты жүзеге асыру және көмек көрсету;
      еңбекақының ең аз мөлшері, зейнетақыларды, жәрдемақыларды және өзге де әлеуметтік төлемдерді есептеу үшін есепті көрсеткіштің мөлшері туралы, әлеуметтік жәрдемақылар, өтемақылық төлемдер жүйесін жетілдіру, халықтың табысын инфляциядан қорғау туралы ұсыныстар енгізу;
      кедейлік өлшемдерін анықтау, халықтың ең төмен күнкөріс деңгейінің мөлшерін есептеудің әдістемесін әзірлеу, ең төмен күнкөріс деңгейін есептеудің сараптамасын жүргізу;
      әлеуметтік қамсыздандыру жүйесін жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу және шаралар қабылдау;
      мемлекеттік қызметшілерден басқа, мемлекеттік бюджет есебінен ұсталатын мемлекеттік органдардың және басқа ұйымдардың қызметкерлерінің еңбегіне ақы төлеуді жетілдіру;
      еңбекке ақы төлеуді тарифтік және аймақтық реттеу;
      еңбекті нормалауды ұйымдастыру, тарифтік-біліктілік анықтамалықтарының, қызметшілер лауазымдарының біліктілік анықтамалықтарының және Жұмысшылар мен қызметшілер мамандықтарының жіктеуші негізінде мемлекеттік орган болып табылмайтын мемлекеттік органдардың және мемлекеттік бюджет есебінен ұсталатын басқа да ұйымдардың қызметкерлері үшін біліктілік талаптарын белгілеу;
      зейнетақы реформасын іске асыру жөніндегі саясатты жасауға және нормативтік құқықтық актілерді әзірлеуге қатысу;
      Мемлекеттік зейнетақы төлеу жөніндегі орталықтан (бұдан әрі - Мемлекеттік орталық) зейнетақы төлемдерін тағайындау;
      Мемлекеттік орталықтан мүгедектігіне байланысты, асыраушысынан айрылу жағдайына байланысты және жасына қарай мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар тағайындау;
      Мемлекеттік орталықтан зейнетақы есептеудің әдістемесін жасау және олардың азаматтарға, соның ішінде Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде тұратын азаматтарға төленуін қамтамасыз ету, сондай-ақ олардың мөлшерін, тағайындау шарттарын және төлеу тәртібін өзгерту жөнінде ұсыныстар әзірлеу;
      зейнетақы реформасын ақпараттық қолдау;
      ұйымдармен еңбекті қорғау мәселелері бойынша өзара іс-қимыл жасау және оны үйлестіру;
      аймақтық бағдарламаларды және еңбек жағдайлары мен оны қорғауды жақсарту жөніндегі ережелерді әзірлеу жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, еңбек жағдайлары және оны қорғаудың жай-күйі мен жақсарту жөніндегі шаралар туралы жыл сайынғы баяндамаларды Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыну;
      еңбектің қауіпсіз жағдайларын құқықтық және нормативтік қамтамасыз ету;
      халықтың әртүрлі санаттары мен топтарының әлеуметтік-демографиялық қажеттіліктерін ескере отырып, халыққа әлеуметтік қызмет көрсету жөніндегі мемлекеттік ұйымдарды дамыту, олардың қызметін үйлестіру және әдістемелік жағынан қамтамасыз ету;
      еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау саласында халықаралық байланыстар мен ынтымақтастықты ұйымдастыру, заңдарда белгіленген тәртіппен осы мәселелер бойынша шет мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен консультациялар және келіссөздер жүргізу;
      еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қамсыздандыру саласында ақпараттық технологияларды, ақпаратты өңдеу жүйелерін енгізу;
      республикалық бюджеттен қаржыландырылатын бағдарламалардың және кіші бағдарламалардың әкімшісі функцияларын атқару;
      Қазақстан Республикасының заңдарымен министрлікке жүктелген басқа да функцияларды ұйымдастыру.
      11. Министрліктің негізгі міндеттерді іске асыру және өзіне жүктелген функцияларды атқару үшін заңдарда белгіленген тәртіппен мынадай құқықтары болады:
      Қазақстан Республикасының орталық және жергілікті атқарушы органдарынан, сондай-ақ басқа да ұйымдардан Министрлікке жүктелген функцияларды жүзеге асыруға қажетті құжаттарды, қорытындыларды, анықтамалық және басқа да материалдарды сұрату;
      Министрліктің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша орталық және жергілікті атқарушы органдардың және өзге де ұйымдардың қызметіне әдістемелік басшылықты жүзеге асыру, еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау саласында заңдардың қолданылуы жөнінде түсініктемелер беру;
      мүдделі министрліктермен және ведомстволармен мемлекеттік қызметшілерден басқа бюджеттік сала қызметкерлерінің еңбегіне ақы төлеудің шарттары мен тәртібін келісу;
      Қазақстан Республикасының Білім, денсаулық сақтау және спорт министрлігімен келісе отырып, әйелдердің және 18 жасқа толмаған адамдардың еңбегіне шек қойылатын, зиянды және еңбек жағдайы ауыр өндірістердің, кәсіптер мен жұмыстардың тізбелерін бекіту;
      еңбекті қорғау жөніндегі нормативтік актілерді, сондай-ақ еңбекті қорғау жұмыстарын жүргізу жөніндегі ұйымдастыру-әдістемелік және жалпы техникалық талаптарды қабылдау;
      еңбек жөніндегі нормаларды, Жұмыстардың және жұмысшылар кәсіптерінің бірыңғай тарифтік-біліктілік анықтамалығын (БТБА), Қызметшілер лауазымдарының біліктілік анықтамалығын (БА), Жұмысшылар кәсіптері мен қызметшілер лауазымдарының жіктеуішін (КЛЖ), еңбекті ұйымдастыру, нормалау және оған ақы төлеу мәселелері жөніндегі нұсқаулықтарды, түсіндірмелерді, ұсыныстарды бекіту;
      әлеуметтік-экономикалық және еңбек қатынастары бойынша облыстық

және салалық (тарифтік) келісімдерді тіркеу және олардың орындалуын 
бақылауды жүзеге асыру;
      еңбек, еңбекті қорғау, жұмыспен қамту туралы заңдардың 
сақталуына мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру;
     шетелдік жұмыс күшін тартумен, сондай-ақ жұмыс күшін Қазақстан 
Республикасынан шетелге шығарумен байланысты қызметті лицензиялау;
     шетелдік жұмыс күшін тартуға жұмыс берушілерге белгіленген квота 
шегінде рұқсат беру;
     бюллетеньдер, журналдар және басқа да басылымдар шығару;
     заңдарда көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асыру.
     
                   3. Министрліктің мүлкі
     
     12. Министрліктің жедел басқару құқығында оқшау мүлкі болады.
     13. Министрліктің мүлкі республикалық меншікке жатады.
     14. Министрлік өзіне бекітіп берілген мүлікті өздігінше иеліктен 
алуға немесе оған өзге тәсілмен билік етуге қақылы емес.
     Министрлікке мүлікке билік ету құқығы заңдарда белгіленген 
жағдайларда және шектерде берілуі мүмкін.
     
              4. Министрліктің қызметін ұйымдастыру
     
     15. Министрлікті Министр басқарады.


      Министрді Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің ұсынуымен Қазақстан Республикасының Президенті қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      Министрдің Қазақстан Республикасының Үкіметі Министрдің ұсынуымен қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын орынбасарлары - вице-министрлері болады.
      16. Министр Министрліктің жұмысын ұйымдастырады және оған басшылық жасайды, Министрлікке жүктелген міндеттердің орындалуы және оның өз функцияларын жүзеге асыруы үшін жеке жауап береді.
      17. Министр:
      вице-министрлердің, Министрліктің құрылымдық бөлімшелері басшыларының міндеттері мен өкілеттіктерінің шеңберін белгілейді;
      Министрліктің, ведомстволық республикалық мемлекеттік кәсіпорындардың қызметкерлерін заңдарда белгіленген тәртіппен қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
      әкімдер қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын облыстық (Астана және Алматы қалалық) еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау басқармаларының (департаменттерінің) бастықтарын белгіленген тәртіппен келісуді жүзеге асырады;
      қолданылып жүрген заңдарға сәйкес мемлекеттік органдармен және басқа да ұйымдармен өзара қарым-қатынаста Министрлікті білдіреді;
      бұйрықтар шығарады;
      Министрлiктiң құрылымын және Министрліктің ведомстволар туралы ережелерінен басқа құрылымдық бөлімшелері туралы ережелерді бекітеді; <*>
      белгіленген еңбекақы қорының және қызметкерлер санының шегінде

Министрліктің шығыстар сметасын штаттық кестесін бекітеді;
     заңдарда белгіленген тәртіппен көтермелеу, материалдық көмек 
көрсету, тәртіптік жазалар қолдану мәселелерін шешеді;
     өзінің құзыретіне жатқызылған басқа да мәселелер бойынша шешімдер 
қабылдайды.
     ЕСКЕРТУ. 17-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 1999.08.02. N 1093 
              қаулысымен.  

P991093_

 
     
     18. Министрлікте Министрдің жанынан құрамына Министр, 
вице-министрлер, ведомстволардың басшылары, құрылымдық бөлімшелерінің 
басшылары кіретін консультативтік-кеңесші орган - Министрліктің алқасы 
құрылады.
     
<*>

     Алқаның жеке және сандық құрамы және ол туралы ереже Министрдің 
бұйрығымен бекітіледі.
<*>

     Алқаның шешімдері хаттамалармен ресімделеді.
     ЕСКЕРТУ. 18-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 1999.08.02. N 1093 
              қаулысымен.  

P991093_

 
     
                5. Министрлікті қайта ұйымдастыру және тарату
     
     19. Министрлікті қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан 
Республикасының заңдарына сәйкес жүзеге асырылады.
     
                                       


                                      Қазақстан Республикасы

Үкіметінің 1999 жылғы 9 сәуірдегі N 394 қаулысымен бекітілген


      Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік
         қорғау министрлігінің қарауындағы ұйымдардың
                         Тізбесі

      "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығы" республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
      "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі ақпараттық-талдау орталығы" республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
      "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Кадрлардың біліктілігін арттыру курсы" республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
      "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Соғыс және еңбек ардагерлеріне арналған "Ардагер" республикалық пансионаты" республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
      "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Республикалық есту қабілетін оңалту орталығы" республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
      "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Орталық протездеу эксперименттік зертханасы" республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
      "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Алматы медициналық стационары" республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
      "Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Петропавл медициналық стационары" республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
      "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Семей медициналық стационары республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
      "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Алматы тәжірибелік-эксперименттік протез-ортопедия орталығы" республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны (шаруашылық жүргізу құқығында)
      "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Петропавл тәжірибелік-эксперименттік протез-ортопедия кәсіпорны" республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны (шаруашылық жүргізу құқығында).

     "Семей протез-ортопедия бұйымдарын шығару жөніндегі 
тәжірибелік-эксперименттік кәсіпорны" шаруашылық жүргізу құқығындағы 
республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
     "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау 
министрлігінің Шаруашылық басқармасы" шаруашылық жүргізу құқығындағы 
республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
     
                           Қазақстан Республикасы
                           Үкіметінің 1997 жылғы
                             9 сәуірдегі
                            N 394 қаулысымен
                              бекітілген
                            
         Қазақстан Республикасы Үкіметінің күші
             жойылған кейбір шешімдерінің
                      Тізбесі
     


      1. Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің мәселелері" туралы 1997 жылғы 21 қарашадағы N 1636 P971636_ қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1997 ж., N 50, 466-құжат);
      2. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1997 жылғы 21 қарашадағы N 1636 қаулысына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1998 жылғы 20 ақпандағы N 125 P980125_ қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1998 ж., N 6, 33-құжат);
      3. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1997 жылғы 12 қарашадағы N 1551 және 1997 жылғы 21 қарашадағы N 1636 қаулыларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1998 жылғы 1 тамыздағы N 728 P980728_ қаулысының, 1,2-тармақтары (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1998 ж., N 26, 219-құжат);
      4. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1997 жылғы 21 қарашадағы N 1636 қаулысына толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1998 жылғы 28 желтоқсандағы N 1342 P981342_ қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1998 ж., N 49, 453-құжат).

Вопросы Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 9 апреля 1999 года N 394 . Утратило силу - постановлением Правительства РК от 20 июля 2001 г. N 983 ~P010983.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 20.07.2001 № 983.

      В соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 22 января 1999 года № 6 U990006_ "О структуре Правительства Республики Казахстан" Правительство Республики Казахстан постановляет:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) Положение о Министерстве труда и социальной защиты населения Республики Казахстан;

      3) перечень организаций, находящихся в ведении Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.

      Сноска. В пункт 1 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 2 августа 1999 г. N 1093 P991093_ .

      2. Разрешить Министерству труда и социальной защиты населения Республики Казахстан иметь трех вице-Министров.

      Сноска. В пункт 2 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 2 августа 1999 г. N 1093 P991093_ .

      3. Разрешить Министерству труда и социальной защиты населения Республики Казахстан образовать областные (городов Астаны и Алматы) представительства Минтрудсоцзащиты по назначению пенсий и пособий.

      4. (Пункт 4 утратил силу - постановлением Правительства РК от 3 сентября 1999 г. N 1301 P991301_ )

      5. Признать утратившими силу некоторые решения Правительства Республики Казахстан согласно приложению.

      6. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.


      Премьер-Министр

      Республики Казахстан


  Утверждено
 
 
  постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 9 апреля 1999 года № 394
 
 
  Положение
  о Министерстве труда и социальной защиты
  населения Республики Казахстан
  (Минтрудсоцзащиты)
 
  1. Общие положения
 

      1. Министерство труда и социальной защиты населения Республики Казахстан (далее - Министерство) является центральным исполнительным органом, уполномоченным на выполнение функции государственного управления и контроля, входящим в структуру Правительства Республики Казахстан.

      Министерство имеет ведомство - Комитет по регулированию деятельности накопительных пенсионных фондов.

      Сноска. В пункт 1 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 2 августа 1999 г. N 1093 P991093_ .

      2. Министерство осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента, Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Министерство является юридическим лицом в организационно- правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, а также, в соответствии с законодательством, счета в банках.

      Министерство имеет право выступать от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      4. Министерство по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами Министра.

      5. Лимит штатной численности Министерства утверждается Правительством Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 5 - в редакции постановления Правительства РК от 2 августа 1999 г. N 1093 P991093_ .

      6. Юридический адрес Министерства: 473000, город Астана, улица Манаса, 2.

      7. Полное наименование Министерства - государственное учреждение "Министерство труда и социальной защиты населения Республики Казахстан (Минтрудсоцзащиты)".

      Учредительным документом Министерства является настоящее Положение.

      Сноска. В пункт 7 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 2 августа 1999 г. N 1093 P991093_ .

      8. Финансирование деятельности Министерства осуществляется только из республиканского бюджета.

      Министерству запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Министерства.

      Если Министерству законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход республиканского бюджета.


      2. Основные задачи, функции и права Министерства


      9. Основные задачи Министерства:

      реализация государственной стратегии в области труда, занятости населения, эффективного использования трудовых ресурсов, адресной поддержки населения;

      реализация пенсионной реформы, разработка и реализация основных направлений социальной политики, координационно-методическое обеспечение ее выполнения;

      разработка и реализация мер по снижению бедности, повышению уровня жизни и доходов населения, по организации нормирования и совершенствования оплаты труда;

      разработка и утверждение социальных нормативов и стандартов;

      разработка и реализация мер по адресной социальной защите населения, поддержке семьи, материнства, детства, инвалидов и членов их семей, а также других слоев населения, нуждающихся в социальной защите;

      осуществление государственного контроля за соблюдением законодательства о труде, пенсионном обеспечении, охране труда и занятости населения.

      10. Функциями Министерства, осуществляемыми в установленном законодательством порядке, являются:

      подготовка и реализация предложений по регулированию системы социального партнерства в области социально-экономических и трудовых отношений, участие в разрешении трудовых конфликтов;

      меры по обеспечению деятельности службы медико-социальной экспертизы и государственной системы реабилитации инвалидов, оказанию им протезно-ортопедической помощи;

      анализ, прогнозирование спроса и предложений на рабочую силу на основе создания республиканской базы данных по рынку труда и вакансиям и информирование населения, местных исполнительных органов, Правительства Республики Казахстан о состоянии рынка труда;

      разработка программ занятости населения, включающих вопросы создания рабочих мест, организации общественных работ, профессиональной подготовки и переподготовки безработных, содействия безработным в трудоустройстве, создания и поддержки информационной базы данных по вопросам занятости;

      участие в формировании государственного заказа на подготовку кадров в соответствии с потребностями рынка труда и в условиях развития рыночных отношений;

      разработка и внесение предложений о необходимости создания дополнительных рабочих мест с учетом ситуации на рынке труда при рассмотрении предложений по инвестиционным программам;

      участие в разработке региональных программ по социально-трудовым вопросам;

      осуществление методического руководства и оказание помощи по вопросам, входящим в компетенцию Министерства;

      внесение предложений о минимальном размере заработной платы, о размере расчетного показателя для исчисления пенсий, пособий и иных социальных выплат, совершенствование системы социальных пособий, компенсационных выплат и защиты доходов населения от инфляции;

      определение критериев бедности, разработка методики расчета величины прожиточного минимума населения, проведение экспертизы расчетов прожиточного минимума;

      разработка предложений и принятие мер по совершенствованию системы социального обеспечения;

      совершенствование оплаты труда работников государственных органов и других организаций, содержащихся за счет государственного бюджета, кроме государственных служащих;

      тарифное и региональное регулирование оплаты труда;

      организация нормирования труда, определение квалификационных требований для работников государственных учреждений, не являющихся государственными органами, и других организаций, содержащихся за счет государственного бюджета, на основе тарифно-квалификационных справочников, квалификационных справочников должностей служащих и Классификатора профессии рабочих и служащих;

      участие в выработке политики и разработке нормативных правовых актов по реализации пенсионной реформы;

      назначение пенсионных выплат из Государственного центра по выплате пенсии (далее - Государственный центр);

      назначение государственных социальных пособий по инвалидности, по случаю потери кормильца и по возрасту из Государственного центра;

      разработка методики начисления пенсий из Государственного центра и обеспечение их выплаты гражданам, в том числе находящимся за пределами Республики Казахстан, а также разработка предложений по изменению их размеров, условий назначения и порядка выплаты;

      информационная поддержка пенсионной реформы;

      координация и взаимодействие с организациями по вопросам охраны труда;

      организация работы по разработке региональных программ и правил по улучшению условий и охраны труда, представление в Правительство Республики Казахстан ежегодных докладов о состоянии и мерах по улучшению условий и охраны труда;

      правовое и нормативное обеспечение безопасных условий труда;

      развитие с учетом социально-демографических потребностей различных категорий и групп населения государственных организаций по социальному обслуживанию населения, координация и методическое обеспечение их деятельности;

      организация международных связей и сотрудничества в области труда, занятости и социальной защиты населения, проведение консультаций и переговоров по этим вопросам с иностранными государствами и международными организациями;

      внедрение информационных технологий, систем обработки информации в области труда, занятости и социального обеспечения населения;

      исполнение функций администратора программ и подпрограмм, финансируемых из республиканского бюджета;

      организация иных функций, возложенных на Министерство законодательством Республики Казахстан.

      11. Для реализации основных задач и осуществления возложенных на него функций Министерство имеет право в установленном законодательством порядке:

      запрашивать и получать от государственных органов Республики Казахстан, а также иных организаций документы, заключения, справочные и иные материалы, необходимые для осуществления функций, возложенных на Министерство;

      осуществлять методическое руководство деятельностью государственных органов и иных организаций по вопросам, входящим в компетенцию Министерства, давать разъяснения по применению законодательства в сфере труда, занятости и социальной защиты населения;

      согласовывать заинтересованным министерствам и ведомствам условия и порядок оплаты труда работников бюджетной сферы, кроме государственных служащих;

      утверждать по согласованию с Министерством здравоохранения, образования и спорта Республики Казахстан перечни производств, профессий и работ с вредными и тяжелыми условиями труда, на которых ограничивается труд женщин и лиц, не достигших 18-летнего возраста;

      принимать нормативные правовые акты по охране труда, а также организационно-методические и общетехнические требования по проведению работ по охране труда;

      утверждать нормы по труду, Единый тарифно-квалификационный справочник работ и профессий рабочих (ЕТКС), Квалификационный справочник должностей служащих (КС), Классификатор профессий рабочих и должностей служащих (КПД), инструкции, разъяснения, рекомендации по вопросам организации, нормирования и оплаты труда;

      регистрировать и осуществлять контроль за выполнением областных и


      отраслевых (тарифных) соглашений по социально-экономическим и трудовым

      отношениям;

      осуществлять государственный контроль за соблюдением

      законодательства о труде, охране труда, занятости и пенсионном обеспечении;

      лицензировать деятельность, связанную с привлечением иностранной

      рабочей силы, а также вывозом рабочей силы из Республики Казахстан за

      границу;

      выдавать разрешение в пределах установленной квоты работодателям

      на привлечение иностранной рабочей силы;

      издавать бюллетени, журналы и другие печатные издания;

      осуществлять иные полномочия, предусмотренные законодательством.

      3. Имущество Министерства

      12. Министерство имеет на праве оперативного управления обособленное

      имущество.

      13. Имущество Министерства относится к республиканской собственности.

      14. Министерство не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом.

      Министерству может быть предоставлено право распоряжения имуществом в случаях и в пределах, установленных законодательством.


      4. Организация деятельности Министерства


      15. Министерство возглавляет Министр.

      Министр назначается на должность и освобождается от должности Президентом Республики Казахстан по представлению Премьер-Министра Республики Казахстан.

      Министр имеет заместителей - вице-Министров, назначаемых на должность и освобождаемых от должности Правительством Республики Казахстан по представлению Министра.

      16. Министр организует и руководит работой Министерства, несет персональную ответственность за выполнение, возложенных на Министерство задач и осуществление им своих функций.

      17. Министр:

      определяет обязанности и круг полномочий вице-Министров, руководителей структурных подразделений Министерства;

      назначает на должности и освобождает от должностей в установленном законодательством порядке работников Министерства, подведомственных республиканских государственных предприятий;

      в установленном порядке осуществляет согласование назначаемых и освобождаемых акимов и начальников областных (городов Астаны и Алматы) управлений (департаментов) труда, занятости и социальной защиты населения;

      представляет Министерство во взаимоотношениях с государственными органами и иными организациями в соответствии с действующим законодательством;

      издает приказы;

      утверждает структуру Министерства и положения о структурных подразделениях Министерства, кроме положений о ведомствах;

      утверждает смету расходов, штатное расписание Министерства в пределах установленного фонда оплаты труда и численности работников;

      в установленном законодательством порядке решает вопросы


      поощрения, оказания материальной помощи, наложения дисциплинарных

      взысканий;

      принимает решения по другим вопросам, отнесенным к его

      компетенции.

      Сноска. В пункт 17 внесены изменения - постановлением Правительства

      РК от 2 августа 1999 г. N 1093

      P991093_

      .

      18. В Министерстве образуется консультативно-совещательный орган

      при Министре - коллегия Министерства - в составе Министра, вице-

      Министров, руководителей ведомств, руководителей структурных подразделений.

      Персональный и численный состав коллегии и Положение о ней

      утверждаются приказом Министра.

      Решения коллегии оформляются протоколами.

      Сноска. В пункт 18 внесены изменения - постановлением Правительства

      РК от 2 августа 1999 г. N 1093

      P991093_

      .

      5. Реорганизация и ликвидация Министерства

      19. Реорганизация и ликвидация Министерства осуществляются в

      соответствии с законодательством Республики Казахстан.


  Утверждена
 
 
  постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 9 апреля 1999 года № 394
 
 
  Структура
 
  Министерства труда и социальной защиты
  населения Республики Казахстан

      Руководство

      Департамент трудовых отношений

      Департамент социального развития

      Департамент занятости

      Департамент финансов и экономического анализа

      Юридическое управление

      (на правах самостоятельного управления)

      Управление по организации работы аппарата

      (на правах самостоятельного управления)

      Управление медико-социальной экспертизы и

      реабилитации (на правах самостоятельного управления)

      Отдел кадровой работы

      (на правах самостоятельного отдела)

      Комитет по регулированию деятельности накопительных

      пенсионных фондов

      (на правах юридического лица)


  Утвержден
 
 
  постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 9 апреля 1999 года № 394
 
 
  Перечень
  организаций, находящихся в ведении Министерства
  труда и социальной защиты населения
  Республики Казахстан
 

      Республиканское государственное казенное предприятие "Государственный центр по выплате пенсий Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан"

      Республиканское государственное казенное предприятие "Информационно-аналитический центр по проблемам занятости Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан"

      Республиканское государственное казенное предприятие "Курсы повышения квалификации кадров Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан"

      Республиканское государственное казенное предприятие "Республиканский пансионат "Ардагер" для ветеранов войны и труда Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан"

      Республиканское государственное казенное предприятие "Республиканский центр коррекции слуха Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан"

      Республиканское государственное казенное предприятие "Центральная экспериментальная лаборатория протезирования Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан"

      Республиканское государственное казенное предприятие "Алматинский медицинский стационар Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан"

      Республиканское государственное казенное предприятие "Петропавловский медицинский стационар Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан"

      Республиканское государственное казенное предприятие "Семипалатинский медицинский стационар Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан"

      Республиканское государственное предприятие "Алматинский опытно- экспериментальный протезно-ортопедический центр" (на праве хозяйственного ведения) Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан

      Республиканское государственное предприятие "Петропавловское опытно-экспериментальное протезно-ортопедическое предприятие" (на праве хозяйственного ведения) Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан

      Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Семипалатинское опытно-экспериментальное предприятие по протезно-ортопедическим изделиям"

      Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Хозяйственное управление Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан"


  Приложение
 
 
  к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 9 апреля 1999 года № 394
 
 
  Перечень
  утративших силу некоторых решений
  Правительства Республики Казахстан
 

      1. Постановление Правительства Республики Казахстан от 21 ноября 1997 года № 1636 P971636_ "Вопросы Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1997 г., № 50, ст. 466).

      2. Постановление Правительства Республики Казахстан от 20 февраля 1998 года № 125 P980125_ "О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 21 ноября 1997 г. № 1636" (САПП Республики Казахстан, 1998 г., № 6, ст. 33).

      3. Пункты 1, 2 постановления Правительства Республики Казахстан


      от 1 августа 1998 года № 728

      P980728_

      "О внесении изменений и дополнений в

      постановления Правительства Республики Казахстан от 12 ноября 1997 г.

      № 1551 и от 21 ноября 1997 г. № 1636" (САПП Республики Казахстан, 1998 г.,

      № 26, ст. 219).

      4. Постановление Правительства Республики Казахстан от 28 декабря

      1998 года № 1342

      P981342_

      "О внесении дополнений в постановление

      Правительства Республики Казахстан от 21 ноября 1997 года № 1636" (САПП

      Республики Казахстан, 1998 г., № 49, ст. 453).

      (Специалисты: Э.Жакупова

      И.Сельдемирова)