Жергiлiктi соттардың аралық жалпы отырысы мен жедел кеңесiнiң жұмысын ұйымдастыру туралы ереже

Қазақстан Республикасы Жоғарғы Соты Төрағасының 2005 жылғы 7 қыркүйектегi N 162 Өкiмi

Қазақстан Республикасы    
Жоғарғы Соты Төрағасының   
2005 жылдың 7 қыркүйегiндегi 
N 162 өкiмiмен         
БЕКIТIЛГЕН          

  Жергiлiктi соттардың аралық жалпы отырысы мен жедел
кеңесiнiң жұмысын ұйымдастыру туралы
ЕРЕЖЕ

      Осы Ереже облыстық және оған теңестiрiлген соттардың аралық жалпы отырысы мен аудандық және оған теңестiрiлген соттардың жедел кеңестерiн (бұдан әрi - аралық жалпы отырыс, жедел кеңес) өткiзудi, жұмыс тәртiбiн және өкiлеттiгiн айқындайды.

  1. Жалпы ережелер

      1.1. Аралық жалпы отырыс пен жедел кеңес жергiлiктi сот төрағасының жанындағы консультативтiк-кеңес беру функцияларын орындайды;

      1.2. Аралық жалпы отырыс пен жедел кеңес өз қызметiнде Қазақстан Республикасының  Конституциясын , "Қазақстан Республикасының сот жүйесi мен судьяларының мәртебесi туралы" Қазақстан Республикасының  Конституциялық заңын , Қазақстан Республикасының өзге де нормативтiк құқықтық актiлерiн және осы Ереженi басшылыққа алады.

  2. Аралық жалпы отырыс пен жедел кеңестiң құрамы

      2.1. Аралық жалпы отырыстың құрамына мыналар кiредi:
      1) облыстық соттың төрағасы;
      2) облыстық тәртiптiк-бiлiктiлiк алқасының төрағасы;
      3) облыстық сот алқаларының төрағалары;
      4) Судьялар одағы филиалының төрағасы;
      5) судья этикасы жөнiндегi комиссияның төрағасы;
      6) облыс соттарының әкiмшiсi.

      2.2. Жедел кеңестiң құрамына төраға, судьялар, кеңсе меңгерушiсi кiредi;

      2.3. Аралық жалпы отырысты өткiзудi дайындау және хаттаманы жасау жалпы отырыс хатшысына жүктеледі;

      2.4. Жедел кеңестi өткiзуге дайындалу және хаттаманы жасау сот кеңсесi қызметкерлерiнiң арасынан тағайындалатын хатшыға жүктеледi.

  3. Аралық жалпы отырыс пен жедел кеңестiң негiзгi мiндеттерi

      3.1. Аралық жалпы отырыс облыстық және оған теңестiрiлген соттың жалпы отырыстары шақырылымдарының арасындағы кезеңде туындайтын мәселелердi қарайды;

      3.2. Жергiлiктi соттардың аралық жалпы отырысы мен жедел кеңесi соттардың қызметiнiң барысында туындайтын мәселелерге жедел назар аударып отыруы және оларды қарауы тиiс;

      3.3. Аралық жалпы отырыс пен жедел кеңестiң негiзгi мақсаттары сот органдарына жүктелген мәселелер бойынша ұсыныстар әзiрлеу мен ұсынымдарды қалыптастыру болып табылады:
      1) соттардың жоспарларымен және заңнамалармен көзделген iс-шаралардың орындалуын қамтамасыз ету;
      2) соттардың жұмысын жетiлдiру;
      3) алға қойылған мiндеттердi орындау жөнiндегi iс-шаралар өткiзу мақсатында судьялар мен сот қызметкерлерiнiң жұмысының өзара iс-қимылын қамтамасыз ету.

      3.4. Жедел кеңес аудандық және оған теңестірiлген сот қызметiнiң барысында туындайтын мәселелердi қарайды.

  4. Аралық жалпы отырыс пен жедел кеңестiң өкiлеттiктерi

      4.1. Аралық жалпы отырыс:
      1) кезектi жалпы отырысқа дайындық туралы мәселелердi тыңдайды;
      2) облыстық соттың жұмыс жоспарларының, iс-шаралар жоспарларының жобаларын және олардың орындалуын, сондай-ақ Жоғарғы Соттың, облыстық соттың бақылау тапсырмалары мен мiндеттерiнiң орындалуын қарайды;
      3) аудандық және оларға теңестiрiлген сот төрағаларының, соттың жұмысы туралы ақпараттарын тыңдайды;
      4) соттардың қызметiн талдаудың нәтижелерiн, iс жүргiзу құжаттарының жай-күйiн, облыс соттарының сот актiлерiн орындауға жiберуiн талқылайды;
      5) көмек көрсетудiң (тексерудiң) нәтижелерiн қарайды;
      6) азаматтар мен заңды тұлғалардың шағымдарын тексерудiң нәтижелерiн талқылайды;
      7) судьялық және қызмет этикасының сақталуы;
      8) соттардың есеп беру кезеңi (ай, тоқсан, 9 ай, жыл) iшiндегi жұмысының қорытындыларын, соттардың сот төрелiгiн жүзеге асыру кезiндегi заңдылықты сақтау туралы, iс жүргiзу мерзiмдерiнiң сақталуы, сот процестерiн ұйымдастыру, базалық соттардың, кеңселердiң, мұрағаттардың, кiтапханалардың жұмысын ұйымдастыру, заңнаманы, іс қағаздарын жүргізудi жүйелеу, статистиканы ұйымдастыру туралы ақпараттарды талқылайды;
      9) облыстық сот төрағаларының, алқа төрағалары мен судьяларының Жоғарғы Сотта, аудандық және оған теңестiрiлген сот төрағаларының облыстық сотта және базалық сотта, сондай-ақ, жас судьялардың тағылымдамадан (судьялардың бiлiктiлiгiн арттырудан) өтуiнiң нәтижелерiн талқылайды;
      10) облыстық соттардың алқа төрағалары мен судьяларына, аудандық және оған теңестiрiлген соттардың төрағалары мен судьяларына және соттардың қызметкерлерiне қатысты хаттарды, жеке қаулыларды (ұйғарымдарды), ақпараттарды, ұсынымдарды қарайды;
      11) сот практикасына жасалған талдаулардың нәтижелерiн талқылайды;
      12) судьялар мен сот жүйесi қызметкерлерi оқуының ұйымдастырылуын қарайды;
      13) өзге де мәселелердi қарайды.

      4.2. Жедел кеңес:
      1) сот жұмысы жоспарының жобаларын, iс-шаралар жоспарының жобаларын және олардың орындалуын, облыстық соттың бақылауға алынған нұсқаулары мен тапсырмаларының жобаларын қарайды;
      2) сот практикасына жасалған талдаулардың нәтижелерiн талқылайды;
      3) судьялардың сот төрелiгiн жүзеге асыру, сот процестерiне дайындықты ұйымдастыру және оларды өткiзу, iстердi қарау мерзiмдерiн сақтау және т.б. туралы ақпараттарын тыңдайды;
      4) азаматтар мен заңды тұлғалардың шағымдары бойынша тексерудiң нәтижелерiн, судьялық және қызмет этикасының сақталуын талқылайды;
      5) судьялар мен сот қызметкерлерiне қатысты хаттарды, жеке қаулыларды (ұйғарымдарды), ақпараттарды, ұсынымдарды қарайды;
      6) кеңселердiң, мұрағаттардың, кiтапханалардың жұмысының және оларға жүргiзiлген тексерулердiң, заңнаманы, iс қағаздарын жүргiзудi жүйелеудiң, статистиканы ұйымдастырудың нәтижелерiн талқылайды;
      7) өзге де мәселелердi қарайды.

  5. Аралық жалпы отырыстар мен жедел кеңестердi өткiзудiң тәртiбi

      5.1. Аралық жалпы отырыс пен жедел кеңес қажеттiлiкке қарай өткiзiледi;

      5.2. Аралық жалпы отырыс пен жедел кеңестiң шешiмi көпшiлiк дауыспен қабылданады. Дауыстар тең болған жағдайда, төрағаның дауысы шешушi болып табылады;

      5.3. Аралық жалпы отырыс пен жедел кеңестiң отырыстары хаттамамен ресiмделедi, хаттаманы хатшы жүргiзедi;
      Отырыс хаттамасына мынадай мәлiметтер енгiзiледi:
      1) отырыстың өтетiн орны мен күнi;
      2) отырысқа қатысқан аралық жалпы отырыс пен жедел кеңес мүшелерi туралы;
      3) отырысқа шақырылғандар ретiнде қатысқан адамдар туралы;
      4) қаралған мәселелердiң тiзбесi;
      5) мәселелердi қарау кезiнде сөйлеген адамдар туралы;
      6) қаралған мәселелер бойынша шешiмдер.
      Отырыс хаттамасы отырыс өткiзiлген соң үш күннен кешiктiрiлмей ресiмделедi және оған төрағалық етушi мен хатшы қол қояды.
      Аралық жалпы отырыс пен жедел кеңес хаттамаларына күнтiзбелiк жылдың реттiк нөмiрлерi берiледi.
      Отырыстардың хаттамалары, сондай-ақ, олардың материалдары (оның iшiнде стенограмма мен диктофон жазбалары) соттардың кеңселерiнде тиiстi нарядта сақталады.

  6. Аралық жалпы отырыс пен жедел кеңеске шығарылған
мәселелердi қарау тәртiбi мен қабылданған шешiмдердi ресiмдеу

      6.1. Күн тәртiбiн және аралық жалпы отырыстың қарауына қажеттi құжаттарды аралық жалпы отырыс хатшысы, ал жедел кеңестiң қарауына енгiзiлетiн құжаттарды хатшы дайындайды;

      6.2. Аралық жалпы отырыс пен жедел кеңестiң қарауына шығарылатын мәселелер жөнiндегi қажеттi құжаттарды алдын ала қарау үшiн аралық жалпы отырыс пен жедел кеңестiң мүшелерiне берiледi;

      6.3. Аралық жалпы отырыс пен жедел кеңес қаралған мәселелер бойынша хаттамалық шешiм қабылдайды;

      6.4. Аралық жалпы отырыс пен жедел кеңестiң шешiмдерi ұсыныс сипатында болады.

       Жоғарғы Соттың ұйымдастыру-талдау
      бөлімі

      

Положение об организации работы межпленарного заседания и оперативного совещания местных судов

Распоряжение Председателя Верховного Суда Республики Казахстан от 7 сентября 2005 года

Утверждено распоряжением   
Председателя Верховного Суда 
Республики Казахстан     
от 7 сентября 2005 года    

ПОЛОЖЕНИЕ
об организации работы межпленарного
заседания и оперативного совещания местных
судов

      Настоящее Положение определяет порядок работы и полномочия проведения межпленарного заседания областного и приравненного к нему суда и оперативного совещания районного, и приравненного к нему суда (далее - межпленарное заседание, оперативное совещание).

1. Общие положения

      1.1. Межпленарное заседание и оперативное совещание местных судов выполняют консультативно-совещательные функции при председателях судов;
      1.2. Межпленарное заседание и оперативное совещание в своей деятельности руководствуются  Конституцией  Республики Казахстан,  Конституционным законом  Республики Казахстан "О судебной системе и статусе судей Республики Казахстан", иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан и настоящим Положением.

2. Состав межпленарного заседания и
оперативного совещания

      2.1. В состав межпленарного заседания входят:
      1) председатель областного суда;
      2) председатель областной дисциплинарно-квалификационной коллегии;
      3) председатели коллегий областного суда;
      4) председатель филиала Союза судей;
      5) председатель комиссии по судейской этике;
      6) администратор судов области.
      2.2. В состав оперативного совещания входят: председатель, судьи, заведующий канцелярией;
      2.3. Подготовка к проведению межпленарного заседания и изготовление протокола возлагается на секретаря пленарного заседания;
      2.4. Подготовка к проведению оперативного совещания и изготовление протокола возлагается на секретаря, который назначается из числа работников канцелярий суда.

3. Основные задачи межпленарного заседания и
оперативного совещания

      3.1. Межпленарное заседание рассматривает вопросы, возникающие в период между созывами пленарного заседания областного и приравненного к нему суда;
      3.2. Межпленарное заседание и оперативное совещание местных судов призваны оперативно реагировать и рассматривать возникающие в процессе деятельности судов вопросы;
      3.3. Основными задачами межпленарного заседания и оперативного совещания являются:
      1) подготовка рекомендаций и выработка предложений по вопросам, возложенным на судебные органы;
      2) обеспечение выполнения мероприятий, предусмотренных планами судов и законодательством;
      3) совершенствование работы судов;
      4) координация обеспечения взаимодействия работы судей и работников судов с целью проведения мероприятий по выполнению поставленных задач.
      3.4. Оперативное совещание рассматривает вопросы, возникающие в ходе деятельности районного и приравненного к нему суда.

4. Полномочия межпленарного заседания и
оперативного совещания

      4.1. Межпленарное заседание:
      1) заслушивает вопросы о подготовке к очередному пленарному заседанию;
      2) рассматривает проекты планов работы, мероприятий областного суда и их исполнение, а также состояние исполнения контрольных поручений и заданий Верховного Суда, областного суда;
      3) заслушивает информации председателей районных и приравненных к ним судов о работе суда;
      4) обсуждает результаты анализов деятельности судов, состояние составлений процессуальных документов, обращения к исполнению судебных актов судами области;
      5) рассматривает результаты оказания помощи (проверки);
      6) обсуждает результаты проверки жалоб граждан и юридических лиц;
      7) соблюдение судейской и служебной этики;
      8) обсуждает итоги работы судов отчетного периода (за месяц, квартал, 9 месяцев, год), информации о соблюдении законности при отправлении правосудия судами, соблюдении процессуальных сроков, организации судебных процессов, работы базовых судов, статистики, работы канцелярии, архивов, библиотеки, систематизации законодательства, делопроизводства;
      9) обсуждает результаты прохождения стажировки (повышения квалификации судей) председателей, председателей коллегий, судей областных судов в Верховном Суде, председателей и судей районных и приравненных к ним судов в областном и базовом суде, а также молодых судей;
      10) рассматривает письма, частные постановления (определения), информации, представления в отношении председателей коллегий и судей областных судов, председателей и судей районных и приравненных к ним судов, и работников судов;
      11) обсуждает результаты анализа судебной практики;
      12) рассматривает организацию обучения судей и работников судебной системы;
      13) рассматривает иные вопросы.
      4.2. Оперативное совещание:
      1) рассматривает проекты плана работы суда, мероприятий и их исполнение, контрольных поручений и заданий областного суда;
      2) обсуждает результаты анализа судебной практики;
      3) заслушивает информации судей по отправлению правосудия, организацию подготовки и проведения судебных процессов, соблюдение сроков рассмотрения дел и т.д.;
      4) обсуждает результаты проверки по жалобам граждан и юридических лиц, соблюдение судейской и служебной этики;
      5) рассматривает письма, частные постановления (определения), информации, представления в отношении судей и работников судов;
      6) обсуждает результаты работы или проверки работы канцелярии, архивов, библиотеки, систематизации законодательства, делопроизводства суда, организации статистики, обращения к исполнению судебных актов;
      7) рассматривает иные вопросы.

5. Порядок проведения межпленарного заседания и
оперативного совещания

      5.1. Межпленарное заседание и оперативное совещание проводятся по мере необходимости;
      5.2. Решения межпленарного заседания и оперативного совещания принимаются большинством голосов. При равенстве голосов, голос Председателя является решающим;
      5.3. Заседания межпленарного заседания и оперативного совещания оформляются протоколами, которые ведутся секретарем;
      В протокол заседания включаются следующие сведения:
      1) место и дата проведения заседания;
      2) о членах межпленарного заседания и оперативного совещания, участвовавших в его заседании;
      3) о лицах, присутствовавших на заседании в качестве приглашенных;
      4) перечень рассмотренных вопросов;
      5) о лицах, выступивших при рассмотрении вопросов;
      6) решения по рассмотренным вопросам.
      Протокол заседания оформляется не позднее трех дней после его проведения и подписывается председательствующим и секретарем.
      Протоколам заседаний межпленарного заседания и оперативного совещания присваиваются порядковые номера на календарный год.
      Протоколы заседаний, а также материалы к ним (в том числе стенограммы и диктофонные записи) хранятся в канцелярии судов в соответствующем наряде.

6. Порядок рассмотрения вопросов, вынесенных
на межпленарное заседание и оперативное совещание, и
оформление принятых решений

       6.1. Подготовка повестки дня и необходимых документов на рассмотрение межпленарного заседания проводится секретарем межпленарного заседания, а на рассмотрение оперативного совещания - секретарем;
      6.2. Необходимые документы по вынесенным на рассмотрение межпленарного заседания и оперативного совещания вопросам должны передаваться для предварительного изучения членами межпленарного заседания и оперативного совещания;
      6.3. По рассмотренным вопросам межпленарное заседание и оперативное совещание принимает протокольное постановление;
      6.4. Решения межпленарного заседания и оперативного совещания носят рекомендательный характер.

       Организационно-аналитический отдел
      Верховного Суда