Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі туралы ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Президентінің 2002 жылғы 11 ақпандағы N 805 Жарлығы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Президентінің 2008 жылғы 11 наурыздағы N 552 Жарлығымен

       Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Президентінің 2008.03.11.  N 552  Жарлығымен.

      Қазақстан Республикасы  Конституциясының  44-бабының 19) тармақшасына, 45-бабының 1-тармағына сәйкес қаулы етемін: 
      1. Қоса берiлiп отырған Қазақстан Республикасы Президентiнiң Әкiмшiлiгi туралы ереже бекiтiлсiн. 
      2. Мыналардың күшi жойылды деп танылсын: 
      1) "Қазақстан Республикасы Президентiнiң Әкiмшiлiгi туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1995 жылғы 20 қазандағы N 2565   Жарлығының  2, 4, 5-баптары (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1995 ж., N 33, 412-құжат); 
      2) "Қазақстан Республикасы Президентiнiң қызметiн қамтамасыз ету жүйесi туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1996 жылғы 18 қазандағы N 3144  Жарлығы  (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1996 ж., N 42, 392-құжат); 
      3) "Қазақстан Республикасының Президентi Әкiмшiлiгiнiң құрылымы мен штат саны, Қазақстан Республикасы Президентінің қызметін қамтамасыз ететін лауазымды адамдар туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1996 жылғы 30 қарашадағы N 3242  Жарлығы  (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1996 ж., N 48, 465-құжат); 
      4) "Қазақстан Республикасы Президентiнiң қызметiн қамтамасыз ету жүйесi туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1996 жылғы 18 қазандағы N 3144  Жарлығына  өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1997 жылғы 1 сәуiрдегi N 3434  Жарлығы  (Қазақстан Республикасының ПYАЖ-ы, 1997 ж., N 14, 98-құжат); 
      5) "Қазақстан Республикасы Президентiнiң қызметiн қамтамасыз ететiн органдардың құрылымы, штат саны және лауазымды адамдардың тiзбесi туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1997 жылғы 16 қазандағы N 3691  Жарлығы  (Қазақстан Республикасының ПYАЖ-ы, 1997 ж., N 47, 427-құжат); 
      6) "Қазақстан Республикасы Президентiнiң Iс Басқармасының кейбiр мәселелерi туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 2000 жылғы 21 сәуiрдегi N 378  Жарлығының  2-тармағының 2) тармақшасы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2000 ж., N 20, 218-құжат). 
      3. Осы Жарлық қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi. 

       Қазақстан Республикасының
      Президентi

Қазақстан Республикасы   
Президентінің      
2002 жылғы 11 ақпандағы   
N 805 Жарлығымен     
бекітілген         

  Қазақстан Республикасы Президентінің
Әкiмшiлiгi туралы
ЕРЕЖЕ

      Осы Ереже Қазақстан Республикасының  Конституциясына  және Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актiлерiне сәйкес Қазақстан Республикасы Президентi Әкiмшiлiгiнiң мәртебесiн, өкiлеттiгiн және Мемлекет басшысының қызметiн қамтамасыз ету жөнiндегi жұмысының ұйымдастырылуын айқындайды. 

  1. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасы Президентiнiң Әкiмшiлiгi (бұдан әрi - Президент Әкiмшiлiгi) Республика Президентi құратын, қайта ұйымдастыратын және тарататын, оған тiкелей бағынатын және есеп беретiн мемлекеттiк орган болып табылады. 
      2. Президент Әкiмшiлiгi заңды тұлға болып табылады, оның Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк елтаңбасы бейнеленген және мемлекеттiк тiлде өзiнiң атауы жазылған мөрi бар. 
      3. Президент Әкiмшiлiгi мен оның қызметкерлерi қызметiнiң құқықтық негiзiн Конституция, Қазақстан Республикасының заңдары мен Қазақстан Республикасы Президентiнiң актiлерi, сондай-ақ осы Ереже құрайды. 
      4. Президент Әкiмшiлiгiнiң негiзгi мiндеттерi: 
      1) Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Мемлекет басшысы жанындағы консультативтiк-кеңесшi органдардың, Жоғары Сот Кеңесінің және Қазақстан халқы Ассамблеясының қызметiн қамтамасыз ету; 
      2) мемлекеттiк органдардың қызметiн жалпы бақылау, соның iшiнде Мемлекет басшысының актiлерi мен тапсырмаларының орындалуына бақылау жасау; 
      3) Республика Президентiнiң шешiмдерiн сөзсіз, түбегейлi және уақтылы орындау; 
      4) Республика Президентiн елдегi және шетелдегi iстiң жағдайы туралы уақтылы әрi толық хабардар ету болып табылады.
       Ескерту. 4-тармаққа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасы Президентінің 2007.09.21.  N 413  Жарлығымен.

  2. Президент Әкiмшiлiгiнiң өкiлеттiктерi

      5. Президент Әкiмшiлiгi iшкi саясаттың негiзгi бағыттары бойынша: 
      1) Мемлекет басшысының халық пен мемлекеттiк билiктiң бiрлiгiн,  Конституцияның  мызғымастығын, адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын қамтамасыз ету, мемлекеттiк егемендiктi, конституциялық құрылысты қорғау мен нығайту, Қазақстан Республикасының қауiпсiздiгi мен аумақтық тұтастығын қамтамасыз ету жөнiндегi саясатын іске асыруға; 
      2) қоғамдық келiсiм мен саяси тұрлаулылықтың, Қазақстан халқының игiлiгi үшiн экономикалық дамудың, қазақстандық отансүйгiштiктiң және мемлекет өмiрiнiң неғұрлым маңызды мәселелерiн демократиялық әдiстермен шешудiң конституциялық принциптерiн жүзеге асыруға; 
      3) елдiң әлеуметтiк-экономикалық даму стратегиясын, оны iске асыру жөнiндегi шаралар кешенiн әзiрлеуге, әлеуметтiк-экономикалық реформаларды жүзеге асырудың тетiктерi мен тактикасын жетiлдiруге қатысады. 
      6. Президент Әкiмшiлiгi Республика Президентiнiң қарауына: 
      1) прогресс пен рухани түлеу негiзiнде қоғамды топтастыру, қазақстандық қоғамның демократиялық менталитетiн орнықтыру, Қазақстанда адам мен мемлекеттiң мүдделерiне жауап беретiн саяси жүйе құру; 
      2) мемлекеттiк билiктiң барлық тармақтарының үйлесiмдi қызметiн қамтамасыз ету; 
      3) билiк органдарының Қазақстан халқының алдындағы  Конституцияда  және Қазақстан Республикасының заңдарында белгiленген жауапкершiлiгiн қамтамасыз ету;
      4) мемлекеттік органдардың және азаматтық қоғам институттарының - саяси партиялардың, қоғамдық және діни бірлестіктердің, бұқаралық ақпарат құралдарының өзара іс-қимылы тетігін жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізеді. <*>
       Ескерту. 6-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Президентінің 2004.04.23. N 1351   жарлығымен .
      7. Президент Әкiмшiлiгi Мемлекет басшысының елдегi жағдай және Қазақстан Республикасының iшкі және сыртқы саясатының негiзгi бағыттары туралы Қазақстан халқына арналған жыл сайынғы жолдауын даярлауды қамтамасыз етедi. 
      8. Президент Әкiмшiлiгi Мемлекет басшысының сыртқы саяси қызметiн қамтамасыз ете отырып: 
      1) Мемлекет басшысы айқындайтын Қазақстан Республикасының сыртқы саяси стратегиясын әзiрлеуге, елдiң ұлттық мүдделерiн ескере отырып, оның әлемдiк қоғамдастықтағы орнын айқындауға және Республика Президентiнiң халықаралық бастамашылықтарын iске асыруға қатысады; 
      2) сыртқы экономикалық мәселелер бойынша, соның ішiнде халықаралық қаржы ұйымдарымен ынтымақтастығы, Қазақстан Республикасының әлемдiк экономикалық кеңiстiкке кiрiгуi жөнiндегi ұсыныстарды тұжырымдайды; 
      3) Қазақстан Республикасының халықаралық мiндеттемелерiнiң орындалу мониторингiне қатысады; 
      4) Республика Президентiнiң айрықша сыртқы саяси құзыретiн протоколдық қамтамасыз етудi жүзеге асырады. 
      9. Президент Әкiмшiлiгi құқық қорғау және өзге де мемлекеттiк органдардың қылмысқа қарсы күрестi, ұлттық қауiпсiздiктi, құқық тәртiбi мен заңдылықты қамтамасыз ету жөнiндегi қызметiн үйлестiрудi және бақылау жасауды жүзеге асырады. 
      10. Президент Әкiмшiлiгi Мемлекет басшысының норма түзушiлiк қызметiн қамтамасыз ете отырып: 
      1) Республика Президентiне мемлекеттiң құқықтық саясатының негiзгi бағыттары, азаматтар мен ұйымдарды құқықтық қорғаудың тиiмдi мемлекеттiк тетiгiн қалыптастыру жөнiнде ұсыныстар енгiзедi; 
      2) елде заңдылық пен құқық тәртiбiн нығайту, Республика Президентiнiң норма түзушiлiк қызметiнiң тетiгiн жетiлдiру жөнiнде шаралар қолданады; 
      3) Мемлекет басшысының қарауына енгiзiлетiн заңдар мен өзге де нормативтiк құқықтық және өзге де актiлерге құқықтық сараптаманы жүзеге асырады, Республика Президентiнiң актiлерiн әзiрлеуге және оның тапсырмасы бойынша заң жобаларын әзiрлеуге қатысады; <*> 
      4) Республика Президентiнiң қарауына Парламенттiң заң шығарушылық құзыретiне кiрмейтiн, сондай-ақ Үкiметтiң және басқа да мемлекеттiк органдардың заңдарда белгiленген құзыретiне жатпайтын мәселелердi өз жарлықтарымен құқықтық реттеу туралы ұсыныстар енгiзедi;
      5) Республика Президентінің заң шығару бастамасы құқығын іске асыру мақсатында заңнамалық актілердің жобаларын әзірлеуді ұйымдастырады, сараптауды жүзеге асырады және оларды әзірлейді.
       Ескерту. 10-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Президентінің 2004.04.23.  N 1351 , 2007.09.21.  N 413  Жарлықтарымен. 
      11. Президент Әкiмшiлiгi Мемлекет басшысының Қазақстан Республикасының Парламентiне қатысты өкiлеттiктерiн қамтамасыз ету мақсатында: 
      1) Мемлекет басшысын Парламенттегi заң шығару процесiнiң жай-күйi және онда қаралатын мәселелер туралы ұдайы хабардар етедi, Республика Президентiнiң заң жобалары бойынша ұстанымын түсiндiредi; 
      2) Республика Президентiне: Парламентте заң жобаларын қарау басымдығын айқындау; заң жобасын қарауды шұғыл деп жариялау туралы Парламентке ұсыныстар енгiзу Парламент сессиялары аралығындағы кезеңде Парламенттің кезектен тыс сессиясын шақыру; Парламент Палаталарының бiрлескен отырыстарында немесе Парламенттiң тиiстi Палатасының отырысында Мемлекет басшысының қатысуының қажеттiгi, Президенттің Парламент басшылығымен, партиялар фракцияларымен және депутаттық топтармен, Парламенттің жекелеген депутаттарымен кездесулер өткізуі жөнiнде ұсыныстар енгiзедi;
      3) Республика Президентiне Парламент Сенаты Мемлекет басшысына қол қоюға ұсынған заңдар туралы қорытындылар дайындайды; 
      4) Республика Президентi қол қойған заңдардың жария етiлуiн не Мемлекет басшысының шешiмi бойынша заңдардың немесе олардың жекелеген баптарын қайта талқылау және дауысқа салу үшiн Парламентке қайтарылуын қамтамасыз етедi.
       Ескерту. 11-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Президентінің 2004.04.23.  N 1351 , 2007.09.21.  N 413  Жарлықтарымен.
      12. Президент Әкiмшiлiгi Мемлекет басшысының Yкiметке қатысты өкiлеттiктерiн iске асыруды қамтамасыз ете отырып, Республика Президентiне: 
      1) Үкiметке  Конституцияда  және Қазақстан Республикасының заңдарында белгiленгеннен басқа атқарушылық функцияларды жүзеге асыруды жүктейтiн актiлер шығару туралы; 
      2) Парламент Мәжiлiсiне заң жобаларын енгiзу туралы; 
      3) Yкiмет актiлерiнiң күшiн жою не толық немесе iшiнара тоқтата тұру туралы; 
      4) Yкiметтiң ерекше маңызды мәселелер жөнiндегi отырыстарында Мемлекет басшысының төрағалық етуi туралы; 
      5) Үкiмет құрамына кiрмейтiн орталық атқарушы органдарды құру, тарату және қайта ұйымдастыру туралы ұсыныстар енгiзедi. 
      13. Үкiметтiң Мемлекет басшысының төрағалық етуiмен өткен отырыстарында тұжырымдалған Үкiмет шешiмдерiнiң жобалары Президент Әкiмшiлiгiмен келiсiлуге тиiс. 
      14. Президент Әкiмшiлiгi Мемлекет басшысының Конституциялық Кеңеске қатысты өкілеттіктерін қамтамасыз ете отырып: 
      1) Мемлекет басшысының  Конституцияның  72-бабында көзделген жағдайларда Конституциялық Кеңеске жүгiнуiн; 
      2) Мемлекет басшысының Конституциялық Кеңестiң шешімдерiне қарсылықтарын дайындауды жүзеге асырады. 
      15. Президент Әкiмшiлiгi Мемлекет Басшысының оған тiкелей бағынатын әрi есеп беретiн мемлекеттiк органдарға және Қазақстан Республикасының Президентi жанындағы консультативтiк-кеңесшi органдарға қатысты өкiлеттiктерiн қамтамасыз ету мақсатында: 
      1) Мемлекет басшысына оған тiкелей бағынатын және есеп беретiн мемлекеттiк органдарды және Қазақстан Республикасының Президентi жанындағы консультативтiк-кеңесшi органдарды құру, тарату және қайта ұйымдастыру жөнiнде ұсыныстар енгiзедi; 
      2) Мемлекет басшысына тiкелей бағынатын және есеп беретiн мемлекеттiк органдар қызметiнiң өзара iс-қимылын және үйлестiрiлуiн қамтамасыз етедi; 
      3) Мемлекет басшысы жанындағы консультативтiк-кеңесшi органдардың, Жоғары Сот Кеңесінің және Қазақстан халқы Ассамблеясының қызметiн қамтамасыз етедi.
       Ескерту. 15-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Президентінің 2007.09.21.  N 413  Жарлығымен.
      16. Президент Әкiмшiлiгi Мемлекет басшысының аймақтық саясат саласындағы өкілеттiктерiн iске асыру мақсатында: 
      1) Республика Президентiне елдiң аймақтық саясатының стратегиясы, жергiлiктi өкiлдi және атқарушы органдардың сындарлы бiрлесiп жұмыс істеуi, олардың елдiң орталық органдарымен, көршiлес мемлекеттердiң шекаралас аймақтарымен өзара iс-қимылы жөнiнде болжам жасауды және ұсыныстар тұжырымдауды жүзеге асырады; 
      2) Мемлекет басшысының әкiмдермен өзара iс-қимылын қамтамасыз етедi; 
      3) Мемлекет басшысына облыстар, республикалық маңызы бар қалалар мен Республика астанасы әкiмдерiнiң актiлерiн жою не толығымен немесе ішiнара тоқтата тұру жөнiнде ұсыныстар енгiзедi; 
      4) Республика Президентiнiң актiлерi мен тапсырмаларын барлық мемлекеттiк органдар мен мемлекеттiң лауазымды тұлғаларының сөзсiз және түбегейлi орындауына; Yкiметтiң, орталық атқарушы және өзге де мемлекеттiк органдардың, облыстар, республикалық маңызы бар қалалар мен Республика астанасы әкiмдерiнiң, мемлекеттiң өзге де лауазымды тұлғаларының актiлерiнiң  Конституцияға , Қазақстан Республикасының заңдарына, Республика Президентiнiң актілеріне сәйкестігіне бақылау жасауды жүзеге асырады. 
      Президент Әкiмшiлiгi аталған бақылауды жүзеге асыру үшін: 
      тұрақты негiзде тексерулер жүргiзедi; 
      қажет болған жағдайда тиiстi лауазымды тұлғалардың ауызша түсiнiктемелерiн тыңдайды және жазбаша түсiнiктемелер талап етедi; 
      анықталған жолсыздықтарды, Қазақстан Республикасының заңдарын, Республика Президентiнiң актiлерiн сақтамауды және оның тапсырмаларын орындамауды жою жөнiнде шаралар қолданады. 
      Президент Әкiмшiлiгi жүргiзетiн тексерулердiң нәтижелерi мен олар бойынша қорытындылар ұдайы Республика Президентiне баяндалады. 
      17. Президент Әкiмшiлiгi Республика Президентi қызметiнiң ұйымдық қамтамасыз етiлуiн, соның iшiнде Мемлекет басшысының қатысуымен өтетiн iс-шараларды жүргiзудi жүзеге асырады. 
      18. Президент Әкiмшiлiгi Мемлекет басшысының қызметiн ақпараттық-талдамалық қамтамасыз етуді жүзеге асыра отырып: 
      1) ішкі және сыртқы саяси, әлеуметтік-экономикалық ахуалға, мемлекеттік органдардың және мемлекеттің лауазымды адамдарының жұмысына талдау жүргізеді; қоғамдық пікірді зерделейді, елдегі және шет елдердегі саяси және әлеуметтік-экономикалық ахуалға болжам жасайды; Республика Президентіне мемлекеттік маңызды мәселелер жөнінде ақпарат дайындайды; <*>
      2) ақпаратты жинауды, өңдеудi жүзеге асырады және Республика Президентiн iшкi және сыртқы саясат мәселелерi бойынша ақпараттық-талдамалық материалдармен қамтамасыз етедi; 
      3) Республика Президентi жүргiзiп отырған ішкi және сыртқы саясатты түсiндiредi; 
      4) Республика Президентiнiң қызметiн бұқаралық ақпарат құралдарында жария етудi, Мемлекет басшысының олармен өзара iс-қимылын қамтамасыз етедi.
       Ескерту. 18-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Президентінің 2004.04.23. N 1351   жарлығымен
      19. Президент Әкiмшiлiгi Республика Президентiнiң кадр саясаты және мемлекеттiк қызмет саласындағы бағытын жүргiзудi қамтамасыз ете отырып: 
      1) кадр саясаты мен мемлекеттiк қызметтiң жай-күйiне, Президент Әкiмшiлiгi қызметшiлерiнiң кәсiби дайындығының деңгейіне талдау жасайды; 
      2) Мемлекет басшысының қарауына заңнаманы және Республикадағы мемлекеттiк қызмет жүйесiн жетiлдiру, кадрларды ірiктеу және орналастыру, олардың резерві жөнiнде ұсыныстар енгiзедi; 
      3) қызметке тағайындау және қызметтен босату кезiнде материалдарды ресiмдейдi, Мемлекет басшысы тағайындайтын және онымен келiсiлетiн лауазымды тұлғалардың мемлекеттiк қызметтi өткеруiне байланысты өзге де мәселелердi шешедi, олардың жеке істерiн жүргiзедi; 
      4) Президент Әкiмшiлiгi қызметшiлерiн даярлауды, қайта даярлауды және олардың біліктілігін арттыруды ұйымдастырады; <*> 
      5) Президент Әкiмшiлiгi қызметшiлерiнiң бос әкімшілік лауазымдарға орналасуға арналған конкурстарды, аттестациялауды ұйымдастырып жүргiзедi. <*>
       Ескерту. 19-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Президентінің 2004.04.23. N 1351   жарлығымен
      20. Президент Әкiмшiлiгi Мемлекет басшысының қызметiн құжаттамалық қамтамасыз етудi жүзеге асыра отырып: 
      1) Республика Президентi шығарған актiлердi тiркеудi жүргiзедi; 
      2) Мемлекет басшысының актiлерiн жариялауды, Республика Президентi актiлерiнiң, Мемлекет басшысы жанындағы консультативтiк-кеңесшi органдар құжаттарының тиiсiнше ресiмделуi мен жөнелтiлуiн қамтамасыз етедi; 
      3) Президент Әкiмшiлiгiнде іс жүргiзудi ұйымдастырады; 
      4) Президент Әкiмшiлiгiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнде атқарушылық тәртiптiң жай-күйiне талдау жүргiзедi; 
      5) қызметтiк құжаттар мен азаматтардың өтiнiштерiн қарайды; 
      6) азаматтарды қабылдауды ұйымдастырады; 
      7) құжат айналымына, соның iшiнде Мемлекет басшысының атына келiп түскен хат-хабарға талдау жүргiзедi; 
      8) мемлекеттiк тiлдi кеңiнен қолдануға, іс жүргiзу ережелерiн сақтауға және оларды жетiлдiруге, жұмыс стилi мен әдiстерiн жақсартуға, жаңа ақпараттық технологияларды енгiзуге бағытталған шараларды қолданады. 
      21. Президент Әкiмшiлiгi Мемлекет басшысының өзге де өкiлеттiктерiн iске асыруды қамтамасыз ету мақсатында: 
      1) Республика Президентiнiң азаматтық, саяси баспана беру мәселелерi жөнiндегi шешiмдерiнiң жобаларын әзiрлейдi; 
      2) Республика Президентінің Қазақстан Республикасының мемлекеттiк наградаларымен наградтау әрi құрметтi жоғары әскери және де өзге де атақтарды, сыныптық шендердi, дипломатиялық дәрежелердi беру жөнiнде ұсыныстар енгiзедi; 
      3) Республика Президентiнiң азаматтарға кешiрiм жасауын жүзеге асыруды қамтамасыз етедi. 
      22. Президент Әкiмшiлiгi Республика Президентi бекiтетiн мемлекеттiк бағдарламаларды әзiрлеуге қатысады. 
      23. Республика Президентiнiң қызметiн қамтамасыз ету, елдегi және шет елдердегi iстiң жағдайы туралы оны уақтылы және толық хабардар ету, Республика Президентiнiң шешiмдерiнiң сөзсiз және тыңғылықты орындалуы және олардың атқарылуын бақылау мақсатында Президент Әкiмшiлiгi: 
      1) Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң Кеңсесiне; 
      2) министрлiктер мен өзге де орталық атқарушы органдарға; 
      3) облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және Республика астанасының сот әкiмдерiне; 
      4) Жоғары сотқа, Бас прокуратураға, Ұлттық қауiпсiздiк комитетiне, Экономикалық қылмысқа және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес агенттігіне (қаржы полициясына) - тиiсiнше, сот төрелiгiн iске асыруға, қылмыстық қудалау, анықтау, алдын ала тергеу функциялары мен жедел іздестiру қызметiн жүзеге асыруға байланысты емес мәселелер жөнiнде; Жоғары Сот жанындағы Сот әкiмшiлiгi жөнiндегi комитетке; 
      5) Ұлттық Банкке; 
      6) Республикалық бюджеттiң атқарылуын бақылау жөнiндегi есеп комитетiне; 
      7) Республика Президентi жанындағы консультативтiк-кеңесшi органдарға тапсырмалар беруге хақылы.
       Ескерту. 23-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Президентінің 2007.09.21.  N 413  Жарлығымен.
      24. Президент Әкiмшiлiгiнiң осы Ережеде көзделген өкiлеттiктерiн iске асыруы үшiн мемлекеттiк органдар мен лауазымды тұлғалардан барлық қажеттi ақпаратты, құжаттар мен өзге материалдарды сұратуға және алуға құқығы бар. 
      25. Тапсырма беру, барлық қажеттi ақпаратты, құжаттар мен өзге материалдарды сұрату және алу құқығы Президент Әкiмшiлiгiнiң Басшысында, Қауiпсiздiк Кеңесiнiң хатшысында, Президент Әкiмшiлiгi Басшысының орынбасарларында, Жоғары Сот Кеңесінің Төрағасында, Президенттің көмекшілерінде, Президент Кеңсесінің бастығында, Мемлекет басшысының кеңесшiлерiнде және Президент Әкiмшiлiгiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң басшыларында, Президент Әкімшілігінің мемлекеттік инспекторларында болады. 
       Ескерту. 25-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Президентінің 2004.04.23. N  1351 , 2006.06.06. N  131 , 2007.09.21.  N 413  Жарлықтарымен.
      26. Президент Әкімшiлiгiнiң қажеттi ақпаратты, құжаттар мен өзге де материалдарды табыс ету жөнiнде мемлекеттік органдар мен лауазымды тұлғалар үшiн мiндеттi болып табылатын тапсырмалары мен сұратуларына, егер Президент Әкiмшiлiгi өзгеше мерзiм белгiлемесе, оларды алған күннен бастап жетi күн мерзiмде жауап берiледi. 

  3. Президент Әкiмшiлiгiнiң құрылымы

      27. Президент Әкiмшiлiгiнiң құрылымы оның бөлiмшелерiнен, соның iшiнде Қазақстан Республикасы Президентiнiң жанындағы консультативтiк-кеңесшi органдардың аппараттарынан құралады. 
       Ескерту. 27-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Президентінің 2004.04.23. N  1351 , 2005.03.23. N  1528  жарлықтарымен.  
      28. Президент Әкiмшiлiгiнiң құрамына Мемлекет басшысы қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын Әкiмшiлiктiң Басшысы, Президент Әкiмшiлiгi Басшысының орынбасарлары, Жоғары Сот Кеңесінің Төрағасы, Президенттің көмекшілері, Президент Кеңсесінің бастығы, Президенттiң кеңесшiлерi, Президент Әкімшiлiгi құрылымдық бөлiмшелерiнiң басшылары, сондай-ақ Президент Әкiмшiлiгiнiң өзге де мемлекеттiк қызметшiлерi кiредi.
       Ескерту. 28-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Президентінің 2003 жылғы 16 мамырдағы  N 1094 , 2004.04.23. N 1351, 2007.09.21.  N 413  Жарлықтарымен.
      29. Президент Әкiмшiлiгiнiң құрылымы мен штат санын Республика Президентi айқындайды. 
      30. Президент Әкiмшiлiгiн Республика Президентi қызметке тағайындап, қызметтен босататын және оның тiкелей басшылығымен жұмыс iстейтiн Президент Әкiмшiлiгiнiң Басшысы басқарады. 
      Президент Әкiмшiлiгiнiң Басшысы: 
      1) Мемлекет басшысының бекiтуiне Президент Әкімшiлiгi туралы ереженi ұсынады, Президент Әкiмшiлiгiнiң құрылымы мен штаты жөнiнде ұсыныстар енгiзедi, Президент Әкiмшiлiгiнің штат кестесін бекітеді, оған бекітілген штат саны шегінде өзгерістер енгізеді; 
      2) Мемлекет басшысының көмекшiлерi мен кеңесшiлерiнiң жұмысын үйлестiредi, Әкiмшiлiктiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң жұмысын ұйымдастырады және бағыттап отырады, өзге мемлекеттiк органдармен өзара iс-қимылын қамтамасыз етедi; 
      3) Мемлекет басшысының қарауына Президенттiң көмекшiлерi мен кеңесшiлерiн, Президент Әкiмшiлiгi құрылымдық бөлiмшелерiнiң басшыларын қызметке тағайындау және қызметтен босату туралы ұсыныстар енгiзедi, Қазақстан Республикасы Президентi Әкiмшiлiгiнiң қызметкерлерiн қызметке тағайындайды және қызметтен босатады; 
      4) Президент Әкiмшiлiгiнiң құрылымдық бөлiмшелерi туралы ереженi, Президент Әкiмшiлiгiнiң қызметкерлерiнiң лауазымдық нұсқаулықтарын бекiтедi; 
      5) Мемлекет басшысының актiлерiнiң орындалуы мен сақталуын, оның тапсырмаларының орындалуын, Президент Әкiмшiлiгiнде құжаттардың өтуiн бақылау жөнiндегi жұмысты үйлестiредi; 
      6) Республика Президентiнiң қол қоюы мен қарауына Парламент қабылдаған заңдарды, Жарлықтардың, өкiмдердiң жобаларын және Мемлекет басшысына жолданған басқа да құжаттар мен материалдарды ұсынады; 
      7) Президент Әкiмшiлiгi бойынша бұйрықтар шығарады және нұсқаулықтарды бекiтедi; 
      8) Президент Әкiмшiлiгiнде iшкi еңбек тәртiбiн белгiлейдi; 
      9) Президент Әкiмшiлiгiнiң шығыстар сметасын бекiтедi және соның шегiнде қаржы қаражатын жұмсайды; 
      10) қызметтiк құжаттамаға қол қояды; 
      11) Президент Әкімшiлiгiнiң қызметкерлерiн көтермелейдi және оларға тәртiптiк жазалау шараларын қолданады; 
      12) Президент Әкiмшiлiгiнiң қызметкерлерiн iссапарларға жiбередi; 
      13) нормативтiк құқықтық актiлердiң, бағдарламалар мен тұжырымдамалардың жобаларын әзiрлеу үшiн жұмыс топтары мен уақытша шығармашылық ұжымдарын құрады; 
      14) азаматтарды жеке қабылдауды жүзеге асырады; 
      15) Президент Әкiмшiлiгiнде мемлекеттiк қызмет туралы заңнаманың орындалуын бақылайды; 
      16) тұрақты негiзде Президент Әкiмшiлiгiнiң Парламентпен, оның Палаталарымен, жұмыс органдарымен және аппаратымен; Үкiметпен және Премьер-Министр Кеңсесiмен; министрлiктермен және өзге орталық атқарушы органдармен; Конституциялық Кеңеспен; Жоғарғы Сотпен; Бас прокуратурамен, Ұлттық қауiпсiздiк комитетiмен, Республика Президентiне тiкелей бағынатын және есеп беретiн өзге мемлекеттiк органдармен; Ұлттық Банкпен; Республикалық бюджеттiң атқарылуын бақылау жөнiндегi есеп комитетiмен; облыстардың, Республика астанасының және республикалық маңызы бар қалалардың әкiмдерiмен және мәслихаттарымен; жергiлiктi өзiн-өзi басқару органдарымен; саяси партиялармен және өзге қоғамдық бiрлестiктермен; бұқаралық-ақпараттық құралдарымен; халықпен байланысын қамтамасыз етедi; 
      17) Парламенттiң және оның Палаталарының ашық және жабық отырыстарына қатысады; 
      18) Үкiметтiң, орталық атқарушы органдардың, Мемлекет басшысына тiкелей бағынатын және есеп беретiн мемлекеттiк органдардың және Республика Президентi жанындағы консультативтiк-кеңесшi органдардың отырыстарына қатысады; 
      19) Мемлекет басшысының кадр саясатын iске асыруды ұйымдастырады және қамтамасыз етедi; 
      20) Үкiмет басшы лауазымдарға тағайындауға ұсынған кандидатураларды Мемлекет басшысымен келiсудi қамтамасыз етедi; 
      21) осы Ережеде көзделген, сондай-ақ оған Республика Президентi жүктеген басқа да өкiлеттiктердi жүзеге асырады. 
      31. Президент Әкiмшiлiгі Басшысының орынбасарлары, оның iшiнде бiр бiрiншi орынбасары болады, оларды Президент Әкiмшiлiгi Басшысының ұсынуы бойынша Мемлекет басшысы қызметке тағайындайды және қызметтен босатады. <*> 
      Орынбасарлардың, сондай-ақ Президент Кеңсесі бастығының арасында мiндеттердi бөлудi Президент Әкiмшiлiгiнiң Басшысы жүзеге асырады. 
      Президент Әкiмшiлiгiнiң Басшысы орнында болмаған жағдайда, оның мiндеттерiн Президент Әкiмшiлiгiнiң Басшысы белгiлеген орынбасарларының бiрi атқарады.
       Ескерту. 31-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Президентінің 2003 жылғы 16 мамырдағы N 1094   жарлығымен , 2004.04.23. N 1351   жарлығымен
      32. Қазақстан Республикасы Президентiнiң көмекшiлерi мен кеңесшiлерiн (бұдан әрi - көмекшiлер мен кеңесшiлер): 
      1) Мемлекет басшысы қызметке тағайындайды және қызметтен босатады; 
      2) олар Президент Әкiмшiлiгiнiң құрылымына енедi; 
      3) олар осы Ережеде белгiленген құзыретiне және Мемлекет басшысы мен Әкiмшiлiк Басшысының өзге де актiлерiне және тапсырмаларына сәйкес жұмыс iстейдi. 
      33. Көмекшiлер мен кеңесшiлердiң негiзгi мiндеттерi: 
      1) Республика Президентiнiң қызметiн қамтамасыз ету; 
      2) Мемлекет басшысын елдегi және шет елдердегi iстiң жағдайы туралы уақтылы әрi толық хабардар ету болып табылады. 
      Республика Президентi Мемлекет басшысының алдында тұрған мiндеттердiң бiрiншi кезектiлiгiне және маңыздылығына байланысты осы Ережеде көзделгендерден ерекше өзге де мiндеттер мен өкілеттiктердi көмекшiлерi мен кеңесшiлерiне жүктеуi мүмкiн. Мемлекет басшысы көмекшiлерi мен кеңесшiлерiнiң санын және қызметi бағыттарын, сондай-ақ олардың жанында консультанттардың болу қажеттiгiн айқындайды. 
      34. Көмекшiлер мен кеңесшiлер олардың алдына қойылған мiндеттердi шешуде, Мемлекет басшысы тапсырмаларының уақтылы, сапалы әрi түбегейлi орындалуына жауапты болады. 
      35. Көмекшiлер мен кеңесшiлер өз құзыретi шегiнде: 
      1) Республика Президентiнiң актiлерi мен тапсырмаларын мемлекеттiк органдар мен елдiң лауазымды тұлғаларының сөзсiз әрi түбегейлi сақтауы мен орындауын бақылауға; Мемлекет басшысы жүргiзiп отырған iшкi және сыртқы саясатты түсiндiруге және оның қызметiн бұқаралық ақпарат құралдарында жария етуге қатысады; 
      2) Мемлекет басшысын қажеттi ақпараттық-талдау және анықтамалық материалдармен қамтамасыз етедi; 
      3) өз өкiлеттiктерiне сәйкес Республика Президентiнiң тиiстi актiлерiнiң жобаларына қолбелгi қояды; 
      4) өздерiнiң атына жiберiлген хат-хабарды, қызметтiк құжаттар мен азаматтардың өтiнiштерiн қарап, азаматтарды қабылдайды; 
      5) Мемлекет басшысының елдегi және шет елдердегi iссапарларында iлесiп жүредi, өз өкiлеттiктерiне сәйкес Республика Президентi қатысатын іс-шараларды ұйымдастырылуын бақылайды, iссапар барысында Мемлекет басшысы берген тапсырмаларды белгiлеп алады, қажеттi жағдайда оның азаматтарды қабылдауына, олардың өтініш-арыздарын зерделеуге қатысады. 
      36. Көмекшiлер мен кеңесшiлердiң арасында мiндеттердi бөлудi Мемлекет басшысының келiсiмi бойынша Президент Әкiмшiлiгiнiң Басшысы бекiтедi. 
      37. Президент Әкiмшiлiгiнiң құрылымдық бөлiмшелерiн олардың басшылары басқарады, оларды: 
      1) Президент Әкiмшiлiгi Басшысының ұсынуы бойынша Мемлекет басшысы қызметке тағайындайды және қызметтен босатады; 
      2) олар құрылымдық бөлiмшелерге жүктелген мiндеттердi орындауға, Мемлекет басшысының актiлерi мен тапсырмаларын, Президент Әкiмшiлiгi Басшысының тапсырмаларын уақтылы әрi түбегейлi орындауға жауапты болады; қызметкерлердiң арасында мiндеттердi бөледi, еңбектi ұйымдастыру мен тиiсiнше еңбек тәртiбiн қамтамасыз етедi, сондай-ақ Президент Әкiмшiлiгiнде бекiтiлген ережелерге сәйкес iс жүргiзуге жауап бередi. 
      38. Президент Әкiмшiлiгi құрылымдық бөлiмшелерiнiң басшылары: 
      1) мемлекеттiк органдардың құзырындағы кез келген ақпараттық деректер банкiн белгiленген тәртiппен пайдалануға; 
      2) Президент Әкiмшiлiгiнiң тиiстi құрылымдық бөлiмшелерiнiң функционалдық қызметiне қатысты мәселелердi қарау кезiнде Үкіметтiң отырыстарына, министрлiктер мен өзге де орталық атқарушы органдардың, Республика Президентiне тiкелей бағынатын және есеп беретiн мемлекеттiк органдардың алқа отырыстарына қатысуға; 
      3) мемлекеттiк органдармен, лауазымды тұлғалармен және ұйымдармен Президент Әкiмшiлiгiнiң құзырына жатқызылған мәселелер бойынша хат жазысуға; 
      4) Президент Әкiмшiлiгiнiң құзырына жатқызылған мәселелердi шешуге Парламенттiң, Үкiметтiң, министрлiктер мен өзге де атқарушы органдардың, жергiлiктi атқарушы органдардың, өзге де мемлекеттiк органдардың аппараттарының қызметшiлерiн, сондай-ақ ұйымдардың, ғылыми-зерттеу мекемелерiнiң өкiлдерiн, ғалымдар мен мамандарды, соның iшiнде шарттық негiзде, тартуға хақылы. 
      39. Президент Әкiмшiлiгi құрылымдық бөлiмшелерiнiң басшылары осы Ережеде көзделген және (немесе) оларға Президент Әкiмшiлiгiнiң Басшысы жүктеген басқа да өкiлеттiктердi жүзеге асырады. 
      40. Президент Әкiмшiлiгiнiң қызметкерлерi Президент Әкiмшiлiгiнiң алдында тұрған мiндеттердi шешу жөнiнде өкiлеттiктер берiлген мемлекеттiк қызметшiлер болып табылады. 
      41. Президент Әкiмшiлiгiнiң қызметкерлерi өз қызметтiк мiндеттерiн орындау кезiнде белгiленген тәртiппен: 
      1) Yкiметтiң, орталық атқарушы органдардың, Мемлекет басшысына тiкелей бағынатын және есеп беретiн мемлекеттiк органдардың, Республика Президентi жанындағы консультативтiк-кеңесшi органдардың отырыстарына, орталық атқарушы органдар мен әкiмдер өткiзетiн iс-шараларға қатысуға; 
      2) Президент Әкiмшiлiгiнiң лауазымды тұлғаларына Yкiмет, орталық атқарушы және өзге мемлекеттiк органдар, әкiмдер мен мемлекеттiң өзге де лауазымды тұлғалары әзiрлеген, белгiленген талаптарға жауап бермейтiн актiлердiң жобаларын пысықтау үшiн қайтару туралы ұсыныстарды енгiзуге;
      3) Әкiмшiлiк Басшысының және оның орынбасарларының, Президент Кеңсесі бастығының, өзге де құрылымдық бөлiмшелер басшыларының тапсырмасы бойынша Президент Әкiмшiлiгiнiң құзыретi шегiнде өзге де өкiлеттiктердi жүзеге асыруға құқығы бар.
      Ескерту. 41-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Президентінің 2004.04.23. N 1351   жарлығымен .  

      

Об утверждении Положения об Администрации Президента Республики Казахстан

Указ Президента Республики Казахстан от 11 февраля 2002 года N 805. Утратил силу Указом Президента Республики Казахстан от 11 марта 2008 года N 552.

       Сноска. Указ Президента Республики Казахстан от 11 февраля 2002 года N 805 утратил силу Указом Президента Республики Казахстан от 11 марта 2008 года  N 552

      В соответствии с подпунктом 19) статьи 44, пунктом 1 статьи 45  K951000_  Конституции Республики Казахстан постановляю: 
      1. Утвердить прилагаемое Положение об Администрации Президента Республики Казахстан. 
      2. Признать утратившими силу: 
      1) пункты 2, 4, 5 Указа Президента Республики Казахстан от 20 октября 1995 года N 2565  U952565_  "Об Администрации Президента Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1995 г., N 33, ст. 412); 
      2) Указ Президента Республики Казахстан от 18 октября 1996 года N 3144  U963144_  "О системе обеспечения деятельности Президента Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1996 г., N 42, ст. 392); 
      3) Указ Президента Республики Казахстан от 30 ноября 1996 года N 3242  U963242_  "О структуре и штатной численности Администрации Президента Республики Казахстан, должностных лицах, обеспечивающих деятельность Президента Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1996 г., N 48, ст. 465); 
      4) Указ Президента Республики Казахстан от 1 апреля 1997 г. N 3434  U973434_  "О внесении изменений и дополнений в Указ Президента Республики Казахстан от 18 октября 1996 г. N 3144 "О системе обеспечения деятельности Президента Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1997 г., N 14, ст. 98); 
      5) Указ Президента Республики Казахстан от 16 октября 1997 года N 3691  U973691_  "О структуре, штатной численности органов и перечне должностных лиц, обеспечивающих деятельность Президента Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1997 г., N 47, ст. 427); 
      6) подпункт 2) пункта 2 Указа Президента Республики Казахстан от 21 апреля 2000 года N 378   U000378_   "О некоторых вопросах Управления Делами Президента Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2000 г., N 20, ст. 218).
      3. Настоящий Указ вступает в силу со дня подписания.

      Президент
     Республики Казахстан

                                         Утверждено
                                         Указом Президента
                                         Республики Казахстан
                                         от 11 февраля 2002 года N 805

                             Положение 
         об Администрации Президента Республики Казахстан

 
      Настоящее Положение в соответствии с  K951000_  Конституцией Республики Казахстан и нормативными правовыми актами Республики Казахстан определяет статус, полномочия и организацию работы Администрации Президента Республики Казахстан по обеспечению деятельности Главы государства. 

                        1. Общие положения 

      1. Администрация Президента Республики Казахстан (в дальнейшем - Администрация Президента) является государственным органом, образуемым, реорганизуемым и упраздняемым Президентом Республики, непосредственно ему подчиненным и подотчетным. 
      2. Администрация Президента является юридическим лицом, имеет печать с изображением Государственного герба Республики Казахстан и своим наименованием на государственном языке. 
      3. Правовую основу деятельности Администрации Президента и ее сотрудников составляют Конституция, законы Республики Казахстан и акты Президента Республики Казахстан, а также настоящее Положение. 
      4. Основными задачами Администрации Президента являются: 
      1) обеспечение деятельности Президента Республики Казахстан, консультативно-совещательных органов при Главе государства, Высшего Судебного Совета и Ассамблеи народа Казахстана; 
      2) общий контроль за деятельностью государственных органов, в том числе контроль за исполнением актов и поручений Главы государства; 
      3) безусловное, исчерпывающее и своевременное выполнение решений Президента Республики; 
      4) своевременное и полное информирование Президента Республики о положении дел в стране и за рубежом.
       Сноска. Пункт 4 с изменениями, внесеннымы Указом Президента Республики Казахстан от 21 сентября 2007 года   N 413

                2. Полномочия Администрации Президента 

      5. Администрация Президента по основным направлениям внутренней политики участвует в: 
      1) реализации политики Главы государства по обеспечению единства народа и государственной власти, незыблемости  K951000_  Конституции, прав и свобод человека и гражданина, охране и укреплению государственного суверенитета, конституционного строя, обеспечению безопасности и территориальной целостности Республики Казахстан; 
      2) претворении в жизнь конституционных принципов общественного согласия и политической стабильности, экономического развития на благо всего народа Казахстана, казахстанского патриотизма и решении наиболее важных вопросов государственной жизни демократическими методами; 
      3) выработке стратегии социально-экономического развития страны, комплекса мер по ее реализации, совершенствованию механизмов и тактики осуществления социально-экономических реформ. 
      6. Администрация Президента вносит на рассмотрение Президенту Республики предложения по: 
      1) консолидации общества на основе прогресса и духовного возрождения, утверждению демократического менталитета казахстанского общества, созданию в Казахстане политической системы, отвечающей интересам человека и государства; 
      2) обеспечению согласованного функционирования всех ветвей государственной власти; 
      3) обеспечению установленной  K951000_  Конституцией и законами Республики Казахстан ответственности органов власти перед народом Казахстана;
      4) совершенствованию механизма взаимодействия государственных органов и институтов гражданского общества - политических партий, общественных и религиозных объединений, средств массовой информации.  <*>
      Сноска. В пункт 6 внесены изменения - Указом Президента РК от 23 апреля 2004 г.  N 1351  . 
      7. Администрация Президента обеспечивает подготовку ежегодного послания Главы государства к народу Казахстана о положении в стране и основных направлениях внутренней и внешней политики Республики Казахстан. 
      8. Администрация Президента, обеспечивая внешнеполитическую деятельность Главы государства: 
      1) участвует в разработке определяемой Главой государства внешнеполитической стратегии Республики Казахстан, определении ее места в мировом сообществе с учетом национальных интересов страны и реализации международных инициатив Президента Республики; 
      2) вырабатывает предложения по внешнеэкономическим вопросам, в том числе по сотрудничеству с международными финансовыми организациями, интеграции Республики Казахстан в мировое экономическое пространство; 
      3) участвует в мониторинге выполнения международных обязательств Республики Казахстан; 
      4) осуществляет протокольное обеспечение внешнеполитических прерогатив Президента Республики. 
      9. Администрация Президента осуществляет координацию и контроль за деятельностью правоохранительных и иных государственных органов по борьбе с преступностью, обеспечению национальной безопасности, правопорядка и законности. 
      10. Администрация Президента, обеспечивая нормотворческую деятельность Главы государства: 
      1) вносит Президенту Республики предложения по основным направлениям правовой политики государства, формированию эффективного государственного механизма правовой защиты граждан и организаций; 
      2) принимает меры по укреплению законности и правопорядка в стране, совершенствованию механизма нормотворческой деятельности Президента Республики; 
      3) осуществляет правовую и иную экспертизу законов и иных нормативных правовых актов, вносимых на рассмотрение Главе государства, участвует в разработке актов Президента Республики и по его поручению в разработке проектов законов; 
      4) вносит на рассмотрение Президенту Республики предложения о правовом регулировании его указами вопросов, не входящих в законодательную компетенцию Парламента, а также не относящихся к установленной законами Республики Казахстан компетенции Правительства и других государственных органов;
      5) организует разработку, осуществляет экспертизу и разрабатывает проекты законодательных актов в целях реализации права законодательной инициативы Президента Республики.
      Сноска. В пункт 10 внесены изменения - Указами Президента РК от 23 апреля 2004 г.  N 1351  ; от 21 сентября 2007 года   N 413 .  
      11. Администрация Президента в целях обеспечения полномочий Главы государства в отношении Парламента Республики Казахстан: 
      1) регулярно информирует Главу государства о состоянии законодательного процесса в Парламенте и рассматриваемых им вопросах, разъясняет позицию Президента Республики по проектам законов; 
      2) вносит Президенту Республики предложения по: определению приоритетности рассмотрения Парламентом проектов законов; внесению в Парламент предложения об объявлении рассмотрения проекта закона срочным; созыву в период между сессиями Парламента внеочередной сессии Парламента; целесообразности присутствия Главы государства на совместных заседаниях Палат Парламента или заседаниях соответствующей Палаты Парламента; проведению встреч Президента с руководством Парламента, партийных фракций и депутатских групп, отдельными депутатами Парламента;
      3) готовит заключения Президенту Республики о законах, представленных на подпись Главе государства Сенатом Парламента; 
      4) обеспечивает обнародование подписанных Президентом Республики законов либо по решению Главы государства возврат законов или отдельных их статей в Парламент для повторного обсуждения и голосования.  <*>
      Сноска. В пункт 11 внесены изменения - Указами Президента РК от 23 апреля 2004 г.  N 1351  ; от 21 сентября 2007 года   N 413 .   
      12. Администрация Президента, обеспечивая реализацию полномочий Главы государства в отношении Правительства, вносит Президенту Республики предложения: 
      1) об издании актов, в соответствии с которыми на Правительство возлагается осуществление исполнительных функций, кроме тех, что установлены  K951000_  Конституцией и законами Республики Казахстан; 
      2) о внесении законопроектов в Мажилис Парламента; 
      3) об отмене либо приостановлении полностью или частично действия актов Правительства; 
      4) о председательствовании Главы государства на заседаниях Правительства по особо важным вопросам; 
      5) об образовании, упразднении и реорганизации центральных исполнительных органов, не входящих в состав Правительства. 
      13. С Администрацией Президента подлежат согласованию проекты решений Правительства, выработанные на заседаниях Правительства под председательством Главы государства. 
      14. Администрация Президента, обеспечивая полномочия Главы государства в отношении Конституционного Совета, осуществляет подготовку: 
      1) обращений Главы государства в Конституционный Совет в случаях, предусмотренных статьей 72  K951000_  Конституции; 
      2) возражений Главы государства на решения Конституционного Совета. 
      15. Администрация Президента в целях обеспечения полномочий Главы государства по отношению к государственным органам, непосредственно ему подчиненным и подотчетным, и консультативно-совещательным органам при Президенте Республики Казахстан: 
      1) вносит предложения Главе государства об образовании, упразднении и реорганизации государственных органов, непосредственно ему подчиненных и подотчетных, и консультативно-совещательных органов при Президенте Республики Казахстан; 
      2) обеспечивает взаимодействие и координацию деятельности государственных органов, непосредственно подчиненных и подотчетных Главе государства; 
      3) обеспечивает деятельность консультативно-совещательных органов при Главе государства, Высшего Судебного Совета и Ассамблеи народа Казахстана.
        Сноска. Пункт 15 с изменениями, внесеннымы Указом Президента Республики Казахстан от 21 сентября 2007 года   N 413
      16. Администрация Президента в целях реализации полномочий Главы государства в области региональной политики: 
      1) осуществляет прогнозирование и выработку предложений для Президента Республики по стратегии региональной политики страны, конструктивной совместной работе местных представительных и исполнительных органов, их взаимодействию с центральными органами страны, приграничными регионами соседних государств; 
      2) обеспечивает взаимодействие Главы государства с акимами; 
      3) вносит Главе государства предложения об отмене либо приостановлении полностью или частично актов акимов областей, городов республиканского значения и столицы Республики; 
      4) осуществляет контроль за безусловным и исчерпывающим исполнением актов и поручений Президента Республики всеми государственными органами и должностными лицами государства, соответствием актов Правительства, центральных исполнительных и иных государственных органов, акимов областей, городов республиканского значения и столицы Республики, иных должностных лиц государства  K951000_  Конституции, законам Республики Казахстан, актам Президента Республики. 
      Для осуществления названного контроля Администрация Президента: 
      проводит на постоянной основе проверки; 
      при необходимости заслушивает устные и истребует письменные объяснения соответствующих должностных лиц; 
      принимает меры по устранению выявленных нарушений, несоблюдения законов Республики Казахстан, актов Президента Республики и неисполнения его поручений. 
      Результаты проводимых Администрацией Президента проверок и выводы по ним систематически докладываются Президенту Республики. 
      17. Администрация Президента осуществляет организационное обеспечение деятельности Президента Республики, в том числе проведение мероприятий с участием Главы государства. 
      18. Администрация Президента, осуществляя информационно-аналитическое обеспечение деятельности Главы государства: 
      1) проводит анализ внутри- и внешнеполитической, социально-экономической ситуации, работы государственных органов и должностных лиц государства; изучает общественное мнение, прогнозирует развитие политической и социально-экономической ситуации в стране и за рубежом; готовит Президенту Республики информацию по государственно значимым проблемам;
      2) осуществляет сбор, обработку информации и обеспечивает Президента Республики информационно-аналитическими материалами по вопросам внутренней и внешней политики; 
      3) разъясняет проводимую Президентом Республики внутреннюю и внешнюю политику; 
      4) обеспечивает освещение деятельности Президента Республики в средствах массовой информации, взаимодействие с ними Главы государства.  <*>
      Сноска. В пункт 18 внесены изменения - Указом Президента РК от 23 апреля 2004 г.  N 1351  . 
      19. Администрация Президента, обеспечивая проведение курса Президента Республики в области кадровой политики и государственной службы: 
      1) анализирует состояние кадровой политики и государственной службы, уровень профессиональной подготовки служащих Администрации Президента; 
      2) вносит на рассмотрение Главе государства предложения по совершенствованию законодательства и системы государственной службы в Республике, резерву, подбору и расстановке кадров; 
      3) оформляет материалы при назначении на должность и освобождении от должности, решает иные вопросы, связанные с прохождением государственной службы должностными лицами, назначаемыми и согласуемыми с Главой государства, ведет их личные дела; 
      4) организует подготовку, переподготовку и повышение квалификации служащих Администрации Президента; 
      5) организует и проводит конкурсы на занятие вакантных административных должностей, аттестацию служащих Администрации Президента.  <*>
      Сноска. В пункт 19 внесены изменения - Указом Президента РК от 23 апреля 2004 г.  N 1351  . 
      20. Администрация Президента, осуществляя документационное обеспечение деятельности Главы государства: 
      1) ведет регистрацию актов, изданных Президентом Республики; 
      2) обеспечивает публикацию актов Главы государства, надлежащее оформление и рассылку актов Президента Республики, документов консультативно-совещательных органов при Главе государства; 
      3) организует делопроизводство в Администрации Президента; 
      4) проводит анализ состояния исполнительской дисциплины в структурных подразделениях Администрации Президента; 
      5) рассматривает служебные документы и обращения граждан; 
      6) организует прием граждан; 
      7) проводит анализ документооборота, в том числе корреспонденции, поступающей в адрес Главы государства; 
      8) принимает меры, направленные на широкое применение государственного языка, соблюдение правил делопроизводства и их совершенствование, улучшение стиля и методов работы, внедрение новых информационных технологий. 
      21. Администрация Президента в целях реализации иных полномочий Главы государства: 
      1) готовит проекты решений Президента Республики по вопросам гражданства, предоставления политического убежища; 
      2) вносит предложения Президенту Республики по награждению государственными наградами Республики Казахстан и присвоению почетных высших воинских и иных званий, классных чинов, дипломатических рангов; 
      3) обеспечивает осуществление Президентом Республики помилования граждан. 
      22. Администрация Президента участвует в разработке государственных программ, утверждаемых Президентом Республики. 
      23. В целях обеспечения деятельности Президента Республики, его своевременного и полного информирования о положении дел в стране и за рубежом, безусловного и исчерпывающего выполнения решений Президента Республики и контроля за их исполнением Администрация Президента вправе давать поручения: 
      1) Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан; 
      2) министерствам и иным центральным исполнительным органам; 
      3) акимам областей, городов республиканского значения и столицы Республики; 
      4) Верховному Суду, Генеральной прокуратуре, Комитету национальной безопасности, Агентству по борьбе с экономической и коррупционной преступностью (финансовой полиции) - по вопросам, не связанным соответственно с отправлением правосудия, осуществлением функций уголовного преследования, дознания, предварительного следствия и оперативно-розыскной деятельности; Комитету по судебному администрированию при Верховном Суде; 
      5) Национальному Банку; 
      6) Счетному комитету по контролю за исполнением республиканского бюджета; 
      7) консультативно-совещательным органам при Президенте Республики. 
       Сноска. Пункт 23 с изменениями, внесеннымы Указом Президента Республики Казахстан от 21 сентября 2007 года   N 413
      24. Администрация Президента для реализации предусмотренных настоящим Положением полномочий имеет право запрашивать и получать необходимую информацию, документы и иные материалы от государственных органов и должностных лиц. 
      25. Правом давать поручения, запрашивать и получать необходимую информацию, документы и иные материалы обладают Руководитель Администрации Президента, Секретарь Совета Безопасности, заместители Руководителя Администрации Президента, Председатель Высшего Судебного Совета, помощники Президента, начальник Канцелярии Президента, советники Главы государства и руководители структурных подразделений Администрации Президента, государственные инспекторы Администрации Президента.  <*>
      Сноска. В пункт 25 внесены изменения - Указами Президента РК от 23 апреля 2004 г.  N 1351 ; от 6 июня 2006 года N  131 ; от 21 сентября 2007 года   N 413
      26. На поручения и запросы Администрации Президента по представлению необходимой информации, документов и иных материалов, которые являются обязательными для государственных органов и должностных лиц, дается ответ в семидневный срок со дня их получения, если Администрацией Президента не будут установлены иные сроки. 

                 3. Структура Администрации Президента  

      27. Структуру Администрации Президента образуют ее подразделения, в том числе аппараты консультативно-совещательных органов при Президенте Республики Казахстан.  <*>
      Сноска. В пункт 27 внесены изменения - Указами Президента РК от 23 апреля 2004 г.  N 1351  ; от 23 марта 2005 г.  N 1528  . 
      28. В состав Администрации Президента входят Руководитель Администрации, заместители Руководителя Администрации Президента, Председатель Высшего Судебного Совета, помощники Президента, начальник Канцелярии Президента, советники Президента, руководители структурных подразделений Администрации Президента, назначаемые на должность и освобождаемые от должности Главой государства, иные государственные служащие Администрации Президента.  <*>

      Сноска. В пункт 28 внесены изменения - Указами Президента РК от 16 мая 2003 г.  N 1094  (порядок вступления в силу см. пункт 3); от 23 апреля 2004 г.  N 1351  ; от 21 сентября 2007 года   N 413
      29. Структура и штатная численность Администрации Президента определяются Президентом Республики. 
      30. Администрацию Президента возглавляет Руководитель Администрации Президента, который назначается на должность и освобождается от должности Президентом Республики и работает под его непосредственным руководством. 
      Руководитель Администрации Президента: 
      1) представляет на утверждение Главе государства Положение об Администрации Президента, вносит предложения по структуре и штатам Администрации Президента, утверждает штатное расписание Администрации Президента, вносит в него изменения в пределах утвержденной штатной численности; 
      2) координирует работу помощников и советников Главы государства, организует и направляет работу структурных подразделений Администрации, обеспечивает взаимодействие с иными государственными органами; 
      3) вносит на рассмотрение Главе государства предложения о назначении на должность и освобождении от должности помощников и советников Президента, руководителей структурных подразделений Администрации Президента, назначает на должность и освобождает от должности сотрудников Администрации Президента Республики Казахстан; 
      4) утверждает положения о структурных подразделениях Администрации Президента, должностные инструкции сотрудников Администрации Президента; 
      5) координирует работу по контролю за исполнением и соблюдением актов Главы государства, исполнением его поручений, прохождением документов в Администрации Президента; 
      6) представляет на подпись и рассмотрение Президенту Республики законы, принятые Парламентом, проекты указов, распоряжений и другие адресуемые Главе государства документы и материалы; 
      7) издает приказы и утверждает инструкции по Администрации Президента; 
      8) устанавливает внутренний трудовой распорядок в Администрации Президента; 
      9) утверждает смету расходов Администрации Президента и в ее пределах распоряжается финансовыми средствами; 
      10) подписывает служебную документацию; 
      11) поощряет сотрудников Администрации Президента и налагает на них дисциплинарные взыскания; 
      12) направляет служащих Администрации Президента в командировки; 
      13) образовывает рабочие группы и временные творческие коллективы для разработки проектов нормативных правовых актов, программ и концепций; 
      14) осуществляет личный прием граждан; 
      15) контролирует исполнение законодательства о государственной службе в Администрации Президента; 
      16) обеспечивает на постоянной основе связь Администрации Президента с Парламентом, его Палатами, рабочими органами и аппаратом; Правительством и Канцелярией Премьер-Министра; министерствами и иными центральными исполнительными органами; Конституционным Советом; Верховным Судом; Генеральной прокуратурой, Комитетом национальной безопасности, иными государственными органами, подчиненными и подотчетными Президенту Республики; Национальным Банком; Счетным комитетом по контролю за исполнением республиканского бюджета; акимами и маслихатами областей, столицы Республики и городов республиканского значения; органами местного самоуправления; политическими партиями и иными общественными объединениями; средствами массовой информации; населением; 
      17) присутствует на открытых и закрытых заседаниях Парламента и его Палат; 
      18) участвует в заседаниях Правительства, центральных исполнительных органов, государственных органов, непосредственно подчиненных и подотчетных Главе государства, и консультативно-совещательных органов при Президенте Республики; 
      19) организует и обеспечивает реализацию кадровой политики Главы государства; 
      20) обеспечивает согласование с Главой государства кандидатур, предлагаемых к назначению Правительством на руководящие должности; 
      21) осуществляет другие полномочия, предусмотренные настоящим Положением, а также возложенные на него Президентом Республики. 
      31. Руководитель Администрации Президента имеет заместителей, в том числе одного первого, которые назначаются на должность и освобождаются от должности Главой государства по представлению Руководителя Администрации Президента. 
      Распределение обязанностей между заместителями, а также начальником Канцелярии Президента осуществляется Руководителем Администрации Президента. 
      В случае отсутствия Руководителя Администрации Президента его обязанности исполняет один из заместителей, определяемый Руководителем Администрации Президента.  <*>

      Сноска. В пункт 31 внесены изменения - Указом Президента РК от 16 мая 2003 г.  N 1094  (порядок вступления в силу см. пункт 3); от 23 апреля 2004 г.  N 1351  .
      32. Помощники и советники Президента Республики Казахстан (в дальнейшем - помощники и советники): 
      1) назначаются на должность и освобождаются от должности Главой государства; 
      2) входят в структуру Администрации Президента; 
      3) работают в соответствии с компетенцией, установленной настоящим Положением, иными актами и поручениями Главы государства и Руководителя Администрации. 
      33. Основными задачами помощников и советников являются: 
      1) обеспечение деятельности Президента Республики; 
      2) своевременное и полное информирование Главы государства о положении дел в стране и за рубежом. 
      Президент Республики в зависимости от первоочередности и важности задач, стоящих перед Главой государства, может возложить на помощников и советников иные задачи и полномочия, отличные от тех, что предусмотрены настоящим Положением. Глава государства определяет количество и направления деятельности помощников и советников, а также необходимость наличия при них консультантов. 
      34. Помощники и советники несут ответственность за решение поставленных перед ними задач, своевременное, качественное и исчерпывающее исполнение поручений Главы государства. 
      35. Помощники и советники в пределах своей компетенции: 
      1) участвуют в контроле за безусловным и исчерпывающим соблюдением и исполнением актов и поручений Президента Республики государственными органами и должностными лицами страны; разъяснении проводимой Главой государства внутренней и внешней политики и освещении его деятельности в средствах массовой информации; 
      2) обеспечивают Главу государства необходимыми информационно-аналитическими и справочными материалами; 
      3) визируют в соответствии со своими полномочиями проекты соответствующих актов Президента Республики; 
      4) рассматривают направляемую в их адрес корреспонденцию, служебные документы и обращения граждан, осуществляют прием граждан; 
      5) сопровождают Главу государства в командировках по стране и за рубежом, контролируют в соответствии со своими полномочиями организацию мероприятий с участием Президента Республики, в ходе командировки фиксируют поручения, данные Главой государства, при необходимости участвуют в приеме им граждан, изучении их обращений. 
      36. Распределение обязанностей между помощниками и советниками утверждается Руководителем Администрации по согласованию с Главой государства. 
      37. Структурные подразделения Администрации Президента возглавляют их руководители, которые: 
      1) назначаются на должность и освобождаются от должности Главой государства по представлению Руководителя Администрации Президента; 
      2) несут ответственность за выполнение задач, возложенных на структурные подразделения, своевременное и исчерпывающее исполнение актов и поручений Главы государства, поручений Руководителя Администрации Президента, распределяют обязанности между сотрудниками, обеспечивают организацию труда и надлежащую трудовую дисциплину, а также отвечают за ведение делопроизводства в соответствии с правилами, установленными в Администрации Президента. 
      38. Руководители структурных подразделений Администрации Президента вправе: 
      1) в установленном порядке пользоваться любыми информационными банками данных, имеющимися в распоряжении государственных органов; 
      2) при рассмотрении вопросов, касающихся функциональной деятельности соответствующих структурных подразделений Администрации Президента, участвовать в заседаниях Правительства, коллегий министерств и иных центральных исполнительных органов, государственных органов, непосредственно подчиненных и подотчетных Президенту Республики; 
      3) вести с государственными органами, должностными лицами и организациями служебную переписку по вопросам, отнесенным к ведению Администрации Президента; 
      4) привлекать к участию в решении вопросов, отнесенных к ведению Администрации Президента, служащих аппаратов Парламента, Правительства, министерств и иных центральных исполнительных органов, местных исполнительных органов, иных государственных органов, а также представителей организаций, научно-исследовательских учреждений, ученых и специалистов, в том числе на договорной основе. 
      39. Руководители структурных подразделений Администрации Президента осуществляют другие полномочия, предусмотренные настоящим Положением и (или) возложенные на них Руководителем Администрации Президента. 
      40. Сотрудники Администрации Президента являются государственными служащими, наделенными полномочиями по решению задач, стоящих перед Администрацией Президента. 
      41. Сотрудники Администрации Президента при исполнении своих служебных обязанностей имеют право в установленном порядке: 
      1) участвовать в заседаниях Правительства, центральных исполнительных органов, государственных органов, непосредственно подчиненных и подотчетных Главе государства, консультативно-совещательных органов при Президенте Республики, мероприятиях, проводимых центральными исполнительными органами и акимами; 
      2) вносить руководящим должностным лицам Администрации Президента предложения о возвращении на доработку проектов актов, подготовленных Правительством, центральными исполнительными и иными государственными органами, акимами и иными должностными лицами государства, не отвечающих установленным требованиям; 
      3) по поручению Руководителя Администрации и его заместителей, начальника Канцелярии Президента, руководителей иных структурных подразделений осуществлять в пределах компетенции Администрации Президента иные полномочия.  <*>
      Сноска. В пункт 41 внесены изменения - Указом Президента РК от 23 апреля 2004 г.  N 1351  .