Қазақстан Республикасының экономикасын жаңғырту жөніндегі шаралар туралы

Қазақстан Республикасы Президентінің 2007 жылғы 13 сәуірдегі N 314 Жарлығы.

      Қазақстан Республикасы Конституциясының 44-бабының 20) тармақшасына сәйкес ел экономикасының бәсекеге қабілеттілігі мен тиімділігін арттыру мақсатында ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:

      1. Қазақстан Республикасының экономикасын жаңғырту мәселелері жөніндегі мемлекеттік комиссия (бұдан әрі - Мемлекеттік комиссия) құрылсын.

      2. Қоса беріліп отырған:

      1) Мемлекеттік комиссия туралы ереже;

      2) Мемлекеттік комиссияның лауазымдық құрамы бекітілсін.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Президентінің 2011.12.22 N 204; 06.08.2014 № 888 Жарлықтарымен.

      3. Қазақстан Республикасының Үкіметі 2007 жылғы 4-тоқсанда "Қазақстанның 30 корпоративтік көшбасшысы" мемлекеттік бағдарламасының жобасын әзірлесін және Қазақстан Республикасы Президентінің бекітуіне енгізсін.

      4. Осы Жарлықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне жүктелсін.

      5. Осы Жарлық қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Президенті

  Қазақстан Республикасы
  Президентінің
  2007 жылғы 13 сәуірдегі
  № 314 Жарлығымен
БЕКІТІЛГЕН

Қазақстан Республикасының экономикасын жаңғырту мәселелері жөніндегі мемлекеттік комиссия туралы
ЕРЕЖЕ

      Ескерту. Ереже жаңа редакцияда - ҚР Президентінің 2012.10.03 N 401 Жарлығымен.

1. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасының экономикасын жаңғырту мәселелері жөніндегі мемлекеттік комиссия (бұдан әрі - Мемлекеттік комиссия) Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы консультативтік-кеңесші орган болып табылады.

      2. Мемлекеттік комиссия өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, заңдарын, Мемлекет басшысының актілерін және өзге де нормативтік құқықтық актілерді, сондай-ақ осы Ережені басшылыққа алады.

      3. Мемлекеттік комиссия төрағадан, оның орынбасары мен Мемлекеттік комиссия мүшелерінен тұрады.

      4. Мемлекеттік комиссияның лауазымдық құрамын Қазақстан Республикасының Президенті бекітеді.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Президентінің 06.08.2014 № 888 Жарлығымен.

2. Мемлекеттік комиссияның міндеттері мен функциялары

      5. Қазақстан экономикасының бәсекеге қабілеттілігі мен тиімділігін арттыру, теңгерімдік құны республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және тиісті қаржы жылының 1 қаңтарында қолданыста болатын айлық есептік көрсеткіштің 2500000 еселенген мөлшерінен асатын мемлекеттік ұйымдарды және ұлттық басқарушы холдингтердің және олармен үлестес өзге де заңды тұлғалардың еншілес, тәуелді ұйымдарын, "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" акционерлік қоғамының бәсекелес ортаға беруге жататын еншілес және тәуелді ұйымдарын мемлекет иелігінен алу және жекешелендіру, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан дағдарысқа қарсы бөлінген қаражатты қайта пайдалану мәселелері жөнінде ұсынымдық шешімдер әзірлеу Мемлекеттік комиссияның міндеті болып табылады.

      Есскерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Президентінің 15.01.2016 № 177 Жарлығымен.

      6. Мемлекеттік комиссия осы міндеттерді орындау үшін:

      1) Қазақстанның экономикасын индустриялық-инновациялық дамыту, жаңғырту мәселелері бойынша, Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан дағдарысқа қарсы бөлінген қаражатты қайта пайдалану, сондай-ақ теңгерімдік құны республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және тиісті қаржы жылының 1 қаңтарында қолданыста болатын айлық есептік көрсеткіштің 2500000 еселенген мөлшерінен асатын мемлекеттік ұйымдарды және ұлттық басқарушы холдингтердің және олармен үлестес өзге де заңды тұлғалардың еншілес, тәуелді ұйымдардың, сондай-ақ "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" акционерлік қоғамының бәсекелес ортаға беруге жататын еншілес және тәуелді ұйымдарын мемлекет иелігінен алу және жекешелендіру мәселелері бойынша ұсынымдық шешімдер шығарады;

      2) Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан бөлінген дағдарысқа қарсы қаражаттың мақсатты және тиімді пайдаланылуына мониторинг, сондай-ақ Қазақстан экономикасын индустриялық-инновациялық дамыту, жаңғырту мәселелері бойынша қабылданған шешімдерді іске асыру жөнінде мемлекеттік органдар мен өзге де ұйымдар қабылдаған шараларға мониторинг жүргізеді;

      3) орталық атқарушы органдардан және облыстардың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың), аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдарынан өзіне жүктелген міндеттерді орындауға қажетті ақпаратты, құжаттар мен материалдарды сұратады.

      Есскерту. 6-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Президентінің 15.01.2016 № 177 Жарлығымен.

3. Мемлекеттік комиссияның қызметін ұйымдастыру

      7. Мемлекеттік комиссияның қызметіне басшылық жасауды Мемлекеттік комиссияның төрағасы жүзеге асырады.

      8. Төраға болмағанда оның міндеттерін төрағаның орынбасары атқарады.

      9. Мемлекеттік комиссия өз қызметін Мемлекеттік комиссияның төрағасы бекітетін, мемлекеттік органдардың ұсынысы бойынша жұмыс органы жасайтын тоқсан сайынғы жоспарлар негізінде жүзеге асырады.

      Мемлекеттік комиссияның қарауына шығару үшін ұсынылған мәселелер мүдделі мемлекеттік органдармен міндетті түрде келісіледі. Республикалық бюджеттен қаражат бөлуді көздейтін мәселелер бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен міндетті келісуге жатады.

      Мүдделі мемлекеттік органдардың арасында келіспеушіліктер туындаған жағдайда, мәселе Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің жетекшілік ететін орынбасарында қаралады, оның қараудың қорытындысы бойынша жұмыс органы Мемлекеттік комиссия төрағасының атына осы мәселені Мемлекеттік комиссияның отырысына шығару не шығармау туралы хат жолдайды.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Президентінің 26.08.2013 № 620 Жарлығымен.

      10. Мемлекеттік комиссияның жұмыс органы Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі болып табылады, оның функциялары:

      1) Мемлекеттік комиссияның отырыстарына дайындықты қамтамасыз ету;

      2) алдағы кезеңге арналған тоқсан сайынғы жоспар жобаларын қалыптастыру және алдағы тоқсандағы бірінші айдың 1-күніне дейін кемінде 15 күнтізбелік күн бұрын Мемлекеттік комиссияның төрағасына бекітуге енгізу;

      3) есепті айдан кейінгі айдың 10-күніне мемлекеттік органдар ұсынатын деректер негізінде тапсырмаларды орындау жөніндегі атқарылған жұмыс туралы қорытылған ақпаратты есепті айдан кейінгі айдың 25-күніне дейін жарты жылда бір рет Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне жолдау;

      4) тоқсан сайынғы жоспардың көшірмесін Мемлекеттік комиссияның мүшелеріне, сондай-ақ мүдделі мемлекеттік органдар мен ұйымдарға оны алған күнінен бастап 5 жұмыс күнінен кешіктірмей жіберу;

      5) тоқсан сайынғы жоспарда көзделген отырыстың күн тәртібінің мәселелері бойынша материалдарды (анықтамалар, тұсаукесерлер, хаттамалық шешімдердің жобалары, сөйлеушілер мен қатысушылардың тізімдері) жинау және Мемлекеттік комиссияның отырыстарын өткізу мерзімдерінің жоспарына сәйкес белгіленген отырыс өткізілгенге дейін кемінде бір жұмыс күні бұрын Мемлекеттік комиссияның төрағасына ұсыну;

      6) Мемлекеттік комиссияның отырысы хаттамасының жобасын Мемлекеттік комиссияның мүшелеріне келісуге және бұрыштама қоюға жіберу болып табылады.

      Ескерту. 10-тармаққа өзгерістер енгізілді - ҚР Президентінің 27.03.2013 N 533; 06.08.2014 № 888 Жарлықтарымен.

      11. Мемлекеттік комиссия төрағасының шешімі және жұмыс органының ұсыныстары бойынша қарауға жоспардан тыс мәселелер шығарылатын кезектен тыс отырыстар шақырылуы мүмкін.

      Кезектен тыс отырыс өткізілетін күн, оған шығарылатын мәселелер бойынша материалдар ұсыну және Мемлекеттік комиссия мүшелерінің өз қатысуын растау мерзімі Мемлекеттік комиссия төрағасының кезектен тыс отырысты шақыру туралы шешімінде айқындалады.

      12. Мемлекеттік комиссияның тоқсан сайынғы жоспарына алдағы тоқсанға арналған мәселелерді енгізу үшін мүдделі мемлекеттік органдар жұмыс органына өз ұсыныстарын (тиісті материалдарды) жоспарланғаннан кейінгі тоқсанның соңғы айының 1-күніне дейін береді.

      13. Мүдделі мемлекеттік органдар Мемлекеттік комиссияның тоқсан сайынғы жұмыс жоспарын алған соң өздеріне тоқсан сайынғы жоспарда жүктелген іс-шараларды уақтылы ұйымдастырады. Отырыстың күн тәртібінің мәселелері бойынша материалдар (мәселе бойынша анықтама, тұсаукесерлері, хаттамалық шешімнің жобасы, сөйлеушілер мен қатысушылар тізімі) жұмыс органына тоқсан сайынғы жоспарға сәйкес айқындалған отырыс өткізілгенге дейін кемінде екі жұмыс күні бұрын берілуі тиіс.

      14. Мемлекеттік комиссияның отырысы Мемлекеттік комиссия төрағасының бастамасымен жоспарланған отырысқа дейін екі жұмыс күнінен кешіктірілмеЙ шақырылады.

      15. Отырыс басталғанға дейін кемінде бір жұмыс күні бұрын Мемлекеттік комиссияның мүшелері отырысқа өздерінің қатысатынын растайды.

      16. Мемлекеттік комиссияның отырыстары оның мүшелерінің жалпы санының үштен екісі қатысқан кезде заңды болады. Мемлекеттік комиссияның мүшелері оның отырыстарына ауысу құқығынсыз қатысады.

      17. Мемлекеттік комиссияның шешімдері оның отырысына қатысушы мүшелерінің жалпы санының көпшілік даусымен қабылданады және жүргізілген дәлжазбаның негізінде хаттамамен ресімделеді. Мемлекеттік комиссия мүшелерінің дауыстары тең болған кезде төрағалық етуші берген дауыс шешуші болып табылады.

      Мемлекеттік комиссия хаттамасының көшірмесі Мемлекеттік комиссияның барлық мүшелеріне және мүдделі мемлекеттік органдар мен тұлғаларға жіберіледі.

      18. Мемлекеттік комиссияның мүшелері хаттаманың жобасын, оны алған күнінен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмейтін мерзімде келіседі және бұрыштама қояды.

      19. Мемлекеттік комиссияның алдына қойылған міндеттерді іске асыру мақсатында оның шешімдерімен Мемлекеттік комиссияның жанынан жұмыс топтары құрылады, олардың құрамы мен міндеттері Мемлекеттік комиссияның хаттамасымен айқындалады.

      20. Мемлекеттік комиссияның отырыстарына оның мүшелері болып табылмайтын лауазымды адамдар, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдері шақырылуы мүмкін.

      21. Жұмысының нәтижелері туралы Мемлекеттік комиссия Қазақстан Республикасының Президентіне жыл сайын баяндап тұрады және Қазақстан Республикасының Ұлттық қорын басқару жөніндегі кеңеске Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан бөлінген дағдарысқа қарсы қаражатты қайта пайдалану мәселесі бойынша есеп береді.

      22. Мемлекеттік комиссияның қызметі Қазақстан Республикасының Президенті шешімінің негізінде тоқтатылады.

  Қазақстан Республикасы
  Президентінің
  2007 жылғы 13 сәуірдегі
  № 314 Жарлығымен
БЕКІТІЛГЕН

Қазақстан Республикасының экономикасын жаңғырту мәселелері жөніндегі мемлекеттік комиссияның
ЛАУАЗЫМДЫҚ ҚҰРАМЫ

      Ескерту. Құрам жаңа редакцияда - ҚР Президентінің 06.08.2014 № 888; өзгеріс енгізілді - ҚР Президентінің 26.02.2019 № 862; 03.01.2024 № 429 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн қолданысқа енгізіледі) Жарлықтарымен.

      Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі, төраға

      Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің бірінші орынбасары

      Қазақстан Республикасы Президентінің экономикалық мәселелер жөніндегі көмекшісі, төрағаның орынбасары

      Премьер-Министрдің орынбасары – Үкімет Аппаратының Басшысы

      Қазақстан Республикасының Қаржы министрі

      Қазақстан Республикасының Өнеркәсіп және құрылыс министрі

      Қазақстан Республикасының Көлік министрі

      Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрі

      "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" акционерлік қоғамының басқарма төрағасы (келісім бойынша)

О мерах по модернизации экономики Республики Казахстан

Указ Президента Республики Казахстан от 13 апреля 2007 года № 314.

      Подлежит опубликованию

      в Собрании актов

      Президента и Правительства

      Республики Казахстан и

      республиканской печати

      В соответствии с подпунктом 20) статьи 44 Конституции Республики Казахстан, в целях повышения конкурентоспособности и эффективности экономики страны Постановляю:

      1. Образовать Государственную комиссию по вопросам модернизации экономики Республики Казахстан (далее - Государственная комиcсия).

      2. Утвердить прилагаемые:

      1) положение о Государственной комиссии;

      2) должностной состав Государственной комиссии утверждается Президентом Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 2 с изменениями, внесенными указами Президента РК от 22.12.2011 № 204; от 06.08.2014 № 888.

      3. Правительству Республики Казахстан разработать и внести на утверждение Президенту Республики Казахстан проект Государственной программы "30 корпоративных лидеров Казахстана" в IV квартале 2007 года.

      4. Контроль за исполнением настоящего Указа возложить на Администрацию Президента Республики Казахстан.

      5. Настоящий Указ вводится в действие со дня подписания.

     
      Президент
Республики Казахстан

  УТВЕРЖДЕНО
Указом Президента
Республики Казахстан
от 13 апреля 2007 года N 314

ПОЛОЖЕНИЕ
о Государственной комиссии по вопросам модернизации экономики
Республики Казахстан

      Сноска. Положение в редакции Указа Президента РК от 03.10.2012 № 401.

1. Общие положения

      1. Государственная комиссия по вопросам модернизации экономики Республики Казахстан (далее - Государственная комиссия) является консультативно-совещательным органом при Президенте Республики Казахстан.

      2. Государственная комиссия руководствуется в своей деятельности Конституцией, законами Республики Казахстан, актами Главы государства и иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Государственная комиссия состоит из председателя, его заместителя и членов Государственной комиссии.

      4. Должностной состав Государственной комиссии утверждается Президентом Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 4 в редакции Указа Президента РК от 06.08.2014 № 888.

2. Задачи и функции Государственной комиссии

      5. Задачей Государственной комиссии является выработка рекомендательных решений по вопросам повышения конкурентоспособности и эффективности экономики Казахстана, разгосударствления и приватизации государственных организаций и дочерних, зависимых организаций национальных управляющих холдингов и иных юридических лиц, являющихся аффилированными с ними, балансовая стоимость которых составляет более 2 500 000 - кратного размера месячного расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете и действующего на 1 января соответствующего финансового года, дочерних и зависимых организаций акционерного общества "Фонд национального благосостояния "Самрук-Казына", подлежащих передаче в конкурентную среду, а также повторного использования антикризисных средств, выделенных из Национального фонда Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 5 в редакции Указа Президента РК от 15.01.2016 № 177.

      6. Для выполнения этих задач Государственная комиссия:

      1) выносит рекомендательные решения по вопросам индустриально-инновационного развития, модернизации экономики Казахстана, повторного использования антикризисных средств, выделенных из Национального фонда Республики Казахстан, а также разгосударствления и приватизации государственных организаций и дочерних, зависимых организаций национальных управляющих холдингов и иных юридических лиц, являющихся аффилированными с ними, балансовая стоимость которых составляет более 2 500 000 - кратного размера месячного расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете и действующего на 1 января соответствующего финансового года, а также дочерних и зависимых организаций акционерного общества "Фонд национального благосостояния "Самрук-Казына", подлежащих передаче в конкурентную среду;

      2) проводит мониторинг за целевым и эффективным использованием антикризисных средств, выделенных из Национального фонда Республики Казахстан, а также предпринимаемых государственными органами и иными организациями мер по реализации принятых решений по вопросам индустриально-инновационного развития, модернизации экономики Казахстана;

      3) запрашивает от центральных и местных исполнительных органов областей (города республиканского значения, столицы), районов (городов областного значения) информацию, документы и материалы, необходимые для выполнения возложенных на нее задач.

      Сноска. Пункт 6 с изменениями, внесенными Указом Президента РК от 15.01.2016 № 177.

3. Организация деятельности Государственной комиссии

      7. Руководство деятельностью Государственной комиссии осуществляет председатель Государственной комиссии.

      8. В отсутствие председателя его обязанности исполняет заместитель председателя.

      9. Государственная комиссия осуществляет свою деятельность на основе ежеквартальных планов, утверждаемых председателем Государственной комиссии, которые составляются рабочим органом по предложениям государственных органов.

      Вопросы, предложенные для вынесения на рассмотрение Государственной комиссии, в обязательном порядке согласовываются с заинтересованными государственными органами. Вопросы, предусматривающие выделение средств из республиканского бюджета, подлежат обязательному согласованию с центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.

      В случае возникновения разногласий между заинтересованными государственными органами вопрос рассматривается у курирующего Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан, по итогам рассмотрения которого рабочий орган направляет письмо на имя председателя Государственной комиссии о вынесении либо не вынесении данного вопроса на заседание Государственной комиссии.

      Сноска. Пункт 9 в редакции Указа Президента РК от 26.08.2013 № 620.

      10. Рабочим органом Государственной комиссии является Министерство национальной экономики Республики Казахстан, функциями которого являются:

      1) обеспечение подготовки заседаний Государственной комиссии;

      2) формирование проекта ежеквартального плана и внесение на утверждение председателю Государственной комиссии на предстоящий период не позднее чем за 15 календарных дней до 1 числа первого месяца предстоящего квартала;

      3) направление в Администрацию Президента Республики Казахстан раз в полугодие к 25 числу месяца, следующего за отчетным, обобщенной информации о проделанной работе по исполнению поручений на основании данных, представляемых государственными органами к 10 числу месяца, следующего за отчетным;

      4) направление копии ежеквартального плана членам Государственной комиссии, а также заинтересованным государственным органам и организациям в срок не позднее 5 рабочих дней со дня его получения;

      5) сбор и представление материалов по вопросам повестки дня заседания (справки, презентации, проекты протокольных решений, списки выступающих и участников), предусмотренным в ежеквартальном плане, председателю Государственной комиссии не менее чем за один рабочий день до проведения заседания, определенного в соответствии с планом сроков проведения заседаний Государственной комиссии;

      6) направление присутствовавшим на заседании членам Государственной комиссии на согласование и визирование проекта протокола заседания Государственной комиссии.

      Сноска. Пункт 10 с изменениями, внесенными указами Президента РК от 27.03.2013 № 533; от 06.08.2014 № 888.

      11. По решению председателя Государственной комиссии и предложениям рабочего органа могут созываться внеочередные заседания, на рассмотрение которых выносятся внеплановые вопросы.

      Дата проведения внеочередного заседания, представление материалов по вопросам, выносимым на него, и сроки подтверждения членами Государственной комиссии своего участия определяются в решении председателя Государственной комиссии о созыве внеочередного заседания.

      12. Для включения вопросов в ежеквартальный план работы Государственной комиссии заинтересованные государственные органы представляют свои предложения (соответствующие материалы) в рабочий орган до 1 числа последнего месяца квартала, предшествующего планируемому.

      13. При получении ежеквартального плана работы Государственной комиссии заинтересованные государственные органы в соответствии с ежеквартальным планом своевременно организуют необходимые мероприятия. Материалы по вопросам повестки дня заседания (справка по вопросу, презентации, проект протокольного решения, список выступающих и участников) должны быть представлены в рабочий орган не менее чем за два рабочих дня до проведения заседания в соответствии с ежеквартальным планом.

      14. Заседание Государственной комиссии созывается по инициативе председателя Государственной комиссии не позднее чем за два рабочих дня до планируемого заседания.

      15. Не менее чем за один рабочий день до дня заседания члены Государственной комиссии подтверждают свое участие в заседании.

      16. Заседания Государственной комиссии правомочны при наличии двух третей от общего числа ее членов. Члены Государственной комиссии участвуют в ее заседаниях без права замены.

      17. Решения Государственной комиссии принимаются большинством голосов от общего числа ее членов, присутствующих на заседании, и оформляются протоколом на основании произведенной стенограммы. При равенстве голосов членов Государственной комиссии голос председательствующего является решающим.

      Копии протокола Государственной комиссии направляются всем членам Государственной комиссии и заинтересованным государственным органам и лицам.

      18. Члены Государственной комиссии согласовывают и визируют проект протокола в срок не позднее трех рабочих дней со дня его получения.

      19. Решениями Государственной комиссии в целях реализации поставленных перед ней задач создаются рабочие группы при Государственной комиссии, состав и задачи которых определяются протоколом Государственной комиссии.

      20. На заседания Государственной комиссии могут приглашаться должностные лица, не являющиеся членами Государственной комиссии, а также представители средств массовой информации.

      21. О результатах работы Государственная комиссия ежегодно докладывает Президенту Республики Казахстан и представляет отчет Совету по управлению Национальным фондом Республики Казахстан по вопросу повторного использования антикризисных средств, выделенных из Национального фонда Республики Казахстан.

      22. Деятельность Государственной комиссии прекращается на основании решения Президента Республики Казахстан.

  УТВЕРЖДЕН
Указом Президента
Республики Казахстан
от 13 апреля 2007 года N 314

ДОЛЖНОСТНОЙ СОСТАВ
Государственной комиссии по вопросам модернизации экономики Республики Казахстан

      Сноска. Должностной состав - в редакции Указа Президента РК от 06.08.2014 № 888; с изменениями, внесенными указами Президента РК от 26.02.2019 № 862; от 03.01.2024 № 429 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

      Премьер-Министр Республики Казахстан, председатель

      Первый заместитель Премьер-Министра Республики Казахстан

      помощник Президента Республики Казахстан по экономическим вопросам, заместитель председателя

      Заместитель Премьер-Министра – Руководитель Аппарата Правительства

      Министр промышленности и строительства Республики Казахстан

      Министр транспорта Республики Казахстан

      Министр национальной экономики Республики Казахстан

      Министр финансов Республики Казахстан

      председатель правления акционерного общества "Фонд национального благосостояния "Самрук-Казына" (по согласованию)