Республикалық бюджет комиссиясы туралы ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Президентінің 2009 жылғы 1 сәуірдегі N 780 Жарлығы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Президентінің 2018 жылғы 5 мамырдағы № 681 Жарлығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Президентінің 05.05.2018 № 681 Жарлығымен.

      РҚАО-ның ескертпесі.

      ҚР мемлекеттік билік тармақтары арасында өкілеттіктерді қайта бөлу мәселелері бойынша 2017 жылғы 3 шілдедегі № 86-VI Заңына сәйкес Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 15 қаңтардағы № 10 қаулысын қараңыз.

      Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 57-бабының 3-тармағына сәйкес Қ АУЛЫ ЕТЕМІН:

      1. Қоса беріліп отырған Республикалық бюджет комиссиясы туралы ереже бекітілсін.

      2. "Республикалық бюджет комиссиясы туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2004 жылғы 24 тамыздағы N 1426 Жарлығының (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2004 ж., N 30, 400-құжат) күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы Жарлық қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.


Қазақстан Республикасының
Президенті




  Қазақстан Республикасы
  Президентінің
  2009 жылғы 1 сәуірдегі
  N 780 Жарлығымен
  БЕКІТІЛГЕН

Республикалық бюджет комиссиясы туралы
ЕРЕЖЕ
1. Жалпы ережелер

      1. Республикалық бюджет комиссиясы туралы осы ереже (бұдан әрі - Ереже) тұрақты негізде жұмыс істейтін Республикалық бюджет комиссиясының (бұдан әрі - комиссия) қызметін реттейді.

      2. Қазақстан Республикасының Конституциясы , Қазақстан Республикасының Бюджет кодексі , Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ осы Ереже комиссия қызметінің құқықтық негізін құрайды.

2. Комиссия қызметінің мақсаттары

      3. Комиссия қызметінің негізгі мақсаттары жоспарлы кезеңге арналған республикалық бюджеттің жобасын уақтылы және сапалы әзірлеуді қамтамасыз ету мен республикалық бюджетті нақтылау және атқару жөніндегі ұсыныстарды әзірлеу болып табылады.

3. Комиссияның міндеттері мен функциялары

      4. Комиссияның негізгі міндеттері:

      1) республиканың әлеуметтік-экономикалық дамуының болжамы жөнінде ұсыныстарды тұжырымдау;

      1-1) республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері және жаңа бастамаларға арналған лимиттер бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      2) жоспарлы кезеңге арналған республикалық бюджет жобасының көрсеткіштерін айқындау жөнінде ұсыныстарды тұжырымдау;

      3) республикалық және жергілікті бюджеттердің және (немесе) Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының түсімдерін қысқартуды немесе шығыстарын ұлғайтуды көздейтін нормативтік құқықтық актілердің жобалары бойынша ұсыныстарды тұжырымдау;

      4) республикалық бюджетті нақтылау жөнінде ұсыныстарды тұжырымдау;

      5) бюджеттік мониторингтің нәтижелерін, нәтижелерге жүргізілген бағалауды қарау және олар бойынша ұсыныстарды тұжырымдау;

      6) Бюджет кодексінде және осы Ережеде көзделген өзге де өкілеттіктер болып табылады.

      Ескерту. 4-тармаққа өзгерістер енгізілді - ҚР Президентінің 2010.12.13 № 1123; 25.04.2014 N 812; 12.01.2016 N 171 Жарлықтарымен.

      5. Комиссия өзіне жүктелген міндеттерге сәйкес мынадай функцияларды жүзеге асырады:

      1) комиссияның жұмыс органы дайындаған материалдарды қарайды және:

      бюджет қаражатын жұмсаудың және заңды тұлғаларды субсидиялаудың басым бағыттарын;

      бюджетаралық қатынастардың даму бағыттарын;

      мемлекеттік және мемлекет кепілдік берген қарыз алу мен борыш саласындағы саясатты;

      мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша мемлекеттік міндеттемелерді, оның ішінде мемлекеттік концессиялық міндеттемелерді қабылдау мүмкіндігі туралы ұсыныстарды;

      объектілер бөлінісінде бюджеттік инвестицияларды, сондай-ақ жоспарлы кезеңге облыстар, республикалық маңызы бар қала, астана бөлінісінде нысаналы даму трансферттерін және кредиттерді қоса алғанда, басым республикалық бюджеттік инвестициялардың тізбесін айқындайды;

      2) комиссияның жұмыс органы дайындаған материалдарды қарайды және:

      республиканың әлеуметтік-экономикалық даму болжамы;

      республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері және жаңа бастамаларға арналған лимиттер;

      облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдарының қарыз алуы;

      бюджеттік мониторинг нәтижелері мен жүргізілген бағалау нәтижелері;

      орталық мемлекеттік органдардың заттай нормаларды бекіту немесе өзгерту туралы ұсыныстары;

      мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның стратегиялық жоспарлардың жобалары немесе стратегиялық жоспарларға енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың жобалары және бюджеттік бағдарламалардың жобалары бойынша қорытындысы және бюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның бюджеттік өтінімдер және бюджеттік бағдарламалардың жобалары бойынша қорытындысы негізінде жоспарлы кезеңге арналған республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің шығыстары;

      орталық мемлекеттік органдар өтінімдерінің тізбесіне сәйкес байланысты гранттарды тартудың орындылығы;

      жоспарлы кезеңге арналған республикалық бюджет туралы заңның жобасы;

      республикалық немесе жергілікті бюджеттер және (немесе) Қазақстан Республикасының Ұлттық қоры түсімдерінің қысқаруын немесе шығыстарының ұлғаюын көздейтін Қазақстан Республикасы заңдарының, Қазақстан Республикасының Президенті жарлықтарының, Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулыларының, Қазақстан Республикасы министрлерінің және орталық мемлекеттік органдардың өзге басшыларының нормативтік құқықтық бұйрықтарының, құрылымына ведомство кіретін мемлекеттік органның нормативтік құқықтық актілерінде оларды бекіту бойынша тікелей құзыреті болған кезде орталық мемлекеттік органдардың ведомстволары басшыларының нормативтік құқықтық бұйрықтарының жобалары;

      бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган жасаған төтенше немесе соғыс жағдайы іс-шараларын қаржыландыру үшін бюджеттік бағдарламалардың тізбесі мен көлемдері;

      республикалық бюджеттен облыстық бюджеттерге, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттеріне берілетін нысаналы трансферттер мен бюджеттік кредиттердің көлемі;

      республикалық бюджетті нақтылау, секвестрлеу және түзету;

      жекелеген мемлекеттік қызметтердің, бюджеттік инвестициялық жобалардың және мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық тұрақтылығын қамтамасыз етуге бағытталған, мемлекеттік тапсырма нысанында орындалуы жоспарланып отырған өзге міндеттердің тізбесі;

      бюджеттік бағдарламалар әкімшілері мен бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органдар арасындағы келіспеушіліктерді реттеу;

      есепті қаржы жылында Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан республикалық бюджетке аударылмаған кепілдік берілген трансферт сомасын Қазақстан Республикасы Үкіметінің бюджетті түзету арқылы тиісті бюджеттік бағдарламалар бойынша төленбей тіркелген міндеттемелер сомасынан аспайтын көлемде өткен қаржы жылындағы республикалық бюджетте бекітілген ағымдағы бюджеттік бағдарламалар мен бюджеттік даму бағдарламаларын қаржыландыру үшін ағымдағы қаржы жылында пайдалануы;

      мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының, оның ішінде концессиялық жобалардың конкурстық құжаттамаларын әзірлеуді немесе түзетуді қаржыландыру;

      бюджеттік инвестициялық жобалардың техникалық-экономикалық негіздемелерін әзірлеу немесе түзету, сондай-ақ қажетті сараптама жүргізу;

      бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның қорытындысына сәйкес мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаларды консультативтік сүйемелдеу жөніндегі қызметтерді қаржыландыру көлемі;

      Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген жоспарлау кезеңінен өтпеген аса маңызды және жедел іске асыруды талап ететін міндеттерді іске асыруға бағытталған бюджеттік инвестициялар;

      шартты түрде қаржыландырылатын шығыстардың тізбесі мен көлемдері бойынша ұсыныстарды әзірлейді;

      3) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес басқа да функцияларды жүзеге асырады.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Президентінің 2012.11.01 № 419 Жарлығымен; өзгерістер енгізілді - ҚР Президентінің 10.10.2013 № 670; 25.04.2014 N 812; 06.08.2014 № 888; 12.01.2016 N 171 Жарлықтарымен.

4. Комиссияның құқықтары

      6. Комиссия өзінің міндеттеріне сәйкес:

      1) орталық атқарушы және басқа да мемлекеттік органдармен, ұйымдармен өзара іс-қимыл жасауға, сондай-ақ комиссияның міндеттерін іске асыру үшін мамандарды және сарапшыларды жұмысқа тартуға;

      2) өз құзыретіне кіретін мәселелер бойынша шешімдер қабылдауға және ұсыныстар енгізуге;

      3) заңнамада белгіленген тәртіппен мемлекеттік органдар мен басқа да ұйымдардан комиссияның міндеттерін іске асыру үшін қажетті материалдар сұратуға және оларды алуға;

      4) комиссияның міндеттері мен функцияларын іске асыруға байланысты мәселелер бойынша мемлекеттік органның және ұйымның бірінші басшыларын, ал олар болмағанда - бірінші басшысының міндетін атқарушы тұлғаларды комиссияның отырыстарына шақыруға және тыңдауға;

      5) комиссияның құзыретіне кіретін мәселелерді қарау үшін тақырыптық блоктар бойынша кіші комиссиялар құруға құқылы.

5. Комиссияны қалыптастырудың және оның қызметінің тәртібі

      7. Комиссияның құрамын Қазақстан Республикасы Үкіметінің ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Президенті белгілейді.

      8. Комиссия құрамына:

      1) комиссия төрағасы;

      2) комиссия төрағасының орынбасарлары;

      3) комиссия хатшысы;

      4) комиссия мүшелері кіреді.

      9. Комиссия төрағасы оның қызметіне басшылық етеді, комиссия отырыстарын өткізеді, оның жұмысын жоспарлайды, оның ұсыныстарының іске асырылуы үшін жалпы бақылауды жүзеге асырады және комиссия жүзеге асыратын қызмет үшін жауап береді. Комиссия төрағасы болмаған уақытта оның функцияларын ол тағайындаған комиссия төрағасының орынбасары орындайды.

      10. Комиссия хатшысы комиссияның қызметін қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты үйлестіреді, комиссия отырыстарының хаттамаларын дайындайды.

      11. Комиссия мүшелерінің отырыстарға қатысу жөніндегі өздерінің өкілеттіктерін басқа тұлғаларға беруге құқығы жоқ.

      11-1. Жоспарлы кезеңге арналған республикалық бюджет жобасын қалыптастыруға байланысты мәселелерді қарау кезінде комиссия отырыстарына Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің мүшесі байқаушы ретінде (дауыс беру құқығынсыз) қатысады.

      Ескерту. Ереже 11-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Президентінің 09.12.2016 № 388 Жарлығымен (01.01.2017 бастап қолданысқа енгізіледі).

      12. Жұмыстың жоспар-кестесін комиссия белгілейді. Комиссия мүшелерімен келісу және комиссия жұмысының жоспар-кестесін жіберу бюджеттік өтінімдерді және стратегиялық жоспарлар жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулар жобаларын қарау жөніндегі комиссияның жұмысы басталғанға дейін бір ай бұрын жүзеге асырылады.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Президентінің 2012.11.01 № 419 Жарлығымен.

      13. Комиссияның шешімдері комиссия мүшелерінің жай көпшілік дауысымен, сондай-ақ сауалдама жүргізу жолымен қабылданады және олар үшін комиссия мүшелерінің жалпы санының басым көпшілігі дауыс берсе, қабылданды деп саналады. Комиссия мүшелері шешімдер қабылдау кезінде тең дауысқа ие. Дауыстар тең болған жағдайда комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Президентінің 2010.12.13 № 1123 Жарлығымен.

      14. Комиссия қабылдаған шешім комиссия төрағасы мен хатшысы қол қоятын және комиссияның барлық мүшелерінің ортақ пікірін білдіретін хаттамамен ресімделеді. Комиссия мүшелері қабылданған шешіммен келіспеген жағдайда комиссия хаттамасына қоса тігілетін өзінің ерекше пікірін жазбаша түрде білдіруге құқылы.

      Ескерту. 14-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Президентінің 2010.12.13 № 1123 Жарлығымен.

      15. Комиссияға жүктелген міндеттерді орындау мақсатында ол қабылдаған шешімдерді барлық мемлекеттік органдар міндетті түрде қарауға және көрсетілген мерзімде орындауға тиіс.

      16. Комиссияның жұмыс органы бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган болып табылады.

      Комиссия қызметін ұйымдастыру тәртібін комиссияның жұмыс органы әзірлейді және айқындайды.

      Ескерту. 16-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Президентінің 06.08.2014 № 888 Жарлығымен; өзгеріс енгізілді - ҚР Президентінің 12.01.2016 N 171 Жарлықтарымен.

      17. Комиссия отырыстарының арасындағы кезеңде оның қызметінің ұйымдық мәселелерін комиссияның жұмыс органы шешеді.

      Комиссия құзыретіне кіретін мәселелерді жұмыс органы жиырма жұмыс күнінен асырмай қарайды және құжаттардың толық пакеті болған жағдайда комиссияның қарауына шығарады.

      Жұмыс органы комиссия отырысында қарау үшін материалдарды комиссия мүшелеріне отырыс өткізілетін күнге дейінгі екі жұмыс күнінен кешіктірмей жібереді.

      Ескерту. 17-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Президентінің 2012.11.01 № 419 Жарлығымен.

      18. Комиссия немесе жұмыс органы айқындайтын мерзімге және күн тәртібіне сәйкес комиссия отырыстарына материалдар дайындау, оларды комиссия мүшелеріне тарату, комиссия отырыстарының хаттамаларын дайындау, Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетіне комиссия отырыстарының хаттамалары мен тиісті материалдарды, комиссия мүшелеріне, мемлекеттік органдардың және ұйымдардың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша оларға комиссияның хаттамалық шешімдерінен үзінділер жіберу, сондай-ақ нормативтік құқықтық актілерден және осы ережеден туындайтын басқа да функциялар жұмыс органының функциялары болып табылады.

      Ескерту. 18-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Президентінің 09.12.2016 № 388 Жарлығымен (01.01.2017 бастап қолданысқа енгізіледі).

6. Комиссияның қызметін тоқтату

      19. Комиссия қызметін тоқтату туралы Қазақстан Республикасы Президентінің шешім қабылдауы комиссияның қызметін тоқтату үшін негіз болып табылады.

      20. Осы Ереженің 19-тармағында көрсетілген, комиссия қызметін тоқтатуға әкеп соғатын мән-жайлар басталған кезде комиссия Қазақстан Республикасының Президентіне және Қазақстан Республикасының Үкіметіне жасалған жұмыс туралы есеп-хат жібереді.

Об утверждении Положения о Республиканской бюджетной комиссии

Указ Президента Республики Казахстан от 1 апреля 2009 года № 780. Утратил силу Указом Президента Республики Казахстан от 5 мая 2018 года № 681

      Сноска. Утратил силу Указом Президента РК от 05.05.2018 № 681.
      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 3 июля 2017 года № 86-VI по вопросам перераспределения полномочий между ветвями государственной власти см. Постановление Правительства Республики Казахстан от 15 января 2018 года № 10.

      Подлежит опубликованию

      в Собрании актов Президента и

      Правительства Республики Казахстан

      В соответствии с пунктом 3 статьи 57 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года ПОСТАНОВЛЯЮ :

      1. Утвердить прилагаемое Положение о Республиканской бюджетной комиссии.

      2. Признать утратившим силу Указ Президента Республики Казахстан от 24 августа 2004 года № 1426 "Об утверждении Положения о Республиканской бюджетной комиссии" (САПП Республики Казахстан, 2004 г., № 30, ст. 400).

      3. Настоящий Указ вводится в действие со дня подписания.

Президент


Республики Казахстан

Н. Назарбаев


  УТВЕРЖДЕНО
Указом Президента
Республики Казахстан
от 1 апреля 2009 года № 780

ПОЛОЖЕНИЕ
о Республиканской бюджетной комиссии
1. Общие положения

      1. Настоящее Положение о Республиканской бюджетной комиссии (далее - Положение) регулирует деятельность Республиканской бюджетной комиссии, действующей на постоянной основе (далее - комиссия).

      2. Правовую основу деятельности комиссии составляют Конституция Республики Казахстан, Бюджетный кодекс Республики Казахстан, законодательные и иные нормативные правовые акты Республики Казахстан, а также настоящее Положение.

2. Цели деятельности комиссии

      3. Основными целями деятельности комиссии являются обеспечение своевременной и качественной разработки проекта республиканского бюджета на плановый период и выработка предложений по уточнению и исполнению республиканского бюджета.

3. Задачи и функции комиссии

      4. Основными задачами комиссии являются:

      1) выработка предложений по прогнозу социально-экономического развития республики;

      1-1) выработка предложений по лимитам расходов администраторов республиканских бюджетных программ и лимитам на новые инициативы;

      2) выработка предложений по определению показателей проекта республиканского бюджета на плановый период;

      3) выработка предложений по проектам нормативных правовых актов, предусматривающих сокращение поступлений или увеличение расходов республиканского и местных бюджетов и (или) Национального фонда Республики Казахстан;

      4) выработка предложений по уточнению республиканского бюджета;

      5) рассмотрение результатов бюджетного мониторинга, проведенной оценки результатов и выработка предложений по ним;

      6) иные полномочия, предусмотренные Бюджетным кодексом и настоящим Положением.

      Сноска. Пункт 4 с изменениями, внесенными указами Президента РК от 13.12.2010 № 1123; от 25.04.2014 № 812; от 12.01.2016 № 171.

      5. Комиссия в соответствии с возложенными на нее задачами осуществляет следующие функции:

      1) рассматривает подготовленные рабочим органом комиссии материалы и определяет:

      приоритетные направления расходования бюджетных средств и субсидирования юридических лиц;

      направления развития межбюджетных отношений;

      политику в сфере государственного и гарантированного государством заимствования и долга;

      предложения о возможности принятия государственных обязательств по проектам государственно-частного партнерства, в том числе государственных концессионных обязательств;

      перечень приоритетных республиканских бюджетных инвестиций, включая бюджетные инвестиции в разрезе объектов, а также целевые трансферты на развитие и кредиты в разрезе областей, города республиканского значения, столицы на плановый период;

      2) рассматривает подготовленные рабочим органом комиссии материалы и вырабатывает предложения по:

      прогнозу социально-экономического развития республики;

      лимитам расходов администраторов республиканских бюджетных программ и лимитам на новые инициативы;

      заимствованию местными исполнительными органами областей, города республиканского значения, столицы;

      результатам бюджетного мониторинга и проведенной оценки результатов;

      предложениям центральных государственных органов об утверждении или изменении натуральных норм;

      расходам администраторов республиканских бюджетных программ на плановый период на основании заключения уполномоченного органа по государственному планированию по проектам стратегических планов или проектам изменений и дополнений в стратегические планы и проектам бюджетных программ и заключения уполномоченного органа по бюджетному планированию по бюджетным заявкам и проектам бюджетных программ;

      целесообразности привлечения связанных грантов согласно перечню заявок центральных государственных органов;

      проекту закона о республиканском бюджете на плановый период;

      проектам законов Республики Казахстан, указов Президента Республики Казахстан, постановлений Правительства Республики Казахстан, нормативных правовых приказов министров Республики Казахстан и иных руководителей центральных государственных органов, нормативных правовых постановлений центральных государственных органов, нормативных правовых приказов руководителей ведомств центральных государственных органов при наличии прямой компетенции по их утверждению в нормативных правовых актах государственного органа, в структуру которого входит ведомство, предусматривающих сокращение поступлений или увеличение расходов республиканского или местных бюджетов и (или) Национального фонда Республики Казахстан;

      перечню и объемам бюджетных программ для финансирования мероприятий чрезвычайного или военного положения, составленным центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию;

      объемам целевых трансфертов и бюджетных кредитов из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам города республиканского значения, столицы;

      уточнению, секвестру и корректировке республиканского бюджета;

      перечню отдельных государственных услуг, бюджетных инвестиционных проектов и других задач, направленных на обеспечение социально-экономической стабильности государства, планируемых к выполнению в форме государственного задания;

      урегулированию разногласий между администраторами бюджетных программ и центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию;

      использованию Правительством Республики Казахстан в текущем финансовом году неперечисленной за отчетный финансовый год суммы гарантированного трансферта из Национального фонда Республики Казахстан в республиканский бюджет для финансирования текущих бюджетных программ и бюджетных программ развития, утвержденных в республиканском бюджете истекшего финансового года, в объеме не более суммы неоплаченных зарегистрированных обязательств по соответствующим бюджетным программам посредством корректировки бюджета;

      финансированию разработки или корректировки конкурсных документаций проектов государственно-частного партнерства, в том числе концессионных проектов;

      разработке или корректировке, а также проведению необходимых экспертиз технико-экономических обоснований бюджетных инвестиционных проектов;

      объемам финансирования услуг по консультативному сопровождению проектов государственно-частного партнерства, в том числе концессионных проектов, в соответствии с заключением центрального уполномоченного органа по бюджетному планированию;

      бюджетным инвестициям, направленным на реализацию особо важных и требующих оперативной реализации задач, не прошедшим этапы планирования, установленные законодательством Республики Казахстан;

      перечню и объемам условно финансируемых расходов;

      3) осуществляет другие функции в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 5 в редакции Указа Президента РК от 01.11.2012 № 419; с изменениями, внесенными указами Президента РК от 10.10.2013 № 670; от 25.04.2014 № 812; от 06.08.2014 № 888; от 12.01.2016 № 171.

4. Права комиссии

      6. В соответствии со своими задачами комиссия имеет право:

      1) взаимодействовать с центральными исполнительными и другими государственными органами, организациями, а также привлекать к работе специалистов и экспертов для реализации задач комиссии;

      2) принимать решения и вносить предложения по вопросам, входящим в ее компетенцию;

      3) в установленном законодательством порядке запрашивать и получать от государственных органов и других организаций материалы, необходимые для реализации задач комиссии;

      4) приглашать на заседания комиссии и заслушивать первых руководителей, а в их отсутствие - лиц, исполняющих обязанности первого руководителя государственного органа и организации, по вопросам, связанным с реализацией задач и функций комиссии;

      5) создавать подкомиссии для рассмотрения вопросов, входящих в компетенцию комиссии, по тематическим блокам.

5. Порядок формирования и деятельности комиссии

      7. Состав комиссии определяется Президентом Республики Казахстан по предложению Правительства Республики Казахстан.

      8. В состав комиссии входят:

      1) председатель комиссии;

      2) заместители председателя комиссии;

      3) секретарь комиссии;

      4) члены комиссии.

      9. Председатель комиссии руководит ее деятельностью, проводит заседания комиссии, планирует ее работу, осуществляет общий контроль за реализацией ее предложений и несет ответственность за деятельность, осуществляемую комиссией. Во время отсутствия председателя комиссии его функции выполняет назначенный им заместитель председателя комиссии.

      10. Секретарь комиссии координирует работу по обеспечению деятельности комиссии, подготавливает протоколы заседаний комиссии.

      11. Члены комиссии не имеют права делегировать свои полномочия по участию в заседаниях другим лицам.

      11-1. На заседаниях комиссии принимает участие член Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета в качестве наблюдателя (без права голосования) при рассмотрении вопросов, связанных с формированием проекта республиканского бюджета на плановый период.

      Сноска. Положение дополнено пунктом 11-1 в соответствии с Указом Президента РК от 09.12.2016 № 388 (вводится в действие с 01.01.2017).

      12. План-график работы устанавливается комиссией. Согласование с членами комиссии и рассылка плана-графика работы комиссии осуществляется за месяц до начала работы комиссии по рассмотрению бюджетных заявок и проектов стратегических планов или проектов изменений и дополнений в стратегические планы.

      Сноска. Пункт 12 в редакции Указа Президента РК от 01.11.2012 № 419.

      13. Решения комиссии принимаются простым большинством голосов членов комиссии, а также путем опроса и считаются принятыми, если за них подано большинство голосов от общего числа членов комиссии. Члены комиссии при принятии решений обладают равными голосами. В случае равенства голосов голос председателя комиссии является решающим.

      Сноска. Пункт 13 в редакции Указа Президента РК от 13.12.2010 № 1123.

      14. Принятое решение комиссии оформляется протоколом, подписываемым председателем и секретарем комиссии и выражающим единое мнение всех членов комиссии. В случае несогласия с принятым решением члены комиссии вправе выразить в письменном виде свое особое мнение, приобщаемое к протоколу комиссии.

      Сноска. Пункт 14 в редакции Указа Президента РК от 13.12.2010 № 1123.

      15. Решения комиссии, принятые с целью выполнения возложенных на нее задач, подлежат обязательному рассмотрению и исполнению в указанный срок всеми государственными органами.

      16. Рабочим органом комиссии является центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию.

      Порядок организации деятельности комиссии разрабатывается и определяется рабочим органом комиссии.

      Сноска. Пункт 16 в редакции Указа Президента РК от 06.08.2014 № 888; с изменениями, внесенными Указом Президента РК от 12.01.2016 № 171.

      17. В период между заседаниями комиссии организационные вопросы ее деятельности решает рабочий орган комиссии.

      Вопросы, входящие в компетенцию комиссии, рассматриваются рабочим органом не более двадцати рабочих дней и выносятся на рассмотрение комиссии при условии наличия полного пакета документов.

      Материалы для рассмотрения на заседании комиссии направляются членам комиссии рабочим органом не позднее двух рабочих дней до даты проведения заседания.

      Сноска. Пункт 17 в редакции Указа Президента РК от 01.11.2012 № 419.

      18. Функциями рабочего органа являются подготовка материалов к заседаниям комиссии в соответствии со сроками и повестками дня, определяемыми комиссией или рабочим органом, рассылка их членам комиссии, подготовка протоколов заседаний комиссии, доведение протоколов заседаний комиссии и соответствующих материалов Счетному комитету по контролю за исполнением республиканского бюджета и выписок из протокольных решений комиссии членам комиссии, государственным органам и организациям по вопросам, входящим в их компетенцию, а также другие функции, вытекающие из нормативных правовых актов и настоящего положения.

      Сноска. Пункт 18 в редакции Указа Президента РК от 09.12.2016 № 388 (вводится в действие с 01.01.2017).

6. Прекращение деятельности комиссии

      19. Основанием для прекращения деятельности комиссии является принятие Президентом Республики Казахстан решения о прекращении ее деятельности.

      20. При наступлении обстоятельства, указанного в пункте 19 настоящего Положения, влекущего прекращение деятельности комиссии, Президенту Республики Казахстан и Правительству Республики Казахстан комиссией направляется письмо-отчет о проделанной работе.