"Сот органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік қызметтер стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Президентінің 2011 жылғы 26 қыркүйектегі № 153 Жарлығы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Президентінің 2012 жылғы 1 тамыздағы № 361 Жарлығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Президентінің 2012.08.01 № 361 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Жарлығымен.

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-1-бабына сәйкес ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:
      1. Қоса беріліп отырған «Сот органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою» мемлекеттік қызметтер стандарты бекітілсін.
      2. Осы Жарлық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Президенті                                 Н. Назарбаев

Қазақстан Республикасы   
Президентінің       
2011 жылғы 26 қыркүйектегі
№ 153 Жарлығымен     
бекітілген        

«Сот органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою»
мемлекеттік қызметтер стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасының Жоғарғы Соты жанындағы Соттардың қызметін қамтамасыз ету департаменті (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының аппараты) (бұдан әрі – Департамент) мына мекен-жай бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсетеді: 010000, Астана қаласы, Есіл өзенінің сол жақ жағалауы, Д. Қонаев көшесі, 39-үй.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтер нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. «Қазақстан Республикасының Шетелдік ресми құжаттарды заңдастыру талаптарын жоятын конвенцияға қосылуы туралы» Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 30 желтоқсандағы Заңының, Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 3 қарашадағы № 1093 Жарлығымен бекітілген Департамент туралы ереженің 11-тармағы 22) тармақшасының негізінде мемлекеттік қызметтер жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат және мемлекеттік қызметтер стандарты осы стандарттың 1-тармағында көрсетілген мекен-жайда орналасқан Департаменттің ақпараттық стендінде және www.supcourt.kz сайтында орналастырылған.
      5. Мемлекеттік қызметтердің аяқталу нысаны қағаз тасымалдағышта сот органынан шығатын ұсынылған ресми құжатқа апостиль қою немесе мемлекеттік қызметтер ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап беру болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызметтер жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – тұтынушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызметтер көрсетудің мерзімдері:
      1) осы стандарттың 11-тармағында айқындалған қажетті құжаттарды тұтынушы тапсырған сәттен бастап – 8 сағаттың ішінде;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтетін ең көп уақыт – 30 минут;
      3) апостиль қойылған құжаттарды алу кезінде кезек күтетін ең көп уақыт – 30 минут.
      Ұсынылған құжаттарға тексеру жүргізуге байланысты бір тұтынушыны қабылдауға, сондай-ақ құжаттарды беру кезінде жұмсалатын уақыт 20 минуттан аспайды.
      Тиісті қойылған қол үлгілерін, мөрлердің немесе мөртабандардың бедерлерін қосымша талап ету қажет болған жағдайда құжаттарды беру 10 күнге дейін ұзартылады.
      Сот органдарынан құжаттарды талап етуді Департамент жүзеге асырады.
      8. Мемлекеттік қызметтерді көрсеткені үшін «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» 2008 жылғы 10 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Кодексінің (Салық кодексі) 540-бабына сәйкес мемлекеттік баж алынады.
      9. Мемлекеттік қызметтер сенбі, жексенбі, мереке және демалыс күндерін қоспағанда, күн сайын ұсынылады. Құжаттарды қабылдау сағат 9.00-ден 12.00-ге дейін жүргізіледі, үзіліс 12.30-дан 14.00-ге дейін, құжаттарды беру 16.00-ден 18.30-ға дейін жүргізіледі.
      Алдын ала жазылу және мемлекеттік қызметтерді жеделдетіп ресімдеу жүргізілмейді.
      10. Мемлекеттік қызметтерді тұтынушыларды қабылдау Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының ғимаратында орналасқан үй-жайда жүзеге асырылады.
      Тұтынушылардың күтуге арналған орны қажетті жиһазбен (теледидар, кресло, диван, құжаттарды толтыруға және жасап-дайындауға арналған үстел, ақпараттық стенд) жабдықталған.
      Дене мүмкіндігі шектеулі адамдарға қызмет көрсету жағдайлары көзделген. Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының ғимаратына іргелес аумақта автокөлік құралдарын қоятын тұраққа орындар бөлінген.

2. Мемлекеттік қызметтер көрсетудің тәртібі

      11. Мемлекеттік қызметтерді алу үшін тұтынушы немесе оның уәкілетті өкілі Департаментке мынадай құжаттарды:
      1) жеке басын куәландыратын құжатты;
      2) сот органдарынан шығатын ресми құжатты;
      3) егер тұтынушы өзі келе алмаған жағдайда, нотариус куәландырған уәкілетті тұлғаға берілген сенімхатты ұсынады.
      Заңды тұлғаның өкілі заңда белгіленген тәртіппен ресімделген заңды тұлғаның атынан сенімхат бойынша өтініш жасай алады;
      4) мемлекеттік қызметтер көрсеткені үшін мемлекеттік баждың төленгені туралы түбіртекті ұсынады.
      12. Тұтынушы мемлекеттік қызметтерді алу үшін өтініш жасаған кезде Департаменттің апостиль қоюға уәкілетті маманы тұтынушыға толтыру үшін өтініш-бланк береді, оның үлгісі Департаменттің ақпараттық стендінде және www.supcourt.kz сайтында орналастырылған.
      13. Мемлекеттік қызметтерді алу үшін тұтынушы осы стандарттың 1-тармағында көрсетілген мекен-жай бойынша № 2.017 кабинетке хабарласуы қажет.
      14. Апостиль қоюға уәкілетті маман құжатқа қол қойған адамның қолының түпнұсқаға және оның өкілеттігін растауға, сондай-ақ құжатты бекіткен мөрдің немесе мөртабанның Департаменттегі үлгілер бойынша түпнұсқаға сәйкестігі тұрғысынан ұсынылған ресми құжатқа тексеру жүргізеді.
      Тұтынушылармен қатынастардың толық ашықтығын қамтамасыз ету қағидатын сақтай отырып, жүргізілетін тексеру қатаң түрде тұтынушының қатысуымен жүзеге асырылады.
      Апостиль қоюға уәкілетті маман жүргізілген тексерудің нәтижелері бойынша апостиль қою не одан бас тарту туралы шешім қабылдайды, бұл туралы өтінішке қол қояды.
      15. Құжаттардың алынғаны туралы растау ретінде тұтынушыға өтініштің түбіршегі жыртылып беріледі, онда:
      1) өтініш қабылданған дата мен уақыт;
      2) өтінішті қабылдаған маманның тегі, аты-жөні және қолы;
      3) құжаттар берілетін дата мен уақыт көрсетіледі.
      Апостиль қоюға уәкілетті маман апостиль қоюға қабылданған құжаттарды апостиль қоюға ұсынылған құжаттарды жазу кітабына тіркейді, сондай-ақ апостиль қояды.
      16. Департаментте апостиль қойылған ресми құжаттарды беру тұтынушының өзі немесе оның уәкілетті өкілі келген жағдайда жүзеге асырылады.
      17. Мынадай жағдайларда:
      1) осы стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттар болмаған кезде;
      2) апостиль қоюға ұсынылған құжатта қателер (түзетулер, тазартып өшіру) анықталған кезде;
      3) егер лауазымды адамның құжаттағы қойған қолы және (немесе) мөр және (немесе) мөртабан бедері Департаменттегі үлгілерге сәйкес келмесе;
      4) егер құжатқа қол қойған лауазымды адамның оған қол қоюға өкілеттігі болмаса;
      5) апостиль қоюға ұсынылған құжат тиісінше ресімделмеген жағдайда мемлекеттік қызметтерді ұсынудан бас тартылуы мүмкін.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Департамент мемлекеттік қызметтерді ұсыну кезінде: адамның конституциялық құқықтары мен бостандықтарының сақталуы, заңдылықтың сақталуы, көрсетілетін қызмет туралы толық ақпараттың берілуі, әдептілік, құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету, ақпараттарды қорғау және құпиялылығын сақтау қағидаттарын басшылыққа алады.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызметтер көрсетудің нәтижелері осы стандартқа 1-қосымшаға сәйкес сапа және тиімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Департаменттің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасы мен тиімділігі көрсеткіштерінің нысаналы мәндері Департамент басшысының өкімімен жыл сайын бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты тұтынушы www.supcourt.kz сайты арқылы не (8 7172) 74-75-85 телефоны арқылы хабарласып алуына болады.
      22. Көрсетілген мемлекеттік қызметтердің нәтижелерімен келіспеген жағдайда тұтынушының осы стандартқа 2-қосымшада байланыс деректері көрсетілген Департамент басшысының не оның орынбасарларының атына шағыммен жүгінуге құқығы бар.
      Шағым осы стандартқа 1-тармақта көрсетілген мекен-жайға поштамен жіберіледі не № 0.004 кабинетте қолма-қол қабылданады.
      23. Мемлекеттік қызметтерді көрсететін лауазымды адамдар дөрекі қызмет көрсеткен жағдайларда, тұтынушының Департамент басшысының немесе оның орынбасарларының атына шағыммен жүгінуге құқығы бар.
      24. Көрсетілген мемлекеттік қызметтер нәтижелерімен келіспеген жағдайда тұтынушының сотқа жүгінуге құқығы бар.
      25. Шағым еркін нысанда ресімделеді.
      26. Қабылданған шағым Департаменттің ақпаратты есепке алу журналында тіркеледі және «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» 2007 жылғы 12 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген мерзімдерде қаралады.
      Тұтынушыға датасы, уақыты, шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі.

«Сот органдарынан шығатын  
ресми құжаттарға апостиль қою»
мемлекеттік қызметтер    
стандартына 1-қосымша     

Кесте. Сапа және тиімділік көрсеткіштерінің мәндері

Сапа және тиімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылғы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есепті жылдағы  ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақтылылығы

1.1. Құжат тапсырылған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызмет көрсетуді ұсыну оқиғаларының %-ы (үлесі)




2. Сапасы

2.1. Қызмет көрсетуді ұсыну процесінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




3. Тиімділігі

3.1. Қызмет көрсетуді ұсыну сапасына және оны ұсыну тәртібі туралы ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




3.2. Ақпаратқа электрондық форматта қол жеткізуге болатын қызмет көрсетудің %-ы (үлесі)




4. Шағымдану процесі

4.1. Шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




5. Әдептілік

5.1. Персоналдың әдептілігіне қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




«Сот органдарынан шығатын  
ресми құжаттарға апостиль қою»
мемлекеттік қызметтер     
стандартына 2-қосымша    

Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Соттардың
қызметін қамтамасыз ету департаменті
(Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының аппараты)
басшылығының байланыс деректері

Апостиль қоюға уәкілетті мемлекеттік органның атауы

Орналасқан мекен-жайы

Департамент басшылығының байланыс деректері

Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Соттардың қызметін қамтамасыз ету департаменті (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының аппараты)

Астана қаласы,
Есіл өзенінің сол жақ жағалауы,
Д. Қонаев көшесі, 39-үй
ресми сайт:
www.supcourt.kz

1) Департамент басшысы қабылдау бөлмесінің телефоны: (8 7172) 74-75-64
2) Департамент басшысының бірінші орынбасары қабылдау бөлмесінің телефоны: (8 7172) 74-76-00
3) Департамент басшысының орынбасары қабылдау бөлмесінің телефоны: (8 7172) 74-76-03

Об утверждении стандарта государственной услуги "Апостилирование официальных документов, исходящих из судебных органов"

Указ Президента Республики Казахстан от 26 сентября 2011 года № 153. Утратил силу Указом Президента Республики Казахстан от 1 августа 2012 года № 361

      Сноска. Утратил силу Указом Президента РК от 01.08.2012 № 361 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" ПОСТАНОВЛЯЮ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги "Апостилирование официальных документов, исходящих из судебных органов".
      2. Настоящий Указ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Президент
      Республики Казахстан                       Н. Назарбаев

УТВЕРЖДЕН             
Указом Президента Республики Казахстан
от 26 сентября 2011 года № 153  

СТАНДАРТ
государственной услуги "Апостилирование официальных
документов, исходящих из судебных органов"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга оказывается Департаментом по обеспечению деятельности судов при Верховном суде Республики Казахстан (аппаратом Верховного суда Республики Казахстан) (далее - Департамент) по адресу: 010000, город Астана, левый берег реки Ишим, улица Д. Кунаева, 39.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании Закона Республики Казахстан от 30 декабря 1999 года "О присоединении Республики Казахстан к Конвенции, отменяющей требование легализации иностранных официальных документов", подпункта 22) пункта 11 Положения о Департаменте, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 3 ноября 2010 года № 1093.
      4. Информация о государственной услуге и стандарт государственной услуги размещены на информационном стенде Департамента, расположенного по адресу, указанному в пункте 1 настоящего стандарта, и на сайте: www.supcourt.kz.
      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги является апостилирование представленного официального документа, исходящего из судебного органа, на бумажном носителе либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее - потребитель).
      7. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 настоящего стандарта, - в течение 8 часов;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - 30 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении апостилированных документов - 30 минут.
      Время, затрачиваемое на прием одного потребителя, обусловленное проведением проверки представленных документов, а также на выдачу документов, составляет не более 20 минут.
      В случае необходимости дополнительного истребования соответствующих образцов подписей, оттисков печатей или штампов, выдача документов продлевается до 10 дней.
      Истребование документов из судебных органов осуществляется Департаментом.
      8. За оказание государственной услуги взимается государственная пошлина в соответствии со статьей 540 Кодекса Республики Казахстан от 10 декабря 2008 года "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс).
      9. Государственная услуга предоставляется ежедневно, за исключением субботы, воскресенья, праздничных и выходных дней. Прием документов осуществляется с 9.00 до 12.00, перерыв с 12.30 до 14.00, выдача документов производится с 16.00 до 18.30.
      Предварительная запись и ускоренное оформление государственной услуги не производится.
      10. Прием потребителей государственной услуги осуществляется в помещении, расположенном в здании Верховного суда Республики Казахстан.
      Место для ожидания потребителей оснащено необходимой мебелью (телевизор, кресло, диван, стол для заполнения и формирования документов, информационный стенд).
      Предусмотрены условия для обслуживания лиц с ограниченными физическими возможностями. На территории, прилегающей к зданию Верховного суда Республики Казахстан, выделены места для парковки автотранспортных средств.

2. Порядок оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги потребитель или его уполномоченный представитель представляет в Департамент следующие документы:
      1) документ, удостоверяющий личность;
      2) официальный документ, исходящий из судебных органов;
      3) удостоверенную нотариусом доверенность на уполномоченное лицо, в случае если потребитель не может обратиться лично.
      Представитель юридического лица может обратиться по доверенности от имени юридического лица, оформленной в установленном законом порядке;
      4) квитанцию об оплате государственной пошлины за оказание государственной услуги.
      12. При обращении потребителя для получения государственной услуги специалист Департамента, уполномоченный на проставление апостиля, выдает потребителю бланк-заявление для заполнения, образец которого размещен на информационном стенде Департамента и на сайте: www.supcourt.kz.
      13. Для получения государственной услуги потребителю необходимо обратиться в кабинет № 2.017 по адресу, указанному в пункте 1 настоящего стандарта.
      14. Специалист, уполномоченный на проставление апостиля, осуществляет проверку представленного официального документа на соответствие подлинности подписи лица, подписавшего документ, и подтверждения его полномочий, а также подлинности печати и (или) штампа, которыми скреплен документ, по имеющимся в Департаменте образцам.
      Соблюдая принцип обеспечения полной прозрачности отношений с потребителями, проводимая проверка осуществляется строго в присутствии потребителя.
      По результатам проведенной проверки специалист, уполномоченный на проставление апостиля, принимает решение о проставлении апостиля либо об отказе в его проставлении, о чем расписывается в заявлении.
      15. В качестве подтверждения о получении документов потребителю отрывается корешок от заявления, в котором указываются:
      1) дата и время приема заявления;
      2) фамилия, инициалы и подпись специалиста, принявшего заявление;
      3) дата и время выдачи документов.
      Специалист, уполномоченный на проставление апостиля, регистрирует документы, принятые на апостилирование, в книге записей документов, представленных для проставления апостиля, а также проставляет апостиль.
      16. Выдача апостилированных официальных документов в Департаменте осуществляется при личном обращении потребителя или его уполномоченного представителя.
      17. В предоставлении государственной услуги может быть отказано в случаях:
      1) отсутствия документов, указанных в пункте 11 настоящего стандарта;
      2) выявления ошибок (исправлений, подчисток) в документе, представленном на апостилирование;
      3) если подпись должностного лица и (или) оттиск печати и (или) штампа на документе не соответствуют имеющимся в Департаменте образцам;
      4) если должностное лицо, подписавшее документ, не обладает полномочием на его подписание;
      5) в случае ненадлежащего оформления документа, представленного на апостилирование.

3. Принципы работы

      18. Департамент при предоставлении государственной услуги руководствуется следующими принципами: соблюдение конституционных прав и свобод человека, соблюдение законности, предоставление исчерпывающей информации об оказываемой услуге, вежливость, обеспечение сохранности документов, защита и конфиденциальность информации.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и эффективности в соответствии с приложением 1 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и эффективности государственной услуги, по которым оценивается работа Департамента, ежегодно утверждаются распоряжением Руководителя Департамента.

5. Порядок обжалования

      21. Информацию о порядке обжалования действий (бездействия) уполномоченных должностных лиц потребитель может получить на сайте: www.supcourt.kz либо обратившись по телефону (8 717 2) 74-75-85.
      22. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги потребитель имеет право обратиться с жалобой на имя Руководителя Департамента или его заместителей, контактные данные которых указаны в приложении 2 к настоящему стандарту.
      Жалоба может быть направлена по почте либо принята нарочно в кабинете № 0.004 по адресу, указанному в пункте 1 настоящего стандарта.
      23. В случаях некорректного обслуживания должностными лицами, оказывающими государственную услугу, потребитель имеет право обратиться с жалобой на имя Руководителя Департамента или его заместителей.
      24. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги потребитель имеет право обратиться в суд.
      25. Жалоба оформляется в произвольной форме.
      26. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета информации Департамента и рассматривается в сроки, установленные Законом Республики Казахстан от 12 января 2007 года "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц".
      Потребителю выдается талон с указанием даты, времени, фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу.

ПРИЛОЖЕНИЕ 1
к стандарту государственной услуги
"Апостилирование официальных документов,
исходящих из судебных органов"

      Таблица. Значения показателей качества и эффективности

Показатели качества и
эффективности
Нормативное
значение
показателя
Целевое
значение
показателя в
последующем
году
Текущее
значение
показателя
в отчетном
году
1 2 3 4
1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с момента
сдачи документа




2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством
процесса предоставления
услуги




3. Эффективность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги




3.2. % (доля) услуг,
информация, о которых
доступна в электронном
формате




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных существующим
порядком обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала




ПРИЛОЖЕНИЕ 2
к стандарту государственной услуги
"Апостилирование официальных документов,
исходящих из судебных органов"

     Контактные данные руководства Департамента по обеспечению
     деятельности судов при Верховном суде Республики Казахстан
          (аппарата Верховного суда Республики Казахстан)

Наименование
государственного
органа,
уполномоченного на
проставление апостиля

Адрес расположения

Контактные данные
руководства
Департамента

Департамент по
обеспечению
деятельности судов при
Верховном суде
Республики Казахстан
(аппарат Верховного
суда Республики
Казахстан)

город Астана, левый
берег реки Ишим,
улица Д. Кунаева, 39

 
официальный сайт:
www.supcourt.kz

1) Руководитель
Департамента, телефон
приемной
(8 717 2) 74-75-64

2) первый заместитель
Руководителя
Департамента, телефон
приемной
(8 717 2) 74-76-00

3) заместитель
Руководителя
Департамента, телефон
приемной
(8 717 2) 74-76-03