Қазақстан Халықтарының ассамблеясын құру туралы

Қазақстан Республикасы Президентiнiң Жарлығы 1995 жылғы 1 наурыздағы N 2066. Күші жойылды - ҚР Президентінің 2002.04.26. N 856 жарлығымен. ~U020856

      Қазақстан Республикасында қоғамдық тұрақтылық пен ұлтаралық татулық нығайту мақсатында және Қазақстан Республикасы Конституциясының 78-бабына сәйкес қаулы етемiн:
      1. Қазақстан Республикасы Президентiнiң жанынан консультативтiк

кеңесшi орган ретiнде Қазақстан Халықтарының ассамблеясы құрылсын.
     2. Қазақстан Халықтарының ассамблеясы туралы Ереже (қоса
берiлiп отыр) бекiтiлсiн.
     3. Қазақстан Халықтары ассамблеясының бiрiншi сессиясы
1995 жылғы 24 наурызда шақырылсын.
     4. Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi Қазақстан
Халықтары ассамблеясының бiрiншi сессиясын өткiзуге байланысты
мәселелердi шешетiн болсын.
     5. Осы Жарлық жарияланған күнiнен бастап күшiне енедi.
     
     Қазақстан Республикасының
          Президентi
                                    Қазақстан Республикасы
                                    Президентiнiң     
                                    1995 жылғы 1 наурыздағы
                                       N 2066 Жарлығымен
                                              Бекiтiлген
              Қазақстан Халықтарының ассамблеясы туралы
                           ЕРЕЖЕ
               I. Жалпы ережелер


      1. Қазақстан Халықтарының ассамблеясы (бұдан былай - Ассамблея) Қазақстан Республикасының Президентi жанындағы консультативтiк кеңесшiсi орган болып табылады.
      2. Ассамблея өз қызметiн:
      - Қазақстан Республикасының Конституциясына, заңдарына, Президенттiң актiлерiне және осы Ережеге сәйкес;
      - мүшелерiнiң тең құқылығы, жариялылық, демократия, Ассамблея мүшелерiнiң оның құрамындағы өздерiнiң қызметi үшiн дербес жауапкершiлiгi принциптерiне сүйенiп;
      - Қазақстан Республикасындағы мемлекеттiк органдармен, қоғамдық, оның iшiнде дiни бiрлестiктермен, қоғамдық аумақтық өзiн-өзi басқару органдарымен, сондай-ақ қызметi Ассамблеяның мақсаты мен мiндеттерiне қайшы келмейтiн халықаралық ұйымдармен және басқа мемлекеттердiң өзге де ұйымдарымен тығыз бiрлесiп жүзеге асырады.
      3. Ассамблеяның шешiмдерi ұсыныстық сипатта болады.

              II. Ассамблея қызметiнiң мақсаты, мiндеттерi
                       және негiзгi бағыттары

      4. Ассамблеяның мақсаты республикадағы оқиғаларға баға беру мен саяси ахуалды болжамдау негiзiнде қоғамның топтасуын қамтамасыз ететiн практикалық ұсыныстар әзiрлеу, сондай-ақ нәсiлдiк, ұлттық, әлеуметтiк тегiне, дiни сенiмi мен нанымына қарамастан Қазақстан азаматтарының құқықтары мен бостандықтары сақталуының кепiлi ретiндегi Қазақстан Республикасы Президентiнiң қызметiне жәрдемдесу болып табылады.
      5. Ассамблеяның қызметi мынадай мiндеттердi шешуге:
      - елдегi ұлтаралық татулық пен тұрақтылықтың сақталуына жәрдемдесуге;
      - Қазақстан аумағында тұрып жатқан ұлттар өкiлдерiнiң арасында достық қарым-қатынастардың дамуына ықпал ететiн мемлекеттiк саясатты жүргiзу жөнiнде ұсыныстар әзiрлеуге, тең құқылық принципiн сақтау негiзiнде олардың рухани-мәдени түлеуi мен дамуына жәрдемдесуге;
      - азаматтардың өркениеттiлiк пен демократиялық нормаларға сүйенетiн саяси мәдениетiн қалыптастыруға;
      - мемлекеттiң жүргiзiп отырған ұлттық саясатында әр алуан ұлттық мүдделердiң ескерiлуiн қамтамасыз етуге жәрдемдесуге;
      - қоғамда туындаған әлеуметтiк қарама-қайшылықтарды шешу үшiн мәмiлелер iздестiруге бағытталған.
      6. Ассамблея қызметiнiң негiзгi бағыттары:
      - қоғамның таяудағы және болашақтағы рухани дамуының тұжырымдамалары мен бағдарламаларын әзiрлеу, оларды мемлекеттiк органдар мен халық арасында талқыға салу, оларды жүзеге асыруға жәрдемдесу;
      - демократиялық өзгерiстердi қолдайтын қоғамдық пiкiрдi

қалыптастыруға қатысу;
     - әлеуметтiк тәжiке мен дауларды реттеу, жанжалды ахуалдарды 
шешу жөнiнде ұсыныстар әзiрлеу мен практикалық шараларды жүзеге
асыруға қатысу;
     - шетелдiк ұйымдармен ақпарат алмасу болып табылады;
     ұлтаралық қатынастарды дамыту мен нығайту жөніндегі қызметті 
ведомствоаралық үйлестіру;
<*>

     ұлттық саясат мәселелері жөніндегі заң жобаларына қоғамдық-құқықтық 
сараптама жасау.
<*>

     ЕСКЕРТУ. 6-тармақ толықтырылды - ҚР Президентінің 2000.10.03. N 450   
              жарлығымен.  

U000450_

 
              III. Ассамблея мүшелерi


      7. Ассамблеяны Республика Президентi өзi белгiлеген сандық құрамда ұлттық-мәдени орталықтар, ардагерлер кеңестерi өкiлдерiнiң, сондай-ақ халық арасындағы беделiн, қоғамдық-саяси белсендiлiгiн, практикалық қызмет тәжiрибесiн ескере отырып, басқа да адамдардың iшiнен жасақтайды.
      Ассамблея мүшелігіне кандидаттар ұлттық-мәдени орталықтардың ұсыныстары бойынша облыстардың, Астана мен Алматы қалаларының кіші Ассамблеяларының Кеңесінің немесе сессиясының шешімімен ұсынылады. Республикалық қоғамдық бірлестіктер мен мемлекеттік органдардан Ассамблея мүшелігіне кандидаттарды Ассамблеяның Атқарушы хатшылығы ұсынады. Барлық кандидатуралар Ассамблея Кеңесінің мәжілісінде қаралып, Қазақстан

Халықтары ассамблеясы Төрағасының бекітуіне ұсынылады. Қазақстан 
Республикасының Тұңғыш Президенті ұсынылған кандидатураларды қабылдамай 
тастауға, Ассамблея құрамына өз қалауымен басқа адамдарды енгізуге 
хақылы. 
<*>

     ЕСКЕРТУ. 7-тармақ өзгерді - ҚР Президентінің 2000.10.03. N 450        
              жарлығымен.  

U000450_

 
     8. Қазақстан халықтарының кiшi ассамблеялары:
     облыс әкiмдерi жанындағы консультативтiк кеңесшi органдар
болып табылады;
     әр облыста ұлттық-мәдени орталықтардың, ардагерлер 
кеңестерiнiң, облыстық әкiмшiлiктер мен мәслихаттардың өкiлдерiнен 
жасақталады;
     оларға облыс әкiмдерi басшылық етiп, дербес құрамын
бекiтедi;
     өз қызметiнде Қазақстан Республикасының Конституциясын,
заңдарын, Президенттiң актiлерi мен осы Ереженi басшылыққа алады.
               IV. Ассамблея мүшелерiнiң құқықтары мен мiндеттерi
     9. Ассамблея мүшелерi:
     - Ассамблеяның практикалық қызметiнiң мәселелерiн талқылауға;
     - өз пiкiрiн Ассамблея шешiм қабылдағанға дейiн де, одан
кейiн де бiлдiруге;
     - ассамблея қызметiне қатысуын тоқтата тұруға немесе оның
құрамынан шығуға құқылы.


      Ассамблея шеңберiнде азшылықтың өз көзқарасы және айқындамасын еркiн бiлдiру құқығына кепiлдiк берiледi. Бұл ретте азшылықтың Ассамблея атынан сөйлеуге және қабылданған шешiмдердiң жүзеге асырылуына кедергi жасауға құқы жоқ.
      10. Ассамблея мүшелерi:
      Қазақстан Республикасының Конституциясына, заңдарына, Президенттiң актiлерi мен осы Ережеге сәйкес iс-қимыл жасауға;
      - Ассамблеяның мақсаты мен мiндеттерiне қол жеткiзуге белсене қатысуға;
      - Ассамблея беделiне қамқорлық жасауға және оның идеялары мен қызметiн белсене насихаттауға;
      - Ассамблея тапсырмаларын тыңғылықты орындауға мiндеттi.

           V. Ассамблеяның жұмысын ұйымдастыру және оның тәртiбi

      11. Қазақстан Республикасының Президентi Ассамблеяның Төрағасы болып табылады.
      Ассамблея Төрағасының Ассамблея мүшелерiнiң ұсынысы бойынша Республика Президентi тағайындайтын екi орынбасары болады.
      12. Ассамблеяны Қазақстан Республикасының Президентi шақырады. Ассамблеяның өткiзiлу уақыты, орны және болжалды күн тәртiбi Ассамблея жұмысының басталуынан бiр ай бұрын хабарланады.
      Ассамблея жылына кемiнде бiр рет шақырылады.
      13. Кезектен тыс Ассамблеяны Қазақстан Республикасының Президентi өз бастамашылығы бойынша немесе Ассамблея мүшелерiнiң жалпы санынан кемiнде үштен бiрiнiң өтiнiшi бойынша шақырады және шешiм қабылданған күннен бастап бiр ай мерзiмде өткiзiледi.
      14. Егер Ассамблеяның жұмысына оның мүшелерiнiң жалпы санынан кемiнде үштен екiсi қатысса Ассамблея құқылы деп саналады. Егер ассамблеяға қатысып отырған мүшелерiнiң жартысынан көбi дауыс берсе Ассамблеяның шешiмi қабылданған деп есептеледi. Шешiм қабылдау кезiнде дауыс беру нысанынан Ассамблея белгiлейдi.
      15. Ассамблея:
      - осы Ереженi өзгерту мен толықтыру туралы ұсыныстарды қарастыруға және оларды Қазақстан Республикасы Президентiнiң бекiтуiне енгiзуге;
      - Ассамблеяның тұжырымдамалары мен мақсатты бағдарламаларын қабылдауға;
      - Ассамблея мүшелерiнiң есептерiн тыңдауға;
      - Қазақстан Республикасының Президентiне Ассамблеяның, оның құрылымдарының қызметiн қайта құру немесе тоқтату туралы Ассамблея мүшелерiнiң кемiнде үштен екiсiнiң көпшiлiк даусымен ұсыныс енгiзуге;
      - оның құзырына жатқызылған өзге де мәселелердi қарастырып, шешуге құқылы.
      16. Қазақстан Халықтары ассамблеясының мәжiлiстерi арасында жұмыс жүргiзу үшiн Республика Президентiнiң шешiмiмен ұлттық-мәдени орталықтардың, ардагерлер кеңестерiнiң өкiлдерiнен, кiшi Ассамблеялардың басшыларынан, сондай-ақ Ассамблеяның құрамына кiретiн басқа да адамдардан Ассамблея Кеңесi құрылады.
      ЕСКЕРТУ. 16-тармақ өзгерді - ҚР Президентінің 2000.10.03. N 450
                жарлығымен. U000450_

      VI. Ассамблеяны басқару құрылымы және қаржыландыру. <*>

      17. Қазақстан Халықтары - ассамблеясының жұмысына жалпы басшылықты Ассамблея Төрағасы - Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті жүзеге асырады.
      Ассамблеяның жоғарғы органы оның сессиясы болып табылады. Сессия шешімдерінің ұсыныстық сипаты болады.
      Ассамблея Төрағасының орынбасарлары Ассамблея сессиялары мен оның Кеңесі мәжілістерінің аралығында Ассамблея Кеңесіне басшылық етеді, Ассамблеяның Атқарушы хатшылығының жұмысын басқарады, өкілдік функцияларды жүзеге асырады, Ассамблея Төрағасының жекелеген тапсырмаларын орындайды.
      Ассамблеяның жұмыс органы Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің құрылымдық бөлімшесінің құрамына енетін оның Атқарушы хатшылығы болып табылады.
      Кіші Ассамблеялардың Атқарушы хатшылықтарының жауапты қызметкерлері облыстардың, Астана мен Алматы қалаларының әкімдері аппаратының қызметкерлері болып табылады деп белгіленсін
      ЕСКЕРТУ. 17-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Президентiнiң 1998.04.17.
               N 3913 жарлығымен. U983913_
      ЕСКЕРТУ. VI-тарау және 17-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Президентінің
               2000.10.03. N 450 жарлығымен. U000450_

      18. Ассамблея қызметiн қаржыландыру республиканың және облыстардың бюджеттiк қаражаты, сондай-ақ қолданылып жүрген заңдарға қайшы келмейтiн ерiктi құрмалдықтар есебiнен жүзеге асырылады.

         VII. Ассамблеяның қызметiн тоқтату тәртiбi

      19. Ассамблеяның қызметiн қайта құру немесе тоқтату туралы шешiмдi Қазақстан Республикасының Президентi өз бастамашылығы бойынша немесе Ассамблея мүшелерiнiң жалпы санынан кемiнде үштен екiсiнiң ұсынысы бойынша қабылдайды.
      20. Ассамблеяның қызметiн қайта ұйымдастыру немесе тоқтату туралы ақпарат баспасөзде жарияланады.

Об образовании Ассамблеи народов Казахстана

Указ Президента Республики Казахстан от 1 марта 1995 г. N 2066 Утратил силу Указом Президента РК от 26 апреля 2002 г. N 856 ~P020856

      В целях укрепления общественной стабильности и межнационального согласия в Республике Казахстан и в соответствии со статьей 78 Конституции Республики Казахстан постановляю:
      1. Образовать Ассамблею народов Казахстана как консультативно-совещательный орган при Президенте Республики Казахстан.
      2. Утвердить Положение об Ассамблее народов Казахстана (прилагается).
      3. Созвать первую сессию Ассамблеи народов Казахстана 24 марта 1995 г.
      4. Кабинету Министров Республики Казахстан рассмотреть и решить вопросы, связанные с проведением первой сессии Ассамблеи народов Казахстана.
      5. Настоящий Указ вступает в силу со дня опубликования.
Президент Республики Казахстан
                                            Утверждено

Указом Президента Республики Казахстан от 1 марта 1995 г. N 2066


                          Положение
               об Ассамблее народов Казахстана

                      I. Общие положения
      1. Ассамблея народов Казахстана (в дальнейшем - Ассамблея) является консультативно-совещательным органом при Президенте Республики Казахстан.
      2. Ассамблея осуществляет свою деятельность:
      в соответствии с Конституцией, законами, актами Президента Республики Казахстан и настоящим Положением;
      на принципах равноправия ее членов, гласности, демократии, персональной ответственности членов Ассамблеи за деятельность в ее составе;
      в тесном взаимодействии с государственными органами, общественными, в том числе религиозными, объединениями, органами территориального общественного самоуправления в Республике Казахстан, а также международными и иными организациями других государств, деятельность которых не противоречит целям и задачам Ассамблеи.
      3. Решения Ассамблеи носят рекомендательный характер.

                 II. Цели, задачи и основные направления
                           деятельности Ассамблеи
      4. Целью Ассамблеи является выработка на основе оценки событий и прогнозов политической ситуации в республике практических рекомендаций, обеспечивающих консолидацию общества, а также оказание содействия Президенту Республики Казахстан в его деятельности как гаранту соблюдения прав и свобод граждан Казахстана независимо от их расовой, национальной, социальной принадлежности, вероисповедания и убеждений.
      5. Деятельность Ассамблеи направлена на решение следующих задач:
      содействие сохранению межнационального согласия и стабильности в стране;
      выработка предложений по проведению государственной политики, способствующей развитию дружественных отношений между представителями национальностей, проживающими на территории Казахстана, содействие их духовно-культурному возрождению и развитию на основе соблюдения принципа равноправия;
      формирование политической культуры граждан, опирающейся на цивилизованные и демократические нормы;
      содействие обеспечению учета многообразных национальных интересов в проводимой государством национальной политике;
      поиск компромиссов для разрешения возникающих в обществе социальных противоречий.
      6. Основными направлениями деятельности Ассамблеи являются:
      разработка проектов концепций и программ духовного развития общества на ближайшую и отдаленную перспективу, обсуждение их в государственных органах и среди населения, содействие их осуществлению;
      участие в формировании общественного мнения в поддержку демократических преобразований;
      выработка рекомендаций и участие в реализации практических мер по урегулированию социальных разногласий и споров, разрешению конфликтных ситуаций;
      обмен информацией с зарубежными организациями;
      межведомственная координация деятельности по развитию и укреплению межнациональных отношений;
      общественно-правовая экспертиза законопроектов по вопросам национальной политики. <*>
      Сноска. В пункт 6 внесены изменения - Указом Президента РК от 3 октября 2000 г. N 450 U000450_ .

                       III. Члены Ассамблеи
      7. Ассамблея формируется Президентом Республики в утверждаемом им количественном составе из числа представителей национально- культурных центров, советов ветеранов, а также иных лиц с учетом их авторитета среди населения, общественно-политической активности, опыта практической деятельности.
      Кандидаты в члены Ассамблеи по предложениям национально-культурных центров выдвигаются решением Совета или сессии малых ассамблей областей, городов Астаны и Алматы. Кандидаты от республиканских общественных объединений и государственных органов рекомендуются Исполнительным секретариатом Ассамблеи. Все кандидатуры рассматриваются на заседании Совета Ассамблеи и представляются на утверждение Председателю Ассамблеи народов Казахстана. Первый Президент Республики Казахстан вправе отклонить предложенные кандидатуры, ввести в состав Ассамблеи по своему усмотрению других лиц. <*>
      Сноска. В пункт 7 внесены изменения - Указом Президента РК от 3 октября 2000 г. N 450 U000450_ .

      8. Малые ассамблеи народов Казахстана:
      выступают в качестве консультативно-совещательных органов при главах областных администраций;
      формируются в каждой области из представителей национально-культурных центров, советов ветеранов, областных администраций и маслихатов;
      возглавляются главами областных администраций, которые утверждают их персональный состав;
      в своей деятельности руководствуются Конституцией, законами, актами Президента Республики Казахстан и настоящим Положением.

               IV. Права и обязанности членов Ассамблеи
      9. Члены Ассамблеи имеют право:
      обсуждать вопросы практической деятельности Ассамблеи;
      высказывать свое мнение как до, так и после принятия решения Ассамблеей;
      приостанавливать свое участие в ее деятельности или выходить из состава Ассамблеи.
      В рамках Ассамблеи меньшинству гарантируется право на свободу взглядов и позиций. При этом меньшинство не вправе выступать от имени Ассамблеи и препятствовать реализации принятых решений.
      10. Члены Ассамблеи обязаны:
      действовать в соответствии с Конституцией, законами, актами Президента Республики Казахстан и настоящим Положением;
      активно участвовать в достижении целей и задач Ассамблеи;
      заботиться об авторитете Ассамблеи и активно пропагандировать ее идеи и деятельность;
      добросовестно выполнять поручения Ассамблеи.

                V. Организация и порядок работы Ассамблеи
      11. Председателем Ассамблеи является Президент Республики Казахстан.
      Ассамблея имеет двух заместителей Председателя, назначаемых Президентом Республики по предложению членов Ассамблеи.
      12. Ассамблея созывается Президентом Республики Казахстан. О дате, месте проведения и предполагаемой повестке дня Ассамблеи объявляется за месяц до начала работы Ассамблеи.
      Ассамблея созывается не реже одного раза в год.
      13. Внеочередная Ассамблея созывается Президентом Республики Казахстан по собственной инициативе или по просьбе не менее трети от общего числа членов Ассамблеи и проводится в месячный срок со дня принятия решения.
      14. Ассамблея считается правомочной, если в ее работе принимает участие не менее двух третей от общего числа членов Ассамблеи. Решение Ассамблеи считается принятым, если за него поданы голоса более половины присутствующих членов Ассамблеи. Форму голосования при принятии решения определяет Ассамблея.
      15. Ассамблея вправе:
      рассматривать предложения об изменении и дополнении настоящего Положения и вносить их на утверждение Президенту Республики Казахстан;
      принимать концепции и целевые программы Ассамблеи;
      заслушивать отчеты членов Ассамблеи;
      вносить предложение Президенту Республики Казахстан большинством, не менее двух третей голосов членов Ассамблеи о ее реорганизации или прекращении деятельности Ассамблеи, ее структур;
      рассматривать и решать иные вопросы, отнесенные к ее компетенции.
      16. Для ведения работы между заседаниями Ассамблеи народов Казахстана решением Президента Республики образуется Совет Ассамблеи из числа представителей национально-культурных центров, советов ветеранов, руководителей малых ассамблей, а также иных лиц, входящих в состав Ассамблеи. <*>
      Сноска. В пункт 16 внесены изменения - Указом Президента РК от 3 октября 2000 г. N 450 U000450_ .

            VI. Структура управления и финансирование Ассамблеи

      17. Общее руководство работой Ассамблеи народов Казахстана осуществляет Председатель Ассамблеи - Первый Президент Республики Казахстан.
      Высшим органом Ассамблеи является ее сессия. Решения сессии носят рекомендательный характер.
      Заместители Председателя Ассамблеи между сессиями Ассамблеи и заседаниями ее Совета возглавляют Совет Ассамблеи, руководят работой Исполнительного секретариата Ассамблеи, осуществляют представительские функции, выполняют отдельные поручения Председателя Ассамблеи.
      Рабочим органом Ассамблеи является ее Исполнительный секретариат,

входящий в состав структурного подразделения Администрации Президента 
Республики Казахстан.
     Установить, что ответственные работники исполнительных секретариатов 
малых ассамблей являются сотрудниками аппаратов акимов областей, городов 
Астаны и Алматы. 
<*>

     Сноска. Пункт 17 - в редакции Указа Президента РК от 3 октября 2000 
г. N 450  

U000450_

 .
     18. Финансирование деятельности Ассамблеи осуществляется за
счет бюджетных средств республики и областей, а также добровольных
пожертвований, не противоречащих действующему законодательству.
               VII. Порядок прекращения деятельности
                           Ассамблеи
     19. Решение о реорганизации или прекращении деятельности
Ассамблеи принимается Президентом Республики Казахстан по 
собственной инициативе или по предложению не менее двух третей
от общего числа членов Ассамблеи.
     20. Информация о реорганизации или прекращении деятельности
Ассамблеи публикуется в печати.