Қазақстан Республикасының мемлекеттiк қызметшiлерiне тәртiптiк жазалар қолданудың тәртiбi туралы Ереженi бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Президентiнiң Жарлығы 1996 жылғы 20 желтоқсан N 3279. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Президентінің 1999.12.31. N 321 жарлығымен. ~U990321

      Мемлекеттiк қызметшiлердiң тәртiбiн нығайту және жауапкершiлiгiн арттыру мақсатында "Мемлекеттiк қызмет туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң Заң күшi бар Жарлығының U952730_ 30-бабына сәйкес қаулы етемiн:
      1. Қазақстан Республикасының мемлекеттiк қызметшiлерiне тәртiптiк жазалар қолданудың тәртiбi туралы Ереже (қоса берiлiп отыр) бекiтiлсiн.
      2. Бiр ай мерзiмде:
      1) Қазақстан Республикасының Үкiметi бұрын шығарылған актiлерiн

 

осы Жарлыққа сәйкес келтiрсiн әрi орталық және жергiлiктi атқарушы

органдардың актiлерiнiң оған сәйкес келтiрiлуiн қамтамасыз етсiн;

     2) Қазақстан Республикасының Президентiне тiкелей бағынатын және

есеп беретiн мемлекеттiк органдар бұрын шығарылған актiлерiн осы

Жарлыққа сәйкес келтiрсiн.

     3. Осы Жарлық жарияланған күнiнен бастап күшiне енедi.


     Қазақстан Республикасының

             Президентi


                                       Қазақстан Республикасы

                                           Президентiнiң

                                     1996 жылғы 20 желтоқсандағы

                                         N 3279 Жарлығымен

                                             Бекiтiлген


            Қазақстан Республикасының мемлекеттiк қызметшiлерiне

                   тәртiптiк жазалар қолдану тәртiбi туралы

                                ЕРЕЖЕ


     I. Жалпы ережелер



 
       Мемлекеттiк қызметшiлердiң (бұдан былай - қызметшiлер) тәртiптiк жауапкершiлiгi - заңдық жауапкершiлiктiң бiр түрi, ол қызметшiлерге өздерiнiң қызметтiк мiндеттерiн атқарған кезде тәртiптiк терiс қылықтар жасағаны үшiн жүктеледi.
 
      II. Тәртiптiк терiс қылық
 
      Тәртiптiк терiс қылық (бұдан былай - терiс қылық) қызметшiнiң өзiне жүктелген мiндеттердi құқыққа қайшы келiп, атқармай қойған кiнәсi немесе тиiсiнше атқармауы, лауазымдық өкiлеттiктерiн асыра пайдаланғаны, мемлекеттiк және еңбек тәртiбiн бұзуы, сол сияқты "Мемлекеттiк қызмет туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң Заң күшi бар Жарлығымен (бұдан былай "Мемлекеттiк қызмет туралы" Жарлық) белгiленген мемлекеттiк қызметте болумен байланысты шектеулердi сақтамауы болып табылады.
 
      III. Тәртiптiк жаза және оның түрлерi
 
      1. Тәртiптiк жаза (бұдан былай - жаза) - қызметшiге уәкiлдi орган немесе лауазымды адам терiс қылық жасағаны үшiн қолдануы мүмкiн тәртiптiк жауапкершiлiк шарасы.
      2. "Мемлекеттiк қызмет туралы" Жарлықтың 30-бабына сәйкес

 

қызметшiлерге жазаның мынадай түрлерi қолданылуы мүмкiн:

     1) сөгiс;

     2) қызметiне толық сәйкес келмейтiнi туралы ескерту;

     3) кезектi бiлiктiлiк сыныбын берудi немесе неғұрлым жоғары

қызметке тағайындауды бiр жылға дейiн кiдiрту;

     4) мемлекеттiк қызметтен босату.

     3. Жасалуы заңда көзделген өзге жауапкершiлiкке әкелiп соғатын

әрекет үшiн жаза қолданылмайды.

     4. Берiлген жазалар туралы мәлiметтер мемлекеттiк органдардың

кадр қызметтерi жүзеге асыратын мемлекеттiк қызметшiлердiң жеке

iстерiне енгiзу жолымен есепке алынуға тиiс.


     IV. Жаза қолдану жағдайлары


     1. Жаза жасалған терiс қылықтың ауырлығына, түрiне және оны

жасаған адамның кiнәсiнiң дәрежесiне сәйкес келуге тиiс.

     2. Тәртiптiк жазаның түрiн айқындаған кезде:

     1) терiс қылықтың мазмұны мен сипаты;

     2) терiс қылық жасалған жағдаяттар;

     3) жасалған қылық әкелiп соққан немесе әкелiп соғуы мүмкiн

келеңсiз зардаптар;

     4) оны жасаған адамның бұрынғы мiнез-құлқы;

     5) мемлекеттiк қызмет стажы;

     6) қызметшiнiң жеке басын сипаттайтын өзге де жағдаяттар

ескерiледi.

     3. Бiрнеше қызметшi бiрлесiп терiс қылық жасаған кезде жаза

кiнәлiлердiң әрқайсысына жеке қолданылады.

     4. Жасалған терiс қылығы үшiн бiр ғана жаза берiледi.


     V. Жаза субъектiлерi және оны қолдану тәртiбi



 
       1. Қызметшiлерге жазаны лауазымдық өкiлеттiктерiне сәйкес жаза қолдану құқығы бар мемлекеттiк органдар немесе лауазымды адамдар қолданады.
      2. Жазаны:
      1) Мемлекет басшысы тағайындайтын қызметшiлерге, Президентке тiкелей бағынатын және есеп беретiн мемлекеттік органдар басшыларына және олардың орынбасарларына, орталық атқарушы органдардың басшылары мен олардың орынбасарларына, облыстардың, Ақмола мен Алматы қалаларының әкiмдерi мен олардың орынбасарларына өз бастамашылығы бойынша, Қазақстан Республикасы Жоғары тәртiптiк кеңесiнiң ұсынуы бойынша, осы қызметшiлердiң тiкелей басшыларының немесе Мемлекет басшысы уәкiлдiк берген лауазымды адамдардың ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Президентi қолдануы мүмкiн;
      2) Президент Әкiмшiлiгiнiң қызметшiлерiне - оның Басшысы өз ұйғаруы бойынша немесе Президент әкiмшiлiгiнiң құрылымдық бөлiмшелерi басшыларының ұсыныстары бойынша;
      3) Премьер-Министр Кеңсесi, орталық атқарушы органдар басшыларының орынбасарларына, ведомстволар мен Премьер-Министр Кеңсесi құрылымдық бөлiмшелерiнiң басшыларына - Үкiмет немесе Премьер-Министр өз ұйғаруы бойынша не тиiсiнше оның Кеңсесi Басшысының, Үкiметтiң өзге де мүшелерiнiң, Үкiмет құрамына кiрмейтiн басшыларының ұсыныстары бойынша;
      4) Премьер-Министр Кеңсесiнiң өзге қызметшiлерiне (қызметтен босату жағдайларын қоспағанда) - Үкiмет пен Премьер-Министр Кеңсесiнiң басшы лауазымды адамдарының ұйғаруы бойынша немесе Үкiмет Аппараты құрылымдық бөлiмшелерi басшыларының ұсынуы бойынша Премьер-Министр Кеңсесiнiң Басшысы;
      5) Парламент Палаталары аппараттарының басшыларына - Палаталар Төрағаларының ұсынуы бойынша осы Палаталардың Бюролары; Парламент Палаталары аппараттарының өзге қызметшiлерiне - осы аппараттардың басшылары;
      6) мемлекеттiк органдардың аумақтық бөлiмшелерiнiң басшыларына - жеке ұйғаруы бойынша немесе тиiстi әкiмдердiң ұсынуы бойынша осы органдардың басшылары;
      7) жергiлiктi атқарушы органдардың және мәслихаттар аппараттарының қызметшiлерiне - осы органдардың басшылары;
      8) өзге қызметшiлерге - жеке өзiнiң ұйғаруы бойынша немесе осы қызметшiлердiң тiкелей басшыларының ұсынуы бойынша мемлекеттiк органдардың басшылары қолданады.
      ЕСКЕРТУ. 2-тармақ өзгертiлдi - ҚР Президентiнiң 1997.12.03.
               N 3764 жарлығымен. U973764_
 
      3. Мемлекет басшысына тiкелей бағынатын және есеп беретiн мемлекеттiк органдар басшылары мен олардың орынбасарларына, орталық атқарушы органдар басшылары мен олардың орынбасарларына, облыстардың, Ақмола мен Алматы қалаларының әкiмдерiне және олардың орынбасарларына қатысты тәртiптiк iстердi Қазақстан Республикасының Жоғары тәртiптiк кеңесi қарап, кейiннен олардың тәртiптiк жауапкершiлiгiнiң деңгейi жөнiнде Республика Президентiне ұсыныс енгiзедi;
      ЕСКЕРТУ. V-тарау жаңа 3-тармақпен толықтырылды, 3-7-тармақтар
               тиiсiнше 4-8-тармақтар болып саналды - ҚР Президентiнiң
               1997.12.03. N 3764 Жарлығымен.
 
      4. Тәртiптiк жаза қолданылғанға дейiн қызметтiк тергеу жүргiзiлуi мүмкiн. Терiс қылық жасаған кiнәлi адамнан жазбаша түсiнiк талап етiлуi қажет.
      5. Кiнәлi адамның түсiнiк беруден бас тартуы жаза қолдану үшiн кедергi бола алмайды.
      6. Тиiстi мемлекеттiк органның кадр қызметi жазаға тартылған адамды қолданылған жаза туралы қол қойдырып немесе басқа тәсiлмен хабардар етедi.
      7. Қызметшiге берiлген жаза туралы тиiстi мемлекеттiк органның, оның алқасының отырысында, немесе тiзбесiн осы жазаны қолданған лауазымды адам анықтайтын қызметшiлер қатысып отырғанда жариялануы мүмкiн.
      8. Жаза қолдану туралы шешiмге шағымдану оның орындалуын тоқтата

 

алмайды.


     VI. Жазаларды қолдану мерзiмi


     Жаза терiс қылық жасалған күннен немесе бұл туралы ақпарат

алынған күннен бастап күнтiзбелiк отыз күн өткенге дейiн қолданылуы

мүмкiн. Қызметшiнiң тиiстi құжаттармен расталған еңбекке уақытша

қабiлетсiз кезеңi немесе демалыста болған кезеңi, егер әкiмшiлiкке

терiс қылық жасалғаны туралы осы кезең iшiнде немесе оның алдында

мәлiм болса, онда отыз күндiк мерзiмнiң күшi тоқтатыла тұрады.


     VII. Жазалар қолдану туралы актiлер


     1. Жазалар мынадай актiлер:

     1) Республика Президентiнiң жарлығын немесе өкiмiн;

     2) Республика Үкiметiнiң қаулысын;

     3) Республика Премьер-Министрiнiң өкiмiн;


 
       4) мемлекеттiк органдар басшыларының және өзге де уәкiлдi лауазымды адамдардың бұйрықтарын немесе заңда көзделген өзге де актiлерiн шығару жолымен қолданылады.
      2. Жаза қолдану туралы актiде жасалғаны үшiн жаза қолданылып отырған терiс қылық, жазаның түрi және жаза қолданылған адам көрсетiледi.
 
      VIII. Жазаның алынуы
 
      1. Жаза қолданылған күннен бастап бiр жылдың iшiнде қызметшiге жаңа жаза қолданылмаса, онда оған тәртiптiк жаза қолданылмаған болып саналады.
      2. Қызметшiге бiрнеше жаза қолданылған жағдайда ол уақыты бойынша соңғы жаза қолданылған күннен бастап бiр жыл мерзiм өткенге дейiн жазасы бар болып саналады.
      3. Егер қызметшi жаңа терiс қылық жасамаса және бұл орайда өзiн адал қызметшi ретiнде көрсетсе, жаза бiр жыл өткенге дейiн алынып тасталуы мүмкiн.
      4. Мемлекеттiк қызметшi қызметтiк мiндеттерiн тоқтатқан күнге

 

дейiн алынбаған жаза осы мiндеттер тоқталған күннен бастап алынған

болып саналады.

     5. Жазаның мерзiмiнен бұрын алынуын:

     1) оны қолданған лауазымды адам (орган) немесе жоғары тұрған

лауазымды адам (орган) жүргiзедi;

     2) және ол тиiстi актiмен жүргiзiледi, оны қызметшiге тиiстi

мемлекеттiк органның кадр қызметi хабарлайды.

     6. Жазаны мерзiмiнен бұрын алу үшiн жаза қолданылған қызметшiнiң

тiкелей басшысы қызметтiк сатылар бойынша өтiнiш бередi.


     IХ. Қызметшiлердiң оларды тәртiптiк жауапкершiлiкке тарту

         кезiндегi құқықтарының кепiлдiктерi



 
       Қызметшi өзiн тәртiптiк жауапкершiлiкке тартуға қатысты құжаттармен танысуға, заңда белгiленген тәртiппен өзiне қолданылған жазаға байланысты жоғары тұрған органға, лауазымды адамға немесе сотқа шағым беруге хақылы.
 

Об утверждении Положения о порядке наложения дисциплинарных взысканий на государственных служащих Республики Казахстан

Указ Президента Республики Казахстан от 20 декабря 1996 г. N 3279. Утратил силу - Указом Президента РК от 31 декабря 1999 г. N 321 ~U990321.

      В целях укрепления дисциплины и повышения ответственности государственных служащих, в соответствии со статьей 30 Указа Президента Республики Казахстан, имеющего силу Закона, U952730_ "О государственной службе" ПОСТАНОВЛЯЮ:
      1. Утвердить Положение о порядке наложения дисциплинарных взысканий на государственных служащих Республики Казахстан (прилагается).
      2. В месячный срок:
      1) Правительству Республики Казахстан привести ранее изданные акты в соответствие с настоящим указом и обеспечить приведение в соответствие с ним актов центральных и местных исполнительных органов;
      2) государственным органам, непосредственно подчиненными и подотчетным Президенту Республики Казахстан, привести ранее изданные акты в соответствие с настоящим Указом.
      3. Настоящий Указ вступает в силу со дня опубликования.
 

     Президент

     Республики Казахстан



                                       Утверждено Указом Президента



                                           Республики Казахстан

                                       от 20 декабря 1996 г. N 3279



 
 
                           П О Л О Ж Е Н И Е
             о порядке наложения дисциплинарных взысканий
           на государственных служащих Республики Казахстан
 
                          I. Общие положения
 
      Дисциплинарная ответственность государственных служащих (в дальнейшем - служащие) есть вид юридической ответственности, которую несут служащие за совершение дисциплинарных проступков при исполнении ими служебных обязанностей.
 
                     II. Дисциплинарный проступок
 
      Дисциплинарный проступок (в дальнейшем - проступок) есть противоправное, виновное неисполнение или ненадлежащее исполнение служащими возложенных на них обязанностей, превышение должностных полномочий, нарушение государственной и трудовой дисциплины, а равно несоблюдение установленных Указом Президента Республики Казахстан, имеющим силу Закона, "О государственной службе" (в дальнейшем - Указ "О государственной службе") ограничений, связанных с пребыванием на государственной службе.
 
               III. Дисциплинарное взыскание и его виды
 
      1. Дисциплинарное взыскание (в дальнейшем - взыскание) есть мера дисциплинарной ответственности, которая может быть наложена на служащего уполномоченным органом или должностным лицом за совершение проступка.
      2. На служащих в соответствии со статьей 30 Указа "О

 

государственной службе" могут налагаться следующие виды взысканий:

     1) выговор;

     2) предупреждение о неполном служебном соответствии;

     3) задержка до одного года в присвоении очередного

квалификационного класса или в назначении на более высокую

должность;

     4) увольнение с государственной службы.

     3. Взыскание не может быть наложено за деяние, совершение

которого влечет иную ответственность, предусмотренную законом.

     4. Сведения о взысканиях подлежат учету путем занесения в

личные дела государственных служащих, осуществляемому кадровыми

службами государственных органов.


                  IV. Условия наложения взыскания


     1. Взыскание должно соответствовать тяжести совершенного

проступка, форме и степени вины лица, его совершившего.

     2. При определении вида дисциплинарного взыскания учитываются:

     1) содержание и характер проступка;

     2) обстоятельства, при которых проступок совершен;

     3) негативные последствия, которые повлек или мог повлечь

совершенный проступок;

     4) прежнее поведение лица, его совершившего;

     5) стаж государственной службы;

     6) иные обстоятельства, характеризующие личность, служащего.

     3. Взыскания при совершении проступка, совершенного совместно

несколькими служащими, налагаются на каждого виновного в

отдельности.

     4.За совершенный проступок налагается только одно взыскание.


             V. Субъекты и порядок наложения взысканий



 
       1. Взыскания на служащих налагаются государственными органами или должностными лицами, обладающими правом налагать взыскания в соответствии с должностными полномочиями.
      2. Взыскания на:
      1) служащих, назначаемых Главой государства, руководителей государственных органов, непосредственно подчиненных и подотчетных Президенту, и их заместителей, руководителей центральных исполнительных органов и их заместителей, акимов областей, городов Акмолы и Алматы и их заместителей, могут налагаться Президентом Республики Казахстан по собственной инициативе, по предложению Высшего дисциплинарного совета Республики Казахстан, по представлению непосредственных руководителей этих служащих или иных уполномоченных Главой государства должностных лиц;
      2) служащих Администрации Президента - ее Руководителем по собственной инициативе или по представлениям руководителей структурных подразделений Администрации Президента;
      3) заместителей руководителей Канцелярии Премьер-Министра, руководителей ведомств и структурных подразделений Канцелярии Премьер-Министра - Правительством или Премьер-Министром по собственной инициативе либо по представлениям соответственно Руководителя его Канцелярии, иных членов Правительства, руководителей центральных исполнительных органов, не входящих в состав Правительства;
      4) иных служащих Канцелярии Премьер-Министра (за исключением случаев увольнения от должности) - Руководителем Канцелярии Премьер-Министра по инициативе руководящих должностных лиц Правительства и Канцелярии Премьер-Министра или по представлениям руководителей структурных подразделений Аппарата Правительства;
      5) руководителей аппаратов Палат Парламента - Бюро этих Палат по представлениям Председателей Палат; иных служащих аппаратов Палат Парламента - руководителями этих аппаратов;
      6) руководителей территориальных подразделений государственных органов - руководителями этих органов по собственной инициативе или по представлениям соответствующих акимов;
      7) служащих местных исполнительных органов и аппаратов маслихатов - руководителями этих органов;
      8) иных служащих - руководителями государственных органов по собственной инициативе или по представлениям непосредственных руководителей этих служащих.
      Сноска. В пункт 2 внесены изменения - Указом Президента РК от 3 декабря 1997 г. N 3764 U973764_ .
      3. Дисциплинарные дела в отношении руководителей государственных органов, непосредственно подчиненных и подотчетных Главе государства, и их заместителей, руководителей центральных исполнительных органов и их заместителей, акимов областей, городов Акмолы и Алматы и их заместителей рассматривает Высший дисциплинарный совет Республики Казахстан с последующим внесением предложения Президенту Республики о мере их дисциплинарной ответственности.
      Сноска. Раздел дополнен пунктом 3, пункты 3-7 считать соответственно пунктами 4-8 - Указом Президента РК от 3 декабря 1997 г. N 3764 U973764_ .
      4. До наложения дисциплинарного взыскания может быть проведено служебное расследование. От виновного в совершении проступка должно быть истребовано письменное объяснение.
      5. Отказ виновного дать объяснение не может служить препятствием для наложения взыскания.
      6. О наложенном взыскании лицо, подвергнутое взысканию, ставится в известность под роспись или иным способом кадровой службой соответствующего государственного органа.
      7. Взыскание может быть объявлено служащему на заседании соответствующего государственного органа, его коллегии, или в присутствии служащих, перечень которых определяется должностным лицом, наложившим это взыскание.
      8. Обжалование решения о наложении взыскания не

 

приостанавливает приведение его в исполнение.


                   VI. Сроки наложения взысканий


     Взыскание может быть наложено до истечения тридцати календарных

дней со дня совершения проступка или со дня получения информации об

этом. Период временной нетрудоспособности служащего, подтвержденный

соответствующими документами, или нахождения его в отпуске

приостанавливает действие тридцатидневного срока, если администрации

было известно о совершенном проступке в этот период или до

наступления его.


                  VII. Акты о наложении взысканий


     1. Взыскания налагаются путем издания следующих актов:

     1) указа или распоряжения Президента Республики;

     2) постановления Правительства Республики;

     3) распоряжения Премьер-Министра Республики;


 
       4) приказов или предусмотренных законодательством иных актов руководителей государственных органов и иных уполномоченных должностных лиц.
      2. В акте о наложении взыскания указываются проступок, за совершение которого налагается взыскание, вид взыскания и лицо, на которое оно налагается.
 
                        VIII. Снятие взыскания
 
      1. Если в течение года со дня наложения взыскания служащий не будет подвергнут новому взысканию, то он считается не подвергавшимся дисциплинарному взысканию.
      2. В случае наложения на служащего нескольких взысканий он считается имеющим взыскание до истечения годичного срока со дня наложения последнего по времени взыскания.
      3. Взыскание может быть снято до истечения года, если служащий не совершил нового проступка и при этом проявил себя как добросовестный работник.
      4. Взыскание, не снятое ко дню прекращения должностных обязанностей государственным служащим, считается снятым со дня прекращения этих обязанностей.
      5. Досрочное снятие взыскания производится:
      1) наложившим его должностным лицом (органом) или вышестоящим должностным лицом (органом);
      2) соответствующим актом, о чем служащему объявляется кадровой службой соответствующего государственного органа.
      6. Для досрочного снятия взыскания непосредственный руководитель служащего, на которого взыскание было наложено, возбуждает соответствующее ходатайство по инстанции.
 
              IХ. Гарантии прав служащих при привлечении
                 их к дисциплинарной ответственности
 
      Служащий вправе знакомиться с документами, связанными с привлечением его к дисциплинарной ответственности, обжаловать в установленном законодательством порядке наложенное на него взыскание вышестоящему органу, должностному лицу либо в суд.