Облыстық сауда және мемлекеттiк сатып алу жөнiндегi басқармасының ережесi мен құрылымын бекiту туралы

Қызылорда облысы әкiмiнiң 2000 жылғы 26 қазандағы № 338 шешiмi. Қызылорда облысының Әдiлет басқармасында 2000 жылғы 15 қарашада № 440 болып тіркелді. Күші жойылды - Қызылорда облысы әкімінің 2004 жылғы 3 тамыздағы N 19 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қызылорда облысы әкімінің 03.08.2004 N 19 шешімімен

      Облыс әкімінің 2000 жылғы 25 қыркүйектегі № 320 "Облыс әкімінің 1999 жылғы 15 сәуірдегі № 55 "Әкімдер аппаратының құрылымы, олардың дербес орындаушы органдарының тізбесі, қызметкерлерінің санының лимиттері, қызметтік жеңіл автокөліктерінің саны, еңбекақы қоры және қызметтік іссапарларға арналған шығындар туралы" шешіміне өзгертулер мен толықтырулар енгізу туралы" сәйкес және жергілікті орындаушы органдардың құрамын жетілдіру мен олардың жұмыс істеуінің тиімділігін арттыру үшін ШЕШІМ ЕТЕМІН.

      1. Облыстық сауда және мемлекеттік сатып алу жөніндегі басқармасының ережесі бекітілсін /қосымша беріледі/.

      2. Облыстық сауда және мемлекеттік сатып алу жөніндегі басқармасының құрылымы бекітілсін /қосымша беріледі/.

      С. Нұрғисаев

  2000 жылы "26" қазандағы № 338
  Облыс әкімінің шешімімен бекітілген

Облыстық сауда және мемлекеттік сатып алулар жөніндегі басқармасы туралы

ЕРЕЖЕ

1. Жалпы ереже

      1. Қызылорда облысының сауда жөне мемлекеттік сатып алулар облыстық басқармасы /одан әрі қарай-Басқарма/ Казақстан Республикасьның Зандары, нормативтік келісімдері мен облыстық сауда және мемлекеттік сатып алулар басқармасы жөніндегі Ережесінде қарастырған атқару мен бақылау-қадағалау қызметтерін жүзеге асыратын және сауда мен мемлекеттік сатып алуларды үйымдастыруда үйлестіру жүргізетін Қызылорда облысы әкімінің атқарушы органы болып табылады.

      2. Басқарма өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлықтары, Үкіметінің қаулылары мен актілеріне және облыс әкімінің шешімдері мен өкімдеріне, өзге де нормативтік және құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес атқарады.

      3. Басқарма "Казақстан Республикасының жергілікті өкілетті және атқарушы органдары туралы" Казақстан Республикасы заңы, Азаматтық кодексі негізінде құрылған занды тұлға болып табылады. Ұйымдастыру-құқықтық нысанында ол мемлекеттік мекеме болып, Казақстан Республикасы елтаңбасы бейнеленген мөрі мен мөртаңбаны, өз атауы мемлекеттік тілде жазылған, белгіленген нысандағы бланкілері, сондай-ақ, заңнамаға сәйкес банктерде шоттары болады.

      4. Баскармасының толық атауы - "Қызылорда облыстық сауда және мемлекеттік сатып алу жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесі.

      5. Басқарма аппаратын қаржыландыру жергілікті бюджеттен қаралған атқарушы органдарды ұстау үшін бөлінген қаржыдан жүзеге асырылады.

      6. Мемлекеттік сатып алуды қаржыландыруды тапсырысшы жергілікті бюджеттердің, сонымен қатар бағдарламаның әкімшіліктерінің келісімімен республикалық бюджеттен тиісті қаржы жылына арналған қаражатын нысанды пайдалану жөніндегі қаржы жоспарына сәйкес жүзеге асырады.

2. Басымдықтары

      Қызылорда облыстық сауда жөне мемлекеттік сатып алулар жөніндегі баскармасының басымдықтары болып табылатындар:

      Саудада:

      1) сауданың нормативтік құқықтық базасын жетілдіру;

      2) ішкі рынокта Қазақстандық тауарлар үлесін көбейту үшін жағдай қалыптастыру;

      3) ішкі саудада бәсекелестіктің дамуына ықпал жасау;

      4) ауылдық жерлерде сауда инфрақұрылымдарының дамуын көтермелеу;

      5) тұтынушылар құқын қорғау.

      Тауарлар мен қызмет көрсетулерге мемлекеттік сатып алуларды ұйымдастыруда:

      6) "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасы заңына сәйкес тауарлар мен жұмыстарды және қызмет көрсетулерді мемлекеттік сатып алуларда конкурстардың ұйымдастырушысы болып табылады;

      7) тауарлар, жұмыстар және қызмет көрсетулерді сатып алуға бөлінген бюджеттік каржыны оңтайлы жәңе тиімді пайдалану нәтижесіне жету;

      8) отандық ықтимал өнім берушілерге, оның ішінде кіші кәсіпкерлік субъектілеріне басымдықтармен қамтамасыз ету.

3. Басқарманың қызметі мен міндеттері

      I. Басқарманың негізгі қызметтік міндеттері:

      1) сауданы дамыту, бағдарламаларын әзірлеу мен іске асыру және оларды үйлестіру;

      2) мамандандырылған мемлекеттік және нарықтық институттар құру мен олардың қызметтерін жетілдіру арқылы сауда саясаты алдында тұрған міндеттерді шешу;

      3) тауарларды импорттауда отандық өндірушілерді шетелдік жауапкершіліксіз бәсекелестіктен қорғауды қамтамасыз ету;

      4) сатылатын өнімдерді стандарттау, метрология мен сертификаттау бойынша нормативтік құжаттар талабының сақталуына бақылау жасау;

      5) ауылдағы тұтынушылар кооперациясы жүйесінің дамуын көтермелеу;

      6) сауда ақпаратын жинау, талдау жөне тарату;

      7) облыстағы базарлар мен сауда кәсіпорындарының санитарлық-техникалық, архитектуралық-эстетикалық жағдайын жақсарту, халыққа қызмет көрсету мәдениетін көтеру, сервистік қызмет көрсетуді кеңейту мен дамытуға инвестициялар салу;

      8) тауар-салалық белгілері бойынша облыс базарлары мен сауда көсіпорындарын мамандандыру, оларды жергілікті тауар өндірушілердің бәсекеге төтеп беретін өнімдерімен толтыру, тауар сапасын арттыру жөне түрлерін кеңейту;

      9) тауарлар, жұмыстар және қызмет көрсетулерді мемлекеттік сатып алудың конкурстарын ұйымдастырушысы болады;

      10) мемлекеттік сатып алу процесстерін үйлестіру жөне оның мониторингін жасау;

      11) өз құзіреті шегінде мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру жөніндегі әдістемелік материалдарды әзірлеу және бекіту;

      12) Қазақстан Республикасы Үкіметі бекіткен тауарларды, жұмыстарды және қызмет көрсетулерді мемлекеттік сатып алуды жүргізудің тәртібіне бақылау жасауды жүзеге асыру;

      13) мемлекеттік сатып алуды жүргізу туралы белгіленген нысан бойынша және белгіленген мерзімде Казақстан Республикасы Мемлекеттік сатып алу жөніндегі агенттігіне және жоғарғы мемлекеттік органдарға есеп беру;

      14) тапсырушыларға мемлекеттік сатып алуды жүргізу мәселелері бойьшша әдістемелік және ұйымдастырушылық көмек көрсету;

      15) Республикалық және жергілікті бюджеттер бекіткен көрсеткіштердің негізінде тапсырушылар калыптастырған сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың және қызмет көрсетулердің номенклатурасы мен көлемдеріне талдау жасау.

      II. Басқарма өз қызметінде:

      1) Сауда кәсіпорындары, қоғамдық тамақтану, базарлар қызметін-үйлестіруді қамтамасыз етеді;

      2) жергілікті бюджеттен, сонымен қатар бағдарламаның әкімшіліктерінің келісімімен республикалық бюджеттің қаржысының есебінен тауарларды, жұмыстарды және қызмет көрсетулерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру барысында конкурстар ұйымдастырады;

      3) меншік нысанына қарамастан сауда кәсіпорындарды, қоғамдық тамақтандыру, базарларды қайта мамандандыру, қайта кұру және жаңадан құру процесстеріне қатысады;

      4) облыстағы сауда салаларына талдау жүргізеді және оларды дамытудың жобалары мен жоспарларын әзірлейді;

      5) мемлекеттік сатып алу процесстерін үйлестіру мен мониторинг жасауды жүзеге асырады;

      6) мемлекеттік сатып алуға қатысушылардың Қазақстан Республикасы мемлекеттік сатып алу туралы заңдарын сақтауына бақылау жасауды жүзеге асырады;

      7) сауда қызметі мен мемлекеттік сатып алуды іс-қимылдары мәселелері бойынша ережелер және өзге де нормативтік құжаттарын белгіленген тәртіпке сәйкес бекітеді;

      8) түрлі меншік нысаны негізіндегі сауда саласындағы кәсіпорындар мен ұйымдарына нарықтық инфракұрылымын қалыптастыруына әдістемелік және ұйымдастырушылық көмектер көрсетеді;

      9) базар жұмыстарын үйлестіреді, базардың тауар салалары бойынша мамандығын анықтайды, соған сәйкес категорияларын тағайындайды;

      10) ішкі жөне әлемдік тұтыну нарық коньюнктурасына талдау жасау негізінде азық-түлік және азық-түлік емес тауарларды өндіру сұранысын қалыптастырады;

      11) өкілетті бақылаушы органдарымен бірлесе отырып сатылатын өнімдердің сапасын жақсарту, сауда деңгейін және сауда ережесі мен тұтынушылардың құқығын қорғау жұмыстарына бақылау жасайды;

      12) азаматтардың сауда және қоғамдық тамақтандыру туралы ұсыныстары, шағымдары мен арыздарын қарайды, тиісті шаралар қабылдайды.

4. Басқарманың құқығы

      Басқарма, өзіне жүктелген қызметтерді орындау барысында заңда көрсетілген тәртіпке сәйкес мынадай құқықтарға ие:

      1) меншік нысанына және ведомстволық бағыныштылығына қарамастан: облыс бойынша сауда көсіпорындардың, қоғамдық тамақтандыру мен базарлардың қызметін үйлестіруді жүзеге асырады және мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру мен жүргізуді бақылайды;

      2) жергілікті бюджеттен, сонымен қатар бағдарламаның әкімшіліктерінің келісімімен республикалық бюджеттің қаржысымен жүргізілетін тауарларды, жұмыстарды және қызмет көрсетулерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырудың конкурстарын ұйымдастырады және оған қатысады;

      3) басқа ведомствалармен бірге облыстың басқа аймақтарымен және шетелдік фирмалармен ынтымақтастық келісім-шарттарын дайындауға қатысады;

      4) өз құзыреті шегінде нормативті құжаттарды шығаруға, Қазақстан Республикасы Президентінің актілері мен Казақстан Республикасы Үкіметі қаулылары мен үкімдерін және облыс әкімінің шешімдері мен өкімдерін орындауы бойынша шешім қабылдайды;

      5) меншік түріне қарамастан сауда кәсіпорындар және мемлекеттік сатып алуды жүргізу туралы мемлекеттік органдардан, оның ішінде мемлекеттік сыртқы зайымдар мен гранттар есебінен жүргізілетін сатып алулар туралы ақпараттарды белгіленген мерзімде, мемлекеттік сатып алулар туралы шарттарда көзделген өзінің міндеттемесін орындамаған және (немесе) тиісті түрде орындамаған өнім берушілер туралы мәліметтерді сұратады және алады;

      6) ұсынылған есептік деректердің дұрыстығын тексереді;

      7) сауда және мемлекеттік сатып алу мәселелері бойынша мүдделі органдармен келісе отырып үйлестіру, ғылыми-техникалық және сараптау комиссиялары уақытша жұмысшы топтарын құрады жөне кеңестер өткізеді;

      8) мемлекеттік сатып алу процедурасы бұзылуы жағдайында байқау нәтижелерін қайта қарау немесе қайтадан байқау өткізуге құқылы.

5. Басқарманың мүлкі

      Басқармада жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болады. Мүлкі негізгі қорлардан тұрады.

6. Басқарманың қызметін ұйымдастыру

      Басқарманы әкімшілік мемлекеттік қызметтегі бос орынға жарияланған байқау комиссиясының нәтижесі бойынша облыс әкімі қызметке тағайындайтын және босататын бастық басқарады.

      Бастықтың орынбасарын әкімшілік мемлекеттік қызметтегі бос орынға жарияланған байқау комиссиясының нәтижесі бойынша облыс әкімінің тиісті орынбасарының келісімімен басқарма бастығы тағайындайды.

      Бастықтың орынбасары Басқарма бастығының жұмыста болмаған кезінде оның қызметін атқарады.

      Басқарма бастығы

      Басқарманың жұмысын ұйымдастырады, басшылық жасайды және басқармаға орындауға жүктелген өзінің қызметіне тікелей жауапкершілікті атқарады.

      Белгіленген заң тәртібімен Басқарма қызметкерлерін көтермелеу және оларға материалдық көмек көрсету, сондай ақ, сөгіс беру бойынша шешім қабылдайды;

      1) мемлекеттік органдарда, өзге де ұйымдарда Басқарманы танытады;

      2) "Мемлекеттік қызмет туралы" Қазақстан Ресггубликасы заңына сәйкес Басқарма қызметкерлеріне қызметтік міндеттерін орындау жауапкершілігін, дәрежесін белгілейді;

      3) басқарма аппаратының штаттық кестесін және аппаратты ұстауға арналған шығыс сметаларын жергілікті бюджетте қаралған атқару органдарын ұстау сметасына байланысты бекітеді.

7. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату

      Басқарманы қайта ұйымдастыру немесе тарату Қазақстан Республикасы Зандарына және облыс әкімінің шешіміне сәйкес жүзеге асырылады.

  2000 жылғы "26" қазандағы № 338
  Облыс әкімінің шешімімен бекітілген

Облыстық сауда және мемлекеттік сатып алу басқармасының құрылымы

      Басшылық:

      1. Басқарма бастығы

      2. Бастық орынбасары

      Барлығы: -2

      Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру бөлімі:

      1. Бөлім бастығы

      2. Бас маман

      3. Жетекші маман

      Барлығы: -3

      Облыс саудасын аймақтық дамыту жөніндегі топ:

      1. Бас маман

      2. Жетекші маман

      Барлығы: -2

      Барлығы: 7 қызметкер

Об утверждении Положения и структуры областного управления торговли и государственных закупок

Решение акима Кызылординской области от 26 октября 2000 года № 338. Зарегистрировано Управлением юстиции Кызылординской области 15 ноября 2000 года № 440. Утратило силу решением акима Кызылординской области от 03 августа 2004 года № 19

      Сноска. Утратило силу решением акима Кызылординской области от 03.08.2004 № 19

      В соответствии с решением акима области от 25 сентября 2000 года № 320 "О внесении изменений и дополнений в решение акима области от 15 апреля 1999 года № 55 "О структуре аппарата акимов, перечне их самостоятельных исполнительных органов, лимитах численности работников, количестве служебных, легковых автомобилей, фонде оплаты труда и расходов на служебные командировки" и в целях совершенствования структуры местных исполнительных органов, повышения их эффективности функционирования, РЕШИЛ:

      1. Утвердить Положение областного управления торговли и государственных закупок (прилагается).

      2. Утвердить структуру областного управления торговли и государственных закупок (прилагается).

      С. Нургисаев

  Утверждено
  решением акима области
  от "26" октября 2000 года № 338

ПОЛОЖЕНИЕ

об областном управлении торговли и государственных закупок

1. Общее положение

      1. Областное управление торговли и государственных закупок Кызылординской области (далее Управление) является исполнительным органом акима Кызылординской области, осуществляющим специальные исполнительные, контрольно-надзорные функции и проводящим координацию в торговле и организации государственных закупок в пределах, предусмотренных законодательством РК, нормативными актами и Положением об областном управлении торговли и государственных закупок.

      2. Управление осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией Республики Казахстан, законами, актами, указами и постановлениями Президента и Правительства Республики Казахстан, решениями и распоряжениями акима области, иными нормативными и правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Управление является: юридическим лицом, созданным на основе Гражданского Кодекса Республики Казахстан, Закона Республики Казахстан "О местных представительных и исполнительных органах РК". В организационно-правовой форме государственного учреждения имеет печать с изображением герба Республики Казахстан и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, а также в соответствии с законодательством счета в банках

      4. Полное наименование Управления- государственное учреждение "Кызылординское областное управление торговли и государственных закупок".

      5. Финансирование расходов на содержание аппарата Управления осуществляется за счет ассигнований, предусмотренных в местном бюджете на содержание исполнительных органов.

      6. Финансирование государственных закупок осуществляется заказчиком в соответствии с финансовым планом по целевому использованию средств местного бюджета, а также республиканского бюджета по согласованию с администраторами программ, на соответствующий финансовый год.

2. Приоритеты

      Приоритетами областного управления торговли и государственных закупок являются:

      в торговле

      1) Совершенствование нормативно-правовой базы торговли;

      2) Формирование условий для увеличения доли казахстанских товаров на внутреннем рынке;

      3) Содействие развитию конкуренции во внутренней торговле;
4) Стимулирование развития торговой инфраструктуры в сельской местности;

      5) Защита прав потребителя;

      в организации государственных закупок товаров и услуг

      1) осуществление процессов государственных закупок товаров, работ и услуг проводить в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственных закупках";

      2) достижение рационального и эффективного использования бюджетных средств, выделяемых для закупок товаров, работ и услуг.

      3) обеспечивать приоритет отечественным потенциальным поставщикам, в том числе субъектам малого предпринимательства;

3. Функции и задачи Управления

      І. Основные функциональные обязанности Управления:

      1) разработка и реализация программ развития торговли и их координация;

      2) подход к решению задач, стоящих перед торговой политикой, через создание и совершенствование деятельности специализированных государственных и рыночных институтов;

      3) обеспечение защиты отечественных производителей от недобросовестной иностранной конкуренции при импорте товаров;

      4) контроль за соблюдением требований нормативных документов по стандартизации, метрологии и сертификации реализуемой продукции;

      5) стимулирование развития системы потребительской кооперации на селе;

      6) сбор, анализ и распространение торговой информации;

      7) лучшение санитарно-технического, архитектурно-эстетического состояния рынков и предприятий торговли области, вложение инвестиций на развитие и расширение сервисных услуг, повышение культуры обслуживания населения;

      8) специализация рынков и предприятий торговли области по товарно-отраслевому признаку, насыщение их конкурентоспособной продукцией местных товаропроизводителей, улучшение качества и расширение ассортимента;

      9) выступает в качестве организатора конкурса по государственным закупкам товаров, работ и услуг;

      10) координация и мониторинг процессов государственных закупок;

      11) разработка и утверждение в пределах своей компетенции методических материалов по проведению государственных закупок;

      12) осуществление контроля за порядком проведения государственных закупок товаров, работ и услуг, утвержденным Правительством Республики Казахстан;

      13) отчетность о проведенных государственных закупках по установленной форме и в установленные сроки перед Агентством РК по государственным закупкам и вышестоящими госорганами;

      14) оказание методической и организационной помощи заказчикам по вопросам проведения государственных закупок;

      15) анализ номенклатуры и объемов закупаемых товаров, работ и услуг, сформированных заказчиками на основе показателей, утвержденных республиканским и местными бюджетами.

      ІІ Управление в своей деятельности:

      1) обеспечивает координацию деятельности предприятий торговли, общественного питания, рынков;

      2) организовывает конкурсы при осуществлении государственных закупок товаров, работ и услуг за счет средств местного бюджета, а также республиканского бюджета по согласованию с администраторами программ;

      3) принимает участие в процессе перепрофилирования, реорганизации и создания новых предприятий торговли, общественного питания, рынков независимо от форм собственности;

      4) осуществляет анализ и разрабатывает проекты и планы развития отраслей торговли в области;

      5) осуществляет координацию и мониторинг процессов государственных закупок;

      6) осуществляет контроль за соблюдением участниками государственных закупок законодательства Республики Казахстан о государственных закупках;

      7) утверждает в установленном порядке положения, правила и другие нормативные документы по вопросам деятельности торговли и организации государственных закупок;

      8) оказывает методологическую и организационную помощь предприятиям и организациям в сфере торговли, в формировании рыночных инфраструктур, основанных на различных формах собственности;

      9) координирует работу рынков, определяет специализацию рынков по товарно-отраслевому признаку, присваивает соответствующие категории;

      10) на основе анализа конъюнктуры внутреннего и мирового потребительского рынка формирует предложения по производству продовольственных и непродовольственных товаров;

      11) осуществляет совместно с уполномоченными контролирующими органами контроль за торговлей в вопросах улучшения качества реализуемых товаров, уровня торговли, соблюдения норм и правил торговли и защиты прав потребителей;

      12) рассматривает предложения, заявления и жалобы граждан по вопросам торговли, организации государственных закупок и принимает соответствующие меры.

4. Права Управления

      Управление, для выполнения возложенных на него функций, имеет право в установленном законодательством порядке:

      1) осуществлять координацию деятельности предприятий торговли, общественного питания и рынков по области независимо от форм собственности и ведомственной подчиненности и контролировать организацию и проведение государственных закупок;

      2) организовывать конкурсы и участвовать в осуществлении государственных закупок товаров, работ и услуг, производимых из средств местного бюджета, а также республиканского бюджета по согласованию с администраторами программ;

      3) участвовать совместно с другими ведомствами в подготовке соглашений и договоров о сотрудничестве области с другими регионами и зарубежными фирмами; -

      4) издавать в пределах своей компетенции нормативные документы, принимать решения по исполнению актов Президента Республики Казахстан, постановлений и распоряжений Правительства Республики Казахстан и акима области;

      5) запрашивать и получать в установленные сроки отчетность, информацию и материалы от предприятий торговли, независимо от форм собственности, а также от государственных органов и учреждений о проведенных государственных закупках, в том числе о закупках, осуществленных за счет средств государственных внешних займов и грантов, сведения о поставщиках, не исполнивших и (или) ненадлежащим образом исполняющих свои обязательства, предусмотренные договорами о государственных закупках;

      6) проверять достоверность представленных отчетных данных;

      7) по согласованию с заинтересованными органами создавать временные рабочие группы, координационные, научно-технические и экспертные комиссии, проводить совещания по проблемам торговли и государственных закупок;

      8) инициировать пересмотр результатов конкурсов либо проведение повторных конкурсов в случае нарушения процедур государственных закупок.

5. Имущество Управления

      Управление имеет на праве оперативного управления обособленное имущество. Имущество состоит из основных фондов.

6. Организация деятельности Управления

      Управление возглавляет начальник, назначаемый и освобождаемый от должности акимом области по результатам конкурсной комиссии на замещение вакантных административных государственных должностей.

      Заместитель начальника назначается начальником Управления по согласованию с курирующим заместителем акима области по результатам конкурсной комиссии на замещение вакантных административных государственных должностей

      Заместитель начальника замещает начальника Управления в случае его отсутствия.

      Начальник Управления:

      1) организует и осуществляет руководство работой Управления и несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Управление задач и осуществление им своих функций;

      2) в установленном законодательством порядке принимает решение по поощрению работников Управления и по оказанию им материальной помощи; налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников Управления;

      3) представляет Управление в государственных органах, иных организациях;

      4) в соответствии с Законом РК "О государственной службе" устанавливает степень ответственности работников Управления за выполнение должностных обязанностей;

      5) Утверждает штатное расписание и смету расходов на содержание аппарата Управления в пределах выделенных ассигнований, предусмотренных в местном бюджете, на содержание исполнительных органов.

7. Реорганизация и ликвидация Управления

      Реорганизация и ликвидация Управления осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан и решением акима области.

  Утверждена
  решением акима области
  от "26" октября 2000 года № 338

СТРУКТУРА

областного управления торговли и государственных закупок

      Руководство:

      1. Начальник управления

      2. 3аместитель начальника управления

      Итого: - 2

      Отдел организации государственных закупок

      1. Начальник отдела

      2. Главный специалист

      3. Ведущий специалист

      Итого; -3

      Группа по региональному развитию торговли области

      1. Главный специалист

      2. Ведущий специалист

      Итого: - 2

      Всего: 7 единиц