2020 жылға дейiнгi мерзiмге арналған Алматы қаласын дамытудың Бас жоспарының жобасын бекіту туралы

Алматы қалалық Мәслихатының шешімі IІ сайланған XІІІ сессиясының 2001 жылғы 31 қазандағы Алматы қалалық Әділет басқармасында 2001 жылғы 14 қарашада N 402 тіркелді

      "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару туралы" Z010148_ Қазақстан Республикасы заңының 6 бабына және Алматы қаласы әкімінің ұсынымына сәйкес ІІ-сайланған Алматы қалалық Мәслихаты шешім қабылдады:
      1. 2020 жылға дейiнгi мерзiмге арналған Алматы қаласын дамытудың Бас жоспарының жобасы келiсiлсiн (NN 1, 2, 3) және 2020 жылға дейінгі мерзімге арналған Алматы қаласын дамытудың Бас жоспарының жобасы бекіту үшін Қазақстан Республикасының Үкiметiне ұсынылсын.
      2. Алматы қаласының әкiмiне ұсынылсын:
      - жыл сайын қала аумағын дамытудың Бас жоспарын жүзеге асыру бойынша жобалау-жоспарлау жұмыстары үшін қала бюджетiнен қаражат қарастырылсын;
      - Алматы қаласын аумағын дамытудың Бас жоспарын жүзеге асыруға шетел және отандық инвесторларды тарту бойынша жұмыстар өрістетілсін.
      Қала аумағындағы жобалау жұмыстарының және құрылыс салудың сапасын арттыру мақсатында бұл жұмыстар тендер арқылы конкурстық негiзде жүргізiлсiн.
      3. Алматы қаласы сәулет және қала құрылысы департаментi "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Z010242_ Қазақстан Республикасының заңына сәйкес Алматы қаласының аумағында құрылыс салу тәртібін әзірлесін және оны Алматы қалалық

Мәслихатының кезекті сессиясының бекітуіне ұсынсын.
     4. Осы шешiмнiң орындалуын қадағалау мәселелері экономика және 
өндiрiстi дамыту мәселелерi жөніндегі тұрақты депутаттық комиссияға (А.И. 
Шелипанов) және Алматы қаласы әкiмiнiң бiрiншi орынбасары Я.И. Заяцқа 
жүктелсiн.
     II-шi сайланған 
     Алматы қалалық Мәслихаты 
     ХIII сессиясының төрағасы
     II-шi сайланған 
     Алматы қалалық Мәслихатының 
     хатшысы


                                            ІІ-шақырылған Алматы

қалалық Мәслихатының ХІІІ сессиясының 2001 ж. 31 қазандағы шешіміне N 1 қосымша


              Алматы. Бас жоспар. Негізгі жоспар. (сурет)
                                            II-шақырылған Алматы 

қалалық Мәслихатының ХIII сессиясының 2001 ж. 31 қазандағы шешiмiне N 2 қосымша


       Алматы қаласының 2020 жылға дейiнгi мерзiмдi қамтитын
                бас жоспарының негiзгi ережелерi

                           Жалпы ережелер

      Бас жоспардың негiзгi мақсаты - экологиялық қолайлы, қауiпсiз және әлеуметтiк ыңғайлы тiршiлiк ортасын құруға бағытталған қалақұрылыстық шаралар кешенiн жүргiзу. Басты архитектуралық-қалақұрылыстық идея: Алматы қаласының "бақ-қала" ретiнде келбетiн сақтау және қалыптастыру.
      Астана қызметiнiң Астана қаласына берiлуiне қарамастан, Алматы қаласы ғылым және бiлiм, халықаралық туризм орталығы, жоғары технологиялар өндiрiсi, қаржы-кәсiпкерлiк қызметiн атқаратын республиканың iрi қаласы болып саналады.
      2001 жылы 27 шiлдеде Үкiмет Алматы қаласын аймақтық қаржы орталығы ретiнде дамыту Тұжырымдамасын қабылдады.
      Алматының төңiрегiнiң тамаша табиғаты, асқар таулары мен өзен-көлдерi демалыс және туризмдi қалыптастырып, Алматыны халықаралық туризм орталығы ретiнде дамытуға зор мүмкiндiк бередi.

            Әлеуметтiк-экономикалық дамудың индикаторлары

      Бас жоспар бойынша қала халқының болжамды саны 2020 жылға дейiн 1500 мың адам құрайды, соның iшiнде тұрақты халық - 1300 мың адам.
      Алматының негiзгi қалақұрылыстық даму бағыттарының тиiмдi экономикалық индикаторлары 1999 жылмен салыстырғанда 2020 жылға дейiн ұлғаюы:
      жалпы аймақтық өнiм өндiрiсiнiң көлемi 3 есе;
      салыстырмалы бағада капитал жұмсау көлемi 2,5 есе;
      кiрiстiң кiсi басына өсуi 2 есе болып табылады.

      Тұрғын ортаны кешендi қалыптастырудың негiзгi бағыттары орташа тұрғын үймен қамтамасыз етудi орта есеппен 1 адамға 22 м2 жеткiзу, ал қаланың барлық тұрғын қорын 27,5 млн. м2 көбейту қарастырылып отыр. Құрылыс салу бос аумақтарда, сонымен қатар ескi үйлердi бұзу есебiнен жүргiзiледi. Талаптардың барған сайын өсуi ескерiлiп, жеке тұрғын үй құрылысының үлесi айтарлықтай кең етек алып отыр. Көпшiлiк iрi панельдi құрылыс салудың алғашқы жылдарындағы тұрғын аудандарында қайта жаңғырту жұмыстары белгiленiп отыр.
      Қызмет көрсету объектiлерiнiң қорын 2-ден 5 млн. ш.м. - дейiн көбейту қарастырылып отыр, соның iшiнде, әрбiр қызмет түрiнiң нормативтi деңгейiне дейiн әлеуметтiк кепiлдегi объектiлер.
      Туристiк мекемелердiң сыйымдылығын 24,6 мың орынға дейiн, соның iшiнде, мейманхана жүйелерiн 5,8-ден 7,8 мың орынға дейiн ұлғайту белгiленiп отыр.

                 Архитектуралық-жоспарлау шешiмi

      Қалақұрылыстық даму басты жоспарлау өзектерiнiң бойымен қала шекарасында жаңа аумақтар игеру есебiнен iске асырылады: батыс бағытта - Райымбек д. - Алматы - Бiшкек автожолы, шығыста - Талғар жолы, солтүстiкте - Қапшағай тас жолы, шығыста - Талғар жолы, сондай-ақ, құрылыс салынған аумақтарды қайта жаңғырту есебiнен.
      Қаланың болашақтағы жоспарлау құрылымын қалыптастырудың негiзгi табиғи-экологиялық және көлiктiк каркас болып табылады.
      Қала функционалдық аймақтарға бөлiнген: қоғамдық, тұрғын, өндiрiстiк, табиғаттық, мамандандырылған және аралас мақсаттағы.
      Қоғамдық орталықтар жүйесi қалалық және жергiлiктi қызмет көрсету деңгейлерiнде көрсетiлген: жалпықалалық орталық түйiнi, 1-шi деңгейдегi жалпықалалық орталықтың көпфункционалды тораптары (Абай даңғылы және Қарғалы өзенi, Алматы I темiр жол стансасының маңы, шығыста Құлжа жолының бойымен), басты магистральдардың бойымен магистраль маңы аумақтары (Абай, Райымбек, Сейфуллин, Төле би, Жансүгiров, Шемякин, Жандосов, Фурманов, Достық), 2-шi деңгейдегi СОЦ тораптары, мамандандырылған орталықтар және қоғамдық қызмет көрсетудiң жергiлiктi орталықтары.
      Жалпықалалық орталықтың өзегi құрылыс салудың қалыптасқан архитектуралық келбетiн барынша сақтай отырып, тарихи аймақ ретiнде құрылады. Бас жоспарда тарихи және археологиялық ескерткiштер базасында мәдени-тану орталықтарын құрып, тарихи-мәдени қорды ары қарай сақтау бойынша шараларды өткiзу ұсынылады: "Ұлттық-этнографиялық" (боралдай сақ қорғандары аймағында) және "Ежелгi Алматы" (қалаға кiре берiс шығыс жақта).
      Қаланың басты магистральдарын бойлай қоғамдық-iскерлiк құрылыс салу жұмыстары жалғасып жатыр - Абай, Райымбек даңғылдары, Жансүгiров, Төле би, Жандосов, Сейфуллин көшелерi. Қаланың оңтүстiк бөлiгiнде, Есентай (Весновка) өзенiнiң батысында Олимпиада ауылын ашу белгiленiп отыр.
      Табиғи ландшафт аумақтарының үлес алаңын - бiр тұрғынға 35-тен 40 ш.м. дейiн, соның iшiнде, жалпы пайдаланудың көгалдандырылған аумағы - бiр адамға 9,7-ден 16 ш.м. дейiн көтеру бас жоспарда қарастырылып отыр.
      Экологиялық жағдайды жақсарту және аумақтарды тиiмдi пайдалану мақсатында бас жоспар жобасында өндiрiстiк аумақтарды қайта құру, олардың жалпы аумағын 2,4-тен 1,9 мың га дейiн қысқарту ұсынылып отыр. Жаңа өнеркәсiптiк аймақтарды ұйымдастыру қарастырылмайды, бұрыннан бар өнеркәсiп кәсiпорындары экологиялық қолайлы технологиялық процестерге бағытталады.

                     Көлiктiк инфрақұрылымды дамыту

      Қала ауасын ластауды негiзгi көзi көлiк болып табылады (барлық зиянды қалдықтардың 80%). Сондықтан, бас жоспарда көше-жол желiлерiн жетiлдiру, метрополитендi iске қосу, электрокөлiк үлесiн көбейту, қозғалыс құрамын жетiлдiру, автомайқұю стансалары мен техникалық қызмет көрсету жүйелерiн дамыту көрсетiледi. Аумақты ұйымдастырудың құрылымдық-жоспарлау шешiмi үш негiзгi көлiк айналма жолдарын құруды қарастырады:
      үлкен Алматы айналмалы жолы (ҮААЖ), ұзындығы 103 ш.м.;
      орташа көлiк айналма жолы (Талғар жолынан Майлин көшесiне дейiн,

Бекмаханов к., Боралдай тас жолы, Тереңқара өз.,  Боралдай өз., Саин д., 
Әл-Фараби д., Оңтүстiк-Шығыс жартылай айналма жобаланатын жолдары)- 55 км; 
     шағын көлiк айналма жолы (Райымбек д., Мұқанов к., Байзақов к., 
ҚазМҰУ батыс аумағындағы эстакадада жаңа учаске жолы, Оңтүстiк-Шығыс 
жартылай айналма жолы) - 32 км.
     Қала шекарасында жаңа аумақтарды игеру есебiнен, магистральды және 
тұрғын көшелердiң ұзындығын ұлғайту әр түрлi деңгейдегi қала 
магистральдары мен көшелерiнiң қиылыстарын салу белгiленiп отыр. 
    
     
                   Инженерлiк инфрақұрылымды дамыту
     Сумен жабдықтау 
     Бас жоспарда қаланы сумен жабдықтау жүйесiн дамытудың келесi 
бағыттары қарастырылады:
     шаруашылық-ауыз су, өндiрiстiк және өртке қарсы су құбырларының 
аймақтық жүйесiн сақтау және дамыту;


      су ғимараттарының жаңа құрылысы және қайта жаңғыртуы есебiнен су жабдығы жүйесiнiң сенiмдi деңгейiн арттыру, жаңа су құбырларын салу және бұрыннан бар құбырларды қайта жаңғырту;
      шағын қабатты құрылыс аудандарында тұрақты сумен жабдықтауды қамтамасыз ету (Шаңырақ 1+6, Әйгерiм, Ұлжан, Школьник 1, 2, Дубок, Таугүл 3, Дархан, Қалқаман 2, 3, Думан 1, 2 т.б), сондай-ақ, қала шекарасына кiретiн поселкелер (Кирово, Трудовик, Өжет, Ақбұлақ, Дружба, Қарасу және т.б.) жаңа қалақұрылыстық игеру аудандары (Алғабас п. шығыс, Первомайка п. батыс, Мамыр тұрғын ауданы);
      қаланың бұрыннан бар су жабдығының көздерiн сақтау және дамыту (Үлкен Алматы және Кiшi Алматы өзендерiнiң үстiңгi науалары, Алматы және Талғар жерасты суларының шыққан орны);
      қоршаған ортаны жақсарту есебiнен судың сапасын арттыру және жер бетiндегi су көздерiнiң аймағында су пайдалану жағдайларын жақсарту, сондай-ақ, бiртiндеп қайта жаңғырту арқылы барлық су құбырлары стансаларын жаңашаландыру және су тазалаудың жаңа технологияларына көшу.

                          Iркiндi су құбыры

      Канализация жүйесiн дамыту жағынан бас жоспарда қарастырылды:
      канализация жүйелерiнiң қызметiнiң сенiмдiлiгiн жоғарылату, жалпы қуаты 626 тәу/мың. м3;
      канализация жүйесiн дамыту, жаңа магистральдық коллекторлар салу, жарамсыз болып табылатын "ескi" желiлердi қайта төсеу, жаңа насостық стансалар салу (2), қысымды су құбырларын салу (37 км), Ү.Алматы өз. арқылы дюкер салу (4км), балық тоғандары арқылы өту (1 км);
      қала канализациясына зиянды заттардың қалдықтарының тасталуына жол бермеу, аэрация стансаларында жаңа биологиялық тазалау технологияларын енгiзу мақсатында кәсiпорындардың технологиялық процесстерiн жетiлдiру есебiнен ағынды суларды тазалаудың сапасы мен технологиясын жетiлдiру.

                          Жылумен жабдықтау

      Алматы қаласының бас жоспарында жылумен жабдықтау жүйесiн дамытудың негiзгi бағыттары болып табылады:
      қазiргi заманғы технологиялар мен жабдықтар базасында қалыптасқан жылу жабдығы жүйесiн жетiлдiру, техникалық қайта жарақтау, дамыту;
      жеке тұтынушылардың мұқтаждығына орталықтандырылған жылу жабдығы аймақтарында қазiргi заманғы, жоғары сапалы және дәстүрлi емес жылу көздерi мен электр энергияларын енгiзу;
      Жылумен қамтамасыз ету жүйесiнде:
      негiзгi отын табиғи газды пайдаланатын АТЭЦ-1 жабдықтарын жаңа, экологиялық таза, қуаттылық 1300 гкал/са№жабдықтарына бiртiндеп ауыстыру;
      АТЭЦ-2 екi энергетикалық қазандықтары мен бiр турбоагрегаттарын ұлғайту. АТЭЦ-2 негiзгi отыны ретiнде жоғары сапалы көмiр қолдану ұсынылады. Табиғи газ буферлiк ретiнде пайдаланылады, белгiленген қуаттылығы 1700 Гкал/са;
      Батыс жылу ауданында АТЭЦ-2 жаңа жылу магистарльдарын салу, жалпы

ұзындығы 30 км, насостық-қоспа стансасы бар ұзындығы 13 км АТЭЦ-2 және 
АТЭЦ-1 жылу магистральдарын салу; 
     электр энергиясын пайдалану немесе газбен жанатын қазандық салу 
есебiнен Батыс аудандағы көпқабатты жаңа құрылыс салу аймағын жылумен 
жабдықтау; 
     Солтүстiк жылу ауданында (Первомайка пос. батыс) газбен жанатын жаңа 
солтүстiк қазандығын салу; 
     қазiргi жабдықтарды қолданып оңтүстiк аудандық қазандықтарды қайта 
жаңғырту, жаңашаландыру, дамыту;
     жаңа жылу жүйелерiн салу және бұрынғыларды қайта жаңғырту. 
                          Электрмен жабдықтау
     Бас жоспарда электр жабдығын дамытудың екi варианты көрсетiлген 


      Минимальді варианты - бұрыннан бар АТЭЦ-1, 2, 3 негiзгi жабдықтарының жұмыс iстеуiн есепке алып қала электр станцияларының генерациялық қуатын алу.
      Максимальді варианты - Қазақстан Республикасының Үкiметiмен бекiтiлген "2030 жылға дейiн электр энергетикасын дамыту бағдарламасы" және 2005 жылға дейiн Қазақстан Республикасының энергетикалық тәуелсiздiгiн қамтамасыз ету бойынша шаралар Жоспарына сәйкес.
      Қуаттың анықталған тапшылығының орнын жабу үшiн келесi көздердi кезең бойынша жүзеге асыру ұсынылады: болашақтағы 10-15 жылға Екiбастұз ГРЭС-нен 500 Мвт дейiн алуға болады, ал ары қарай жүйелердi 500кВ-800 МВт дейiн дамыту.
      Қазақстанның үш оңтүстiк облыстарының қуат тапшылығының орнын толтыру үшiн Шығанақ алаңында базалық электр стансасын салу варианты ұсынылады.
      Қаланың электр энергиясы жүйесiн дамытудың негiзгi бағыттары болып табылады:
      бұрыннан тұрған құрылыс аймағында электр жүйелерi мен ғимараттарын қайта жаңғырту, техникалық қайта жарақтау, әуе ЛЭП кабельдi жүйеге ауыстыру;
      қала жүйелерi арқылы 35-110 кв транзиттi қуаттылығын азайту есебiнен желiлердегi шығынды кемiту;
      жаңа құрылысты электрмен жабдықтау үшiн жабық үлгiдегi жаңа ПС 110/10 кв. салу;
      кернеуi 220 кВ және одан жоғары сыртқы жүйелердi құрайтын желiлердi дамыту, екi ПС 220/110 кв салу және қала айналасында 220 кВ электр берiлiсi жоғары вольттi желiлерiнiң айналмасын қалыптастыруды аяқтау;
      электр энергиясын пайдаланудың дифференциалдық тарифiн енгiзiп барлық тұтыну саласында электр сақтау шараларын енгiзу.

                              Газбен жабдықтау

      Бас жоспарда тұтынушылардың барлық категорияларын толық көлемде есептi мерзiмге табиғи газбен қамтамасыз ету мәселелерi шешiлуде. Газбен жабдықтау жүйелерiнiң объектiлерi мен құрылыстарын орналастыру бойынша нормативтi құжаттардың талаптарын сақтай отырып газ пайдалануды қамтамасыз ету үшiн жобада қарастырылады:
      iстеп шығару қабiлетi 690 мың м3/сағ және 550 мың м3/сағ "ГРС-3" және "ГРС-2А" екi газ тарату стансаларын салу;
      ГРС-1 және ГРС-2 жоғары қысымдағы газреттегiш жұмыс тәртiбiне ауыстырып қайта жаңғырту;
      "ГРП котельных ЗТК" және "ГРП котельной Орбита" басты екi газреттегiш пункттерiн салу;
      жаңа құрылыс аудандарында ГРП және ШРП салу және құрастыру;
      жобаланатын және қайта жаңғыртылатын аудандарда жоғары, орташа және төмен қысымдағы газ құбырларын төсеу.
      Бас жоспарда газ шығынының есебi 2 вариантта жасалған: энергия көздерiн толық көлемде тұтынуды есепке алып газдың максимальді шығының 1085,0 мың.куб.м/сағ, АТЭЦ-2 тұтынуын есепке алмай (1 вариант) және солтүстiк қазандықта (2 вариант) шығын есебi 785,8 мың.куб.м/сағ. құрайды.

                           Қоршаған ортаны қорғау

      Бас жоспарда экологиялық және әлеуметтiк-экономикалық мұқтаждықтарды теңгеру есебiнен қала және қала маңы аймағын дамытуға бағытталған Алматының экологиялық жағдайын жақсарту бойынша қалақұрылыстық шаралар кешенi көрсетiледi. Қаланың әуе алабының жағдайын жақсарту үшiн автомобиль көлiктерiнiң қалдықтарын шектеу, нормативтен тыс қалдықтарды жою,

аэрациялық тәртiптiң үйлесiмiне аумақ ұйымдастыру бойынша шаралар кешенiн 
өткiзу қажет. Қоршаған ортаны қорғау бойынша қалақұрылыстық шаралар 
кешенiне кiредi: шудан қорғау, жерасты және үстiңгi суларды қорғау, қар 
көшкiнiне қарсы шаралар, селге қарсы шаралар, өнеркәсiптiк және тұрмыстық 
қалдықтарды қала аумағынан шығару, өсiмдiктердi қорғау.
     
     II-шi шақырылған Алматы 
     қалалық Мәслихатының 
     ХIII сессиясының 
     төрағасы                                 К. Әбдрахманов            
 
     II-шi шақырылған Алматы
     қалалық Мәслихатының 
     хатшысы                                  Ж. Төрегелдинов  
                                               IІ-шi шақырылған 
                                               Алматы қалалық 
                                               Мәслихатының 
                                               ХIIІ сессиясының  
                                               2001 ж. 31  қазан
                                               шешiмiне N 3 қосымша
                   Алматы қаласын дамытудың бас жоспарының негiзгi         
                       техникалық-экономикалық көрсеткiштерi
                                                               1 кесте 
---------------------------------------------------------------------------
 N !                                    !Өлшеу  !Негізгі !2005 ж.!2020 ж. 
р/б!             Көрсеткiштер           !бiрлiгi! жыл    !       !
---------------------------------------------------------------------------
 1 !                  2                 !   3   !    4   !   5   !   6
---------------------------------------------------------------------------
 1    Аумақ 
1.1   Қала сызығы шекарасындағы қала  
      жерлерi                            мың.га    29,4    29,4     29,4
      олардың iшiнен функционалдық 
      аймақтар
1.1.1 Тұрғын аймақ                       мың.га    11,9    13,0     14,1
      1 адамға есептегенде                 м2       106     110      108
1.1.2 Қоғамдық-iскерлiк аймақ            мың.га     1,1     1,7      2,6
      1 адамға есептегенде                 м2         9      15       20
1.1.3 Өндiрiстiк аймақ                   мың.га     3,6     3,5      3,0
      1 адамға есептегенде                 м2        32      29       23
1.1.4 Арнайы мақсаттағы аймақ            мың.га     0,2     0,2      0,2
      1 адамға есептегенде                 м2         2       2        2
1.1.5 Ландшафттық-рекреациялық аймақ     мың.га     1,0     1,2      2,7
      1 адамға есептегенде                 м2         9      10       21
1.1.6 Ауылшаруашылық пайдалану аймағы    мың.га     0,8     0,8      0,8
      1 адамға есептегенде                 м2         7       7        6
1.1.7 Тәртiптiк объектiлер аймағы        мың.га     0,7     0,7      0,7
      1 адамға есептегенде                 м2         6       6        5
1.1.8 Қалған жерлер                      мың.га    10,2     8,3      5,4
      1 адамға есептегенде                 м2        90      70       41
 2    Халық 
2.1   Халық саны                         мың.ад. 1129,3  1180,0   1300,0
2.2   Халықтың жас құрылымы                %      100,0            100,0
      0-15 жыл                             %       22,5    18,8     19,3
      еңбекке жарамды жасы 
      (әйелдер 16-57 жас, 
      еркектер  16-62 жас)                 %       64,2    68,2     66,7
      еңбекке жарамсыз жас                 %       13,3      13     14,0
2.3   Еңбек ресурстары, барлығы          мың.ад.  773,6   857,9    945,1
2.3.1 Экономикалық белсендi халық, 
      барлығы                            мың.ад.  631,8   698,5    756,6
      *Экономика саласында 
      iстейтiндер                        мың.ад.  543,6   615,9    717,6
      - қала құру тобында                мың.ад.  189,5   234,8    327,6
      - қызмет көрсету тобында           мың.ад.  354,1   381,1    390,0
      олардың iшiнен: дербес жұмыс 
      iстейтiн халық                     мың.ад.  191,1   199,4    130,0
      * Жұмыссыздар                      мың.ад.   88,2    82,6     39,0
2.3.2 Экономикалық белсендi емес халық   мың.ад.  141,8   159,3    188,5
      соның iшiнде:
      *Өндiрiстен қол үзiп оқитын 
       еңбекке жарамды жастағы оқушылар  мың.ад.   98,7   106,2    123,5
      *Экономикалық қыз. және оқумен 
      айналыспайтын еңбекке жарамды 
      жастағы еңбекке жарамды халық      мың.ад.   43,1    53,1     65,0
 3    Тұрғын үй қоры
3.1   Тұрғын үй қоры, барлық жалпы алаңы млн.ш.м  21,12   22,71    27,46
                                           %      100,0   100,0    100,0
      соның iшiнде:
      *көпқабатты                        млн.ш.м  14,73   15,19    18,45
                                           %         70      67       67
      олардың iшiнен биiк қабатты        млн.ш.м   3,01    3,26     6,15
      
      


О согласовании проекта Генерального плана развития города Алматы на период до 2020 года

Решение ХIII сессии Алматинского городского Маслихата II созыва от 31 октября 2001 года. Зарегистрировано Управлением юстиции города Алматы 14 ноября 2001 года за № 402

      В соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении в Республике Казахстан" и представлением акима города Алматы, Алматинский городской Маслихат II-го созыва решил:
      1. Согласовать проект Генерального плана развития города Алматы на период до 2020 года ( приложения №№ 1, 2, 3) и внести проект Генерального плана развития города Алматы на период до 2020 года в Правительство Республики Казахстан для утверждения.
      2. Рекомендовать акиму города Алматы:
      - ежегодно предусматривать средства в бюджете города на проектно-планировочные работы по реализации Генерального плана развития территории города;
      - активизировать работу по привлечению иностранных и отечественных инвесторов для их участия в реализации Генерального плана развития территории города Алматы.
      С целью повышения качества проектных работ и застройки территории города эти работы проводить на конкурсной основе через тендер.
      3. Департаменту архитектуры и градостроительства города Алматы в соответствии с Законом "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан" произвести корректировку правил застройки на территории города. 4. Контроль за выполнением настоящего решения возложить на постоянную комиссию по экономике и вопросам развития производства (Шелипанов А.И.) и первого заместителя акима города (Заяц Я.И.).

       Председатель ХIII-й сессии
      Алматинского городского
      Маслихата II-го созыва                К.Абдрахманов

      Секретарь Алматинского
      городского Маслихата
      II-го созыва                          Ж.Турегельдинов

Приложение № 1
к Решению ХIII-й сессии
Алматинского городского
Маслихата II-го созыва
от 31 октября 2001 года

Генеральный план Алматы

(схема)

Приложение № 2
к Решению ХIII-й сессии
Алматинского городского
Маслихата II-го созыва
от 31 октября 2001 года

Основные положения
генерального плана развития Алматы на
период до 2020 года

Общие положения

       Главная цель генерального плана - проведение комплекса градостроительных мероприятий, направленных на создание экологически благоприятной, безопасной и социально удобной жизненной среды. Основная архитектурно-градостроительная идея: сохранить и формировать облик города Алматы - как "города-сада".
      Несмотря на перенос столичных функций в г.Астану, город Алматы остается крупнейшим городом республики, с сохранением функций центра науки и образования, международного туризма, производства высоких технологий, финансово-предпринимательской деятельности.
      27 июля 2001 года Правительством Казахстана одобрена Концепция развития города Алматы как регионального финансового центра.
      Развивающаяся индустрия туризма и, главное, наличие огромного рекреационного потенциала города и прилегающих территорий для организаций различных видов отдыха предопределяют развитие Алматы как центра международного туризма.

Индикаторы социально-экономического развития

      Прогнозная численность населения города по генплану на 2020 год составит 1500 тыс. человек, в том числе постоянно проживающего населения -1300 тыс. человек.
      Экономическими индикаторами эффективности основных направлений градостроительного развития Алматы является увеличение к 2020 году по сравнению с 1999 годом:
      - объемов производства валового регионального продукта в 3 раза;
      - объемов капитальных вложений в сопоставимых ценах в 2,5 раза;
      - доходов на душу населения более чем в 2 раза.
      Основные направления комплексного формирования жилой среды предусматривают доведение средней обеспеченности жильем в среднем 22 м2 на 1 человека, с увеличением всего жилищного фонда города до 27,5 млн. м2. Строительство будет осуществляться как на свободных территориях, так за счет сноса ветхого жилья. Учитывая возросшие потребности, значительно возрастает доля индивидуального жилищного строительства. Намечается реконструкция жилых районов первых лет массового крупнопанельного домостроения.
      Предусматривается увеличение фонда объектов обслуживания с 2 до 5 млн. кв. метров, в том числе объектов социально гарантированного значения до нормативного уровня каждого вида обслуживания.
      Намечается увеличение емкости туристических учреждений до 24, 6 тыс. мест, в том числе гостиничной сети с 5,8 до 7,8 тыс. мест.

Архитектурно-планировочное решение

      Градостроительное развитие город получает за счет освоения новых территорий в пределах границ города вдоль главных планировочных осей: в западном направлении - пр. Райымбека - автодороги Алматы - Бишкек, в восточном - Талгарского трактов, в северном - Капчагайского шоссе, в восточном - Талгарского тракта, а также за счет реконструкции застроенных территорий.
      Основой формирования перспективной планировочной структуры города являются природно-экологический и транспортный каркасы.
      На территории города выделены функциональные зоны: общественного, жилого, производственного, природного, специализированного и смешанного назначений.
      Система общественных центров представлена городским и местным уровнями обслуживания, которая включает: ядро общегородского центра, многофункциональные узлы общегородского центра 1-го уровня (пр. Абая и р. Каргалинка, район железнодорожной станции Алматы 1, вдоль Кульджинского тракта на востоке), примагистральные территории вдоль основных магистралей (Абая, Райымбека, Сейфуллина, Толе би, Жансугурова, Шемякина, Жандосова, Фурманова, Достык), узлы СОЦ 2-го уровня, специализированные центры и местные центры общественного обслуживания.
      Ядро общегородского центра будет формироваться, как историческая зона, с максимальным сохранением сложившегося архитектурного облика застройки. Генеральным планом предлагается провести мероприятия по дальнейшему сохранению историко-культурного фонда, на базе исторических и археологических памятников создать культурно-познавательные центры: "Национально-этнографический" (в районе боролдайских сакских курганов) и "Древний Алмату" (при въезде в город с восточной стороны).
      Общественно-деловая застройка будет продолжать формироваться вдоль главных магистралей города - проспектов Абая, Райымбека, улиц Жансугурова, Толеби, Жандосова, Сейфуллина. В южной части города, западнее р. Есентай (Весновка) намечается создание Олимпийской деревни.
      Генпланом предусматривается увеличение удельной площади территорий природного ландшафта - с 35 до 40 кв. метров на одного жителя, в т.ч. озелененных территорий общего пользования - с 9,7 до 16 кв. м на человека.
      С целью оздоровления экологической обстановки и более эффективного использования территорий проектом генерального плана предлагается реорганизация производственных территорий, с уменьшением их общей площади территорий с 2,4 до 1,9 тыс. га. Организация новых промышленных зон не предусматривается, существующие промышленные предприятия будут ориентированы на применение экологически благоприятных технологических процессов.

Развитие транспортной инфраструктуры

      Основным источником загрязнения атмосферы города является транспорт (около 80% от всех выбросов вредных веществ). Поэтому, в генеральном плане предлагается совершенствование улично-дорожной сети, ввод метрополитена, увеличение доли электротранспорта, совершенствование подвижного состава, оптимальное развитие сети автозаправочных станций и технического обслуживания. Структурно-планировочное решение организации территории предполагает формирование трех основных транспортных кольца:
      большая Алматинская кольцевая автодорога (БАКАД), протяженностью 103 км;
      среднее транспортное кольцо (от Талгарского тракта, до ул. Майлина, ул. Бекмаханова, Бурундайское шоссе, пробиваемый участок дороги вдоль р. Теренкара, р. Бурундай, пр. Саина, пр. Аль-Фараби, Юго-Восточное полукольцо) - 55 км;
      малое транспортное кольцо (пр. Райымбека, ул. Муканова, ул. Байзакова, новый участок дороги на эстакаде западнее территории КазГНУ, Юго-Восточное полукольцо) - 32 км.
      Намечается увеличение протяженности магистральных и жилых улиц за счет освоения новых территорий в пределах границ города, строительство пересечений городских магистральных улиц и дорог в разных уровнях.

Развитие инженерной инфраструктуры

      Водоснабжение
      Генеральный план предусматривает следующие направления развития системы водоснабжения города:
      - сохранение и развитие действующей зональной системы хозяйственно-питьевого, производственного и противопожарного водопровода;
      - повышение уровня надежности системы водоснабжения за счет реконструкции и нового строительства водозаборных сооружений, увеличения емкости резервуарного парка города, реконструкция существующих и строительство новых водопроводных сетей;
      - организация стабильного водоснабжения в районах малоэтажной застройки (Шаныраки 1+6, Айгерим, Улжан, Школьник 1,2, Дубок, Таугуль 3, Дархан, Калкаман 2,3, Думан 1,2 и др.), а также поселков, вошедших в черту города (Кирове, Трудовик, Ожет, Акбулак, Дружба, Карасу и др.), районов нового градостроительного освоения (восточное п. Алгабас, западнее п. Первомайка, жилой район Мамыр) путем строительства новых водоводов, магистральных сетей в увязке с существующей системой водоснабжения;
      - сохранение и развитие существующих источников водоснабжения города (поверхностных стоков рек Большой Алматинки и Малой Алматинки, Алматинского и Талгарского месторождения подземных вод),
      - улучшение качества воды как за счет оздоровления окружающей среды и улучшения условий водопользования в зонах поверхностных источников водоснабжения, так и
      - за счет постепенной реконструкции и модернизации всех существующих водопроводных станций с переходом на новую технологию очистки воды.

Водоотведение

      В части развития канализационной системы генеральным планом предусмотрено:
      - повышение надежности функционирования системы канализации с доведением ее общей мощности до 626 тыс.м3/сутки за счет развития существующих сооружений полной биологической очистки и строительства биопрудов, предусматривающих доочистку стоков, строительства аварийного сброса стоков в р. Или и трех ниток загородного коллектора;
      - развитие сети канализации, строительство новых магистральных коллекторов, перекладка "старых" сетей взамен пришедших в негодность, строительство новых насосных станций перекачки (2 ед.), напорных трубопроводов (37 км), строительство дюкера через р. Б.Алматинка (4 км), переход через рыбные пруды (1 км);
      - совершенствование технологии и качества очистки сточных вод за счет совершенствования технологических процессов на предприятиях в целях предотвращения сброса в городскую канализацию недопустимых концентраций вредных веществ, внедрение на станциях аэрации новых технологий биологической очистки.

Теплоснабжение

      Основным направлением развития системы теплоснабжения в г. Алматы в генеральном плане явилось:
      - совершенствование, техническое перевооружение и развитие сложившихся систем теплоснабжения на базе современных технологий и оборудования;
      - внедрение в зоне децентрализованного теплоснабжения современных, высококачественных и нетрадиционных источников тепла и электроэнергии для нужд теплоснабжения отдельных потребителей (около 10% от общей тепловой нагрузки в зоне децентрализованного теплоснабжения).
      В системе теплофикации:
      - последовательная замена оборудования АТЭЦ-1 на новые современные, экологически чистые, с мощностью порядка 1300 Гкал/ч, использующими в качестве основного топлива природный газ;
      - расширение АТЭЦ-2 двумя энергетическими котлами и одним турбоагрегатом. В качестве основного топлива на АТЭЦ-2 предлагается использовать уголь улучшенного качества. Природный газ используется в качестве буферного, установленная мощность 1700 Гкал\час;
      - строительство новых тепломагистралей от АТЭЦ-2 в Западный тепловой район общей протяженностью около 30 км, строительство соединительной тепломагистрали АТЭЦ-2 и АТЭЦ-1 протяженностью 13 км с насосно-смесительной станцией, строительство и усиление отдельных участков тепломагистралей в сложившейся зоне теплофикации;
      - обеспечение тепловой нагрузкой новой многоэтажной застройки Западного района за счет строительства новой пиковой котельной на газе или за счет использования электроэнергии;
      - строительство новой северной котельной (ИСК) на газе в Северной тепловой зоне (западнее пос. Первомайка);
      - реконструкция, модернизация и развитие с использованием современного оборудования южных районных котельных;
      - строительство новых тепловых сетей и реконструкция существующих с использованием современных технологий, с применением бесканальной прокладки.

Электроснабжение

      В генеральном плане рассмотрены два варианта развития электроснабжения.
      Вариант минимальный с выбытием генерирующей мощности городских электростанций с учетом наработки существующего основного оборудования АТЭЦ-1,2,3.
      Вариант максимальный в соответствии с утвержденной Правительством Республики Казахстан "Программой развития электроэнергетики до 2030" и Планом мероприятий до 2005г. по обеспечению энергетической независимости Республики Казахстан.
      Покрытие определившего дефицита мощности предлагается осуществить поэтапно от следующих источников: на ближайшую перспективу 10-15 лет от Экибастузской ГРЭС, которую можно получить по существующим сетям до 500 МВт, а в дальнейшем с развитием сетей напряжением 500 кВ - 800 МВт.
      На более отдаленную перспективу для покрытия дефицита мощности трех южных областей Казахстана, предлагается вариант строительства базовой электростанции на площадке Чиганак.
      Основными направлениями в развитии системы электроснабжения города являются:
      - реконструкция и техническое перевооружение электрических сетей и сооружений в зоне существующей застройки с учетом перспективы; поэтапный перевод воздушных ЛЭП в кабельные;
      - снижение потерь в сетях за счет уменьшения транзитных перетоков мощности через городские сети 35-110ке;
      - сооружение новых ПС 110/10кв закрытого типа для электроснабжения новой застройки;
      - развитие внешних системообразующих сетей напряжением 220 кВ и выше, сооружение двух ПС 220/110кв и завершение формирования кольца высоковольтных линий электропередачи 220 кВ вокруг города;
      - внедрение электросберегающих мероприятий во все сферы потребления с введением дифференцированных тарифов за пользование электроэнергией.

Газоснабжение

      Генеральным планом решаются вопросы обеспечения природным газом потребителей всех категорий в полном объеме, определенном на расчетный срок. Для обеспечения прогнозируемого потребления газа с соблюдением требований нормативных документов по размещению объектов и сооружений системы газоснабжения проектом предусматривается:
      - строительство двух газораспределительных станций "ГРС-3" и "ГРС-2А", пропускной способностью 690 тыс.м3/час. и 550 тыс.м3/час.;
      - реконструкция ГРС-1 и ГРС-2 для перевода их в режим работы газорегуляторных пунктов высокого давления;
      - строительство двух головных газорегуляторных пунктов "ГРП котельных ЗТК" и "ГРП котельной Орбита";
      - строительство и монтаж ГРП и ШРП в районах новой застройки;
      - прокладка газопроводов высокого, среднего и низкого давления к проектируемым и реконструируемым районам.
      Расчеты расходов газа в генеральном плане выполнены в 2-х вариантах: максимальный расход газа с учетом потребления в полном объеме энергоисточников (вариант 1) составляет 1085,0 тыс.куб.м/час, без учета потребления АТЭЦ-2 и северной котельной (вариант-2) расчетный расход составляет 785,8 тыс.куб.м/час.

Охрана окружающей среды

      Генеральным планом предлагается комплекс градостроительных мероприятий по улучшению экологической обстановки Алматы, ориентированного на устойчивое развитие города и пригородной зоны за счет сбалансированности экологических и социально-экономических потребностей. Для оздоровления воздушного бассейна города необходимо проведение комплекса мер по ограничению выбросов автомобильного транспорта, подавления неорганизованных и сверхнормативных выбросов, пространственной организации территории для оптимизации аэрационного режима. В комплекс градостроительных мероприятий по охране окружающей среды включены: защита от шума, охрана подземных и поверхностных вод, противооползневые и противосуффозионные мероприятия, защита от подтопления, противоселевые мероприятия, очистка территории города от промышленных и бытовых отходов, охрана растительности.

       Председатель ХIII-й сессии
      Алматинского городского
      Маслихата II-го созыва                К.Абдрахманов

      Секретарь Алматинского
      городского Маслихата
      II-го созыва                          Ж.Турегельдинов

Приложение № 3
к Решению ХIII-й сессии
Алматинского городского
Маслихата II-го созыва
от 31 октября 2001 года

Основные технико-экономические показатели
генерального плана развития города Алматы

                                               Таблица 1


п/п

Показатели

Единица
измерения

Исход-
ный год

2005г.

2020г.

1

2

3

4

5

6

1

Территория

1.1

Городские земли в пределах городской черты

тыс. га

29,4

29,4

29,4

из них функциональные зоны:

1.1.1

Жилая зона

тыс. га

11,9

13,0

14,1

в расчете на 1 человека

м2

106

110

108

1.1.2

Общественно-деловая зона

тыс. га

1,1

1,7

2,6

в расчете на 1 человека

м2

9

15

20

1.1.3

Производственная зона

тыс. га

3,6

3,5

3,0

в расчете на 1 человека

м2

32

29

23


1.1.4

Зона спецназначения

тыс. га

0,2

0,2

0,2

в расчете на 1 человека

м2

2

2

2

1.1.5

Ландшафтно-рекреационная зона

тыс. га

1,0

1,2

2,7

в расчете на 1 человека

м2

9

10

21

1.1.6

Зона сельскохозяйственного использования

тыс. га

0,8

0,8

0,8

расчете на 1 человека

м2

7

7

6

1.1.7

Зона режимных объектов

тыс. га

0,7

0,7

0,7

в расчете на 1 человека

м2

6

6

5

1.1.8

Прочие земли

тыс. га

10,2

8,3

5,4

в расчете на 1 человека

м2

90

70

41

2

Население

2.1

Численность населения

тыс.чел.

1 129,3

1 180,0

1300,0


 
 

2.2

Возрастная структура населения

%

100,0


100,0

0-15 лет

%

22,5

18,8

19,3

трудоспособный возраст (женщины 16-57 лет, мужчины 16-62 года)

%

64,2

68,2

66,7

нетрудоспособный возраст

%

13,3

13

14,0

2.3

Трудовые ресурсы, всего

тыс.чел.

773,6

857,9

945,1

2.3.1

Экономически активное население, всего

тыс.чел.

631,8

698,5

756,6

* Занято в отраслях экономики

тыс.чел.

543,6

615,9

717,6

- в градообразующей группе

тыс.чел.

189,5

234,8

327,6

- в обслуживающей группе

тыс.чел.

354,1

381,1

390,0

из них : самостоятельно занятое население

тыс.чел.

191,1

199,4

130,0

* Безработные

тыс.чел.

88,2

82,6

39,0

2.3.2

Экономически неактивное население

тыс.чел.

141,8

159,3

188,5

в том числе:





*Учащиеся в трудоспособном возрасте, обучающиеся с отрывом от производства

тыс.чел.

98,7

106,2

123,5

*Трудоспособное население в трудоспособном возрасте, не занятое экономической деятельностью и учебой

тыс.чел.

43,1

53,1

65,0

3

Жилищный фонд

3.1

Жилищный фонд, всего общей площади

млн.кв.м

21,12

22,71

27,46

%

100,0

100,0

100,0

в том числе:


*многоэтажный

млн.кв.м

14,73

15,19

18,45

%

70

67

67

из них высотный

млн.кв.м

3,01

3,26

6,15

%

14

14

22

*малоэтажный

млн.кв.м

1,8

1,8

2,28

%

9

8

8

из них высокоплотный блокированный с участком при квартире

млн.кв.м

0

0

0,48

%

0

0

2

*усадебный (коттеджного типа) с участком при доме (квартире)

млн.кв.м

4,59

5,72

6,73

%

22

25

25

3.2

Средняя обеспеченность населения общей площадью

кв.м/чел.

18,7

19

21

3.3

Убыль жилищного фонда, всего общей площади

млн.кв.м


0,02

1,35

в том числе:


*ветхий, аварийный

млн.кв.м


0

0,05

*снос в связи с реконструкцией застройки

млн.кв.м


0,02

1,3

3.3.2

Убыль жилищного фонда по отношению:

*к существующему жилищному фонду

%


0,1

6,4

*к новому строительству

%


1,2

17,6

3.4

Новое жилищное строительство, всего общей площади

млн.кв.м


1,60

7,69

%


100,0

100,0

в том числе по этажности застройки:


* многоэтажное

млн.кв.м


0,47

4,86

%


29,4

63,3

в том числе в свыше 5 этажей

млн.кв.м


0,24

3,14

%


15,0

40,8

*малоэтажное высокоплотное блокированное с участком при квартире

млн.кв.м


0

0,48

%


0,0

6,3

*усадебное (коттеджного типа) с участком при доме (квартире)

млн.кв.м


1,13

2,34

%


70,6

30,5

3.5

Из общего объема нового жилищного строительства размещается:

3.5.1

На свободной территории (в пределах городской черты), всего

млн.кв.м


-

2,42

* многоэтажное

млн.кв.м


-

1,02

в том числе свыше 5 этажей

млн.кв.м


-

0,51

* малоэтажное высокоплотное блокированное с участком при квартире

млн.кв.м


-

0,48

* усадебное (коттеджного типа) с участком при доме (квартире)

млн.кв.м


-

0,92

3.5.2

На реконструируемой территории, всего

млн.кв.м


1,60

5,27

* многоэтажное

млн.кв.м


0,47

3,84

в том числе свыше 5 этажей

млн.кв.м


0,24

2,63

* усадебное (коттеджного типа) с участком при доме (квартире)

млн.кв.м


1,13

1,42

3.6

Ввод общей площади нового жилищного фонда в среднем за год

кв.м


229

350

3.7

Расселяется население в новом жилищном фонде, всего

тыс.чел.

 
 

56,2

325,0

в том числе в застройке:


* многоэтажной

тыс.чел.


26,1

243,2


в том числе свыше 5 этажей

тыс.чел.


13,6

156,8


* малоэтажной высокоплотной блокированной с участком при квартире

тыс.чел.


0,0

19,3


* усадебной (коттеджного типа) с участком при доме (квартире)

тыс.чел.


30,1

62,5

из них:

3.8

Средняя обеспеченность населения общей площадью в новом жилищном фонде

кв.м/чел.


29

24

3.9

Количество домов усадебного типа в новом жилищном фонде

тыс.домов


8

16

3.10

Средний размер дома в новой жилой застройке усадебного типа

кв.м


150

150

3.11

Средняя плотность жилищного фонда

кв.м./га

1808

1748

1951

чел/га

97

91

92

3.12

Средняя плотность жилищного фонда во вновь застраиваемых районах

кв.м./га


0

2241

чел/га


0

88

3.13

Средняя плотность жилищного фонда в районах реконструкции

кв.м./га


1404

2864

чел/га


49

125

4

Социально значимые учреждения и предприятия обслуживания

4.1

Учреждения образования


Общая площадь на 1 жителя, всего

м2

0,97

1,13

1,85

в том числе новое строительство

м2


0,20

1,00

4.1.1

Детские дошкольные учреждения, всего

тыс.мест

38,7

47,2

72,8

уровень обеспеченности

%

76,1

91,0

100,0

на 1000 жителей

мест

34,2

40,0

56,0

новое строительство

тыс.мест


8,5

34,1

4.1.2

Школы общеобразовательные, всего

тыс.мест

121,7

137,6

185,1

уровень обеспеченности

%

60,9

85,0

100,0

на 1000 жителей

мест

107,8

116,6

142,4

новое строительство

тыс.мест


15,9

63,4

4.2

Учреждения здравоохранения и социального обеспечения

Общая площадь на 1 жителя, всего

м2

0,10

0,14

0,25

в том числе новое строительство

м2


0,04

0,17

4.2.1

Поликлиники, всего

тыс. посе-
щений в смену

17,2

21,0

32,5

уровень обеспеченности

%

84,5

99

100

на 1000 жителей

посещений в смену

15,2

17,8

25,0

новое строительство

тыс.посе-
щений в смену


3,8

15,3

4.2.2

Территориальные комплексные центры социального обслуживания, всего

тыс.м2 общей площади

1,1

7,3

26,0


уровень обеспеченности

%

4,6

31

100


на 1000 жителей

м2 общей площади

0,9

6,2

20,0


новое строительство

тыс.м2 общей площади


6,2

25,0

4.3

Учреждения культуры и искусства, досуга и развлечений

Общая площадь на 1 жителя, всего

м2

0,04

0,08

0,22

в том числе новое строительство

м2


0,04

0,18

4.3.1

Культурно-зрелищные учреждения, всего

тыс.мест

15,5

21,4

39,0

уровень обеспеченности

%

39,1

65

100

на 1000 жителей

мест

13,8

18,1

30,0

новое строительство

тыс.мест


5,9

23,5

4.3.2

Библиотеки, всего

тыс.томов

914,3

1 498

3 250

уровень обеспеченности

%

32,4

51

100

на 1000 жителей

тыс.томов

0,8

1,3

2,5

новое строительство

тыс.томов


584

2 336

4.4

Спортивные сооружения

га

0,0

48,8

195,0


Общая площадь на 1 жителя, всего

м2

0,0

0,06

0,22

в том числе новое строительство

м2


0,06

0,22

уровень обеспеченности

%

0,0

28

100

на 1000 жителей

га

0,0

0,04

0,15

новое строительство

га


48,8

195,0

4.5

Предприятия торговли, общественного питания и бытового обслуживания

Общая площадь на 1 жителя, всего

м2

0,18

0,23

0,38

в том числе новое строительство

м2


0,06

0,23

4.5.1

Предприятия торговли, всего

тыс.м2  торг. площади

46,7

64,3

117,0

уровень обеспеченности

%

45,6

64

100

на 1000 жителей

м2 торг.площ.

41,3

54,5

90,0

новое строительство

тыс.м2 торг. площади


17,6

70,3

4.5.2

Рыночные комплексы, всего

тыс.м2 торг. площади

36,3

36,3

39,0

уровень обеспеченности

%

71,0

100

100

на 1000 жителей

м2 торг. площ.

32,2

30,8

30,0

новое строительство

тыс.м2 торг. площади


-

2,7

4.5.3

Предприятия общественного питания, всего

тыс. посадочных мест

6,0

9,3

19,5

уровень обеспеченности

%

46,6

79

100

на 1000 жителей

посадочных мест

5,3

7,9

15,0

новое строительство

тыс. посадочных мест


3,4

13,5

4.5.4

Предприятия бытового обслуживания, всего

тыс. раб.мест

1,3

2,3

5,2


уровень обеспеченности

%

26,0

49

100


на 1000 жителей

мест

1,2

1,9

4,0


новое строительство

тыс.мест


1,0

3,9


4.6


Предприятия коммунального обслуживания

Общая площадь на 1 жителя, всего

м2

0,02

0,04

0,10

в том числе новое строительство

м2


0,02

0,08

4.6.1

Банно-оздоровительные комплексы, всего

тыс.мест

0,3

0,9

2,6

уровень обеспеченности

%

12,4

36

100

на 1000 жителей

мест

0,2

0,7

2,0

новое строительство

тыс.мест


0,6

2,3

4.6.2

Прачечные, всего

тыс.кг. белья в смену

1,5

7,6

26,0

уровень обеспеченности

%

13,3

65

100

на 1000 жителей

кг.белья в смену

1,3

6,5

20,0

новое строительство

тыс.кг. белья в смену


6,1

24,5

4.6.3

Химчистки, всего

тыс.кг. вещей в смену

1,3

2,2

5,2


уровень обеспеченности


%


31,9


54


100

на 1000 жителей

кг. вещей в смену

1,1

1,9

4,0

новое строительство

тыс.кг. вещей в смену


1,0

3,9

4.7

Прочие учреждения


Общая площадь на 1 жителя, всего

м2

0,05

0,06

0,10

в том числе новое строительство

м2


0,02

0,06


4.7.1

Отделения связи

объект

54

73

130

уровень обеспеченности

%

68,3

88

100

на 1000 жителей

объект

0,05

0,06

0,1

новое строительство

объект


19,0

76

4.7.2

Учреждения банка

объект

80

93

130


уровень обеспеченности

%

70,8

78

100


на 1000 жителей

объект

0,07

0,1

0,1


новое строительство

объект


13,0

50

5

Транспортное обеспечение

5.1

Протяженность линий пассажирского общественного транспорта, всего

км. двойного пути

404,18

494,45

638,09

в том числе:

5.1.1

электрифицированная железная дорога

км. двойного пути


12,0


21,6


21,6

5.1.2

метрополитен

км. двойного пути

-

13,5

36,0

5.1.3

трамвай

км. двойного пути

32,93

32,93

44,72

5.1.4

троллейбус

км. двойного пути

94,25

121,42

140,77

5.1.5

автобус

км. двойного пути

265,0

305,0

395,0

5.2

Протяженность магистральных улиц и дорог, всего

км.

340,6

416,58

494,82

в том числе:

5.2.1

дорог скоростного движения

км.

-

8,13

86,37

5.2.2

магистралей общегородского значения

км.

170,0

213,11

213,11

5.2.3

магистралей районного значения

км.

170,6

195,34

195,34

5.3

Плотность улично-дорожной сети

магистралей общегородского значения

км/км2

0,58

0,72

0,72

магистралей районного значения

км/км2

0,58

0,66

0,66

6

Инженерное оборудование

6.1

Водоснабжение

6.1.1

Суммарное потребление, всего

тыс.м3/ сутки

778,6

977,6

1081,0

в том числе:


население

тыс.м3/ сутки

301,6

302,6

340,2

промышленность

тыс.м3/ сутки

300,8

352,6

388,2

6.1.2

Мощность головных сооружений водопровода

тыс.м3/ сутки

1219,3

1219,3

1219,3

используемые источники водоснабжения

*подземные водозаборы

тыс.м3/ сутки

529,7

728,8

832,2

*водозабор из поверхностных источников

тыс.м3/ сутки

248,8

248,8

248,8

6.1.3

Утвержденные запасы подземных вод ГКЗ (дата утверждения, расчетный срок)

тыс.м3/ сутки

23,1

23,1

23,1

6.1.4

Водопотребление в среднем на 1 человека в сутки

л/сут.

689,4

818,5

822,0

в том числе на хозяйственно- питьевые нужды

л/сут.

267,1

256,5

261,7

6.2

Канализация

6.2.1

Общее поступление сточных вод, всего

тыс.м3/ сутки

468,4

572,5

625,2

в том числе:


население

тыс.м3/ сутки


407,3

454,5

промышленность

тыс.м3/ сутки


59,3

64,8

6.2.2

Производительность канализационных очистных сооружений

тыс.м3/ сутки

640,0

640,0

640,0


6.3


Электроснабжение

6.3.1

Суммарное потребление электроэнергии

млн.кВт. час/год

3 290

3 640

4 560

в том числе:


на коммунально-бытовые нужды

млн. кВт. час/год

1 234

1 460

2 180

на производственные нужды

млн. кВт. час/год

2 056

2 180

2 380

6.3.2

Электропотребление в среднем на 1 человека в год

кВт.час/ год

3 060

3 090

3 500

в том числе на коммунально-бытовые нужды

кВт.час/ год

1 150

1 240

1 670

6.3.3

Источники покрытия нагрузок

млн.кВт. час

3 049

3 102

1 590

в том числе:


ТЭЦ, ГРЭС

млн.кВт. час

2862,0

2922,0

1410,0

гидроэлектростанция

млн.кВт. час

187,4

180,0

180,0

объединенная энергосеть

млн.кВт. час




6.4

Теплоснабжение

6.4.1

Установленная тепловая мощность источников тепла, всего

Гкал/час

5 868

6 238

7 650

в том числе:


ТЭЦ-1 и ТЭЦ-2

Гкал/час

2 379

2 379

3 000

районные котельные

Гкал/час

1 789

1 889

2 150

квартальные котельные и индивидуальные источники тепла

Гкал/час

700

970

1 600

суммарная мощность локальных источников

Гкал/час

1 000

1 000

900

6.4.2

Суммарное теплопотребление

Гкал/час

4 094

4 542

6 000

в том числе:


*на отопление и вентиляцию, всего

Гкал/час

3 620

4 029

5 308

- коммунально-бытовых потребителей

Гкал/час

3 197

3 480

4 443

- промышленных потребителей

Гкал/час

423

549

865

*на горячее водоснабжение, всего

Гкал/час

474

513

692

- коммунально-бытовых потребителей

Гкал/час

427

452

592

- промышленных потребителей

Гкал/час

47

61

100

6.4.3

Теплопотребление в паре на технологические нужды

Гкал/час

168

198

282

6.5

Газоснабжение

6.5.1

Потребление газа, всего

млн.м3/год


679,9

2605,7

в том числе:


коммунально-бытовое потребление

млн.м3/год


123,8

193,1

отопление жилых домов усадебной застройки

млн.м3/год


262,8

384,2

производственные нужды

млн.м3/год


37,4

324,4

котельные АО ТКЭ



123,6

232,6

предприятия АПК и СВРК



132,2

1471,4

6.5.2

Потребление природного газа, всего

млн.м3/год

551,9



в том числе:


на коммунально-бытовые нужды

млн.м3/год

292,1



на производственные нужды

млн.м3/год

259,8



6.5.3

Потребление сжиженного газа, всего

тонн/год

10821,9



в том числе:


на коммунально-бытовые нужды

тонн/год

9 828,0




на производственные нужды

тонн/год

993,9



7

Стоимость жилищно-гражданского строительства, всего

млн.у.е.


2064,25

9553,0

в том числе:

7.1

Жилые дома



800,0

3845,3

7.2

Учреждения и предприятия культурно-бытового обслуживания

млн.у.е.


407,6

2139,0

7.3

Транспорт и улично-дорожная сеть

млн.у.е.


37,45

117,7

7.4

Инженерное оборудование и благоустройство территории

млн.у.е.


204,6

1151,0


* освоение и инженерная подготовка территории

млн.у.е.


59,3

186,3

* инженерные сети и оборудование

млн.у.е.


128,2

915,9

- водоснабжение

млн.у.е.


120,3

98,0

- водоотведение

млн.у.е.


163,4

137,3

- электроснабжение

млн.у.е.


105,0

200,0

- теплоснабжение

млн.у.е.


17,0

700,0

- газоснабжение

млн.у.е.


4,3

13,7

* благоустройство и озеленение территории

млн.у.е.


17,1

48,8

В среднем за год

млн.у.е.


207,1

329,7

      Председатель ХIII-й сессии
      Алматинского городского
      Маслихата II-го созыва                К.Абдрахманов

      Секретарь Алматинского
      городского Маслихата
      II-го созыва                          Ж.Турегельдинов