Төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жою жөнiндегi ведомствоаралық аудандық комиссия туралы

Шығыс Қазақстан облысы Бесқарағай ауданы әкімиятының 2002 жылғы 12 мамырдағы N 198 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет басқармасында 2003 жылғы 21 наурызда N 1169 тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы Бесқарағай ауданы әкімдігінің 2007 жылғы 18 сәуірдегі N 569 хатымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы Бесқарағай ауданы әкімдігінің 2007.04.18 N 569 хатымен.
      Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң "Төтенше жағдайларды алдын-алу мен жою жөнiндегi ведомствоаралық мемлекеттiк комиссия туралы" 1996 жылғы 3 мамырдағы N 553 қаулысының негiзiмен және осы мәселе жөнiндегi облыстық әкiмияттың 2002 жылғы 11 ақпандағы N 75 қаулысын iске асыру мақсатында, Бесқарағай аудандық әкiмияты ҚАУЛЫ етедi:
      1. Төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жою жөнiндегi ведомствоаралық аудандық комиссия құрамы құрылсын (N 1 қосымша).
       2. "Төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жою жөнiндегi ведомствоаралық аудандық комиссия туралы" Ереже бекiтiлсiн (N 2 қосымша).
      3. Төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жою жөнiндегi ведомствоаралық аудандық комиссияның, оның мiндетiне жататын мәселелер жөнiндегi шешiмiн аудан аумағындағы жергiлiктi атқарушы органдар, сондай-ақ заңды және жеке тұлғалар орындауға мiндеттi.
      4. Аудан әкiмi аппаратының басшысына төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жою жөнiндегi ведомствоаралық аудандық комиссия жұмысын ұйымдастыру-техникалық жағынан қамтамасыз етудi шешсiн.
      5. Ауылдық округтерi әкiмдерi төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жою жөнiнде ауылдық ведомствоаралық комиссия құрсын, оған басшылық жасау әкiмдерге жүктелсiн.
      6. Осы қаулының орындалуына бақылау жасау аудан әкiмiнiң азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар жөнiндегi көмекшiсi - Т. Н. Глазинскийға жүктелсiн.
      7. Осы қаулының қабылдануына байланысты, аудан әкiмiнiң 1997 жылғы 10 қарашадағы N 97-2 шешiмi күшiн жойды деп саналсын.
      8. Осы комиссия құрамы Бесқарағай аудандық мәслихатқа бекiтуге енгiзiлсiн.
      
      Аудан әкiмi

Бесқарағай аудандық әкiмияттың
2002 жылдың 12 маусымындағы
N 198 қаулысына N 1 қосымша

Төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жою жөнiндегi
ведомствоаралық аудандық комиссияның дербес құрамы

Баймулдинов Оңдасын Дәулетович

аудан әкiмiнiң бiрiншi орынбасары, комиссия төрағасы

Козинский Владимир Михайлович

аудан әкiмi аппаратының басшысы, комиссия төрағасының орынбасары

Глазинский Тимофей Николаевич

аудан әкiмiнiң азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар жөнiндегi көмекшiсi,комиссия хатшысы

комиссия мүшелерi:

Ысқақов Қанағат Құсманович

аудандық iшкi iстер бөлiмiнiң бастығы

Панюков Дмитрий Валерьевич

54 - өрт сөндiру бөлiмiнiң бастығы

Шегебаев Марат Жақсылықович

аудандық орталық аурухананың бас дәрiгерi

Смағұлов Самат Абайкенович

аудандық санитарлық эпидемиологиялық станцияның бас дәрiгерi

Шабданов Әсет Серiкқазиевич

ауыл шаруашылығы министрлiгiнiң аудандық аумақтық басқармасының бастығы

Момынжанов Бағдат Қапанович

аудандық телекоммуникация торабының бастығы

Куликова Людмила Петровна

аудандық электр жүйесiнiң бастығы

Касатчиков Владимир Алексеевич

"Дорожник" ЖШС-нiң бастығы

Сқақова Майра Жақыполдиновна

аудандық қаржы бөлiмiнiң меңгерушiсi

Байманов Төлемiс Досқалиевич

аудан әкiмi аппаратының ауыл шаруашылығы бөлiмiнiң бастығы

Айтжанов Темiрболат Қожағұлович

аудандық МАИ бастығы

Әбенов Бiржан Қалибекович

аудандық әскери комиссар

Баталов Бауыржан Жекенович

аудандық бiлiм бөлiмiнiң меңгерушiсi

Айтқазин Секерхан Ахметханович

"Водник" мемлекеттiк кәсiпорнының бастығы

Яременко Иван Петрович

аудан әкiмi аппаратының экономика бөлiмiнiң бас маманы

      
      
      Аудан әкiмiнiң азаматтық
      қорғаныс және төтенше
      жағдайлар жөнiндегi көмекшiсi

      
      Бесқарағай аудандық әкiмияттың
2002 жылдың 12 маусымындағы
N 198 қаулысына N 2 қосымша

Төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жою жөнiндегi
ведомствоаралық аудандық комиссия туралы
ЕРЕЖЕ

       1. Төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жою жөнiндегi ведомствоаралық аудандық комиссия (одан әрi комиссия) ведомствоаралық үйлестiру органы болып саналады, ол апаттармен, стихиялық және басқа да апаттардың салдарынан болған төтенше жағдайларды жою шеңберiнде бiртұтас мемлекеттiк саясаттарды ұйымдастыру мен өткiзу мақсатында құрылған.
      2. Комиссия, аудан әкiмi жанындағы тұрақты орган болып саналады, ол оның дербес құрамын айқындап, бекiтедi. Комиссия төрағасы болып аудан әкiмiнiң орынбасарларының бiрi бекiтiледi. Комиссияның, оның өкiлеттiгi мәселесi жөнiндегi шешiмiн барлық жергiлiктi атқарушы органдар, сондай-ақ заңды және жеке тұлғалар орындауға мiндеттi.
      3. Комиссия құрамына қоршаған ортаның, адамдар мен малдардың жағдайларын, пайда болған төтенше жағдайлардың жойылуын бақылайтын аудандық ұйымдардың басшылары мен мамандары енгiзiледi.
      4. Комиссия өзiнiң өкiлеттiлiгiн аудан аумағындағы меншiк нысанына және ведомстволық қарамағына қарамастан, барлық ұйымдармен, мекемелермен, кәсiпорындармен бiрлесе отырып iске асырады.
       5. Комиссияның негiзгi мiндеттерi:
      1) стихиялық және басқа да апаттардан, сұрапыл бүлiншiлiктердiң салдарынан болған төтенше жағдайларды жою саласында бiртұтас мемлекеттiк саясатты қалыптастыру мен жүргiзу;
      2) комиссияның құзырына енетiн мәселелер бойынша аудан әкiмiнiң қаулылары мен шешiмдерi және басқа да нормативтiк актiлерi жобаларын өңдеу, сондай-ақ көрсетiлген құжаттардың жобаларын қарап, белгiленген тәртiп бойынша аудан әкiмi аппаратына тапсыру жөнiндегi атқарушы өкiлеттi мемлекеттiк органдардың, қызметiн үйлестiру;
      3) стихиялық және басқа да апаттардың, сұрапыл бүлiншiлiктердiң салдарынан болған төтенше жағдайлардан аудан тұрғындарын және аумақты қорғау мен қауiпсiздiгiн қамтамасыз етуге бағытталған экономикалық, ұйымдастыру-техникалық және басқа да шаралар жүйелерiн ұйымдастыру бойынша, оған профилактикалық шараларды өткiзуге және шығындарды толтыру iс-шараларын өткiзудiң шұғыл қажеттiлiгi жағдайында резервтер ұйымдастыруды қоса отырып, ұсыныстар дайындау, төтенше жағдайларда, оларды жою мен зардап шеккендерге көмектер көрсету iстерiне арналған күштер мен қаражаттарды пайдалану;
      4) төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жоюға арналған күштер мен қаражаттарды құру мен дамыту шеңберiнде бiртұтас техникалық саясатты жүргiзу;
      5) төтенше жағдайларды ескертуге, төтенше жағдайлардан тұрғындарды, аудан аумақтарын қорғауға бағытталған аудандық белгiлi мақсаттағы бағдарлама жобасын дайындауды ұйымдастыру және осы бағдарламаның орындалуы жөнiндегi жұмыстарды үйлестiру;
      6) стихиялық және басқа да апаттардың салдарынан, сондай-ақ төтенше жағдайларды жою кезiнде зардап шеккен азаматтарды медициналық қамтамасыз ету, құқықтық қорғау және әлеуметтiк экономикалық қорғау мәселелерi бойынша аудандық ұйымдардың және жергiлiктi атқарушы органдардың, сондай-ақ төтенше жағдайларды жою жөнiндегi iс-қимылдарды үйлестiру;
      7) төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жою жөнiндегi мәселелер бойынша аудандық және Қазақстан Республикасының және Алтай өлкесiнiң аумақтық органдарымен бiрлесе отырып қызмет атқару және тәжiрибелерiмен алмасу бағыттарын айқындау.
       6. Комиссия мынаған құқылы:
      1) өз құзыры шеңберiнде шешiм қабылдауға, барлық аудандық, аумақтық және ведомстволық басқарма органдары мен мемлекет иелiгiндегi жергiлiктi органдарға, меншiк нысанына қарамастан аудан аумағында орналасқан кәсiпорындар мен акционерлiк қоғамдарға және басқа да шаруашылық етушi құрылымдарға орындауға хаттамалық түрде мiндеттер жүктеуге;
      2) комиссияның құзырына тиесiлi қажеттi нормативтiк, заңнамалық актiлердi өңдеуге қатысу және ұсыныс енгiзуге;
      3) төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жою жөнiндегi комиссия жұмыстарына, сондай-ақ ауыл әкiмдерiмен, аудандағы ұйымдардың басшыларымен және шаруашылық етушi құрылымдармен төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жою мәселелерi бойынша нормативтiк талаптардың, iс-шаралардың және мақсаттық бағдарламалардың орындалуына тексеру жүргiзу және бақылауды iске асыруға;
      4) өз отырысында ауылдық әкiмияттардың, аудандық ұйымдар мен шаруашылық етушi құрылымдар басшыларының есеп беру ақпараттарын тыңдауға, сондай-ақ төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жою мәселелерi бойынша орындауға тапсырмалар мен нұсқаулар беруге;
      5) меншiк нысанына қарамастан жергiлiктi атқарушы органдардан, аудандық ұйымдар мен шаруашылық етушi құрылымдардан комиссияға жүктелген мiндеттердi жүзеге асыруға арналған материалдар мен ақпараттарды сұрауға;
      6) меншiк нысанына қарамастан аудандық ұйымдар мен акционерлiк қоғамдардың, мекемелер мен кәсiпорындардың мамандарын төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жою мәселесi бойынша шұғыл және басқа да жұмыстарды орындауға қатыстыруға;
      7. Комиссия өз қызметiн өзiнiң төрағасымен бекiтiлген жұмыс жоспарына сәйкес жүзеге асырады, комиссия отырысы қажеттi жағдайда, бiрақ тоқсан сайын бiр рет өткiзiледi.
      Комиссияның отырысы кезiндегi шешiмдер, оның төрағасымен немесе оның орынбасарымен, аудан аумағында орындалуға тиiстi мiндеттерге, нұсқаулар мен тапсырмаларға сәйкес қабылданады.
      8. Аудан әкiмi аппаратындағы штаттық саны шеңберiнде төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жою азаматтық қорғаныс мәселесi жөнiндегi комиссия хатшысының мiндетi аудан әкiмiнiң азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар жөнiндегi көмекшiсiне, төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жою жөнiндегi ведомствоаралық аудандық комиссияның және ауылдық округтердегi комиссияның жұмыстарын үйлестiру, ауданда төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жою жөнiндегi бiртұтас мемлекеттiк саясаттың жүргiзiлуiне бақылау жасауды жүктей отырып мiндеттеледi.
      9. Комиссияның ұйымдастыру-техникалық қамтамасыз ету жұмысы аудан әкiмi аппараты үшiн белгiленген тәртiп бойынша жүзеге асырылады.
      10. Комиссияның iс-шараларын қаржыландыру аудандық бюджеттiң, салалардың және басқа да қаржылық көздердiң қаражаттары есебiнде жүзеге асырылады.
       11. Төтенше жағдайлар кезiндегi iс-әрекеттерге тiкелей басшылық жасау кезiнде комиссия төрағасы мыналарға құқылы:
      1) жергiлiктi өкiлеттi және басқарма органдарымен бiрлесе отырып, төтенше жағдайлардың сипатындағы апат ауданында азаматтарды қоныстану тәртiбiмен, олардың өзiн-өзi ұстау тәртiбiн белгiлеуге;
      2) ауданда, олардың бiреудiң тиесiлдiгiне қарамастан бар қажеттi мөлшердегi көлiктер, құтқарушылар, қалпына келтiрушiлер, медициналық және басқа да күш қуаттарды және құралдарды қатыстыруға;
      3) қажеттi мөлшерде материалды-техникалық, медициналық, азық-түлiктiк және басқа да ресурстар қорларын пайдалануға, сондай-ақ тартылған қаражаттар есебiнде, оның iшiнде бюджеттен қажеттi қорлар ұйымдастыру бойынша шешiм қабылдауға;
      4) төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жою жөнiнде жүктелген мiндеттердiң орындалуын қамтамасыз етпеген қандай да босын лауазымды тұлғаны басшылық жасаудан шеттетуге, оны белгiленген тәртiп бойынша жауапқа тартуға немесе қызметiнен босатуға.
      12. Комиссия төрағасы комиссияға жүктелген мiндеттердiң орындалуына тiкелей жауап бередi және өз араларындағы, орынбасары мен оның мүшелерi арасындағы мiндеттердi бөледi.
      13. Комиссия төрағасы төтенше жағдайлардың алдын-алу мен жою жөнiндегi ведомствоаралық мемлекеттiк комиссия отырысында комиссияға басшылық жасау iс-қимылдарына қатысты мәселелердi қарауға қатысады.

      
      
      Аудан әкiмiнiң азаматтық
      қорғаныс және төтенше
      жағдайлар жөнiндегi көмекшiсi

О межведомственной районной комиссии по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций

Постановление акимата Бескарагайского района Восточно-Казахстанской области от 12 мая 2002 года N 198. Зарегистрировано Управлением юстиции Восточно-Казахстанской области 21 марта 2003 года за N 1169. Утратило силу на основание письма акимата Бескарагайского района Восточно-Казахстанской области от 18 апреля 2007 года N 569

      Сноска. Утратило силу на основание письма акимата Бескарагайского района Восточно-Казахстанской области от 18.04.2007 N 569.
      На основании постановления Правительства Республики Казахстан от 3 мая 1996 года N 553 "О межведомственной государственной комиссии по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций" и в целях реализации постановления акимата Восточно-Казахстанской области от 11 февраля 2002 года N 75 Бескарагайский районный акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Образовать межведомственную районную комиссию по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций (приложение N 1).
      2. Утвердить "Положение о межведомственной районной комиссии по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций" (приложение N 2).
      3. Решения межведомственной районной комиссии по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций по вопросам, отнесенных к ее компетенции, обязательны для исполнения на территории района местными исполнительными органами, а также юридическими и физическими лицами.
      4. Руководителю аппарата акима района решить организационно-техническое обеспечение работы межведомственной районной комиссии по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций.
      5. Акимам сельских округов создать сельские межведомственные комиссии по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций, возложив руководство лично на акимов.
      6. Контроль за выполнением настоящего постановления возложить на Глазинского Т.Н. - помощника акима района по гражданской обороне и чрезвычайным ситуациям.
      7. В связи с принятием данного постановления, решение акима района от 10 ноября 1997 года N 97-2, считать утратившим силу.
      8. Состав данной комиссии внести на утверждение Бескарагайского районного маслихата.

      Аким района                               М. УВАЛИЕВ

      Приложение N 1 к постановлению
акимата Бескарагайского района
от 12 мая 2002 года N 198

ПЕРСОНАЛЬНЫЙ СОСТАВ
районной межведомственной комиссии по предупреждению и
ликвидации чрезвычайных ситуаций

Баймулдинов Ондасын Даулетович

первый заместитель акима района, председатель комиссии

Козинский Владимир Михайлович

руководитель аппарата акима района,заместитель председателя комиссии

Глазинский Тимофей Николаевич

помощник акима района по ГО и ЧС, секретарь комиссии

члены комиссии:

Искаков Канагат Кусманович

начальник районного отдела внутренних дел

Панюков Дмитрий Валерьевич

начальник ПЧ-54

Чегибаев Марат Жаксылыкович

главный врач центральной районной больницы

Смагулов Самат Абайкенович

главный врач районной СЭС

Шабданов Асет Серикказиевич

начальник районного территориального управления МСХ

Момынжанов Багдат Капанович

начальник районного узла телекоммуникаций

Куликова Людмила Петровна

начальник районных электросетей

Касатчиков Владимир Алексеевич

начальник ТОО "Дорожник"

Скакова Майра Жакиполдиновна

заведующая районным финансовым отделом

Байманов Толемис Доскалиевич

начальник сельхозотдела аппарата акима района

Айтжанов Темирболат Кожагулович

начальник МАИ района

Абенов Биржан Галибекович

районный военный комиссар

Баталов Бауржан Жекенович

заведующий райотделом образования

Айтказин Секерхан Ахметханович

начальник госпредприятия "Водник"

Яременко Иван Петрович

главный специалист отдела экономики аппарата акима района

      Помощник акима района
      по ГО и ЧС                                 Т. ГЛАЗИНСКИЙ

      Приложение N 2 к постановлению
акимата Бескарагайского района
от 12 мая 2002 года N 198

ПОЛОЖЕНИЕ
о межведомственной районной комиссии по предупреждению
      и ликвидации чрезвычайных ситуаций

      1. Межведомственная районная комиссия по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций (далее комиссия) является межведомственным координационным органом и создана в целях формирования и проведения единой государственной политики в области предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций, обусловленных авариями, катастрофами, стихийными и иными бедствиями.
      2. Комиссия является постоянным органом при акиме района, который определяет и утверждает персональный ее состав. Председателем комиссии утверждается один из заместителей акима района. Решения комиссии по вопросам ее полномочий обязательны для исполнения всеми местными исполнительными органами, а также юридическими и физическими лицами.
      3. В состав комиссии включаются руководители районных организаций, специалисты, занимающиеся контролем за состоянием окружающей среды, здоровьем человека и животных, ликвидацией последствий чрезвычайных ситуаций.
      4. Комиссия осуществляет свои полномочия во взаимодействии со всеми организациями, предприятиями и учреждениями, находящимися на территории района, независимо от формы собственности и ведомственного подчинения.
      5. Основными задачами комиссии являются:
      1) формирование и проведение единой государственной политики в области предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций, обусловленных авариями, катастрофами, стихийными и иными бедствиями;
      2) координация деятельности государственных органов исполнительной власти по разработке проектов постановлений, решений и других нормативных актов акима района по вопросам, отнесенным к компетенции комиссии, а также рассмотрение и представление в установленном порядке проектов указанных документов в аппарат акима района;
      3) подготовка предложений по формированию системы экономических, организационно-технических и иных мер, направленных на обеспечение безопасности и защиту населения и территории района от чрезвычайных ситуаций, обусловленных авариями, катастрофами, стихийными и иными бедствиями, включая создание резервов на случай экстренной необходимости в проведении профилактических мероприятий, покрытия расходов по содержанию и оснащению сил и средств, предназначенных для действий в чрезвычайных ситуациях, на их ликвидацию и оказание помощи пострадавшим;
      4) проведение единой технической политики в области создания и развития сил и средств, предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций;
      5) организация разработки проектов районных целевых программ, направленных на предупреждение чрезвычайных ситуаций, защиту населения и территории района от чрезвычайных ситуаций и координация работ по выполнению этих программ;
      6) координация действий районных организаций, местных исполнительных органов по вопросам социально-экономической и правовой защиты, медицинской реабилитации граждан, пострадавших в результате аварий, катастроф, стихийных и иных бедствий, а также в ликвидации чрезвычайных ситуаций;
      7) определение направлений сотрудничества и обмена опытом с районными и территориальными органами Республики Казахстан и Алтайским краем по вопросам предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций.
      6. Комиссия имеет право:
      1) принимать в пределах своей компетенции решения, издавать в виде протоколов и обязательные для исполнения всеми районными, территориальными и ведомственными органами управления, местными органами государственной власти, предприятиями и акционерными обществами и другими хозяйствующими структурами, независимо от форм собственности, расположенными на территории района;
      2) вносить предложения и участвовать в разработке необходимых нормативных и законодательных актов, относящихся к компетенции комиссии;
      3) осуществлять проверку и контроль за работой комиссии по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций нижеследующего уровня, а также за выполнением акимами сельских округов, руководителями районных организаций, хозяйствующими структурами нормативных требований, мероприятий и целевых программ по вопросам предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций;
      4) заслушивать на своих заседаниях отчеты, информации и сообщения руководителей сельских акиматов, районных организаций, хозяйствующих структур, а также давать им обязательные для исполнения указания и поручения по вопросам предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций;
      5) запрашивать от местных исполнительных органов, районных организаций, хозяйствующих структур, независимо от форм собственности, материалы и информацию, необходимые для осуществления возложенных на комиссию функций;
      6) привлекать специалистов районных организаций, акционерных обществ и предприятий, учреждений, независимо от формы собственности (по согласованию с их руководителями) для выполнения аналитических, экспертных и других работ по вопросам предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций.
      7. Комиссия осуществляет свою деятельность в соответствии с планом работы, утвержденным ее председателем, заседания комиссии проводятся по мере необходимости, но не реже одного раза в квартал.
      В период между заседаниями комиссии решения принимаются ее председателем или заместителем в виде соответствующих указаний или поручений, обязательных для исполнения на территории района.
      8. В пределах штатной численности в аппарате акима района обязанности секретаря комиссии по вопросам предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций и гражданской обороне возлагаются на помощника акима района по ГО и ЧС. А также возложить на него координацию работы межведомственной районной комиссии и работы комиссий в сельских округах по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций и контроль за проведение в районе единой государственной политики по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций.
      9. Организационно-техническое обслуживание работы комиссии осуществляется в порядке, определенном для аппарата акима района.
      10. Финансирование мероприятий комиссии осуществляется за счет средств районного бюджета, отраслевых и иных источников финансирования.
       11. Председателю комиссии при осуществлении непосредственного руководства действиями в чрезвычайных ситуациях предоставляется право:
      1) устанавливать по согласованию с местными органами власти и управления режим проживания и поведения граждан в районах бедствий, исходя из характера чрезвычайных ситуаций;
      2) привлекать необходимые транспортные, спасательные, восстановительные, медицинские и другие силы и средства из имеющихся в районе, независимо от их принадлежности;
      3) использовать необходимые материально-технические, медицинские, продовольственные и другие ресурсы и запасы, а также принимать решения по созданию необходимых резервов за счет привлеченных средств, в т.ч. и бюджета;
      4) отстранять от руководства любое должностное лицо, не обеспечивающее выполнение возложенных задач по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций, с последующим привлечением его в установленном порядке к ответственности, вплоть до освобождения от должности.
      12. Председатель комиссии несет персональную ответственность за выполнение возложенных на комиссию задач, распределяет обязанности между собой и заместителем, ее членами.
      13. Председатель комиссии участвует в заседаниях межведомственной государственной комиссии по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций при рассмотрении вопросов, относящихся к деятельности руководимой им комиссии.
      
      
      Помощник акима района
      по ГО и ЧС                              Т. ГЛАЗИНСКИЙ