Кiрме темiр жолдарды пайдаланудың кейбiр мәселелерi туралы

Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникациялар министрiнiң 2003 жылғы 17 сәуірдегі N 131-І бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2003 жылғы 19 мамырда тіркелді. Тіркеу N 2281. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Көлік және коммуникациялар министрінің 2006 жылғы 11 қазандағы N 253 бұйрығымен.

       Ескерту: Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Көлік және коммуникациялар министрінің 2006 жылғы 11 қазандағы N 253 бұйрығымен.

------------Бұйрықтан үзінді--------------

      "Жеке кәсіпкерлік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 37-бабына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. "Кірме темір жолдарды пайдаланудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникациялар министрінің 2003 жылғы 17 сәуірдегі N 131-I бұйрығының (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеудің тізілімінде 2281 нөмірмен тіркелген) күші жойылды деп танылсын...
      3. Осы бұйрық қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді, таныстыру мен таратуға жатады.

      Министр
------------------------------------------

      "Темiр жол көлiгi туралы" Қазақстан Республикасының  Заңының  58-бабына сәйкес  БҰЙЫРАМЫН :
      1. Кiрме темiр жолдарда жылжымалы құрамдарды және контейнерлердi беру-жинастыруға, маневрлiк жұмыстарды жүргiзуге тыйым салынатын бұзушылықтардың тiзбесi (1-қосымша) бекiтілсiн.
      2. Мемлекеттiк көлiктiк бақылау органы - темiр жол көлiгiн бақылау мәселелерiмен айналысатын Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникациялар министрлiгiнiң Көлiктiк бақылау комитетi мен оның аумақтық органдарының мамандарынан кiрме темiр жолдарда қозғалыс қауiпсiздiгiне жылжымалы құрамдардың, контейнерлердiң, жүктердiң сақталуына қауiп төндiретiн бұзушылықтарды анықтау мен ақаулықтар туралы актi жасауға жауапты тұлғалар белгiленсiн.
      3. Тасымалдаушыға және магистральдық темiр жол желiсiнiң операторына кiрме темiр жолда қозғалыс қауiпсiздiгi бұзушылықтарын анықтайтын жауапты тұлғаға - темiр жол станциясының бастығы; темiр жол станциясы бастығының орынбасары; жолдарға және
жасанды ғимараттарға техникалық тексеру жүргiзетiн жауапты лауазымдық тұлғаны белгiлеу ұсынылсын.
      4. Белгiленген нысанға (2-қосымша) сәйкес жауапты тұлғалардың тексеру нәтижелерi бойынша толтырылған анықталған бұзушылықтар туралы актiсi кiрме темiр жолдарда жылжымалы құрам мен контейнерлердi беру-жинастыруды, маневрлiк жұмыстарды жүргiзудi тоқтатуға негiз болып белгiленсiн.
      5. Тасымалдаушы және магистральдық темiр жолдарда жылжымалы құрам мен контейнерлердi беру-жинастыру және маневрлiк жұмыстарды тоқтата тұрған жағдайда анықталған қозғалыс қауiпсiздiгiн бұзу туралы актісін Қазақстан Республикасының көлiк және коммуникациялар министрлiгi Көлiктiк бақылау комитетiнiң аумақтық органдарына акт жасалған сәтiнен бастап бiр тәулiктен кешiктiрiлмей жiберiлсiн.
      6. Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникациялар министрлiгiнiң Көлiктiк бақылау комитетi (М.Т.Бейсембаев) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiне мемлекеттiк тiркеу үшiн ұсынсын.
      7. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Көлiк және коммуникациялар бiрiншi вице-министрi Ю.И.Лавриненкоға жүктелсiн. 
      8. Осы бұйрық мемлекеттiк тiркеуден өткен күнiнен бастап қолданысқа енгiзiледi.

       Министр

"Kipмe темiр жолдарды пайдаланудың
кейбiр мәселелерi туралы"   
Қазақстан Республикасы     
Көлiк және коммуникациялар   
министрiнiң          
2003 жылғы 17 сәуірдегі     
N 131-1 бұйрығына       
1-қосымша           

Кiрме темiр жолдарда жылжымалы құрамдарды және 
контейнерлердi беру-жинастыруға, маневрлiк жұмыстарды жүргiзуге тыйым салынатын бұзушылықтардың тiзбесi

      1. Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникациялар министрiнің 2000 жылғы 17 ақпандағы N 109-1 бұйрығымен бекiтiлген Қазақстан Республикасының темiр жолдарын техникалық
пайдалану ережесiн маневрлiк жұмыстарды және/немесе тиеу-түсiру операцияларын жүргiзуде өндiрiске қауiп төндiретiн жолдың жоғарғы құрылысын және жасанды ғимараттарды техникалық күтiп ұстау нормаларының сақталмау бөлiгiнде және Құрылысқа жақындау габаритiн және тиеу габаритiн сақтау ережесiнiң бұзылуы.
      2. Жылжымалы құрамның өз бетiмен жылжуын бекiтетiн құралдардың жарамсыздарын қолдану немесе олардың болмауы.
      3. Кiрме жолдардың қосылған жерлерiнде жылжымалы құрамның магистральдық (станция) жолға шығып кетуiн болдырмайтын сақтандырғыш тұйық жолдардың, ауыстырғыш иiндi үшкiрлердiң, стрелкалардың, тежегiштiң, қорғау стрелкаларының болмауы.
      4. "Темiр жол көлiгi туралы" Қазақстан Республикасының 2001  жылғы 8 желтоқсандағы  Заңының  56 және  60-баптарымен  және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1996 жылғы 18 қаңтардағы N 70  қаулысымен  бекiтiлген темiр жолдардың уақытша жарғысымен көзделген кiрме темiр жолдарды пайдалану ережелерi мен нормаларын сақтамау.

"Kipмe темiр жолдарды пайдаланудың
кейбiр мәселелерi туралы"   
Қазақстан Республикасы     
Көлiк және коммуникациялар   
министрiнiң          
2003 жылғы 17 сәуірдегі     
N 131-1 бұйрығына       
2-қосымша           

Анықталған бұзушылықтар туралы акт

_______________ қаласы                     20___жылғы "__"__________

____________________________________________________________________                    (тексерушiнiң T. А. Ә және лауазымы)
кiрме темiр жолдың__________________________________________________
                     (станцияның немесе басқа кiрме жолдың атауы)
қосылатын____________________________бастап____________________дейiн
           (стрелкадан, сигналдан)          (стрелкаға, сигналға)
____________________________________________________________________
(кiрме жолдың меншiк иесiнiң немесе жалға алушының толық атауы)
тиесiлі_____________________________________________________________
                  (сатып алу-сату шарты, жалға алу шарты)
негiзiнде тексеру жүргiзiлгенде мыналар анықталды:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

Қорытынды:__________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

"Таныстырылды"

____________________________          ______________________________
(лауазымды тұлғаның қолы)             (желi иесiнiң Т.А.Ә және қолы)

       Ескерту:  акт екi түпнұсқа данада жасалады.

О некоторых вопросах эксплуатации железнодорожных подъездных путей

Приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 17 апреля 2003 года N 131-I. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 мая 2003 года N 2281. Утратил силу приказом Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 11 октября 2006 года N 253

Извлечение из
приказа Министра транспорта и коммуникаций
Республики Казахстан от 11 октября 2006 года N 253

      В соответствии со статьей 37 Закона Республики Казахстан "О частном предпринимательстве" ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Признать утратившим силу приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 17 апреля 2003 года N 131-I "О некоторых вопросах эксплуатации железнодорожных подъездных путей" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан за N 2281".
      ...
      3. Настоящий приказ вступает в силу со дня подписания, подлежит ознакомлению и рассылке.

      Министр
----------------------------------------------------------------     

      В соответствии со статьей 58 Закона  Республики Казахстан "О железнодорожном транспорте" приказываю:

      1. Утвердить перечень нарушений, при которых запрещается подача - уборка подвижного состава и контейнеров, производство маневровой работы на железнодорожных подъездных путях (приложение 1).

      2. Определить ответственных лиц за выявление нарушений и составление акта о неисправностях, угрожающих безопасности движения, сохранности подвижного состава, контейнеров, грузов на железнодорожных подъездных путях от органа государственного транспортного контроля - специалистов Комитета транспортного контроля Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан и его территориальных органов, занимающихся вопросами контроля на железнодорожном транспорте.

      3. Рекомендовать перевозчику и оператору магистральной железнодорожной сети определить ответственными лицами за выявление на железнодорожных подъездных путях нарушений безопасности движения - начальника железнодорожной станции; заместителя начальника железнодорожной станции; должностное лицо, ответственное за проведение технической ревизии путей и искусственных сооружений.

      4. Установить, что основанием для прекращения подачи - уборки подвижного состава и контейнеров, производства маневровой работы на железнодорожных подъездных путях, является акт о выявленных нарушениях, составленный по результатам проверки ответственными лицами, в соответствии с установленной формой (приложение 2).

      5. Перевозчику и оператору магистральной железнодорожной сети в случае приостановления подачи и уборки подвижного состава и контейнеров, маневровой работы на подъездных путях направлять акт о выявленном нарушении безопасности движения в территориальные органы Комитета транспортного контроля Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан в срок не позднее суток с момента его составления.

      6. Комитету транспортного контроля Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (Бейсембаев М.Т.) представить в установленном порядке настоящий приказ в Министерство юстиции Республики Казахстан для государственной регистрации.

      7. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на первого вице-Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Лавриненко Ю.И.

      8. Настоящий приказ вводится в действие со дня государственной регистрации.

      Министр

     

     

Приложение 1          
к приказу Министра транспорта и  
коммуникаций Республики Казахстан
"О некоторых вопросах эксплуатации
железнодорожных подъездных путей"
от 17 апреля 2003 года N 131-I    

       

Перечень
нарушений, при которых запрещается подача -
уборка подвижного состава и контейнеров,
производство маневровой работы
на железнодорожных подъездных путях

      1. Нарушение Правил технической эксплуатации железных дорог Республики Казахстан, утвержденных приказом Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 17 февраля 2000 года N 109-I, в части несоблюдения норм технического содержания верхнего строения пути и искусственных сооружений, угрожающих безопасности производства маневровой работы и/или погрузочно-разгрузочных операций и Правил содержания габарита приближения строений и габарита погрузки, утвержденных приказом Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 17 февраля 2000 года N 109-I.
      2. Использование неисправных или отсутствие средств закрепления подвижного состава от самопроизвольного ухода.
      3. Отсутствие в местах примыкания подъездных путей предохранительных тупиков, сбрасывающих остряков, стрелок, башмаков, охранных стрелок, исключающих уход подвижного состава на магистральные (станционные) пути.
      4. Несоблюдение правил и норм эксплуатации железнодорожного подъездного пути, предусмотренных статьями 56  и 60 Закона  Республики Казахстан от 8 декабря 2001 года "О железнодорожном транспорте" и Временным Уставом железных дорог, утвержденным постановлением  Правительства Республики Казахстан от 18 января 1996 года N 70.

      Приложение 2          
к приказу Министра транспорта и
коммуникаций Республики Казахстан
"О некоторых вопросах эксплуатации
железнодорожных подъездных путей"
от 17 апреля 2003 года N 131-I

      
                   Акт о выявленных нарушениях

г. _______________                      "___" ____________ 20__г.

Проверкой, проведенной ___________________________________________
      (Ф.И.О. и должность проверяющего)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
железнодорожного подъездного пути, примыкающего к ________________
__________________________________________________________________
      (наименование станции или другого подъездного пути)

от ____________________________до_________________________________
      (стрелки, сигнала) (стрелки, сигнала)
принадлежащего ___________________________________________________
      (полное наименование собственника или арендатора
      подъездного пути)
__________________________________________________________________

на основании _____________________________________________________
      (договора купли-продажи, договора аренды)
__________________________________________________________________

выявлено: ________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

Заключение:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________


__________________________ "ОЗНАКОМЛЕН"

__________________________ _________________ / _____________
(подпись должностного лица) (Ф.И.О. и подпись ветвевладельца)

__________________________

Примечание: акт составляется в двух подлинных экземплярах