Шағын кәсіпкерлік субъектілеріне коммуналдық меншіктің пайдаланылмайтын объектілерін кейіннен меншікке өтеусіз беру құқығымен мүліктік жалға алуға (жалға беруге) немесе сенімгерлік басқаруға беру ережесін бекіту туралы

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімиятының 2003 жылғы 23 маусымдағы N 295 қаулысы. Оңтүстік Қазақстан облысының Әділет басқармасында 2003 жылғы 14 шілдеде N 926 тіркелді. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2009 жылғы 2 наурыздағы N 71 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 02.03.2009 N 71 қаулысымен.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы  Заңы  және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 4 сәуірдегі N 327"Шағын кәсіпкерлік субъектілеріне коммуналдық меншіктің пайдаланылмай объектілерін кейіннен меншікке өтеусіз беру құқығымен мүлік жалға алуға (жалға беруге) немесе сенімгерлік басқаруға беру ережесін бекіту туралы"  қаулысына  сәйкес Оңтүстік Қазақстан облыстық әкімияты қаулы етеді:

      1. Қоса беріліп отырған Шағын кәсіпкерлік субъектілеріне коммуналдық меншіктің пайдаланылмай объектілерін кейіннен меншікке өтеусіз беру құқығымен мүлік жалға алуға (жалға беруге) немесе сенімгерлік басқаруға беру ережесі бекітілсін.

      2. Облыстық қаржы және коммуналдық меншік департаменті осы қаулымен бекітілген ережеге сәйкес коммуналдық меншіктің пайдаланылмай объектілерін кейіннен меншікке өтеусіз беру құқығымен мүлік жалға алуға (жалға беруге) немесе сенімгерлік басқаруға беруді жүзеге асыруға уәкілетті орган болып белгіленсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары С.Н.Бурлаченкоға жүктелсiн.

      Облыс әкімі 

"Шағын кәсіпкерлік субъектілеріне
коммуналдық меншіктің пайдаланылмайтын
объектілерін кейіннен меншікке өтеусіз
беру құқығымен мүліктік жалға алуға
(жалға беруге) немесе сенімгерлік
басқаруға беру ережесін бекіту туралы"
облыс әкімиятының 2003 жылғы 23 маусымдағы
N 295 қаулысына қосымша

                        

Шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне коммуналдық меншiктiң пайдаланылмайтын объектiлерiн кейiннен меншiкке өтеусiз беру құқығымен мүлiктiк жалға алуға (жалға беруге) немесе сенiмгерлiк басқаруға беру
ЕРЕЖЕСI

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ереже Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Шағын кәсiпкерлiктi дамытуға мемлекеттiк қолдауды күшейту және оны жандандыру жөнiндегi шаралар туралы" 1997 жылғы 6 наурыздағы N 3398  Жарлығына , "Шағын кәсiпкерлiктi мемлекеттiк қолдау туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 19 маусымдағы N 131-I  Заңына  сәйкес әзiрлендi және сауда-сатып алу (делдалдық) қызметiн қоспағанда, шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне өндiрiстiк қызметiн ұйымдастыру мен халыққа қызмет көрсету саласын дамыту үшiн коммуналдық меншiктегi пайдаланылмайтын ғимараттарды, құрылыстарды және жабдықтарды (бұдан әрi - объектiлер) кейiннен меншiкке өтеусiз беру құқығымен бiр жыл мерзiмге мүлiктiк жалға алуға (жалға бepугe) немесе сенiмгерлiк басқаруға беру, сондай-ақ объектiлердi шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне меншiкке беру шарттары мен тәртiбiн реттейдi.
      2. Шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне кейiннен меншiкке өтеусiз беру құқығымен бiр жыл мерзiмге мүлiктiк жалға алуға (жалға бepуге) немесе сенiмгерлiк басқаруға бiр жылдан астам уақытта мақсаты бойынша пайдаланылмаған коммуналдық мемлекеттiк кәсiпорындар мен мекемелердiң (бұдан әрi - ұйымдар) объектiлерi берiледi.
      3. Объектiлердi беру тендерлiк негiзде жүзеге асырылады.

  2. Пайдаланылмайтын объектiлер тiзбесiн қалыптастыру

      4. Шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне берiлуге жататын объектiлердi айқындау мақсатында Оңтүстік Қазақстан облыстық қаржы және коммуналдық меншік департаменті (бұдан әрi - уәкілетті орган) мен ұйымдарға қарасты мемлекеттiк басқару органдарының өкiлдерi жыл сайын ұйымдар мүлкiнiң тиімділiгіне және мақсатты пайдаланылуына тексеру жүргiзедi.
      5. Уәкілетті органның жүргiзiлген тексерулердiң нәтижелерi бойынша бiр жылдан астам пайдаланылмаған, шағын кәсiпкерлер субъектiлерiне беруге жататын объектiлердiң тiзбесiн (бұдан әрi - тiзбе) қалыптастырады және шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне кейiннен меншiкке бepу құқығымен объектiлердi мүлiктiк жалға  немесе сенiмгерлiк басқаруға беру жөнiнде тендерлер өткiзу кестесiн айқындайды.
      6. Тендерлер өткiзу тiзбесi мен кестесiн уәкілетті орган мемлекеттiк басқару органдарымен келiседi. Тендерлер өткiзу тiзбесi мен кестесiн өзгертуге мемлекеттiк басқару органдарының келiсiмiнсiз жол берiлмейдi.
      7. Ұйымдар шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне объектiлердi бергенге дейiн олардың сақталуын қамтамасыз етедi.

  3. Тендер өткiзуге дайындық

      8. Тендер өткiзу мен шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң мүлiктiк жалға алу (жалға беру) немесе сенiмгерлiк басқару шарттарының талаптарын орындауын бақылауды жүзеге асыру үшiн уәкілетті орган тұрақты жұмыс iстейтiн комиссиялар (бұдан әрi -  комиссия) құрады.
      Комиссияның құрамына уәкілетті органның және мүдделі жергілікті органдардың (келісім бойынша) өкілдері кіреді. Уәкілетті органның өкiлi комиссияның төрағасы болып табылады.
      9. Комиссия:
      1) өз жұмысының регламентiн әзiрлейдi және бекiтедi;
      2) объектiлердiң техникалық жағдайына байланысты бepу (мүлiктi жалға алу (жалға беpу) немесе сенiмгерлiк басқару) түрiн айқындайды;
      3) тендер өткiзу күнi туралы шешiм қабылдайды;
      4) тендер шарттарын айқындайды;
      5) жалдау ақысының мөлшерiн айқындайды (объектiлердi мүлiктiк жалға алуға берген кезде);
      6) кепiлдi жарнаның мөлшерiн айқындайды;
      7) тендер өткiзу туралы хабарламаның жариялануын жүзеге асырады;
      8) тендер өткiзедi;
      9) тендер жеңiмпазын айқындайды;
      10) осы Ережемен көзделген өзге де өкiлеттiктердi жүзеге асырады.
      10. Комиссияның отырысы, eгep оған комиссия мүшелерiнiң кемiнде 2/3-ci қатысса, заңды болып табылады.
      Комиссия шешiмi қатысушы комиссия мүшелерiнiң қарапайым көпшiлiк дауысымен қабылданады, дауыстар тең болған кезде комиссия төрағасының дауысы шешушi болып табылады.

  4. Тендерлiк құжаттама

      11. Тендерлiк құжаттаманы дайындаудың нақты тәртiбiн, мазмұнын және шарттарын комиссия айқындайды.
      12. Ақпараттық хабарлама тендер өткiзу жарияланған күнге дейiн 15 күннен кешiктiрмей республикалық ресми баспасөзде мемлекеттiк және орыс тiлдерiнде жариялануға және мынадай мәлiметтердi:
      1) тендердiң шарттары мен жеңiмпазды таңдау өлшемдерiн;
      2) тендер объектiсiнiң қысқаша сипаттамасын;
      3) тендер өткiзу күнiн, уақытын және орнын;
      4) тeндepгe қатысуға өтiнiмдердi қабылдау мерзiмдерiн;
      5) жалға беру ақысының мөлшерiн (мүлiктiк жалға алуға берген кезде);
      6) тендерге қатысуды рәсiмдеу тәртiбiн;
      7) кепiлдi жарнаның мөлшерiн және оны енгiзу үшiн банктiк деректемелердi (кепiлдi жарнаның мөлшерi ақпараттық хабарлама жарияланғаннан кейiн өзгертiлмейдi) қамтуы тиiс.
      13. Тендерлiк құжаттама комиссия айқындайтын тәртiппен қатысушының сұрауы бойынша жиынтыққа берiледi.
      14. Тендерлiк құжаттама мынадай негізгі бөлiмдердi:
      1) тендер объектiсi туралы мәлiметтi;
      2) өтiнiмдер мен онымен бipгe ұсынылатын құжаттардың мазмұны бойынша талаптарды;
      3) тендер өткiзу тәртiбi мен шарттарын;
      4) мүлiктi жалдау шарттарының жобасын;
      5) тендерге қатысуға өтiнiмнiң нысанын қамтуы тиiс.
      15. Тендерге қатысушыларды тiркеу тендер өткiзу туралы хабарлама жарияланған күннен бастап жүргiзiледi және тендер өткiзуге дейiн бiр күн бұрын аяқталады.
      16. Комиссия тендер өткiзу туралы хабарлама жарияланғаннан кейiн барлық ниет бiлдiрушiлердiң объектiлер мен тендер өткiзудiң шарттары туралы ақпаратқа еркiн қол жеткiзуiн қамтамасыз етуге міндетті.

  5. Тендер өткiзу

      17. Тендерге қатысуға ниет бiлдiрген шағын кәсiпкерлiк субъектiлерi белгiленген мерзiмдерде:
      1) үмiткердiң тендерге қатысуға келiсiмі және оның тендер шарттарын орындау мен тиiстi шартты жасасу жөнiндегi мiндеттемелерiн қамтитын тендерге қатысуға арналған өтiнiмдердi;
      2) осы объектiде өндiрiстiк қызметтi ұйымдастыру және халыққа қызмет көрсету жөнiндегi бизнес-жоспарды;
      3) заңды тұлғалар - құрылтай құжаттарының (құрылтай шарты мен жарғы) нотариалды куәландырылған көшiрмелерiн және салық төлеушi куәлiгiнiң көшiрмесiн; жеке тұлғалар - кәсiпкерлiк қызметтi жүзеге асыру құқығын растайтын құжаттың көшiрмесiн, сондай-ақ жеке тұлғаның басын куәландыратын құжаттардың көшiрмесiн және салық төлеушiнiң куәлiгiн;
      4) салық берешегiнiң жоқтығы туралы салық органының анықтамасын;
      5) кепiлдi жарнаның енгiзiлуiн растайтын төлем құжатының көшiрмесi;
      6) ақпараттың хабарламада көрсетiлген өзге де құжаттарды бередi.
      18. Өтiнiмдердi қабылдау және тендерге қатысуға ниет бiлдiрген тұлғаларды тiркеу талап етiлетiн құжаттардың толық жинақтамасы болған кезде жүргiзiледi.
      19. Тендерге қатысуға ниет бiлдiрген шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiн тiркеуден бас тарту үшiн мыналар:
      1) талап етiлген құжаттардың толық жинақтамасын ұсынбау;
      2) мемлекеттiк бюджет алдында салық берешегiнiң болуы;
      3) белгiленген талаптарды бұзып ұсынылған құжаттар негiз болып табылады.
      20. Тендерге қатысушы:
      1) тендерге жеке өзi немесе тиiстi түрде ресiмделген сенiмхаттың негiзiнде өзiнiң өкiлдерi арқылы қатысуға;
      2) тендерге қойылатын объект бойынша қосымша мәлiметтердi, нақтылайды тегiн алуға;
      3) объектiнi алдын-ала қарауға;
      4) оның құқықтары бұзылған кезде сотқа жүгiнуге;
      5) өзiнiң тендерге қатысуға арналған өтiнiмiн бұл туралы комиссияға оны өткiзгенге дейiн 3 күн бұрын хабарлай отырып, қайтарып алуға құқылы.
      21. Егер өтiнiмдердi қабылдау мерзiмi аяқталған сәтте (үшінші және келесi тендерлердi қоспағанда) бiр ғана өтiнiм тiркелген болса, тендер өтпедi деп танылады.
      22. Тендер өтетiн күнi отырыста комиссия мүшелерi тендерге қатысушылардың ұсыныстары бар конверттердi ашады және олардың ұсыныстарын жариялайды. Конверттi ашу алдында комиссия мүшелерi олардың бүтiндiгiн тексередi, бұл комиссия отырысының хаттамасында тiркеледi.
      Конверттердi ашу және ұсыныстарды жариялау кезiнде тендерге қатысушылардың немесе олар уәкiлеттiк берген өкiлдердiң қатысуға құқығы бар.
      23. Конверттердi ашқаннан және ұсыныстарды жариялағаннан кейiн комиссия ұсыныстарды талқылау және бағалау үшiн кеңесуге кетедi.
      Тендерге қатысушылардың (олардың өкiлдерiнiң) ұсыныстарды талқылау және бағалау кезiнде қатысуға құқықтары жоқ.
      24. Комиссияның шешiмi бойынша ұсыныстары тендерлiк құжаттамадағы барлық талапқа жауап беретiн және тендер талаптарын орындау бөлiгiнде үздiк болып табылатын қатысушы тендер жеңiмпазы деп танылады.

  6. Тендер нәтижелерiн рәсiмдеу мен шарттың мазмұны

      25. Тендер қорытындылары бойынша тендер жеңiмпазын айқындайтын комиссияның қорытындысы немесе өзге шешiмi комиссияның барлық қатысып отырған мүшелерi қол қоятын хаттамамен рәсiмделедi.
      Теңдер жеңiмпазын айқындайтын хаттама тендердi жеңiп алған тұлға да қол қояды.
      26. Хаттамада мынадай деректер:
      1) комиссияның құрамы;
      2) тендер талаптары;
      3) тендерге қатысушылар мен олардың ұсыныстары туралы мәлiметтер;
      4) мүлiктi пайдаланғаны үшiн ұсынылып отырған төлемнiң ставкалары (мүлiктi жалға алуға берген кезде);
      5) тендер жеңiмпазы;
      6) тараптардың мүлiктiк жалға алу немесе сенiмгерлiк басқару шартына қол қою жөнiндегi мiндеттемелерi болуға тиiс.
      27. Тендер нәтижелерi туралы хаттаманың көшiрмесi жеңiмпазға берiледi және оның мүлiктiк жалға алу немесе сенiмгерлiк басқару шартын жасасу құқығын куәландыратын құжат болып табылады.
      28. Teндep нәтижелерi туралы хаттаманың негiзiнде жеңiмпазбен тендерге қатысу кезiнде мәлiмделген ұсыныстарға жауап беретiн талаптарда мүлiктiк жалға алу немесе сенiмгерлiк басқару шарты (бұдан әрi - шарт) жасалады.
      29. Жеңiмпаз тендерге қатысу кезiнде мәлiмделген ұсыныстарға жауап беретiн талаптарда шарт жасасудан бас тартқан жағдайда, комиссия жеңiмпазды тендерге қатысушылардың қалғандарының iшiнен (егер қалғандарының саны кемiнде eкeу болса) анықтауға не жаңадан тендер өткiзу туралы шешiм қабылдауға құқылы.
      30. Кепiлдi жарна:
      1) eгep тендерге қатысушы өзiнiң ұсынысынан бас тартқанда нeмece оны тендер мерзiмi өткенге дейiн өзгерткенде;
      2) тендер жеңiмпазына тендерге қатысу кезiнде мәлiмделген ұсыныстарға жауап беретiн талаптарда тиiстi шарт жасасудан бас тартқан жағдайда қайтарылмайды.
      Барлық қалған жағдайларда кепiлдi жарналар тендер аяқталған күннен бастап 10 банктiк күннен кешiктiрмейтiн мерзiмде, ал егер ақша шотқа тендерден кейiн түссе, онда олар түскен күннен бастап 10 банктiк күн iшiнде қайтарылады.
      31. Уәкілетті орган тендер жеңiмпазымен тендердiң хаттамасына қол қойылған күннен бастап 10 күнтiзбелiк күннен кешiктiрмей бiр жыл мерзiмге шарт жасасады.
      Жасалатын шартта, eгep өндiрiстiк қызмет пен халыққа қызмет көрсету шарт жасалған күннен бастап алты ай iшiнде ұйымдастырылмаған жағдайда, оның бұзылуға жататындығы көзделуi тиiс.
      32. Шарт мiндеттi түрде мынадай жағдайларды:
      1) шағын кәсiпкерлiк субъектiсiне берiлетiн объектiнiң техникалық сипаттамалары туралы деректер;
      2) объектiнi пайдаланғаны үшiн төлем енгiзу тәртiбi мен мерзiмдерiн (мүлiктiк жалға алуға берген кезде);
      3) бизнес-жоспарға сәйкес алынған шағын кәсiпкерлiк субъектiсiнiң мiндеттемелерiн;
      4) жалдаушының (сенiмдi басқарушының) мерзiмдерi мен есеп беpу нысандары;
      5) шартты мерзiмiнен бұрын бұзу негiздемесi мен талаптарын қамтуға тиiс.
      33. Шартқа қол қойылғаннан кейiн 10 күннен кешiктiрмей баланс ұстаушы объектiнi тiркеу есебiнде тендер жеңiмпазы тұрған салық комитетiнің бiр уақытта хабардар ете отырып, уәкілетті орган объектiнi мүлiктiк жалға алуға (жалға бepугe) немесе сенiмгерлiк басқаруға бepу туралы қабылдау тапсыру актiсi бойынша тендер жеңiмпазына бepугe тиiс.
      Ғимарат пен құрылысты мүлiктiк жалға алу (жалға бeру) шарты мемлекеттiк тiркелуге жатады және осындай тiркеу сәтiнен бастап жасалған деп саналады.
      Мүлiктiк жалға алу (жалға беру) шарттарын мемлекеттiк тiркеу шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң қаражаты есебiнен жүзеге асырылады.
      Тендер жеңiмпазының кепiлдi жарнасы мүлiктiк жалға алу шарты бойынша тиесiлi төлемдердiң есебiне жатады.

  7. Шарт талаптарының орындалуын бақылау және объектiнi меншiкке беру тәртiбi

      34. Шарт жасалған сәттен бастап алты ай өткеннен кейiн комиссия жергiлiктi жерге шығып, шағын кәсiпкерлiк субъектiсiнiң өндiрiстiк қызметтi жөндеу (халыққа қызмет көрсету) туралы шарттың  орындауға тексерудi жүзеге асырады.
      35. Шарттың осы талабы орындалмаған жағдайда, комиссия шартты оның мерзiмi аяқталғанға дейiн бұзудың орындылығы туралы қорытынды жасайды.
      Қорытындыға комиссия мүшелерiнiң барлығы қол қояды және ол мiндеттi түрде: тексеру өткiзу уақыты мен орнын, комиссияның құрамын, объектiнiң атауын, жасалған шарттың нөмiрi мен күнiн, жүргiзiлген тексеру нәтижелерiн, шарт талаптары мен ұсынылған бизнес-жоспардың орындалуы, шартты оның мерзiмi аяқталғанға дейiн бұзудың орындылығы туралы комиссияның тұжырымдарын қамтуы тиiс.
      Комиссияның әрбiр мүшесi комиссия қорытындысымен келiспеген жағдайда, қорытындыда көрсетілуге тиiс айрықша пiкiр бiлдiруге құқылы.
      36. Қол қойылған қорытындының бiр данасы тексеру жүргiзiлген күннен бастап 5 күнтiзбелiк күн iшiнде объектiнi мүлiктiк жалға алуды немесе сенiмгерлiк басқаруды жүзеге асыратын шағын кәсiпкерлiк субъектiсiне қол қойғызып немесе тапсырыстық хатпен берiлуге тиiс.
      Шағын кәсiпкерлiк субъектiсi комиссияның қорытындысымен келiспеген жағдайда, ол комиссияның қорытындысына заңнамада белгiленген тәртiппен шағым беруге құқылы.
      37. Шарттың талаптары орындалмаған кезде комиссия қорытындысының негiзiнде уәкілетті орган шартты бұзады және объектiнi тендерге қайта қояды.
      38. Егер шарт бұзылған жағдайда, шағын кәсiпкерлiк субъектiсiне ол өз қаражаты есебiнен және уәкілетті органның келiсiмiмен жалға алынған объект үшiн зиян келтiрместен бөлiнбейтiн жүргiзiлген жақсартулардың құны өтеледi.
      39. Объектiнiң сақталуын қамтамасыз етпеу, оны мақсатты пайдаланбау және т.б. салдарлардан зиян келтiрiлген жағдайда, шағын кәсiпкерлiк субъектiсi заңнамада белгiленген тәртiппен келтiрiлген материалдық залалдың орнын толтырады.
      40. Шарттың мерзiмi аяқталғанда және талаптарын уәкілетті орган толық орындаған кезде комиссия қорытындысының негiзiнде объектiнi шағын кәсiпкерлiк субъектiсiнiң меншiгiне өтеусiз беру туралы бұл жөнiнде шағын кәсiпкерлiк субъектiсi тiркеу есебiнде тұрған салық органын хабардар ете отырып шешiм қабылдайды.
      41. Объектiнi шағын кәсiпкерлiк субъектiсiнiң меншiгiне беру объектiнi өтеусiз беру туралы шартпен және қабылдау-беру актiсiмен рәсiмделедi.
      Объектiні өтеусiз беру туралы шарттарда шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң үш жыл iшiнде уәкілетті органның келiсiмiнсiз объектiлердi сату және объектiлердi иелену құқықтарын шектеу, сондай-ақ уәкілетті органның шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiнен объектiлердi шарттың талаптарына қайшы келетiн мақсаттарда пайдаланған жағдайда объектiлердi алу құқығы көзделуi тиiс.
      (Объектiнi меншiкке өтеусiз бepу туралы шарттың үлгi нысаны қоса берiлiп отыр).
      Мәмiленi тiркеу қолданыстағы заңнамада белгiленген тәртiппен жүзеге асырылады.
      42. Шарт жасалғаннан кейiн уәкілетті орган тіpкeу есебiнде салық төлеушi - шағын кәсiпкерлiк субъектiсi тұрған салық органын коммуналдық меншiк объектiсiн мүлiктiк жалға алуға (жалға бepугe) немесе сенiмгерлiк басқаруға беру туралы хабардар етедi.

  8. Қорытынды ережелер

      43. Шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне объектiлердi кейiннен өтеусiз меншiкке беру құқығымен мүлiктiк жалға алуға (жалға бepугe) немесе сенiмгерлiк басқаруға беру кезiнде туындайтын даулар Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен қаралады.

Шағын кәсіпкерлік субъектілеріне
коммуналдық меншіктің пайдаланылмайтын
объектілерін кейіннен меншікке өтеусіз
беру құқығымен мүліктік жалға алуға
(жалға беруге) немесе сенімгерлік
басқаруға беру ережесіне қосымша

  Объектiнi шағын кәсiпкерлiк субъектiсiне меншiкке
өтеусiз беру туралы
ҮЛГIЛIК ШАРТ

       Шымкент қаласы             200__ жылғы "___" ________ N ____

      Бұдан әрi "Уәкілетті орган" деп аталатын Ереже негiзiнде әрекет ететiн Уәкілетті органның атынан бастығы,
___________________________________________________________________
                   (уәкiлеттi тұлғаның аты-жөнi)
бiр тараптан және бұдан әрi "Кәсiпкер" деп аталатын
__________________________________________ негiзiнде әрекет eтетiн
___________________________________________________________________
   (заңды тұлғаның атауы немесе жеке
___________________________________________________________________
                 тұлғаның аты-жөнi мен мекен-жайы)
шағын кәсiпкерлiк субъектiсi атынан _______________________________,
                                     (уәкiлеттi тұлғаның аты-жөнi)
екiншi тараптан мына төмендегi туралы осы шартты жасасты.

  1. Шарттың мәнi

      1. Бұдан әрi "Объект" деп аталатын 200_жылғы "___" ________
N ____ тендер хаттамасымен _______________ уәкілетті органдағы
200__ жылғы "___" ________
N ___ тендерге Кәсiпкер сатып алу құқығын иеленген және 200_жылғы
"___" ________ N ____ мен 200_жылғы "___" ________ N ____
хаттамаларымен, 200_ жылғы "___" ________ N ____ мүлiктiк жалға (сенiмгерлiк басқару) шартының талаптарын орындау туралы уәкілетті органның 200_ жылғы "___" ________ N ____ бұйрығымен құрылған комиссия қорытындысының негiзiнде ____________ шаршы метр алаңдағы
__________________ мекен-жайында орналасқан _______________________
                                              (объектiнiң атауы)
Кәсiпкердiң меншiгiне өтеусiз беру Шарттың мәнi болып табылады.
      2. Уәкілетті орган бередi, ал Кәсiпкер жалға беру (сенiмгерлiк басқару) шартын жасасу сәтiнде қалдық сомасы _________
________________ құнымен объектiнi өтеусiз сатып алады.
  (жазбаша)
      Объектiнi бepу осы шарттың ажырамас бөлiгi болып табылатын Объектiнi қабылдау-беру актiсiнiң негiзiнде жүзеге асырылады.
      3. Осы шарт қолданыстағы заңнамада көзделген тәртiппен мемлекеттiк тiркелуге жатады.

  2. Тараптардың құқықтары мен мiндеттерi

      4. Уәкілетті орган қабылдау-беру актiсi бойынша осы шарт
жасалған сәттен бастап 3 күн iшiнде Объектiнi Кәсiпкергe беруге
міндеттенеді.
      Уәкілетті орган Объектiнi кәсiпкердiң меншiгiне берген
сәттен бастап үш жыл iшiнде объектiнiң пайдалану тұрғысына
__________________________________________________________________
   (шағын кәсiпкерлiк субъектiсi қызметiнiң түрi көрсетiлсiн)
мақсаттарда тексерулер жүргізуге құқылы.
      5. Кәсiпкер үш жыл iшiнде объектiнi
__________________________________________________________________
      (шағын кәсiпкерлiк субъектiсi қызметiнiң түрi көрсетiлсiн)
мақсаттарда пайдалануға мiндеттенедi.
      Кәсiпкер үш жыл iшiнде Объектiнi иеленудi Уәкілетті органның келiсiмi болған кезде ғана жүзеге асыра алады.
      6. Объектiнi орынсыз пайдаланған жағдайда, Кәсiпкер
объектiнiң сақталуын қамтамасыз етпеумен келтiрiлген материалдық
залалдың орнын толтыра отырып, объектiнi Уәкілетті органға мiндеттi.

  3. Қосымша шарттар

      7. Осы шарт оны мемлекеттiк тiркеген күннен бастап күшiне
енедi.
      8. Шарт заң күші бірдей, мемлекеттік және орыс тілдерінде төрт данада жасалады, оның екеуі Уәкілетті органда, екеуі Кәсіпкерде қалдырылады.

  4. Тараптардың орналасқан жері мен қолдары

 
      Уәкілетті орган                       Кәсіпкер

      Басшы ______________________     Басшы  ______________________
             (қолы, мөр орны)                    (қолы, мөр орны)

Об утверждении Правил предоставления субъектам малого предпринимательства в имущественный наем (аренду) или доверительное управление с правом последующей безвозмездной передачи в собственность неиспользуемых объектов коммунальной собственности

Постановление Акимата Южно-Казахстанской области от 23 июня 2003 года N 295. Зарегистрировано управлением юстиции Южно-Казахстанской области 14 июля 2003 года за N 926. Утратило силу - постановлением Акимата Южно-Казахстанской области от 2 марта 2009 года N 71

      Сноска. Утратило силу постановлением Акимата Южно-Казахстанской области 02.03.2009 N 71.
      В соответствии с Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении в Республике Казахстан" от 23 января 2001 года и постановлением Правительства Республики Казахстан от 4 апреля 2003 года N 327 "Об утверждении Правил предоставления субъектам малого предпринимательства в имущественный наем (аренду) или доверительное управление с правом последующей безвозмездной передачи в собственность неиспользуемых объектов республиканской государственной собственности" акимат Южно-Казахстанской области постановляет:
     1. Утвердить прилагаемые Правила предоставления субъектам малого предпринимательства в имущественный наем (аренду) или доверительное управление с правом последующей безвозмездной передачи в собственность неиспользуемых объектов коммунальной собственности.
     2. Определить уполномоченным органом департамент финансов и коммунальной собственности области на осуществление предоставления субъектам предпринимательства в имущественный наем (аренду) или доверительное управление с правом последующей безвозмездной передачи в собственность неиспользуемых объектов коммунальной собственности согласно Правилам, утвержденные настоящим постановлением.
     3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Бурлаченко С.Н.

     Аким области  

Приложение                
к постановлению акимата области     
от 23 июня 2003 года N 295       
"Об утверждении Правил предоставления  
субъектам малого предпринимательства  
в имущественный наем (аренду) или   
доверительное управление с правом   
последующей безвозмездной передачи   
в собственность неиспользуемых объектов
коммунальной собственности"      

ПРАВИЛА
предоставления субъектам малого предпринимательства в имущественный наем (аренду) или доверительное управление с правом последующей безвозмездной передачи в собственность неиспользуемых объектов коммунальной собственности.

     
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с  Указом Президента Республики Казахстан от 6 марта 1997 "О мерах по усилению государственной поддержки и активизации развития малого предпринимательства", Законом Республики Казахстан от 19 июня 1997 года N 131-I "О государственной поддержке малого предпринимательства" и регулирует условия и порядок предоставления по выбору субъектов малого предпринимательства в имущественный наем (аренду) или доверительное управление сроком на один год с правом последующей безвозмездной передачи в собственность неиспользуемых зданий, сооружений и оборудования, находящихся в коммунальной собственности (далее объекты), для организации производственной деятельности и развития сферы услуг населению, за исключением торгово-закупочной (посреднической) деятельности, а также передачи объектов в собственность субъектам малого предпринимательства.
     2. Субъектам малого предпринимательства в имущественный наем (аренду) или доверительное управление сроком на один год с правом последующей безвозмездной передачи в собственность передаются объекты коммунальных государственных предприятий и учреждений (далее организации), не используемые по назначению более одного года.
     3. Предоставления  объектов осуществляется на тендерной основе.

     
2. Формирование перечня неиспользуемых объектов

      4. В целях выявления объектов, подлежащих предоставлению субъектам малого предпринимательства, представители уполномоченного органа Департамента финансов и коммунальной собственности Южно-Казахстанской области (далее уполномоченный орган) и органов государственного управления в отношений организации ежегодно проводят проверки эффективности и целевого использования имущества организации.
     5. По результатам  проведенных проверок  уполномоченный орган формирует перечень неиспользуемых более одного года  объектов, подлежащих  предоставлению субъектам малого предпринимательства (далее  перечень) и определяют график  проведения тендеров  по предоставлению  объектов в имущественный наем (аренду) или доверительное управление субъектам малого предпринимательства с правом последующей передачей в собственность.
     6. Перечень и график проведения тендеров уполномоченный орган согласовывает с органами государственного управления. Изменение перечня и графика проведения тендеров без согласования с органами государственного управления не допускается.
     7. Организации обеспечивают сохранность объектов до передачи их субъектам малого предпринимательства.

     
3. Подготовка к проведению тендера

      8. Для проведения тендера и осуществления контроля за выполнением субъектами малого предпринимательства условий договоров имущественного найма (аренды) или доверительного управления уполномоченным органом создаются постоянно действующие комиссии (далее комиссия).
     В состав комиссии включаются представители уполномоченного органа и заинтересованных местных органов (по согласованию). Председателем комиссии является представитель уполномоченного органа.
     9. Комиссия:
     1) разрабатывает и утверждает регламент своей работы;
     2) определяет вид представления (имущественный наем (аренда) или доверительное управление), в зависимости от технического состояния объектов;
     3) принимает решение о дате проведения тендера;
     4) определяет условия тендера;
     5) определяет размер арендной платы (при предоставление объекта в имущественный наем);
     6) определяет размер гарантийного взноса;
     7) осуществляет публикацию извещения о проведении тендера;
     8) проводит тендер;
     9) определяет победителя тендера;
     10) осуществляет иные полномочия, предусмотренные настоящими правилами.
     10. Заседания комиссии являются правомочными, если на них присутствуют не менее 2/3 членов комиссии.
     Решения комиссии принимаются простым большинством  голосов присутствующих членов комиссии, при равенстве голосов голос председателя комиссии являются решающим.

     
4. Тендерная документация

      11. Конкретный порядок, содержание и условия подготовки тендерной документации определяет комиссия.
     12. Информационное сообщение должно быть опубликовано не позднее 15 дней до объявленной даты проведения тендера в республиканской официальной печати на государственном и русском языках и включать следующее сведения.
     1) условия тендера и критерии выбора победителя;
     2) краткую характеристику объекта тендера;
     3) дату, время и место проведения тендера;
     4) сроки принятия заявок на участие в тендере;
     5) размер арендной платы (при предоставлении в имущественный наем);
     6) порядок оформления  участия в тендере;
     7) размер гарантийного взноса и банковские реквизиты для его внесения (размер гарантийного взноса не может быть изменен после опубликования информационного сообщения).
     13. Тендерная документация предоставляется в комплекте по запросу участника в порядке, определяемом комиссией.
     14. Тендерная документация должна содержать следующие основные разделы:
     1) сведения об объекте тендера;
     2) требования по содержанию заявки и предоставляемых вместе с ней документов;
     3) условия и порядок проведения тендера;
     4) проект договора имущественного найма;
     5) форму заявки на участие в тендере;
     15. Регистрация участников тендера производится со дня публикации извещения до проведения тендера и заканчивается за один день до проведения тендера.
     16. После публикации извещения о проведении тендера комиссия обязана обеспечить свободный доступ всем желающим к информации об объектах и условиях проведения тендера.

     
5. Проведения тендера

     17. Субъекты малого предпринимательства, желающие принять участие в тендере, в установленные сроки представляют:
     1) заявку на участие в тендере, содержащую согласие на участие в тендере и его обязательства по выполнению условий тендера и заключению соответствующего договора;
     2) бизнес-план по организации производственной деятельности и оказанию услуг населению на данном объекте;
     3) юридические лица нотариально удостоверенные копии учредительных документов (учредительный договор и устав) и копию свидетельства налогоплательщика; физические лица копию документа, подтверждающего право на осуществление предпринимательской деятельности, а также копии документов, удостоверяющих личность физического лица, и свидетельство налогоплательщика;
     4) справку налогового органа об отсутствии налоговой задолженности;
     5) копию платежного документа, подтверждающего внесения гарантийного взноса;
     6) иные документы, указанные в информационном сообщении.
     18. Прием заявок и регистрация лиц, желающих принять участие в тендере, производятся при наличии полного комплекта требуемых документов.
     19. Основаниями для отказа в регистрации субъектов малого предпринимательства, желающих принять участие в тендере, являются:
     1) представление неполного комплекта требуемых документов;
     2) наличие налоговой задолженности перед государственным бюджетом;
     3) документы, представленные с нарушением установленных требований.
     20. Участник тендера вправе:
     1) участвовать на тендере лично или через своих представителей на основании соответствующим образом оформленной доверенности;
     2) бесплатно получать дополнительные сведения, уточнения по выставляемому на тендер объекту;
     3) предварительно осматривать объект;
     4) обращаться в суд при нарушении его прав;
     5) отозвать свою заявку на участие в тендере, сообщив об этом письменно комиссии 3 дня до его проведения.
     21. Если на момент окончания срока приема заявок (за исключением третьего и последующих тендеров) зарегистрировано не более одной заявки, тендер признается несостоявшимся.
     22. В день проведения тендера, на заседании члены комиссии вскрывают конверты с предложениями участников тендера и оглашают их предложения. Перед вскрытием конвертов члены комиссии проверяют их целостность, что фиксируется в протоколе заседания комиссии.
     23. При вскрытии конвертов и оглашении предложений имеют право присутствовать участники тендера или их уполномоченные представители.
     24. После вскрытия конвертов и оглашения предложений комиссия удаляется на совещание для обсуждения и оценки предложений.
     Участники тендера (их представители) не имеют права присутствовать при обсуждении и оценки предложений.
     25. Победителем тендера признается участник, предложения которого, по решению комиссии, отвечают всем требованиям, содержащимся в тендерной документации, и являются лучшими в части выполнения условий тендера.

    
6. Оформление результатов тендера и содержание договора

     26. Заключение комиссии, определяющее победителя тендера, или иное решение по итогам тендера оформляется протоколом, подписываемым всеми присутствующими членами комиссии.
     Протокол, определяющий победителя тендера, подписывается также лицом выигравшим тендер.
     27. В протоколе должны содержатся следующие данные:
     1) состав комиссии;
     2) условия тендера;
     3) сведения об участниках тендера и их предложения;
     4) предлагаемые ставки платы за пользование имуществом (при передаче в имущественный наем);
     5) победитель тендера;
     6) обязательства сторон по подписанию договора имущественного найма или доверительного управления.
     28. Копия протокола о результатах тендера выдается победителю и является документом, удостоверяющим его право на заключение договора имущественного найма или доверительного управления.
     29. На основании протокола о результатах тендера с победителем заключается договор имущественного найма или доверительного управления (далее договор) на условиях, отвечающих предложениям, заявленным при участии в тендере.
     30. В случае отказа победителя заключить договор на условиях, отвечающим предложениям, заявленным при участии в тендере, комиссия вправе определить победителя из числа оставшихся участников тендера (если число оставшихся не менее двух) либо принять решение о проведении нового тендера.
     31. Гарантийный взнос не возвращается:
     1) если участник тендера откажется от своего предложения или изменит его до истечения  срока тендера;
     2) победителю тендера в случае отказа заключить соответствующий договор на условиях, отвечающих предложениям, заявленным при участии в тендере.
     Во всех остальных случаях гарантийные взносы возвращаются в срок не позднее 10 банковских дней со дня окончания тендера, а если деньги поступили на счет после тендера, то в течение 10 банковских дней со дня их поступления.
     32. Договор с победителем тендера заключается уполномоченным органом сроком на один год не позднее 10 календарных дней со дня подписания протокола тендера.
     В заключаемом договоре должно быть предусмотрено, что в случае, если производственная деятельность и оказание услуг населению в течение шести месяцев со дня заключения договора не будут организованы, он подлежит расторжению.
     33. Договор обязательно должен содержать  следующие положения:
     1) данные о технических характеристиках объекта, представляемого субъекту малого предпринимательства;
     2) порядок и сроки платы за пользование объектом (при предоставлений в имущественный наем);
     3) обязанности субъекта малого предпринимательства, взятые в соответствии с бизнес планом;
     4) сроки и формы отчетности нанимателя (доверительного управляющего);
     5) основания и условия досрочного расторжения договора.
     34. Не позднее 10 дней после подписания договора объект должен быть передан балансодержателем победителю тендера по акту приема-передачи, который утверждается уполномоченным органом с одновременным уведомлением налогового органа, на регистрационном учете которого состоит победитель тендера, о передаче в имущественный наем (аренду) или доверительное управление объекта.
     Договор имущественного найма (аренды) здания и сооружения подлежит государственной регистрации и считается заключенным с момента такой регистрации.
     Государственная регистрация договоров имущественного найма (аренды) осуществляется за счет средств субъектов малого предпринимательства.
     Гарантийный взнос победителя тендера относится в счет причитающих платежей по договору имущественного найма.

     
7. Контроль за выполнением условий договора и порядок передачи объекта в собственность

      35. По истечении шести месяцев с момент заключения договора комиссия с выездом на место осуществляет проверку выполнения субъектом малого предпринимательства условия договора о налаживании производственной деятельности (оказание услуг населению).
     36. В случае невыполнения данного условия договора комиссия составляет заключение о целесообразности расторжения договора до истечения его срока.
     Заключение подписывается всеми членами комиссии и в обязательном порядке должно содержать: время и место проведения проверки, состав комиссии, наименование объекта, номер и дату заключенного договора, результаты проведенной проверки, выводы комиссии о выполнении условий договора и представленного бизнес-плана, целесообразности расторжения договора до истечения его срока.
     В случае несогласия с заключением комиссии каждый член комиссии вправе выразить особое мнение, которое также подлежит отражению в заключении.
     37. Один экземпляр подписанного заключения подлежит передаче в течение 5 календарных дней со дня проведения проверки субъекту малого предпринимательства, осуществляющему имущественный наем или доверительное управление объектом, под роспись или заказным письмом.
     В случае несогласия субъекта малого предпринимательства с заключением комиссии он вправе обжаловать заключение комиссии в установленном законодательством порядке.
     38. При невыполнении условий договора на основании заключения комиссии уполномоченный орган расторгает договор и выставляют объект повторно на тендер.
     39. В случае расторжения договора субъекту малого предпринимательства возмещается стоимость улучшений, неотделимых без вреда для нанятого объекта, произведенных им за счет собственных средств и с согласия уполномоченного органа.
     40. В случае нанесения вреда вследствие необеспечения сохранности объекта, нецелевого использования и т.д. субъект малого предпринимательства возмещает нанесенный материальный ущерб в установленном законодательством порядке.
     41. По истечении срока договора при полном выполнении его условии уполномоченным органом, на основании заключения комиссии, принимается решение о безвозмездной передаче объекта в собственность субъекту малого предпринимательства с уведомление об этом налогового органа, на регистрационном учете которого состоит субъект малого предпринимательства.
     42. Передача объекта в собственность субъекта малого предпринимательства оформляется договором о безвозмездной передаче объекта и актом приема передачи.
     В договорах о безвозмездной передаче объекта в собственность должно быть предусмотрено ограничение прав субъекта малого предпринимательства в течение трех лет на продажу объектов и распоряжение объектами без согласования с департаментом, а также право департамента на изъятие объектов у субъектов малого предпринимательства в случае использования объектов в целях, противоречащих условиям договора.
     (Типовая форма договора о безвозмездной передаче объекта в собственность прилагается.)
     Регистрация  сделки осуществляется в порядке, установленном действующим законодательством.
     43. После заключения договора уполномоченный орган извещают налоговый орган, на регистрационном учете которого состоит налогоплательщик - субъекта малого предпринимательства, о передаче в имущественный наем (аренду) или доверительное управление объекта коммунальной собственности собственности.

     
8. Заключительные положения

      43. Споры, возникающие при предоставлении субъектам малого предпринимательства в имущественный наем (аренду) или доверительное управление с правом последующей безвозмездной передачи в собственность объектов, рассматриваются в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

Приложение к Правилам предоставления  
субъектам малого предпринимательства в
имущественный наем (аренду) или    
доверительное управление с правом    
последующей безвозмездной передачи в  
собственность неиспользуемых объектов   
коммунальной собственности       

ТИПОВОЙ ДОГОВОР
о безвозмездной передаче объекта
государственной собственности

"____" ____________ 200 г.           N____               г. Шымкент
 
"Уполномоченный орган", в лице __________________________________, действующего на                                           (Ф.И.О. уполномоченного лица)
 
основании Положения, именуемый в дальнейшем "Уполномоченный орган" с одной стороны и субъект малого предпринимательства _________________________________________________
                                 (полное наименование и местонахождение юридического лица,
__________________________________, в лице ______________________________  действующий на
или Ф.И.О. и адрес физического лиц)

основании _____________________________ именуемый в дальнейшем "Предприниматель", с другой стороны, заключили настоящий  договор о нижеследующем:
 

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРА.

      1. Предметом договора является безвозмездная передача Предпринимателю в собственность ___________________________________, расположенного по адресу
                  (наименование объекта)

_______________________, площадью _________ кв.м., именуемого в дальнейшем "Объект", право на приобретение которого Предприниматель приобрел на тендере в департаменте " ____" ______________ 200_ г., протокол тендера ___, и на основании заключения комиссии, созданный приказом ____ от _______200__г. уполномоченного органа и выполнении условий
договора имущественного найма (доверительного управления) N ____ от "___" ____200__ г, протоколы N ____ от "____" ________ года и _____ от " ___" ________ 200__ г.
     2. Уполномоченный орган передает, а Предприниматель безвозмездно приобретает объект остаточной стоимостью на момент заключения договора аренды (доверительного управления)  _________________________ тенге.
       (прописью)
 
     Передача Объекта осуществляется на основании акта приема-передачи объекта, являющегося неотъемлемой частью настоящего договора.
     3. Настоящий договор подлежит государственной регистрации в порядке, предусмотренном действующим законодательством.
 

2. ПРАВА И ОБЯЗАННОСТИ СТОРОН.

     4. Уполномоченный орган обязуется в течение 3-х дней с момента заключения настоящего договора представить документы по передаче объекта.
     Уполномоченный орган в праве в течение трех лет с момента передачи объекта в собственность Предпринимателя проводить проверки на предмет использования объекта в _____________________________________________________________ целях.
(указать вид деятельности субъекта малого предпринимательства)
 
     5. Предприниматель обязуется в течение трех лет использовать объект в _____________________________________________________ целях.
(указать вид деятельности субъекта малого предпринимательства)
 
     Распоряжение Объектом в течение трех лет может быть осуществлено Предпринимателем только при наличии согласования с Уполномоченным орган.
     6. В случае нецелевого использования объекта Предприниматель обязан вернуть объект Уполномоченному органу с возмещением материального ущерба, причиненного необеспечением сохранности объекта.
     Договор на землю заключается отдельно Предпринимателем с территориальным органом земельного комитета в установленном
законодательством порядке.
 

3. Дополнительные условия.

     7. Настоящий договор вступает в силу с даты его государственной регистрации.
     8. Договор составлен в четырех экземплярах, на государственном и русском языках, имеющих одинаковую юридическую силу, два из которых остаются у Уполномоченного органа, два у Предпринимателя.
 

4. Местонахождение и подписи сторон

     Уполномоченный орган                        Предприниматель
     Руководитель                                Руководитель
       ________________                         _________________
       (подпись, м.п.)                          (подпись, м.п.)