Тұрғын үй комиссиясын құру туралы

Шығыс Қазақстан облысы Шемонаиха ауданы әкімдігінің 2003 жылғы 13 тамыздағы N 393 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет басқармасында 2003 жылғы 29 тамызда N 1378 тіркелді. Күші жойылды - Шемонаиха ауданы әкімі аппаратының 2009 жылғы 24 сәуірдегі N 1/1195 хатымен

      Күші жойылды - Шемонаиха ауданы әкімі аппаратының 2009 жылғы 24 сәуірдегі N 1/1195 хатымен.

      2001 жылдың 23 қаңтарынан Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы", 1997 жылдың 16 сәуірінен "Тұрғын үй қатынастары туралы" N 94-1 Заңдарына және 1999 жылдың 2 қыркүйегінен Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан үй-жайларды беру, жалдау және пайдаланудың тәртібі туралы" N 1292 қаулысына сәйкес Шемонаиха ауданы әкімияты ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
       1. 1 қосымшаға сәйкес құрамда Шемонаиха ауданы әкімияты жанында тұрғын үй комиссиясы құрылсын.
       2. Шемонаиха ауданы әкімияты жанындағы тұрғын үй комиссиясы туралы Ереже бекітілсін (2 қосымша).
      3. Осы қаулының орындалуына бақылау жасау аудан әкімінің орынбасары М.В.Шаламовқа жүктелсін.

      Шемонаиха ауданының әкімі

Шемонаиха ауданы әкімиятының
2003 жылдың 13 тамыздағы N 393
қаулысына 1 қосымша

Шемонаиха ауданы әкімияты жанындағы тұрғын үй комиссиясының
ҚҰРАМЫ

Шаламов Михаил
Васильевич

аудан әкімінің орынбасары,
төрағасы

Данилов Алексей
Николаевич

аудан әкімінің мемлекеттік-
құқықтық мәселелер жөніндегі
көмекшісі, комиссия
төрағасының орынбасары

Мейстер Галина
Евдокимовна

тұрғын-коммуналды, жол
шаруашылығы және көлік
бөлімінің бастығы, комиссия
хатшысы

Комиссия мүшелері:

Лонзингер Галина
Михайловна

аудандық еңбек, жұмыстылық
және тұрғындарды әлеуметтік
қорғау басқармасының бастығы

Колтунова Татьяна
Дмитриевна

аудандық білім бөлімінің
меңгерушісі

Крузмягина Нина
Родионовна

аудандық қаржы бөлімінің
меңгерушісі

Перевозова Ольга
Ивановна

аудандық денсаулық сақтау
бөлімінің меңгерушісі

Иванова Нина
Ильинична

аудандық мәслихат
аппаратының бас маманы,
мемлекеттік мекемелер
қызметкерлер кәсіподағының
аудандық комитетінің
төрайымы (келісім бойынша)

      Аппарат басшысы

Шемонаиха ауданы әкімиятының
2003 жылдың 13 тамыздағы N 393
қаулысына 2 қосымша

Шемонаиха ауданы әкімияты жанындағы
тұрғын үй комиссиясы туралы
ЕРЕЖЕ

1. Жалпы ережелері

      1. Аудандық тұрғын үй комиссиясы (ары қарай Комиссия) аудан әкімияты жанындағы үнемі қызмет жасап тұратын орган болып есептеледі.
      2. Комиссия өз қызметінде ҚР Конституциясын, ҚР Азаматтық кодексін, 2001 жылдың 23 қаңтарынан ҚР "ҚР жергілікті мемлекеттік басқару туралы", 1997 жылдың 16 сәуірінен "Тұрғын үй қатынастары туралы" N 94-1 заңдарын, 1999 ж. 02.09. ҚР Үкіметінің "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан үй-жай беру, жалдау және пайдаланудың тәртібі туралы" N 1292 қаулысын, осы Ережені және басқа да Қазақстан Республикасының нормативті құқықтық актілерді басшылыққа алады.

2. Комиссияның негізгі қызметтері мен
өкілеттіктері

      3. Комиссия ауданның осы елді мекенінде үнемі тұратын (тұру мерзіміне қарамастан) және тұрғындардың аз қамтамасыз етілген әлеуметтік қорғаудағы қабаттарына жататын мұқтаж азаматтарына, сондай-ақ тұрғын үйге мұқтаж мемлекеттік қызметкерлерге, бюджетті ұйымдар жұмысшыларына, әскери қызметкерлерге және мемлекеттік сайлау лауазымдарындағы тұлғаларға тұрғын үйлерді пайдалануға беру мақсатында құрылады.
      4. Комиссия өз қызметінде жергілікті атқарушы орган алдында жауапты. Мемлекеттік тұрғын үйді беру, Комиссия шешімі негізінде жергілікті атқарушы органның қаулысымен ресімделеді.
      5. Комиссияның негізгі міндеттеріне төмендегілер жатады:
      1) мемлекеттік қордан тұрғын үйді берудің кезегін анықтау;
      2) ауданның тұрғын үйге мұқтаж азаматтарының бөлек тізім есебін жүргізу;
      3) мүдделі тұлғаларды мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйлерді алуға тіркеуде тұрған тұлғалар тізімімен, сондай-ақ соңғы 24 айда тұрғын үйлерді алған тұлғалар тізімімен таныстыру. Осындай тізімдер қалыптарына міндетті түрде отбасы құрамы, тіркеуге тұру уақыты туралы мәліметтер, мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді алуға және оның көлеміне негіздемелер енеді.
      6. Мемлекеттік тұрғын үй қорынан азаматтарға берілген тұрғын үйлер жақсы қалыпта болуы керек, тұрғын үйге мұқтаж тұлға тіркеуде тұрған елді мекеннің жағдайларына жауап беретін, орнатылған техникалық, санитарлық және басқа да міндетті талаптарға жауап беру керек.

3. Комиссия қызметін ұйымдастыру

      7. Комиссия төраға (әкімнің орынбасары), комиссия мүшелері және аудан әкімі аппаратында штатты лауазымдағы комиссия хатшысы құрамында құрылады.
      8. Комиссияны төраға басқарады, ол оның қызметіне басшылық жасайды, комиссия мәжілістерінде төрағалық жасайды, мәжілістің күн тәртібін бекітеді, оның шешімдерін жүзеге асыруға жалпы бақылау жасайды және комиссия жүзеге асыратын қызметке жауапты. Төраға жоқ кезде оның қызметін орынбасар атқарады.
      9. Комиссия хатшысы:
      1) Комиссия мәжілісіне күн тәртібін қалыптастырады;
      2) Комиссия шешімдерін орындауды қамтамасыз етеді;
      3) Комиссия мәжілісінің хаттамасын құрады.
      10. Комиссия мәжілістері қажеттілік болған жағдайда өткізіледі және төрағамен шақырылады.
      11. Комиссияның мәжіліс нәтижелері бойынша хаттама құрылады, оған төраға, хатшы және комиссия мүшелері қол қояды. Комиссия шешімі ашық дауыс беру арқылы қарапайым дауыс көпшілігімен қабылданады, комиссия мүшелерінің жалпы санынан көпшілік дауыс берген жағдайда қабылданған болып саналады. Дауыс теңдігі жағдайында шешуші дауыс төрағаның дауысы болып есептеледі.
      12. Комиссия мүшелерінің ерекше көзқарасқа құқықтары бар, сондай көзқарасты білдірген кезде ол хаттамаға енгізіліп, жазбаша түрде мазмұндалып және де комиссия мәжілісінің хаттамасына қосымша тіркелуі керек.

      Аппарат басшысы

О создании жилищной комиссии

Постановление акимата Шемонаихинского района Восточно-Казахстанской области от 13 августа 2003 года N 393. Зарегистрировано Управлением юстиции Восточно-Казахстанской области 29 августа 2003 года за N 1378. Утратило силу - на основании письма аппарата акима Шемонаихинского района от 24 апреля 2009 № 1/1195

      Сноска. Утратило силу - на основании письма аппарата акима Шемонаихинского района от 24.04.2009 № 1/1195.
      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении в Республике Казахстан", от 16 апреля 1997 года N 94-1 "О жилищных отношениях" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 2 сентября 1999 года N 1292 "О порядке предоставления найма и эксплуатации жилищ из государственного жилищного фонда", акимат Шемонаихинского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Создать жилищную комиссию при акимате Шемонаихинского района в составе, согласно приложения 1.
      2. Утвердить Положение о жилищной комиссии при акимате Шемонаихинского района (приложение 2).
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Шаламова М.В.
 

Аким Шемонаихинского района



   


Приложение N 1 к постановлению
акимата Шемонаихинского района
N 393 от 13 августа 2003 года

СОСТАВ
жилищной комиссии при акимате Шемонаихинского района

Шаламов Михаил
Васильевич
 

заместитель акима района,
председатель
 

Данилов Алексей
Николаевич
 

помощник акима района по
государственно-правовым вопросам,
заместитель председателя комиссии
 

Мейстер Галина
Евдокимовна
 

начальник отдела жилищно-
коммунального, дорожного хозяйства и
транспорта, секретарь комиссии
 

Члены комиссии:
 

Лонзингер Галина
Михайловна
 

начальник районного управления труда,
занятости и социальной защиты
населения
 

Колтунова Татьяна
Дмитриевна
 

заведующая районным отделом
образования
 

Крузмягина Нина
Родионовна
 

заведующая районным финансовым
отделом
 

Перевозова Ольга
Ивановна
 

заведующая районным отделом
здравоохранения
 

Иванова Нина
Ильинична
 

главный специалист аппарата районного
маслихата, председатель райкома
профсоюза работников государственных
учреждений (по согласованию)
 

   

            Руководитель аппарата
 


Приложение N 2 к постановлению
акимата Шемонаихинского района
N 393 от 13 августа 2003 года

ПОЛОЖЕНИЕ
о жилищной комиссии при акимате Шемонаихинского района
1. Общие положения

      1. Районная жилищная комиссия (далее Комиссия) является постоянно действующим органом при акимате района.
      2. Комиссия в своей деятельности руководствуется Конституцией РК, Гражданским кодексом РК, законами РК от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении в РК", от 16 апреля 1997 года N 94-1 "О жилищных отношениях", постановлением Правительства РК от 02.09.1999 г. N 1292 "О порядке предоставления найма и эксплуатации жилищ из государственного жилищного фонда", настоящим Положением и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан.
 

2. Основные функции и полномочия Комиссии

      3. Комиссия создается в целях предоставления в пользование жилья нуждающимся в нем гражданам района, постоянно проживающим в данном населенном пункте (независимо от срока проживания) и относящимся к малоимущим социально защищаемым слоям населения, а также нуждающимся в жилье государственным служащим, работникам бюджетных организаций, военнослужащим и лицам, занимающим государственные выборные должности.
      4. Комиссия в своей деятельности ответственна перед местным исполнительным органом. Предоставление государственного жилища оформляется постановлением местного исполнительного органа, на основании решения Комиссии.
      5. К основным обязанностям Комиссии относится:
      1) определение очередности предоставления жилища из государственного фонда;
      2) ведение раздельных списков учета нуждающихся в жилье граждан района;
      3) ознакомление заинтересованных лиц со списками лиц, состоящих на учете на получение жилища из государственного жилищного фонда, а также списками лиц, получивших жилище за последние 24 месяца. Формы таких списков обязательно должны включать сведения о составе семьи, времени постановки на учет, основании для получения жилища из государственного жилищного фонда и его размере.
      6. Предоставленное жилище из государственного жилищного фонда гражданам для проживания должно находиться в исправном состоянии, отвечать установленным техническим, санитарным и другим обязательным требованиям, применительно к условиям данного населенного пункта, где состоял на учете нуждающийся в жилье.
 

3. Организация деятельности Комиссии

      7. Комиссия образуется в составе председателя (заместителя акима), членов комиссии и секретаря комиссии, который занимает штатную должность в аппарате акима района.
      8. Комиссию возглавляет председатель, который руководит ее деятельностью, председательствует на заседании комиссии, утверждает повестку заседания, осуществляет общий контроль над реализацией ее решений и несет ответственность за деятельность, осуществляемую комиссией. Во время отсутствия председателя его функции выполняет заместитель.
      9. Секретарь комиссии:
      1) формирует повестку дня для заседания Комиссии;
      2) обеспечивает выполнение решений Комиссии;
      3) составляет протокол заседания Комиссии.
      10. Заседания Комиссии проводятся по мере необходимости и созываются председателем.
      11. По результатам заседания комиссии составляется протокол, который подписывается председателем, секретарем и членами комиссии. Решение комиссии принимается простым большинством голосов путем открытого голосования, и считается принятым, если за него подано большинство голосов от общего количества членов комиссии. В случае равенства голосов решающим считается голос председателя.
      12. Члены комиссии имеют право на особое мнение, которое в случае его выражения, должно быть занесено в протокол, изложено в письменном виде и приложено к протоколу заседания комиссии.
      Руководитель аппарата