Мүгедектi оңалтудың жеке бағдарламасын әзiрлеу ережесiн бекiту

Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2004 жылғы 7 желтоқсандағы N 286-ө бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2004 жылғы 29 желтоқсанда тіркелді. Тіркеу N 3317. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 30 қаңтардағы № 44 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 30.01.2015 № 44 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      «Қазақстан Республикасында мүгедектердi әлеуметтік қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуiрдегi Заңының 7-бабы 1-тармағының 6) тармақшасын iске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2012.11.06 № 426-ө-м (ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      1. Қоса берiлiп отырған Мүгедектi оңалтудың жеке бағдарламасын әзiрлеу ережесi бекiтiлсiн.
      2. Әлеуметтiк нормативтер және мүгедектердi оңалту департаментiнiң директоры К.А.Манабаева осы Бұйрықты Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiнiң аумақтық департаменттерiне жеткiзудi қамтамасыз етсiн.
      3. Осы Бұйрықтың орындалуын бақылау вице-министр Т.Б.Дүйсеноваға жүктелсiн.
      4. Осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде тiркелген күннен бастап қолданысқа енгiзiледi.

      Министр

      Келісілді:
      Қазақстан Республикасының
      Десаулық сақтау министрі

      2004 ж. 07.12.

      Келісілді:
      Қазақстан Республикасының
      Білім және ғылым министрі

      2004 ж. 07.12.

Қазақстан Республикасы   
Еңбек және халықты     
әлеуметтік қорғау министрінің
2004 жылғы 7 желтоқсандағы
№ 286-ө бұйрығымен бекітілген

      Ескерту. Ереже жаңа редакцияда - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2012.11.06 № 426-ө-м (ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасын айқындау қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасын айқындау қағидалары (бұдан әрі – Қағида) Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы» 2005 жылғы 13 сәуірдегі, «Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы» 2008 жылғы 29 желтоқсандағы, «Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы» 2002 жылғы 11 шілдедегі заңдарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің кейбір мәселелері» 2004 жылғы 29 қазандағы № 1132, «Медициналық-әлеуметтік сараптама жүргiзу ережесiн бекiту туралы» 2005 жылғы 20 шілдедегі № 750, «Мүгедектердi оңалтудың кейбiр мәселелерi туралы» 2005 жылғы 20 шілдедегі № 754 қаулыларына сәйкес әзірленді және мүгедектерді оңалтудың жеке бағдарламаларын айқындаудың тәртібін регламенттейді.
      2. Осы Қағидаларда келесі ұғымдар қолданылады:
      1) мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасы (бұдан әрі - ОЖБ) – мүгедекті оңалту шараларының нақты көлемін, түрлері мен мерзімдерін айқындайтын құжат.
      ОЖБ организмнiң бұзылған және жойылған функцияларын қалпына келтiруге және (немесе) олардың орнын толтыруға бағытталған медициналық, әлеуметтiк және кәсiптiк оңалту шараларын қамтитын оңалту iс-шаралары кешенiн айқындайды. ОЖБ-ны әзірлеу организм функцияларының тұрақты бұзылуы тудырған тыныс-тіршіліктің шектелуін бағалау негізінде жүргізілген сарапшылық-оңалту диагностикасының нәтижесіне және мүгедектің оңалту іс-шараларын жүргізуге мұқтаждығына байланысты медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізу шеңберінде жүзеге асырылады;
      2) оңалту-сараптамалық диагностика - оңалту әлеуетінің, оңалту болжамының бағасы.
      Оңалту-сараптамалық қорытындыда мүгедектің оңалту іс-шараларына мұқтаждығы қысқаша негізделеді.
      Оңалту-сараптамалық қорытындының мазмұны мен құрылымы оңалту әлеуетіне және оңалту болжамына қарай айқындалады;
      3) оңалту әлеуеті – мүгедек организмінің бұзылған функциялары мен қабiлеттерiн медициналық, психологиялық және әлеуметтiк факторларды талдау негiзiнде қалпына келтірудің нақты мүмкiндiктерінің көрсеткiшi.
      Оңалту әлеуеті былайша бағаланады:
      жоғары – денсаулықтың, тіршілік-тынысындағы шектеулердің, еңбекке қабілеттігі мен әлеуметтік жағдайының толығымен қалпына келтірілуі (толық оңалту);
      қанағаттанарлық – организм функцияларының шамалы білініп бұзылуы, тіршілік-тынысы санаттарын шектелген көлемде немесе техникалық көмекші (орнын толтырушы) құралдардың көмегімен, әлеуметтік қолдауға мұқтаждық;
      төмен – организм функциялары бұзылушылығының айқын білінуі, тіршілік-тынысы санаттарының көпшілігін едәуір шектеулермен орындау, мүгедектің әлеуметтік қолдауға үнемі мұқтаж болуы;
      оңалту әлеуетінің болмауы – организм функцияларының өте айқын бұзылуы, негізгі қызмет түрлерінің орнын толтыруға немесе өзіндігінен орындауға мүмкіндіктің болмауы, өзгелердің күтіміне мұқтаж болу;
      4) оңалту болжамы – оңалту әлеуетін iске асырудың болжамды мүмкiндігі және мүгедектi қоғамға кiрiктірудiң болжамды деңгейі.
      Оңалту болжамы былайша бағаланады:
      қолайлы – организмнің бұзылған функциялары мен тіршілік-тынысындағы шектеулер санаттарын толық қалпына келтіру және/немесе орнын толтыру, мүгедектің қоғамға толығымен кірігу мүмкіндігі;
      біршама қолайлы – организмнің бұзылған функциялары мен тіршілік-тынысының шектелуі санаттарын ішінара қалпына келтіру және/немесе орнын толтыру мүмкіндігі, олардың шектелу дәрежесінің төмендеуі немесе тұрақтануы, мүгедектің кірігу және толық әлеуметтік қолдаудан ішінара әлеуметтік қолдауға өту қабілетінің кеңеюі;
      күмәнді – болжамның анық болмауы;
      қолайсыз – организмнің бұзылған функцияларын және тіршілік-тынысы санаттарын қалпына келтіру, тұрақтандыру немесе орнын толтыру мүмкіндігінің болмауы.

2. Мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасын
айқындау тәртібі

      3. ОЖБ-ны Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі Бақылау және әлеуметтік қорғау комитетінің аумақтық бөлімшесі (бұдан әрі – аумақтық бөлімше) осы Қағидалардың 4-тармағында айқындалған құжаттар түскен күнінен бастап он жұмыс күні ішінде әзірлейді.
      4. ОЖБ мүгедектің (немесе оның заңды өкілінің) еркін нысандағы өтініші негізінде, мынадай құжаттардың ұсынылуымен әзірленеді:
      1) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі, туу туралы куәліктің көшірмесі (он алты жасқа дейінгі мүгедек бала үшін) және салыстыру үшін түпнұсқасы;
      2) тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркелгенін растайтын құжат (азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі және салыстыру үшін түпнұсқасы не мекенжай анықтамасы не селолық немесе ауылдық әкімдердің анықтамасы). Адамның түзеу мекемесінде немесе тергеу изоляторында болу фактісін растайтын анықтама (еркін үлгіде);
      3) ресімделген күнінен бастап бір айдан кешіктірмей Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің м.а. 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген 088/у нысаны (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 тіркелген) немесе медициналық ұйымның дәрігерлік-консультациялық комиссиясының (бұдан әрі – ДКК) қорытындысы;
      4) мүгедектігін растайтын анықтаманың көшірмесі және салыстыру үшін түпнұсқасы;
      5) динамикалық тексерілуді талдау үшін амбулаторлық науқастың медициналық картасы;
      6) әлеуметтік жеке код беру туралы куәліктің көшірмесі (ЖСН) және салыстыру үшін түпнұсқасы;
      7) ОЖБ-ның кәсіптік бөлігін әзірлеу үшін:
      - еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (болған жағдайда еңбекке қабілетті жастағы адам береді);
      - еңбек сипаты мен еңбек жағдайларын өзгертуге мұқтаж мүгедектер үшін өндірістегі еңбектің сипаты мен еңбек жағдайы туралы мәлімет (1-қосымша);
      8) он сегіз жасқа дейінгі мүгедек балалар үшін тәрбиелеудің, білім берудің түрлері мен нысандарын айқындау үшін көрсетілімдерді белгілеген жағдайда – психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация қорытындысы (бұдан әрі – ПМПК қорытындысы);
      9) мүгедектің тұрғын үй-тұрмыстық жағдайын тексеру актісі (мүгедек немесе оның заңды өкілі тұрғын үй-тұрмыстық жағдайын жақсартуға ОЖБ әзірлеу үшін береді) (2-қосымша).
      5. ОЖБ-ны іске асыру мерзіміне сәйкес келетін ОЖБ әрбір оңалту іс-шарасының іске асырылу мерзімін көрсете отырып, мүгедектіктің белгіленген мерзіміне әзірленеді.
      6. ОЖБ:
      1) ОЖБ картасынан (3-қосымша);
      2) ОЖБ картасынан үзінді көшірмеден (4-қосымша);
      3) ОЖБ-ның медициналық бөлігінен (5-қосымша);
      4) ОЖБ-ның әлеуметтік бөлігінен (6-қосымша);
      5) ОЖБ-ның кәсіптік бөлігінен (7-қосымша) тұрады.
      7. ОЖБ-ның медициналық және/немесе әлеуметтік және/немесе кәсіптік бөліктері жүргізілген оңалту-сараптамалық диагностиканың нәтижелеріне және организм функцияларының тұрақты бұзылуымен денсаулығының бұзылуы салдарынан туындаған мүгедектің тыныс-тіршілігі шектелуінің толық немесе ішінара орнын толтыруға бағытталған оңалту іс-шараларын жүргізуге мұқтаждығына байланысты, медициналық көрсетілімдері мен қарсы көрсетілімдерді ескере отырып, 088/у нысанда көрсетілген оңалту іс-шаралары жоспарының немесе медициналық ұйымның ДКК қорытындысында (мүгедек соңғы 088/у нысанының датасынан бастап бес жыл ішінде береді) көрсетілген ұсынымдардың негізінде әзірленеді (түзетіледі).
      ОЖБ-ның кәсіптік бөлігін әзірлеу кезінде:
      мүгедек балалар үшін: олардың психикалық жай-күйі, интеллектуалдық даму ерекшеліктері, ойын әрекетіне, білім алуға, қарым-қатынасқа, еңбек қызметі дағдыларын игеруге және орындауға ықтимал мүмкіндіктері (ПМПК қорытындысының негізінде);
      жұмыс істейтін мүгедектер үшін: еңбек қызметі туралы мәліметтер және өндірістегі еңбектің сипаты мен еңбек жағдайлары туралы мәліметтер ескеріледі.
      8. Куәландырылатын адамның деректері мүгедектерді есепке алу жүйесінің орталықтандырылған деректер банкіне (бұдан әрі – МОДБ) енгізіледі, мұнда ОЖБ қалыптастырылып, кейіннен басылып шығарылады.
      Басылып шығарылған ОЖБ-ға аумақтық бөлімшенің бастығы, медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізуге қатысқан бас мамандары қол қояды және ол куәландыруға арналған мөртабанмен расталады.
      9. ОЖБ картасы медициналық-әлеуметтік сараптама актісіне тігіледі.
      10. ОЖБ картасынан үзінді көшірме мүгедекке (немесе оның заңды өкіліне) беріледі.
      11. ОЖБ-ның бекітілген медициналық, әлеуметтік және кәсіптік бөліктері үш жұмыс күні ішінде:
      1) ОЖБ-ның медициналық бөлігі (5-қосымша) – тұрғылықты жері бойынша медициналық ұйымға және/немесе жұмыс берушіге (еңбек жарақаты немесе кәсіптік ауру болған жағдайда);
      2) ОЖБ-ның әлеуметтік бөлігі, ОЖБ-ның кәсіптік бөлігі (6, 7-қосымшалар) – жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органына және/немесе жұмыс берушіге (еңбек жарақаты немесе кәсіптік ауру болған жағдайда) жолданады.
      Қолда бар материалдарда жұмыс берушінің заңды мекенжайы туралы мәліметтер болмаған жағдайда, ОЖБ-ның бекітілген медициналық, әлеуметтік және кәсіптік бөліктері мүгедекке немесе оның заңды өкіліне беріледі.
      12. Оңалту шараларын өткізу кезінде оңалту шараларын жүзеге асырудың жеке-даралығы, дәйектілігі, кешенділігі, сабақтастығы және үздіксіздігі, жүргізілген оңалту іс-шараларын динамикалық бақылау және олардың тиімділігін бақылау қамтамасыз етіледі.
      13. Медициналық оңалтуды медициналық ұйымдар жүргізеді.
      14. Әлеуметтік оңалтуды халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің ұйымдары, арнаулы білім беру ұйымдары (психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялар, оңалту орталықтары, психологиялық-педагогикалық түзеу кабинеттері) жүргізеді.
      15. Кәсіптік оңалтуды халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің ұйымдары және білім беру ұйымдары жүргізеді.
      16. Жүргізілген оңалту іс-шараларының аяқталуына орай ОЖБ-ның медициналық, әлеуметтік және кәсіптік бөліктеріне ОЖБ-ның іске асырылуына жауапты басшысы қол қояды, мөртаңбалармен расталады және аумақтық бөлімшеге қайтарылады.
      ОЖБ-ның медициналық бөлігінің орындалуы туралы деректерді аумақтық бөлімшелер МОДБ-ға енгізеді (МОДБ-ны денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйесімен ықпалдастырғанға дейін).
      ОЖБ-ның әлеуметтік және/немесе кәсіптік бөлігінің (бөліктерінің) орындалғаны туралы деректерді халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің ұйымдары МОДБ-ға енгізеді. Арнаулы әлеуметтік қызмет алушының ОЖБ-сының әлеуметтік бөлігіне жеке жұмыс жоспарының орындалуы бойынша тоқсан сайынғы мониторинг қорытындысы туралы деректер енгізіледі.
      Жұмыстағы мертігу және кәсіптік ауру салдарынан болған мүгедектің ОЖБ-сының әлеуметтік және/немесе кәсіптік бөлігінің (бөліктерінің) орындалғаны туралы деректерді аумақтық бөлімшелер МОДБ-ға енгізеді.
      17. ОЖБ-ның медициналық, әлеуметтік және кәсіптік бөліктері бойынша іс-шаралардың іске асырылуын бақылауды және тиімділігін бағалауды аумақтық бөлімше мүгедекті кезекті қайта куәландыру кезінде немесе оны динамикалық бақылау тәртібімен жүзеге асырады.
      18. Орындалған оңалту іс-шараларының тиімділігін, сапасы мен толықтығын бағалау және қайта куәландыру мерзімі белгіленбеген мүгедектігі бар адамдарың, мүгедектік мерзімі бес жыл және он алты жасқа толғанға дейінгі мүгедек балалардың ОЖБ-сын уақытында түзету мақсатында динамикалық бақылау күнін аумақтық бөлімше белгілейді.
      Оңалту іс-шараларының орындалмауының себептеріне байланысты, көрсетілімі болған кезде аумақтық бөлімше ОЖБ-ны түзетеді: оңалтудың медициналық және/немесе әлеуметтік және/немесе кәсіптік бөліктері бойынша қосымша іс-шараларды әзірлейді немесе оңалту іс-шараларын одан әрі жүргізудің қажеттігі мен тиімділігі туралы мәселені шешеді.
      19. ОЖБ-ның іске асырылуы туралы қорытындыны аумақтық бөлімше ОЖБ-ның медициналық, әлеуметтік және кәсіптік бөліктерінің тиімділігін бағалаудың негізінде алқалық талқылаудан кейін шығарады, оны аумақтық бөлімшенің бастығы бекітеді және куәландыру үшін мөртабанмен расталады.

Мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасын
айқындау қағидаларына        
1-қосымша                

Өндірістегі еңбектің сипаты мен еңбек жағдайлары туралы мәліметтер
(жұмыс беруші жұмыс істейтін адамдарға толтырады)

1. Т.А.Ә. ___________________________________________________________
2. Туған жылы, айы, күні___._________._________ ж.
3. Ұйымның атауы_____________________________________________________
4. Кәсібі, лауазымы, мамандығы___________________________
5. Тариф разряды, санаты_________________________________________
6. Еңбекті ұйымдастыру нысаны: (еңбек шарты, ұжымдық еңбек шарты,
жұмыс ауысымы, жұмыс күнінің ұзақтығы, іссапарлардың болуы, еңбек және демалыс режимі)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
7. Функционалдық міндеттері:_________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
8. Еңбек жағдайы (жұмыс орнының санитарлық-гигиеналық сипаты, зиянды
өндірістік факторлардың бар болуы) __________________________________
_____________________________________________________________________
9. Тиімді жұмысқа орналастыру мүмкіндігі ____________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

      Күні 20_____ ж. «____» ________

      Т.А.Ә. ____________________________________________ ___________
              басшысы                                        (қолы)

      М.О.

Мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасын
айқындау қағидаларына        
2-қосымша                

Мүгедектің тұрғын үй-тұрмыстық жағдайын
ТЕКСЕРУ АКТІСІ
(жергілікті атқарушы органдардың мамандары жүргізеді)

Тексеру жүргізу күні «_____.________. 20______ ж.»
                        (күні, айы, жылы)

      Комиссияның құрамы:
_____________________________________________________________________
                       (Т.А.Ә., лауазымы)
_____________________________________________________________________
                       (Т.А.Ә., лауазымы)
_____________________________________________________________________
                       (Т.А.Ә., лауазымы)

Мүгедектің тұрғын үй-тұрмыстық жағдайына және иелігіндегі тұрғын
үй-жайының техникалық жағдайына тексеру жүргізілді
_____________________________________________________________________
                  (мүгедектің Т.А.Ә., туған күні)
_____________________________________________________________________
      Тұрғылықты жерінің мекенжайы, телефоны (болған жағдайда)

Мүгедектің әлеуметтік жағдайы _______________________________________
              (жалғызілікті, жалғыз тұратын немесе отбасының еңбекке
             жарамсыз мүшелерімен тұратын, жұмыс істейтін, зейнеткер)

Отбасы құрамы _______________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
      (Т.А.Ә., туған күні, туыстық қатынастары, тұрғылықты жері)
      Тұрғын үй жағдайлары
_____________________________________________________________________
(қандай үйде немесе пәтерде тұратынын, бөлмелердің санын, алаң мөлшерін көрсету)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

Тұрғын үйдің жайластырылуы:
қабат «__»
лифті бар/жоқ_____________________________________________________

Кабина:
өлшемдері (тереңдігі X ені) (норма кемінде 129х140 см) ______________
лифт алдындағы алаң (норма 150х150 см) ______________________________
есік орнының ені (норма кемінде 90 см) ______________________________
тұтқа (биіктігі) (норма 90-110 см) __________________________________

Жылыту түрі: орталықтандырылған, газ, отын, көмір (астын сызу).
Сумен жабдықтау: ыстық, суық, жоқ (астын сызу).
Есік орнының ені (норма не менее 90 см.) ____________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
(ішкі өңдеудің, еденнің, терезе жақтауларының, кіреберіс және
бөлмеаралық есіктердің, сантехникалық жабдықтардың, газ
жабдықтарының, коммуникацияның, электр сымдарының жай-күйін көрсету)
Техникалық көмекші (компенсаторлық) құралдары бар ма
(протездік-ортопедиялық, сурдо-, тифлотехникалық):
_____________________________________________________________________

      ҚОРЫТЫНДЫ

Мүгедектердің санаты:
арбамен қозғалатын мүгедектер;
қозғалуда арбаны пайдаланбайтын тірек-қимыл аппараты бұзылған мүгедектер;
көзінің ақауы бар мүгедектер,
құлағының мүкісі бар мүгедектер
басқалар _____________________________________________________
                          (қосып жазу)
тұрғын үй-тұрмыстық жағдайлары мынадай позициялар бойынша жақсартуды қажет етеді.
Тұрғын үйге мұқтаж, қабатын, ғимарат типін, жайлылық деңгейiн және
тұруға қажеттi басқа да жағдайларын ескере отырып тұрғын үй-жайды
таңдау құқығы бар, тұрғын үй-жайларды жабдықтауға мұқтаж (қажетін сызу керек)
басқалар _____________________________________________________
                         (қосып жазу)
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________

      Комиссия мүшелері:
      ______________________________________________________________
            (қолы, Т.А.Ә.)
      ______________________________________________________________
            (қолы, Т.А.Ә.)
      ______________________________________________________________
            (қолы, Т.А.Ә.)

      «___»___________20__ ж.
      (акті жасау күні)

Мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасын
айқындау қағидаларына       
3-қосымша                

Мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасының картасы (ОЖБ картасы)
20___ жылғы «___» ___ № ___ медициналық-әлеуметтік сараптама актісіне
№ ____ карта 20____ жылғы «___» ___________

1. Т.А.Ә. _________________ Туған жылы, айы, күні___._____._______ ж.
2. Тұрғылықты мекенжайы
_____________________________________________________________________
3. ОЖБ бірінші рет, қайта жасалды (қалыптастыру, түзеу) _____________
4. Мүгедектік санаты (тобы, себебі) _________________________________
5. Мүгедектік ____ ________ ____________ дейінгі мерзімге белгіленді
6. Клиникалық болжам: (қолайлы, біршама қолайлы, қолайсыз, күмәнді)
7. Оңалту әлеуеті: (жоғары, қанағаттанарлық, төмен, оңалту әлеуетінің болмауы)
8. Оңалту болжамы: (қолайлы, біршама қолайлы, күмәнді, қолайсыз)
9. Диагнозы__________________________________________________________
10. Оңалту-сараптама қорытындысы:
- оңалтудың медициналық бөлігі:
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____

- оңалтудың әлеуметтік бөлігі:
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____

- оңалтудың кәсіптік бөлігі:
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. ____
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. ____

11. Динамикалық бақылау күні _____ж. ____ _______
Қорытынды (деректер МОДҚ-ға енгізіледі) _____________________________
_____________________________________________________________________
                  (динамикалық бақылау күні, қолы)
12. ОЖБ-ның мазмұнымен келісемін_________________ күні ______________
                          (мүгедектің немесе оның
                           заңды өкілінің қолы (астын сызу))
13. Қорытынды:
      1) оңалту әлеуетінің жеткен нәтижесіне сәйкестілік дәрежесі
бойынша (астын сызу): толық іске асырылды, жартылай, іске асырылмады;
      2) мүгедектік динамикасы бойынша (астын сызу): толық, жартылай
оңалту, тұрақты мүгедектік, мүгедектіктің ауырлауы.

      Т.А.Ә. _____________________________________ __________________
                                                          (қолы)
             ______________________________________ _________________
                                                          (қолы)
             ______________________________________ _________________
              аумақтық бөлімшенің медициналық-әлеуметтік
              сараптама жүргізуге қатысқан бас мамандары     (қолы)
           Т.А.Ә. _________________________________ _________________
                     аумақтық бөлімшенің бастығы             (қолы)

      Аумақтық бөлімшенің мөртабаны

Мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасын
айқындау қағидаларына        
4-қосымша                

Мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасының картасынан үзінді көшірме
(мүгедектің немесе оның заңды өкілінің қолына беріледі)
20__ жылғы «__» _______ № ___ медициналық-әлеуметтік сараптама актісіне
№ __ карта 20__ жылғы «___» _________

1. Т.А.Ә. __________ Туған жылы, айы, күні___.________._________ ж.
2. Тұрғылықты мекенжайы _____________________________________________
3. ОЖБ бірінші рет, қайта жасалды (қалыптастыру, түзеу) _____________
4. Мүгедектік санаты (тобы, себебі) _________________________________
5. Мүгедектік ____ _________ ____________ дейінгі мерзімге белгіленді
6. Диагнозы _________________________________________________________
7. Оңалту-сараптама қорытындысы:
- оңалтудың медициналық бөлігі:
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____

- оңалтудың әлеуметтік бөлігі:
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____

- оңалтудың әлеуметтік бөлігі:
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____

           Т.А.Ә. ___________________________ ______________
                 аумақтық бөлімшенің бастығы       (қолы)

      Аумақтық бөлімшенің мөртабаны

Мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасын
айқындау қағидаларына        
5-қосымша               

Мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасының медициналық бөлігі
20__ жылғы «__» ______ № __ медициналық-әлеуметтік сараптама актісіне
ОЖБ картасының № ____ 20____ жылғы «__» ___________

1. Т.А.Ә. (мүгедек)___________ Туған жылы, айы, күні___._____.____ ж.
2. Мекенжайы, үй телефоны ___________________________________________
3. ОЖБ бірінші рет, қайта жасалды (қалыптастыру, түзеу) _____________
4. Мүгедектік санаты (тобы, себебі) _________________________________
5. Диагнозы _________________________________________________________
6. Мүгедектік _____ _________ ___________ дейінгі мерзімге белгіленді
7. Оңалту-сараптамалық қорытынды:
- оңалтудың медициналық бөлігі

р/с

Оңалту
іс-шаралары

Аумақтық бөлімшенің ұсынымдары

Орындалуы (ОЖБ іске асырылуына жауапты маман толтырады)

Орындалмау себебінің негіздемесі

курстардың ұзақтығы және еселігі

іске асыру мерзімі, ОЖБ іске асыруға жауапты

орындау орны (стационар, оңалту орталығы, санаторий)

курстардың ұзақтығы және еселігі

орындау күні,
ОЖБ іске асырылуына жауапты маманның Т.А.Ә.

1

2

3

4

5

6

7

8

1.

Санаторлық емдеу (енгізіп жазу)







2.

Қалыпқа келтіру хирургиясы (енгізіп жазу)







3.

Санаторлық емдеу (денсаулық сақтау ұйымының желісі бойынша өткізіледі) (бейінді көрсету)







4.

Басқалары (қосып жазу)







- оңалтудың әлеуметтік бөлігі:
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____

- оңалтудың кәсіптік бөлігі:
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____

8. Динамикалық бақылау күні ____ ________________ _______ж.

Т.А.Ә. ____________________________________________ ______________
                аумақтық бөлімшенің бастығы            (қолы)

Аумақтық бөлімшенің мөртабаны

9. Оңалтудың медициналық бөлігін әзірлеу күні _______________________
      Т.А.Ә. _______________________________________________ ________
                              басшысы                        (қолы)
МО

10. Оңалтудың медициналық бөлігін іске асырудың нәтижелерін бағалау
(астын сызу): бұзылған функцияларды қалпына келтіру (толық немесе
ішінара), бұзылған функциялардың орнын толтыру (толық немесе ішінара), оң нәтиженің болмауы

Т.А.Ә.. ____________________________________________ ______________
                  аумақтық бөлімшенің бастығы             (қолы)

Аумақтық бөлімшенің мөртабаны

Мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасын
айқындау қағидаларына       
6-қосымша                

Мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасының әлеуметтік бөлігі
20__ жылғы «__» _____ № ___ медициналық-әлеуметтік сараптама актісіне
ОЖБ картасының № ____ 20____ жылғы «___» ___________

1. Т.А.Ә. (мүгедек)________Туған жылы, айы, күні___._______.______ ж.
2. Мекенжайы, үй телефоны ___________________________________________
3. ОЖБ бірінші рет, қайта жасалды (қалыптастыру, түзеу) _____________
4. Мүгедектік санаты (тобы, себебі) _________________________________
5. Диагнозы _________________________________________________________
6. Мүгедектік _____ ________ ____________ дейінгі мерзімге белгіленді
7. Оңалту-сараптамалық қорытынды:
- оңалтудың әлеуметтік бөлігі

р/с

Оңалту іс-шаралары

Іске асыру мерзімі, ОЖБ іске асыруға жауапты

Орындау күні

Орындаушы

Орындалмау себебінің негіздемесі

аумақтық бөлімшенің маманы толтырады

ОЖБ іске асырылуына
жауапты маман толтырады

1

2

3

4

5

6

1.

Протездік-ортопедиялық көмек көрсету:
қол протездері;
жіліншік протездері;
жамбас протездері; кеуде бездерінің протездері;
аппараттар, туторлар, ортездер;
балдақтар, таяқтар, жетек арбалар, корсеттер, реклинаторлар, басұстағыштар;
бандаждар, емдік белбеулер, балалардың профилактикалық шалбарлары;
ортопедиялық аяқ киім және қосымша тетіктер (кебістер, супинаторлар);
аппараттарға арналған аяқ киім





2.

Сурдотехникалық құралдармен қамтамасыз ету:
есту аппараттары;
бейнекомпьютерлер;
көпфункционалды сигналдық жүйелер;
телефакс;
мәтіндік хабарламасы бар және хабарды қабылдау қызметі бар ұялы телефондар;
саңырау және нашар еститін адамдарға арналған сағаттар





3.

Тифлотехникалық құралдармен қамтамасыз ету:
таяқтар;
тифломагнитолла;
оқу машинасы;
компьютерлік тифлокешендер;
Брайл жүйесі бойынша жазу құралы;
рельефті-ноқатты қаріппен жазуға арналған қағаз;
диктофон;
дыбыс жазбасын шығаруға арналған плейер;
нашар көретін адамдарға арналған сағаттар





4.

Міндетті гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету (салмағы __, бойы__, жамбас көлемі __ енгізіп жазу):
несеп қабылдағыштар;
нәжіс қабылдағыштар;
памперстер





5.

Арнаулы жүріп–тұру құралдарымен қамтамасыз ету (кресло-арбалар) (салмағы __, бойы__, жамбас көлемі __ енгізіп жазу):
бөлмелік;
серуендік





6.

Әлеуметтік қызметтер көрсету:жеке көмекші;
ымдау тілі маманы





7.

Арнаулы әлеуметтік қызмет көрсету:





7.1

стационарлық жағдайда:





7.1.1

тірек-қимыл аппараты бұзылған балаларға арналған МӘМ;





7.1.2

балаларға арналған психоневрологиялық МӘМ;





7.1.3

психоневрологиялық МӘМ;





7.1.4

қарттар мен мүгедектерге арналған жалпы үлгідегі МӘМ;





7.2

жартылай стационарлық жағдайда:





7.2.1

оңалту орталығы;





7.2.2

күндіз болу орталығы (бөлімшесі)





7.2.3

аумақтық орталық;





7.3

үй жағдайында:





8.

Халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің ұйымдары желісі бойынша өткізілетін санаторлық-курорттық емдеу





9.

Тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларды жақсарту





- оңалтудың медициналық бөлігі:
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____

- оңалтудың кәсіптік бөлігі:
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____

8. Динамикалық бақылау күні ____ ________________ _______ж.

      Т.А.Ә. ____________________________________________ ___________
                      аумақтық бөлімшенің бастығы (қолы)

Аумақтық бөлімшенің мөртабаны

9. Оңалтудың әлеуметтік бөлігін әзірлеу күні ________________________

       Т.А.Ә. ___________________________________________ __________
                            басшысы                         (қолы)
МО

10. Оңалтудың әлеуметтік бөлігін іске асырудың нәтижелерін бағалау
(астын сызу): бұзылған функцияларды қалпына келтіру (толық немесе
ішінара), бұзылған функциялардың орнын толтыру (толық немесе ішінара), оң нәтиженің болмауы

      Т.А.Ә. ____________________________________________ ___________
                      аумақтық бөлімшенің бастығы             (қолы)

      Аумақтық бөлімшенің мөртабаны

Мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасын
айқындау қағидаларына        
7-қосымша                 

Мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасының кәсіптік бөлігі
20__ жылғы «__» ______ № __ медициналық-әлеуметтік сараптама актісіне
ОЖБ картасының № ____ 20 ____ жылғы «___» ___________

1. Т.А.Ә. (мүгедек) _________Туған жылы, айы, күні___._____.______ ж.
2. Мекенжайы, үй телефоны ___________________________________________
3. ОЖБ бірінші рет, қайта жасалды (қалыптастыру, түзеу) _____________
4. Мүгедектік санаты (тобы, себебі) _________________________________
5. Диагнозы__________________________________________________________
6. Мүгедектік ___ _________ ____________ дейінгі мерзімге белгіленді
7. Білімі ___________________________________________________________
8. Кәсібі (мамандығы) _______________________________________________
9. Оңалту-сараптамалық қорытынды:
- оңалтудың кәсіптік бөлігі

р/с

Оңалту іс-шаралары

Іске асыру мерзімі, ОЖБ іске асыруға жауапты

Орындау күні

Орындаушы

Орындалмау себебінің негіздемесі

аумақтық бөлімшенің маманы толтырады

ОЖБ іске асырылуына жауапты маман толтырады

1

2

3

4

5

6

1.

18 жасқа дейінгі мүгедек балалармен психологиялық-педагогикалық түзету жұмысын өткізу





2.

Техникалық және кәсiптiк, орта бiлiмнен кейiнгi, жоғары, жоғары оқу орнынан кейiнгi бiлiм беру, халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің ұйымдары арқылы (енгізіп жазу)





3.

Жұмысқа орналастыру





4.

Жұмысқа орналастырудың шарттары (қосып жазу)





4.1. Жұмыс кестесін ұйымдастыру: толық немесе қысқартылған жұмыс күні және басқа





4.2. Жағымсыз өндірістік факторлардың әсерін болдырмау





4.3. Арнаулы жұмыс орнын құру





5.

Басқалары (енгізіп жазу)





- оңалтудың медициналық бөлігі:
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____

- оңалтудың әлеуметтік бөлігі:
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____
іс-шаралар __ әзірлеу күні __ж. ___ __ іске асыру мерзімі ___ж. _____

10. Динамикалық бақылау күні ____ ________________ _______ж.

      Т.А.Ә. ____________________________________________ ___________
                       аумақтық бөлімшенің бастығы           (қолы)

Аумақтық бөлімшенің мөртабаны

11. Оңалтудың кәсіптік бөлігін әзірлеу күні _________________________

            Т.А.Ә. __________________________________________ _______
                                  басшысы                     (қолы)
МО

12. Оңалтудың кәсіптік бөлігін іске асырудың нәтижелерін бағалау
(астын сызу): бұзылған функцияларды қалпына келтіру (толық немесе
ішінара), бұзылған функциялардың орнын толтыру (толық немесе ішінара), оң нәтиженің болмауы

      Т.А.Ә. ____________________________________ ______________
                   аумақтық бөлімшенің бастығы       (қолы)

      Аумақтық бөлімшенің мөртабаны

Об утверждении Правил разработки индивидуальной программы реабилитации инвалида

Приказ Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 7 декабря 2004 года № 286-п. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 декабря 2004 года № 3317. Утратил силу приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 30 января 2015 года № 44

      Сноска. Утратил силу приказом Министра здравоохранения и социального развития РК от 30.01.2015 № 44 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В целях реализации подпункта 6) пункта 1 статьи 7 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года «О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан», ПРИКАЗЫВАЮ:
      Сноска. Преамбула в редакции приказа Министра труда и социальной защиты населения РК от 06.11.2012 № 426-ө-м (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      1. Утвердить прилагаемые Правила разработки индивидуальной программы реабилитации инвалида.
      2. Директору Департамента социальных нормативов и реабилитации инвалидов Манабаевой К.А. обеспечить доведение настоящего Приказа до территориальных департаментов Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего Приказа возложить на вице-министра Дуйсенову Т.Б.
      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

   Министр 

   "Согласовано"               "Согласовано"
 Министр здравоохранения      Министр образования и науки
 Республики Казахстан           Республики Казахстан
 7 декабря 2004 года           7 декабря 2004 года   

 Утвержден            
приказом Министра труда   
и социальной защиты населения
Республики Казахстан     
от 7 декабря 2004 года № 286-п

Правила определения
индивидуальной программы реабилитации инвалида

      Сноска. Правила в редакции приказа Министра труда и социальной защиты населения РК от 06.11.2012 № 426-ө-м (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила определения индивидуальной программы реабилитации инвалида (далее - Правила) разработаны в соответствии с законами Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года «О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан», от 29 декабря 2008 года «О специальных социальных услугах», от 11 июля 2002 года «О социальной и медико-педагогической коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями», постановлениями Правительства Республики Казахстан от 29 октября 2004 года № 1132 «Некоторые вопросы Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан», от 20 июля 2005 года № 750 «Об утверждении Правил проведения медико-социальной экспертизы», от 20 июля 2005 года № 754 «О некоторых вопросах реабилитации инвалидов» и регламентируют порядок определения индивидуальных программ реабилитации инвалидов.
      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      1) индивидуальная программа реабилитации инвалида (далее - ИПР) - документ, определяющий конкретные объемы, виды и сроки проведения реабилитации инвалида.
      ИПР определяет комплекс реабилитационных мероприятий, включающих в себя медицинские, социальные и профессиональные реабилитационные меры, направленные на восстановление и (или) компенсацию нарушенных и утраченных функций организма. Разработка ИПР осуществляется в рамках проведения медико-социальной экспертизы в зависимости от результатов проведенной реабилитационно-экспертной диагностики и потребности инвалида в проведении реабилитационных мероприятий на основе оценки ограничений жизнедеятельности, вызванных стойким расстройством функций организма;
      2) реабилитационно-экспертная диагностика - оценка реабилитационного потенциала, реабилитационного прогноза.
      В реабилитационно-экспертном заключении кратко обосновывается нуждаемость инвалида в реабилитационных мероприятиях.
      Содержание и структура реабилитационно-экспертного заключения определяются в зависимости от реабилитационного потенциала и реабилитационного прогноза;
      3) реабилитационный потенциал - показатель реальных возможностей восстановления нарушенных функций организма и способностей инвалида на основании анализа медицинских, психологических и социальных факторов.
      Реабилитационный потенциал оценивается как:
      высокий - полное восстановление здоровья, всех категорий ограничений жизнедеятельности, трудоспособности и социального положения (полная реабилитация);
      удовлетворительный - умеренно выраженное нарушение функций организма, выполнение категорий жизнедеятельности возможно в ограниченном объеме или с помощью технических вспомогательных (компенсаторных) средств, потребность в социальной поддержке;
      низкий - выраженное нарушение функций организма, значительные ограничения в выполнении большинства категорий жизнедеятельности, потребность в постоянной социальной поддержке;
      отсутствие реабилитационного потенциала - резко выраженное нарушение функций организма, невозможность компенсации или самостоятельного выполнения основных видов деятельности, потребность в постороннем уходе.
      3) реабилитационный прогноз - предполагаемая вероятность реализации реабилитационного потенциала и предполагаемый уровень интеграции инвалида в общество.
      Реабилитационный прогноз оценивается как:
      благоприятный - возможность полного восстановления и/или компенсации нарушенных функций организма и категорий ограничений жизнедеятельности, полной интеграции инвалида в общество;
      относительно благоприятный - возможность частичного восстановления и/или компенсации нарушенных функций организма и категорий ограничений жизнедеятельности при уменьшении степени их ограничений или стабилизации, при расширении способности к интеграции и переходу от полной к частичной социальной поддержке;
      сомнительный - неясный прогноз;
      неблагоприятный - невозможность восстановления, стабилизации или компенсации нарушенных функций организма и категорий ограничений жизнедеятельности.

2. Порядок определения индивидуальной программы
реабилитации инвалида

      3. ИПР разрабатывается, в течение десяти рабочих дней со дня поступления документов, определенных пунктом 4 настоящих Правил, территориальным подразделением Комитета по контролю и социальной защите Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан (далее - территориальное подразделение).
      4. ИПР разрабатывается на основании заявления произвольной формы инвалида (или его законного представителя) с представлением следующих документов:
      1) копия документа, удостоверяющего личность, копия свидетельства о рождении (для ребенка-инвалида до шестнадцатилетнего возраста) и подлинник для сверки;
      2) документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства (копия книги регистрации граждан и подлинник для сверки, либо адресная справка либо справка сельских или аульных акимов). Справка (в произвольной форме), подтверждающая факт содержания лица в исправительном учреждении или следственном изоляторе;
      3) форма 088/у, утвержденная приказом и.о. Министра здравоохранения Республики Казахстан от 23 ноября 2010 года № 907 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 6697) или заключение врачебно-консультационной комиссии (далее – ВКК) медицинской организации не позднее одного месяца со дня оформления;
      4) копия справки, подтверждающей инвалидность, и подлинник для сверки;
      5) медицинская карта амбулаторного больного для анализа динамического наблюдения;
      6) копия свидетельства о присвоении социального индивидуального кода (ИИН) и подлинник для сверки;
      7) для разработки профессиональной части ИПР:
      копия документа, подтверждающего трудовую деятельность (предоставляется лицом трудоспособного возраста при наличии);
      сведения о характере и условиях труда на производстве для инвалидов, нуждающихся в изменении характера и условий труда по форме согласно приложению 1 к Правилам;
      8) заключение психолого-медико-педагогической консультации (далее – заключение ПМПК) - в случае установления показаний для определения вида и формы воспитания, образования детям инвалидам до восемнадцатилетнего возраста;
      9) акт обследования жилищно-бытовых условий инвалида (предоставляется инвалидом или его законным представителем для разработки ИПР на улучшение жилищно-бытовых условий) по форме согласно приложению 2 к Правилам;
      5. ИПР разрабатывается на срок установления инвалидности с указанием срока реализации каждого реабилитационного мероприятия, соответствующего сроку реализации ИПР.
      6. ИПР состоит из:
      1) карты ИПР по форме согласно приложению 3 к Правилам;
      2) выписки из карты ИПР по форме согласно приложению 4 к Правилам;
      3) медицинской части ИПР по форме согласно приложению 5 к Правилам;
      4) социальной части ИПР по форме согласно приложению 6 к Правилам;
      5) профессиональной части ИПР по форме согласно приложению 7 к Правилам.
      7. Медицинская, и/или социальная, и/или профессиональная части ИПР разрабатываются (корригируются) в зависимости от результатов проведенной реабилитационно-экспертной диагностики и потребности инвалида в проведении реабилитационных мероприятий, с учетом медицинских показаний и противопоказаний, на основании плана реабилитационных мероприятий, указанных в форме 088/у или рекомендаций, указанных в заключении ВКК (предоставляется инвалидом в течение пяти лет от даты последней формы 088/у) медицинской организации.
      При разработке профессиональной части ИПР учитываются:
      для детей-инвалидов: особенности психического состояния, интеллектуального развития, потенциальных возможностей к игровой деятельности, получения образования, общения, усвоения и выполнения навыков трудовой деятельности (на основании заключения ПМПК);
      для работающих инвалидов: сведения о трудовой деятельности и сведения о характере и условиях труда на производстве.
      8. Данные освидетельствуемого лица вводятся в централизованный банк данных системы учета инвалидов (далее - ЦБДИ), в котором ИПР формируется и затем распечатывается.
      Распечатанная ИПР подписываются начальником, главными специалистами территориального подразделения, принимавшими участие в проведении медико-социальной экспертизы и заверяется штампом для освидетельствования.
      9. Карта ИПР подшивается в акт медико-социальной экспертизы.
      10. Выписка из карты ИПР выдается инвалиду (или его законному представителю).
      11. Утвержденные медицинская, социальная и профессиональная части ИПР в течение трех рабочих дней направляются:
      1) в медицинскую организацию по месту жительства и/или работодателю (в случае трудового увечья или профессионального заболевания) – медицинская часть ИПР;
      2) в орган занятости и социальных программ и/или работодателю (в случае трудового увечья или профессионального заболевания) – социальная часть ИПР, профессиональная часть ИПР.
      В случае отсутствия в имеющихся материалах сведений о юридическом адресе работодателя, утвержденные медицинская, социальная и профессиональная части ИПР выдаются инвалиду или его законному представителю.
      12. При проведении реабилитационных мероприятий обеспечиваются индивидуальность, последовательность, комплексность, преемственность и непрерывность осуществления реабилитационных мероприятий, динамическое наблюдение и контроль за эффективностью проведенных реабилитационных мероприятий.
      13. Медицинскую реабилитацию проводят медицинские организации.
      14. Социальную реабилитацию проводят организации системы социальной защиты населения, специальные организации образования (психолого-медико-педагогические консультации, реабилитационные центры, кабинеты психолого-педагогической коррекции).
      15. Профессиональную реабилитацию проводят организации системы социальной защиты населения и образования.
      16. По завершению проведенных реабилитационных мероприятий медицинская, социальная и профессиональная части ИПР подписываются руководителем, ответственным за реализацию ИПР, заверяются печатями и возвращаются в территориальное подразделение.
      Данные о выполнении медицинской части ИПР вносятся в ЦБДИ территориальными подразделениями (до интеграции ЦБДИ с информационной системой здравоохранения).
      Данные о выполнении социальной и/или профессиональной части(-ей) ИПР организациями системы социальной защиты населения вносятся в ЦБДИ. В социальной части ИПР получателя специальных социальных услуг вносятся данные об итогах ежеквартального мониторинга по выполнению индивидуального плана работы.
      Данные о выполнении социальной и/или профессиональной части(-ей) ИПР инвалидов вследствие трудового увечья и профессионального заболевания вносятся в ЦБДИ территориальными подразделениями.
      17. Контроль за реализацией и оценка эффективности мероприятий по медицинской, социальной и профессиональной частям ИПР осуществляется территориальным подразделением при очередном освидетельствовании инвалида или в порядке его динамического наблюдения.
      18. Дата динамического наблюдения устанавливается территориальным подразделением, с целью оценки эффективности, качества и полноты выполненных реабилитационных мероприятий и своевременной коррекции ИПР лицам с инвалидностью без срока переосвидетельствования, детям-инвалидам со сроком инвалидности пять лет и до достижения шестнадцатилетнего возраста.
      В зависимости от причин невыполнения реабилитационных мероприятий, при наличии показаний, территориальное подразделение проводит коррекцию ИПР: разрабатывает дополнительные мероприятия по медицинской, и/или социальной, и/или профессиональной части реабилитации или решает вопрос о необходимости и целесообразности дальнейшего проведения реабилитационных мероприятий.
      19. Заключение о реализации ИПР выносится территориальным подразделением после коллегиального обсуждения, на основании оценки эффективности реализации медицинской, социальной и профессиональной частей ИПР, утверждается начальником территориального подразделения, заверяется штампом для освидетельствования.

Приложение 1          
к Правилам определения индивидуальной
программы реабилитации инвалида
форма             

Сведения о характере и условиях труда на производстве
(заполняется работодателем работающим лицам)

1. Ф.И.О.__________________________________________________________
2. Дата рождения __.___._______ г.
3. Наименование организации _______________________________________
___________________________________________________________________
4. Профессия, должность, специальность ____________________________
5. Тарифный разряд, категория ____________________________________
6. Форма организации труда: (трудовой договор, коллективный трудовой
договор, сменность работы, продолжительность рабочего дня, наличие
командировок, режим труда и отдыха)
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
7. Функциональные обязанности:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
8. Условия труда (санитарно-гигиеническая характеристика рабочего
места, наличие вредных производственных факторов) __________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
9. Возможность рационального трудоустройства _______________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Дата «____» ________ 20___ г.
                 Ф.И.О. ___________________________ _________________
                                руководителя         (подпись)
М.П.

Приложение 2            
к Правилам определения индивидуальной
программы реабилитации инвалида
форма              

АКТ ОБСЛЕДОВАНИЯ
жилищно-бытовых условий инвалида
(проводится специалистами местных исполнительных органов)

Дата проведения обследования «_____.________. 20______ г.»
                              (число, месяц, год)
Комиссией в составе:
___________________________________________________________________
                         (Ф.И.О., должность)
___________________________________________________________________
                         (Ф.И.О.,должность)
___________________________________________________________________
                         (Ф.И.О., должность)
проведено обследование жилищно-бытовых условий и технического
состояния жилого помещения, находящегося в собственности инвалида
___________________________________________________________________
                    (Ф.И.О. инвалида, дата рождения)
___________________________________________________________________
               Адрес места жительства, телефон (при наличии)
Социальное положение инвалида______________________________________
                  (одинокий, одиноко проживающий или проживающий с
            нетрудоспособными членами семьи, работающий, пенсионер)
Состав семьи ______________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
      (ФИО, дата рождения, родственные отношения, место проживания)
Жилищные условия
___________________________________________________________________
      (указать в каком доме или квартире проживает, количество
                           комнат,размер площади)
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Благоустроенность жилья:
этаж «__»
наличие: лифта ____________________________________________________
Кабина:
габариты (глубина X ширина) (норма не менее 129х140 см) ___________
площадка перед лифтом (норма 150х150 см) __________________________
ширина дверного проема (норма не менее 90 см) _____________________
поручни (высота) (норма 90-110 см)_________________________________

Вид отопления: централизованное, газ, дрова, уголь (подчеркнуть).
Водоснабжение: горячее, холодное, отсутствует (подчеркнуть).
Ширина дверного проема (норма не менее 90 см.) ____________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
(указать состояние: внутренней отделки, пола, оконных рам, входной
и межкомнатных дверей, сантехнического оборудования, газового
оборудования, коммуникаций, электропроводки)
Имеются ли технические вспомогательные (компенсаторные) средства
(протезно-ортопедические, сурдо-, тифлотехнические):
_________________________________________________________________

      ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Категория инвалида:
инвалиды-колясочники;
инвалиды с поражением опорно-двигательного аппарата, не использующие
для передвижения кресло-коляски;
инвалиды с поражением зрения,
инвалиды с поражением слуха
другие _____________________________________________________
                 (вписать)
нуждается в улучшении жилищно-бытовых условий по следующим позициям
Нуждается в жилье, с правом выбора жилого помещения с учетом
этажности, типа здания, степени благоустройства и других необходимых
условий для проживания; нуждается в оборудовании жилых помещений
(нужное подчеркнуть)
другое _____________________________________________________________
                      (вписать)
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

      Члены комиссии:
      ______________________________________________________________
                            (подпись,Ф.И.О.)
      ______________________________________________________________
                            (подпись, Ф.И.О.)
      ______________________________________________________________
                            (подпись, Ф.И.О.)
«_____» ____________ 20____ г.
(дата составления акта)

Приложение 3          
к Правилам определения индивидуальной
программы реабилитации инвалида  
форма             

Карта индивидуальной программы
реабилитации инвалида (Карта ИПР)
№ ____ Карты ИПР от «___» _____________ 20___г.
к акту медико-социальной экспертизы № ____ от «___» ____ 20___ г.

1. Ф.И.О.________________________ Дата, год рождения.___.____ г.
2. Адрес постоянного местожительства ______________________________
3.ИПР разработан впервые, повторно (формирование, коррекция)
4. Категория инвалидности (группа, причина)________________________
5. Инвалидность установлена на срок до _____.______._______г.
6. Клинический прогноз: (благоприятный, относительно благоприятный,
сомнительный, неблагоприятный)
7. Реабилитационный потенциал: (высокий, удовлетворительный, низкий,
отсутствие реабилитационного потенциала)
8. Реабилитационный прогноз: благоприятный, (относительно
благоприятный, неблагоприятный, сомнительный)
9. Диагноз _____________________________________________________
10. Реабилитационно-экспертное заключение:
- медицинская часть реабилитации:
мероприятие _____ дата разработки __.__.__ г. срок реализации _._._г.
мероприятие _____ дата разработки __.__.__ г. срок реализации _._._г.

- социальная часть реабилитации:
мероприятие __ дата разработки __.__.__ г. срок реализации __.__.__ г.
мероприятие __ дата разработки __.__.__ г. срок реализации __.__.__ г.

- профессиональная часть реабилитации:
мероприятие ____ дата разработки __.__.__г. срок реализации __.__.__ г.
мероприятие ____ дата разработки __.__.__г. срок реализации __.__.__ г.

11. Дата динамического наблюдения __.___._____г.
Заключение (данные вносятся в ЦБДИ) _________________________________
_____________________________________________________________________
                 (Дата динамического наблюдения, подпись)
12. С содержанием ИПР согласен _______________ дата _________________
                       (подпись инвалида или его
                законного представителя (подчеркнуть))
13. Выводы:
      1) по степени соответствия достигнутых результатов
реабилитационному потенциалу (подчеркнуть): реализован полностью,
частично, не реализован;
      2) по динамике инвалидности (подчеркнуть): полная, частичная
реабилитация, стабильная инвалидность, утяжеление инвалидности.
              Ф.И.О. _________________________ __________________
                                                   (подпись)
                     __________________________ __________________
                                                   (подпись)
                     __________________________ __________________
      главных специалистов территориального        (подпись)
      подразделения, принимавших участие
      в проведении медико-социальной экспертизы
             Ф.И.О. ____________________________ ______________
          начальника территориального подразделения (подпись)

Штамп территориального подразделения

Приложение 4        
к Правилам определения индивидуальной
программы реабилитации инвалида
форма             

Выписка из карты индивидуальной программы реабилитации инвалида(выдается на руки инвалиду или его законному представителю)
№ ____ Карты ИПР от «___» _____________ 20___ г.
к акту медико-социальной экспертизы № ____ от «___» ____ 20___ г.

1. Ф.И.О.______________ Дата, год рождения __ ____ _____ г.
2. Адрес постоянного местожительства ______________________
3. ИПР разработан впервые, повторно (формирование, коррекция)
4. Категория инвалидности (группа, причина) __________________
5. Инвалидность установлена на срок до ____.___________._____г.
6. Диагноз ___________________________________________________
7. Реабилитационно-экспертное заключение:
- медицинская часть реабилитации
мероприятие ____ дата разработки __.__.__г. срок реализации __.__.__г.
мероприятие ____ дата разработки __.__.__г. срок реализации __.__.__г.
- социальная часть реабилитации
мероприятие ____ дата разработки __.__.__г. срок реализации __.__.__г.
мероприятие ____ дата разработки __.__.__г. срок реализации __.__.__г.
- профессиональная часть реабилитации
мероприятие ____ дата разработки __.__.__г. срок реализации __.__.__г.
мероприятие ____ дата разработки __.__.__г. срок реализации __.__.__г.
       Ф.И.О. _____________________________ ___________________
      начальника территориального подразделения   (подпись)

Штамп территориального подразделения

Приложение 5          
к Правилам определения индивидуальной
программы реабилитации инвалида 
форма           

Медицинская часть индивидуальной программы
реабилитации инвалида

№ ____ Карты ИПР от «___» _____________ 20_ _ г.
к акту медико-социальной экспертизы № ____ от «___» ___ 20__ г.

1. Ф.И.О. (инвалида) _______________ Дата рождения __.___._______ г.
2. Адрес, домашний телефон _______________________________________
3. ИПР разработан впервые, повторно (формирование, коррекция)
4. Категория инвалидности (группа, причина)_______________________
5. Диагноз _______________________________________________________
6. Инвалидность установлена на срок до ___.______.________г.
7. Реабилитационно-экспертное заключение:
- медицинская часть реабилитации

п/п

Реабилитационные
мероприятия

Рекомендации
территориального
подразделения

Выполнение
(заполняет специалист
ответственный за реализацию ИПР)

Обоснование
причины не
выполнения

длительность
и кратность курсов

сроки реализации, ответственные за реализацию ИПР

место выполнения (стационар, реабилитацион-ный центр, санаторий)

длительность
и кратность
курсов

дата выполнения, Ф.И.О. специалиста, ответственного за реализацию ИПР

1

2

3

4

5

6

7

8

1.

Стационарное
лечение
(вписать)







2.

Реконструктивная
хирургия
(вписать)







3.

Санаторное
лечение
(проводимое по
линии
организации
здравоохранения)
(указать профиль)







4.

Другие
(вписать)







- социальная часть реабилитации
мероприятие____ дата разработки __.__.__ г. срок реализации __.__.__ г.
мероприятие____ дата разработки __.__.__ г. срок реализации __.__.__ г.

- профессиональная часть реабилитации
мероприятие ____ дата разработки __.__.__ г. срок реализации __.__.__г.
мероприятие ____ дата разработки __.__.__ г. срок реализации __.__.__ г.
8. Дата динамического наблюдения ___.__.______ 20___ г.
                  Ф.И.О. __________________________ _________________
                         начальника территориального     (подпись)
                         подразделения

Штамп территориального подразделения
9. Дата реализации медицинской части ИПР __________________________
                Ф.И.О. ___________________________    _____________
                               руководителя           (подпись)

МП

10. Оценка результатов реализации медицинской части реабилитации
(подчеркнуть): восстановление нарушенных функций (полное или
частичное), компенсация нарушенных функций (полная или частичная),
отсутствие положительного результата.
      Ф.И.О. ________________________________ ___________________
             начальника территориального               (подпись)
             подразделения

Штамп территориального подразделения

Приложение 6           
к Правилам определения индивидуальной
программы реабилитации инвалида
форма             

Социальная часть индивидуальной программы
реабилитации инвалида
№ ____ Карты ИПР от «___» _____________ 20_ _ г.
к акту медико-социальной экспертизы № ____ от «___» ____ 20__ г.

1. Ф.И.О. (инвалида)______________ Дата рождения __.___._______ г.
2. Адрес, домашний телефон _______________________________________
3. ИПР разработан впервые, повторно (формирование, коррекция)
4. Категория инвалидности (группа, причина) _______________________
5. Диагноз ________________________________________________________
6. Инвалидность установлена на срок до ___.______.________ г.
7. Реабилитационно-экспертное заключение:
- социальная часть реабилитации

п/п

Реабилитационные
мероприятия

Срок реализации, ответственные за реализацию ИПР

Дата
выполнения

Исполнитель

Обоснование
причины не
выполнения

заполняет
специалист
территориального
подразделения

заполняет специалист, ответственный
за реализацию ИПР

1

2

3

4

5

6

1.

Оказание
протезно-ортопедической помощи:
протезы рук;
протезы голени;
протезы бедра;
протезы грудной железы;
аппараты, туторы, ортезы;
костыли, трости, ходунки;
корсеты, реклинаторы,
головодержатели;
бандажи, лечебные пояса,
детские профилактические
штанишки;
ортопедическая обувь и
вкладные приспособления
(башмачки, супинаторы);
обувь на аппараты.





2.

Обеспечение
сурдотехническими средствами:
слуховой аппарат; видеокомпьютер;
многофункциональная
сигнальная система;
телефакс; телефон мобильный с текстовым сообщением и приемом передач; часы для глухих и слабослышащих лиц.





3.

Обеспечение тифлотехническими средствами: трость;
тифломагнитола;
читающая машина;
компьютерный тифлокомплекс;
прибор для письма по системе Брайля;
бумага для письма
рельефно-точечным шрифтом; диктофон; плейер для воспроизведения звукозаписи;  часы для лиц с ослабленным зрением.





4.

Обеспечение обязательными
гигиеническими средствами (вписать вес ___ кг., рост ___ см., объем бедер ____ см.):
мочеприемники; калоприемники;подгузники.





5.

Обеспечение специальными средствами передвижения (кресло-коляска) (вписать вес ___ кг., рост ___ см., объем бедер ____ см.): комнатная;
прогулочная;





6.

Предоставление социальных
услуг:
индивидуального помощника;
специалиста жестового
языка.





7.

Оказание специальных
социальных услуг в условиях:





7.1.

стационара:





7.1.1.

МСУ для детей с нарушениями опорно-двигательного аппарата;





7.1.2.

детских психоневрологических МСУ;





7.1.3.

психоневрологических МСУ;





7.1.4.

МСУ для престарелых и инвалидов общего типа;





7.2.

полустационара:





7.2.1.

реабилитационный центр;





7.2.2.

центр (отделение) дневного пребывания;





7.2.3.

территориальный центр;





7.3.

на дому





8.

Санаторно-курортное лечение, проводимое по линии организации системы социальной защиты населения





9.

Улучшение жилищно-бытовых условий





- социальная часть реабилитации
мероприятие ____ дата разработки __.__.__г. срок реализации __.__.__ г.
мероприятие ____ дата разработки __.__.__г. срок реализации __.__.__ г.

- профессиональная часть реабилитации
мероприятие ____ дата разработки __.__.__г. срок реализации __.__.__ г.
мероприятие ____ дата разработки __.__.__ г. срок реализации __.__.__г.
8. Дата динамического наблюдения ___.__.______ 20___ г.
                  Ф.И.О. __________________________ _________________
                         начальника территориального     (подпись)
                         подразделения

Штамп территориального подразделения
9. Дата реализации медицинской части ИПР __________________________
                Ф.И.О. ___________________________ ________________
                               руководителя           (подпись)

МП

10. Оценка результатов реализации медицинской части реабилитации
(подчеркнуть): восстановление нарушенных функций (полное или
частичное), компенсация нарушенных функций (полная или частичная),
отсутствие положительного результата.
      Ф.И.О. ________________________________ ___________________
             начальника территориального               (подпись)
             подразделения

Штамп территориального подразделения

Приложение 7             
к Правилам определения индивидуальной
программы реабилитации инвалида
форма        

Профессиональная часть индивидуальной программы
реабилитации инвалида
№ ____ Карты ИПР от «___» _____________ 20___ г.
к акту медико-социальной экспертизы № ____ от «___» _____ 20__ г.

1. Ф.И.О. (инвалида) ______________ Дата рождения __.___._______ г.
2. Адрес, домашний телефон _______________________________________
3. ИПР разработан впервые, повторно (формирование, коррекция)
4. Категория инвалидности (группа, причина) _______________________
5. Диагноз ________________________________________________________
6. Инвалидность установлена на срок до ___.______.________ г.
7. Образование ____________________________________________________
8. Профессия (специальность) ______________________________________
9. Реабилитационно-экспертное заключение:
- профессиональная часть реабилитации

п/п

Реабилитационные
мероприятия

Срок реализации, ответственные за реализацию ИПР

Дата выполнения

Исполнитель

Обоснование причины не выполнения

заполняет специалист территориального
подразделения

заполняет специалист, ответственный
за реализацию ИПР

1

2

3

4

5

6

1.

Психолого-педагогическая коррекционная работа с детьми-инвалидами до 18 лет





2.

Техническое и профессиональное, послесреднее, высшее, послевузовское образование, через организации системы социальной защиты населения (вписать)





3.

Трудоустройство





4.

Условия трудоустройства (вписать)





4.1. Организация режима работы: полный или сокращенный рабочий день и пр.





4.2. Исключение воздействия неблагоприятных производственных факторов





4.3. Создание специального рабочего места





5.

Другие (вписать)





- медицинская часть реабилитации
мероприятие ____ дата разработки __.__.__ г. срок реализации __.__.__ г.
мероприятие ____ дата разработки __.__.__ г. срок реализации __.__.__ г.

- социальная часть реабилитации
мероприятие ____ дата разработки __.__.__ г. срок реализации __.__.__ г.
мероприятие ____ дата разработки __.__.__ г. срок реализации __.__.__ г.

10. Дата динамического наблюдения ___.__.______ 20___ г.
      Ф.И.О. ______________________________ _______________
             начальника территориального       (подпись)
              подразделения

Штамп территориального подразделения

11. Дата реализации профессиональной части ИПР ____________________
                    Ф.И.О. _____________________ ___________________
                              руководителя           (подпись)

12. Оценка результатов реализации профессиональной части реабилитации
(подчеркнуть): восстановление нарушенных функций (полное или
частичное), компенсация нарушенных функций (полная или частичная),
отсутствие положительного результата.
                   Ф.И.О. ________________________ ________________
                         начальника территориального    (подпись)
                         подразделения

Штамп территориального подразделения