Бюджеттiк инвестициялардың тиiмдiлiгiн бағалау жөнiндегi есептi жасау мен табыс ету ережесiн, сондай-ақ бюджеттiк инвестицияларды iске асыру мониторингiн жүзеге асыру шеңберiнде көзделетiн ақпаратты ұсыну мерзiмдерi мен нысандарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2004 жылғы 15 желтоқсандағы N 165 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2005 жылғы 17 қаңтарда тіркелді. Тіркеу N 3361. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2009 жылғы 22 мамырдағы N 115 бұйрығымен

       Күші жойылды - ҚР Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2009.05.22 N 115 бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 154-бабының 2-тармағына және 155-бабының 9-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН :
     1. Қоса беріліп отырған Бюджеттiк инвестициялардың тиiмдiлiгiн бағалау жөнiндегi есептi жасау мен табыс ету ережесi, сондай-ақ бюджеттiк инвестицияларды iске асыру мониторингiн жүзеге асыру шеңберiнде көзделетiн ақпаратты ұсыну мерзiмдерi мен нысандары бекітілсін.
     2. Стратегиялық жоспарлау және инвестициялық саясат департаменті (М.К.Сағындықов) мен Заң басқармасы (М.Д.Әйтенов) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.
     3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау вице-министрі Б.А.Исаевқа жүктелсін.
     4. Осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күшіне енеді және 2005 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

     Министр

Қазақстан Республикасы     
Экономика және бюджеттік    
жоспарлау министрінің     
2004 жылғы 15 желтоқсандағы  
N 165 бұйрығымен бекітілген  

Бюджеттiк инвестициялардың тиiмдiлiгiн бағалау
жөнiндегi есептi жасау және табыс ету ережесi

     1. Осы Бюджеттiк инвестициялардың тиiмдiлiгiн бағалау жөнiндегi есептi жасау және табыс ету ережесi (бұдан әрі - Ереже) Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 155-бабының 9-тармағына сәйкес әзірленді және бюджеттiк инвестициялардың тиiмдiлiгiн бағалау жөнiндегi есептi жасау және табыс ету тәртібін айқындайды.
 

     2. Тиiмдiлiктi бағалау жөніндегі есепті жасау мен ұсынудың мақсаты бюджеттік инвестицияларды жоспарлау процесін жетілдіру және мемлекеттік инвестициялық саясатты қалыптастыру мен жүзеге асыру жөнінде ұсынымдар тұжырымдау болып табылады.
 

     3. Осы Ережені экономикалық жоспарлау жөніндегі орталық және жергілікті уәкілетті органдардың пайдалануы міндетті болып табылады.
 

     4. Тиімділікті бағалау жөніндегі есепті жасау кезең-кезеңмен жүзеге асырылады және:
     1) заңды тұлғалардың жарғылық капиталын қалыптастыруға және ұлғайтуға қатысу арқылы жүзеге асырылған бюджеттік инвестициялық жобаның (бағдарламаның) техника-экономикалық негіздемесінің немесе бюджеттік инвестициялардың, бюджеттік бағдарлама паспортының қаржы-экономикалық негіздемесінің жоспарланған деректерінің маркетингтік, техника-технологиялық, қаржылық, экономикалық және әлеуметтік бөлімдері бойынша көрінісін;
     2) қол жеткізілген нәтижелерді (нақты деректерді) жоспарланғандармен салыстыруды;
     3) алымдар көздері мен әдістерін, сондай-ақ бюджеттік бағдарламалардың тиімділігін бағалау үшін ақпаратты өңдеу және талдау әдістерін көрсетуді қамтиды.
     Бюджеттік инвестицияларды іске асыру мониторингін жүзеге асыру шеңберінде ұсынылатын ақпарат бюджеттік инвестициялардың тиімділігін бағалауды жүргізу жөніндегі есепті жасау көзі болып табылады.
     Бюджеттік инвестициялардың тиімділігін бағалау ақпаратты өңдеу мен талдаудың мынадай әдісі негізінде жүргізіледі.
     Тікелей материалдық немесе материалдық емес, жобаны (бағдарламаны) іске асыру барысында қол жеткізілген салдарлар болып табылатын нәтижелерді бағалаған кезде:
     мынадай нақты өлшемдердің: заттай көріністегі жұмыстар көлемінің, іске асыру мерзімдерінің, қаржы шығындарының, жобалық қуатының жобаны (бағдарламаны) дайындау сатысында жоспарланғандарға сәйкестігі дәрежесі белгіленеді;
     көрсеткіштердің стандарттар талаптарына және жоспарлау сатысында қалыптастырылған өзге де талаптарға сәйкестігі дәрежесі белгіленеді;
     жоспарлау сатысында қабылданған алғышарттардың (бастапқы деректердің), сондай-ақ күтілетін ағымдағы шығындардың және оларды қаржыландыру көздерінің расталу дәрежесі белгіленеді;
     жобаны (бағдарламаны) іске асыру барысында туындаған кедергілер мен оларды жою шаралары талданады және іске асыруға қатысушы тараптардың іс-әрекеті бағаланады;
     жоспарланған көрсеткіштерге қол жеткізу тиімділігі туралы қорытынды жасалады.
     Қоршаған ортада аяқталған жоба (бағдарлама) нәтижелерінен туындаған өзгерістер болып табылатын салдарларды немесе оның құрамдауыштарын бағалаған кезде:
     жобада (бағдарламада) алға қойылған мақсаттарға қол жеткізу дәрежесі белгіленеді;
     ішкі (жобаға қатысты) және сыртқы факторлардың мақсаттарға қол жеткізудегі үлесінің ара қатынасы белгіленеді;
     ағымдағы шығындар туралы нақты мәліметтер және жоспарлау сатысында жасалған алғышарттардың (бастапқы деректердің) расталу дәрежесі талданады;
     жобада (бағдарламада) жоспарланған көрсеткіштерге қол жеткізу тиімділігі туралы қорытынды жасалады.
     Аяқталған жобаның (бағдарламаның) әсері болып табылатын әлеуметтік-экономикалық ахуалға ықпалды бағалаған кезде:
     басқа жобалардың (бағдарламалардың) қатарындағы жобаның салалық және өңірлік стратегиялардың жоспарланған мақсаттарына қол жеткізуге үлесінің ара қатынасы белгіленеді;
     салада немесе өңірде мемлекеттік инвестициялар басымдықтарын түзету жөнінде ұсынымдар тұжырымдалады;
     ағымдағы шығындар туралы нақты мәліметтер және жоспарлау сатысында жасалған алғышарттардың (бастапқы деректердің) расталу дәрежесі талданады;
     салалық және өңірлік стратегиялардың жоспарланған мақсаттарына қол жеткізудегі жоба (бағдарлама) үлесінің тиімділігі туралы қорытынды жасалады;
     4) бюджеттік инвестициялардың тиімділігін бағалау нәтижелерін;
     5) мемлекеттік инвестициялық саясатты қалыптастыру және жүзеге асыру жөніндегі ұсынымдарды қамтиды.
 

     5. Бағалаудың барлық түрін орындаған кезде әлеуметтік-экономикалық дамудың орта мерзімді жоспарын әзірлеу шеңберінде жаңа және қолданыстағы жобаларды (бағдарламаларды) дайындау мен іске асыруды жақсарту жөнінде ұсынымдар қалыптастырылады.
 

     6. Бюджеттік инвестициялардың тиімділігін бағалау жөніндегі есептер Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 155-бабында көрсетілген мерзімдерде ұсынылады.

Қазақстан Республикасы    
Экономика және бюджеттік   
жоспарлау министрінің     
2004 жылғы 15 желтоқсандағы
N 165 бұйрығымен бекітілген

Бюджеттiк инвестицияларды iске асыру мониторингiн
жүзеге асыру шеңберiнде көзделетiн ақпаратты ұсыну
мерзiмдерi мен нысандары

     1. Осы Бюджеттiк инвестицияларды iске асыру мониторингiн жүзеге асыру шеңберiнде көзделетiн ақпаратты ұсыну мерзiмдерi мен нысандары (бұдан әрі - Мерзімдер мен Нысандар) Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 154-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленді және бюджеттiк инвестицияларды iске асыру мониторингiн жүзеге асыру шеңберiнде көзделетiн ақпаратты ұсынуға қойылатын талаптарды айқындайды.
 

     2. Бюджеттiк инвестицияларды iске асыру мониторингiн жүзеге асырудың мақсаты бюджеттік инвестицияларды пайдаланудың тиімділігін арттыру болып табылады.
 

     3. Осы Мерзімдер мен Нысандарды бюджеттік инвестициялық жобалар (бағдарламалар) әкімшілерінің, бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық және жергілікті уәкілетті органдардың, сондай-ақ экономикалық жоспарлау жөніндегі орталық және жергілікті уәкілетті органдардың пайдалануы міндетті болып табылады.
 

     4. Бюджеттiк инвестицияларды iске асыру мониторингiн жүзеге асыру бюджеттік инвестициялық жобалар (бағдарламалар) әкімшілерінің бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық және жергілікті уәкілетті органдарға мынадай ақпаратты:
     басым (республикалық немесе жергілікті) бюджеттік инвестициялық жобалар (бағдарламалар) (бұдан әрі -  жоба (бағдарлама)) тізбесіне енгізілген жобаны (бағдарламаны) дайындаудың және іске асырудың жоспар-кестесін (бұдан әрі - Жоспар-кесте);
     басым (республикалық немесе жергілікті) бюджеттік инвестициялық жобалар (бағдарламалар) тізбесіне енгізілген жоба (бағдарлама) бойынша заттай көріністегі жұмыстардың орындалуы туралы есепті (бұдан әрі - Жұмыстардың орындалуы туралы есеп);
     жұмыстардың орындалуы туралы есепке түсіндірме жазбаны табыс етуін көздейді.
 

     5. Жоспар-кесте әрбір жоба (бағдарлама) бойынша есепті көрсеткіштерді айқындайтын құжат болып табылады және 1-қосымшаға сәйкес ресімделеді. Жоспар-кестеде тұтастай жоба (бағдарлама) бойынша, оның құрамдауыштары бойынша және әрбір құрамдауыш үшін іс-шаралар (жұмыс түрлері) бойынша белгіленген тәртіппен бекітілген жоспарлы орындалу және қаржыландыру көлемі қамтылады. Бұл ретте жоспарланып отырған жылға арналған орындалу және қаржыландыру көлемі тиісті бюджеттік бағдарламамен келісіледі және тоқсан бойынша бөлінеді. Жоспар-кестеде, сондай-ақ жоспарланған жыл басталғанға дейінгі кезеңге арналған нақты көлем мен жоспарланғаннан кейінгі екінші жылға арналған және кейінгі жылдарға арналған болжамды көлем көрсетіледі.
 

     6. Басым (республикалық немесе жергілікті) бюджеттік инвестициялық жобалар (бағдарламалар) тізбесіне (бұдан әрі - Тізбе) енгізілген жоба (бағдарлама) құрамдауыштары бойынша іс-шараларды (жұмыс түрлерін) орындаудың және қаржыландырудың жоспарлы көлемі кестеге бөлшек түрінде енгізіледі, мұның алымы тиісті өлшем бірліктеріндегі заттай көрсеткіш, ал бөлімі Тізбеге сәйкес ұлттық валютада көрсетілген қаржыландыру сомасы болып табылады. Заттай көрсеткіштер дегеніміз физикалық өлшемдер (ұзындық, көлем, салмақ, саны және т.б.), әзірленген құжаттар (жобалау-сметалық, тендердік құжаттама, есеп, қорытынды және т.б.) немесе жүзеге асырылған іс-әрекеттер (консультация, семинар, іссапар, сатып алу, қадағалау, құжатты бекіту және т.б.).
 

     7. Іске асырылуы жоспарланғаннан кейінгі бірінші немесе екінші жылдарға жоспарланған жобалар (бағдарламар) үшін Жоспар-кестеде жобаны дайындау бойынша (техника-экономикалық негіздемені немесе қаржы-экономикалық негіздемені, қарыз немесе грант туралы келісімді және басқа құжаттарды әзірлеу мен қарау және т.б.) қаржыландыруға дейін жүзеге асырылатын іс-шаралар қамтылады. Мұндай іс-шараларды іске асыру кезеңі заттай көрсеткішті және қаржыландыру сомасын көрсетпей, кестенің тиісті көздерін қарайту арқылы көрсетіледі.
 

     8. Жұмыстардың орындалуы туралы есепте Тізбеге енгізілген жоба (бағдарлама) бойынша қаржы қаражатын игерудің және заттай көріністегі жұмыстарды орындаудың есепті тоқсандағы жоспарлы және нақты көлемі туралы ақпарат қамтылады және ол 2-қосымшаға сәйкес ресімделеді. Бұл ретте Жұмыстардың орындалуы туралы есептің жоспарлы көрсеткіштері Жоспар-кестенің көрсеткіштерімен сәйкес келеді.
 

     9. Тізбеге енгізілген жоба (бағдарлама) бойынша Жұмыстардың орындалуы туралы есепке түсіндірме жазба еркін нысанда жасалады және мынадай мәліметтерді:
     жоба (бағдарлама) туралы жалпы деректерді: жоба (бағдарлама) атауын, іске асырылатын жерін және жобалық қуатын (күтілетін нәтижелерді), іске асыру кезеңін, сметалық құнын, қаржыландыру көздерін және схемасын, жобаның (бағдарламаның), оның ішінде сандық көріністегі мақсаты мен міндеттерін;
     қаржыландыру және бөлінген қаражатты игеру барысы, жобаны (бағдарламаны) іске асыру кезінде туындаған проблемалар және оларды шешу жолдары, іске асыруға жоспарланған қаражатты үнемдеу немесе асыра жұмсау себептері туралы ақпаратты;
     жоба (бағдарлама) әкімшісінің іс-әрекетін қоса алғанда, жобаны (бағдарламаны) іске асыруға қатысатын органдар іс-әрекетінің сипатын;
     аяқталған жобалар (бағдарламалар) (кезеңдер, құрамдауыштар) үшін - алға қойылған мақсаттар мен жоспарланған нәтижелерге қол жеткізу (жобалық қуаты), нақты іске асыру мерзімдері мен қаржыландыру көлемінің жоспарланған көрсеткіштерге сәйкестігі туралы мәлеметтерді, болашақтағы ағымдағы шығындар мен оларды қаржыландыру көздері туралы нақтыланған мәліметтерді қамтуға тиіс.
 

     10. Ақпаратты ұсыну Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 154-бабына сәйкес мынадай мерзімдерде жүзеге асырылады:
     Жоспар-кестені бюджеттік инвестициялық жобалардың (бағдарламалардың) әкімшілері және бюджеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган жыл сайын, 25 қаңтардан кешіктірмей ұсынады;
     Жұмыстардың орындалуы туралы есепті және оған түсіндірме жазбаны бюджеттік жобалардың (бағдарламалардың) әкімшілері тоқсан сайын, есепті тоқсаннан кейінгі айдың 10-күнінен кешіктірмей ұсынады;
     жергілікті бюджеттердің қаражаты есебінен жүзеге асырылатын бюджеттік инвестициялардың іске асырылу барысы туралы жиынтық ақпаратты бюджеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган жарты жылда бір рет, есепті жарты жылдықтан кейінгі айдың 10-күнінен кешіктірмей ұсынады;
     республикалық және жергілікті бюджеттердің қаражаты есебінен жүзеге асырылатын бюджеттік инвестициялардың іске асырылу барысы туралы жиынтық ақпаратты бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган жарты жылда бір рет, есепті жарты жылдықтан кейінгі айдың 30-күнінен кешіктірмей ұсынады.

                                         Қазақстан Республикасы
                                        Экономика және бюджеттік
                                          жоспарлау министрінің
                                       2004 жылғы 15 желтоқсандағы
                                       N 165 бұйрығымен бекітілген
                                        Бюджеттiк инвестицияларды
                                         iске асыру мониторингiн
                                         жүзеге асыру шеңберiнде
                                        көзделетiн ақпаратты ұсыну
                                        мерзiмдерi мен нысандарына
                                                  1-қосымша

     Басым (республикалық немесе жергілікті) бюджеттік
      инвестициялық жобалар (бағдарламалар) тізбесіне
     енгізілген жобаны (бағдарламаны) дайындаудың және
                іске асырудың жоспар-кестесі
       ___________________________________________________
                      жоба (бағдарлама) атауы

Бюджеттік бағдарлама әкімшісі: _______  Жоспарланатын жыл: 200__ ж.
                              (атауы)

Р/с
N

Жоба (бағдар-
лама) атауы

Заттай
көрсет-
кіштің
өлшем
бірлігі

Орындау/қаржыландыру көлемі

Жоба
бойынша
барлығы

оның ішінде
жылдар бойынша

жоспарланатын
жылдың басына дейін

Іс-шаралар
(жұмыс түрлері)

1

2

3

4

5

кестенің жалғасы

Орындау/қаржыландыру көлемі

оның ішінде жылдар бойынша

жоспарланатын жылға (жоспар)

болжам

жылына
бар-
лығы

оның ішінде
тоқсан бойынша

жосп.
кейінгі
1-
жылға

жосп.
кейінгі
2-
жылға

жосп.
кейінгі
2-
жылға

I

II

III

IV

6

7

8

9

10

11

12

13

                                         Қазақстан Республикасы
                                        Экономика және бюджеттік
                                          жоспарлау министрінің
                                       2004 жылғы 15 желтоқсандағы
                                       N 165 бұйрығымен бекітілген
                                        Бюджеттiк инвестицияларды
                                         iске асыру мониторингiн
                                         жүзеге асыру шеңберiнде
                                        көзделетiн ақпаратты ұсыну
                                        мерзiмдерi мен нысандарына
                                                  2-қосымша

     Басым (республикалық немесе жергілікті) бюджеттік
      инвестициялық жобалар (бағдарламалар) тізбесіне
        енгізілген жоба (бағдарлама) бойынша заттай
       көріністегі жұмыстардың орындалуы туралы есеп
       ___________________________________________________
                      жоба (бағдарлама) атауы

Бюджеттік бағдарлама әкімшісі: _________________________
                                        (атауы)

Есепті кезең:__________________ 200__ ж. ___ тоқсан

Р/с
N

Жоба
(бағ-
дар-
лама)
атауы

Заттай
көрі-
ністегі
жұмыс-
тардың
түрлері

Заттай
көрсет-
кіштің
өлшем
бірлігі

Заттай көріністегі орын-
далған жұмыстардың көлемі

жыл басы-
нан бері

оның ішінде
есепті
тоқсанда

жоспар

нақты

жоспар

нақты

1

2

3

4

5

6

7

8

кестенің жалғасы

Есепті тоқсандағы игеру көлемі мың теңге

жоспар

нақты

жоспар

нақты

9

10

11

12

Об утверждении Правил составления и предоставления отчета по оценке эффективности бюджетных инвестиций, а также сроков и форм предоставления информации, предусматриваемой в рамках осуществления мониторинга реализации бюджетных инвестиций

Приказ Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 15 декабря 2004 года N 165. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 17 января 2005 года N 3361. Утратил силу приказом Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 22 мая 2009 года N 115

      Сноска. Утратил силу приказом Министра экономики и бюджетного планирования РК от 22.05.2009 N 115 .

     В соответствии с пунктом 2 статьи 154 и пунктом 9 статьи 155 Бюджетного кодекса Республики Казахстан, ПРИКАЗЫВАЮ :
     1. Утвердить прилагаемые Правила составления и предоставления отчета по оценке эффективности бюджетных инвестиций, а также сроки и формы предоставления информации, предусматриваемой в рамках осуществления мониторинга реализации бюджетных инвестиций.
     2. Департаменту стратегического планирования и инвестиционной политики (Сагиндыков М.К.) и Юридическому управлению (Айтенов М.Д.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
     3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан Исаева Б.А.
     4. Настоящий приказ вступает в силу со дня его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан и вводится в действие с 1-го января 2005 года.

     Министр

 

Утверждены            
приказом Министра экономики и  
бюджетного планирования    
Республики Казахстан      
от 15 декабря 2004 года N 165

 
Правила
составления и предоставления отчета по оценке эффективности
бюджетных инвестиций

     1. Настоящие Правила составления и предоставления отчета по оценке эффективности бюджетных инвестиций (далее - Правила) разработаны в соответствии с пунктом 9 статьи 155 Бюджетного кодекса Республики Казахстан и определяют порядок составления и предоставления отчета по оценке эффективности бюджетных инвестиций.
     2. Целями составления и предоставления отчета по оценке эффективности являются совершенствование процесса планирования бюджетных инвестиций и выработка рекомендаций по формированию и осуществлению государственной инвестиционной политики.
     3. Настоящие Правила являются обязательными для применения центральным и местными уполномоченными органами по экономическому планированию.
     4. Составление отчета по оценке эффективности осуществляется поэтапно и включает:
     1) отражение запланированных данных технико-экономического обоснования бюджетного инвестиционного проекта (программы) или финансово-экономического обоснования бюджетных инвестиций, осуществленных посредством участия в формировании и увеличении уставного капитала юридических лиц по маркетинговому, технико-технологическому, финансовому, экономическому и социальному разделам, паспорта бюджетной программы;
     2) сравнение достигнутых результатов (фактических данных) с запланированными;
     3) указание источников и методов сбора, а также использование методов обработки и анализа информации для оценки эффективности бюджетных инвестиций.
     Информация, предоставляемая в рамках осуществления мониторинга реализации бюджетных инвестиций, является источником для составления отчета по проведению оценки эффективности бюджетных инвестиций.
     Оценка эффективности бюджетных инвестиций проводится на основе следующего метода обработки и анализа информации.
     При оценке результатов, являющихся прямыми материальными или нематериальными последствиями, достигнутыми в ходе реализации проекта (программы):
     устанавливается степень соответствия следующих фактических параметров запланированным на стадии подготовки проекта (программы): объемов работ в натуральном выражении, сроков реализации, финансовых затрат, проектной мощности;
     устанавливается степень соответствия показателей требованиям стандартов и иным требованиям, сформулированным на стадии планирования;
     устанавливается степень подтверждения предпосылок, принятых на стадии планирования (исходных данных), а также ожидаемых текущих затрат и источников их финансирования;
     анализируются препятствия, возникшие в ходе реализации проекта (программы), и меры их устранения и оцениваются действия сторон - участников реализации;
     делается вывод об эффективности достижения запланированных показателей.
     При оценке следствий, являющихся изменениями, вызванными в окружающей обстановке результатами завершенного проекта (программы) или его компонентов:
     устанавливается степень достижения поставленных целей проекта (программы);
     устанавливается соотношение вкладов внутренних (относящихся к проекту) и внешних факторов в достижение целей;
     анализируются фактические сведения о текущих затратах и степень подтверждения предпосылок, сделанных на стадии планирования (исходных данных);
     делается вывод об эффективности достижения запланированных целей проекта (программы).

     При оценке влияния, являющегося воздействием завершенного проекта (программы) на социально-экономическую ситуацию:
     устанавливается соотношение вклада проекта в числе других проектов (программ) в достижение запланированных целей отраслевых и региональных стратегий;
     вырабатываются рекомендации по корректировке приоритетов государственных инвестиций в отрасли или регионе;
     анализируются фактические сведения о текущих затратах и степень подтверждения предпосылок, созданных на стадии планирования (исходных данных);
     делается вывод об эффективности вклада проекта (программы) в достижение запланированных целей отраслевых и региональных стратегий;
     4) результаты оценки эффективности бюджетных инвестиций;

     5) рекомендации по формированию и осуществлению государственной инвестиционной политики.
     5. При выполнении всех видов оценки формулируются рекомендации по улучшению подготовки и реализации новых и действующих проектов (программ) в рамках разработки среднесрочного плана социально-экономического развития.
     6. Отчеты по оценке эффективности бюджетных инвестиций представляются в сроки, указанные в статье 155 Бюджетного кодекса Республики Казахстан.

   

Утверждены            
приказом Министра экономики и  
бюджетного планирования    
Республики Казахстан      
от 15 декабря 2004 года N 165

Cроки и формы предоставления информации,
предусматриваемой в рамках осуществления мониторинга
реализации бюджетных инвестиций

     1. Настоящие Сроки и формы предоставления информации, предусматриваемой в рамках осуществления мониторинга реализации бюджетных инвестиций (далее - Сроки и Формы), разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 154 Бюджетного кодекса Республики Казахстан и определяют требования к предоставлению информации, предусматриваемой в рамках осуществления мониторинга реализации бюджетных инвестиций.
     2. Целью осуществления мониторинга реализации бюджетных инвестиций является повышение эффективности использования бюджетных инвестиций.
     3. Настоящие Сроки и формы являются обязательными для применения администраторами бюджетных инвестиционных проектов (программ), центральным и местными уполномоченными органами по бюджетному планированию, а также центральным и местными уполномоченными органами по экономическому планированию.
     4. Осуществление мониторинга реализации бюджетных инвестиций предусматривает предоставление администраторами бюджетных инвестиционных проектов (программ) в центральный и местный уполномоченные органы по бюджетному планированию следующей информации:
     плана-графика подготовки и реализации бюджетного инвестиционного проекта (далее - проекта (программы), включенного в перечень приоритетных (республиканских или местных) бюджетных инвестиционных проектов (программ) (далее - План-график);
     отчета о выполнении работ в натуральном выражении по проекту (программе), включенному в перечень приоритетных (республиканских или местных) бюджетных инвестиционных проектов (программ) (далее - Отчет о выполнении работ);
     пояснительной записки к Отчету о выполнении работ.
     5. План-график является документом, определяющим отчетные показатели по каждому проекту (программе) и оформляется согласно Приложению 1. План-график содержит утвержденные в установленном порядке плановые объемы выполнения и финансирования по всему проекту (программе), по его компонентам и по мероприятиям (видам работ) для каждого компонента. При этом объемы выполнения и финансирования на планируемый год согласуются с соответствующей бюджетной программой и имеют поквартальную разбивку. В Плане-графике отражаются также фактические объемы на период до начала планируемого года и прогнозные объемы на второй год после планируемого и на последующие годы.
     6. Плановые объемы выполнения и финансирования мероприятий (видов работ) по компонентам проекта (программы), включенного в перечень приоритетных (республиканских или местных) бюджетных инвестиционных проектов (программ) (далее - Перечень), заносятся в таблицу в виде дроби, числителем которой является натуральный показатель в соответствующих единицах измерения, а в знаменателе - сумма финансирования, указанная в национальной валюте в соответствии с Перечнем. Под натуральным показателем понимаются физические величины (длина, объем, масса, количество и т.п.), разработанные документы (проектно-сметная, тендерная документация, отчет, заключение и т.п.) или осуществленные действия (консультация, семинар, командировка, закупки, надзор, утверждение документа и т.п.).
     7. Для проектов (программ), начало реализации которых запланировано на первый или второй годы после планируемого, План-график содержит мероприятия по подготовке проекта (разработка и рассмотрение технико-экономического обоснования или финансово-экономического обоснования, соглашения о займе или гранте и других документов и т.п.), которые осуществляются до начала финансирования. Период реализации таких мероприятий указывается затемнением соответствующих клеток таблицы, без указания натурального показателя и суммы финансирования.
     8. Отчет о выполнении работ содержит информацию о плановых и фактических объемах освоения финансовых средств и выполнения работ в натуральном выражении по проекту (программе), включенному в Перечень, за отчетный квартал и оформляется в соответствии с Приложением 2. При этом плановые показатели Отчета о выполнении работ соответствуют показателям Плана-графика.
     9. Пояснительная записка к Отчету о выполнении работ по проекту (программе), включенному в Перечень, составляется в произвольной форме и должна содержать следующие сведения:
     общие данные о проекте (программе): наименование проекта (программы), место реализации и проектная мощность (ожидаемые результаты), период реализации, сметная стоимость, источники и схемы финансирования, цель и задачи проекта (программы), в том числе в количественном выражении;
     информация о ходе финансирования и освоения выделенных средств, проблемах, возникших при реализации проекта (программы), и путях их разрешения, экономии или причинах перерасхода запланированных средств на реализацию;
     описание действий органов, участвующих в реализации проекта (программы), включая действия администратора проекта (программы);
     для завершенных проектов (программ) (этапов, компонентов) - сведения о достижении поставленных целей и запланированных результатов (проектной мощности), соответствии фактических сроков реализации и объемов финансирования запланированным показателям, уточненные сведения о будущих текущих затратах и источниках их финансирования.
     10. Представление информации осуществляется в соответствии со  статьей 154 Бюджетного кодекса Республики Казахстан в следующие сроки:
     План-график представляется администраторами бюджетных инвестиционных проектов (программ) и местными уполномоченными органами по бюджетному планированию ежегодно, не позднее 25 января;
     Отчет о выполнении работ и пояснительная записка к нему представляются администраторами бюджетных проектов (программ) ежеквартально, не позднее 10-го числа месяца, следующего за отчетным кварталом;
     сводная информация о ходе реализации бюджетных инвестиций, осуществляемых за счет средств местных бюджетов, представляется местным уполномоченным органом по бюджетному планированию раз в полугодие, не позднее 10-го числа месяца, следующего за отчетным полугодием;
     сводная информация о ходе реализации бюджетных инвестиций, осуществляемых за счет средств республиканского и местных бюджетов, представляется центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию раз в полугодие, не позднее 30-го числа месяца, следующего за отчетным полугодием.

 

Приложение 1 к Срокам и формам
предоставления информации,  
предусматриваемой в рамках  
осуществления мониторинга   
реализации бюджетных     
инвестиций, утвержденных   
приказом Министра экономики  
и бюджетного планирования   
Республики Казахстан     
от «15» декабря 2004 года № 165

                                План-график
                подготовки и реализации проекта (программы),
                    включенного в перечень приоритетных
                  (республиканских или местных) бюджетных
                     инвестиционных проектов (программ)

            ___________________________________________________
                      наименование проекта (программы)

Администратор бюджетной программы:________   Планируемый год: 200__г.
                              (наименование)

№ п/п

Наименование проекта (программы)

Единица измерения натурального показателя

Мероприятия (виды работ)

1

2

3


Продолжение таблицы

Объем выполнения/финансирования

Всего
по
проекту

в том числе по годам

до
начала
плани-
руемого
года

на планируемый год (план)

прогноз

Все-
го
на
год

в том числе по кварталам

на 1-й
год
после планир.

на 2-й
год
после планир.

на 3-й
год
после
планир.

I

II

III

IV

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

 

Приложение 2 к Срокам и формам
предоставления информации,  
предусматриваемой в рамках  
осуществления мониторинга   
реализации бюджетных     
инвестиций, утвержденных   
приказом Министра экономики   
и бюджетного планирования   
Республики Казахстан      
от «15» декабря 2004 года № 165

               Отчет о выполнении работ в натуральном
            выражении по проекту (программе), включенному
        в перечень приоритетных (республиканских или местных)
              бюджетных инвестиционных проектов (программ)
            ___________________________________________________
                      наименование проекта (программы)

Администратор бюджетной программы:________  Отчетный период: 200__г.
                             (наименование)

№ п/п

Наименование
проекта
(программы)

Виды работ
в натуральном
выражении

Единица
измерения
натурального
показателя

1

2

3

4


Продолжение таблицы

Объем выполненных работ в натуральном выражении

Объем освоения за отчетный
квартал, тыс. тенге

с начала года

в т.ч. за
отчетный квартал

план

факт

план

факт

план

факт

план

факт

5

6

7

8

9

10

11

12