Мемлекеттік мекемелердің қызметтерін тексеруін есепке алу бойынша Нұсқаулықты бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2005 жылғы 22 желтоқсандағы N 69 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2005 жылғы 28 желтоқсанда тіркелді. Тіркеу N 3999. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2007 жылғы 14 қарашадағы N 46 Бұйрығымен

       Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2007.11.14. N 46  (2008 жылдың 1 қаңтарынан бастап қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.

      "Мемлекеттік құқықтық статистика және арнайы есепке алу туралы" Қазақстан Республикасы  Заңын  іске асыру мақсатында, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 24 желтоқсандағы N 1374  Қаулысымен  бекітілген Қазақстан Республикасында мемлекеттік құқықтық статистиканы және арнайы есепке алуды дамытудың 2005-2007 жылдарға арналған бағдарламасын іске асыру бойынша іс-шара Жоспарының 10-тармағына сәйкес, "Прокуратура туралы" Қазақстан Республикасы  Заңының  11-бабының 4-1) тармақшасын басшылыққа ала отырып,  БҰЙЫРАМЫН :
      1. Мемлекеттік мекемелердің қызметтерін тексеруін есепке алу бойынша қоса берілген Нұсқаулық бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті (Г.В.Ким) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуіне шара қабылдасын және осы бұйрықты құқықтық статистика және арнайы есепке алу субъектілеріне жолдасын.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының орынбасары - Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті Төрағасына (Г.В.Ким) жүктелсін.
      4. Осы бұйрық 2006 жылдың 1 қаңтарынан бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Бас Прокуроры

Қазақстан Республикасы     
Бас Прокурорының       
2005 жылғы 22 желтоқсандағы  
N 69 бұйрығымен бекітілді   

  Мемлекеттік мекемелердің қызметіне
тексерісті есепке алу бойынша
НҰСҚАУЛЫҚ

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік мекемелердің қызметін тексерісті есепке алу бойынша Нұсқаулық (бұдан әрі - Нұсқаулық) "Мемлекеттік құқықтық статистика және арнайы есепке алу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының  6 бабының  6) тармақшасына сәйкес әзірленді және мемлекеттік мекемелер қызметінде бақылау және қадағалау өкілеттігіне ие мемлекеттік органдар жүргізетін тексерістерді есепке алуды белгілейді.

      2. Тексерістерді тағайындау туралы актілерді тіркеуді (бұдан әрі - тексерістер тағайындау туралы акт) Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті және оның аумақтық органдары (бұдан әрі - уәкілетті орган) жүзеге асырады.

      3. Қалалар және аудандар аумақтарында, әскери гарнизондарда және көліктік аймақтарда тексеріс тағайындау туралы актілерді тіркеуді аумақтық меншіктілікке сәйкес уәкілетті органның тиісті бөлімшелері жүзеге асырады.

      4. Аталған есепке алу субъектілері (бұдан әрі - есепке алу субъектілері) бақылау және қадағалау функцияларын жүзеге асыруға уәкілетті барлық мемлекеттік органдар болып табылады.

      5. Осы Нұсқаулық:
      1) жедел-іздеу іс-шаралары шегінде;
      2) қозғалған қылмыстық істерді, сот әділдігін және орындау өндірісін, төтенше жағдайларды тергеу шегінде;
      3) өзінің аумақтық, құрылымдық бөлімшелеріне, сондай-ақ ведомстволық бағынысты мекемелеріне қатысты есепке алу субъектілері тексеріс өткізумен байланысты қатынастарға қолданылмайды;
      4) қылмыстық ізге түсу органдарында тергеу және анықтау, жедел іздестіру қызметінің заңдылығын қадағалауды жүзеге асыру барысында және атқару өндірісінде.
       Ескерту: 5-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Бас Прокурорының 2006 жылғы 20 қарашадағы  N 68 , 2007.07.02.  N 29  бұйрықтарымен .

      6. Ақпараттық есепке алу құжаттарын ресімдеуде аталған Нұсқаулықпен белгіленген талаптар бұзылған жағдайда уәкілетті орган оларды қосымша ресімдеуге қайтарады.

  2. Осы Нұсқаулықта пайдаланылатын негізгі ұғымдар

      7. Осы Нұсқаулықта мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) тексеріс объектісі - тексерілетін мемлекеттік мекеме;
      2) тексеріс - заңнамалық актілермен белгіленген құзырет шегінде бақылау немесе қадағалау функцияларын жүзеге асыратын уәкілетті мемлекеттік органдардың объектілерге барып олардың Қазақстан Республикасының заңнамалары талаптарын сақтауын анықтау мақсатында тексеру жүргізу іс-әрекеттері;
      3) тексеріс тағайындау туралы акті - тексерілетін объектіге тексеріс жүргізу үшін негіз болып табылатын есепке алу субъектісінің құжаты (қаулы, нұсқама, бұйрық, тапсырма, жолдау қағазы және т.б.).

  3. Ақпараттық есепке алу құжаттарын ұсыну,
тіркеу және жүргізу

      8. Тексерісті тіркеу, барлық қажетті деректемелерді міндетті түрде толтыра отырып, есепке алу субъектісі шығарған тексеріс тағайындау туралы акті және осы Нұсқаулықтың 1 к  қосымшасына  сәйкес N2-П нысанды карточка (бұдан әрі - N 2-П нысанды карточка) негізінде жүзеге асырылады.

      9. Тексеріс тағайындау туралы акті және N 2-П нысанды карточка тексеріс басталғанға дейін тексерілуші объектінің орналасқан жері бойынша уәкілетті органға тіркеу үшін ұсынылады.
      Республикалық маңызы бар мемлекеттік мекемелерде тексеруді тіркеу Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінде (бұдан әрі - Комитет) жүзеге асырылады.

      10. Тексеріс тағайындау туралы акті уәкілетті органға екі данада (түпнұсқа және көшірме) ұсынылады. Тіркеуден кейін, актінің түпнұсқасы кешіктірілмей есепке алу субъектісіне қайтарылады. Актінің көшірмесі уәкілетті органда қалады.
      Тексеру тағайындау туралы актілерді тіркеуге ұсыну кезінде есепке алу субъектісінің тексеру тағайындау үшін негіз болған қажетті құжаттары, сондай-ақ оны жүргізуге өкілеттігінің барлығын растайтын нормативтік құқықтық актілері болуы қажет.
       Ескерту. 5-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Бас Прокурорының 2006 жылғы 20 қарашадағы  N 68 , 2007.05.16.  N 15  бұйрықтарымен .

      11. Уәкілетті органның қызметкері тіркеу үшін ақпараттық есепке алу құжаттарын, N 2-П нысанды карточкаларды және оларға талон-қосымшаларды алғаннан кейін, осы Нұсқаулықтың 2 к  қосымшасына  сәйкес Актілерді тіркеу журналына (бұдан әрі - Журнал) есепке алу субъектісіне қайтарылатын актіге қойылатын бір мезгілде N 2-П нысанды карточканың тіркеу нөмірі болып табылатын реттік нөмір бере отырып мемлекеттік мекемелердің қызметін тексеру туралы тиісті жазба енгізеді.

      12. Тексеріс тағайындау актісінің келесі бетіне уәкілетті органның қызметкері осы Нұсқаулықтың  5 қосымшасына  сәйкес тексеріс тағайындау туралы актіні тіркеу туралы мөр қояды.
      Уәкілетті орган тексерісті тіркеуде тексеріс тағайындау актісі мен N 2-П карточкасы ұсынылған сәттен бастап дереу жүзеге асырады.

      13. Тексеру мерзімі ұзартылған немесе ол тоқтатылған, жаңартылған, сондай-ақ есептен шығарылған жағдайда есепке алу субъектісі уәкілетті органға осы Нұсқаулықтың  6 қосымшасына  сәйкес N 2.1.-П нысанды карточканы (бұдан әрі - 2.1.-П нысанды карточка) тексерістің жоспарланған аяқталу мерзімінен кешіктірмей ұсынады.

      13-1. Есепке алу субъектілері мемлекеттік мекемелердің қызметіне жүргізілген тексерулер бойынша және Уәкілетті органда тексеру тағайындау туралы тіркелген актілер бойынша жарты жылда бір реттен кем емес салыстыру жүргізеді:
      1) салыстыру есепке алу субъектілеріне жолданатын Уәкілетті орган басшысымен бекітілген кестеге сәйкес жүргізіледі;
      2) есепке алу субъектісі Уәкілетті органға кестемен белгіленген мерзімде Журналды беруге міндетті;
      3) салыстыру барысында мынадай сұрақтар айқындалуға жатады:
      тексеру тағайындау туралы тіркелген актілердің саны;
      тексерудің түрі;
      тексеру тағайындау туралы актілерді тіркеу үшін уақытылы ұсыну;
      талон - қосымшаны есепке алу үшін уақытылы ұсыну;
      жүргізілмеген тексерулерді есептен шығару туралы хабарлауды (жазбаша хабарламаны) уақытылы ұсыну;
      4) салыстырудың нәтижелері бойынша табылған бұзушылықтар
көрсетілетін акт құрылады;
      5) салыстыру актісіне салыстыру жүргізген, олардың айқындылығына жеке жауап беретін Уәкілетті органның және есепке алу субъектілерінің қызметкерлері қол қояды, ол уәкілетті орган мен есепке алу субъектісінің басшыларымен бекітіледі;
      6) салыстыру актісі екі данада құрылады, олардың біреуі Уәкілетті органда қалдырылып, екіншісі тексеру жүргізген есепке алу субъектісіне тапсырылады.
      Өзара салыстыру жүргізу кезінде есепке алу субъектісі уәкілетті органға алдағы тоқсандық тексерулерді жүргізу жоспарын ұсынады.
       Ескерту. 13-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Бас Прокурорының 2007.05.16.  N 15  бұйрығымен .

      13-2. Есепке алу субъектісінде салыстыру немесе тексеру жүргізу кезінде тексеру тағайындау туралы тіркелмеген актілер немесе тексеру тағайындау туралы актіні шығарусыз жүргізілген тексерулер анықталған жағдайда, есепке алу субъектісі оларды анықтаған кезден бастап үш жұмыс күнінің ішінде анықталған тіркелмеген тексерулерге ақпараттық есепке алу құжаттарын қоюға міндетті.
      Аталған деректерді анықтаған орган тіркелусіз немесе тексеру тағайындау жөніндегі актіні шығарусыз тексерілген әрбір объектіге ақпараттық есепке алу құжаттарын қоюға барлық қажетті шараларды қабылдайды.
      Ескерту. 13-2-тармақпен толықтырылды - ҚР Бас Прокурорының 2007.05.16.  N 15  бұйрығымен .

  4. N 2-П, N 2.1-П нысанды карточкаларды,
оларға қосымша талондарды және Журналды толтыру

      14. N 2-П, N 2.1-П нысанды карточкалардың сол жағында орналасқан деректемелерді тексерісті жүзеге асырушы адамдар қысқартусыз жазба әріптермен толтыруы тиіс.

      15. N 2-П нысанды, N 2.1-П нысанды карточкалардың оң жағында орналасқан сандық ақпараттық көрсеткіштерінде уәкілетті органның қызметкері толтыратын код белгілерінің нөмірлері көрсетіледі.

      16. N 2-П нысанды карточкада:
      тексерісті жүзеге асырушы адам мынадай мәліметтерді көрсетеді:
      1) 1-ші тармақта орталық мемлекеттік органның атауы;
      2) 2-ші тармақта тексерісті тағайындаған есепке алу субъектісінің атауы;
      3) 3-ші тармақта код белгілеу жолымен тексеріс тағайындаған органның мәртебесі: 1 - республикалық; 2 - облыстық; 3 - қалалық; 4 - аудандық;
      4) 4-ші тармақта тексерілуші объектінің атауы;
      4-1) 4-1-тармақта-Бизнес сәйкестендіру нөмірі (БСН);
      5) 5-ші тармақта код белгілеу жолымен тексеріс негізі: 1 - жоспарлық, 2 - тапсырмалар немесе сұраулар бойынша, 3 - өтініштер бойынша, 4 - заң бұзушылық сипаттарын тікелей анықтау бойынша, 5 - азаматтардың өміріне және денсаулығына қауіп туындау және авариялық жағдайларда, 6 - алдыңғы тексерістер нәтижесінде анықталған бұзушылықтарды жою туралы талаптардың орындалуын бақылау, 7 - ұсынылған мәліметтердің нақтылығын қайта тексеру, 8-өзге де;
      6) 5.1-тармақта тексеріс жүргізу мәселесі;
      7) 6-шы тармақта есепке алу субъектісінің тексеріс тағайындау туралы актісінің нөмірі және оның шығарылған күні;
      8) 7-ші тармақта тексерісті тікелей жүзеге асыратын мемлекеттік органның атауы (есепке алу субъектісі);
      9) 7.1-тармақта тексерісті жүзеге асырушы адам (адамдар) мәліметтері;
      10) 8-ші тармақта тексеріс жүргізу мерзімі;
      уәкілетті органның қызметкері мынадай мәліметтерді көрсетеді:
      11) 9-шы тармаққа прокуратура немесе уәкілетті органдар анықтаған тіркелмеген тексерістер туралы деректер;
      10, 11, 12 тармақтарда N2-П нысанды карточканың келіп түскен күнін, Журнал бойынша реттік нөмірін, карточканы қабылдаған уәкілетті орган қызметкерінің тегі, лауазымы мен қолы қамтылады.
       Ескерту. 16-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Бас Прокурорының 2007.05.16.  N 15  бұйрығымен .

      17. N2.1-П нысанды карточкада:
      тексерісті жүзеге асырушы адам мынадай мәліметтерді көрсетеді:
      1) 1-ші тармақта орталық мемлекеттік органның атауы;
      2) 2-ші тармақта тексеруді тағайындаған есепке алу субъектісінің атауы;
      3) 3-ші тармақта код белгілеу жолымен тексеріс тағайындаған органның мәртебесі: 1 - республикалық; 2 - облыстық; 3 - қалалық; 4 - аудандық;
      4) 4-ші тармақта тексерілетін объектінің атауы;
      4-1) 4-1-тармақта-Бизнес сәйкестендіру нөмірі (БСН);
      5) 5-ші тармақта есепке алу субъектісінің тексеріс тағайындау туралы актісінің нөмірі және оның шығарылған күні;
      6) 6-шы тармақта тексеріс мерзімінің ұзартылған күні;
      7) 7-ші тармақта тексерістің тоқтатылған күні;
      8) 8-ші тармақта тексерістің жаңартылу күні.
      10-14-тармақтарды уәкілетті органның қызметкері толтырады.
       Ескерту. 17-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Бас Прокурорының 2007.05.16.  N 15  бұйрығымен .

      18. N2-П, N2-1-П нысанды карточкалар уәкілетті органның Журналында тіркелген сәттен бастап есепке алынды деп саналады.

      19. Тексеріс нәтижелері бойынша әрбір тексерілген объектіге белгіленген үлгіде, тексерісті жүзеге асырушы адам қысқартусыз жазба әріптермен толтыратын және тексеріс біткеннен кейін жеті жұмыс күні ішінде уәкілетті органға ұсынылатын, осы Нұсқаулықтың 3 к  қосымшасына  сәйкес N 2-П нысанды карточканың қосымшасы болып табылатын, талон-қосымша (бұдан әрі - талон-қосымша) толтырылады.
      Талон-қосымшада:
      тексерісті жүзеге асырушы адам мынадай мәліметтерді көрсетеді:
      1) 1-ші тармақта орталық мемлекеттік органның атауы;
      2) 2-ші тармақта тексерісті тағайындаған есепке алу субъектісінің атауы;
      3) 3-ші тармақта код белгілеу жолымен тексерісті тағайындаған органның мәртебесі: 1 - республикалық; 2 - облыстық; 3 - қалалық; 4 - аудандық;
      4) 4-ші тармақта тексерілетін объектінің атауы;
      4-1) 4-1-тармақта-Бизнес сәйкестендіру нөмірі (БСН);
      5) 5-ші тармақта есепке алу субъектісінің тексеріс тағайындау туралы актісінің нөмірі және оның шығарылған күні;
      6) 6-шы тармақта тексерісті тағайындау туралы актінің уәкілетті органда тіркелген күні және уәкілетті органның Журналы бойынша оның тіркеу нөмірі;
      7) 7-ші тармақта тексерістің басталған күні;
      8) 8-ші тармақта тексерістің аяқталған күні;
      9) 9-шы тармақта тексеріс жүргізудің нәтижелері;
      10) 10-шы тармақта тексеріс жүргізген адамның (адамдар) тегі, аты, әкесінің аты, лауазымы, қолы, қызмет телефонының нөмірі;
      уәкілетті органның қызметкері мынадай мәліметтерді көрсетеді;
      11) 11-ші тармақта талон-қосымшаның уәкілетті органға келіп түскен күні;
      12) 12-ші тармақта уәкілетті органның талон-қосымшаны қабылдап алған уәкілетті органның қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты, лауазымы, қолы.
       Ескерту. 19-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Бас Прокурорының 2007.05.16.  N 15  бұйрығымен .

      20. Уәкілетті органның қызметкері талон-қосымшаны алу кезінде есепке алу субъектісінің тексеріс тағайындау туралы актісінің түпнұсқасының келесі бетіне тегін, атын, әкесінің атын, лауазымын және алған күнін көрсете отырып қол қояды.

      21. Тексеріс уәкілетті органға талон-қосымша ұсынылған сәттен бастап аяқталды деп саналады.

      22. Тексерісті тағайындау туралы актіні, N 2-П нысанды карточканы және талон-қосымшаны тіркеу олар туралы Журналға мәліметтер енгізу жолымен жүзеге асырылады.

      23. Журналды уәкілетті орган жүргізеді және ол бірыңғай үлгідегі құжат болып саналады.

      24. Журнал нөмірленген, тігілген және мөрмен куәландырылған болуы тиіс. Жазбалар толық, айқын, таза түрде енгізіледі, түзетулер мен тазартуларға жол берілмейді. Қате жазбалар келісіледі және жауапты адамның қолымен куәландырылады.
      Уәкілетті органның қызметкері Журналға мынадай жазбалар енгізеді:
      1) 1-ші бағанға ақпараттық есептік құжаттардың реттік нөмірі;
      2) 2-ші бағанға тексеріс тағайындау туралы акті мен N2-П нысанды карточканың тіркелген күні мен уақыты, есепке алу субъектісіне қайтарылатын тексеріс тағайындау туралы актіге қойылатын осы құжаттардың тіркеу нөмірлері, сондай-ақ құжаттарды тапсырған есепке алу субъектісі қызметкерінің қолы;
      3) 3-ші бағанға есепке алу субъектісінің тексеріс тағайындау туралы актісінің нөмірі мен оның шығарылған күні;
      4) 4-ші бағанға есепке алу субъектісінің атауы, тексерісті тағайындаған адам тегі, аты, әкесінің аты және лауазымы;
      5) 5-ші бағанға тексерісті жүргізуші адамның (адамдар) тегі, аты, әкесінің аты және лауазымы;
      6) 6-шы бағанға тексерілетін объектінің атауы және оның орналасқан жері;
      7) 7-ші бағанға тексеріс тағайындау негізі;
      8) 8-ші бағанға тексерісті жүргізу мерзімі;
      9) 9-шы бағанға тексеріс мерзімінің ұзартылуы немесе оның тоқтатылуы туралы;
      10) 10-шы бағанға уәкілетті органға талон-қосымшаның тапсырылған күні туралы;
      11) 11 бағанға тағайындалған тексерістердің жүргізілмеген негіздері:
      1-ші индекспен есептен шығарылған жүргізілмеген тексерістер және тіркелген тексерістердің жүргізілмеу негіздері көрсетіледі;
      2-ші индекспен қосымша ресімдеуге қайтарылған тексеріс тағайындау туралы актілер.

  5. Комитеттің және оның аумақтық органдарының
"Мемлекеттік мекемелердің қызметіне тексеріс
тағайындау туралы актілерді тіркеу туралы" N 2-П
нысанды статистикалық есептілікті құруы және ұсынуы

      25. N 2-П карточкалары және уәкілеттік органның Журналы негізінде, осы Нұсқаулықтың  4 қосымшасына  сәйкес, әрбір есепке алу субъектісі және N 2-П нысанды жалпы жинақтық есеп бойынша уәкілетті органның бірінші басшысы немесе оның міндетін атқарушы адамның қолы қойылатын "Мемлекеттік мекемелердің қызметіне тексеріс тағайындау туралы актілерді тіркеу туралы" N 2-П (бұдан әрі - N 2-П есеп) нысанды статистикалық есептілік жасалады.

      26. N2-П нысанды есептің толықтылығына, объективтілігіне, дұрыстығына жеткіліктілігі мен уақытылы ұсынылуына оны жасау бойынша міндет жүктелген уәкілетті органның қызметкері, сондай-ақ уәкілетті орган бөлімшесінің басшысы не есепті жасау кезеңінде оның міндетін атқарған адам жауапкершілік көтереді.

      27. Аумақтық органдардан келіп түскен N2-П нысанды есептердің негізінде Комитет әрбір есепке алу субъектісі бойынша есептер және республика бойынша жалпы жинақтық есеп жасайды.

      28. N 2-П нысанды есеп мәліметтердің жолдары мен бағандары барлық есепке алу субъектілері бойынша сәйкес келетін үдемелі нәтижемен бірыңғай нысанда құрылады:
      1) 1-жолда есептік кезеңнің аяғына талон-қосымша келіп түспеген жүргізілмеген тексерістердің қалдығы көрсетіледі;
      2) 2-жолда тексеріс тағайындау туралы тіркелген актілердің жалпы саны көрсетіледі;
      3) 3-жолда тексерілген объектілердің саны көрсетіледі (N2-П нысанды қойылған карточкалар бойынша);
      4) 4-жол (талон-қосымшасы болған кезде) аяқталған тексерістердің санын көрсетеді;
      5) 5-жол тексеру түріне тәуелсіз есептік кезеңде екі реттен көп тексерілген объектілер санын көрсетеді;
      6) 6-жол есептік кезеңде әр түрлі себептер бойынша жүргізілмеген тағайындалған тексеріс санын көрсетеді;
      7) 7-жол тексеріс тағайындау туралы актілерді тіркемей жүргізілген тексерістердің жалпы санын көрсетеді;
      8) 8-жол тіркелмеген тексерістердің жалпы санынан есепке алу субъектісінің тексеріс тағайындау туралы акті шығармай жүргізген тексерістер туралы мәліметтерді көрсетеді;
      9) 9-жол қосымша рәсімдеуге қайтарылған тексеріс тағайындау туралы актілердің жалпы санын көрсетеді;
      10) 1-8 бағандардың көрсеткіштері тексеріс тағайындау негізіне тәуелді, ондағы ұсынылған код белгілеуге сәйкес N2-П нысанды карточканың 5-тармағының мәліметтерінен құрылады.

      29. Аумақтық органдар N2-П нысанды есептерді Комитетке есептік кезеңнен кейінгі айдың 5-күніне тапсырады. N2-П нысанды есепті тапсыру күні, оның Комитетке электрондық поштамен келіп түскен күні болып саналады.

      30. Түпнұсқа және электрондық поштамен келіп түскен мәліметтердің арасында айырмашылықтар болған жағдайда электрондық пошта бойынша келіп түскен есептердің мәліметтері негізге алынады.

      31. Республика бойынша N2-П нысанды жинақтық есепті Комитет Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасына есептік кезеңнен кейінгі айдың 10-күні тапсырады.

                                        Мемлекеттік мекемелердің
                                       қызметіне тексерісті есепке
                                        алу Нұсқаулығына 1-қосымша

       Ескерту. 1-қосымшаға өзгерту енгізілді - ҚР Бас Прокурорының 2007.05.16.  N 15  бұйрығымен .

             2-П Н. МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕЛЕРДІҢ ҚЫЗМЕТІН
               ТЕКСЕРІСТІ ЕСЕПКЕ АЛУ КАРТОЧКАСЫ

1. ______________________________________
       Орталық мемлекеттік органның атауы
2. ______________________________________
       Тексерісті тағайындаған есепке алу
             субъектісінің атауы

3. Республикалық - 1, облыстық - 2, қалалық - 3, аудандық - 4.
           (керегін сызып қою)

            1. /_/_/_/

 
          2. /_/_/_/_/

 

                3. /_/

4. Тексеретін объектінің атауы __________
4-1. БСН_________________________________
_________________________________________
_________________________________________
   (орналасқан жері: аудан, елді-мекен)
_________________________________________

5. Тексеріс негізі: 1 - жоспарлық,
2 - тапсырмалар немесе сұраулар бойынша,
3 - өтініштер бойынша, 4 - заң бұзушылық
сипаттардың тікелей анықталуы бойынша,
5 - азаматтардың денсаулығына және
өміріне қауіп төнуде және авариялық
жағдайларда, 6 - алдыңғы тексерістер
нәтижесінде анықталған бұзушылықтарды
шектеу туралы талаптардың орындалуын
бақылау, 7- ұсынылған ақпараттардың
нақтылығын қайта тексеру, 8 - басқалары.

5.1. Тексеріс мәселесі __________________
      (нормативтік құқықтық актілер нормаларын
                      сақтау)
_________________________________________
     (тексеруге жататын міндетті талаптар)
_________________________________________

6.  Тексеріс тағайындау туралы актінің
нөмірі, оның шығарылған күні N___________
"____" _________________200___ж.
7. Тексерісті жүзеге асыратын мемлекеттік
органның атауы
_________________________________________
7.1 Тексерісті жүзеге асыратын адам
(адамдар) тегі, лауазымы, қолы
_________________________________________

8. Тексерістің өткізілу мерзімі:
"__"____200_жылдан "__"____200_жылға дейін
__________________________________________
 Уәкілетті органның қызметкері толтырады

9. Тексеріс уәкілетті органда тіркелмей
жүргізілді (1)
 
10. Карточканың ҚСжАЕК немесе ҚСжАЕКБ
келіп түскен күні "___"__________200___ж.

11. ҚСжАЕКБ тіркеу журналы бойынша тіркеу
нөмірі N ___________
12. Тіркеуге 2-П нысанды карточканы
қабылдаған уәкілетті орган қызметкерінің
тегі, лауазымы, қолы ____________________
_________________________________________

           4. /_/_/_/

           

 

               5. /_/

 

 

 

 

 

 

          5.1. /_/_/_/

 

 

 
      6. /_/_/_/_/_/_/
     /_/_/ /_/_/ /_/_/
       күніайы жылы

 

 

  
  8. /_/_/ /_/_/ /_/_/
      күні айы жылы
     /_/_/ /_/_/ /_/_/
      күні айы жылы
                

   9. /_/

 
 10. /_/_/ /_/_/ /_/_/
      күні айы жылы
 11. /_/_/_/_/_/

 

13. Басқа да белгілер ___________________

  

Ескерту:  толтыру бойынша карточка ресми статистикалық құжат болып
табылады; Оған қол қойған адамдар көрінеу жалған мәліметтер
енгізгені үшін заңмен белгіленген тәртіпте жауапқа тартылады. 
Карточканың сақталу мерзімі 2 жыл.

                                        Мемлекеттік мекемелердің
                                       қызметіне тексерісті есепке
                                        алу Нұсқаулығына 2-қосымша

    Мемлекеттік мекемелердің қызметіне тексеріс тағайындау
   туралы актілерді, N2-П нысанды карточкаларды және оларға
            талон-қосымшаларды тіркеу журналы

NN

Тексеріс тағайындау туралы актінің және N2-П нысанды карточканың тіркелген күні және уақыты, Уәкілетті органның тіркеу нөмірі, сондай-ақ құжаттарды тапсырған адамның қолы

Есепке алу
субъек-
тісінің
тексеріс
тағайындау
туралы
актісінің
нөмірі
және оның
шығарылған
күні

Есепке алу
субъек-
тісінің
атауы,
тексеріс
тағайындаған
тұлғаның
аты-жөні
және
лауазымы

Тексерісті жүзеге асыратын адамның (адамдар) аты-жөндері, лауазымдары

Тексеріс
объек-
тісінің
атауы,
оның ор-
наласқан
жері 

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

кестенің жалғасы

Тексеріс тағайын.
даудың негізі

Тексеріс жүргізу мерзімі

Тексерістің мерзімін ұзарту не оны тоқтату туралы белгі

Уәкілетті органға N2-П нысанды карточкаға талон- қосымшаны ұсынған күн 

Тексеріс жүргізілген жоқ

1 -
жүргі-
зілмеген
тексеріс
есептен
алынды

2 -
тексеріс
тағайындау
туралы акті
қосымша
ресімдеуге
қайтарылды

7

8

9

10

11

 

 

 

 

 

                                        Мемлекеттік мекемелердің
                                       қызметіне тексерісті есепке
                                        алу Нұсқаулығына 3-қосымша

       Ескерту. 3-қосымшаға өзгерту енгізілді - ҚР Бас Прокурорының 2007.05.16.  N 15  бұйрығымен .

        N2-П нысанды мемлекеттік мекемелердің қызметіне
        тексерicті есепке алу карточкасына талон-қосымша

1. ______________________________________
       Орталық мемлекеттік органның атауы
2. ______________________________________
       Тексерісті тағайындаған есепке алу
             субъектісінің атауы

3. Республикалық (1), облыстық (2), қалалық (3), аудандық (4).
           (керегін сызып қою)

             1. /_/_/_/

           2. /_/_/_/_/

 

                 3. /_/

4. Тексерілетін объектінің атауы ________
_________________________________________
_________________________________________
_________________________________________
      (орналасқан жері: аудан, елді-мекен)

4-1. БСН_________________________________

5. Тексерісті тағайындау туралы актінің
нөмірі, оның шығарылған күні N___________
"_____" _________________200___ж.

 
6. Журнал бойынша тіркеу нөмірі және күні
N________________
"_____"____________200____ж.

7. Тексеріс басталған күн "__" _____200_ж.

 
8. Тексеріс аяқталған күн "__" _____200_ж.
__________________________________________

9. Тексеріс нәтижелері:
1 - бұзушылықтар анықталған жоқ;
2 - бұзушылықтар анықталды.
10. Тексерісті жүзеге асырған адам
(адамдар) лауазымы, аты-жөні, қолы
Қызмет телефонының нөмірі________________
_________________________________________
_________________________________________
_________________________________________
__________________________________________
  Уәкілетті органың қызметкері толтырады

11. Талонның ҚСжАЕК немесе ҚСжАЕКБ келіп
түскен күні "___" ___________ 200 __ ж. 

12. Талон-қосымшаны қабылдаған адам
лауазымы, аты-жөні, қызмет телефонының
нөмірі___________________________________
__________________________________________               

        

 

 

 
           5. /_/_/_/_/
      /_/_/ /_/_/ /_/_/
       күні айы жылы

 
           6. /_/_/_/_/
      /_/_/ /_/_/ /_/_/
        күні айы жылы

   7. /_/_/ /_/_/ /_/_/
        күні айы жылы
 
   8. /_/_/ /_/_/ /_/_/
        күні айы жылы
 
                 9. /_/

 

 

 

 

 

 
  11. /_/_/ /_/_/ /_/_/
       күні айы жылы

Ескерту:  толтыру бойынша кәртішке ресми статистикалық құжат болып
табылады; Аталған құжатқа қол қойған тұлғалар көрінеу жалған
мәліметтер енгізгені үшін заңмен анықталған тәртіпте жауапқа
тартылады.
Кәртішкенің сақталу мерзімі 2 жыл.

                                        Мемлекеттік мекемелердің
                                       қызметіне тексерісті есепке
                                        алу Нұсқаулығына 4-қосымша

         "Мемлекеттік мекемелерде тексеріс тағайындау
           актісін тіркеу туралы" N 2-П нысанды есеп

 

 

Бар-
лығы

Жос-
парлық

Тапсырмалар немесе сұраулар бойынша

Өтініштер бойынша

А

Б

1

2

3

4

Есептік кезеңнің соңында аяқталмаған тексерістер қалдығы

 

1

 

 

 

 

Тексеріс тағайындау туралы тіркелген актілер саны

 

2

 

 

 

 

Тексерілген объектілер саны (2-П нысанды қойылған карточкалар)

 

3

 

 

 

 

Аяқталған тексерістер саны (талон-қосымшаның болған кезде)

 

4

 

 

 

 

Есептік кезеңде 2-реттен көп тексерілген объектілер саны

 

5

 

 

 

 

Әр түрлі себептер бойынша жүргізілмеген тағайындалған тексерістер саны

 

6

 

 

 

 

Тексеріс тағайындау туралы актілерді тіркемей жүргізілген
тексерістердің барлық саны 

 

7

 

 

 

 

Тексеріс тағайындау туралы акті шығармай есепке алу субъектілері жүргізген тексерістердің саны (7 жолдан)

 

 

 

8

 

 

 

 

Қосымша ресімдеуге қайтарылған тексерістер тағайындау туралы актілердің саны

 

9

 

 

 

 

кестенің жалғасы

 

Заң бұзушылық сипаттарын тікелей анықталуы бойынша

Азаматтардың өміріне және денсаулығына қауіп туындауы және авариялық жағдайларда

Алдыңғы тексерістер нәтижесінде анықталған бұзушылықтарды жою туралы талаптардың орындалуын бақылау 

Ұсынылған мәліметтердің нақтылығын қайта тексеру

өзге де

Б

5

6

7

8

 

1

  

  

  

  

  

2

  

  

  

  

  

3

  

  

  

  

  

4

  

  

  

  

  

5

  

  

  

  

  

6

  

  

  

  

  

7

  

  

  

  

  

8

  

  

  

  

  

9

  

  

  

  

  

                                        Мемлекеттік мекемелердің
                                       қызметіне тексерісті есепке
                                        алу Нұсқаулығына 5-қосымша

ҚР БП Құқықтық статистика және арнайы есепке
алу жөніндегі комитет басқармасы

_________________________________ облыс (аймақ) бойынша
_________________________________ аудан (қала) бойынша

Тексеріс тағайындау туралы акті
ТІРКЕЛДІ

N _______________ "____"_________________200__жыл.

Уәкілетті орган қызметкерінің қолы
 _____________________________

 

ҚР БП Құқықтық статистика және арнайы есепке
алу жөніндегі комитеті

Тексеріс тағайындау туралы акті
ТІРКЕЛДІ

N _______________ "____"_________________200__жыл.

Уәкілетті орган қызметкерінің қолы
 _____________________________

                                        Мемлекеттік мекемелердің
                                       қызметіне тексерісті есепке
                                        алу Нұсқаулығына 6-қосымша

       Ескерту. 6-қосымшаға өзгерту енгізілді - ҚР Бас Прокурорының 2007.05.16.  N 15  бұйрығымен .

          2.1-П Н. МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕЛЕРДІҢ ҚЫЗМЕТІНЕ
               ТЕКСЕРІСТІ ЕСЕПКЕ АЛУ КАРТОЧКАСЫ

1. ______________________________________
       Орталық мемлекеттік органның атауы
2. ______________________________________
       Тексерісті тағайындаған есепке алу
             субъектісінің атауы

3. Республикалық - 1, облыстық - 2, қалалық - 3, аудандық - 4.
           (керегін сызып қою)

         1. /_/_/_/

 
       2. /_/_/_/_/

 

             3. /_/

4. Тексеретін объектінің аталуы _________
_________________________________________
_________________________________________
    (орналасқан жері: аудан, елді-мекен)

4-1. БСН_________________________________
_________________________________________

5. Тексеріс тағайындау туралы актінің
нөмірі, оның шығарылған күні N__________
"_____" _________________200___ж.
6. Тексеріс "__"____________200___ жылға
дейін ұзартылды

 
7. Тексеріс тоқтатылды "__"_______200__ж.

 
8. Тексерістің жаңартылған күні
"_____"_____________200__ж.
9. Тексеріс жүргізілген жоқ (сызып қою):
__________________________________________
  Уәкілетті органның қызметкері толтырады

10. Өткізілмеген тексеріс есептен алынды - 1;

11. Қайтарылды - 2.

12. Қайта жасауға ҚСжАЕК немесе ҚСжАЕКБ
келіп түскен күні "__"___________200___ж.

13. N2-П нысанды тіркеуге карточканы
қабылдаған уәкілетті орган қызметкерінің
аты-жөні, лауазымы, қолы_________________
_________________________________________
14. Басқа да белгілер ___________________

 

 

 

 

 
6. /_/_/ /_/_//_/_/
  күні айы жылы
  /_/_/ /_/_/ /_/_/
   күні айы жылы

7. /_/_/ /_/_/ /_/_
   күні айы жылы

8. /_/_/ /_/_//_/_/
   күні айы жылы

 
 
10. /_/

 
11. /_/

12. /_/_//_/_//_/_/
  күні айы жылы

Ескерту:  толтыру бойынша кәртішке ресми статистикалық құжат болып
табылады; Аталған құжатқа қол қойған тұлғалар көрінеу жалған
мәліметтер енгізгені үшін заңмен анықталған тәртіпте жауапқа
тартылады.
Кәртішкенің сақталу мерзімі 2 жыл.

Об утверждении Инструкции по учету проверок деятельности государственных учреждений

Приказ Генерального Прокурора Республики Казахстан от 22 декабря 2005 года N 69. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 декабря 2005 года N 3999. Утратил силу - приказом Генерального прокурора Республики Казахстан от 14 ноября 2007 года N 46 (вводится в действие с 1 января 2008 года).

       Сноска. Приказ Генерального Прокурора Республики Казахстан от 22 декабря 2005 года N 69 утратил силу приказом Генерального прокурора Республики Казахстан от 14 ноября 2007 года  N 46  (вводится в действие с 1 января 2008 года).   

      В целях реализации  Закона  Республики Казахстан "О государственной правовой статистике и специальных учетах", в соответствии с пунктом 10 Плана мероприятий по реализации Программы развития государственной правовой статистики и специальных учетов в Республике Казахстан на 2005-2007 годы, утвержденной постановлением Правительством Республики Казахстан от 24 декабря 2004 года N  1374 , руководствуясь подпунктом 4-1)  статьи 11  Закона Республики Казахстан "О Прокуратуре",  ПРИКАЗЫВАЮ :

     1. Утвердить прилагаемую Инструкцию по учету проверок деятельности государственных учреждений.
     2. Комитету по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (Ким Г.В.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и направить его субъектам правовой статистики и специальных учетов.
     3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Заместителя Генерального Прокурора Республики Казахстан - Председателя Комитета по правовой статистике и специальным учетам (Ким Г.В.).

     4. Настоящий приказ вводится в действие с 1 января 2006 года.

     Генеральный Прокурор 
     Республики Казахстан

 

 Утверждена приказом    
Генерального Прокурора   
Республики Казахстан    
от 22 декабря 2005 года N 69
 

Инструкция по учету проверок деятельности
государственных учреждений

  1. Общие положения

      1. Настоящая Инструкция по учету проверок деятельности государственных учреждений (далее - Инструкция), разработана в соответствии с подпунктом 6)  статьи 6  Закона Республики Казахстан "О государственной правовой статистике и специальных учетах" и устанавливает учет проверок, проводимых государственными органами, обладающими контрольными и надзорными полномочиями, деятельности государственных учреждений.
      2. Регистрация актов о назначении проверок (далее - акт о назначении проверки) осуществляется Комитетом по правовой статике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальными органами (далее - уполномоченный орган).
      3. Регистрация актов о назначении проверок на территориях городов и районов, военных гарнизонов и транспортных регионов, осуществляется соответствующими подразделениями уполномоченного органа в зависимости о территориальной принадлежности.
      4. Субъектами данного учета являются все государственным органы, уполномоченные на осуществление контрольных и надзорных функций (далее - субъекты учета).
      5. Настоящая Инструкция не применяется к отношениям, связанным с проведением проверок:
      1) в рамках оперативно-розыскных мероприятий;
      2) в рамках расследования возбужденных уголовных дел, правосудия и исполнительного производства, чрезвычайных ситуаций;
      3) субъектами учета в отношении своих территориальных, структурных подразделений, а также подведомственных учреждений;
      4) в ходе осуществления надзора за законностью следствия и дознания и оперативно-розыскной деятельности в органах уголовного преследования а также исполнительного производства.
       Сноска. В пункт 5 внесены изменения приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 20 ноября 2006 года N  68 ; от 2 июля 2007 года  N 29 .
      6. В случае нарушения заполнения установленных настоящей Инструкцией требований оформления информационных учетных документов, уполномоченный орган возвращает их на дополнительное оформление.     

  2. Основные понятия, используемые 
в настоящей Инструкции

      7. В настоящей Инструкции используются следующие понятия:
      1) проверяемый объект - государственное учреждение, подвергающееся проверке;
      2) проверка - действие уполномоченных государственных органов, осуществляющих контрольные или надзорные функции, в рамках компетенции установленной законодательными актами, совершаемое с посещением объектов проверок с целью определения соблюдения ими требований законодательства Республики Казахстан;
      3) акт о назначении проверки - документ (постановление, предписание, приказ, задание, направление и так далее) субъекта учета, являющийся основанием для проведения проверки проверяемого объекта.

  3. Представление, регистрация и ведение
информационных учетных документов

      8. Регистрация проверки осуществляется на основании акта о назначении проверки, вынесенного субъектом учета, и карточки формы N 2-П, согласно  приложению 1  к настоящей Инструкции (далее - карточка ф. N 2-П), с обязательным заполнением всех необходимых реквизитов.
      9. Акт о назначении проверки и карточка ф. N 2-П до начала проверки представляются для регистрации в уполномоченный орган по месту нахождения проверяемого объекта.
      Регистрация проверок в государственных учреждениях республиканского значения осуществляется в Комитете по правовой статистики и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республике Казахстан (далее - Комитет).
      10. Акт о назначении проверки представляется в уполномоченный орган в двух экземплярах (оригинал и копия). После регистрации, оригинал акта незамедлительно возвращается субъекту учета. Копия акта остается в уполномоченном органе.
      При представлении на регистрацию акта о назначении проверки субъект учета должен иметь при себе необходимые документы, послужившие основанием для назначения проверки, а также нормативные правовые акты, подтверждающие его полномочия по ее проведению.      
       Сноска. Пункт 10 с дополнениями - приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 16 мая 2007 года  N 15 .  
      11. Сотрудник уполномоченного органа, получив информационные учетные документы для регистрации, вносит соответствующую запись в Журнал регистрации актов о назначении проверок деятельности государственных учреждений, карточек ф. N 2-П и талонов-приложений к ним, согласно  приложению 2  к настоящей Инструкции (далее - Журнал), с присвоением порядкового номера, одновременно являющегося регистрационным номером карточки ф. N 2-П, который проставляется на акте, возвращаемом субъекту учета.
      12. В акте о назначении проверки на оборотной стороне сотрудником уполномоченного органа ставится штамп о регистрации акта о назначении проверки согласно  приложению 5  к настоящей Инструкции.
      Регистрация проверки уполномоченным органом осуществляется незамедлительно с момента представления акта о назначении проверки и карточки ф. N 2-П.
      13. В случае продления сроков проверки либо ее приостановления, возобновления, а также снятия с учета, субъект учета представляет в уполномоченный орган карточку ф. N 2.1-П, согласно  приложению 6  к настоящей Инструкции (далее - карточка ф. N 2.1-П), не позднее планируемого срока окончания проверки.
      13-1. Субъекты учета производят сверку по проведенным проверкам деятельности государственных учреждений и зарегистрированным актам о назначении проверок в Уполномоченном органе не реже одного раза в полугодие.
      1) сверка производится по графику, утвержденному руководителем Уполномоченного органа, который направляется субъектам учета;
      2) субъект учета обязан представить в Уполномоченный орган Журнал, в срок, установленный графиком;
      3) в ходе сверки выяснению подлежат следующие вопросы:
      количество зарегистрированных актов о назначении проверок;
      вид проверки;
      своевременность представления для регистрации акта о назначении проверки;
      своевременность представления для учета талона-приложения;
      своевременность представления уведомления (письменного сообщения) о снятии с учета не проведенных проверок;
      4) по результатам сверки составляется акт, в котором указываются выявленные нарушения;
      5) акт сверки подписывается сотрудниками Уполномоченного органа и субъектов учета, проводившими сверку, которые несут персональную ответственность за его достоверность, и утверждается руководителями уполномоченного органа и субъекта учета;
      6) акт сверки составляется в 2-х экземплярах, один экземпляр которого остается в Уполномоченном органе, второй - вручается субъекту учета, проводившего сверку.
      При проведении взаимосверки субъект учета представляет в уполномоченный орган планы проведения предстоящих квартальных проверок.
      13-2. В случае выявления при производстве сверки или проверки в субъекте учета незарегистрированных актов о назначении проверок или проверок, проведенных без вынесения акта о назначении проверки, он обязан выставить информационные учетные документы на выявленные незарегистрированные проверки в течение трех рабочих дней с момента их выявления.
      Орган, выявивший данные факты, принимает все необходимые меры к выставлению информационных учетных документов на каждый проверенный объект без регистрации либо без вынесения акта о назначении проверки.
       Сноска. Пункт 13 с дополнениями - приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 16 мая 2007 года  N 15 .
      
 

  4. Заполнение карточек ф. N 2-П, ф. N 2.1-П,
талона-приложения к ней и Журнала

      14. Реквизиты карточек ф. N 2-П, ф. N 2.1-П, расположенных в левой части, подлежат заполнению лицом, осуществляющим проверку, печатными буквами без сокращений.
      15. В цифровых информационных показателях карточек ф. N 2-П, ф. N 2.1-П, расположенных в правовой части, указываются номера кодовых обозначений, которые заполняются сотрудником уполномоченного органа.
      16. В карточке ф. N 2-П:
      лицом, осуществляющим проверку, указываются следующие сведения:
      1) в пункте 1 - наименование центрального государственного органа;
      2) в пункте 2 - наименование субъекта учета, назначившего проверку;
      3) в пункте 3 - статус органа, назначившего проверку, путем кодировки:
      1 - республиканский, 2 - областной, 3 - городской, 4 - районный 
      4) в пункте 4 - наименование проверяемого объекта;
      4-1) в пункте 4-1 - Бизнес - идентификационный номер (БИН);  <*>
      5) в пункте 5 - основание проверки, путем кодировки: 1 - плановая, 2 - по поручениям или запросам, 3 - по обращениям, 4 - по непосредственно выявление признаков нарушения законодательства, 5 - возникновение угрозы здоровью и жизни граждан и аварийных ситуаций, 6 - контроль исполнения требований об устранении выявленных нарушений в результате предыдущих проверок, 7 - перепроверка достоверности представленной информации, 8 - иные;
      6) в пункте 5.1 - вопрос проведения проверки;
      7) в пункте 6 - номер акта о назначении проверки субъекта учета и дата его вынесения;
      8) в пункте 7 - наименование государственного органа, непосредственного осуществляющего проверку (субъекта учета);
      9) в пункте 7.1 - данные лица (лиц), осуществляющего проверку;
      10) в пункте 8 - срок проведения проверки;
      сотрудником уполномоченного органа указываются следующие сведения:
      11) в пункте 9 - данные о незарегистрированных проверках, выявленных органами прокуратуры или уполномоченным органом;
      пункты 10, 11, 12 включают дату поступления карточек ф. N 2-П, порядковый номер по Журналу, фамилию, должность и подпись сотрудника уполномоченного органа, принявшего карточку.
       Сноска. Пункт 16 с дополнениями - приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 16 мая 2007 года  N 15 .
      
      17. В карточке ф. N 2.1-П:
      лицом, осуществляющим проверку, указываются следующие сведения:
      1) в пункте 1 - наименование центрального государственного органа;
      2) в пункте 2 - наименование субъекта учета, назначившего проверку;
      3) в пункте 3 - статус органа, назначившего проверку, путем кодировки:
      1 - республиканский, 2 - областной, 3 - городской, 4 - районный;
      4) в пункте 4 - наименование проверяемого объекта;
      4-1) в пункте 4-1 - Бизнес - идентификационный номер (БИН);  <*>
      5) в пункте 5 - номер акта о назначении проверки субъекта учета и дата его вынесения;
      6) в пункте 6 - дата продления срока проверки;
      7) в пункте 7 - дата приостановления проверки;
      8) в пункте 8 - дата возобновления проверки.
      Пункты 10-14 заполняются сотрудником уполномоченного органа.
       Сноска. Пункт 17 с дополнениями - приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 16 мая 2007 года  N 15
      18. Карточки ф. N 2-П, ф. N 2.1-П считаются учтенными с момента их регистрации в Журнале уполномоченного органа.
      19. По результатам проверки заполняется талон-приложение установленного образца на каждый проверенный объект, являющийся приложением к карточке ф. N 2-П, согласно  приложению 3  к настоящей Инструкции (далее - талон-приложение), который подлежит заполнению лицом, осуществившим проверку, печатными буквами без сокращений и представляется в уполномоченный орган в течение семи рабочих дней после завершения проверки.
      В талоне-приложении:
      лицом, осуществляющим проверку, указываются следующие сведения:
      1) в пункте 1-  наименование центрального государственного органа;
      2) в пункте 2 - наименование субъекта учета, назначившего проверку;
      3) в пункте 3 - статус органа, назначившего проверку, путем кодировки:
      1 - республиканский, 2 - областной, 3 - городской, 4 - районный;
      4) в пункте 4 - наименование проверяемого объекта;
      4-1) в пункте 4-1 - Бизнес - идентификационный номер (БИН);  <*>
      5) в пункте 5 - номер акта о назначении проверки субъекта учета и дата его вынесения;
      6) в пункте 6 - дата регистрации акта о назначении проверки в уполномоченном органе и его регистрационный номер по Журналу уполномоченного органа;
      7) в пункте 7 - дата начала проверки;
      8) в пункте 8 - дата завершения проверки;
      9) в пункте 9 - результаты проведения проверки;
      10)  в пункте 10 - фамилия, имя, отчество, должность, подпись лица (лиц), проводившего проверку, номер служебного телефона;
      сотрудником уполномоченного органа указываются следующие сведения:
      11) в пункте 11 - дата поступления талона-приложения в уполномоченный орган;
      12) в пункте 12 - фамилия, имя, отчество, должность, подпись сотрудника уполномоченного органа, принявшего талон-приложение.
       Сноска. Пункт 19 с дополнениями - приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 16 мая 2007 года  N 15
      20. Сотрудником уполномоченного органа при получении талона-приложения в оригинале акта о назначении проверки субъекта учета на оборотной стороне ставится подпись с указанием фамилии, имени, отчества, должности и даты получения.
      21. Проверка считается завершенной с момента представления талона-приложения уполномоченному органу.
      22. Регистрация акта о назначении проверки, карточки ф. N 2-П и талона-приложения осуществляется путем внесения сведений о них в Журнал.
      23. Журнал ведется уполномоченным органом и является документом единого образца.
      24. Журнал должен быть пронумерован, прошнурован и удостоверен печатью. Записи вносятся полно, четко, аккуратно, исправления и подчистки не допускаются. Ошибочные записи оговариваются и заверяются подписью ответственного лица.
      Сотрудником уполномоченного органа в Журнал вносятся следующие записи:
      1) в графу 1 - порядковый номер информационных учетных документов;
      2) в графу 2 - дата и время регистрации акта о назначении проверки и карточки ф. N 2-П, регистрационный номер этих документов, который проставляется на акте о назначении проверки, возвращаемом субъекту учета, а также подпись сотрудника субъекта учета, сдавшего документы;
      3) в графу 3 - номер акта о назначении проверки субъекта учета и дата его вынесения;
      4) в графу 4 - наименование субъекта учета, фамилия, имя, отчество и должность лица, назначившего проверку;
      5) в графу 5 - фамилия, имя, отчество и должность лица (лиц), осуществляющего проверку;
      6) в графу 6 - наименование проверяемого объекта и его местонахождение;
      7) в графу 7 - основание назначения проверки;
      8) в графу 8 - сроки проведения проверки;
      9) в графу 9 - о продлении срока проведения проверки либо ее приостановлении;
      10) в графу 10 - о дате представления в уполномоченный орган талона-приложения;
      11) в графу 11 - основания непроведения назначенных проверок:
      под индексом 1 отражаются снятые с учета непроведенные проверки и основания непроведения зарегистрированной проверки, под индексом 2 - акты о назначении проверки, возвращенные на дополнительное оформление.

  5. Формирование и представление статистической 
отчетности формы N 2-П «О регистрации актов о назначении
проверок деятельности государственных учреждений»
Комитетом и его территориальными органами

      25. На основании карточек ф. N 2-П и Журнала уполномоченным органом формируется статистическая отчетность формы N 2-П «О регистрации актов о назначении проверок деятельности государственных учреждений ф. N 2-П» (далее - отчет ф. N 2-П), согласно  приложению 4  к настоящей Инструкции, по каждому субъекту учета и общий сводный отчет ф. N 2-П, который подписывается первым руководителем уполномоченного органа или лицом, исполняющим его обязанности.
      26. Ответственность за целостность, объективность, достоверность, достаточность и своевременность представления отчета ф. N 2-П несут сотрудник уполномоченного органа, на которого возложена обязанность по его формированию, а также руководитель подразделения уполномоченного органа либо лицо, исполнявшее его обязанности, в период формирования отчета.
      27. На основании поступивших от территориальных органов отчетов ф. N 2-П Комитетом формируются отчеты по каждому субъекту учета и общий сводный отчет по республике.
      28. Отчет ф. N 2-П составляется по единой форме с нарастающим итогом, в котором данные строк и граф идентичны по всем субъектам учета:
      1) в строке 1 указывается остаток незавершенных проверок, по которым не поступили талоны-приложения на конец отчетного периода;
      2) в строке 2 отражается общее количество зарегистрированных актов о назначении проверок;
      3) в строке 3 отражается количество подвергнутых проверке объектов (по выставленным карточкам ф. N 2-П);
      4) строка 4 отражает количество завершенных проверок (при наличии талона-приложения);
      5) строка 5 отражает количество проверенных объектов, подвергнутых проверке в отчетном периоде более двух раз независимо от вида проверки;
      6) строка 6 отражает количество назначенных проверок, не проведенных в отчетном периоде по различным причинам;
      7) строка 7 отражает общее количество проверок, проведенных без регистрации актов о назначении проверок;
      8) строка 8 отражает данные о проверках, проведенных субъектом учета без вынесения актов о назначении проверок, из общего количества незарегистрированных проверок;
      9) строка 9 отражает общее количество актов о назначении проверок, возвращенных на дополнительное оформление;
      10) показатели граф 1-8 формируются из данных пункта 5 карточки ф. N 2-П, в зависимости от основания назначения проверки, согласно представленной в ней кодировки.
      29. Территориальными органами отчеты ф. N 2-П представляются в Комитет ежемесячно, к 5 числу месяца, следующего за отчетным. Датой представления отчета ф. N 2-П считается дата его поступления в Комитет электронной почтой.
      30. При наличии расхождений между оригиналами и данными, поступившими по электронной почте, за основу берутся данные отчетов, поступившие по электронной почте.
      31. Комитетом сводный отчет ф. N 2-П по республике представляется в Генеральную прокуратуру Республики Казахстан к 10 числу месяца, следующего за отчетным.

 
Приложение 1 к Инструкции     
по учету проверок деятельности
государственных учреждений

       Сноска. Приложение 1 с дополнениями - приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 16 мая 2007 года  N 15     

                  Ф. 2-П  КАРТОЧКА УЧЕТА ПРОВЕРОК 
             ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ГОСУДАРСТВЕННЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ

 

1._________________________________________
 Наименование центрального государственного   органа

2.__________________________________________
Наименование субъекта учета, назначившего проверку

3. Республиканский - 1, областной - 2, городской - 3, районный - 4.
 
          (нужное подчеркнуть)

  

      1. /_/_/_/

 

    2. /_/_/_/_/

          3. /_/

4. Наименование проверяемого объекта_______
___________________________________________
___________________________________________ 
 (местонахождение: район, населенный пункт)
 
4-1. БИН ______________________

5. Основание проверки: 1 - плановая, 2 - по поручениям или запросам, 3 - по обращениям, 4 - по непосредственно выявление признаков нарушения законодательства, 5 - возникновение угрозы здоровью и жизни граждан и аварийных ситуаций, 6 - контроль исполнения требований об устранении выявленных нарушений в результате предыдущих проверок, 7 - перепроверка достоверности представленной информации, 
8 - иные.

5.1. Вопрос проверки________________________
(соблюдение норм нормативных правовых актов,
____________________________________________  обязательные требования, которые подлежат проверке)

____________________________________________

6. Номер акта о назначении проверки, дата его вынесения.  N_____ от "_"________200_г.
7. Наименование государственного органа, осуществляющего проверку____________________
____________________________________________

7.1 Фамилия, должность, подпись лица (лиц), осуществляющего проверку____________________
____________________________________________8. Срок проведения проверки: с "_"___200_г.  по "__"____200__г.

___________________________________________
Заполняется сотрудником уполномоченного                       органа 

9. Проверка проведена без регистрации в уполномоченном органе (1)
10. Дата поступления карточки  в КПСиСУ, УКПСиСУ «"___"»_____________200___г.
11. Регистрационный номер по журналу регистрации КПСиСУ, УКПСиСУ N_______________
12. Фамилия, должность, подпись сотрудника 
уполномоченного органа, принявшего карточку
ф. 2-П на регистрацию_______________________
____________________________________________

13. Прочие отметки__________________________

      4. /_/_/_/

 

                          5. /_/

 

 

 

 

 

    5.1. /_/_/_/

 

 

 

6. /_/_/_/_/_/_/
/_/_/_/_/_/_/_/_/
 чис   мес   год

 

 

 

8. c /_/_/_/_/_/_/_/_/
 чис   мес   год
по /_/_/_/_/_/_/_/_/   чис   мес   год

          9. /_/

10. /_/_/_/_/_/_/_/_/
 чис   мес   год

  11./_/_/_/_/_/   

 

    

Примечание: по заполнении карточка является официальным статистическим документом; лица, подписавшие ее, за внесение заведомо ложных сведений несут ответственность в установленном законодательством порядке.

Срок хранения карточки 2 года.

 Приложение 2 к Инструкции     
по учету проверок деятельности
государственных учреждений    

              Журнал регистрации актов о назначении проверок 
                  деятельности государственных учреждений,
                карточек ф. N 2-П и талонов-приложений к ним

 

NN
пп

Дата и время 
регистрации
акта о назначении 
проверки и 
карточки ф.2-П,
регистрацион-
ный номер
Уполномочен-
ного органа,
а также подпись
лица, сдавшего
документы

Номер акта 
о назначе-
нии про-
верки
субъекта
учета и
дата
его выне-
сения

Наименова-
ние 
субъекта
учета,
ФИО и 
должность
лица, наз-
начившего
проверку

ФИО и
долж-
ность
лица
(лиц),
осущест-
вляющего
(щих)
проверку

Наименова-
ние прове-
ряемого 
объекта,
его место-
нахождение

 

1

2

3

4

5

6

 

Продолжение таблицы

Основание
назначе-
ния
проверки

Сроки
прове-
дения
провер-
ки

Отметка о
продлении
срока,
либо
приоста-
новлении
проверки

Дата пред-
ставления
в уполномо
ченный
орган
талона-
приложения
к карточке
ф. 2-П

      Проверка
   не проводилась

1-снято
с учета
не про-
веден-
ная 
про-
верка

2-акт о
назначении 
проверки,
возвращен
на допол-
нительное оформ-
ление

7

8

9

10

       11

 

 
Приложение 3 к Инструкции     
по учету проверок деятельности
государственных учреждений 

       Сноска. Приложение 3 с дополнениями - приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 16 мая 2007 года  N 15        

                   Талон-приложение к карточке учета 
                           проверок деятельности 
                  государственных учреждений Ф. N 2-П

1._________________________________________
Наименование центрального государственного органа

2.__________________________________________
Наименование субъекта учета, назначившего проверку
____________________________________________
3. Республиканский (1), областной (2), городской (3), районный (4).
 
              (нужное подчеркнуть)

       1. /_/_/_/

 
     2. /_/_/_/_/

 

           3. /_/

4. Наименование проверяемого объекта____________________________________
___________________________________________
___________________________________________
___________________________________________   (местонахождение: район, населенный пункт)
4-1. БИН ______________________
 
5. Номер акта о назначении проверки, дата его вынесения. N_____  "__"________200___г.
6. Дата и регистрационный номер по журналу N
_____ "__"_______200__г.
7. Дата начала проверки  "__"_______200___г.
8. Дата завершения проверки "__"______200_г.

9. Результаты проверки:
1 - нарушения не выявлены;
2 - нарушения выявлены.
10. Должность, ФИО, подпись лица (лиц), осуществившего(ших) проверку,
N служебного телефона_______________________
____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________

Заполняется сотрудником уполномоченного 
                 органа 

11. Дата поступления талона  в КПСиСУ ГПРК либо УКПСиСУ "__"__________200__г.
12. Должность, ФИО, подпись сотрудника 
уполномоченного органа, принявшего
талон-приложение, N служб.телефона__________

____________________________________________

 

 

 

 
     5. /_/_/_/_/
/_/_/_/_/_/_/_/_/
  чис  мес  год
     6. /_/_/_/_/
/_/_/_/_/_/_/_/_/
  чис  мес  год
7.  /_/_/_/_/_/_/_/_/
  чис  мес  год
8. /_/_/_/_/_/_/_/_/
  чис  мес  год
          9. /_/

 
 
 
 
 

11. /_/_/_/_/_/_/_/_/
 чис   мес   год

    

Примечание: по заполнении талон является официальным статистически 
документом; лица, подписавшие его, за внесение заведомо ложных сведений несут ответственность в установленном законодательством
порядке.

Срок хранения талона 2 года.

 Приложение 4 к Инструкции     
по учету проверок деятельности
государственных учреждений    

                          Отчет формы N 2-П  
                 «О регистрации актов о назначении
                проверок государственных учреждений»

  

  

Всего

Плановая

По
поруче-
ниям
или
запросам

По 
обраще-
ниям

А

Б

    1

      2

     3

    4

Остаток незавершенных 
проверок на конец
отчетного периода

 

 1

  

  

  

  

Количество
зарегистрированных актов 
о назначении проверок

 

2

  

  

  

  

Количество подвергнутых
проверке объектов
(выставленные карточки
ф. 2-П)

 

3

  

  

  

  

Количество завершенных
проверок (при наличии
талона-приложения)

 

4

  

  

  

  

Количество объектов,
подвергнутых проверке в
отчетном периоде более
2-х раз

 

5

  

  

  

  

Количество назначенных
проверок, не проведенных
по различным причинам

 

6

  

  

  

  

Всего количество
проверок, проведенных без регистрации
актов о назначении
проверок

 

7

  

  

  

  

Количество проверок,
проведенных субъектами
учета без вынесения акта 
о назначении проверки (из
строки 7)

 

 

8

  

  

  

  

Количество актов о
назначении проверок,
возвращенные на
дополнительное оформление

 

9

  

  

  

  

 

Продолжение таблицы

  

по непосред-
ственно
выявление 
признаков
нарушения
законодательства

Возникно-
вение
угрозы 
здоровью 
и жизни 
граждан
и 
аварийных
ситуаций

контроль
исполнения
требований 
об
устранении
выявленных
нарушения в
результате
предыдущих
проверок

перепроверка
достоверности
представлен-
ной
информации

иные

Б

      5

   6

     7

       8

  

1

  

  

  

  

  

2

  

  

  

  

  

3

  

  

  

  

  

4

  

  

  

  

  

5

  

  

  

  

  

6

  

  

  

  

  

7

  

  

  

  

  

8

  

  

  

  

  

9

  

  

  

  

  

         

 Приложение 5 к Инструкции     
по учету проверок деятельности
государственных учреждений    

     ҚР БП Құқықтық статистика және арнайы
    есепке алу жөніндегі комитет басқармасы
__________________________________облыс (аймақ)
            бойынша
__________________________________аудан (қала)
            бойынша

      Тексеріс тағайындау туралы акті
                  ТІРКЕЛДІ
N_____________"__"_____________________200_жыл.

Уәкілетті орган қызметкерінің қолы
_________________________________

 

     ҚР БП Құқықтық статистика және арнайы
        есепке алу жөніндегі комитеті

      Тексеріс тағайындау туралы акті
                  ТІРКЕЛДІ

N_____________"__"______________________200_жыл.

Уәкілетті орган қызметкерінің қолы
_________________________________

 

 Приложение 6 к Инструкции     
по учету проверок деятельности
государственных учреждений

       Сноска. Приложение 6 с дополнениями - приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 16 мая 2007 года  N 15         

                  Ф. 2.1-П  КАРТОЧКА УЧЕТА ПРОВЕРОК 
              ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ГОСУДАРСТВЕННЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ

 

1._______________________________________
Наименование центрального государственного 
органа

2._______________________________________
Наименование субъекта учета, назначившего проверку

3. Республиканский - 1, областной - 2, городской - 3,  районный - 4.

              (нужное подчеркнуть)

       1. /_/_/_/

     2. /_/_/_/_/

                            3. /_/

4. Наименование проверяемого объекта______
__________________________________________
__________________________________________
(местонахождение: район, населенный пункт)
 
4-1. БИН ______________________

5. Номер акта о назначении проверки, дата его вынесения, N_____  "__"________200___г.

6. Проверка продлена до "__"_______200___г.
7. Проверка приостановлена "_"______200_ г.
8. Дата возобновления проверки "_"___200_г.

9. Проверка не проводилась (подчеркнуть):____________________________

__________________________________________
 Заполняется сотрудником уполномоченного
               органа 

10. Снято с учета не проведенная проверка - 1;
11. Возвращено на доработку - 2.
12. Дата поступления карточки  в КПСиСУ ГПРК либо в УКПСиСУ "__"___________200__г.
13. Фамилия, должность, подпись сотрудника 
уполномоченного органа, принявшего
карточку ф. 2-П на регистрацию____________

14. Прочие отметки________________________

 

 
 
 
 
6.с /_/_/_/_/_/_/_/_/
  чис  мес  год
 по 
/_/_/_/_/_/_/_/_/
  чис  мес  год
7.  
/_/_/_/_/_/_/_/_/
  чис  мес  год
8.   /_/_/_/_/_/_/_/_/
  чис  мес  год
 
          10. /_/

          11. /_/

12.  /_/_/_/_/_/_/_/_/
  чис  мес  год

 

    

Примечание: по заполнении карточка является официальным статистическим документом; лица, подписавшие ее, за внесение заведомо ложных сведений несут ответственность в установленном законодательством порядке.

Срок хранения карточки 2 года.