"Қылмыстық қудалау органдарының есепке алу-тіркеу тәртібін бақылау бойынша ішкі ведомстволық қызмет туралы" N 6 нысан мәліметтерін және оларды құру бойынша Нұсқаулықты бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2006 жылғы 6 ақпандағы N 9 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2006 жылғы 13 ақпанда тіркелді. Тіркеу N 4091. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Бас прокурорының 2017 жылғы 6 ақпандағы № 8 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Бас прокурорының 06.02.2017 № 8 (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен

      Қылмыстық қудалау органдарында қылмыстар және оқиғалар туралы өтініштер мен хабарламаларды, сондай-ақ басқа да ақпараттарды қабылдау, тіркеу, есепке алу және қарастыру тәртібіне толық және жан-жақты бақылауды жүзеге асыру мақсатында, "Прокуратура туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабының 4-1) тармақшасын басшылыққа ала отырып, БҰЙЫРАМЫН:

      1. Бекітілсін:

      1) осы бұйрықтың N 1 қосымшасына сәйкес, "Қылмыстық қудалау органдарының есепке алу-тіркеу тәртібін бақылау бойынша ішківедомстволық қызметі туралы" N 6 нысан мәліметтері;

      2) осы бұйрықтың N 2 қосымшасына сәйкес, "Қылмыстық қудалау органдарының есепке алу-тіркеу тәртібін бақылау бойынша ішківедомстволық қызметі туралы" N 6 нысан мәліметтерін құрастыру бойынша Нұсқаулық.

      2. Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті (Г.В.Ким) осы бұйрықты орындалуы үшін барлық қылмыстық қудалау органдарына жолдасын.

      3. Осы бұйрықтың орындалуындағы бақылау Бас Прокурордың орынбасары - Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті Төрағасына (Г.В.Ким) жүктелсін.

      4. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген сәтінен қолданысқа енеді.

Қазақстан Республикасының
Бас Прокуроры


      КЕЛІСІЛГЕН:

      Қазақстан Республикасы

      экономикалық және сыбайлас

      жемқорлық қылмыспен күрес

      жөніндегі агенттігінің Төрағасы

      (қаржы полициясы)

      2005 жыл 1 желтоқсан

      КЕЛІСІЛГЕН:

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық қауіпсіздік комитетінің

      Төрағасы

      2006 жыл 25 қаңтар

      КЕЛІСІЛГЕН:

      Қазақстан Республикасының

      Ішкі істер министрі

      2006 жыл 16 қаңтар

      КЕЛІСІЛГЕН:

      Қазақстан Республикасының

      Қорғаныс министрі

      2006 жыл 1 желтоқсан

      КЕЛІСІЛГЕН:

      Қазақстан Республикасы Төтенше

      жағдайлар министрі

      2005 жыл 30 қараша

      КЕЛІСІЛГЕН:

      Қазақстан Республикасының

      Әділет Министрі

      2005 жыл 20 желтоқсан

      КЕЛІСІЛГЕН:

      Қазақстан Республикасы Қаржы

      министрлігі Кедендік бақылау

      комитетінің Төрағасы - Вице-министр

      2005 жыл 2 қараша



  Қазақстан Республикасы
Бас Прокурорының
2006 жылғы 6 ақпандағы
N 9 бұйрығына N 1 қосымша

      N 6 нысанды Мәліметтер

      "Қылмыстық қудалау органдарының есепке алу-тіркеу

      тәртібін бақылау бойынша ішкі ведомстволық қызмет туралы"

      А Кестесі

Атау

лары

жол

дың коды

ҚІҚ-ні

ведомство

лық тексеру жүзеге асырыл

ды

Сонымен қатар

ведомстволық жолмен анықталған ҚІҚ-ін бұзушылықтар

Сонымен қатар

орталық аппарат қызметкерлерімен

сон.ішін

аумақтық органдармен

сон.ішін

орталық аппарат қызметкерлерімен

сон.ішін

аумақтық органдармен

сон.ішін

орталық ішкі ведомстволық комиссиямен

аумақтық органдардың ішкі ведомстволық комисссияларымен

орталық ішківедомстволық комиссиямен

аумақтық органдардың ішкі ведомстволық комиссияларымен

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Барлығы:













      кестенің жалғасы

Есептен

жасырыл-

ған ныса-

нына (тә-

сіліне)

байланыс-

сыз ве-

домство-

лық жол-

мен қыл-

мыс тура-

лы тір-

келмеген

ақпарат-

тар (ма-

териал-

дар)

анықтал-

ған

Сонымен қатар

Бұрын

тір-

кел-

меген

қыл-

мыс-

тар-

дың

ве-

домст-

волық

жол-

мен

анық-

талып,

есеп-

ке

қойы-

луы

Сонымен қатар

ор-

та-

лық

ап-

па-

рат

қыз-

мет-

кер-

ле-

рі-

мен

сон.

ішін

ау-

мақ-

тық

ор-

ган-

дар-

мен

сон.

ішін

орта-

лық

аппа-

рат

қыз-

мет-

кер-

лері

мен

сон.

ішін

аумақ-

тық

орган-

дармен

сон.

ішін

ор-

та-

лық

ішкі

ве-

дом-

ст-

во-

лық

ко-

мис-

сия-

мен

ау-

мақ-

тық

ор-

ган-

дар-

дың

ішкі

ве-

дом-

ст-

во-

лық

ко-

мис-

сия-

ла-

ры-

мен

орта-

лық

ішкі

ведом-

ство-

лық

комис-

сия-

мен

ау-

мақ-

тық

ор-

ган-

дар-

дың

ішкі

ве-

дом-

ство-

лық

ко-

мис-

сия-

ла-

рымен

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

Бар-

лығы:











      кестенің жалғасы

сон.ішін.

Ведомство-

лық бастама

бойынша

прокурордың

ҚІ қозғау

арқылы ҚІҚ

бас тарту

туралы

қаулыны алып

тастауы

Сонымен қатар

ҚІҚ-ін бұз-

ғаны үшін

тәртіптік

ретте

жазаланған

қызметкерлер

сотқа

бағыт-

талған

есептен

шығару

арқылы

қысқартыл-

ған

орталық

аппарат-

тың бас-

тамасы

бойынша

аумақтық

органның

бастамасы

бойынша

21

22

23

24

25

26


      кестенің жалғасы

тәртіптік жауаптылыққа тартылғандардың ішінен

жазаланғандары:

ҚІҚ-ін

бұзғаны

үшін

лауазы-

мынан

босатыл-

ғандардың

және

органдар-

дан қыз-

меттен

шығарыл-

ғандардың

барлығы


Қылмыстық

жауапты-

лыққа

тартылған

қызмет-

керлер

прокурор-

лық

қадағалау

нәтижеле-

рі

бойынша

орталық

аппарат

тарапы-

нан

ведомст-

волық

бақылау-

дың нә-

тижелері

бойынша

аумақтық

органдар

тарапы-

нан

ведомст-

волық

бақылау

нәтиже-

лері

бойынша

басшы-

лар

ішкі

ведомст-

волық

комиссия

мүшелері

27

28

29

30

31

32

33


      N 6 нысанды Мәліметтер

      "Қылмыстық қудалау органдарының есепке алу-тіркеу тәртібін

      бақылау бойынша ішкі ведомстволық қызмет туралы"

      Б Кестесі

Атау-

лары

жол-

дың

коды

ҚІҚ-

ні

ве-

дом-

ст-

во-

лық

тек-

серу

жү-

зеге

асы-

рыл-

ды

Сонымен қатар

ве-

дом-

ст-

во-

лық

жол-

мен

анық-

тал-

ған

ҚІҚ-

ін

бұзу-

шы-

лық-

тар

Сонымен қатар

ор-

та-

лық

ап-

па-

рат

қыз-

мет-

кер-

ле-

рі-

мен

сон.

ішін

ау-

мақ-

тық

ор-

ган-

дар-

мен

сон.

ішін

ор-

та-

лық

ап-

па-

рат

қыз-

мет-

кер-

лері

мен

сон.

ішін

ау-

мақ-

тық

ор-

ган-

дар-

мен

сон.

ішін

ор-

та-

лық

ішкі

ве-

дом-

ст-

во-

лық

ко-

мис-

сия-

мен

ау-

мақ-

тық

ор-

ган-

дар-

дың

ішкі

ве-

дом-

ст-

во-

лық

ко-

мис-

сия-

ла-

ры-

мен

ор-

та-

лық

ішкі

ве-

дом-

ст-

во-

лық

ко-

мис-

сия-

мен

ау-

мақ-

тық

ор-

ган-

дар-

дың

ішкі

ве-

дом-

ст-

во-

лық

ко-

мис-

сия-

ла-

ры-

мен

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Аста-

на қ.

1











Ақмо-

ла

обл.

2











Ақтө-

бе

обл.

3











Алма-

ты қ.

4











Алма-

ты

обл.

5











Аты-

рау

обл.

6











Ш-

Қа-

зақс-

тан

обл.

7











Жам-

был

обл.

8











Б-

Қа-

зақ-

стан

обл.

9











Қара-

ғанды

обл.

10











Қы-

зыл-

орда

обл.

11











Қос-

танай

обл.

12











Маң-

ғыс-

тау

обл.

13











Пав-

лодар

обл.

14











С-

Қа-

зақ-

стан

обл.

15











О-

Қа-

зақ-

стан

обл.

16











О-

Шығыс

кө-

лік-

тік

аймақ

17











Б-

кө-

лік-

тік

аймақ

18











Орта-

лық

кө-

лік-

тік

аймақ

19











Әске-

ри

ор-

ган-

дар

20











Орта-

лық

аппа-

рат

21











Бар-

лығы:

22












      кестенің жалғасы

Есептен

жасырыл-

ған ныса-

нына (тә-

сіліне)

байланыс-

сыз ве-

домство-

лық жол-

мен қыл-

мыс тура-

лы тір-

келмеген

ақпарат-

тар (ма-

териал-

дар)

анықтал-

ған

Сонымен қатар

Бұрын

тір-

кел-

меген

қыл-

мыс-

тар-

дың

ве-

домст-

волық

жол-

мен

анық-

талып,

есеп-

ке

қойы-

луы

Сонымен қатар

ор-

та-

лық

ап-

па-

рат

қыз-

мет-

кер-

ле-

рі-

мен

сон.

ішін

ау-

мақ-

тық

ор-

ган-

дар-

мен

сон.

ішін

орта-

лық

аппа-

рат

қыз-

мет-

кер-

лері

мен

сон.

ішін

аумақ-

тық

орган-

дармен

сон.

ішін

ор-

та-

лық

ішкі

ве-

дом-

ст-

во-

лық

ко-

мис-

сия-

мен

ау-

мақ-

тық

ор-

ган-

дар-

дың

ішкі

ве-

дом-

ст-

во-

лық

ко-

мис-

сия-

ла-

ры-

мен

орта-

лық

ішкі

ведом-

ство-

лық

комис-

сия-

мен

ау-

мақ-

тық

ор-

ган-

дар-

дың

ішкі

ве-

дом-

ство-

лық

ко-

мис-

сия-

ла-

рымен

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

Бар-

лығы:











      кестенің жалғасы

сон.ішін.

Ведомство-

лық бастама

бойынша

прокурордың

ҚІ қозғау

арқылы ҚІҚ

бас тарту

туралы

қаулыны алып

тастауы

Сонымен қатар

ҚІҚ-ін бұз-

ғаны үшін

тәртіптік

ретте

жазаланған

қызметкерлер

сотқа

бағыт-

талған

есептен

шығару

арқылы

қысқартыл-

ған

орталық

аппарат-

тың бас-

тамасы

бойынша

аумақтық

органның

бастамасы

бойынша

21

22

23

24

25

26


      кестенің жалғасы

тәртіптік жауаптылыққа тартылғандардың ішінен

жазаланғандары:

ҚІҚ-ін

бұзғаны

үшін

лауазы-

мынан

босатыл-

ғандардың

және

органдар-

дан қыз-

меттен

шығарыл-

ғандардың

барлығы


Қылмыстық

жауапты-

лыққа

тартылған

қызмет-

керлер

прокурор-

лық

қадағалау

нәтижеле-

рі

бойынша

орталық

аппарат

тарапы-

нан

ведомст-

волық

бақылау-

дың нә-

тижелері

бойынша

аумақтық

органдар

тарапы-

нан

ведомст-

волық

бақылау

нәтиже-

лері

бойынша

басшы-

лар

ішкі

ведомст-

волық

комиссия

мүшелері

27

28

29

30

31

32

33

  Қазақстан Республикасы
Бас Прокурорының
2006 жылы 6 ақпандағы
9 бұйрығына N 2 қосымша

"Қылмыстық қудалау органдарының есепке алу-тіркеу
тәртібін бақылау бойынша ішкі ведомстволық
қызметі туралы" N 6 нысанды мәліметтерді
құру жөніндегі
Нұсқаулық
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Нұсқаулық "Қылмыстық қудалау органдарының есепке алу-тіркеу тәртібін бақылау бойынша ішкі ведомстволық қызметі туралы" N 6 нысанды мәліметтерді (бұдан әрі - мәліметтер) құру мен қалыптастыру тәртібін айқындайды.

      2. Мәліметтерді тағайындау қылмыстық қудалау органдарының есепке алу-тіркеу тәртібін сақтауды қамтамасыз ету бойынша ішкі ведомствалық жұмыстың сапасы мен тиімділігін сипаттайтын статистикалық көрсеткіштерді есепке алудан, жинақтаудан және жүйелеуден тұрады.

      Мәліметтерді қалыптастыру қылмыстық қудалау органдарының есепке алу-тіркеу тәртібінің жағдайын, ішкі ведомстволық қызметін оны жақсарту бойынша дифференциялық есепке алумен және бағалаумен қорытындыланады.

      3. Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік комитеті (бұдан әрі – ҰҚК), Қазақстан Республикасының Экономикалық қылмысқа және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес агенттігі (қаржы полициясы) (бұдан әрі – ЭҚСЖҚКА), Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігі (бұдан әрі – ІІМ), Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрлігі (бұдан әрі – ҚМ), Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар министрлігі (бұдан әрі – ТЖМ), Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Кедендік бақылау комитеті (бұдан әрі – ҚМ КБК) органдары аталған статистиканың субъектілері болып табылады.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Бас прокурорының 2011.09.12 № 85 (4-тармақты қараңыз) Бұйрығымен.

       4. Ұсынылатын мәліметтердің толықтығы мен айқындылығына тиісті органдардың атқарушылары мен басшылары жауапты болады.

      5. Мәліметтерді құру кезінде қисынды арақатынастарды сақтау қажет.

2. Мәліметтердің ұсынылу мерзімдері

      6. Мәліметтер тоқсан сайын қылмыстық қудалаудың аумақтық (аудандық, қалалық, облыстық және соларға теңестірілген) органдарымен есептік кезеңнен кейінгі айдың 10 күніне үдемелі қорытындымен құрастырылады.

      Қылмыстық қудалаудың облыстық және соларға теңестірілген органдары ҰҚК, ЭҚСЖҚКА, ІІМ, ҚМ, ТЖМ және ҚМ КБК органдарының орталық аппараттарына есептік кезеңнен кейінгі айдың 12 күніне тапсырады.

      Ескерту. 6-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Бас прокурорының 2011.09.12 № 85 (4-тармақты қараңыз) Бұйрығымен.

       7. Қылмыстық қудалау органдарының орталық аппараттары республика бойынша жинақталған мәліметтерді құрастырып, қажет жағдайда сұрау бойынша Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетіне ұсынылады.

3. Мәліметтерді құрастыру тәртібі

      8. Мәліметтерді есепке алу-тіркеу тәртібінің сақталуына кешенді бақылау және қадағалау шараларын жүзеге асыру барысында алынған ақпараттардың негізінде ішкі ведомстволық комиссия қызметкері құрастырады.

      9. Аумақтық органдардың мәліметтері "барлығы" деген бір жолдан тұрады (1 қосымшаның А кестесі).

      Қылмыстық қудалау органдары орталық ақпараттары мәліметтерінің 1-19-жолдарында облыстар, аймақтар бойынша мәліметтер; 20-жолда - әскери органдар бойынша мәліметтер; 21-жолда - органның орталық аппараты бойынша мәліметтер; 22-жолында - қорытынды мәліметтер (1-21-жолдардың сомасынан тұрады) бейнеленеді (N 1 қосымшаның Б кестесі).

      10. 1-бағанда қылмыстар, оқиғалар туралы өтініштер мен хабарламаларды, шағымдар мен басқа да ақпараттарды қабылдау, тіркеу, есепке алу және қарастыру кезіндегі заңдардың сақталуына органдардың орталық аппаратымен және олардың аумақтық бөлімшелерімен (облыстық, аудандық (қалалық) және соларға теңестірілген органдар) жүргізілген тексерулердің саны бейнеленеді.

      Мәліметтер тексеру аяқталып, оның нәтижелері туралы анықтама құрылғаннан кейін енгізіледі. Баған тексеру барысында бұзушылықтар табылған не табылмағандығына байланыссыз жүргізілген тексерулер туралы мәліметтерден тұрады. Тексерулердің саны тексерілген органдардың саны бойынша ескеріледі.

      11. 2-бағанда (1-бағаннан алынған) органдардың орталық аппараты қызметкерлерінің орталық аппараттың өзінде, сондай-ақ аумақтық органдарда жүргізген тексерулерінің саны көрсетіледі. Аумақтық органдардағы тексеру материалдар, салыстырулар және т.б. бойынша бармай да жүзеге асырылуы мүмкін. Сонымен бірге тексеру тек анықтама жасалғанда ғана ескеріледі.

      2-бағаннан алынған 3-бағанда органдардың орталық аппаратының ҚІҚ-ін бақылау бойынша ішкі ведомстволық комиссиялардың жүргізген тексерулері ерекшеленеді.

      12. 4-бағанда (1-бағаннан алынған) облыстық, аудандық (қалалық) деңгейдегі және соларға теңестірілген аумақтық органдардың қызметкерлері жүргізген тексерулердің саны көрсетіледі.

      4-бағаннан алынған 5-бағанда аумақтық органдардың ҚІҚ-ін бақылау бойынша ішкі ведомстволық комиссиялардың жүргізген тексерулері ерекшеленеді.

      13. 6-бағанда органдардың бақылаулық ішкі ведомстволық қызметті басқа тәсілмен тексеру немесе салыстыру, жүзеге асыру барысында табылған қылмыстар, оқиғалар туралы өтініштер мен хабарламаларды, шағымдар мен басқа да ақпараттарды қабылдау, тіркеу, есепке алу және қарастыру тәртібін бұзушылықтың жалпы саны бейнеленеді.

      Есепке алу-тіркеу тәртібін бұзу әрбір дерек бойынша есепке алынады.

      14. 7-бағанда органдардың орталық аппараттарының қызметкерлері тапқан бұзушылықтардың саны көрсетіледі. Аталған бұзушылықтардың саны 6-бағаннан шығады. Солардан алынған 8-бағанда орталық ішкі ведомстволық комиссиялар анықтаған бұзушылықтардың саны бейнеленеді.

      9-бағанда аумақтық органдар, солардың ішінен 10-бағанда аумақтық органдардың ведомстволық комиссиялары анықтаған бұзушылықтары есепке алынады.

      15. 11-бағанда Қылмыстар, оқиғалар туралы өтініштерді, хабарламаларды және өзге де ақпаратты есепке алу кітабында (бұдан әрі – ӨАЕК) тіркелмеген қылмыстар, оқиғалар туралы өтініштердің, хабарламалардың және өзге де ақпараттың саны бейнеленеді.

      11-бағанда ескерілетін қылмыстар туралы тіркелмеген өтініштерге ӨАЕК-нда тіркелусіз және қабылданған іс жүргізу шешімінсіз қалған формальды түрде қылмыс белгілерінен тұратын өтініштер, хабарламалар және өзге де ақпараттар жатады.

      Іс жүргізу шешімдері ӨАЕК-нда тиісті тіркеуден өтпей қабылданған өтініштер мен хабарламалар тек 6-бағанда ескеріледі.

      12-15-бағандарда 11-бағаннан шығатын, оларды анықтаған бөлімшелерге байланысты қылмыстар, оқиғалар туралы ӨАЕК-нда тіркелмеген өтініштер, хабарламалар және өзге де ақпараттар көрсетіледі.

      Ескерту. 15-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Бас прокурорының 2011.09.12 № 85 (4-тармақты қараңыз) Бұйрығымен.

       16. 16-бағанда тексеріс немесе салыстыру барысында ведомстволық жолмен анықталған, алдыңғы уақытта тіркелмеген есепке алынған қылмыстар саны бейнеленеді.

      Жасырылған қылмыстарды есепке алу үшін 1.0. нысанды кәртішкесі және қылмыстық істі қозғау туралы қаулының көшірмесі негіз болып табылады.

      17-20-бағандарда есептен жасырылған қылмыстар оларды тапқан бөлімшелерге байланысты ескеріледі.

      17. 21 және 22-бағандарда анықталған ведомстволық жолдар және есепке қойылған жасырылған қылмыстар бойынша қозғалған қылмыстық істердің "сотқа жіберу туралы" және "ақталынған негіздер бойынша қысқартылған" шешімдері көрсетіледі.

      18. 23-бағанда ведомстволық бастама бойынша қылмыстық істі қозғау арқылы қылмыстық істі қозғаудан бас тарту туралы прокурордың алып тастаған қаулыларының саны бейнеленеді. Бұл саннан 24-бағанда органның "орталық аппарат бастамасы бойынша" және 25-бағанда "аумақтық орган бастамасы бойынша" сөздері ерекшеленеді.

      19. 26-33-бағандарда қылмыстар, оқиғалар туралы өтініштер мен хабарламаларды, шағымдар мен басқа да ақпараттарды қабылдау, тіркеу, есепке алу және қарастыру кезіндегі бұзушылықтары үшін жауаптылыққа тартылған тұлғалар туралы ақпарат бейнеленеді.

      26-бағанда тәртіптік ретте жазаланған орган қызметкерлерінің жалпы саны есепке алынады. Аумақтық органдардың бұзушылықтары үшін орталық аппараттың қызметкерлері тәртіптік жауаптылыққа тартылған жағдайда жазаланғандардың бұл саны органның орталық аппараты бойынша көрсетіледі.

      20. Тәртіптік жауаптылыққа тартылғандардың санынан (26-бағаннан алынған) 27-бағанда "прокурорлық қадағалау нәтижелері бойынша" (прокуратура органдарының тексеру, салыстыру, қадағалау қызметін жүзеге асыру қорытындылары бойынша); 28-бағанда - "орталық аппарат тарапынан ведомстволық бақылау нәтижелері бойынша" және 29-бағанда - "аумақтық органдар тарапынан ведомстволық бақылау нәтижелері бойынша" жазаланғандар көрсетіледі.

      21. Сонымен қатар 26-бағаннан алынған 30-бағанда тәртіптік жауаптылыққа тартылған орган басшылары ерекшеленеді, оларға органдардың орталық аппараттарының, олардың құрылымдық және аумақтық бөлімшелерінің бастықтары, бастықтарының орынбасарлары жатқызылады.

      31-бағанда (26-бағаннан алынған) есепке алу-тіркеу тәртібін жеткіліксіз бақылағаны үшін жауаптылыққа тартылған ішкі ведомстволық комиссиялар мүшелерінің (комиссия хатшыларын қоса алғанда) саны ескеріледі.

      22. 32-бағанда (26-бағаннан алынған) есепке алу-тіркеу тәртібін бұзғаны үшін лауазымынан босатылған және органдардан қызметтен шығарылған тұлғалардың саны ерекшеленеді.

      23. 33-бағанда есепке алу-тіркеу тәртібі саласында, ҚР Қылмыстық Кодексімен қаралған, қылмыстарды есепке алудан жасырғаны, құжаттамаларды фальсификациялағаны және өзге де әрекеттер жасағаны үшін қылмыстық жауаптылыққа тартылған қызметкерлердің саны көрсетіледі.

Об утверждении Сведений формы № 6 "О внутриведомственной деятельности по контролю за учетно-регистрационной дисциплиной органов уголовного преследования" и Инструкции по их составлению

Приказ Генерального Прокурора Республики Казахстан от 6 февраля 2006 года № 9. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 13 февраля 2006 года № 4091. Утратил силу приказом Генерального прокурора Республики Казахстан от 6 февраля 2017 года № 8 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Генерального прокурора РК от 06.02.2017 № 8 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В целях осуществления полного и всестороннего контроля за порядком приема, регистрации, учета и рассмотрения заявлений и сообщений, жалоб и иной информации о преступлениях и происшествиях в органах уголовного преследования, руководствуясь подпунктом 4-1) статьи 11 Закона Республики Казахстан "О Прокуратуре", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить:

      1) Сведения формы N 6 "О внутриведомственной деятельности по контролю за учетно-регистрационной дисциплиной органов уголовного преследования", согласно приложению N 1 к настоящему приказу;

      2) Инструкцию по составлению Сведений формы N 6 "О внутриведомственной деятельности по контролю за учетно-регистрационной дисциплиной органов уголовного преследования", согласно приложению N 2 к настоящему приказу.

      2. Комитету по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (Ким Г.В.) направить настоящий приказ для исполнения всем органам уголовного преследования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Заместителя Генерального Прокурора Председателя Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (Ким Г.В.).

      4. Настоящий приказ вводится в действие с момента государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

Генеральный Прокурор


Республики Казахстан



      СОГЛАСОВАНО:

       Председатель Агентства

      Республики Казахстан

       по борьбе с экономической

      и коррупционной преступностью

      (финансовая полиция)

      1 декабря 2005 года

      СОГЛАСОВАНО:

      Председатель Комитета

       национальной безопасности

      Республики Казахстан

      25 января 2006 года

      СОГЛАСОВАНО:

      Министр внутренних дел

      Республики Казахстан

      16 января 2006 года

      СОГЛАСОВАНО:

      Министр обороны

      Республики Казахстан

      1 декабря 2005 года

      СОГЛАСОВАНО:

      Министр по чрезвычайным

      ситуациям

      Республики Казахстан

      " 30 декабря 2005 года

      СОГЛАСОВАНО:

      Министр юстиции

      Республики Казахстан

      20 декабря 2005 года

      СОГЛАСОВАНО:

      Вице-Министр -

      Председатель Комитета

      таможенного контроля

      Министерства финансов

      Республики Казахстан

      29 ноября 2005 года

  Приложение N 1 к приказу
Генерального Прокурора
Республики Казахстан
от 6 февраля 2006 года N 9

Сведения формы № 6
"О внутриведомственной деятельности по контролю
за учетно-регистрационной дисциплиной органов
уголовного преследования"

      Таблица А

Наиме-

нование

Код стр.

Осущес-

твлено

ведом-

ственных

проверок

УРД

    в том числе:

работни-

ками

центра-

льного

аппарата

из них:

терри-

тори-

аль-

ными

орга-

нами

из них:

центра-

льной

внутри-

ведом-

ствен-

ной

комис-

сией

внутри-

ведом-

ствен-

ными

комис-

сиями

террито-

риаль-

ных

органов

А

Б

1

2

3

4

5

Всего:








      продолжение таблицы

Наиме-

нование

Выявлено

ведомст-

венным путем наруше-

ний УРД

     в том числе:

работ-

никами

цент-

рального

аппарата

из них:

терри-

тори-

альнымиорга-

нами

из них:

центра-

льной внутри-

ведом-

ствен-

ной

комис-

сией

внутри-

ведом-

ствен-

ными

комис-

сиями

терри-

тори-

альных органов

А

6

7

8

9

10

Всего:







      продолжение таблицы

Вед. путем выявлено

неучтен.

инф-ции

(материалов) о преступл.

независимо от форм (способов)

укрытия от учета

        в том числе:

работниками

центрального

аппарата

из них:

терри-

тори-

альными

органами

из них:

централь-

ной

внутри-

ведомст-

венной

комиссией

внутри-

ведом-

ствен-

ными

комис-

сиями

террито-

риаль-

ных

органов

11

12

13

14

15


      продолжение таблицы

Ведом-

ственным путем

выявлено и поставлено на учет преступле-

ний, ранее не зареги-

стриро-

ванных

     в том числе:

работниками центрального

аппарата

из них:

терри-

тори-

альными

органами

из них:

центрально

внутри-

ведом-

ственной

комиссией

внутри-

ведом-

ственнымикомис-

сиями

терри-

тори-

альных органов

16

17

18

19

  20


      продолжение таблицы

из них:

По ведом-

ственной инициа-

тиве про-

курорами

отменено

постанов-

лений об отказе в ВУД с воз-

буждением УД

в том числе:

За нарушения УРД наказано сотрудников в дисцип-

линарном порядке

нап-

рав-

лено в суд

прек-

ращеносо сня-

тием с

учета

по инициа-

тиве цент-

рального

аппарата

по ини-

циативе террито-

риальногооргана

21

22

23

24

 25

26


      продолжение таблицы

из числа привлеченных

к дисциплинарной ответственности

наказано:

Всего

освобож-

дено от занимаемой

должности

и уволено

из органов

за наруше-

ния УРД


Прив-

лечено

сотруд-

ников к

уголовной

ответст-

венности



по ре-

зуль-

татам проку-

рорс-

кого

над-

зора

по

резу-

льтатам

ведом-

ствен-

ного

контроля

со сто-

роны

центра-

льного

аппарата

по ре-

зуль-

татам

ведом-

ствен-

ного

конт-

роля

со сто-

роны

терри-

тори-

альных

органов

руко-

води-

телей

членов

внутри-

ведом-

ствен-

ных ко-

миссий

27

28

  29

  30

31

32

33


Сведения формы № 6
"О внутриведомственной деятельности по контролю
за учетно-регистрационной дисциплиной органов
уголовного преследования"

      Таблица Б

  Наименование

Код стр.

Осу-

ществ-

лено

ведом-

ствен-

ных прове-

рок УРД

    в том числе:

ра-

бот-

ни-

ками

цен-

тра-

ль-

ного

аппа-

рата

из них:

тер-

рито-

ри-

аль-

ными

орга-

нами

из них:

цен-

траль-

ной

внутри

ведом-

ствен-

ной

комис-

сией

внутри-

ведом-

ствен-

ными комис-

сиями

терри-

тори-

альных органов

А

Б

1

2

3

4

5

г. Астана

  1






Акмолинская

  2






Актюбинская

  3






г. Алматы

  4






Алматинская

  5






Атырауская

  6






В-Казахстанская

  7






Жамбылская

  8






З-Казахстанская

  9






Карагандинская

 10






Кызылординская

 11






Костанайская

 12






Мангистауская

 13






Павлодарская

 14






С-Казахстанская

 15






Ю-Казахстанская

 16






Ю-Восточный

транспортный

 17






Западный

транспортный

 18






Центральный

транспортный

 19






Военные органы

 20






Центральный

аппарат

 21






Всего:

 22







      продолжение таблицы

Наиме-

нование

Выявлено

ведомст-

венным

путем

нарушений УРД

          в том числе:

работ-

никами

цент-

раль-

ного

аппа-

рата

из них:

терри-

тори-

альными

орга-

нами

из них:

центра-

льной внутри-

ведом-

ствен-

ной

комис-

сией

внутри-

ведом-

ствен-

ными

комис-

сиями

терри-

тори-

альных

органов

А

6

7

8

9

10

Всего:







      продолжение таблицы

Вед.

путем выявлено

неучтен.

инф-ции (матери-

алов) о преступл.

независимоот форм (способов)укрытия от учета

                 в том числе:

работ-

никами центра-

льного аппарата

из них:

террито-

риальными

органами

из них:

центра-

льной

внутри-

ведомст-

венной

комиссией

внутри-

ведомст-

венными

комис-

сиями

террито-

риальных органов

 11

 12

13

14

15


      продолжение таблицы

Ведом-

ственным путем

выявлено и поставлено на учет преступле-

ний, ранее не зареги-

стрированных

     в том числе:

работ-

никами цент-

рального аппарата

из них:

терри-

тори-

аль-

ными

орга-

нами

из них:

централь-

ной

внутри-

ведомст-

венной комиссией

внутри-

ведом-

ственными комиссиями

территори-

альных органов

16

17

18

19

20


из них:

По ведом-

ственной инициа-

тиве про-

курорами

отменено

постанов-

лений об отказе в ВУД с воз-

буждением УД

в том числе:

За нарушения УРД наказано сотрудни-

ков в дисцип-

линарном порядке

нап-

рав-

лено в суд

прек-

ращеносо сня-

тием с

учета

по инициа-

тиве цент-

ральногоаппарата

по ини-

циативе террито-

риаль-

ного органа

21

22

23

24

25

26


      продолжение таблицы

из числа привлеченных

к дисциплинарной ответственности наказано:

Всего

осво-

бождено

от зани-

маемой

долж-

ности

и уво-

лено из

органов

за на-

рушения

УРД


Прив-

лечено

сотруд-

ников к

уголовной

ответст-

венности



по ре-

зуль-

татам про-

курор-

ского

над-

зора

по резу-

льтатам

ведом-

ствен-

ного

контроля

со сто-

роны

цент-

рального

аппарата

по ре-

зуль-

татам

ведом-

ствен-

ного

конт-

роля со

стороны

терри-

тори-

альных

органов

р

у

к

о

в

о

д

и

т

е

л

е

й

членов

внутри-

ведом-

ствен-

ных

комис-

сий

27

 28

29

30

31

32

33

  Приложение № 2 к приказу
Генерального Прокурора
Республики Казахстан
от 6 февраля 2006 года № 9

Инструкция по составлению Сведений формы N 6
"О внутриведомственной деятельности по контролю за
учетно-регистрационной дисциплиной органов уголовного преследования"
1. Общие положения

      1. Настоящая Инструкция определяет порядок составления и формирования Сведений формы N 6 "О внутриведомственной деятельности по контролю за учетно-регистрационной дисциплиной органов уголовного преследования" (далее - сведения).

      2. Назначение сведений состоит в учете, накоплении и систематизации статистических показателей, характеризующих качество и эффективность внутриведомственной работы по обеспечению соблюдения учетно-регистрационной дисциплины органами уголовного преследования.

      Формирование сведений заключается в дифференцированном учете и оценке состояния учетно-регистрационной дисциплины, внутриведомственной деятельности органов уголовного преследования по ее улучшению.

      3. Субъектами данной статистики являются органы Комитета национальной безопасности Республики Казахстан (далее - КНБ), Агентства Республики Казахстан по борьбе с экономической и коррупционной преступностью (финансовой полиции) (далее - АБЭКП), Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее - МВД), Министерства обороны Республики Казахстан (далее - МО), Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан (далее - МЧС), Комитета Таможенного контроля Министерства финансов Республики Казахстан (далее - КТК МФ).

      Сноска. Пункт 3 в редакции приказа Генерального прокурора РК от 12.09.2011 № 85 (вводится в действие с 01.01.2012).

      4. За полноту и достоверность представляемых сведений несут ответственность исполнители и руководители соответствующих органов.

      5. При составлении сведений необходимо соблюдать логические соотношения.

2. Сроки предоставления сведений

      6. Сведения составляются ежеквартально с нарастающим итогом территориальными органами уголовного преследования (районными, городскими, областными и приравненными к ним) к 10 числу месяца, следующего за отчетным периодом.

      Областными и приравненными к ним органами уголовного преследования представляются в центральный аппарат органов КНБ, АБЭКП, МВД, МО, МЧС и КТК МФ к 12 числу, следующего за отчетным периодом.

      Сноска. Пункт 6 с изменениями, внесенными приказом Генерального прокурора РК от 12.09.2011 № 85 (вводится в действие с 01.01.2012).

      7. Центральные аппараты органов уголовного преследования составляют сводные сведения по республике и в случае необходимости по запросу направляют в Комитет по правовой статистике и специальным учетам.

3. Порядок составления сведений

      8. Сведения составляются работником внутриведомственной комиссии на основании информации, полученной в ходе осуществления комплекса контрольных и надзорных мер за соблюдением учетно-регистрационной дисциплины.

      9. Сведения территориальных органов состоят из одной строки - "всего" (Таблица А приложения N 1).

      В сведениях центральных аппаратов органов уголовного преследования в строках 1-19 отражаются данные по областям, регионам; в строке 20 - данные по военным органам; в строке 21 - данные по центральному аппарату органа, 22 строка - итоговая (состоит из суммы строк 1-21) (Таблица Б приложения N 1).

      10. В графе 1 отражается количество проверок соблюдения законности при приеме, регистрации, учете и рассмотрении заявлений и сообщений, жалоб и иной информации о преступлениях, происшествиях, проведенных центральными аппаратами органов и их территориальными подразделениями (областными, районными (городскими) и приравненными к ним органами).

      Данные включаются после завершения проверки и составления справки об ее результатах. Графа содержит сведения о проведенных проверках, независимо от того выявлены ли или нет в ходе проверки нарушения. Число проверок учитывается по количеству проверенных органов.

      11. В графе 2 (из графы 1) отражается количество проверок, проведенных работниками центральных аппаратов органов, как в самих центральных аппаратах, так и территориальных органах. Проверка в территориальных органах может осуществляться без выезда по материалам, сверкам и так далее. В то же время, проверка учитывается только при составлении справки.

      В графе 3 из графы 2 выделяются проверки, проведенные внутриведомственными комиссиями по контролю за УРД центральных аппаратов органов.

      12. В графе 4 (из графы 1) отражается количество проверок, проведенных работниками территориальных органов областного, районного (городского) уровня и приравненных к ним.

      В графе 5 из графы 4 выделяются проверки, проведенные внутриведомственными комиссиями по контролю за УРД территориальных органов.

      13. В графе 6 отражается общее количество нарушений порядка приема, регистрации, учета и рассмотрения заявлений и сообщений, жалоб и иной информации о преступлениях, происшествиях, выявленных в ходе проверок или сверок, осуществления органами контрольной внутриведомственной деятельности иным способом.

      Нарушения учетно-регистрационной дисциплины учитываются по каждому факту.

      14. В графе 7 отражается количество нарушений, выявленных сотрудниками центральных аппаратов органов. Данное количество нарушений вытекает из графы 6. Из них в графе 8 отражается количество нарушений, выявленных центральными внутриведомственными комиссиями.

      В графе 9 учитываются нарушения, выявленные территориальными органами, из них в графе 10 ведомственными комиссиями территориальных органов.

      15. В графе 11 отражается количество незарегистрированных заявлений, сообщений и иной информации о преступлениях, происшествиях в Книге учета заявлений, сообщений и иной информации о преступлениях, происшествиях (далее - КУЗИ).

      К незарегистрированным заявлениям о преступлениях, учитываемых в графе 11, относятся заявления, сообщения и иные информации, формально содержащие признаки преступления, оставшиеся без регистрации в КУЗИ и принятого процессуального решения.

      Заявления и сообщения, по которым процессуальные решения приняты без соответствующей регистрации в КУЗИ, учитываются только в графе 6.

      В графах 12-15 учитываются незарегистрированные в КУЗИ заявления, сообщения и иные информации о преступлениях, происшествиях, вытекающие из графы 11, в зависимости от подразделения, которое их выявило.

      Сноска. Пункт 15 в редакции приказа Генерального прокурора РК от 12.09.2011 № 85 (вводится в действие с 01.01.2012).

      16. В графе 16 отражается количество поставленных на учет преступлений, ранее не зарегистрированных, которые выявлены ведомственным путем в ходе проверок или сверок.

      Основаниями для учета укрытых преступлений являются карточки формы 1.0. и копии постановлений о возбуждении уголовного дела.

      В графах 17-20 укрытые от учета преступления учитываются в зависимости от подразделения, их выявившего.

      17. В графах 21 и 22 отражаются решения "о направлении в суд" и "прекращено по реабилитирующим основаниям" уголовных дел, возбужденных по выявленным ведомственным путем и поставленным на учет укрытым преступлениям.

      18. В графе 23 отражается количество отмененных прокурорами постановлений об отказе в возбуждении уголовного дела с возбуждением уголовного дела по ведомственной инициативе. Из этого количества выделяются в графе 24 - "по инициативе центрального аппарата" органа и графе 25 - "по инициативе территориального органа".

      19. В графах 26-33 отражается информация о лицах, привлеченных к ответственности за нарушения при приеме, регистрации, учете и рассмотрении заявлений, сообщений, жалоб и иной информации о преступлениях, происшествиях.

      В графе 26 учитывается общее количество сотрудников органов, наказанных в дисциплинарном порядке. В случае привлечения к дисциплинарной ответственности сотрудников центрального аппарата за нарушения территориальных органов, данное количество наказанных указывается по центральному аппарату органа.

      20. Из числа привлеченных к дисциплинарной ответственности (из графы 26) в графе 27 отражаются наказанные "по результатам прокурорского надзора" (по итогам проверок, сверок, осуществления надзорной деятельности органами прокуратуры); в графе 28 - "по результатам ведомственного контроля со стороны центрального аппарата" и в графе 29 - "по результатам ведомственного контроля со стороны территориальных органов".

      21. Также, в графе 30 из графы 26 выделяются привлеченные к дисциплинарной ответственности руководители органов, к ним относятся начальники, заместители начальников центральных аппаратов органов, их структурных и территориальных подразделений.

      В графе 31 (из графы 26) учитывается количество привлеченных к дисциплинарной ответственности членов внутриведомственных комиссий (включая секретарей комиссий) за недостаточный контроль за учетно-регистрационной дисциплиной.

      22. В графе 32 (из графы 26) выделяется количество лиц, освобожденных от занимаемой должности и уволенных из органов за нарушения учетно-регистрационной дисциплины.

      23. В графе 33 отражается количество сотрудников, привлеченных к уголовной ответственности за укрытие от учета преступлений, фальсификацию документации и иные деяния, предусмотренные Уголовным Кодексом Республики Казахстан, в сфере учетно-регистрационной дисциплины.