Атаулы әлеуметтік көмек көрсетуді, 18 жасқа дейінгі балаларға мемлекеттік жәрдемақы тағайындауды сұраған азаматтардың (отбасылардың) материалдық жағдайын зерттеу жөніндегі учаскелік комиссиялардың ережесін бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2006 жылғы 19 сәуірдегі N А-4/134 қаулысы. Ақмола облысының әділет департаментінде 2006 жылғы 11 мамырда N 3188 тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2009 жылғы 17 сәуірдегі № А-5/184 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 17.04.2009 № А-5/184 (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      " Балалы отбасыларға берілетін мемлекеттік жәрдемақылар туралы", " Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" Қазақстан Республикасының Заңдарына сәйкес Ақмола облысының әкімдігі  ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Атаулы әлеуметтік көмек көрсетуді, 18 жасқа дейінгі балаларға мемлекеттік жәрдемақы тағайындауды сұраған азаматтардың (отбасылардың) материалдық  жағдайын зерттеу жөніндегі учаскелік комиссиялар (бұдан әрі - комиссия) туралы Ереже бекітілсін (1-қосымша).
      2. Комиссиялардың атаулы әлеуметтік көмек көрсету туралы және отбасыларға мемлекеттік жәрдемақыларды тағайындау туралы қорытындысының нұсқасы бекітілсін (2, 3-қосымшалар).
      3. Атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау немесе тағайындамау туралы уәкілетті орган шешімінің нұсқасы  бекітілсін (4,5-қосымшалар).
      4. Ақмола облысы әкімдігінің "Әлеуметтік көмек  көрсету бойынша ведомствоаралық учаскелік комиссиялар туралы ережені бекіту туралы" 2006 жылғы 3 наурыздағы № А-2/84 қаулысының күші жойылсын.
      5. Осы аталған қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ғ. Бекмағамбетовке жүктелсін.
      6. Осы қаулы Ақмола облысының әділет департаментінде тіркелген сәттен бастап күшіне енеді  және 2006 жылғы 1 қаңтардан бастап туындаған құқықтық қатынастарға қатысты деп саналады.

       Облыс әкімі

БЕКІТІЛГЕН               
Ақмола облысы әкімдігінің       
19/04/2006 ж.№N a-4/134 қаулысымен  

Атаулы әлеуметтік көмек көрсетуді, 18 жасқа дейінгі
балаларға мемлекеттік жәрдемақы тағайындауды сұраған
азаматтардың (отбасылардың) материалдық жағдайын зерттеу
жөніндегі учаскелік комиссиялардың ережесі 1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті, он сегіз жасқа дейінгі балаларға тағайындалатын және төленетін мемлекеттік жәрдемақыны беруді сұраған азаматтардың (отбасыларының) материалдық жағдайын зерттеу жөніндегі
учаскелік комиссия (бұдан әрі-комиссия) тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында тұрақты жұмыс істейтін алқалы орган болып табылады.
      2. Комиссия өз жұмысында Қазақстан Республикасының  Конституциясын, Қазақстан Республикасы Президентінің және Үкіметінің актілерін, Қазақстан Республикасының " Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" 2001 жылғы 17 шілдедегі № 246, " Балалы отбасыларына берілетін  жәрдемақылар туралы" 2005 жылғы 28 маусымдағы N№63 заңдарын, Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" Заңын іске асыру шаралары туралы" 2001 жылғы 24 желтоқсандағы  № 1685 , "Қазақстан Республикасының "Балалы отбасыларына берілетін мемлекеттік жәрдемақылар туралы" Заңын іске асырудың кейбір шаралары туралы» 2005 жылғы 2 қарашадағы  N 1092 қаулыларын, осы Ережені басшылыққа алады және өз жұмысын ашықтық, жариялылық  және алқалық негізде құрады. 
      3. Комиссия тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік  әкімінің шешімімен құрылады. Ол комиссияның төрағасы, хатшысы және мүшелерінен құралады. Комиссияның құрамына жергілікті өкілетті басқарма органдарының, жергілікті өзін-өзі басқару органдарының, қоғамдық бірлестіктердің өкілдері, меншіктік кооперативтік жайлардың (пәтер) иелері, поселкенің, ауылдың (селоның) тұрғындары, ұйымдардың және уәкілетті білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау, құқық қорғау органдарының қызметкерлері кіреді.
      4. Комиссия өз жұмысын қоғамдық бастама негізінде  жүзеге асырады.

2. Комиссияның міндеттері мен қызметтері

     5. Комиссияның негізгі міндеттері мен қызметтері  мыналар:
      1) Уәкілетті органдарға әлеуметтік көмек  көрсетуге оның атаулылығын арттыруға және қаржының көмекке мұқтаж отбасыларына жіберілуіне жәрдемдесу.
      2) Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті (бұдан әрі - әлеуметтік көмек) және (немесе) он сегіз жасқа  дейінгі балаларға тағайындалатын және төленетін мемлекеттік жәрдемақыны (бұдан әрі - балаларға берілетін жәрдемақы) беруді сұраған азаматтардың (отбасыларының)  материалдық жағдайын зерттеу.
      3) Азаматтарды зерттеу жұмысын жетілдіре түсу бойынша ұсыныстар дайындау.

3. Комиссияның құқықтары

      6. Тиісті мемлекеттік органдардан зерттеуді  жүргізуге қажет мәліметтерді сұрату.
      7. Комиссияның отырыстарында комиссияның жұмысына қатысты мәселелер бойынша комиссия мүшелерін, мемлекеттік органдардың лауазымды қызметкерлерін   (жауапты өкілдерін) басқа да ұйымдарды тыңдау.
      8. Белгіленген тәртіпте комиссия құрамын өзгерту  туралы ұсыныстар енгізу.
      9. Комиссияның жұмысына қатысты мәселелерді шешу  бойынша комиссияның құрамына кірмеген мемлекеттік органдардың өкілдерін, басқа да ұйымдарды тарту.

4. Комиссияның міндеттері мен жауапкершілігі

      10. Комиссия міндетті:
      1) атаулы әлеуметтік көмекті, 18 жасқа дейінгі  балаларға жәрдемақы берудің қажеттілігі туралы қорытынды  шығаруға;
      2) атаулы әлеуметтік көмекті алуға үміткер азаматтардың (отбасыларының) материалдық жағдайын  олардың тұрғылықты жеріне шығып зерттеу;
      3) Даулы жағдайлар туындаған кезде (отбасы  құрамының, материалдық жағдайының өзгеруі, жасырын табыстарының болуы, әлеуметтік көмекті нысанасыз қолдану және т.б.) бес күннің ішінде жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің және (немесе) тиісті  әкімшілік-аумақтық бірлік әкімінің тапсырмасы бойынша (істе құжаттар толық болған жағдайда) әлеуметтік көмекті, балалар жәрдемақысын беруді сұраған  азаматтардың (отбасылардың) материалдық жағдайын қосымша  зерттеуді жүргізеді және қорытынды дайындап, оны  жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөліміне  және (немесе) тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің  әкіміне тапсырады. 18 жасқа дейінгі балаларға жәрдемақы  берген кезде зерттеу актісі қажет болған жағдайда ғана жасалады. Зерттеу барысында комиссия мүшелері өтініш берушінің көмек сұрауының себептерін анықтайды. Мұнда  келесі жағдайларға көңіл бөлінеді: отбасының құрамы және  саны; отбасының жұмыс істейтін мүшелерінің саны; еңбекке жарамды жастағы жұмыс істемейтін мүшелерінің саны - олардың жұмыспен қамтылмау себебі; отбасында еңбекке жарамды, бала күтумен айналысып отырған мүшесінің бар  екендігі; отбасында кәмелетке толмаған балалардың және  күтімге мұқтаж адамдардың бар екендігі (мүгедектер, қарт  адамдар, аурулар); тұрғын жайдың бар екендігі, саны (пәтер, жер үй); пайдалануға жарамды автокөліктің бар не жоқ екендігі.
      4) Өтініш берушінің және оның отбасының  материалдық жағдайын зерттеу комиссиямен азаматтардың  жеке өміріне деген құрметті сақтай отырып, олардың  абыройын кемсітпейтіндей жағдайда жүргізілуі тиіс.
      5) Өтініш берушінің және оның отбасының  материалдық жағдайын зерттеу отбасының ересек мүшелерінің біреуінің қатысуымен қолданыстағы заңнамада  бекітілген мерзімде жүргізіледі.
      6) Өтініш беруші өзінің материалдық жағдайын  зерттеуді жүргізуден бас тартқан болса, акт жасалады  және азаматтың әлеуметтік көмек және балалар  жәрдемақысын алу құқығынан айырылғаны туралы қорытынды  шығарылады. Бұл туралы уәкілетті органды және тиісті  әкімшілік-аумақтық округтің әкімін хабардар етеді.
      11. Учаскелік комиссияның мүшелері тиісті әкімшілік-аумақтық округтің әкіміне және (немесе)  уәкілетті органға тапсырған зерттеу актісінде және қорытындыда жазылған ақпараттың нақты және шындыққа сәйкестігі үшін жауапты. Зерттеу барысында алынған  ақпараттың  құпиялылығын қатаң сақтай отырып қолданатындығына кепілдік береді.

5. Комиссияның қызметін ұйымдастыру

      12. Комиссияны тиісті әкімшілік-аумақтық округтің  әкімімен тағайындалған төраға басқарады.
      13. Комиссия отырысының күн тәртібі бойынша  ұсыныстарды, қажет құжаттарды, материалдарды және  комиссия отырысы өткізілген соң отырыстың хаттамасын   комиссияның хатшысы ресімдейді.
      14. Комиссияның отырыстары қажеттілігіне қарай өткізіліп отырады, ол туралы өтініш берушілерді алдын ала хабардар етеді.
      15. Отырыстың күн тәртібі, оның өткізілетін жері мен уақыты комиссия төрағасымен комиссияның басқа  мүшелерімен келісе отырып анықталады және нақтыланады.
      16. Комиссияның шешімдері оның отырысына  құрамының төрттен үші қатысқан кезде ғана заңды деп саналады.
      17. Комиссия шешімдері ашық дауыс беру арқылы қабылданады және ол үшін комиссия мүшелерінің көпшілігі дауыс берген болса, қабылданды деп саналады. Егер екі жақтың дауысы тең болса, комиссия төрағасының дауысы шешуші болып танылады.
      18. Комиссия шешімдері қорытынды түрінде ресімделеді және тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің әкіміне немесе уәкілетті органға тапсырылады. Әлеуметтік көмекті тағайындау мәселесін шешуде дау, жанжал туындаған жағдайда тағайындау мәселесін шешу уәкілденген органмен бірлескен отырыстарда қаралады.
      19. Комиссияның қорытындысы бойынша өтініш беруші уәкілетті органға немесе сотқа шағымдануы мүмкін.

6. Комиссия қызметінің тоқтатылуы

      20. Комиссияның қызметі Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңдарына сәйкес тоқтатылады.

2 қосымша          
Ақмола облысы әкімінің  
19/04/200_ ж. N a-4/134  
қаулысына         

_______ ж. № _____    ҚОРЫТЫНДЫ

_________________ қаласының (поселкесінің) учаскелік комиссиясының
Қазақстан Республикасының  "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек
туралы" Заңының негізінде атаулы әлеуметтік көмек көрсету туралы
___________________________________________________________________
                         (аты-жөні, тегі)
___________________________________________________________________
                        (отбасының құрамы)
___________________________________________________________________
   (балалар туралы  мәліметтер,саны 7 дейін,18 дейін, 18 асқан)
___________________________________________________________________
  (балалардың оқуы, толық мемлекет қамқорлығындағы оқушылардың
   саны, ЖОО оқитындардың соның ішінде  коммерциялық топтарда
                           оқитындардың саны)
___________________________________________________________________
             (отбасы мүшелерінің жұмыспен қамтылуы
                /немен айналысатыны көрсетіледі/)

      Учаскелік комиссия, мына жұмыстарды жүргізіп:
(керегін белгілеу)
      - отбасының құжаттарын қарап;
      - отбасының материалдық жағдайын зерттеп;
      - ұсынылған құжаттарды іріктеп, қайта қарап
___________________________________________________________________
                (нақты қандай екенін көрсету қажет)

       ШЕШТІ:
      1. Отбасы мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаж, себебі
(толық негіздеме)
___________________________________________________________________
                  (комиссия мүшелерінің пікірлері)
___________________________________________________________________
      2. Отбасы мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаж емес,
себебі (толық негіздеме)
___________________________________________________________________
                (комиссия мүшелерінің пікірлері)

Комиссия төрағасы  ___________  ___________________________________
Комиссия мүшелері  ___________  ___________________________________
                     (қолы)                   (аты-жөні)
                   ___________  ___________________________________
                   ___________  ___________________________________

3 қосымша            
Ақмола облысы әкімінің     
19/04/200_ ж. N a-4/134   
қаулысына          

_______ ж. №N _____ ҚОРЫТЫНДЫ

________________ қаласының (поселкесінің) учаскелік комиссиясының
Қазақстан Республикасының  "Балалы отбасыларына берілетін
жәрдемақылар туралы" Заңының негізінде атаулы әлеуметтік көмекті
тағайындау туралы _________________________________________________
                                (аты-жөні, тегі)
___________________________________________________________________
                      (отбасының құрамы)
___________________________________________________________________
    (балалар туралы мәліметтер,саны 3 дейін,18 дейін, 18 асқан)
___________________________________________________________________
    (балалардың оқуы, толық мемлекет қамқорлығындағы оқушылардың
     саны, ЖОО оқитындардың соның ішінде коммерциялық топтарда
                        оқитындардың саны)
___________________________________________________________________
            (отбасы мүшелерінің жұмыспен қамтылуы
               /немен айналысатыны көрсетіледі/)

      Учаскелік комиссия, мына жұмыстарды жүргізіп:
(керегін белгілеу)
      - отбасының құжаттарын қарап;
      - отбасының материалдық жағдайын зерттеп;
      - ұсынылған құжаттарды іріктеп, қайта қарап
___________________________________________________________________
                 (нақты қандай екенін көрсету қажет)

       ШЕШТІ:
      1. Отбасы балалы отбасыларына берілетін жәрдемақыға мұқтаж,
себебі (толық негіздеме)
______________________________________________________
      (комиссия мүшелерінің пікірлері)

______________________________________________________
      2. Отбасы балалы отбасыларына берілетін жәрдемақыға мұқтаж
емес, себебі (толық негіздеме)
______________________________________________________
      (комиссия мүшелерінің пікірлері)

Комиссия төрағасы  ___________  ___________________________________
Комиссия мүшелері  ___________  ___________________________________
                     (қолы)                   (аты-жөні)
                   ___________  ___________________________________
                   ___________  ___________________________________
Күні  _____________

4 қосымша           
Ақмола облысы әкімінің    
19/04/200  ж. N a-4/134   
қаулысына          

Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау бойынша
________ ж. № _____   ШЕШІМ

Отбасының тіркеу N№_________   Өтініш Күні, N _________
Аты-жөні,тегі _________________________________________
Туған күні: _______________ӘЖК:_______________ СТН ____
Тұрғылықты жері (нақты):_______________________________
Отбасындағы адамдар саны:_______________
Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі N№246 II Заңының 2,7 баптарына сәйкес мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек отбасының  ______ мүшесіне   тағайындалсын.  Төленетін атаулы әлеуметтік көмектің  мөлшері: _________ бастап _______дейін___________сомада.

Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау үшін есептеу

Отбасының 200 _____ ж. _____ тоқсанындағы кірісі:
Еңбекақы _____________________________________________
Зейнетақы ____________________________________________
Әлеуметтік жәрдемақы__________________________________
Арнайы мемл.жәрдемақы_________________________________
Алименттер____________________________________________
Кәсіпкерлік қызмет ___________________________________
Қосалқы шаруашылық ___________________________________
Кірістің басқа түрлері _______________________________
Отбасының _____ тоқсанындағы жиынтық кірісі___________
Отбасының айлық орташа табысы_________________________
Кірісті есептегенде есептелді, __________адамға_______
Бір айдағы жан басына шаққандағы табыс________________
Кедейшілік шегі ______________________________________
Кедейшілік шегі мен жан басына шаққандағы кірістің айырмасы _____________________________________________

АӘК ай сайын тағайындау:
      1. __________________________
      2. __________________________
      3. __________________________

АӘК мөлшері,отбасына ______________________________
Қанша адамға тағайындалған ________________________
Уәкілденген органның басшысы __________________
Маман                        __________________ 

5 қосымша          
Ақмола облысы әкімінің   
19/04/200  ж. N a-4/134  
қаулысына         

Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындамау бойынша
________ ж. N№ _____ ШЕШІМ

Отбасының тіркеу N№_________   Өтініш Күні,№ _________
Аты-жөні,тегі_________________________________________
Туған күні: _______________ӘЖК:_______________СТН ____
Тұрғылықты жері (нақты):______________________________
Отбасындағы адамдар саны:_______________
Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі N№246
II  Заңының 2,  7 баптарына сәйкес мемлекеттік атаулы
әлеуметтік көмек  тағайындалмасын .
Себебі:_______________________________________________
______________________________________________________

Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау
үшін есептеу

Отбасының 200 _____ ж.  _____  тоқсанындағы кірісі:
Еңбекақы _____________________________________________
Зейнетақы ____________________________________________
Әлеуметтік жәрдемақы__________________________________
Арнайы мемл.жәрдемақы_________________________________
Алименттер        ____________________________________
Кәсіпкерлік қызмет ___________________________________
Қосалқы шаруашылық ___________________________________
Кірістің басқа түрлері _______________________________
Отбасының _____ тоқсанындағы жиынтық кірісі___________
Отбасының айлық орташа табысы ________________________
Кірісті есептегенде есептелді, __________адамға_______
Бір айдағы жан басына шаққандағы табыс _______________
Кедейшілік шегі ______________________________________
Кедейшілік шегі мен жан басына шаққандағы кірістің айырмасы _____________________________________________ 

АӘК ай сайын тағайындау:
      1. ________________________________
      2. ________________________________
      3. ________________________________
АӘК мөлшері,отбасына _____________________________
Қанша адамға тағайындалған _______________________ 

Уәкілденген органның басшысы  ___________________
Маман                        _________________

Об утверждении Положения об участковых комиссиях для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за оказанием адресной социальной помощи, назначением государственных пособий детям до 18 лет

Постановление Акимата Акмолинской области от 19 апреля 2006 года N А-4/134. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 11 мая 2006 года N 3188. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 17 апреля 2009 года № А-5/184

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 17.04.2009 № А-5/184 (вводится в действие со дня подписания).

      В соответствии с Законами Республики Казахстан " О государственных пособиях семьям, имеющим детей", " О государственной адресной социальной помощи" акимат Акмолинской области  ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить Положение об участковых комиссиях для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за оказанием адресной социальной помощи, назначением государственных пособий детям до 18 лет (далее - комиссия) (приложение 1).
      2. Утвердить формы заключения комиссии об оказании адресной социальной помощи и назначении  государственных пособий семьям, имеющим детей (приложения 2,3).
      3. Утвердить формы решения уполномоченного органа об оказании и отказе в оказании адресной социальной  помощи (приложения 4,5).
      4. Отменить постановление акимата Акмолинской области "Об утверждении Положения о межведомственных участковых комиссиях по оказанию социальной помощи" от 3 марта 2006 года N А-2/84.
      5. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима области Бекмагамбетова Г.М.
      6. Настоящее постановление вступает в силу с момента регистрации в департаменте юстиции Акмолинской области и распространяется на правоотношения, возникшие с 1 января 2006 года.

       Аким области

УТВЕРЖДЕНО
постановлением акимата
Акмолинской области
от 19.04.2006 года N a-4/134

Положение
об участковых комиссиях для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за оказанием адресной социальной помощи, назначением государственных пособий детям до 18 лет 1. Общие положения

      1. Участковая комиссия по проведению обследования материального положения семей, обратившихся за получением государственной адресной социальной помощи и государственного пособия, назначаемого и выплачиваемого на детей до восемнадцати лет (далее комиссия) является постоянно действующим коллегиальным органом на территории соответствующих административно-территориальных единиц.
      2. Комиссия в своей деятельности руководствуется  Конституцией Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, Законами Республики Казахстан от 17 июля 2001 года N 246 " О государственной адресной социальной помощи", от 28 июня 2005 года N 63 " О государственных пособиях семьям, имеющим детей", постановлениями Правительства Республики Казахстан от 24 декабря 2001 года N 1685 " О мерах   по реализации Закона Республики Казахстан "О государственной адресной социальной помощи", от 2 ноября 2005 года N 1092 " О некоторых мерах по реализации Закона Республики Казахстан "О государственных пособиях семьям, имеющим детей", настоящим Положением и строит свою работу на основе открытости, гласности и коллегиальности.
      3. Комиссия образуется решением акима соответствующей административно-территориальной единицы в составе председателя, секретаря и членов комиссии. В состав комиссий включаются представители местного государственного управления, общественных объединений, кооперативов собственников помещений (квартир), населения, организаций и уполномоченных органов образования, здравоохранения, социальной защиты, работников правоохранительных органов.
      4. Комиссия осуществляет свою деятельность на общественных началах.

2.Задачи и функции Комиссии

      5. Основными задачами и функциями Комиссии являются:
      1) Содействие уполномоченным органам в деятельности
по оказанию социальной помощи, повышения ее адресности и направления средств нуждающимся семьям.
      2) проведение обследования материального положения семей, обратившихся за получением государственной адресной социальной помощи (далее - социальная помощь) и (или) государственного пособия, назначаемого и выплачиваемого на детей до восемнадцати лет (далее - пособия на детей).
      3) Подготовка предложений по совершенствованию обследования граждан.

3. Права Комиссии

      6. Запрашивать в соответствующих государственных органах сведения, необходимые для проведения обследования.
      7. Заслушивать на заседаниях комиссии членов комиссии, должностных лиц (ответственных представителей) государственных органов и иных организаций по вопросам, относящимся к ведению комиссии.
      8. В установленном порядке вносить предложения об изменении состава комиссии.
      9. Привлекать представителей государственных органов и иных организаций, не вошедших в состав комиссии, по решению вопросов, относящихся к ведению комиссии.

4. Обязанности и ответственность комиссии

      10. Комиссия обязана:
      1) составлять заключения о необходимости предоставления адресной социальной помощи, детских пособий до 18 лет.
      2) производить обследование материального положения лиц (семей), претендующих на получение социальной помощи с выездом на место их проживания,
      3) при возникновении спорных ситуаций (изменение состава семьи, материального положения, наличие скрытых доходов, при нецелевом использовании социальной помощи и др.) в пятидневный срок по поручению отдела занятости и социальных программ и (или) акима соответствующей административно-территориальной единицы (при наличии в деле полного пакета документов) проводят дополнительное обследование материального положения лиц (семей), обратившихся за получением социальной помощи, пособий на детей и готовить заключения, которые представляют в отдел занятости и социальных программ и (или) акиму соответствующей административно-территориальной единицы. При назначении пособия на детей до 18 лет акт обследования производится по мере необходимости.
      В ходе обследования члены комиссии выясняют обстоятельства, в связи с которыми заявитель обратился за помощью. При этом обращается внимание на следующее: состав и численность семьи; число работающих членов семьи; число не работающих членов семьи в трудоспособном возрасте - причину их незанятости; наличие в семье лиц трудоспособного возраста, занятых уходом за детьми; наличие в семье несовершеннолетних детей и лиц, нуждающихся в уходе (инвалидов, престарелых, больных); наличие количества единиц жилища (квартиры, дома); наличие или отсутствие автотранспорта, пригодного к эксплуатации.
      4) Обследование материального положения заявителя и его семьи должно проводится комиссией при соблюдении уважения к частной жизни граждан, в обстановке, исключающей действия, унижающие их достоинство,
      5) Обследование материального положения заявителя и его семьи проводить в присутствии одного из взрослых членов семьи в сроки, установленные действующим законодательством.
      6) в случае отказа заявителя на проведение обследования его материального положения, составить акт и вынести заключение, согласно которому гражданин теряет право на получение социальной помощи и пособия на детей и поставить в известность об этом уполномоченный орган и акима соответствующего административно-территориального округа.
      11. Члены участковой комиссии несут ответственность за достоверность и точность информации, изложенной в акте обследования и заключении, представленным акиму соответствующего административно - территориального округа и (или) уполномоченному органу, гарантирует строгое конфиденциальное использование информации, полученной в ходе обследования.

5.Организация деятельности комиссии

      12. Комиссию возглавляет председатель, который назначается акимом соответствующего административно - территориального округа.
      13. Подготовку предложений по повестке дня заседания комиссии, необходимых документов, материалов и оформление протокола заседания комиссии после его проведения осуществляет секретарь комиссии.
      14. Заседания комиссии проводятся по мере необходимости, о чем заблаговременно извещает заявителей.
      15. Повестка дня заседания, а также место и время их проведения определяются и уточняются председателем комиссии по согласованию с членами комиссии.
      16. Решения комиссии считается правомочным, если на заседании присутствует не менее трех четвертей от ее состава.
      17. Решения комиссии принимаются открытым голосованием и считаются принятыми, если за них подано большинство голосов от общего количества членов комиссии. В случае равенства голосов голос председателя комиссии считается решающим.
      18. Решения комиссии оформляются в виде заключения и представляются акиму соответствующей административно-территориальной единицы или уполномоченному органу. В случае возникновения конфликтных, спорных ситуаций решение вопроса о назначении социальной помощи рассматривается на совместных заседаниях с уполномоченным органом.
      19. Заключение комиссии может быть обжаловано заявителем в уполномоченном органе либо в суде

6. Прекращение деятельности комиссии

      20. Деятельность комиссии прекращается в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

Приложение 2
к постановлению акимата
Акмолинской области
от 19.04.2006 года N a-4/134

ЗАКЛЮЧЕНИЕ N    от ____  _________200__г.

участковой комиссии города (поселка) _________________
об оказании адресной социальной помощи на основании закона Республики Казахстан "О государственной адресной социальной помощи"
______________________________________________________ 
      (Фамилия, имя, отчество заявителя)
______________________________________________________
      (состав семьи)
______________________________________________________ 
      (сведения о детях, количество до 7 лет, до 18 лет, старше 18 лет)
______________________________________________________ 
      (учеба детей, количество учащихся на полном гособеспечении; количество обучающихся в Вузах, в том числе в коммерческих группах)
______________________________________________________
      (занятость членов семьи (указать род занятий)
______________________________________________________
      (наличие подсобного хозяйства: автотранспорт, приусадебный участок, скот, птица, прочие)
      Участковая комиссия, проделав следующую работу: (отметить нужное)
      - рассмотрев документы семьи;
      - проведя обследование материального положения семьи;
      - выборочно перепроверив представленные документы.
_______________________________________________________
      (указать, какие именно)

Решила:
      1.Семья нуждается в оказании государственной адресной социальной помощи (полное обоснование) _______________________________________________________
      (мнение членов комиссии)
_______________________________________________________
      2.Семья не нуждается в оказании государственной адресной социальной помощи, так как (полное обоснование)  _______________________________________________________
      (мнение членов комиссии)
Председатель комиссии: _______   ______________________
Члены комиссии: ______________   ______________________
                  (подпись)              (ФИО)
                ______________   ______________________
                ______________   ______________________
                ______________   ______________________

Приложение 3
к постановлению акимата
Акмолинской области
от 19/04/2006 года N a-4/134

ЗАКЛЮЧЕНИЕ N   от _________200__г.

участковой комиссии города (поселка)____________________
о назначении пособия, семьям имеющим детей на основании закона Республики Казахстан "О государственных пособиях семьям, имеющим детей" семье
________________________________________________________
      (Фамилия, имя, отчество заявителя)
________________________________________________________
      (состав семьи)
________________________________________________________
      (сведения о детях, количество до 3 лет, до 18 лет, старше 18 лет)
________________________________________________________ 
      (учеба детей, количество учащихся на полном гособеспечении; количество обучающихся в Вузах, в том числе в коммерческих группах)
________________________________________________________
      (занятость членов семьи (указать род занятий)
________________________________________________________
      (наличие подсобного хозяйства: автотранспорт, приусадебный участок, скот, птица, прочие)
      Участковая комиссия, проделав следующую работу: (отметить нужное)
      - рассмотрев документы семьи;
      - проведя обследование материального положения семьи;
      - выборочно перепроверив представленные документы.
________________________________________________________
      (указать, какие именно)
________________________________________________________
      Решила:
      1.Семья нуждается в оказании государственного пособия семьям, имеющим детей, так как (полное обоснование) ________________________________________________________
      (мнение членов комиссии)
________________________________________________________
      2.Семья не нуждается в оказании государственного пособия семьям, имеющим детей, так как (полное обоснование)  ________________________________________________________

      (мнение членов комиссии)

Председатель комиссии: ____________ ____________________
Члены комиссии:        ____________ ____________________
                         (подпись)          (ФИО)

                       ____________ ____________________
                       ____________ ____________________
                       ____________ ____________________
Дата ______________

Приложение 4
к постановлению акимата
Акмолинской области
от 19/04/2006 года N a-4/134

Решение
по назначению государственной
адресной социальной помощи
N _______ от _________ 200_г.

Рег. N семьи:__________  Заявление Дата/Номер:_________
Ф.И.О._____________________________________________
Дата рождения:_________СИК:________________РНН:________
Адрес места проживания (фактический):__________________
Кол-во человека в семье:_________
В соответствии со статьями 2,7 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года N 246 II
Назначить Государственную адресную социальную помощь на семью на____чел.
Размер адресной социальной помощи к выплате:
с________по____________________________________________
В сумме:_______________________________________________

Расчет для назначения государственной адресной социальной помощи

Доходы семьи за квартал 200_г.:
Заработная плата   ____________________________________
Пенсия             ____________________________________
Социальное пособие ____________________________________
Спец. госпособие   ____________________________________
Алименты           ____________________________________
Предприн. деятельность _________________________________
Подсобное хозяйство   _________________________________
Иные виды доходов     _________________________________
Совокупный доход семьи за квартал 200_г._______________
Среднемесячный доход семьи:             _______________
Учтено в расчете дохода, человек:       _______________
Среднедушевой доход на месяц:           _______________
Черта бедности:                         _______________
Разница между чертой бедности и среднедушевым доходом _______________________________________________________
       Назначение АСП по месяцам:
      1.                        ____________________
      2.                        ____________________
      3.                        ____________________
Размер АСП на семью:            ____________________
Назначено на количество человек:____________________
Руководитель уполномоченного органа__________________________________________
Специалист ________________________________________

Приложение 5
к постановлению акимата
Акмолинской области
от 19/04/2006 года N a-4/134

Решение
об отказе в назначении государственной адресной социальной помощи
      N ______ от _________________ 200_г.

Рег. N семьи:____________ Заявление Дата/Номер__________ Ф.И.О.__________________________________________________
Дата рождения:_________СИК:________________РНН:_________
Адрес места проживания (фактический):___________________
Кол-во человека в семье:__________
В соответствии со статьями 2,7 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года N 246 II
Отказать в назначении Государственной адресной социальной помощи

Причина:________________________________________________ ________________________________________________________
Расчет для назначения государственной адресной социальной помощи
Доходы семьи за квартал 200_г.:
Заработная плата   _____________________________________
Пенсия             _____________________________________
Социальное пособие _____________________________________
Спец. госпособие   _____________________________________
Алименты           _____________________________________
Предприн. деятельность __________________________________
Подсобное хозяйство   __________________________________
Иные виды доходов     __________________________________
Совокупный доход семьи за квартал 200_г.________________
Среднемесячный доход семьи:             ________________
Учтено в расчете дохода, человек:       ________________
Среднедушевой доход на месяц:           ________________
Черта бедности:                         ________________
Разница между чертой бедности и среднедушевым доходом_________________________________________________
Назначение АСП по месяцам:
      1. ____________________
      2. ____________________
      3. ____________________

Размер АСП на семью:             ____________________
Назначено на количество человек: ____________________
Руководитель уполномоченного органа _________________
Специалист                          _________________