Қарағанды облысының мемлекеттік коммуналдық меншік объектілерін сенiм білдірілген басқаруға беру жөніндегі Нұсқаулықты бекіту туралы

Қарағанды облысының әкімдігінің 2006 жылғы 20 қарашадағы N 25/02 қаулысы. Қарағанды облысының әділет Департаментінде 2006 жылғы 5 желтоқсанда N 1821 тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы әкімдігінің 2011 жылғы 29 қарашадағы N 43/09 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы әкімдігінің 2011.11.29 N 43/09 (бірінші ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

    "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына , "Жекешелендіру туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 23 желтоқсандағы Заңына , "Коммуналдық меншік объектілерін жекешелендіру мәселелері" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 21 қыркүйектегі N 1431 қаулысына, "Мемлекеттік республикалық меншік объектілерін сенім білдірілген басқаруға беру ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті Төрағасының 2005 жылғы 12 шілдедегі N 265 бұйрығына сәйкес Қарағанды облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

    1. Қарағанды облысының мемлекеттік коммуналдық меншік объектілерін сенiмгерлiк басқаруға беру жөніндегі беріліп отырған Нұсқаулық бекітілсін.

    2. Келесі қаулылардың күші жойылды деп танылсын:
     1) "Қарағанды облысының коммуналдық мемлекеттік объектілерін сенімгерлік басқаруға беру бойынша Нұсқаулықты бекіту туралы" Қарағанды облысы әкімдігінің 2004 жылғы 27 шілдедегі N 15/05 қаулысы (Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2004 жылғы 3 қыркүйекте 1606 нөмірімен тіркелген, 2004 жылғы 19 қазанда "Орталық Қазақстан" газетінің 205 (19617) нөмірінде, 2004 жылғы 16 қазанда "Индустриальная Караганда" газетінің 121 (20052) нөмірінде жарияланған);
     2) "Қарағанды облысының коммуналдық меншігіндегі кәсiпорындар мен акционерлiк қоғамдар акцияларының мемлекеттiк пакеттерiн сенiмгерлiк басқаруға беру бойынша Нұсқаулықты бекіту туралы" Қарағанды облысы әкімиятының 2004 жылғы 27 шілдедегі N 15/05 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қарағанды облысы әкімдігінің 2006 жылғы 4 мамырдағы 08/17 қаулысы (Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2006 жылғы 17 мамырда 1813 нөмірімен тіркелген, 2006 жылғы 20 мамырда "Орталық Қазақстан" газетінің 98-99 (20026) нөмірінде, 2006 жылғы 20 мамырда "Индустриальная Караганда" газетінің 60 (20999) нөмірінде жарияланған).

    3. Осы қаулының орындалуына бақылау жасау Қарағанды облысы әкімінің бірінші орынбасары Б.С. Камалиевке жүктелсін.

    4. Осы қаулының алғашқы ресми жарияланған күнінен кейінгі он күнтізбелік күн өткен соң күшіне енеді.

    Облыс әкімі                                 Н.Нығматулин

Қарағанды облысы әкімдігінің
2006 жылғы 20 қарашадағы
N 25/02 қаулысымен бекітілген

Қарағанды облысының мемлекеттік коммуналдық меншік объектілерін сенім білдірілген басқаруға беру
Нұсқаулығы

    1. Осы Ереже Қазақстан Республикасының Азаматтық Кодексіне , "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы N 148 Заңына, "Жекешелендіру туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 23 желтоқсандағы N 2721 Заңына (бұдан әрі - Заң), Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 21 қыркүйектегі N 1431 "Коммуналдық меншік объектілерін жекешелендіру мәселелері" қаулысына, "Мемлекеттік республикалық меншік объектілерін сенім білдірілген басқаруға беру ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті Төрағасының 2005 жылғы 12 шілдедегі N 265 бұйрығына сәйкес әзірленді, мемлекеттік республикалық меншік объектілерін сенім білдірілген басқаруға беру тәртібін, оның ішінде тендер өткізуді, сенім білдірген басқарушылармен шарт жасасуды және оларды бақылауды жүзеге асыруды анықтайды.

1. Жалпы ережелер

    1. Осы Нұсқаулықта мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

    Сенім білдірген басқарушы - уәкілетті органмен Шарт жасасқан тұлға;

    Шарт - уәкілетті орган және Сенім білдірген басқарушы арасында жасалған Объектіні сенім білдірілген басқаруға шарт (келісім-шарт);

    Уәкілетті орган - тиісінше облыстық, қалалық және аудандық коммуналдық меншікті басқаруға уәкілетті орган;

    Объект - мүлік кешені немесе республикалық мемлекеттік кәсіпорын немесе мемлекеттік мекеменің мүлкі, акционерлік қоғам акцияларының мемлекеттік пакеті, жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің жарғылық капиталына мемлекеттің қатысу үлесі, сондай-ақ сенім білдірілген басқаруға берілетін өзге мемлекеттік мүлік;

    Басқару органы - акционерлік қоғамның акцияларының мемлекеттік пакетін, жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің жарғылық капиталындағы мемлекеттің үлесін иелену және пайдалану құқығын жүзеге асыратын мемлекеттік орган, сондай-ақ коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындарды мемлекеттік басқару органы;

    Тендердің жеңімпазы - тендерлік комиссияның қорытындысы бойынша ең жақсы шарттарды ұсынған тендерге қатысушы;

    Ағымдағы құны - кейін сатып алу құқығымен сенім білдірілген басқаруға беру туралы шешім қабылданған жағдайда объектінің Қазақстан Республикасының бағалау қызметі туралы заңнамасына сәйкес тәуелсіз бағалаушы есебінің негізінде Тендерлік комиссия бекітетін құны;

    Тендер - конкурстық саудалар нысаны, онда облыстық, қалалық және аудандық коммуналдық меншікті басқаруға уәкілетті орган оған ұсынылған шарттардың негізінде тендер Жеңімпазымен Шарт жасасуға міндеттенеді;

    Тендерлік комиссия - уәкілетті орган Объектіні сенім білдірілген басқаруға беру жөнінде тендерді ұйымдастыру және өткізу үшін құрған орган;

    Тендерге қатысушы - тендерге қатысуға жіберілген жеке немесе заңды тұлға.

    2. Объектіні сенім білдірілген басқаруды тағайындаушы уәкілетті орган болып табылады.

    3. Объектіні сенім білдірілген басқару Шарт бойынша мәміле негізінде туындайды (тағайындалады).

    4. Кейін сатып алу құқығымен Объектіні сенім білдірілген басқаруды құрған жағдайда Тендерді өткізу міндетті болып табылады.

    5. Объектіні сенім білдірілген басқаруға кейін сатып алу құқығынсыз беру туралы шешімді тиісінше облыс, қала, ауданның әкімдігі қабылдайды.

    6. Объектіні сенім білдірілген басқаруға кейін сатып алу құқығымен беру туралы шешімді Қарағанды облысының әкімдігі қабылдайды.

    7. Объектіні сенім білдірген басқарушы сатып алу ережелері Шартпен анықталады. Шарт қандай мерзімде және қандай міндеттемелерді орындаған жағдайда Объект Сенім білдірілген басқарушының меншігіне ауысатынын көздеуі керек.

    Сенім білдірген басқарушыға Объектіні сатуға ол Шартты тиісінше орындаған жағдайда ғана жол беріледі.

    8. Уәкілетті орган сенім білдірілген басқаруды құру мақсатында:

    1) тендерді ұйымдастырады (Тендерлік комиссияның құрамы мен жұмыс регламентін бекітеді, Тендерге қатысушыларды тіркейді, ақпараттық хабарларды жариялауды қамтамасыз етеді);

    2) кепілді жарналар қабылдайды;

    3) қажет болған жағдайда Объектіні бағалау жөнінде қызметтер көрсетуге кеңесшілермен шарттарды жасайды;

    4) тендер өткізу барысын бақылауды жүзеге асырады;

    5) тендерге қатысушылармен және бағалаушылармен Тендерді өткізу рәсімдерімен байланысты есеп айырысуды жүзеге асырады;

    6) сенім білдірген басқарушымен Шарт жасайды;

    7) объектіні сенім білдірілген басқаруға берумен байланысты өзге функцияларды жүзеге асырады.

    9. Акциялары және жарғылық капиталындағы мемлекеттің қатысу үлесі сенім білдірілген басқаруға беру Объектісі болып табылатын мемлекеттік заңды тұлғалардың, сондай-ақ мемлекеттік емес заңды тұлғалардың лауазымды тұлғалары уәкілетті органның сұрауы бойынша Объектіні сенім білдірілген басқаруға беруге дайындау үшін қажет мәліметтерді олар анықтайтын мерзімдерде ұсынады және ұсынылып жатқан мәліметтердің растығы үшін жауап береді.

    10. Объектіні сенім білдірілген басқаруға беру шарттары Сенім білдірген басқарушының мыналарға қатысты міндеттемелері бола алады:

    1) объектіге инвестициялардың көлемдеріне, түрлеріне және мерзімдеріне;

    2) өнімнің көлемдеріне, шығарылатын өнімнің немесе көрсетілетін қызметтердің түрлері мен номенклатурасы;

    3) белгілі тұтынушыларға өнімді жеткізу;

    4) баға белгілеуге, оның ішінде бағалардың шекті деңгейі бойынша шектеулер;

    5) табиғатты қорғау іс-шараларын өткізу;

    6) бар санын сақтап қалу немесе жаңа жұмыс орындарын құру;

    7) өндірістік және әлеуметтік инфрақұрылым объектілерін пайдалану тәртібі;

    8) объектінің берешектерін белгіленген мерзімдерде өтеу;

    9) сенім білдірген басқарушы Объектіні кейін сатып алуы;

    10) мәмілелер жасау және/немесе белгілі уақыт кезеңі ішінде Объектіге қатысты белгілі қызметтерге тиым салу.

2. Тендерлік комиссия

    11. Тендерді ұйымдастыру және өткізу үшін уәкілетті орган Тендерлік комиссияны құрады, оның құрамына:

    1) уәкілетті органның;

    2) сенім білдірілген басқаруға берілетін мемлекеттік кәсіпорынның мемлекеттік басқару органының;

    3) экономика және бюджеттік жоспарлау органының;

    4) аумақтық әділет органының;

    5) кәсіпкерлік және өнеркәсіп органының;

    6) аумақтық салық қызметі органының;

    7) жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын өзге де атқарушы органдарының өкілдері кіреді.

    Тендерлік комиссия мүшелерінің саны 5 адамнан кем болмауы тиіс. Тендерлік комиссияның төрағасы мен хатшысы уәкілетті органның бұйрығымен тағайындалады және уәкілетті органның өкілдері болып табылады. Тендерлік комиссияның хатшысы Тендерлік комиссияның мүшесі болып табылмайды.

    12. Тендерлік комиссия мынадай функцияларды жүзеге асырады:

    1) объектінің Ағымдағы құнын бекітеді;

    2) кепілді жарнаның мөлшерін анықтайды;

    3) тендер шарттарын анықтайды;

    4) тендер өткізеді;

    5) тендер жеңімпазын хабарлайды.

    13. Тендерлік комиссияның хатшысы Тендерді ұйымдастыру және өткізу үшін қажет құжаттарды дайындайды және Тендерлік комиссияның хаттамасын ресімдейді.

3. Объектіні сенім білдірілген басқаруға беруге дайындау

    14. Объектіні сенім білдірілген басқаруға беруге дайындауды уәкілетті орган жүзеге асырады.

    15. Басқару органы уәкілетті органға акциялары (үлестері) Объект болып табылатын заңды тұлғаның құрылтай құжаттарын, соңғы екі жыл ішіндегі қаржы-шаруашылық қызмет туралы толық ақпаратты, Объектіні кейін сатып алу құқығымен немесе құқығынсыз сенім білдірілген басқаруға беру жөніндегі шарттарды белгілеу туралы ұсынысты ұсынады.

    16. Тендерді өткізуге дайындық кезінде уәкілетті орган Объект туралы ақпаратты жинауды, ақпараттық хабарды уақытылы жариялауды қамтамасыз етеді, Тендерге қатысуға өтінімдерді қабылдауды және тіркеуді, бағалауды (Объектіні кейін сатып алу құқығымен сенім білдірілген басқаруға берген жағдайда) жүргізеді, келіп түскен материалдарды Тендерлік комиссияның қарауына жібереді.

    17. Тендерді өткізу туралы ақпараттық хабарлау оны өткізгенге дейін 15 күн бұрын жариялануы тиіс. Ақпараттық хабарлау ресми басылымдарда мемлекеттік және орыс тілдерінде жариялануы керек.

    Ақпараттық хабарлау Объект, Тендерді өткізу уақыты және орны, оның шарттары; Тендерге қатысу үшін өтінімдерді қабылдау орны, уақыты және мерзімі; кепілдік жарнаны салу мөлшері, мерзімі және тәртібі; Тендерді өткізу тәртібі, оның ішінде Тендер жеңімпазын анықтау критерийі туралы мәліметтерді, сондай-ақ уәкілетті органның қарауы бойынша басқа мәліметтерді қамтуы керек.

    18. Тендерлік комиссия Тендер шарттарын өзгерткен жағдайда барлық өзгерістер туралы хабарлама осы Нұсқаулықтың 16-тармағымен белгіленген тәртіпте Тендерді өткізгенге дейін 5 күн бұрын жариялануы тиіс.

    Тендер шарттары өзгергендігі туралы хабарлама жарияланғанға дейін Тендерге қатысуға өтінім берген және осыған байланысты Тендерге қатысудан бас тартқан тұлғалар кепілдік жарнаны толық көлемде қайтаруды талап етуге құқылы.

    19. Акциялары (үлестері) сенім білдірілген басқару объектісі болып табылатын әрбір заңды тұлға бойынша ақпараттық хабарлама жарияланғанға дейін уәкілетті орган мына құжаттардың көшірмелерінен тұратын құжаттар пакетін дайындауы тиіс:

    1) жарғы;

    2) эмиссияны тіркеу туралы куәлік;

    3) есепті кезең алдындағы жылға қосымшалары бар бухгалтерлік баланстар;

    4) статистикалық карточка;

    5) заңды тұлғаны тіркеу туралы куәлік;

    6) мемлекеттік кәсіпорындар мен мекемелер, мемлекеттің қатысуымен заңды тұлғалардың тізілімінен үзінді.

    Құжаттар пакетіне сондай-ақ уәкілетті органның тапсырмасы бойынша тәуелсіз кеңесшілермен өткізілген жұмыс істеудің кешенді мониторингі және Объектіні басқару тиімділігі негізінде қосымша мәліметтер қамтылуы мүмкін.

    Ақпараттық хабарлама жарияланғаннан кейін уәкілетті орган Тендерге қатысушы болуға ықылас білдірген үміткерлерге Объект туралы ақпаратқа және осы Нұсқаулыққа қол жетімділікті қамтамасыз етеді.

    20. Тендерге қатысушылар Тендерді өткізу туралы ақпараттық хабарламада көрсетілген мөлшерде, мерзімдерде және тәртіпте кепілдік жарна салады. Кепілдік жарнаның мөлшері ақпараттық хабарлама жарияланғаннан кейін өзгертіле алмайды. Кепілдік жарна Қатысушы атынан кез-келген басқа жеке немесе заңды тұлғамен салына алады. Кепілдік жарнаны алушы Департамент болып табылады.

    21. Тендерге қатысу үшін кепілдік жарна әрбір Объект үшін жеке оның Ағымдағы бағасының немесе баланстық құнының (объектіні кейін сатып алу құқығынсыз сенім білдірілген басқаруға берген жағдайда) 1-15 пайызы шегінде белгіленеді.

    22. Кепілдік жарна Қатысушының мына міндеттемелерін қамтамасыз ететін болып табылады:

    1) жеңген жағдайда Тендер нәтижелері туралы хаттамаға қол қою;

    2) уәкілетті органмен Шарт жасасу.

    23. Егер Тендерге қатысушылар осы Нұсқаулықтың 18 тармағының екінші абзацында көзделген жағдайларды қоспағанда, Тендерге қатысудан оны өткізгенге дейін кемінде үш күн бұрын бас тартқан жағдайда уәкілетті орган оларға кепілдік жарнаны қайтармайды.

    24. Осы Нұсқаулықтың 23 және 38 тармақтарында санамаланғандардан басқа барлық жағдайларда кепілдік жарна Тендер аяқталған күннен бастап 10 банктік күннен кешіктірмей, ал егер ақша уәкілетті органның шотына Тендер өткізілгеннен кейін түссе, онда олар түскен күннен бастап 10 банктік күн ішінде қайтарылады.

    25. Тендерге қатысушыларды тіркеу ақпараттық хабарлама жарияланған күннен бастап жүргізіледі және Тендер басталғанға дейін жиырма төрт сағат бұрын аяқталады.

    26. Тендерге қатысушы есебінде тіркеу үшін мыналарды:

    1) тендерге қатысушыны Тендер жеңімпазы деп хабарлаған жағдайда оның жазбаша міндеттемесін білдіретін Тендерге қатысуға өтінімді, ақпараттық хабарламада көрсетілген және Тендерге қатысушының өзімен ұсынылған Тендер ережелерінде Шарт жасасу;

    2) тендер шарттары бойынша жазбаша түрдегі Тендермен шарттасылған құжаттаманы қоса беріп, басқа құжаттардан бөлек конвертте жапсырылған ұсыныстарды;

    3) соңғы қаржы жылы үшін Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерімен міндетті аудитті өткізу белгіленген заңды тұлғалардың аудиторлық есебін;

    4) заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің нотариалды куәландырылған көшірмесін;

    5) статистикалық карточканың нотариалды куәландырылған көшірмесін;

    6) ықтимал тендер Қатысушысының біліктілігін растайтын біліктілігі туралы мәліметтер лицензия және/немесе патенттердің, куәліктердің, басқа да құжаттардың нотариалды куәландырылған көшірмесін қоса;

    7) жарғының нотариалды куәландырылған көшірмесін. Шетел заңды тұлғалары құрылтай құжаттарын мемлекеттік және орыс тілдерінде нотариалды куәландырылған көшірмесін ұсынады;

    8) ықтимал Тендерге қатысушының төлеу мерзімі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ұзартылған жағдайды алып тастағанда тендерлік өтінімдер бар конверттерді ашу күнінің алдындағы үш айдан ұзаққа бірінші басшы немесе қол қою құқығы бар тұлға қол қойған, осы салық органының мөрі бар салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдерді төлеу және жинақтаушы зейнетақы қорларына аудару жөніндегі мерзімі өтіп кеткен берешегінің жоқтығы туралы тиісті салық органының белгіленген нысандағы анықтамасының түпнұсқасын немесе нотариалды куәландырылған көшірмесін;

    9) кепілдік жарнаны уәкілетті органның депозит шотына аудару туралы төлем тапсырмасының немесе түбіртектің (жеке тұлға үшін) түпнұсқасын немесе көшірмесін;

    10) ықтимал Тендерге қатысушы өкілінің өкілеттігін растайтын құжатты (сенімхатты) (жеке куәлікті, төлқұжатты (шетел азаматтары үшін) немесе ішкі істер органдарының анықтамасын ұсынған жағдайда жарамды) ұсынуы қажет.

    27. Жұмыс істеуге жарамды жеке тұлға болып табылатын ықтимал Тендерге қатысушы осы Нұсқаулықтың 26-тармағының 1, 2, 9, 10 тармақшаларында көзделген құжаттарды ұсынады, сондай-ақ:

    1) жеке куәліктің/төлқұжаттың немесе ішкі істер органдарының жеке тұлғалылығын растайтын құжаттарды алмастыруға алғандығы туралы анықтамасының көшірмелерін;

    2) тиісті мемлекеттік орган берген (Шарт жасау үшін азаматтық құқық қабілетінің барын растау үшін) заңды тұлғаның білімінсіз кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруға құқық беретін құжаттың нотариалды куәландырылған көшірмесін;

    3) лицензияларының және/немесе патенттердің, куәліктердің, ықтимал Тендерге қатысушының біліктілігін растайтын басқа құжаттардың нотариалды куәландырылған көшірмелері қоса берілген біліктілігі туралы мәліметті.

    28. Өтінімдерді қабылдау және Тендерге қатысуға үміт білдірген тұлғаларды тіркеу талап етілетін құжаттардың толық жиынтығы бар кезде жүргізіледі.

    29. Тендерге қатысушы:

    1) Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне немесе құрылтай құжаттарына сәйкес жүзеге асыруы Тендер шарттары болып табылатын қызметтің сондай түрлерімен айналысуға құқығы жоқ заңды тұлға;

    2) сенім білдірілген басқаруға шарт жасасу және оны орындау жөнінде тиісті міндеттемелерін орындамаған алдағы тендерлердің жеңімпазы бола алмайды.

    30. Комитет Тендерге қатысушыларға қатысы бар ақпаратты Тендерді дайындау және оны өткізудің бүкіл кезеңі ішінде, Қазақстан Республикасының заңдарымен көзделген жағдайларды қоспағанда, жариялауға құқығы жоқ.

    31. Ықтимал Тендерге қатысушылардың құжаттары тіркеу журналына тіркелгеннен кейін сейфте сақталады. Тендерді өткізу күні Тендерге қатысушылардың құжаттары Тендерлік комиссияға беріледі.

4. Тендерді өткізу

    32. Тендерлік комиссия жеңімпазды анықтау өлшемінен (өлшемдерінен) шыға отырып, Тендерге қатысушылардың ұсыныстары бар конверттерін ашады және Тендерге қатысушылардың ұсыныстарын қарайды.

    33. Тендерлік комиссияның шешімі оның мүшелерінің жай дауыстың көпшілігімен қабылданады. Дауыстар тең болған жағдайда, төрағаның дауысы шешуші болып табылады. Дауыстар тең болған жағдайда, Тендерлік комиссия тең дауыс санын алған Қатысушыларды келіссөзге шақыруға құқылы және олардың келісімімен тендерлік комиссияның қарауына Объект жұмысын жақсартуға бағытталған қосымша ұсыныстарды енгізген Тендерге қатысушы жеңімпаз болып танылады.

    34. Тендерлік комиссияның шешімі хаттамамен ресімделеді, оған тендерлік комиссияның мүшелері, оның төрағасы және Тендер жеңімпазы қол қояды. Тендерлік комиссияның мүшесі өзінің ерекше ойын жазбаша жазып, оны хаттамаға тіркеуге құқылы, ол туралы соңғысында белгі қойылады. Тендердің нәтижелеріне оның қатысушылары Тендер жеңімпазын хабарлаған күннен бастап 30 күнтізбелік күн ішінде наразылық білдіре алады.

    35. Тендер нәтижелері туралы хаттама Тендер жеңімпазы мен уәкілетті органның Тендер шарттары негізінде Шарт жасау міндеттемелерін және Тендер жеңімпазының ұсыныстарын бекітетін құжат болып табылады.

    36. Тендер нәтижелері Тендер жеңімпазын хабарлаған күннен бастап 5 күнтізбелік күн ішінде уәкілетті органмен бекітіледі.

    Уәкілетті орган жаңа тендерді хабарлауға, сондай-ақ Тендерлік комиссияға тендер шарттарын мына жағдайларда өзгертуді ұсынуға құқылы:

    1) тендерге қатысуға өтінімдер жоқ болса;

    2) тендерлік комиссия жеңімпаздың жоқтығы туралы шешімді қабылдаса;

    3) тендер жеңімпазы Шартқа қол қоюдан бас тартса.

    37. Тендер мына жағдайларда өтпеген болып танылады, егер:

    1) қатысушылардың ұсыныстары Тендерлік комиссиямен Тендер шарттарын қанағаттандырмайтын немесе Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес келмейтін болып танылса;

    2) тіркелген Қатысушылардың саны екеуден кем болса.

    38. Тендердің жеңімпазы Тендердің нәтижелері туралы хаттамаға немесе Шартқа қол қоюдан жалтарса, өзі салған кепілдік жарнаны жоғалтады.

    39. Тендер ашық түрде болуы тиіс.

    Мемлекет қауіпсіздігін, қоршаған ортаны қорғау, Қазақстан Республикасының сыртқы экономикалық жағдайларын қозғайтын, Қазақстан Республикасының Үкіметі анықтаған ерекше жағдайларда тендер жабық болуы мүмкін.

    40. Жабық Тендер өткізу кезінде ақпараттық хабарлама бұқаралық ақпарат құралында жарияланбайды. Жабық Тендерге Кеңесшілердің ұсыныстары бойынша алдын-ала анықталған Қатысушылардың шектелген саны қатысады.

    41. Жабық Тендерге қатысуға жабық Тендердің барлық шарттарымен жазбаша шақыруларды уәкілетті орган жібереді. Қатысуға шақыру жіберілген тұлғаларды тіркеу жазбаша шақыру жіберілген күннен бастап жүргізіледі және жабық Тендерді өткізгенге дейін бір күн бұрын аяқталады.

5. Шарттың орындалуын бақылау

    42. Шарт ережелерінің орындалуын бақылауды уәкілетті орган жүзеге асырады.

    43. Шарт тендер Жеңімпазының тендерлік ұсыныстарына сәйкес шарттарды қарастыру керек.

    44. Бақылауды жүзеге асыру үшін уәкілетті орган Шарттың орындалуымен байланысты құжаттармен танысуға, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тәуелсіз кеңесшілерді тарта отырып, Объектіні басқару тиімділігінің жыл сайынғы мониторингін жүргізуге құқылы.

    45. Сенім білдірген басқарушы уәкілетті органға және пайда алушыға өзінің қызметтері туралы есепті Шартта белгіленген мерзімде және тәртіпте ұсынады. Комитеттің және (немесе) пайда алушының талабы бойынша Сенім білдірген басқарушының қызметі туралы есеп өзге жағдайларда да кідірмей ұсынылуы тиіс.

    46. Шарт ережелерінің орындалуын бақылау Сенім білдірген басқарушы міндеттемелерін орындау аяқталған мезгілге дейін жүргізіледі.

    47. Объектінің ерекшеліктеріне байланысты әрбір жеке алған жағдайда талаптар өзгерілуі және толықтырылуы мүмкін. Осымен қатар, Тендерлік комиссия өнеркәсіп секторының құрылымдық-салалық бағытына қарай, Шартты сенім білдірілген басқаруға:

    1) тұтас сала объектілері;

    2) ірі өнеркәсіп кешендері;

    3) жеке объектілер берілетінін ескере отырып, қарайды.

6. Қорытынды ережелер

    48. Осы Нұсқаулықпен көзделген Сенім білдірілген басқару қатынастарына осындай қатынастарды, Заңмен көзделген жағдайларды алып тастағанда, реттейтін азаматтық заңнаманың нормалары таралады.

Об утверждении Инструкции о передаче в доверительное управление объектов государственной коммунальной собственности Карагандинской области

Постановление Акимата Карагандинской области от 20 ноября 2006 года N 25/02. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 5 декабря 2006 года за N 1821. Утратило силу - постановлением акимата Карагандинской области от 29 ноября 2011 года N 43/09

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Карагандинской области от 29.11.2011 N 43/09 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

    В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 23 декабря 1995 года "О приватизации", постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 сентября 1999 года N 1431 "Вопросы приватизации объектов коммунальной собственности", приказом Председателя Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан от 12 июля 2005 года N 265 "Об утверждении Правил передачи в доверительное управление объектов государственной республиканской собственности" акимат Карагандинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ :

    1. Утвердить прилагаемую Инструкцию о передаче в доверительное управление объектов государственной коммунальной собственности Карагандинской области.

    2. Признать утратившими силу следующие постановления:

    1) постановление акимата Карагандинской области от 27 июля 2004 года N 15/05 "Об утверждении Инструкции о передаче в доверительное управление объектов государственной коммунальной собственности Карагандинской области" (зарегистрировано в Департаменте юстиции Карагандинской области от 3 сентября 2004 года N 1606, опубликовано в газетах "Орталық Қазақстан" от 19 октября 2004 года N 205 (19617), "Индустриальная Караганда" от 16 октября 2004 года N 121 (20052);
    2) постановление акимата Карагандинской области от 4 мая 2006 года N 08/17 "О внесении изменений и дополнений в постановление акимата Карагандинской области от 27 июля 2004 года N 15/05 "Об утверждении Инструкции о передаче в доверительное управление государственных предприятий и государственных пакетов акций акционерных обществ, находящихся в коммунальной собственности Карагандинской области" (зарегистрировано в Департаменте юстиции Карагандинской области от 17 мая 2006 года N 1813, опубликовано в газетах "Орталық Қазақстан" от 20 мая 2006 года N 98-99 (20026), "Индустриальная Караганда" от 20 мая 2006 года N 60 (20999).

    3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима Карагандинской области Камалиева Б.С..

    4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                                 Н. Нигматулин

Утверждено
постановлением акимата
Карагандинской области
от 20 ноября 2006 года N 25/02

Инструкция
о передаче в доверительное управление объектов государственной
коммунальной собственности Карагандинской области

    1. Настоящая Инструкция разработана в соответствии с Гражданским Кодексом Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года N 148 "О местном государственном управлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 23 декабря 1995 года N 2721 "О приватизации" (далее - Закон), постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 сентября 1999 года N 1431 "Вопросы приватизации объектов коммунальной собственности", приказом Председателя Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан от 12 июля 2005 года N 265 "Об утверждении Правил передачи в доверительное управление объектов государственной республиканской собственности", определяет порядок передачи в доверительное управление объектов государственной коммунальной собственности, в том числе проведения тендера, заключения договоров с доверительными управляющими и осуществления контроля над ними.

1. Общие положения

    1. В настоящей Инструкции используются следующие основные понятия:
    Доверительный управляющий - лицо, заключившее с уполномоченным органом Договор;
    Договор - договор (контракт) на доверительное управление Объектом, заключенный между уполномоченным органом и Доверительным управляющим;
    Уполномоченный орган - орган, уполномоченный на управление соответственно областной, городской, районной коммунальной собственностью;
    Объект - имущественный комплекс или имущество коммунального государственного предприятия или государственного учреждения, государственный пакет акций акционерного общества, доля участия государства в уставном капитале товарищества с ограниченной ответственностью, а также иное государственное имущество, передаваемое в доверительное управление;
    Орган управления - государственный орган, осуществляющий права владения и пользования государственным пакетом акций акционерного общества, государственной долей в уставном капитале товарищества с ограниченной ответственностью, а также орган государственного управления коммунальными государственными предприятиями;
    Победитель тендера - участник тендера, который по заключению тендерной комиссии предложил наилучшие условия;
    Текущая стоимость - стоимость объекта в случае принятия решения о передаче его в доверительное управление с правом последующего выкупа, утверждаемая Тендерной комиссией на основании отчета независимого оценщика в соответствии с законодательством Республики Казахстан об оценочной деятельности;
    Тендер - форма конкурсных торгов, при которой уполномоченный орган обязуется на основе предложенных им условий заключить Договор с Победителем тендера;
    Тендерная комиссия - орган, созданный уполномоченным органом для организации и проведения тендера по передаче Объекта в доверительное управление;
    Участник тендера - физическое или юридическое лицо, допущенное к участию в тендере.

    2. Учредителем доверительного управления Объектом является уполномоченный орган.

    3. Доверительное управление Объектом возникает (учреждается) на основании сделки по Договору.

    4. В случае учреждения доверительного управления Объектом с правом последующего выкупа, проведение тендера является обязательным.

    5. Решение о передаче Объекта в доверительное управление без права последующего выкупа принимается акиматом соответственно области, города, района.

    6. Решение о передаче Объекта в доверительное управление с правом последующего выкупа принимается акиматом Карагандинской области.

    7. Условия выкупа Объекта доверительным управляющим определяются Договором. Договор должен предусматривать в какие сроки и при выполнении каких обязательств Объект перейдет в собственность Доверительного управляющего.

    Продажа Объекта Доверительному управляющему допускается лишь при условии надлежащего исполнения им Договора.

    8. Уполномоченный орган в целях учреждения доверительного управления:
    1) организует Тендер (утверждает состав и регламент работы Тендерной комиссии, регистрирует Участников тендера, обеспечивает публикацию информационных сообщений);
    2) принимает гарантийные взносы;
    3) при необходимости заключает договора на оказание услуг по оценке Объекта с консультантами;
    4) осуществляет контроль за ходом проведения Тендера;
    5) осуществляет расчеты с Участниками тендера и оценщиками, связанные с процедурами проведения Тендера;
    6) заключает Договор с Доверительным управляющим;
    7) осуществляет иные функции, связанные с передачей Объекта в доверительное управление.

    9. Должностные лица государственных юридических лиц, а также негосударственных юридических лиц, акции и доли участия государства в уставных капиталах которых выступают Объектом передачи в доверительное управление, по запросу уполномоченного органа в определяемые им сроки представляют сведения, необходимые для подготовки Объекта к передаче в доверительное управление и несут ответственность за достоверность представляемых сведений.

    10. Условиями передачи Объекта в доверительное управление могут быть обязательства Доверительного управляющего в отношении:
    1) объемов, видов и сроков инвестиций в Объект;
    2) объемов производства, видов и номенклатуры выпускаемой продукции или оказываемых услуг;
    3) поставки продукции определенным потребителям;
    4) ценообразования, в том числе ограничения по предельному уровню цен;
    5) проведения природоохранных мероприятий;
    6) сохранения существующего количества или создания новых рабочих мест;
    7) порядка использования объектов производственной и социальной инфраструктуры;
    8) погашения задолженностей Объекта в установленные сроки;
    9) последующего выкупа Объекта Доверительным управляющим;
    10) совершения сделок и/или запрещения определенных действий в отношении Объекта в течение определенного периода времени.

2. Тендерная комиссия

    11. Для организации и проведения Тендера уполномоченным органом образуется Тендерная комиссия, в состав которой включаются представители:
    1) уполномоченного органа;
    2) органа государственного управления государственного предприятия, передаваемого в доверительное управление;
    3) органа экономики и бюджетного планирования;
    4) территориального органа юстиции;
    5) органа предпринимательства и промышленности;
    6) территориального органа налоговой службы;
    7) представители исполнительных органов, финансируемых из местных бюджетов (по согласованию).
    Число членов Тендерной комиссии должно составлять не менее 5 человек. Председатель и секретарь Тендерной комиссии назначаются приказом уполномоченного органа и являются представителями уполномоченного органа. Секретарь Тендерной комиссии не является членом Тендерной комиссии.

    12. Тендерная комиссия осуществляет следующие функции:
    1) утверждает Текущую стоимость Объекта;
    2) определяет размер гарантийного взноса;
    3) определяет условия Тендера;
    4) проводит Тендер;
    5) объявляет Победителя тендера.

    13. Секретарь Тендерной комиссии готовит необходимые документы для организации и проведения Тендера и оформляет протокол Тендерной комиссии.

3. Подготовка к передаче Объекта в доверительное управление

    14. Подготовку к передаче Объекта в доверительное управление осуществляет уполномоченный орган.

    15. Орган управления представляет уполномоченному органу учредительные документы юридического лица, акции (доли) которого являются Объектом, полную информацию о финансово-хозяйственной деятельности за последние два года, предложение об установлении условия по передаче Объекта в доверительное управление с правом или без права последующего выкупа.

    16. При подготовке к проведению Тендера уполномоченный орган обеспечивает сбор информации об Объекте, своевременную публикацию информационного сообщения, проводит прием и регистрацию заявок на участие в Тендере, оценку (в случае передачи Объекта в доверительное управление с правом последующего выкупа), передает поступившие материалы на рассмотрение Тендерной комиссии.

    17. Информационное сообщение о проведении Тендера должно быть опубликовано не позднее, чем за 15 дней до его проведения. Информационное сообщение должно быть опубликовано в официальном печатном издании на государственном и русском языках.
    Информационное сообщение должно содержать сведения об Объекте, времени и месте проведения Тендера, его условиях; месте, времени и сроке приема заявок для участия в Тендере; размере, сроке и порядке внесения гарантийного взноса; порядке проведения Тендера, в том числе критерии определения Победителя тендера, а также другие сведения по усмотрению уполномоченного органа.

    18. В случае изменения Тендерной комиссией условий Тендера извещение обо всех изменениях должно быть опубликовано не менее, чем за 5 дней до проведения Тендера в порядке, установленном пунктом 16 настоящих Правил.
    Лица, подавшие заявку на участие в Тендере до опубликования извещения об изменении условий Тендера и отказавшиеся в связи с этим от участия в Тендере, вправе требовать возврата гарантийного взноса в полном объеме.

    19. До публикации информационного сообщения по каждому юридическому лицу, акции (доли) которого являются объектом доверительного управления, уполномоченным органом должен быть подготовлен пакет документов, состоящий из копий следующих документов:
    1) устав;
    2) свидетельство о регистрации эмиссии;
    3) бухгалтерские балансы с приложениями за год, предшествующий отчетному периоду;
    4) статистическая карточка;
    5) свидетельство о регистрации юридического лица;
    6) выписка из Реестра государственных предприятий и учреждений, юридических лиц с участием государства.
    В пакет документов также могут быть включены дополнительные сведения на основании комплексного мониторинга функционирования и эффективности управления Объектом, проведенного независимыми консультантами по заданию уполномоченного органа.
    После публикации информационного сообщения уполномоченный орган обеспечивает доступ желающим стать Участником тендера к информации об Объекте и настоящей Инструкции.

    20. Участники тендера вносят гарантийный взнос в размере, сроки и порядке, указанные в информационном сообщении о проведении Тендера. Размер гарантийного взноса не может быть изменен после опубликования информационного сообщения. Гарантийный взнос может быть внесен от имени Участника любым другим физическим или юридическим лицом. Получателем гарантийного взноса является уполномоченный орган.

    21. Гарантийный взнос для участия в Тендере устанавливается для каждого объекта отдельно в пределах 1-15 процентов от его Текущей стоимости или балансовой стоимости (в случае передачи объекта в доверительное управление без права последующего выкупа).

    22. Гарантийный взнос является обеспечением следующих обязательств Участника:
    1) подписание протокола о результатах Тендера в случае победы;
    2) заключение Договора с уполномоченным органом.

    23. Гарантийный взнос не возвращается уполномоченным органом Участникам тендера в случае отказа их от участия в Тендере менее чем за три дня до его проведения, за исключением случаев, предусмотренных абзацем вторым пункта 18 настоящей Инструкции.

    24. Во всех случаях, кроме перечисленных в пунктах 23 и 38 настоящей Инструкции, гарантийный взнос возвращается в срок, не позднее 10 банковских дней со дня окончания Тендера, а если деньги поступили на счет уполномоченного органа после проведения Тендера, то в течение 10 банковских дней со дня их поступления.

    25. Регистрация Участников тендера производится со дня публикации информационного сообщения и заканчивается за двадцать четыре часа до начала Тендера.

    26. Для регистрации в качестве Участника тендера необходимо представить:
    1) заявку на участие в Тендере, означающую письменное обязательство участника тендера, в случае объявления его Победителем Тендера, заключить Договор на условиях Тендера, указанных в информационном сообщении и предложенных самим Участником Тендера;
    2) предложения по условиям Тендера в письменном виде с приложением обусловленной Тендером документации, в отдельном от других документов запечатанном конверте;
    3) аудиторский отчет за последний финансовый год юридических лиц, для которых законодательными актами Республики Казахстан установлено обязательное проведение аудита;
    4) нотариально засвидетельствованную копию свидетельства о государственной регистрации перерегистрации) юридического лица;
    5) нотариально засвидетельствованную копию статистической карточки;
    6) сведения о квалификации с приложением нотариально засвидетельствованных копий лицензий и/или патентов, свидетельств, других документов, подтверждающих квалификацию потенциального Участника тендера;
    7) нотариально заверенную копию Устава. Иностранные юридические лица представляют учредительные документы с нотариально заверенным переводом на государственный и русский язык;
    8) оригинал или нотариально засвидетельствованную копию справки установленной формы соответствующего налогового органа, об отсутствии просроченной задолженности потенциального Участника тендера по уплате налогов и других обязательных платежей в бюджет и отчислений в накопительные пенсионные фонды более чем за три месяца, предшествующие дате вскрытия конвертов с тендерными заявками, за исключением случаев, когда срок уплаты отсрочен в соответствии с законодательством Республики Казахстан, за подписью первого руководителя или лица, имеющего право подписи с печатью данного налогового органа;
    9) оригинал и копию платежного поручения или квитанции (для физического лица) о переводе гарантийного взноса на депозитный счет уполномоченного органа;
    10) документ (доверенность), удостоверяющий полномочия представителя потенциального Участника тендера (действителен при предъявлении удостоверения личности, паспорта (для иностранных граждан) либо справки с органов внутренних дел.

    27. Потенциальный Участник тендера, являющийся дееспособным физическим лицом, представляет документы, предусмотренные подпунктами 1, 2, 9, 10 пункта 26 настоящей Инструкции, а также:
    1) копию удостоверения личности, паспорта для иностранных граждан или соответствующей справки органов внутренних дел;
    2) нотариально засвидетельствованную копию документа, предоставляющего право на осуществление предпринимательской деятельности без образования юридического лица, выданного соответствующим государственным органом (для подтверждения наличия гражданской правоспособности для заключения Договора).
    3) сведения о квалификации с приложением нотариально засвидетельствованных копий лицензий и/или патентов, свидетельств, других документов, подтверждающих квалификацию потенциального Участника тендера.

    28. Прием заявок и регистрация лиц, желающих принять участие в Тендере, производится при наличии полного комплекта требуемых документов.

    29. Участником тендера не может быть:
    1) юридическое лицо, которое в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан или учредительными документами не вправе заниматься теми видами деятельности, осуществление которых является условием Тендера;
    2) победитель предыдущих тендеров, не выполнивший соответствующие обязательства по заключению и исполнению договора на доверительное управление.

    30. Уполномоченный орган не вправе разглашать информацию, имеющую отношение к Участникам тендера, в течение всего периода подготовки Тендера и его проведения, за исключением случаев, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

    31. Документы потенциальных Участников тендера после регистрации в журнале регистрации, хранятся в сейфе. В день проведения Тендера документы Участников тендера передаются Тендерной комиссии.

4. Проведение Тендера

    32. Тендерная комиссия вскрывает конверты с предложениями Участников тендера и рассматривает предложения Участников тендера, исходя из критерия (критериев) выявления победителя.

    33. Решение Тендерной комиссии принимается простым большинством голосов его членов. При равенстве голосов, голос председателя является решающим. При равенстве голосов Тендерная комиссия вправе пригласить Участников, набравших равное количество голосов, на переговоры и с их согласия победителем признается Участник тендера, внесший на рассмотрение тендерной комиссии дополнительные предложения, направленные на улучшение работы Объекта.

    34. Решение Тендерной комиссии оформляется протоколом, который подписывается членами Тендерной комиссии, ее председателем, секретарем и Победителем тендера. Член Тендерной комиссии имеет право письменно изложить свое особое мнение и приложить его к протоколу, о чем в последнем делается отметка. Результаты Тендера могут быть опротестованы его участниками в течение 30 календарных дней со дня объявления Победителя тендера.

    35. Протокол о результатах Тендера является документом, фиксирующим обязательства Победителя тендера и уполномоченным органом заключить Договор на условиях Тендера и предложений Победителя тендера.

    36. Результаты Тендера утверждаются уполномоченным органом в течение 5-ти календарных дней со дня объявления Победителя тендера.

    Уполномоченный орган вправе объявить новый тендер, а также рекомендовать Тендерной комиссии изменить условия Тендера в следующих случаях:
    1) отсутствия заявок на участие в Тендере;
    2) принятия Тендерной комиссией решения об отсутствии победителя;
    3) отказа Победителя тендера от подписания Договора.

    37. Тендер может быть признан несостоявшимся в случаях, если:
    1) предложения Участников признаны Тендерной комиссией не удовлетворяющими условиям Тендера или не соответствующими законодательству Республики Казахстан;
    2) количество зарегистрированных Участников менее двух.

    38. Победитель тендера при уклонении от подписания протокола о результатах Тендера или Договора утрачивает внесенный им гарантийный взнос.

    39. Тендер должен быть открытым.
    В исключительных случаях, затрагивающих государственную безопасность, охрану окружающей природной среды, внешнеэкономическое положение Республики Казахстан, определяемых Правительством Республики Казахстан, тендер может быть закрытым.

    40. При проведении закрытого Тендера публикация информационного сообщения в средствах массовой информации не производится. Участие в закрытом Тендере принимает ограниченный круг Участников, определенный заранее по рекомендациям консультантов.

    41. Письменные приглашения на участие в закрытом Тендере со всеми условиями закрытого Тендера рассылает Комитет. Регистрация лиц, которым направлено приглашение на участие производится со дня рассылки письменных приглашений и заканчивается за один день до проведения закрытого Тендера.

5. Контроль за исполнением Договора

    42. Контроль за исполнением условий Договора осуществляет уполномоченный орган.

    43. Договор должен предусматривать условия в соответствии с тендерными предложениями Победителя тендера.

    44. Для осуществления контроля уполномоченный орган вправе ознакомиться с документами, связанными с исполнением Договора, а также проводить ежегодный мониторинг эффективности управления Объектом в соответствии с законодательством Республики Казахстан с привлечением независимых консультантов.

    45. Доверительный управляющий представляет в уполномоченный орган и выгодоприобретателю отчет о своей деятельности в сроки и в порядке, установленные Договором. По требованию уполномоченного органа и/или выгодоприобретателя отчет о деятельности Доверительного управляющего должен представляться незамедлительно и в иных случаях.

    46. Контроль за исполнением условий Договора проводится до момента окончания исполнения обязательств Доверительным управляющим.

    47. В каждом отдельном случае, в зависимости от особенности Объекта требования могут изменяться и дополняться. При этом Тендерная комиссия, в зависимости от структурно-отраслевого назначения промышленного сектора, рассматривает Договор с учетом того, что в Доверительное управление передается:
    1) объекты целой отрасли;
    2) крупные промышленные комплексы;
    3) отдельные объекты.

6. Заключительные положения

    48. На отношения доверительного управления, предусмотренные настоящей Инструкцией, распространяются нормы гражданского законодательства, регулирующие такие отношения, за исключением случаев, предусмотренных Законом.