Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2007 жылғы 19 желтоқсандағы N 342 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Жамбыл ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 25 қаңтарда N 13-7-63 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2009 жылғы 2 қарашадағы N 264 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2009.11.02 N 264 Қаулысымен

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 2000 жылғы 27 қарашадағы 9-1-бабының, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысының 2-тармағына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қосымшасы коса беріліп отырған «Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою» жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандарты бекітілсін.
      2. Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің бастығына осы қаулыны бөлімнің қызметкерлері оқып білсін және міндетті түрде орындалуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің әлеуметтік мәселелер жөніндегі орынбасарына жүктелсін.
      4. Осы қаулы бірінші ресми жарияланған күннен он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданыска енеді.

      Аудан әкімі                                     Н. Биболаев

Жамбыл ауданы әкімдігінің
2007 жылғы 19 желтоқсандағы
№ 342 қаулысымен бекітілді

«Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою» бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі СТАНДАРТЫ

1. Жалпы ереже

      1. Бұл үлгі стандарты азаматтарды жұмыссыз ретінде тіркеуде және қоюда мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін анықтайды (ілгеріде – мемлекеттік қызмет).
      Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою.
      2. Мемлекеттік қызметтің нысаны – жарым-жартылай автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет «Халықты жұмыспен қамту туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 15-бабы 6-тармағының негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі көрсетеді.
      5. Мемлекеттік қызметті аяқтау нышаны дербес есептеу карточкаларын беру болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетіледі:
      1) Қазақстан Республикасының азаматтарына;
      2) Қазақстан Республикасында тұрғылықты жерде тұруға ішкі істер органдарында тіркелгені туралы белгісімен куәлігі бар шетелдік азаматтарға;
      3) азаматтығы жоқ тұлғаларға, ішкі істер органдарында тіркелгені туралы белгісімен куәлігі жоқ шет елдік азаматтарға;
      4) халықтың көші-қон мәселелері жөніндегі уәкілетті органның аумақтық органдарымен берілген оралман куәлігі бар оралмандарға.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету 12 тармақта көрсетілгендей құжаттарды тапсырған күннен бастап он күнтізбелік күннен кешіктірілмей ұсынылады.
      8. Осы мемлекеттік қызмет ақысыз жүргізіледі.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы ақпараттар, сонымен қатар оларды толтыру үлгілері «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінде, Солтүстік Қазақстан облысы, Жамбыл ауданы, Пресновка селосы, Дружба, көшесі № 6 үйде орналасқан (бірінші қабат).
      10. Мемлекеттік қызмет аптасына төрт рет ұсынылады (сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма) жергілікті уақытпен сағат 9.00-дан 18.00-ге дейін, 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліс. Қабылдау кезек
тәртібімен жүзеге асырылады, алдын ала жазылмайды және жылдам қызмет көрсетілмейді.
      11. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің ғимаратында күту залы, құжаттарды толтыратын орындар, қажетті құжаттардың тізбесі мен олардың толтырылған үлгілері бар стенд ұйымдастырылған, мүмкіндігі шектелген азаматтарға пандус, отыратын орындықтар бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беруші:
      1) өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжатын;
      2) еңбек қызметін растайтын құжатын;
      3) алынған кірістері туралы мәліметті (арыздану сипатында болады).
      4) шетелдіктер мен азаматтығы жоқ тұлғалар Қазақстан Республикасындағы шетелдіктің және ішкі істер органында тіркелгені туралы белгісімен азаматтығы жоқ тұлғаның куәлігін;
      5) оралмандар халықтың көші-қоны мәселелері жөніндегі уәкілетті органның аумақтық органдарымен берілген оралман куәлігін ұсынады.
      13. Өтініштердің бланкілерін жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің мамандарымен беріледі. Мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Жамбыл ауданы, Пресновка селосы, Дружба, көшесі 6, № 7 кабинет.
      14. 12-тармақта көрсетілгендей құжаттар жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің маманына тапсырады. Мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Жамбыл ауданы, Пресновка селосы, Дружба, көшесі 6, № 7 кабинет.
      15. Қажетті құжаттарды тапсырған өтініш иесіне қабылданған күні мен орындау мерзімі көрсетілген талон беріледі.
      16. Жұмыссыз ретінде тұлғаны дербес есепке алу карточкасы жеке өзінің қабылдауда болғанында ғана беріледі.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздер:
      1) 12-тармақта көрсетілгендей осы үлгі стандартын өтініш иесіне ұсынбаған жағдайда;
      2) «Халықты жұмыспен қамту туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 2-бабына сәйкес өтініш иесін жұмыспен қамтылған санатқа жатқызғанда.

3. Жұмыс принципі

      18. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің қызметі адамның конституциялық құқығын, мемлекеттік міндетін орындау заңдылығын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметшілерінің Ар-намыс Кодексін сақтағанда және сыпайылық, жан-жақты толық ақпаратты ұсыну, оның сақталуын қамтамасыз ету, корғау және құпиялылық принциптерінде жүзеге асады.

4. Жұмыс нәтижелері

      Осы мемлекеттік қызметі көрсетудің нәтижелері осы стандарттың қосымшасында көрсетілген сапалылық пен қол жеткізушілік көрсеткіштерімен өлшенеді.

5. Шағымдану тәртібі

      20. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі қызметкерлерінің әрекеттеріне шағымдану «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі бастығының орынбасарына, «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды
үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар Департаменті» мемлекеттік мекемесінің бастығының атына ұсынылады.
      Даулы мәселелер азаматтық сот ісімен шешіледі.
      21. Шағымдар жазбаша түрде пошта, электронды пошта немесе қабылдау бөлмесі арқылы жұмыс күндері шабарман арқылы қабылданады.
      22. Қабылданған шағым ақпаратты есепке алу журналында тіркеледі және түскен сәттен бастап 15 күн ішінде қаралады.
      Шағым иесіне шағымын қабылдағандықтары туралы талон беріледі.
      Қаралған шағымдарының нәтижелерін шағымданушыға жазбаша түрде пошта арқылы немесе электрондық пошта арқылы хабарланады.

6. Байланыс ақпарат

      23. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығы, мекен-жайы Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы, Пресновка селосы, Дружба, көшесі 6 (бірінші қабат) № 1 кабинет, телефон 2-13-38, электрондық поштаның мекен жайы: ro_gambl@mail.online.kz.
      24. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығының орынбасары, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Жамбыл ауданы, Пресновка селосы, Дружба, көшесі 6 (бірінші қабат) № 4 кабинет, телефон 2*-26-09, электрондық поштаның мекен-жайы: ro_gambl@mail.online.kz.
      25. «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар Департаменті» мемлекеттік мекемесінің бастығы, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Абай, көшесі 64, телефон 46-56-48, 213 кабинет, электрондық поштаның мекен-жайы: obl_dep@mail.online.kz.

« Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою»
мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартына
қосымша

Таблица. Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің мағынасы

Сапа мен қол жеткізушілік
көрсеткіштері

Көрсеткіш- тердің норматив- тік мағы- насы

Келесі жылдағы
көрсеткіш- тердің
мақсатты
мағынасы

Есеп беру жылындағы
көрсеткіш- тердің
ағымдағы
мағынасы

1

2

3

4

1. Дер кезділік

1.1. құжатты тапсыр- ған кезден бастап белгіленген мерзімде қызметтер көрсетудің % (үлесі) жағдайлары

100

100

100

1.2. кезекте 40 минуттан астам қызмет көрсетуді пайдалануды күткен тұтынушылар % (үлесі)

0

0

0

2. Сапа

2.1. қызмет көрсетулер үрдісінің сапасына
қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

90

90

90

2.2. лауазымды тұлға- лармен құжаттарды
дұрыс ресімдеужағ- дайлары (өндірістік есептеулер, есеп айырысулар және т.б.)  % (үлесі)




3. Қол жеткізушілік

3.1. қызмет көрсету- лер тәртібі туралы
ақпаратқа және оның сапасына қанағаттан- ған тұтынушылар %
(үлесі)

90

85

85

3.2.тұтынушылармен
дұрыс толтырылған
және бірден тапсырыл-ған құжаттар жағдай- лары % (үлесі)

90

90

90

3.3. Интернет арқылы қол жеткізе алатын
ақпараттар қызметі % (үлесі)

0

0

0

4. Шағымдану үрдісі

4.1. іс бойынша қыз- мет көрсетілген тұты- нушылардың жалпы санына негізделген
шағымдар % (үлесі)

0

0

0

4.2. белгіленген мерзімде қаралып және қанағаттандырылып негізделген шағымдар % (үлесі)

100

100

100

4.3. шағымданудың
қолданыстағы тәртібі- не қанағаттанған тұ-тынушылар % (үлесі)

90

80

70

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттан- ған тұтынушылар %
(үлесі)

90

70

60

5. Сыпайылық

5.1.персоналдық сыпайылығына қанағат-танған тұтынушылар % (үлесі)

90

70

50

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги по регистрации и постановки на учет безработных граждан

Постановление акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 19 декабря 2007 года N 342. Зарегистрировано Управлением юстиции Жамбылского района Северо-Казахстанской области 25 января 2008 года N 13-7-63. Утратило силу - постановлением акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 2 ноября 2009 года N 264

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 02.11.2009 N 264

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», пунктом 2постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги «Регистрация и постановка на учет базработных граждан».
      2. Начальнику отдела занятости и социальных программ организовать изучение настоящего постановления сотрудниками отдела и обеспечить его неукоснительное исполнение.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района по социальным вопросам.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Н.Бибулаев

Утвержден
Постановлением акимата
Жамбылского района
от 19 декабря 2007 года № 342

СТАНДАРТ оказания государственной услуги «Регистрация и постановка на учет безработных граждан»

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по регистрации и постановке на учет безработных граждан (далее – государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании пункта 6 статьи 15 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О занятости населения».
      4. Государственная услуга оказывается Государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района».
      5. Формой завершения государственной услуги, которую получит потребитель является выдача карточки персонального учета о регистрации его в качестве безработного.
      6. Государственная услуга оказывается:
      1) гражданам Республики Казахстан;
      2) иностранцам, имеющим вид на жительство иностранца в Республике Казахстан с отметкой о регистрации в органах внутренних дел;
      3) лицам без гражданства, имеющим удостоверение лица без гражданства с отметкой о регистрации в органах внутренних дел;
      4) оралманам, имеющим удостоверение оралмана, выданное территориальными органами уполномоченного органа по вопросам миграции населения.
      7. Государственная услуга предоставляется не позднее десяти календарных дней со дня предъявления документов указанных в пункте 12.
      8. Данная государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, а также образцы их заполнения располагаются на стендах в Государственном учреждении «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» по адресу: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы, 6 (первый этаж).
      10. Государственная услуга предоставляется четыре дня в неделю (вторник, среда, четверг, пятница) с 9.00 до 18.00 часов местного времени с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов местного времени. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. В здании Государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» имеется зал ожидания, места для заполнения документов, имеется стенд с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения, для людей с ограниченными возможностями имеется пандус, места для сидения.

Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги заявитель представляет:
      1) документ удостоверяющий личность заявителя;
      2) документ подтверждающий трудовую деятельность;
      3) сведения о полученных доходах (носят заявительный характер);
      4) иностранцы и лица без гражданства представляют вид на жительство иностранца в Республике Казахстан или удостоверение лица без гражданства с отметкой о регистрации в органах внутренних дел;
      5) оралманы представляют удостоверение оралмана, выданное территориальным органом уполномоченного органа по вопросам миграции населения;
      13. Бланки заявлений выдаются специалистом Отдела занятости и социальных программ по адресу: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы, 6, кабинет 7.
      14. Документы, перечисленные в пункте 12 представляются специалисту Отдела занятости и социальных программ по адресу: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы, 6, кабинет 7.
      15. Заявителю, сдавшему все необходимые документы выдается талон с указанием даты принятия и срока исполнения.
      16. Карточка персонального учета лица в качестве безработного выдается при личном посещении.
      17. Основаниями для отказа в предоставлении государственной услуги являются:
      1) непредоставление заявителем документов, указанных в пункте 12 настоящего стандарта;
      2) отнесения заявителя к категории занятого в соответствии со статьей 2 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О занятости населения».

3. Принципы работы

      18. Деятельность Государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» основывается на соблюдении конституционных прав человека, законности при исполнении служебного долга, Кодекса чести государственных служащих Республики Казахстан и осуществляется на принципах вежливости, предоставления исчерпывающей информации, обеспечения ее сохранности, защиты и конфиденциальности.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания данной государственной услуги измеряются показателями качества и доступности, которые указаны в приложении к данному стандарту.

5. Порядок обжалования

      20. В случае имеющихся претензий по качеству предоставления государственной услуги жалоба на действия сотрудников государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» подается на имя начальника государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района», заместителя начальника государственного учреждения «занятости и социальных программ Жамбылского района», начальника государственного учреждения «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области».
      Спорные вопросы решаются в порядке гражданского судопроизводства.
      21. Жалобы принимаются в письменном виде по почте, электронной почте либо нарочно через приемную в рабочие дни.
      22. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета информации и рассматривается в течение 15 дней с момента поступления.
      Заявителю выдается талон о принятии обращения.
      О результатах рассмотрения жалобы заявителю сообщается в письменном виде по почте, либо электронной почте.

6. Контактная информация

      23. Начальник государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» адрес: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы, 6 (первый этаж), кабинет № 1, телефон 21-3-38, адрес электронной почты:ro_gambl@mail.online.kz.
      24. Заместитель начальника государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» адрес: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы, 6 (первый этаж), кабинет № 4, телефон 22-6-09, адрес электронной почты: ro_gambl@mail.online.kz.
      25. Начальник государственного учреждения «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области», адрес: Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Абая, 64, телефон 46-56-48, кабинет № 213, адрес электронной почты: obl_dep@mail.online.kz

Приложение
к стандарту оказания государственной
услуги «Регистрация и постановка
на учет безработных граждан»

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показате-ля в последую-щем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100

100

99

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

0

0

0

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

90

90

90

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.п.)

90

90

90

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

90

85

85

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

90

90

90

3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

0

0

0

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб к общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

0

0

0

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

100

100

100

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

90

80

70

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

90

70

60

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

90

70

50