Тұрмысы төмен азаматтарға тұрғын үй көмегін көрсету Нұсқауын бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы Риддер қалалық мәслихатының 2007 жылғы 26 желтоқсандағы N 5/3-IV шешімі. Шығыс Қазақстан облысы Әділет департаментінің Риддер қалалық Әділет басқармасында 2008 жылғы 9 қаңтарда № 5-4-77 тіркелді. Күші жойылды - Риддер қалалық мәслихатының 2009 жылғы 24 шілдедегі N 18/9-IV шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Риддер қалалық мәслихатының 2009.07.24 N 18/9-IV шешімімен.

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы» Заңының 6 бабын, Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94 «Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңының 97 бабын басшылыққа ала отырып Риддер қалалық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:
      1. Тұрмысы төмен азаматтарға тұрғын үй көмегін көрсету туралы Нұсқау бекітілсін (қосымша № 1).
      2. Қалалық мәслихаттың шешімінің күші жойылды деп табылсын(қосымша № 2)
      3. Осы шешім әділет органдарында тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ресми жариялаудан кейін қызметіне кіріседі.

      Кезекті сессия төрағасы              В. Дарий

      Қалалық мәслихаттың хатшысы          А. Ермаков

Риддер қалалық мәслихатының
2007 жылгы 26 желтоқсандағы
5 сессиясының № 5/3-ІV шешіміне
№ 1 қосымша      

Тұрмысы төмен азаматтарға тұрғын үй көмегін
көрсету тәртібі туралы
НҰСҚАУ

1. Жалпы ережелер

      1. Аз қамтылған азаматтарға тұрғын-үй көмегі Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94 "Тұрғын-үй қатынастары туралы" Заңының 97 бабына сәйкес беріледі.
      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - Риддер қалалық мәслихатының 2008.04.17. N 7/7-IV шешімімен.
      2. Тұрғын үй көмегі өздері жылытатын жеке меншік құрылыстарында тұратын тұрмысы төмен отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегі жылына бір рет беріледі.
      3. Тұрғын үй көмегі сол жерде тұрақты тұратын және тұрғын үйдің иелері немесе оның жалдаушысы (жалгері) болып табылатын тұрмысы төмен отбасыларына берілетін атауы әлеуметтік көмектің бір нысаны болып табылады.
      4. Тұрмысы төмен азаматтарға үйді ұстауға тұрмыстық коммуналдык қызметке ақы төлеу үшін, тұрғын үй көмегін және қалалық телекоммуникациялық желісіне қосылған телефон үшін абоненттік ақыны ұлғайту бөлігіндегі байланыс қызметтерін тұтынуға ақы төлеу нақты шығындары осы мақсатқа шекті жол берілетін шығыстар үлесінен артқанда тағайындалады. Сондағы отбасының нақты шығындары әлеуметтік нормалардың шегінде есепке алынады.
      5. Тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызмет тұтынуға шекті жол берілетін шығыс үлесі отбасының жиынтық кірістерінің 6 пайызы мөлшерінде белгіленеді.
      Ескерту. Тармаққа өзгерту енгізілді - Риддер қалалық мәслихатының 2008.04.17. N 7/7-IV шешімімен.
      6. Әлеуметтік нормалар және тұрғын үй көмегін есептеуге алынған үйді ұстауға шығындарының мөлшері, коммуналдық қызметтерді (сумен, газбен, электрмен, жылумен қамтамасыз ету, канализация, қоқыс шығару және лифтерді қамту) және қалалық телекоммуникациялық желістерге қосылған телефон үшін абонеттік ақыны ұлғайту бөлігіндегі байланыс қызметтерін тұтынуға ақы төлеу Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңдарына сәйкес белгіленеді.
      7. Телекоммуникация желілерінің абоненттеріне телефон үшін абоненттеріне телефон үшін абоненттік төлемнің арттыруларына өтемақы төлеу тәртібі Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 9 қыркүйектегі № 949 «Телефон үшін абоненттік ақы тарифтерінің арттырылуына өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы» қаулысына сәйкес жүзеге асырылады.
      8. Тұрғын үй көмегін есептеу үшін алынатын барлық коммуналдық қызметтерге және олардың өзгерістеріне арналған тарифтерді қызмет көрсетушілер береді.

2. Тұрғын үй көмегін беру шарттары

      9. Жеке меншігінде 1 бірліктен артық тұрғын үйі (үйі, пәтері) бар немесе алу құқығынан айрылады.
      10. Жұмысқа жарамды, бірақ жұмыс істемейтін, оқымайтын, әскер қатарында қызмет етпейтін, және «Риддер қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік қамту бөлімі» мемлекеттік мекемесінде тіркелмеген адамдары бар отбасылар тұрғын үй көмегін алуға құқығы жоқ, оның ішінде 50 жастан асқандар (жынысына қарамайды), 1-ші, 2-ші топтағы мүгедектерді күтетіндер, 16 жасқа дейінгі мүгедек балаларды күтетіндер, 80 жастан асқандар немесе 7 жаска дейінгі баланы тәрбилеумен шұғылданатындар, 18 жасқа дейінгі 4 не одан да көп балаларға қарайтын аналар; өзін (өзін жұмыспен қамтыған) жұмыспен қамтитын тұлғалар; туберкулез, наркологиялық, онкологиялық сырқаттар ретінде тіркеуде тұрған, мүгедектік топта емес, азаматтар; 8 аптадан кем емес аяғы ауыр әйелдер кірмейді. Жедел әскери қызметтегі әскери қызметкерлер отбасының құрамында есептелмейді.
      Ескерту. 10-тармаққа өзгерістер енгізілді - Риддер қалалық мәслихатының 2008.04.17. N 7/7-IV шешімімен.
      11. Жұмыссыздар ұсынылған жұмыстан немесе жұмысқа орналасудан себепсіз бас тартса және өз еркімен қоғамдык жұмысқа, оқыту мен қайта оқытуға қатыспаса, тұрғын үй көмегін алу құқығынан алты айға айрылады.
      12. Тұрғын үй көмегін өтінген кезде коммуналдык қызмет ақысы үшін берешектері бар отбасыларына, қарыздарына қарамастан, ережеге сәйкес, есепке тіркеген сәттен бастап ағымды төлемдерді тұрақты төлеу шартымен тұрғын үй жәрдемақылары тағайындалады. Бұрынғы қарызының өтелуі коммуналдық қызмет көрсетушілермен келісіліп бақыланады.
      13. Тұрғын үй көмегін тағайындау бөлімі әзірлеген кесте бойынша тоқсан айын тұрғын үй көмегін алушы отбасылары қайта аттестаудан өткізіледі. Бұл орайда, отбасының табыстары туралы анықтамалар және өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсанның коммуналдық қызмет ақыларының төленгендігі туралы түбіртектер қоса беріледі. Алдыңғы тоқсанның коммуналдық қызмет ақысының бөлігі төленсе немесе төленбесе тұрғын үй көмегі тағайындалмайды.
      14. Егерде тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметі нормативтері және тарифтері нақты заң тәртібімен анықталмаса, белгіленген коммуналдық қызметті тұтыну нормативтерінен арттырылмай шығын өтемі нақты шығындар бойынша жүргізіледі. Коммуналдық қызметтерді тұтынуды есептеу құралдары бар тұтынушылар үшін есепке алынатын шығындар алдындағы тоқсандағы немесе ақырғы токсанның нақты шығындары бойынша қызметтерді пайдалану нормативтері арттырылмай, есептеу құралдарының көрсеткіштері негізінде, толық көлемде көрсетілгенде анықталады.
      15. Егер отбасының әр мүшесіне шаққанда отбасының жиынтық табысы кедейліктен төмен мөлшерде болса, үйді ұстау және тұрғын үй коммуналдык қызметті төлеу үшін тұрғын үй көмегін көрсетудің жиынтық мөлшері Қазақстан Республикасының сәйкес мерзімдегі айлық есептік көрсеткішке (кемиді) реттеледі.
      16. Жалғыз басты зейнеткерлердің, мүгедектердін, бірге тұратын жалғыз басты зейнеткерлерді, бірге тұратын зейнеткер мен мүгедекті және жалғыз тұратын ерлі- зайыпты зейнеткерлер мен мүгедектердің, сондай-ақ құрамында жетім балалары бар отбасыларының құқықтарын белгілеп, тұрғын үй көмегін есептегенде, оларды колдау мақсатында, табыстары Қазақстан Ресиубликасының заң актілерінде белгіленген уақыттың тиісті мерзімінде екі көрсеткішке (кемиді) реттеледі.
      17. Орталықтан жылитын жеке үйде тұратын тұрмысы төмен отбасыларының тұрғын үй көмегін есептегенде, қызмет көрсетушілердің тұрғын үй көмегі әлеуметтік нормасының шегінде жоғалтылған жылудың көлемі тарифтерде есепке алынады.
      18. Тұрғын үй көмегі үйлеріне жылыту мезгілінде жылу мен ыстық су қосылмаған және пәтерлері жергілікті жылыту құралдары арқылы жылитын пәтерлер иелеріне тағайындалады. Электр қуатының төлемі жылытумен ыстык судың, тұрғын үй көлемі нормасымен қызмет көрсетушілердің тарифтеріне сәйкес көлеміне эквивалентті есептеледі.
      19. Тұрғын үй көмегіне үміткер отбасыларына тұрғын үй көмегін тағайындаған кезде мына шектеулер есепке алынады:
      1) арыз беруші заңды некеде болса, бірақ зайыбы сол мекенжай бойынша тіркелмеген болса, ерлі-зайыптылардың екеуінің де табыстары есептеледі және жәрдемақы өтінгеннің мекенжайы бойынша тағайындалады;
      2) арыз беруші заңды некеде болса, бірақ зайыбының қазіргі тұрғылыкты жерін білмесе (көрсетпесе) және құқық қорғау органдарын бұл туралы мәлімдемесе, жәрдемақы тағайындалмайды;
      3) арыз берушінің үйінде 18 жасқа дейінгі бала тіркелген жағдайда, ол баланың ата-анасының табыстары туралы анықтаманы тапсыру қажет;
      4) арыз беруші оку орнының күндізгі бөлімінде оқып, жалғыз тұрған жағдайда ата-анасының табыстары туралы анықтаманы тапсыру қажет.
      20. Тұрғын үй жәрдемақыларын алуға үміткер немесе алушы отбасылары оны рәсімдеу үшін өтінішімен қоса мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) төлқұжат немесе жеке басының куәлігі (көшірмесі- жылына бір рет келесі жылдық қайта аттесттау немесе қандай да болса өзгерістер болған жағдайда, түпнұсқасы - тоқсан сайын);
      2) азаматтарды тіркеу кітабы (көшірмесі - жылына бір рет келесі жылдық аттестаттау мекемесіне қандай да болса өзгерістер болғанда, түпнұсқасы - тоқсан сайын);
      3) үйдің немесе пәтердің төлқұжаты (тоқсан сайын)
      4) Тұрғын үй құқығын растандыратын құжат (жылына бір рет келесі жылдық қайта аттестаттау немесе қандай да болса өзгерістер болғанда), немесе жал шарты (жалдау);
      5) отбасы табыстары туралы анықтама және басқа да мәлімделген табыстар (өткен тоқсанға);
      6) барлық коммуналдық қызметке және байланыс кызметіне ақы төлеу туралы түбіртектер (өткен тоқсанға), түбіртектер жоғалған жағдайда анықтама қағаз немесе коммуналдык қызметтермен салыстыру актісі;
      7) жұмыссыз болып табылатыны туралы анықтама (тоқсан сайын);
      8) жеке меншік шаруашылықтары бар екендігі жайлы мәліметтер, немесе поселкелік әкімдіктің актісі (жылына бір рет немесе өзгерістер болғанда);
      9) отбасы жағдайы туралы құжаттар (туу туралы куәліктің, неке туралы куәліктің неке бұзу туралы, ерлі-зайыптының бірі қайтыс болғаны туралы куәліктердің).
      Ескерту. 20-тармаққа өзгерту енгізілді - Риддер қалалық мәслихатының 2008.04.17. N 7/7-IV шешімімен.
      21. Тапсырылған қүжаттардың қорытындысы бойынша отбасына шарт-өтініш жасалады, оған отбасының жиынтық табыстары және әлеуметтік төлемдер енгізіледі. Шарт-өтінішке отбасы өкілінің немесе отбасының атынан сөйлейтін тұлға және құжаттарды қабылдайтын тұлғаның қолы қойылады.
      22. Өкілетті органның шешімі тұрғын үй жәрдемақысын берудің негізі болып табылады.
      23. Электрмен, газбен, жылумен, сумен қамтамасыз ету, канализация, қоқыс шығару лифттерге қызмет көрсету және үйді ұстау және байланыс кызметі төлемдерінің есебі түбіртектер мен анықтамалар бойынша алынады, газға анықтама өткен тоқсанның орта есебі бойынша есептеледі.
      24. Тұрғын үй көмегі өтініш және басқа құжаттар тапсырылған айдан бастап тағайындалады, кезекті тоқсан сайын қайта аттестаттау белгілі есептерге байланысты өтпегендерден басқа (өтінушінің ауыруы, курорт, шипажайда емделуіне, туысқандарының ауыруына немесе қайтыс болуына байланысты тұрғылықты жерде болмаса).
      25. Тұрғын үй көмегін алушы немесе тұрғын үй көмегі мамандары жасаған тізім бойынша тоқсан сайынғы аттестаттаудан өтетін отбасылары құжаттарды дайындағанына қарамастан, тұрғын үй жәрдемақысын тоқсанға алады. Тоқсандық ағымды кестелер бойынша қайта аттестаттаудан өтпеген отбасыларға тұрғын үй көмегі өтініш жасаған айдан бастап тағайындалады.
      26. Тұрғын үй көмегін алушылар 10 күн ішінде тұрғын үй көмегі мамандарына өз тұрғын үй меншіктерінің, отбасы құрамының және оның жиынтық табыстарының, мәртебесінің өзгергені туралы хабарлау керек.
      27. Тұрғын үй көмегін тағайындау кезінде туған наразылықтар қалалық депутаттар мәслихатының сессиясы бекіткен құрамдағы қалалық учаскелік комиссия аркылы шешіледі.
      28. Берілген ақпараттың шындығы және дұрыстығы туралы күмән пайда болса, тұрғын үй көмегін тағайындайтын мамандар отбасы табыстары, тұрғын үй шығындары және отбасы мүшелерінің тұрғылықты жерлері туралы ақпаратты талап етуге құқылы.
      Заңды және жеке тұлғалар ақпаратты беруге міндетті.
      Талап етілген құжаттар ұсынылмаған жағдайда тұрғын үй жәрдемақысы тағайындалмайды. Тұрғын үй қызметіне алдын ала жалған мәліметтер бергені үшін жалгерлер (немесе меншік үйдің иесі) құқықсыз алған соманы өз еркімен қайтарады, ал бас тартқан жағдайда сот арқылы шешіледі.

3.Тұрғын үй көмегінің мөлшері

      29. Тұрғын үй көмегінің мөлшері меншік үй иесінің (жалгердің) өтемдік шараларымен қамтамасыз етілетін нормалар шегінде үйді ұстауға және коммуналдық қызметке ақы төлеу мен отбасына осы мақсаттарға шекті жол беретін шығыс деңгейінің айырымы ретінде есептеледі.
      Тұрғын үй көмегінің мөлшерін белгілеу тұжырымы:
      П-МСПЖ - (t х д),
      П - тұрғын үй көмегінің мөлшері,
      МСПЖ - тұрғын үйге ең жоғарғы әлеуметтік төлем,
      t - тұрғын үй төлеміне нормативтік шығын (= 6%)
      д- отбасының жиынтық табыстары.
      Ескерту. 29-тармаққа өзгерту енгізілді - Риддер қалалық мәслихатының 2008.04.17. N 7/7-IV шешімімен.

4. Тұрғын үй жәрдемақыларын алуға үміткер азаматтардың (отбасылардың) кіріс жиынтығын есептеу

      30. Жиынтық табыстарының есептелуі азаматтың (отбасының) табысын белгілеуге тұрғын үй көмегін тағайындайтын өкілетті органмен жүргізіледі.
      31. Отбасының жиынтық табыстарын есептегенде табыстардың барлық түрлері тұрғын үй көмегіне өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсанда нақтылы алынған тұрғын үй және мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек, қайтыс болғандарды жерлеу және бала туғандағы, 18 жасқа дейінгі балаларға ай сайынғы мемлекеттік жәрдемақы; ең төменгі өмір сүрудің минимумімен бекітілген көрсеткіштің жалпы сомасын есептеу мерзіміндегі көрсетілген ақшалай және натуралды түрдегі қайырымдылық көмегі; төтенше жағдайлардың салдарынан оның денсаулығына және мүлігіне жасалған зиянды қайтарудың мақсатында отбасына көрсетілген материалды көмек; Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес мүгедектерге бөлінген емдік дәрі-дәрмектер, санатория-курорттық емдеулер, протезді-ортопедиялық құралдар (жасау және жөндеу), жылжымалы құралдар (кресло-коляска) және басқа қайта оралу құралдары ретінде жасалған натуралды көмек түрлері; білім туралы заңнамасына сәйкес білім беру ұйымдарында жасалған тегін тамақтану және көмек; халықтың қоныс аудару, тұрғылықты орынға жүру және мүлігін өткізу (сонымен қатар малды), көшіп келген орны мен біржолғы жәрдемақыны төлеу бойынша оралмандарға шығындарды қайтару мәселелері жөніндегі заңнамалық актілерімен қаралған құралдары бір жолғы төлемдерден басқалары есепке алынады. Жиынтық табыс өтінушінің алған табыстары жөнінде ұсынылған мәліметтердің негізінде есептеледі.
      Ескерту. 31-тармаққа өзгерістер енгізілді - Риддер қалалық мәслихатының 2008.04.17. N 7/7-IV шешімімен.
      32. Ауылдық жердің тұрғындары үшін үлкен мал басынан бір бас болғандағы жеке қосалкы шаруашылықтан табыс (саяжай, учаскелерінен, аулалык учаскелерден, бақшалардан түсетін табыстарды қоспағанда) тоқсанда үш есептік көрсеткіш мөлшерінде есепке алынады, үлкен мал басынан екі және одан көп болғанда бес есептік көрсеткіш мөлшерінде есепке алынады.
      33. Қала тұрғындары үшін үлкен мал басынан бір бас болғандағы жеке қосалкы шаруашылықтан табыс (саяжай, учаскелерінен, аулалык учаскелерден, бақшалардан түсетін табыстарды қоспағанда) тоқсанда үш есептік көрсеткіш мөлшерінде есепке алынады, үлкен мал басынан екі және одан көп болғанда төрт есептік көрсеткіш мөлшерінде есепке алынады.
      34. Жиынтық табысын есептегенде өнімді жасқа толмаған үй малы есепке алынбайды. Кәсіпкерлік қызметтен, мүліктен және жер пайынан түсетін табыстар мәлімделген болып саналады.
      35. Құжаттамаларды расталған табыстар түрлеріне еңбектен, зейнетақыдан, жәрдемақыдан жоне алименттерден, ЗТМО біржолғы төлемақы түсетін табыстар жатады.
      Ескерту. 35-тармаққа өзгерту енгізілді - Риддер қалалық мәслихатының 2008.04.17. N 7/7-IV шешімімен.
      Отбасының жиынтық табысы алименттердің есебінен саналады, егер төлеуші:
      1) жұмыс істемейтін және жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі өкілетті органда жұмыссыз болып тіркелмеген (анықтама ұсынылғанда);
      2) бас бостандығынан айыру жерлерінде немесе уақытша ұстау изоляторында болған (анықтама ұсынылғанда);
      3) туберкулез немесе психоневрогиялык диспансерлерде (станционарларда), емделу-еңбек профилакторийлерінде (ЕЕП) емделуде немесе есепте болған (анықтама ұсынылғанда)
      4) Қазақстан Республикасында тиісті келісімі жоқ мемлекеттерге тұрғылықты жерлерге тұруға кеткен (анықтама ұсынылған) жағдайларда.
      36. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 12 шілдедегі № 1063 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы тұрғындарды тіркеу және құжаттау Ережесіне сәйкес тіркелген тұлғалар отбасы құрамына есептеледі. Отбасының жиынтық табыстары өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсанға отбасының барлық мүшелерінің және осы мекенжай бойынша тіркелген баска да адамдардың табыстарын қосу жолымен есептеледі.
      37. Отбасының ортақ жандық табыстары 1 айға отбасының жиынтық табыстарын отбасы мүшелерінің санына және 3 айға бөлу жолымен есептеледі.
      38. Өтініш берушілер Қазақстан Рсспубликасы Зацдары белгілеген тәртіппен ұсынған мәліметтердің күмәнсіздігіне жауапты.

5. Өздері жылытатын жекеменшік құрылыстарында
тұратын тұрмысы  төмен отбасыларына (азаматтарға)
тұрғын үй жәрдемақыларын ұсыну тәртібі

      39. Өздері жылытатын жеке меншік құрылыстарында тұратын тұрмысы төмен отбасыларына тұрғын үй жәрдемақысы үй иесіне, жалдаушылар тұратын үйді жалдауға келісім - шарт болғанда беріледі.
      40. Өздері жылытатын жеке меншік құрылыстарында тұратын тұрмысы төмен отбасыларына тұргын үй көмегін есептеу үшін көмірдің әлеуметтік шығыны жалпы ауданның 1 шаршы метріне 129,8 кг, бірақ бір үйге 5000 кг. аспауы керек.
      41. Көмірдің құнын есептеу үшін "Риддер қ. экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ-мен берілген тұрғын-үй көмегін есептеу тоқсанының (желтоқсан, наурыз, маусым, қыркүйек), соңғы ай тоқсанының жағдайы бойынша қала шетіндегі қатты отынның нақты бағалары ескеріледі.
      Ескерту. 41-тармақ жаңа редакцияда - Риддер қалалық мәслихатының 2008.04.17. N 7/7-IV шешімімен.
      42. Өздері жылытатын жеке меншік үй құрылыстарында қолданылатын баска отын түрлерінің құны мен шығын нормасын, тұрғын үй көмегін есептегенде, көмірдің құны мен шығын нормасына эквивалентті деп есептеледі. Отын сатып алғаны туралы түбіртек болмаған жағдайда тұрғын үй көмегін көрсететін органдар акт жасайды.
      43. Көмір сатып алу маусымдыққа байланысты болғандықтан, көмірдің тұрғын үйге барлық әлеуметтік шығын нормасын (көмірдің құнын) өтініш жасаған тоқсанның үш айы бір мезетте алынады.
      44. Тұрғын үй көмегін есептегенде жеке меншік үй құрылысында тұратын отбасының табысын өтініш берген тоқсаннын алдындағы тоқсанға есептеу керек.
      45. Электрмен, газбен, сумен қамтамасыз ету, қоқыс шығару бойынша өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсанындағы түбіртектер бойынша отбасының орташа табысы алынады.
      46. Тұрғын үй көмегін есептегенде, жыл бойы тұрғын үйі көмегін алғаннан бастап, көмір алған уақытқа қарамастан, отбасы алған көмірдің мөлшері және құны көрсетілген түбіртек (анықтама ұсынылады).

6. Тұрғын үй көмегінің қаржыландырылуы мен төлемі

      47. Тұрғын үй көмегі қала бюджеті есебінен керсетіледі. Тұрғын үй көмегі ақшалай төлем ретінде тағайындалады.
      48. Тұрғын үй төлемінің көлемі осы мақсаттарға жергілікті бюджеттен бөлінген қаражаттар есебінен азаматтардың салымы бойынша шоттарына енгізу жолымен екінші деңгейдегі банктер (бұдан әрі тиісті банктер) арқылы жүргізеді. Тұрғын үй төлемінің тәртібі мен шарты «Риддер қалалык жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар» мемлекеттік мекемесі және тиісті банктер арасындағы жасалған агенттік келісіммен белгіленеді.
      49. Қазақстан Республикасының тиісті банктердің филиалдары жоқ
елді мекендерінде белгіленген төлемдер «Риддер қалалық жұмыспен қамту
және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі анықтаған
агенттік келісіммен белгіленеді.

7. Тұрғын үй көмегін есептеуде қолданылатын, коммуналдық қызметтерді қолданудың нормативтері мен шығындарының мөлшері

      50. Аумақтың мөлшері:
      1) жалғызбасты тұратын азаматтарға - 40 шаршы метрден артық емес;
      2) екі адамнан тұратын отбасына-50 шаршы метр;
      3) үш адамнан тұратын отбасына - 55 шаршы метр;
      4) төрт және одан көп адамнан тұратын отбасына - әрқайсысына 18 шаршы метр, бірақ 100 шаршы метрден көп емес.
      Ескерту. 50-тармаққа өзгерістер енгізілді - Риддер қалалық мәслихатының 2008.04.17. N 7/7-IV шешімімен.
      51. Тұрғын үйді ұстау шығындары мөлшері - 1 шаршы метрге 10 теңгеден;
      52. Газ шығындары мөшері бір айға адам басына шаққанда - 7,6 кг.
      53. Лифт қызметтерін пайдалану мөлшері- бір адамға 200 теңге.
      Ескерту. 53-тармаққа өзгерістер енгізілді - Риддер қалалық мәслихатының 2008.04.17. N 7/7-IV шешімімен.
      54.Электроэнергияны пайдалану мөлшері:
      1) бір адам тұратын жағдайда - 100 кВт;
      2) екі адам тұратын жағдайда (әрқайсысына) - 95 кВт;
      3) үш және одан көп адам тұратын жағдайда (әрқайсысына) 85 кВт.
      Ескерту. 54-тармаққа өзгерістер енгізілді - Риддер қалалық мәслихатының 2008.04.17. N 7/7-IV шешімімен.
      55. Жылумен, газбен, сумен қамтамасыз ету, қоқыс шығару бойынша шығындар және тұрғын үйді үстау шығындарын пайдаланудың тарифтері мен нормативтері "Риддер қ. экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ белгіленеді.
      Ескерту. 55-тармаққа өзгерістер енгізілді - Риддер қалалық мәслихатының 2008.04.17. N 7/7-IV шешімімен.

8. Кондоминиум және ЖПК нысандарының жалпы мүлігін толық жөндеуге жіберілген шығындарды қайтару тәртібі

      56. Кондоминиум және ЖПК-ның жалпы мүлігінің толық жөндеуіне жіберілген шығындарды қайтарудың құқығы, тұрғын-үй көмегін алуға құқығы бар отбасы мен тұлғаларда бар.
      57. Өтініш берген кезден бастап жылына бір рет осы мақсаттарға
жіберілген шығындардың жалпы жиынында бекітілген 100% көлемінде
ақшалай төлемдер ретінде шығындарды қайтару жасалады.
      Сонымен қатар тұрғын-коммуналды шаруашылық және құрылыс ісі бойынша уәкілетті органында сараптаманы өткен сметамен келісілген толық жөндеуден өткізу үшін қаралған жалпы шығындар сомасының бөлігі шегінде тұрғын-үй көмегін алушыларға төлем анықталады.
      58. Кондоминиум және ЖПК нысандарының (іргетас, сыртқы қабырға және апаратын құрылғылар; баспана; баспалдақ (алаң, марштар) және ішкі қабырғалар; инженерлік коммуникация және құралдар; өзгелер (кіре беріс есігі, фрамуги және т.с.с.) жалпы жиналыста қажетті жұмыстарды орындаудың тізімі мен кестесі бар "Риддер қ. тұрғын-коммуналды шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобильді жолдар бөлімі" ММ (қарау актісі) жазбаша өкіміне сәйкес жалпы мүлігіне толық жөндеудің бөлек түрлерін жүргізудің кезегі пәтерлердің жеке меншігімен жасалады.
      59. Кондоминиум және ЖПК-ның жалпы мүлігін толық жөндеудің шығындарын қайтаруға құқығы бар отбасы мен тұлғалары келесі құжаттарды берсін:
      - шарт-өтініш;
      - тұлғалығын куәландыратын құжат (түпнұсқасы мен көшірмесі);
      - азаматтарды тіркеу кітабы (түпнұсқасы мен көшірмесі);
      - пәтердің төлқұжаты (түпнұсқасы);
      - баспанаға құқығын куәландыратын құжат (түпнұсқасы мен көшірмесі);
      - толық жөндеуге бөлінген мақсатты жиынның көлемін анықтайтын жеке меншік пәтерлердің жалпы жиналысының шешімінен үзіндісі (көшірме);
      - кондоминиум мен ЖПК жалпы мүлігіне толық жөндеу жүргізуге мақсатты жиынды төлеу туралы түбіртектері;
      - жөндеу жұмыстарын жүзеге асыратын ұйымдар мен жеке меншік пәтерлер кооперативтерімен, баспана меншіктерінің арасында жасалған, кондоминиум мен ЖПК-ның жалпы мүлігіне толық жөндеуді жүргізудің келісімі (көшірмесі);
      - кондоминиумнің жалпы мүлігіне толық жөндеу бойынша жұмыстардың жүргізілген қабылдау-тапсыру актісінің көшірмесі.
      60. Толық жөндеуге жіберілген шығындарын қайтаруга, алушылардың
жинақ жеке шотына жіберілген соманы жіберу жолымен екінші деңгейдегі
банктың бөлімі арқылы жасалады.
      Ескерту. Шешім 8-тараумен толықтырылды - Риддер қалалық мәслихатының 2008.04.17. N 7/7-IV шешімімен.

      Қалалық мәслихат хатшысы                         А. Ермаков

Риддер қалалық     
мәслихатының 5 сессиясының
2007 жылғы 26 желтоқсандағы
№ 5/3-IV шешіміне № 2 қосымша

      1. Қалалык мәслихаттың XVI сессиясының 2005 жылғы 25 наурыздағы  № 16/5-III «Тұрмысы төмен азаматтарға тұрғын үй көмегін көрсету тәртібі туралы Нұскау» шешімі (2005 жылғы 14 сәуірде № 2275 Шығыс-Қазакстан облысы Әділет департаментінде тіркелген, 2005 жылғы 22 сәуірде № 16 «Лениногрская правда» газетінде жарияланған).
      2. Қалалык мәслихаттың XXX сессиясының 2007 жылғы 15 ақпанындағы № 30/7-III «2005 жылғы 25 наурыздағы № 16/5- III «Тұрмысы төмен азаматтарға тұрғын үй көмегін көрсету тәртібі туралы Нұскау» шешіміне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» шешімі (2007 жылғы 20 акпанда № 5-4-54 Риддер қаласы әділет басқармасында тіркелген, 2007 жылғы 23 ақпанда № 8 «Лениногорская правда» газетінде жарияланған).
      3. Қалалык мәслихаттың XXXIII сессиясының 2007 жылғы 25 шілдедегі № 33/6-III «2005 жылғы 25 наурыздағы № 16/5- III «Тұрмысы төмен азаматтарға тұрғын үй көмегін көрсету тәртібі туралы Нұсқау» шешіміне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» шешімі. (2007 жылғы 07 тамызда № 5-4-66 Риддер каласы әділет басқармасында тіркелген, 2007 жылғы 16 тамызда № 33 «Лениногорская правда» газетінде жарияланған).

      Қалалық мәслихат хатшысы                        А. ЕРМАКОВ

Об утверждении Инструкции по оказанию жилищной помощи малообеспеченным гражданам

Решение Риддерского городского маслихата Восточно-Казахстанской области от 26 декабря 2007 года N 5/3-IV. Зарегистрировано управлением юстиции города Риддера Департамента юстиции Восточно-Казахстанской области 9 января 2008 года N 5-4-77. Утратило силу решением Риддерского городского маслихата от 24 июля 2009 года № 18/9-IV

      Сноска. Утратило силу решением Риддерского городского маслихата от 24.07.2009 № 18/9-IV.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      Руководствуясь статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148 «О местном государственном управлении в Республике Казахстан», статьей 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года № 94 «О жилищных отношениях» Риддерский городской маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить Инструкцию по оказанию жилищной помощи малообеспеченным гражданам (приложение № 1).
      2. Считать утратившими силу решения городского маслихата (приложение № 2).
      3. Настоящее решение вступает в силу со дня регистрации в органах юстиции и вводится в действие после официального опубликования.

      Председатель очередной сессии          В. Дарий

      Секретарь городского маслихата         А. Ермаков 

Приложение № 1       
к решению 5-й сессии     
Риддерского городского маслихата
от 26 декабря 2007 года № 5/3-IV

Инструкция по оказанию жилищной помощи
малообеспеченным гражданам

1. Общие положения

      1. Жилищная помощь малообеспеченным гражданам предоставляется в соответствии со статьей 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года № 94 "О жилищных отношениях".
      Сноска. Пункт 1 в редакции решения Риддерского городского маслихата от 17.04.08 № 7/7-IV.
      2. Жилищная помощь малообеспеченным семьям (гражданам), проживающим в частном домостроении с местным отоплением, предоставляется один раз в год.
      3. Жилищная помощь является одной из форм адресной социальной помощи населению, которая предоставляется малообеспеченным семьям, постоянно проживающим в данной местности и являющимися собственниками или нанимателями (арендаторами) жилища.
      4. Жилищная помощь назначается при превышении фактических расходов семьи на оплату содержания жилья и потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к городской сети телекоммуникаций, над долей предельно допустимых затрат на эти цели. При этом фактические расходы семьи учитываются в пределах социальных норм.
      5. Доля предельно допустимых расходов на оплату содержания жилья и потребления коммунальных услуг устанавливается к совокупному доходу семьи в размере 6 %.
      Сноска. Пункт с изменением, внесенным решением Риддерского городского маслихата от 17.04.08 № 7/7-IV.
      6. Социальные нормы и принимаемые к расчету жилищной помощи размер расходов на содержание жилища, нормативы потребления коммунальных услуг (водоснабжение, газоснабжение, канализация, электроснабжение, теплоснабжение, мусороудаление и обслуживание лифтов) и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к городской сети телекоммуникаций, устанавливаются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
      7. Порядок выплаты компенсации повышения тарифов абонентской платы за телефон осуществляется согласно Постановлению Правительства Республики Казахстан от 9 сентября 2004 года № 949 «О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за телефон».
      8. Тарифы на все коммунальные услуги и услуги связи и их изменения для расчета жилищной помощи предоставляются услугодателями.

2. Условия предоставления жилищной помощи

      9. Лица, имеющие в частной собственности более 1 единицы жилья (квартиры, дома) или сдающие жилые помещения в наем (аренду), утрачивают право на получение жилищной помощи.
      10. Не имеют право на получение жилищной помощи семьи, если в них имеются трудоспособные лица, которые не работают, не учатся, не служат в армии и безработные, не зарегистрированные в уполномоченном органе по вопросам занятости, за исключением лиц, достигших возраста 50 лет (независимо от пола), лиц, осуществляющих уход за инвалидами I, II группы, уход за детьми-инвалидами в возрасте до 16 лет, лицами старше 80 лет или занятых воспитанием ребенка в возрасте до 7 лет, матерей, занятых воспитанием 4 и более детей до 18 лет; лиц, обеспечивающих себя работой (само занятые); граждан, состоящих на учете как туберкулезные, наркологические, онкологические больные, не имеющих групп инвалидности; женщин со сроком беременности не менее 8 недель. Военнослужащие срочной службы не учитываются в составе семьи.        Сноска. Пункт 10 с изменениями, внесенными решением Риддерского городского маслихата от 17.04.08 № 7/7-IV.
      11. Семьи, в которых безработные члены семьи без уважительных причин отказавшиеся от предложенной работы или трудоустройства, самовольно прекратившие участие в общественных работах, обучении или переобучении, теряют право на получение жилищной помощи на шесть месяцев.
      12. Семьям, впервые обратившимся за жилищной помощью и имеющим задолженность по оплате за коммунальные услуги и услуги связи на момент обращения, жилищная помощь назначается независимо от долга по тарифам услугодателей в пределах социальных норм и нормативов, при условии регулярной оплаты текущих платежей с момента постановки на учҰт. Погашение старого долга согласовывается и контролируется поставщиками коммунальных услуг и услуг связи.
      13. Переаттестация семей получателей жилищной помощи проводится ежеквартально по графику, разработанному специалистами по назначению жилищной помощи. При этом предоставляются справки о доходах семьи и квитанции об оплате коммунальных услуг и услуг связи за квартал, предшествующий кварталу обращения. В случае неоплаты или частичной оплаты коммунальных услуг за предшествующий квартал жилищная помощь семье не назначается.
      14. В случае, если нормативы и тарифы на содержание жилища и потребление коммунальных услуг не определены в установленном законодательством порядке, возмещение затрат производится по фактическим расходам, но не более установленных нормативов потребления коммунальных услуг. Расходы, принимаемые к расчету для потребителей, имеющих приборы учета потребления коммунальных услуг, определяются по фактическим затратам за предыдущий квартал на основании показаний приборов учета, но не более установленных нормативов потребления коммунальных услуг.
      15. Если семья имеет среднедушевой совокупный доход ниже размера черты бедности, то совокупный доход при определении жилищной помощи на оплату содержания жилья и жилищно-коммунальных услуг корректируется (вычитается) на один месячный расчетный показатель, установленный на соответствующий период времени законодательным актом Республики Казахстан.
      16. С целью поддержки одиноко проживающих пенсионеров, инвалидов, совместно проживающих одиноких пенсионеров, совместно проживающих пенсионера и инвалида и одиноко проживающих супружеских пар пенсионеров и семей инвалидов, а также семей, в состав которых входят круглые сироты, при определении права и расчете жилищной помощи доход корректируется (вычитается) на два расчетных месячных показателя, установленного на соответствующий период времени законодательным актом Республики Казахстан.
      17. При расчете жилищной помощи малообеспеченным семьям, проживающим в индивидуальных домах с централизованным отоплением, в тарифах учитывать оплату потерь тепла, предъявляемую услугодателями, в пределах социальных норм площади жилья.
      18. Жилищная помощь назначается владельцам квартир в домах, где в отопительный сезон не подключено централизованное отопление и горячее водоснабжение и обогрев квартир осуществляется с помощью автономных обогревательных приборов. При этом сумму оплаты за электроэнергию считать эквивалентной сумме оплаты за отопление и горячую воду согласно норм площади жилья и тарифов услугодателей.
      19. Семьям, претендующим на назначение жилищной помощи, при начислении в расчҰт принимаются следующие ограничения:
      1) заявитель находится в законном браке, но супруг не прописан по данному адресу - учитываются доходы обоих супругов и жилищная помощь назначается по адресу ходатайствующего о жилищной помощи супруга;
      2) заявитель находится в законном браке, не знает (не указывает) местонахождения супруга и не обращался по этому вопросу в правоохранительные органы - жилищная помощь не назначается;
      3) у заявителя прописан ребенок до 18 лет, родители которого прописаны в другом месте - ходатайствующий должен представить также справку о доходах родителей ребенка;
      4) заявитель живет один и учится на дневном отделении учебного заведения - ходатайствующий должен представить также справку о доходах родителей и о получении ими жилищной помощи.
      20. Семьи, претендующие на назначение жилищной помощи или ее получающие, представляют для ее оформления следующие документы:
      1) документ, удостоверяющий личность (оригинал - ежеквартально, копию - один раз в год либо при каких-либо изменениях);
      2) книгу регистрации граждан (оригинал - ежеквартально, копию - один раз в год либо при каких-либо изменениях);
      3) паспорт на квартиру или дом (ежеквартально);
      4) документ, удостоверяющий право на жилье (один раз в год до следующей годовой переаттестации или при каких-либо изменениях), или договор найма (аренды);
      5) документы о доходах и прочие заявленные доходы (ежеквартально за предшествующий квартал);
      6) копии и подлинники квитанций об оплате коммунальных услуг (за предшествующий квартал), в случае утери квитанций справка или акт сверки коммунальных служб;
      7) справку о признании безработным (ежеквартально);
      8) заявленные сведения о наличии подсобного хозяйства или акт обследования поселкового акимата (один раз в год или при каких-либо изменениях);
      9) документы о семейном положении (свидетельства о рождении, о браке, о разводе или о смерти супруга).
      Сноска. Пункт 20 с изменением, внесенным решением Риддерского городского маслихата от 17.04.08 № 7/7-IV.
      21. По результатам рассмотрения представленных документов
составляется договор-заявление на семью, куда вносятся данные семьи и коммунальные платежи. Договор-заявление подписывается представителем семьи или лицом, выступающим от имени семьи, и лицом, осуществляющим прием документов.
      22. Основанием для предоставления жилищного пособия является решение уполномоченного органа.
      23. Расходы по электроснабжению, газоснабжению, канализации, теплоснабжению, мусороудалению, обслуживанию лифтов, водоснабжению и эксплуатации жилья и услугам связи берутся в расчет по квитанциям, справкам на газ, средние за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      24. Жилищная помощь назначается с месяца, в котором подано заявление со всеми необходимыми документами для назначения этой помощи, кроме лиц, не прошедших очередную квартальную переаттестацию по уважительной причине (болезнью обратившегося, срочный отъезд за пределы населенного пункта в связи с лечением на курорте, санатории, смертью родственников - при предоставлении документа).
      25. Семьи, получающие жилищную помощь и проходящие ежеквартальную переаттестацию согласно графикам, разработанным специалистами жилищной помощи, получают жилищную помощь за квартал независимо от времени оформления документов. Семьям, не прошедшим переаттестацию в течение текущего квартала согласно графикам, начисление жилищной помощи осуществляется с месяца обращения.
      26. Получатели жилищной помощи должны в течение 10 дней информировать специалистов жилищной помощи о любых изменениях формы собственности своего жилья, в составе семьи и ее совокупного дохода, а также статуса.
      27. Возникающие конфликтные вопросы при назначении жилищной помощи решаются через имеющиеся городские участковые комиссии, состав которых утверждается на сессии депутатов городского маслихата.
      28. В случае возникновения сомнения в достоверности представленной информации, специалист, назначающий жилищную помощь, имеет право требовать дополнительные документы о доходах семьи, расходах на жилье и действительном месте постоянного проживания членов семьи.
      Физические и юридические лица обязаны представлять достоверную информацию.
      В случае не представления требуемых документов жилищная помощь не назначается. При представлении в службу жилищной помощи заведомо недостоверных сведений, повлекших за собой назначение завышенной или незаконной жилищной помощи, собственник (наниматель) возвращает незаконно полученную сумму в добровольном порядке, а в случае отказа - в судебном порядке.

3. Размер жилищной помощи

      29. Размер жилищной помощи рассчитывается как разница между фактическим платежом собственника (нанимателя) за содержание жилья и потребление коммунальных услуг в пределах норм, обеспечиваемых компенсационными мерами, и предельно допустимым уровнем расходов данной семьи на эти цели.
Формула для определения размера жилищной помощи:
      П = МСПЖ-(1хд),
      где П - размер жилищной помощи
      МСПЖ - максимальная социальная плата за жиль
      t - норматив расхода на оплату жилья (=6%)
      д - совокупный доход семьи.
      Сноска. Пункт 29 с изменением, внесенным решением Риддерского городского маслихата от 17.04.08 № 7/7-IV.

4. Исчисление совокупного дохода граждан (семьи),
претендующих на получение жилищной помощи

      30. Совокупный доход граждан (семьи), претендующих на получение жилищной помощи, исчисляется уполномоченным органом, осуществляющим назначение жилищной помощи для определения дохода семьи.
      31. При исчислении совокупного дохода семьи учитываются все виды доходов, кроме жилищной и государственной адресной социальной помощи, единовременных выплат на погребение умерших и при рождении ребенка; ежемесячного государственного пособия на детей до 18 лет; благотворительной помощи в денежном и натуральном выражении, оказанной в расчетном периоде в общей сумме ниже установленной величины прожиточного минимума; материальной помощи, оказанной семье в целях возмещения ущерба, причиненного их здоровью и имуществу вследствие чрезвычайных ситуаций; натуральных видов помощи, оказанных в соответствии с законодательством Республики Казахстан в виде лекарственных препаратов, санаторно-курортного лечения, протезно-ортопедических изделий (изготовление и ремонт), средств передвижения (кресло-коляски) и других средств реабилитации, выделенных инвалидам; бесплатного питания и помощи, оказываемой в организациях образования в соответствии с законодательством об образовании; средств, предусмотренных законодательными актами по вопросам миграции населения, оралманам на возмещение расходов по проезду к постоянному месту жительства и провозу имущества (в том числе скота), на приобретение жилья по месту прибытия и выплату единовременных пособий, фактически полученных за квартал, предшествовавший кварталу обращения за жилищной помощью. В доходе семьи не учитывается сумма полученного микрокредита. Исчисление совокупного дохода производится на основании представленных заявителем сведений о полученных доходах.
      Сноска. Пункт 31 с изменениями, внесенными решением Риддерского городского маслихата от 17.04.08 № 7/7-IV.
      32. Для жителей сельской местности доход от личного подсобного хозяйства (за исключением доходов от дачных участков, приусадебных участков, огородов) при наличии одной головы взрослого поголовья скота учитывается в размере трех месячных расчетных показателей в квартал, при наличии двух и более голов взрослого поголовья скота учитывается в размере пяти месячных расчетных показателей.
      33. Для жителей города доход от личного подсобного хозяйства (за исключением доходов от дачных участков, приусадебных участков, огородов) при наличии одной головы взрослого поголовья скота учитывается в размере двух месячных расчетных показателей в квартал, при наличии двух и более голов взрослого поголовья скота учитывается в размере четырех месячных расчетных показателей.
      34. Домашний скот, не достигший продуктивного возраста, при исчислении совокупного дохода не учитывается. Доход от предпринимательской деятельности, доход от полученного имущественного и земельного пая учитывается как заявленный.
      35. К документально подтверждаемым видам дохода относятся доход от трудовой деятельности, пенсия, пособия, алименты, единовременные выплаты из ГЦВП.
      Сноска. Пункт 35 с изменением, внесенным решением Риддерского городского маслихата от 17.04.08 № 7/7-IV.
      Совокупный доход семьи исчисляется без учета алиментов в случаях, когда плательщик:
      1) не работает, и зарегистрирован безработным в уполномоченном органе по вопросам занятости (при представлении справки);
      2) находится в местах лишения свободы либо изоляторе временного содержания (при представлении справки);
      3)находится на излечении либо на учете в туберкулезном, психоневрологическом диспансерах (стационарах), лечебно-трудовом профилактории (ЛТП) (при представлении справки);
      4) выбыл на постоянное место жительства в государства, с которыми Республика Казахстан не имеет соответствующего соглашения (при представлении справки).
      36. В составе семьи следует учитывать лиц, зарегистрированных в соответствии с Правилами документирования и регистрации населения Республики Казахстан, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 июля 2000 года № 1063. Совокупный доход исчисляется путем суммирования доходов всех членов семьи и других лиц, зарегистрированных по данному адресу, за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      37. Среднедушевой доход семьи в месяц рассчитывается путем деления совокупного дохода семьи за квартал на число членов семьи и на три месяца.
      38. Заявители несут ответственность за достоверность представленных сведений в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

5. Порядок предоставления жилищной помощи малообеспеченным
семьям (гражданам), проживающим в частных домостроениях
с местным отоплением

      39. Жилищная помощь малообеспеченным семьям, проживающим в частных домостроениях с местным отоплением, предоставляется собственникам жилого дома, нанимателям - при наличии договора-аренды жилья.
      40. Для расчета жилищной помощи семьям, проживающим в частных домостроениях с местным отоплением, учитывать социальную норму расхода угля на 1 м2 общей площади жилого домостроения 129,8 кг, но не более 5000 кг на дом.
      41. Для расчета стоимости угля учитывать фактические цены на твердое топливо в разрезе города, предоставляемые ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования г. Риддера" по состоянию на последний месяц квартала, предшествующего кварталу расчета жилищной помощи (декабрь, март, июнь, сентябрь).
      Сноска. Пункт 41 в редакции решения Риддерского городского маслихата от 17.04.08 № 7/7-IV.
      42. Норму расхода и стоимость другого вида топлива, используемого для местного отопления частного домостроения, при расчете жилищной помощи считать эквивалентной норме расхода и стоимости угля. При отсутствии квитанции о покупке топлива составляется заявление и акт специалистами по жилищной помощи.
      43. В связи с сезонностью закупки угля, всю социальную норму расхода угля на жилой дом (стоимость угля) при начислении жилищной помощи учитывать единовременно за три месяца в квартал обращения.
      44. При начислении жилищной помощи средний доход семьи, проживающей в частном домостроении, рассчитывать за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      45. Расходы по электроснабжению, газоснабжению, водоснабжению, мусороудалению берутся в расчет по квитанциям, средние за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      46. При начислении жилищной помощи семья представляет квитанцию (справку) на приобретение угля с указанием количества приобретенного угля и цены независимо от времени приобретения угля в течение года с момента получения жилищной помощи.

6. Финансирование и выплата жилищной помощи

      47. Жилищная помощь оказывается за счет средств бюджета города. Жилищная помощь устанавливается в виде денежных выплат.
      48. Выплата жилищной помощи осуществляется через банки второго уровня (далее соответствующие банки) путем зачисления на счета по вкладам граждан. Порядок и условия выплаты жилищной помощи определяются агентским соглашением, заключенным между государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ города Риддера» и соответствующими банками.
      49. В населенных пунктах Республики Казахстан, где отсутствуют филиалы соответствующих банков, указанные выплаты производятся через органы, определенные государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ города Риддера», на основании агентских соглашений.

7. Размеры расходов и нормативы потребления коммунальных
услуг, применяемые при расчете жилищной помощи

      50. Нормы площади:
      1) для одиноко проживающих граждан - не более 40 квадратных метров;
      2) для семьи из двух человек - 50 квадратных метров;
      3) для семьи из трех человек - 55 квадратных метров;
      4) для семьи из четырех человек и более - по 18 квадратных метров на каждого, но не более 100 квадратных метров.
      Сноска. Пункт 50 с изменениями, внесенными решением Риддерского городского маслихата от 17.04.08 № 7/7-IV.
      51. Расходы на содержание жилья- 10 тенге за 1 квадратный метр;
      52. Норма расхода газа на человека в месяц - 7,6 кг.
      53. Норма пользования лифтом - 200 тенге с одного человека.
      Сноска. Пункт 53 с изменениями, внесенными решением Риддерского городского маслихата от 17.04.08 № 7/7-IV.
      54. Нормы потребления электроэнергии:
      1) при проживании одного человека - 100 кВт;
      2) при проживании двух человек (на каждого) - 95 кВт;
      3) при проживании трех и более человек (на каждого) - 85 кВт.
      Сноска. Пункт 54 с изменениями, внесенными решением Риддерского городского маслихата от 17.04.08 № 7/7-IV.
      55. Нормативы потребления и их тарифы по водоснабжению,
теплоснабжению, мусороудалению, обслуживанию лифтов и расходов на
содержание жилья предоставляются ГУ "Отдел экономики и бюджетного планирования г. Риддера".
      Сноска. Пункт 55 с изменением, внесенным решением Риддерского городского маслихата от 17.04.08 № 7/7-IV.

8. Порядок возмещения затрат, понесенных на капитальный
ремонт общего имущества объектов кондоминиума и КСК

      56. Право на возмещение затрат, понесенных на капитальный ремонт общего имущества кондоминиума и КСК имеют семьи и лица, располагающие правом на получение жилищной помощи.
      57. Возмещение затрат производится в виде денежных выплат в размере 100 % установленных на общем собрании затрат на эти цели один раз в год с момента подачи заявления.
      При этом выплата получателям жилищной помощи определяется в пределах доли от суммы общих затрат, предусмотренных для проведения капитального ремонта согласно смете, прошедшей экспертизу в уполномоченном органе по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства.
      58. Очередность проведения отдельных видов капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума и КСК (фундамент, наружные стены и несущие конструкции; кровля; лестницы (площадки, марши) и внутренние стены; инженерные коммуникации и оборудование; прочие (подъездные двери, фрамуги и т.п.) устанавливается собственниками квартир на общем собрании в соответствии с предписанием (актом обследования) ГУ "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог г. Риддера", содержащим перечень и график выполнения необходимых работ.
      59. Семьи и лица, имеющие право на возмещение затрат на капитальный ремонт общего имущества кондоминиума и КСК, предоставляют следующие документы:
      - договор-заявление;
      - документ, удостоверяющий личность (оригинал и копию);
      - книгу регистрации граждан (оригинал и копию);
      - паспорт на квартиру (оригинал);
      - документ, удостоверяющий право на жилье (оригинал и копию);
      - выписку (копия) из решения общего собрания собственников квартир, определяющего размер целевых сборов на капитальный ремонт;
      - квитанции об оплате целевых сборов на проведение капитального ремонта общего имущества кондоминиума и КСК;
      - договор (копия) на проведение капитального ремонта общего имущества кондоминиума и КСК, заключенного между собственником жилья, кооперативом собственников жилья и организацией, осуществляющей ремонтные работы;
      - копию акта приема-передачи произведенных работ по капитальному ремонту общего имущества кондоминиума.
      60. Возмещение затрат на капитальный ремонт производится через
отделения банков второго уровня путем перечисления начисленных сумм на сберегательные лицевые счета получателей.
      Сноска. Решение дополнено 8 разделом в соответствии с решением Риддерского городского маслихата от 17.04.08 № 7/7-IV.

     Секретарь городского маслихата               А. ЕРМАКОВ

Приложение № 2     
к решению 5-й сессии    
Риддерского городского маслихата
от 26 декабря 2007 года № 5/3-ІV

      1. Решение ХVІ сессии городского маслихата от 25 марта 2005 года № 16/5-III «Правила о порядке оказания жилищной помощи малообеспеченным гражданам» (зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 14 апреля 2005 года № 2275, опубликовано в газете «Лениногорская правда» от 22 апреля 2005 года № 16).
      2. Решение XXX сессии городского маслихата от 15 февраля 2007 года № 30/7-III «О внесении изменений и дополнений в решение от 25 марта 2005 года № 16/5-III «Правила о порядке оказания жилищной помощи малообеспеченным гражданам» (зарегистрировано в управлении юстиции города Риддера 20 февраля 2007 года № 5-4-54, опубликовано в газете «Лениногорская правда» от 23 февраля 2007 года № 8).
      3. Решение XXXIII сессии городского маслихата от 25 июля 2007 года № 33/6-III«О внесении изменений и дополнений в решение от 25 марта 2005 года № 16/5-III «Правила о порядке оказания жилищной помощи малообеспеченным гражданам» (зарегистрировано в управлении юстиции города Риддера 07 августа 2007 года № 5-4-66, опубликовано в газете «Лениногорская правда» от 16 августа 2007 года № 33).

      Секретарь городского маслихата          А. ЕРМАКОВ