Балалардың тағамы өнімдерін, тағамдық және биологиялық жұғымды қоспаларды (нутрицевтиктерді), сумен және тағам өнімдерімен байланыста болатын бояғыштарды, материалдар мен бұйымдарды, химиялық заттарды, адамның денсаулығына зиянды әсер ететін өнімдер мен заттардың жекеленген түрлерін мемлекеттік тіркеу жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2008 жылғы 19 ақпандағы N 83 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2008 жылғы 6 наурызда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5162 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2014 жылғы 22 сәуірдегі № 206 бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 22.04.2014 № 206 бұйрығымен.

      Қолданушылардың назарына!!!
      Бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін  5-тармақтан қараңыз.

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының  9-1-бабын іске асыру мақсатында  БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Балалардың тағамы өнімдерін, тағамдық және биологиялық жұғымды қоспаларды (нутрицевтиктерді), сумен және тағам өнімдерімен байланыста болатын бояғыштарды, материалдар мен бұйымдарды, химиялық заттарды, адамның денсаулығына зиянды әсер ететін өнімдер мен заттардың жекеленген түрлерін мемлекеттік тіркеу жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсету стандарты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау комитеті (А.А. Белоног):
      1) осы бұйрықтың әділет органдарында тіркелуін;
      2) стандартты web-сайттарында және ақпараттық стендтерде орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Ұйымдастыру-құқықтық қамтамасыз ету департаменті (Ж.М. Мұхамеджанов) осы бұйрықты ресми жариялауға жіберсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министрі Қ.Т. Омаровқа жүктелсін.

      5. Осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

       Министр

Қазақстан Республикасы   
Денсаулық сақтау министрінің
2008 жылғы 19 ақпандағы  
N 83 бұйрығымен бекітілген 

Балалардың тағамы өнімін, тамаққа тағамдық және биологиялық
жұғымды қоспаларды (нутрицевтиктерді), бояғыштарды, сумен
және тамақ өнімдерімен араласатын материалдар мен бұйымдарды,
адам денсаулығына зиянды әсер ететін химиялық заттарды,
өнімдер мен заттардың жекелеген түрлерін мемлекеттік тіркеу
жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсету стандарты 1. Жалпы ережелер

      1. Балалардың тағамы өнімін, тамаққа тағамдық және биологиялық жұғымды қоспаларды (нутрицевтиктерді), бояғыштарды, сумен және тамақ өнімдерімен араласатын материалдар мен бұйымдарды, адам денсаулығына зиянды әсер ететін химиялық заттарды, өнімдер мен заттардың жекелеген түрлерін мемлекеттік тіркеу (бұдан әрі - Мемлекеттік қызмет) - балалардың тағамы өнімін, тамаққа тағамдық және биологиялық жұғымды қоспаларды (нутрицевтиктерді), бояғыштарды, сумен және тамақ өнімдерімен араласатын материалдар мен бұйымдарды, адам денсаулығына зиянды әсер ететін химиялық заттарды, өнімдер мен заттардың (бұдан әрі - заттар мен өнімдер) қауіпсіздігін бағалау және Қазақстан Республикасында тіркелген және қолдануға рұқсат етілген заттар мен өнімдердің мемлекеттік тізіліміне енгізу.

      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.

      3. Мемлекеттік қызмет:
      1) "Халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығы туралы" Қазақстан Республикасының Заңының  7-бабының 18) тармақшасы; K090193
      2) "Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі туралы" Қазақстан Республикасының Заңының  6-бабы 2-тармағының 9) тармақшасы негізінде жүзеге асырылады.

      4. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау комитеті (бұдан әрі - Комитет), мекенжайы: Астана қаласы, N 35 көше, Министрліктер үйі, N 5 кіреберіс (тел. (8 7172) 743-261; 743-437, www.mz.gov.kz).

      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқталу нысаны Қазақстан Республикасы аумағында заттар мен өнімдерді қолдануға рұқсат етілетін мерзім уақыты көрсетілген Комитеттің ресми бланкісінде рәсімделетін құжат беру.

      6. Мемлекеттік қызмет заттар мен өнімдерді жеке және заңды тұлғаларға көрсетіледі.

      7. Мемлекеттік қызмет мемлекеттік заттар мен өнімдерді тіркеуге өтініш берілген сәттен бастап 30 жұмыс күні мерзімде көрсетіледі.

      8. Мемлекеттік тіркеу жөніндегі мемлекеттік қызмет тегін болып табылады.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің веб-сайтында орналастырылады - www.mz.gov.kz, ресми ақпарат көздерінде, Комитеттің ғимаратындағы стендтерде, үлгілері бар ақпараттық тақталарда орналастырылады.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі асқа үзіліс сағат 13.00-ден 15.00-ге дейін беріледі. Қабылдау алдын ала жазусыз және жеделдетілген қызметсіз кезектік тәртіппен іске асырылады.

      11. Мемлекеттік қызмет Комитеттің ғимаратында мынадай мекенжай бойынша көрсетіледі: Астана қаласы, N 35 көше, Министрліктер үйі, N 5 кіреберіс (тел. (8 717 2) 743-261; 743-437). Күту және құжаттарды толтыратын орындар бар, олар қажетті құжаттар тізбелері мен оларды толтыру үлгілері, нормативтік құқықтық актілерден үзінділері бар стендтермен жарақтандырылған.

  2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Заттар мен өнімдердің мемлекеттік тіркелгенін растайтын құжат алу үшін мынадай құжаттар қажет:
      1) өтініш (еркін түрдегі);
      2) өнімдер (заттар) туралы жинақталған (талдап қорытылған) анықтама, онда мыналар жазылады:
      өтініш берушінің, өндірушінің және импорттаушының атауы мен мекен-жайы;
      өнімдердің (заттардың) атауы, оның түпнұсқалық атауын немесе тауарлық маркасымен жалпы алынған атауын, тауарлық маркасымен ғылыми атауын, халықаралық патенттелмеген атауын, негізгі синонимдерін қоса алғанда;
      белсенді ингредиенттердің және қосалқы заттардың сапалық және сандық құрамы;
      қолдану, көрсетімдер мен қарсы көрсетімдер тәсілдері туралы мәліметтер;
      сақтау жағдайы және жарамдылық мерзімі;
      қаптама, заттаңба және түсініктеме беретін қосымша беттердің мемлекеттік және орыс тілдеріндегі үлгілері;
      3) өнімдерді (заттарды) қолдану жөніндегі мемлекеттік және орыс тілдеріндегі нұсқаулықтар (әдістемелік нұсқаулар);
      4) импорттаушы-елде өнімдерді (заттарды) өндіруге рұқсатты куәландыра құжат немесе өндіруге рұқсаттың жоқтығы туралы мәміле;
      5) басқа елдерде өнімге (затқа) алынған құжаттар бар болған жағдайда, тіркеуге өтінім берілген және қаранатың елдердің тізбесімен бірге, аталған құжаттардың көшірмелері;
      6) кәсіпорынның өзіндік ерекшеліктер немесе стандарты;
      7) бастапқы заттар мен дайын өнімдердің (заттардың) сапасы мен қауіпсіздігін бақылау әдістері;
      8) өнімдердің (заттардың) жарамдылық мерзімін растайтын деректер;
      9) өнімдердің (заттардың) зертханалық зерттеу нәтижелері;
      10) қосымша электрондық тасушыда мемлекеттік және орыс тілдеріндегі өтініш және жобалар ұсынылады:
      тұтынушы қолдану үшін мемлекеттік және орыс тілдеріндегі нұсқаулықтар (түсініктеме-қосымша бет);
      нормативтік-техникалық құжаттама;
      қаптамалар мен заттаңбалар макеттері;
      11) шығу тегінің сертификаты, шығарылған елде немесе басқа елде клиникалық сынақ өткізу бойынша материалдар, өндіруші-фирманың тамаққа биологиялық активті қоспаларда (одан әрі - БАҚ) гормон, психотропты және есірткі құралдары жоқ екендігі туралы мөр қойылған хаты болады (БАҚ-тар үшін);
      12) экспорттаушы-елдер құжаттарының түпнұсқаларына нотариалдық куәландырған аудармасы қоса берілуі тиіс.

      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін бланкілердің үлгілерін Комитеттің маманынан, 1135 кабинетінде алуға болады (тел. (8 717 2) 743-437).

      14. 12-тармақта санамаланған құжаттар Комитеттің кеңсесіне тапсырылады.

      15. Тұтынушыға:
      1) сұралатын мемлекеттік қызмет түрі;
      2) қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;
      3) құжаттарды беру күні (уақыты) және орны;
      4) құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған жауапты тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты көрсетіле отырып, тиісті құжаттар қабылдағаны туралы қолхат беріледі.

      16. Тұтынушыға дайын құжаттарды беру қолхат негізінде қолға беру арқылы жүзеге асырылады.

      17. Қателерді (түзетуді, өшіруді) немесе құжаттар жинағының толық берілмеуі, өтініш берушінің өнімдердің (заттардың) қауіпсіздігін анықтау үшін сынақтарды өткізуден бас тартуы, сондай-ақ Өнімдерді (заттарды) тіркеу және қайта тіркеу жөніндегі сараптама комиссиясының қорытындысы мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту негізі болып табылады.
      Комитет тұтынушыға бас тарту себебі туралы хабарлайды және жазбаша негіздеме береді.
      Сауда белгісінің немесе патент иесінің өтініші, сондай-ақ сауда белгісі немесе патент иесінің зияткерлік меншігі құқығын басқа өтініш иесі бұзғаны туралы ұсынылған құжаттар мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтату үшін негіз болып табылады.

  3. Жұмыс қағидаттары

      18. Комитет қызметінде құралатын қағидаттар:
      1) конституциялық құқық пен адам еркіндігін сақтау;
      2) қызметті атқару барысындағы заңнамалық;
      3) әдептілік;
      4) жеткілікті және толық ақпарат беру;
      5) құпия ақпараттар және оны қорғау.

  4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың қосымшасына сәйкес сапа мен қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.

      20. Мемлекеттік органның, мекеменің немесе мемлекеттік қызмет көрсететін өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапасы мен қолжетімділік көрсеткішінің мақсатты мәндерін жыл сайын арнайы құрылған жұмысшы топтар бекітеді.

  5. Қайта шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану қажеттілігі кезінде талап етуші Комитет басшысына бара алады.
      Талап етуші қабылданған шараларға қанағаттанбаса немесе мәселе жоғары тұрған органның қарауын қажет етсе Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігіне жазбаша шағым хат жолдауына болады.

      22. Шағымдар жазбаша түрде поштамен немесе Комитет кеңсесі арқылы қолма-қол 1144 кабинетке жұмыс күндерінде қабылданады.

      23. Қабылданған шағым Комитеттің ақпараттарды есепке алу журналына тіркеледі және түскен сәтінен бастап 15 жұмыс күні ішінде қаралады.

  6. Байланыс ақпараты

      24. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау комитетінің мекен жайы: 010000 Астана қаласы, Сол жағалау, Министрліктер үйі, 5 кіреберіс, 1144 кабинет www:mz.gov.kz веб-сайты; Тел./факс (8 717 2) 74-32-61.

                          Балалардың тағамы өнімін, тамаққа тағамдық
                             және биологиялық жұғымды қоспаларды
                           (нутрицевтиктерді), бояғыштарды, сумен
                              және тамақ өнімдерімен араласатын
                               материалдар мен бұйымдарды, адам
                           денсаулығына зиянды әсер ететін химиялық
                          заттарды, өнімдер мен заттардың жекелеген
                             түрлерін мемлекеттік тіркеу жөніндегі
                            мемлекеттік қызмет көрсету стандартына
                                            қосымша

     Кесте. Сапа мен қолжетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа мен қолжетімділік
көрсеткіштері

Көрсеткіш-
тің норма-
тивтік мәні

Келер жылдағы көрсеткіштің мақсатты мәні

Көрсеткіш-
тің есепті
жылдағы
ағымдағы
мәні

1

2

3

4

1.  Уақыттылы ғ ы

1.1. құжат өткізген сәттен
бастап белгіленген мерзімде
мемлекеттік қызмет көрсету
жағдайлары % (үлесі)

100

100

80

1.2. қызмет алу үшін 40
минуттан аспайтын уақыт кезек күткен тұтынушылар %
(үлесі)

100

100

85

2.  Сапасы

2.1. қызмет көрсетілу
процесінің сапасына қанағаттанған тұтынушылар
% (үлесі)

100

100

70

2.2. лауазымды тұлғаның
құжаттарды дұрыс рәсімдеген
жағдайлары (жүргізілген
аударымдар, есептер және
т.б.) % (үлесі)

100

100

85

3.  Қолжетімділігі

3.1. қызмет көрсетудің
сапасына және оның тәртібі
жөніндегі ақпараттарға қанағаттанған тұтынушылар
% (үлесі)

100

100

60

3.2. тұтынушы құжатты дұрыс
толтырып бірінші ретте
тапсырған жағдайлар %
(үлесі)

100

100

45

3.3. интернет арқылы қол
жеткізілетін ақпараттық
қызмет көрсету (үлесі) %

0

0

0

4.  Қайта ша ғ ымдану процесі

4.1. қызмет көрсетудің осы
түрі бойынша қызмет көрсе-
тілген тұтынушылардың жалпы
санына шаққанда негізделген
шағымдар % (үлесі)

0

0

0

4.2. белгіленген мерзімде
қаралып қанағаттандырылған
негізделген шағымдар %
(үлесі)

0

0

0

4.3. қолданыстағы шағымдану
тәртібіне қанағаттанған тұ-
тынушылар % (үлесі)

0

0

0

4.4. шағымдану мерзіміне
қанағаттанған тұтынушылар %
(үлесі)

0

0

0

5.  Сыпайылық

5.1. қызмет көрсетушілердің
сыпайылығына қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

100

100

100

Об утверждении Стандарта оказания государственной услуги по государственной регистрации продуктов детского питания, пищевых и биологически активных добавок к пище (нутрицевтиков), красителей, материалов и изделий, контактирующих с водой и продуктами питания, химических веществ, отдельных видов продукции и веществ, оказывающих вредное воздействие на здоровье человека

Приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 19 февраля 2008 года N 83. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 06 марта 2008 года N 5162. Утратил силу приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 22 апреля 2014 года № 206

      Сноска. Утратил силу приказом Министра здравоохранения РК от 22.04.2014 № 206.

      В целях реализации  статьи 9-1 Закона Республики Казахстан "Об административных процедурах",  ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый Стандарт оказания государственной услуги по государственной регистрации продуктов детского питания, пищевых и биологически активных добавок к пище (нутрицевтиков), красителей, материалов и изделий, контактирующих с водой и продуктами питания, химических веществ, отдельных видов продукции и веществ, оказывающих вредное воздействие на здоровье человека.

      2. Комитету государственного санитарно-эпидемиологического надзора Министерства здравоохранения Республики Казахстан (Белоног А.А.) обеспечить:
      1) регистрацию настоящего приказа в органах юстиции;
      2) размещение стандарта на web-сайтах и информационных стендах в здании.

      3. Департаменту организационно-правовой работы Министерства здравоохранения Республики Казахстан (Мухамеджанов Ж.М.) направить настоящий приказ на официальное опубликование.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра здравоохранения Республики Казахстан Омарова К.Т.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении 10 дней со дня официального опубликования.

       Министр

Утвержден            
приказом Министра здравоохранения
Республики Казахстан       
от 19 февраля 2008 года N 83   

  Стандарт оказания государственной услуги по государственной
регистрации продуктов детского питания, пищевых и биологически
активных добавок к пище (нутрицевтиков), красителей, материалов и
изделий, контактирующих с водой и продуктами питания, химических
веществ, отдельных видов продукции и веществ, оказывающих вредное
воздействие на здоровье человека 1. Общие положения

      1. Государственная регистрация продуктов детского питания, пищевых и биологически активных добавок к пище (нутрицевтиков), красителей, материалов и изделий, контактирующих с водой и продуктами питания, химических веществ, отдельных видов продукции и веществ, оказывающих вредное воздействие на здоровье человека (далее - Государственная услуга) - процедура определения необходимости присутствия на рынке, оценки безопасности продуктов детского питания, пищевых и биологически активных добавок к пище (нутрицевтиков), красителей, материалов и изделий, контактирующих с водой и продуктами питания, химических веществ, отдельных видов продукции и веществ, оказывающих вредное воздействие на здоровье человека (далее - вещества и продукция) и их внесение на определенный срок в Государственный реестр веществ и продукции, зарегистрированных и разрешенных к применению в Республике Казахстан.

      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.

      3. Государственная услуга осуществляется на основании:
      1) подпункта 18)  статьи 7 Закона Республики Казахстан "О санитарно-эпидемиологическом благополучии населения"; K090193
      2) подпункта 9)  пункта 2 статьи 6 Закона Республики Казахстан "О безопасности пищевой продукции".

      4. Государственная услуга оказывается Комитетом государственного санитарно-эпидемиологического надзора Министерства здравоохранения Республики Казахстан (далее - Комитет), по адресу: город Астана, ул. N 35, Дом министерств, подъезд N 5, (тел. (8 7172) 743-261; 743-437, www:mz.gov.kz).

      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги является выдача документа, оформленного на официальном бланке Комитета, с указанием срока, в течение которого разрешается применение на территории Республики Казахстан веществ и продукции.

      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам.

      7. Государственная услуга с момента подачи заявления на государственную регистрацию веществ и продукции оказывается в срок - 30 рабочих дней.

      8. Государственная услуга по государственной регистрации является бесплатной.

      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на веб-сайте Министерства здравоохранения Республики Казахстан -  www:mz.gov.kz , официальных источниках информации, стендах, информационных досках с образцами, размещенных в здании Комитета.

      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно, за исключением субботы и воскресенья. Прием документов осуществляется с 9.00 до 18.00 часов, перерыв на обед с 13.00 до 15.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      11. Предоставление государственной услуги осуществляется в здании Комитета, по адресу: город Астана, ул. N 35, Дом министерств, подъезд N 5, (тел. (8 7172) 743-261; 743-437, www:mz.gov.kz) имеются места ожидания и заполнения документов, которые оснащаются стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения, выдержками (выписками) из нормативных правовых актов.

  2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения документа, подтверждающего государственную регистрацию веществ и продукции, необходимы следующие документы:
      1) заявление (в произвольной форме);
      2) сводную (обобщенную) справку о продукции (веществе), которая содержит:
      название и адрес заявителя, производителя и импортера;
      название продукции (вещества), включая оригинальное название или общепринятое название с торговой маркой, научное название с торговой маркой, международное непатентованное название, основные синонимы;
      качественный и количественный состав активных ингредиентов и вспомогательных веществ;
      сведения о способах применения, показания и противопоказания;
      условия хранения и сроки годности;
      образцы упаковок, этикеток и аннотаций - вкладышей на государственном и русском языках;
      3) инструкцию (методические указания) по применению продукции (веществ) на государственном и русском языках;
      4) документ, удостоверяющий разрешение на производство продукции (веществ) в стране-импортере или сведения об отсутствии разрешения на производство;
      5) при наличии документов, полученных на продукцию (вещества) в других странах, вместе с перечнем стран, в которые подана и рассматривается заявка на регистрацию, копии названных документов;
      6) спецификация или стандарт предприятия;
      7) методы контроля качества и безопасности исходных веществ и готовой продукции (веществ);
      8) данные, подтверждающие срок годности продукции (веществ);
      9) результаты лабораторных исследований продукции (веществ), выдаются лабораториями, проводившими исследования, аттестованными и аккредитованными в установленном законодательством порядке;
      10) дополнительно на электронном носителе на государственном и русском языках предоставляются заявление и проекты:
      инструкции по применению для потребителя (аннотация-вкладыш) на государственном и русском языках;
      нормативно-технической документации;
      макетов упаковок и этикеток;
      11) сертификат-происхождения, материалы по проведению клинических испытаний в стране происхождения или другой стране, письмо фирмы-изготовителя, заверенное печатью об отсутствии в биологически активных добавках к пище (далее - БАД) гормонов, психотропных и наркотических веществ (для БАДов). Аналитические и клинические испытания биологически активных добавок к пище проводятся в аккредитованных испытательных лабораториях и клинических базах;
      12) к оригиналам документов страны-экспортера должен быть приложен их нотариально засвидетельствованный перевод.

      13. Образцы бланков для получения государственной услуги можно получить у специалиста Комитета, кабинет 1135, (тел. (8 7172) 743-437).

      14. Документы, перечисленные в пункте 12 настоящего стандарта, представляются в канцелярию Комитета.

      15. Потребителю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) вида запрашиваемой государственной услуги;
      2) количества и названий приложенных документов;
      3) даты (время) и места выдачи документов;
      4) фамилии, имени, отчества специалиста принявшего заявление на оформление документов.

      16. Выдача готовых документов потребителю осуществляется нарочно на основании расписки.

      17. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги являются выявление ошибок (исправлений, подчисток), представление неполного комплекта документов либо отказ заявителя от проведения испытаний, необходимых для определения безопасности продукции (веществ), а также отрицательное заключение Экспертной комиссии по регистрации и перерегистрации продукции (веществ).
      Комитет информирует потребителя и выдает письменное обоснование о причине отказа.
      Основанием для приостановления оказания государственной услуги является заявление владельца торгового знака или патента, а также представленные документы о факте нарушения прав интеллектуальной собственности владельца торгового знака или патента другим заявителем.

  3. Принципы работы

      18. Деятельность Комитета основывается на следующих принципах:
      1) соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдения законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливости;
      4) предоставления исчерпывающей и полной информации;
      5) защиты и конфиденциальности информации.

  4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

  5. Порядок обжалования

      21. При необходимости обжаловать действия (бездействие) уполномоченных должностных лиц заявитель может обратиться к руководителю Комитета.
      Если заявитель не будет удовлетворен принятыми мерами или вопрос требует рассмотрения вышестоящей инстанцией, заявитель может направить жалобу в письменном, а также в электронном виде в Министерство здравоохранения Республики Казахстан.
      22. Жалобы принимаются в письменном виде по почте либо нарочно через канцелярию Комитета, кабинет 1144 в рабочие дни.
      23. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета информации Комитета и рассматривается в течение 15 рабочих дней с момента поступления.

  6. Контактная информация

      24. Адрес Комитета государственного санитарно-эпидемиологического надзора Министерства здравоохранения Республики Казахстан - 010000, г. Астана, Левый берег, ул. N 35, Дом министерств, подъезд N 5, каб. 1144, веб-сайт: www:mz.gov.kz; Тел./факс (8 717 2) 74-32-61.

Приложение                            
к стандарту оказания государственной  
услуги по государственной регистрации 
продуктов детского питания, пищевых   
и биологически активных добавок       
к пище (нутрицевтиков), красителей,   
материалов и изделий, контактирующих с
водой и продуктами питания, химических
веществ, отдельных видов продукции и  
веществ, оказывающих вредное          
воздействие на здоровье человека      

      Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа

100

100

80

1.2. % (доля)
потребителей, ожидавших
получения услуги в
очереди не более
40 минут

100

100

85

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

100

100

70

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом (произведенных
начислений, расчетов
и т.д.)

100

100

85

3. Досту пность

3.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги

100

100

60

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с первого
раза

100

100

45

3.3. % (доля) услуг
информации, о которых
доступно через Интернет

0

0

0

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб
общему количеству
обслуженных
потребителей по
данному виду услуг

0

0

0

4.2. % (доля)
обоснованных жалоб,
рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

100

100

25

4.3. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
существующим порядком
обжалования

100

100

60

4.4. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
сроками обжалования

100

100

60

5. Вежливость

5.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
вежливостью персонала

100

100

70