Дәрілік заттардың есебін жүргізу жөніндегі ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің 2008 жылғы 16 сәуірдегі N 216 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2008 жылғы 27 мамырда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5224 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2010 жылғы 29 сәуірдегі № 310 Бұйрығымен

      Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2010.04.29 № 310 Бұйрығымен.

      "Дәрілік заттар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына және "Азаматтарды дәрілік заттармен қамтамасыз ету ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 6 қазандағы N 962 қаулысына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН :

      1. Дәрілік заттардың есебін жүргізу жөніндегі ережесі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Фармацевтикалық бақылау комитеті (Баймұқанов С.А.) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.

      3. Ұйымдастыру-құқықтық қамтамасыз ету департаменті (Малғаждарова Б.Т.) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін ресми жариялануына жіберсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі Фармацевтикалық бақылау комитетінің төрағасы С.А. Баймұқановқа жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министрдің
      міндетін атқарушы                                Қ. Омаров

Қазақстан Республикасы  
Денсаулық сақтау министрі
міндетін атқарушының    
2008 жылғы 16 сәуірдегі
N 216 бұйрығымен    
бекітілген        

Дәрілік заттардың есебін жүргізу ережесі 1. Жалпы ережелер

      1. Амбулаториялық-емханалық, стационарлық, жедел медициналық көмек көрсететін денсаулық сақтау ұйымдарында (бұдан әрі - денсаулық сақтау ұйымдары) ұйымдастыру-құқықтық нысанына қарамастан есеп жүргізуге мыналар жатады:

      1) республикалық, жергілікті бюджеттерінің, бюджеттен тыс қаражат есебінен сатып алынған, клиникалық сынақтарды жүргізу үшін, ізгілік көмек арқылы келіп түскен, жоғары тұрған ұйымның рұқсаты бойынша немесе басқа денсаулық сақтау ұйымдарының балансынан берілген дәрілік заттар;

      2) Қазақстан Республикасының "Есірткі құралдар, психотроптық заттар, прекурсорлар және олардың заңсыз айналымы мен асыра пайдаланылуына қарсы әрекет жасау шаралары туралы" 1998 жылғы 10 шілдедегі N 279 Заңына сәйкес бақылауға жататын, құрамында есірткі құралдар, психотроптық заттар және прекурсорлар бар дәрілік заттар.

      2. Денсаулық сақтау ұйымдарында дәрілік заттардың есебін жүргізу топтары:
      дәрілік препараттар;
      медициналық техника;
      парафармацевтикалар;
      медициналық мақсаттағы бұйымдар (көзге салынатын және оны түзейтін линзалар, керек-жарақтар және материалдар, бұйымдар, құрал-саймандар, қондырғылар, аспаптар, аппаратура).

      3. Медициналық техника есебі автоматтандырылған ақпаратты жүйесі, техникалық-экономикалық көрсеткіштер арқылы жүргізіледі.

      4. Денсаулық сақтау ұйымдары белгіленген нормаларға сәйкес дәрілік заттарды сатып алуға бөлінген бюджет қаражатын ұтымды пайдалану мақсатында, сондай-ақ дәрілік заттардың есебін түсім көздеріне сәйкес жүйеге келтіру үшін есепті жүргізеді.

      5. Қазақстан Республикасының заңнамасында белгілеген тәртіппен дәріханалардағы, бөлімшелердегі (кабинеттердегі) дәрілік заттардың есебіне, босатылуына жауапты тұлғаны денсаулық сақтау ұйымының басшысы тағайындайды.

      6. Денсаулық сақтау ұйымында дәрілік заттардың есебі олардың сақтау мерзімі, ережелері мен шарттары сақталған жағдайда 2 айлық қажеттілігі, бөлімшелерде (кабинеттерде) - 10 күндік, посттарда - 3 күндік көлемнен аспауы тиіс дәрілік заттардың қорына іске асырылады.

      7. Әрбір денсаулық сақтау ұйымында басшының бұйрығымен үнемі жұмыс істейтін комиссия құрылады, ол дәріханада, бөлімшелерде (кабинеттерде) дәрілік заттардың сақталуын, есептелуін және ұтымды пайдаланылуын кем дегенде тоқсанына 1 рет тексереді.

      8. Осы Ережеге 1-қосымшаға сәйкес есеп топтары бойынша әр айдың 1-не ай сайын жауапты тұлға дәрілік заттардың айналымы туралы мәлімет жасайды және денсаулық сақтау ұйымының бухгалтериясына ұсынады.

      9. Денсаулық сақтау ұйымдарында дәрілік заттарға инвентаризациялық комиссия жыл сайын түгендеу жүргізіледі.
      Инвентаризациялық комиссия инвентаризациялық тізімге дәрілік заттардың нақты қалдығы, олардың бағасы, таксировкасы және кәдімгі азаюының анықталуы туралы деректердің дұрыс және толық енгізілуіне қамтамасыз етеді.

      10. Дәрілік заттардың сынғанын, бұзылғанын, жарамсыздығын анықтау кезінде осы Ережеге 2-қосымшаға сәйкес есептен шығару актісі толтырылады. Денсаулық сақтау ұйымның басшысы тағайындаған комиссия ұйымның бас бухгалтерінің, жауапты тұлғасының, денсаулық сақтау ұйымының өзге де тұлғаларының қатысуымен актіні екі данада толтырады, оның бір данасы денсаулық сақтау ұйымның бухгалтериясына беріледі.

      11. Дәрілік заттардың бухгалтерлік есебі "Бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілік туралы" Қазақстан Республикасы Заңына сәйкес жүргізіледі.

2. Дәріханасы бар денсаулық сақтау ұйымдарында дәрілік заттардың есебін жүргізу

      12. Дәрілік заттардың есебі дәріханада өнім берушінің бағасымен сомалық (ақшалай) және сандық түрде атаулары және есеп тобы бойынша жүргізіледі.

      13. Дәрілік заттардың есебі (электронды есептің нысаны болмаған жағдайда) осы Ережеге 3-қосымшаға сәйкес есеп кітабында жүргізіледі, оның парақтары нөмірленуі, тігілуі, мөр басылуы және ұйымның басшысы мен бас бухгалтерінің қол қойылуы тиіс.
      Дәрілік заттардың әр саудалық атауына, қапталуына, түріне, мөлшеріне жеке парақ арналады.

      14. Өнім берушінің есеп шоттары, жөнелтпе құжаттары дәріханаға келіп түскен дәрілік заттар кірісінің негіздемесі болып табылады, жөнелтпе құжаттар (талап қағаздар), есептен шығару актілері және өзге құжаттар шығыс негіздемесі болып табылады.

      15. Дәріханаға келіп түскен дәрілік заттардың есебінде жауапты тұлға дәрілік заттарды ілеспе құжаттарға сәйкес қабылдайды. Өнім берушілердің алынған және тексерілген кіріс құжаттарын жауапты тұлға осы Ережеге 4-қосымшаға сәйкес есепті кезеңнің кіріс құжаттар тізіміне тіркейді.
      Материалдық құндылықтардың жетіспеушілігі, артықшылығы, бұзылғаны және сынғаны анықталған жағдайда денсаулық сақтау ұйымы басшысының тапсырмасы бойынша құрылған комиссия белгіленген тәртіппен шарт жағдайларына сәйкес өнім берушіге хабарлайды.

      16. Дәрілік заттардың дәріханадан босатылу есебі осы Ережеге 5-қосымшаға сәйкес денсаулық сақтау ұйымы басшысының немесе бұған уәкілетті тұлғаның қолы, ұйымның мөрі, мөртаңбасы қойылған жөнелтпе құжаттар (талап қағаздар) бойынша жүргізіледі.
      Жөнелтпе құжаттар (талап қағаздар) үш данада толтырылады. Бірінші данасы дәріханада қалады, екіншісі дәрілік заттарды босату кезінде бөлімшеге (кабинетке) қайтарылады, ал үшіншісі бухгалтерияға есептен шығару үшін жіберіледі.
      Жөнелтпе құжаттарды (талап қағаздарды) денсаулық сақтау ұйымының құрылымдық бөлімшесінің аға мейірбикесі денсаулық сақтау ұйымы басшысымен немесе оның орынбасарымен расталған, арнайы нөмірленген, тігілген журналына осы Ережеге 6-қосымшаға сәйкес тіркейді.
      Жөнелтпе құжаттарда (талап қағаздар да) міндетті түрде дәрілік заттардың толық атауы, орамы, дәрілік нысаны, мөлшері, қапталуы, серия (партия) нөмірі, саны, бағасы мен сомасы көрсетіледі.
      Жөнелтпе құжатта (талап қағазда) жазылған дәрілік заттардың толық деректері көрсетілмеген жағдайда жауапты тұлға тапсырысты орындау кезінде барлық даналарға қажетті деректерді немесе өз қолымен куәландырылған тиісті түзетулерді енгізуге міндетті. Дәрілік заттар санының, қапталуының және мөлшерінің ұлғаюына қарай түзету жасауға тыйым салынады.

      17. Босатылған дәрілік заттардың есебі үшін дәрілік заттардың бөлімшелерге (кабинеттерге) босатылуна жөнелтпе құжатты (талап қағазды) жауапты тұлға таксировка бойынша сомасын анықтау үшін іске асырады.

      18. Дәрілік заттардың есебі үшін таксировкаланған жөнелтпе құжаттар (талап қағаздар) есепті кезеңге осы Ережеге 7-қосымшаға сәйкес жөнелтпе құжаттар (талап қағаздар) тізімінде тіркеледі және бухгалтерияға жіберіледі. Дәрілік заттарды босатуға жөнелтпе құжаттар (талап қағаздар) жеке есеп топтары бойынша жасалады және жауапты тұлғада сақталады.

      19. Дәрілік заттар дәріхана жағдайында дайындалса, осы Ережеге 8-қосымшаға сәйкес зертханалық-қаптау жұмыстарын тіркеу кітабы жүргізіледі, оның парақтары нөмірленген, тігілген болуы тиіс және соңғы парағында бас бухгалтердің қолы қойылу қажет.
      Ай сайын ай қорытындысы бойынша дәрілік заттардың бағасын қосымша бағалау және бағасын кеміту деректері айлық есепте көрсетіледі.

3. Дәріханасы жоқ денсаулық сақтау ұйымдарында дәрілік заттардың есебін жүргізу

      20. Дәріханасы жоқ денсаулық сақтау ұйымдарында ұйымның басшысы дәрілік заттардың есебіне жауапты тұлғаны тағайындайды.

      21. Дәрілік заттардың есебі өнім берушінің бағасымен сомалық (ақшалай) және сандық есеп түрінде атаулары және есеп тобы бойынша жүргізіледі.

      22. Дәрілік заттардың есебі осы Ережеге 3-қосымшаға сәйкес есеп кітабында жүргізіледі, оның парақтары нөмірленуі, тігілуі, мөр басылуы және ұйымның басшысы мен бас бухгалтерінің қол қойылуы тиіс.
      Дәрілік заттардың әр саудалық атауына, қаптамасына, түріне, мөлшеріне жеке парақ арналады.

      23. Есеп үшін өнім берушінің есеп шоттары, жөнелтпе құжаттары келіп түскен дәрілік заттар кірісінің негіздемесі болып табылады, жөнелтпе құжаттары (талап қағаздар), есептен шығару актілері және өзге құжаттар шығыс негіздемесі болып табылады.

      24. Келіп түскен дәрілік заттардың есебін жауапты тұлға дәрілік заттарды ілеспе құжаттарға сәйкес қабылдайды. Өнім берушілердің алынған және тексерілген кіріс құжаттарын жауапты тұлға осы Ережеге 4-қосымшаға сәйкес есепті кезеңнің кіріс құжаттар тізіліміне тіркейді.
      Материалдық құндылықтардың жетіспеушілігі, артықшылығы, бұзылғаны және сынғаны анықталған жағдайда ұйым басшысының тапсырмасы бойынша құрылған комиссия белгіленген тәртіппен шарт жағдайларына сәйкес өнім берушіге хабарлайды.

      25. Дәрілік заттардың босатылу есебі осы Ережеге 5-қосымшаға сәйкес денсаулық сақтау ұйымы басшысы немесе бұған уәкілетті тұлға бекіткен, ұйымның мөрі, мөртаңбасы қойылған жөнелтпе құжаттар (талап қағаздар) бойынша жүргізіледі.
      Жөнелтпе құжаттар (талап қағаздар) үш данада толтырылады. Бірінші данасы жауапты тұлғада қалады, екіншісі дәрілік заттарды босату кезінде бөлімшеге (кабинетке) қайтарылады, ал үшіншісі бухгалтерияға есептен шығару үшін жіберіледі.
      Жөнелтпе құжаттарды (талап қағаздарды) денсаулық сақтау ұйымының құрылымдық бөлімшесінің аға мейірбикесі денсаулық сақтау ұйымы басшысымен немесе оның орынбасарымен расталған, арнайы нөмірленген, тігілген журналына осы Ережеге 6-қосымшаға сәйкес тіркейді.
      Дәрілік заттарды босатуға жөнелтпе құжаттар (талап қағаздар) жауапты тұлғада сақталады.
      Жөнелтпе құжаттарда (талап қағаздарда) міндетті түрде дәрілік заттардың толық атауы, орамы, дәрілік нысаны, мөлшері, қапталуы, дәрілік заттың сериясы (партиясы) нөмірі, саны, бағасы мен сомасы көрсетіледі.

      26. Дәрілік заттардың босатылу есебі үшін дәрілік заттардың бөлімшелерге (кабинеттерге) босатылуына жөнелтпе құжатты (талап қағазды) жауапты тұлға таксировка бойынша сомасын анықтау үшін іске асырады.

      27. Таксировкаланған жөнелтпе құжаттар (талап қағаздар) есепті кезеңге осы Ережеге 7-қосымшаға сәйкес жөнелтпе құжаттар (талап қағаздар) тізілімінде тіркеледі және бухгалтерияға жіберіледі.

4. Денсаулық сақтау ұйымдарындағы бөлімшелерде, Кабинеттерде (посттарда) дәрілік заттардың есебін жүргізу

      28. Аға мейірбикелерде дәрілік заттардың есебі өнім берушінің бағасымен сомалық (ақшалай) және сандық есеп түрінде атаулары бойынша жүргізіледі.

      29. Аға мейірбикелерде дәрілік заттар есебі (электронды есептің нысаны болмаған жағдайда) осы Ережеге 3-қосымшаға сәйкес есеп кітабында жүргізіледі, оның парақтары нөмірленуі, тігілуі, мөр басылуы және ұйымның басшысы мен бас бухгалтерінің қол қойылуы тиіс.
      Дәрілік заттардың әр саудалық атауына, қаптамасына, түріне, мөлшеріне жеке парақ арналады.

      30. Осы Ережеге 5-қосымшаға сәйкес жөнелтпе құжаттар (талап қағаздар) бөлімшеге келіп түскен дәрілік заттар кірісінің есеп кезінде негіздемесі болып табылады, ал осы Ережеге 9-қосымшаға сәйкес талап қағаздар бөлімшелердің (кабинеттердің) аға мейірбикелерінің, постта және емшара кабинетінде-тағайындау парағы шығысының негіздемесі болып табылады.

      31. Аға мейірбикесі дәріханадан/жауапты тұлғадан алынған дәрілік заттардың 10 күндік қорына және қосымша шұғыл жағдайда қажетті "Жедел" деген белгісімен талаптар бойынша жоқ препараттарға есеп жүргізеді.

      32. Ай сайын бөлімшенің аға мейірбикесі дәрілік заттардың айналымы туралы есебін өнім берушінің бағасымен сомалық (ақшалай) және сандық есеп түрінде атаулары және есеп тобы бойынша осы Ережеге 1-қосымшаға сәйкес жасайды. Есеп дәріхананың/жауапты тұлғаның есебімен бірге бухгалтерияға салыстыру үшін ұсынылады. Бөлімшелердегі шығыстар туралы деректер денсаулық сақтау ұйымдарында дәрілік заттарды есептен шығару негіздемесі болып табылады.

                                             Қазақстан Республикасы
                                           Денсаулық сақтау министрі
                                              міндетін атқарушының
                                            2008 жылғы 16 сәуірдегі
                                                N 216 бұйрығына
                                                  1-қосымша

Ұйымның атауы_____________

              Дәрілік заттар айналымы туралы есеп
                 200__ж________________ай.

N
р/р

Атауы

Өлшем
бірлігі,
қаптама,
сауыт

Бағасы

Айдың басындағы
қалдық


дәрілік препараттар:



Саны

Сомасы

1






2






3







медициналық мақсаттағы
бұйымдар:






көзге салынатын және оны түзейтін линзалар:






керек-жарақтар және материалдар:






құрал-саймандар:






қондырғылар, аспаптар, аппаратура












парафармацевтика:












ізгілік көмек арқылы келіп түскен дәрілік заттар:












клиникалық сынақтар жүргізу
үшін келіп түскен дәрілік
заттар:












жоғары тұрған ұйымның
рұқсаты бойынша немесе
басқа денсаулық сақтау
ұйымдарының балансынан
берілген дәрілік заттар:












бюджеттен тыс қаражат
есебінен сатып алынған
дәрілік заттар:





  кестенің жалғасы

Кірісі

Жұмсалуы

Айдың басындағы
қалдық

Саны

Сомасы

Саны

Сомасы

Саны

Сомасы













































































































  Жауапты тұлға________________________________
               қолы              Т.А.Ә.
Қоса берілген________________________________(жөнелтпе талап қағазы)

Есепті тексерген_____________________________
                Лауазымы, толық жазылған қолы

                                             Қазақстан Республикасы
                                           Денсаулық сақтау министрі
                                              міндетін атқарушының
                                            2008 жылғы 16 сәуірдегі
                                                N 216 бұйрығына
                                                  2-қосымша

Ұйымның атауы_____________

     Тауар-материалдық құндылықтарды есептен шығару актісі
           "___"_____________________200___ж.

Комиссия мүшелері: төраға___________, мүшелері________N_______
бұйрық негізінде төменде көрсетілген құндылықтардың жарамсыз болуына есептен шығаруға жататыны туралы осы актіні жасады.

N№

Номенклатура
N

Құндылықтар-
дың атауы

Өлшем
бірлігі

Саны

Бағасы

Сомасы

кестенің жалғасы

Қашан және қайдан келіп түсті

Жарамсыздықтың
себебі, зертхананың
қорытындысы N және күні

шот

Жеткі-
зуші

сериясы

Шыға-
рылу
күні

Жарам-
дылық
мерзімі

Нысанның сыртқы жағы
Комиссияның қорытындысы
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

Комиссия төрағасы____________ ___________ __________________________
                  лауазымы        қолы              Т.А.Ә.
Комиссия мүшелері:__________ _____________ _________________________
                  лауазымы        қолы              Т.А.Ә.
Актті бекітемін. Шығын сомасы________теңге______тиын
____________________________________________________________________
________________мөлшеріндегі шығынды есебіне жатқызу
200__ж "___"_____________Басшы
Есептен шығарылған құндылықтарды жою жөнінде белгілер (жою тәсілі):
____________________________________________________________________
Комиссия төрағасы___________ _____________ _________________________
                  лауазымы        қолы              Т.А.Ә.
Комиссия мүшелері:__________ _____________ _________________________
                  лауазымы        қолы              Т.А.Ә.

                                             Қазақстан Республикасы
                                           Денсаулық сақтау министрі
                                              міндетін атқарушының
                                            2008 жылғы 16 сәуірдегі
                                                N 216 бұйрығына
                                                  3-қосымша

              Дәрілік заттардың есеп кітабы
                          200__ж.

Дәрілік заттың атауы мөлшері,
шығарылу нысаны, қаптамасы____________________

Ай

Айдың
басындағы
қалдығы,
саны

Келуі

Қалдық пен бірге келген
саны, барлығы

Жұмсалу түрі,
(бөлімшеге,
кабинетке,
постқа)
жұмсалды

Құжаттың
N және
күні

Саны

Қаңтар





1

2

3 әрі қарай осылай

Барлығы

Ақпан














Наурыз әрі қарай осылай














  кестенің жалғасы

Жұмсалуы, күні

1

2

3

4

5

6

7

8

9 әрі
қарай
осылай


















































































  кестенің жалғасы

Айлық жұмсалуы
саны, барлығы

Кітаптағы қалдығы

Нақты қалдығы













                                              Қазақстан Республикасы
                                           Денсаулық сақтау министрі
                                              міндетін атқарушының
                                            2008 жылғы 16 сәуірдегі
                                                N 216 бұйрығына
                                                  4-қосымша

Ұйымның атауы_____________

               Кіріс құжаттардың тізімі
                 200___ж.__________ай.

N

Шоттың

Күні

рұқсат
қағаз N

Күні

Өнім
беруші

Жалпы
сомасы
(теңге)











































  кестенің жалғасы

Соның ішінде:

Дәрілік препа-
раттар

медициналық мақсаттағы бұйымдар

парафар-
мацевтика

Медици-
налық
техника

ізгілік
көмек
арқылы
келіп
түскен
дәрілік
заттар

клиникалық
сынақтар
жүргізу
үшін келіп
түскен
дәрілік
заттар































  кестенің жалғасы

Соның ішінде:

Сенім-
хаттың
N

Босатудың
негізі
шарттың
N, күні

Шарттың нөмірі

жоғары тұрған
ұйымның рұқсаты
бойынша немесе
басқа денсаулық
сақтау ұйымдарының
балансынан берілген
дәрілік заттар:

бюджеттен
тыс қаражат
есебінен
сатып алынған дәрілік заттар:


























  Күні
Тапсырған:                  ТАӘ, лауазымы қолы

Қабылдап алған:             ТАӘ, лауазымы қолы

                                             Қазақстан Республикасы
                                           Денсаулық сақтау министрі
                                              міндетін атқарушының
                                            2008 жылғы 16 сәуірдегі
                                                N 216 бұйрығына
                                                  5-қосымша

Медициналық ұйымның
мөртаңбасы                                             "Бекітемін"
                                                       Ұйым басшысы
                                                "__"_________2008 ж.
__________________
  Ұйымның атауы

Талап қағазының N___________          Жөнелтпе құжаттың N___________

"__"_________200__ж.                  "__"_________200__ж.

Кімге____________код                  кім арқылы____________________

Босатудың негізі____________          Сенімхаттың N_________________

N
р/р

Дәрілік
заттың
атауы,
мөлшері,
қапталуы

Өлшем
бірлігі

Саны

бағасы

сомасы

ДЗ сериясы,
партиясы N

қажет-
тілігі

боса-
тылға-
ны


















Барлығы:

X

X





        Сомасы____________________________________
                      жазбаша
      Сұраған:          Босатқан: тапсырған (берген)

      Мөрдің орны       Бөлімшенің басшысы       Қабылдап алған

      Күні

                                             Қазақстан Республикасы
                                           Денсаулық сақтау министрі
                                              міндетін атқарушының
                                            2008 жылғы 16 сәуірдегі
                                                N 216 бұйрығына
                                                 6-қосымша

________________________________
        Ұйымның атауы

________________________________
  Ұйымның құрылымдық бөлімшесі

      Жөнелтпе құжаттарды (талап қағаздарды) тіркеу журналы
                           200___ж.

жөнелтпе
құжаттардың
(талап қағаздар)
N р/р

Күні

ДЗ есеп тобы



Жауапты тұлға________________________
                    Қолы, ТАӘ

                                              Қазақстан Республикасы
                                           Денсаулық сақтау министрі
                                              міндетін атқарушының
                                            2008 жылғы 16 сәуірдегі
                                                N 216 бұйрығына
                                                 7-қосымша

________________________
    Ұйымның атауы

             200___ж.______________ай.
        жөнелтпе құжаттар-талап қағаздар тізімі

N

жөнелтпе құжаттың
N

күні

талап қағаздың
N

күні

Денсаулық сақтау ұйымының құрылымдық бөлімшесінің атауы

Жалпы сомасы, теңге

Клиникалық құрылымдар (стационар)











































Амбулаторлық-емханалық құрылымдар











































Зертханалық қызмет





























  кестенің жалғасы

Соның ішінде:

Дәрілік препа-
раттар

Дәрілік препа-
раттар

Дәрілік препа-
раттар

Дәрілік
препа-
раттар

Дәрілік
препа-
раттар

Дәрілік
препа-
раттар






























































































        Күні

      Босатқан:                  ТАӘ, лауазымы қолы

      Қабылдап алған:            ТАӘ, лауазымы қолы

                                             Қазақстан Республикасы
                                           Денсаулық сақтау министрі
                                              міндетін атқарушының
                                            2008 жылғы 16 сәуірдегі
                                                N 216 бұйрығына
                                                 8-қосымша

________________________
    Ұйымның атауы

    Зертханалық және қаптау жұмыстарын тіркеу журналы
            __________________200___ж.

   Осы үлгіде журналдың барлық беттері басып шығарылады

Жұмысқа берілді

Серия N

Күні

Номен-
клату-
ралық
N

Тауардың
(шикі-
заттың)
атауы
 

Өлшем
бірлігі

Саны

Бағасы

Сомасы

бар-
лығы

Соның
ішінде
сауыттың
бағасы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

кестенің жалғасы

Номенкла-
туралық N

Дайын
өнімнің
атауы

Өлшем
бірлігі

Саны

Бағасы

Сомасы

Мөлшерленген
сусымалы
дәрі-дәрмектер

10

11

12

13

14

15

16

кестенің жалғасы

Соның ішінде

Айырма-
шылығы

Атқарылған
жұмыстар,
қолы

Жұмысты
тексерген
және қабылдап
алған (қолы)

Анализдің
N, күні

Сұйық-
тар

таблетка-
ланған
медицина-
лық пре-
параттар

+

-

17

18

19

20

21

22

23

____________________________________________________________________
________________________
әрі қарай осылай 16 тармақтан кейін сызу

                                             Қазақстан Республикасы
                                           Денсаулық сақтау министрі
                                              міндетін атқарушының
                                            2008 жылғы 16 сәуірдегі
                                                N 216 бұйрығына
                                                 9-қосымша

________________________
Бөлімше, кабинет атауы

Талап қағаздың N________

"__"__________ 200__ж.
Кімге___________код

    Тағайындау қағаздарына сәйкес босату негізі

N
р/р

Дәрілік заттың
атауы, мөлшері,
қапталуы

Өлшем
бірлігі

Саны

қажеттілігі

босатылғаны












Барлығы:

Х

Х


        Сұраған:                  Босатқан: тапсырған (берген)

      Бөлімше, кабинеттің меңгерушісінің қолы

      Қабылдап алған

      Күні

Об утверждении Правил учета лекарственных средств

Приказ И.о. Министра здравоохранения Республики Казахстан от 16 апреля 2008 года N 216. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 мая 2008 года N 5224. Утратил силу приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 29 апреля 2010 года № 310.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра здравоохранения РК от 29.04.2010 № 310.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан "О лекарственных средствах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 6 октября 2006 года N 962 "Об утверждении Правил обеспечения лекарственными средствами граждан" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила учета лекарственных средств.

      2. Комитету фармацевтического контроля Министерства здравоохранения Республики Казахстан (Баймуканов С.А.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

      3. Департаменту организационно-правового обеспечения (Малгаждарова Б.Т.) направить настоящий приказ на официальное опубликование после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Председателя Комитета фармацевтического контроля Министерства здравоохранения Республики Казахстан Баймуканова С.А.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования.

      И.о. Министра                                    К. Омаров

Утверждены           
приказом и.о. Министра    
здравоохранения        
Республики Казахстан     
от 16 апреля 2008 года N 216 

Правила учета лекарственных средств

1. Общие положения

      1. В организациях здравоохранения, оказывающих амбулаторно-поликлиническую, стационарную, скорую медицинскую помощь (далее - организации здравоохранения) независимо от организационно-правовой формы, учету подлежат:

      1) лекарственные средства, закупленные за счет средств республиканского, местного бюджетов, внебюджетных средств, поступившие по линии гуманитарной помощи, для проведения клинических испытаний, по разнарядке вышестоящей организации или переданные с баланса других организаций здравоохранения;

      2) лекарственные средства, содержащие наркотические средства, психотропные вещества и прекурсоры, подлежащие контролю в соответствии с Законом Республики Казахстан от 10 июля 1998 года N 279 "О наркотических средствах, психотропных веществах, прекурсорах и мерах противодействия их незаконному обороту и злоупотреблению ими".

      2. Группы учета лекарственных средств в организациях здравоохранения:

      лекарственные препараты;

      медицинская техника;

      парафармацевтики;

      изделия медицинского назначения (линзы контактные и для коррекции зрения, предметы и материалы, изделия, инструменты, устройства, приборы, аппаратура).

      3. Учет медицинской техники производится посредством автоматизированной информационной системы, технико-экономических показателей.

      4. Организации здравоохранения осуществляют учет с целью рационального использования бюджетных средств, выделенных на приобретение лекарственных средств в соответствии с установленными нормами, а также для систематизации учета лекарственных средств согласно источников поступления.

      5. Лицо, ответственное за учет лекарственных средств в аптеке, отделениях (кабинетах), назначается руководителем организации здравоохранения в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

      6. В организации здравоохранения осуществляется учет лекарственных средств, запас которых не должен превышать 2-х месячной потребности при соблюдении условий и правил хранения, сроков годности лекарственных средств, в отделениях (кабинетах) - 10-дневной, на посту - 3-х дневной.

      7. В каждой организации здравоохранения создается постоянно действующая комиссия, назначаемая приказом руководителя, которая не реже 1 раза в квартал проверяет в аптеке, отделениях (кабинетах) состояние хранения, учета и рационального использования лекарственных средств.

      8. Ежемесячно на 1 число каждого месяца ответственным лицом составляются сведения о движении лекарственных средств и представляются в бухгалтерию организации здравоохранения по группам учета согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      9. В организациях здравоохранения ежегодно проводится инвентаризация лекарственных средств инвентаризационной комиссией.

      Инвентаризационная комиссия обеспечивает полноту и точность внесения в инвентаризационные описи данных о фактических остатках лекарственных средств, цен на них, таксировки и определения естественной убыли.

      10. При установлении боя, порчи, брака лекарственных средств составляется акт на списание согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      Акт составляется в двух экземплярах комиссией, назначенной руководителем организации здравоохранения с участием главного бухгалтера организации, ответственного лица, иных лиц организации здравоохранения, один из которых передается в бухгалтерию организации здравоохранения.

      11. Бухгалтерский учет лекарственных средств осуществляется в соответствии с Законом Республики Казахстан "О бухгалтерском учете и финансовой отчетности".

2. Учет лекарственных средств
в организациях здравоохранения, имеющих аптеки

      12. Учет лекарственных средств в аптеке осуществляется по (группам учета) ценам поставщика в суммовом (денежном) и количественном выражении по наименованиям.

      13. Учет лекарственных средств (при отсутствии электронных форм учета) ведется в книге учета согласно приложению 3 к настоящим Правилам, страницы которой должны быть пронумерованы, прошнурованы и скреплены печатью и подписью руководителя организации и главного бухгалтера.

      На каждое торговое наименование, фасовку, форму, дозировку лекарственных средств открывается отдельная страница.

      14. При учете основанием для прихода поступивших в аптеку лекарственных средств служат счета, накладные поставщика, а расхода - накладные (требования), акты списания и иные документы.

      15. При учете поступивших в аптеку лекарственных средств ответственное лицо принимает лекарственные средства в соответствии с сопроводительными документами. Полученные и проверенные приходные документы поставщиков ответственное лицо регистрирует в реестре приходных документов за отчетный период согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

      При обнаружении недостачи, излишков, порчи и боя материальных ценностей комиссия, созданная по поручению руководителя организации здравоохранения извещает поставщика в соответствии с условиями договора в установленном порядке.

      16. Учет отпуска лекарственных средств из аптеки осуществляется по накладным (требованиям) со штампом, печатью организации и подписью руководителя организации здравоохранения или уполномоченного лица, согласно приложению 5 к настоящим Правилам.

      Накладные (требования) выписываются в трех экземплярах. Первый экземпляр остается в аптеке, второй возвращается в отделение (кабинет) при отпуске лекарственных средств, а третий передается в бухгалтерию для списания лекарственных средств.

      Накладные (требования) старшая медсестра структурного подразделения организации здравоохранения регистрирует в специальном пронумерованном, прошнурованном журнале, заверенном руководителем организации здравоохранения или его заместителем согласно приложению 6 к настоящим Правилам.

      В накладных (требованиях) обязательно указывается полное наименование лекарственных средств, фасовка, лекарственная форма, дозировка, упаковка, номер серии (партии) лекарственного средства, количество, цена и сумма.

      В тех случаях, когда в накладной (требовании) не указаны полные данные на выписанные лекарственные средства, ответственное лицо при выполнении заказа дописывает во всех экземплярах необходимые данные или вносит соответствующие исправления, заверенные своей подписью. Исправление количества, фасовки и дозировки лекарственных средств в сторону увеличения запрещается.

      17. Для учета отпуска лекарственных средств в отделения (кабинеты) накладная (требование) таксируются ответственным лицом для определения суммы отпущенных лекарственных средств.

      18. Для учета лекарственных средств протаксированные накладные (требования) регистрируются в реестре накладных (требований) за отчетный период согласно приложению 7 к настоящим Правилам и передаются в бухгалтерию. Накладные (требования) на отпуск лекарственных средств составляются отдельно по группам учета и хранятся у ответственного лица.

      19. В случае осуществления в условиях аптеки изготовления лекарственных средств ведется книга учета лабораторно-фасовочных работ согласно приложению 8 к настоящим Правилам, страницы которой должны быть пронумерованы, прошнурованы и на последней странице заверены подписью главного бухгалтера.

      Ежемесячно по итогу месяца дооценка и уценка лекарственных средств отражается в месячном отчете.

3. Учет лекарственных средств
в организациях здравоохранения, не имеющих аптек

      20. В организациях здравоохранения, не имеющих аптек, руководителем организации здравоохранения назначается ответственное лицо за учет лекарственных средств.

      21. Учет лекарственных средств по группам учета осуществляется ответственным лицом по ценам поставщика в суммовом (денежном) и количественном выражении по наименованиям.

      22. Учет лекарственных средств ведется в книге учета согласно приложению 3 к настоящим Правилам, страницы которой должны быть пронумерованы, прошнурованы и скреплены печатью и подписью руководителя организации здравоохранения и главного бухгалтера.

      На каждое торговое наименование, фасовку, форму, дозировку лекарственных средств открывается отдельная страница.

      23. При учете основанием для прихода поступивших лекарственных средств служат счета, накладные поставщика, а расхода - накладные (требования), акты списания и иные документы.

      24. Для учета поступивших лекарственных средств ответственное лицо принимает лекарственные средства в соответствии с сопроводительными документами. Полученные и проверенные приходные документы поставщиков ответственное лицо регистрирует в реестре приходных документов за отчетный период согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

      При обнаружении недостачи, излишков, порчи и боя материальных ценностей комиссия, созданная по поручению руководителя организации, извещает поставщика в соответствии с условиями договора в установленном порядке.

      25. Для учета отпуска лекарственных средств учет осуществляется по накладным (требованиям) со штампом, печатью организации и утвержденным руководителем организации здравоохранения или уполномоченным лицом, согласно приложению 5 к настоящим Правилам.

      Накладные (требования) выписываются в трех экземплярах. Первый экземпляр остается у ответственного лица, второй возвращается в отделение (кабинет) при отпуске лекарственных средств, а третий передается в бухгалтерию для списания лекарственных средств.

      Накладные (требования) старшая медсестра структурного подразделения организации здравоохранения регистрирует в специальном пронумерованном, прошнурованном журнале, заверенном руководителем организации здравоохранения или его заместителем, согласно приложению 6 к настоящим Правилам.

      Накладные (требования) на отпуск лекарственных средств хранятся у ответственного лица.

      В накладных (требованиях) обязательно указывается полное наименование лекарственных средств, фасовка, лекарственная форма, дозировка, упаковка, номер серии (партии) лекарственного средства, количество, цена и сумма.

      26. Для учета отпуска лекарственных средств в отделения (кабинеты) накладные (требования) таксируются ответственным лицом для определения суммы отпущенных лекарственных средств.

      27. Протаксированные накладные (требования) регистрируются в реестре накладных (требований) за отчетный период согласно приложению 7 к настоящим Правилам и передаются в бухгалтерию.

4. Учет лекарственных средств в отделениях,
кабинетах (на посту) организаций здравоохранения

      28. Учет лекарственных средств у старших медицинских сестер отделений осуществляется по ценам поставщика в суммовом (денежном) и количественном выражении по наименованиям.

      29. Учет лекарственных средств у старших медицинских сестер (при отсутствии электронных форм учета) ведется в книге учета согласно приложению 3 к настоящим Правилам, страницы которой должны быть пронумерованы, прошнурованы и скреплены печатью и подписью руководителя организации и главного бухгалтера.

      На каждое торговое наименование, фасовку, форму, дозировку лекарственных средств, открывается отдельная страница.

      30. При учете основанием для прихода лекарственных средств в отделение служат накладные (требования) согласно приложению 5 к настоящим Правилам, для расхода у старших медицинских сестер отделений (кабинетов) - требования согласно приложению 9 к настоящим Правилам, на посту и в процедурном кабинете - лист назначений.

      31. Старшая медицинская сестра ведет учет лекарственных средств, полученных в аптеке/у ответственного лица, запас которых не должен превышать 10-дневной потребности, и дополнительно в случае экстренной необходимости - по требованиям с пометкой "Срочно" отсутствующих препаратов.

      32. Ежемесячно по итогам учета старшая медицинская сестра отделения составляет отчет о движении лекарственных средств по группам учета по ценам поставщика в суммовом (денежном) и количественном выражении по наименованиям согласно приложению 1 к настоящим Правилам. Отчет передается в бухгалтерию для сверки с отчетом аптеки/ответственного лица. Данные о расходе в отделениях служат основанием для списания лекарственных средств в организациях здравоохранения.

Приложение 1       
к приказу и.о. Министра 
здравоохранения     
Республики Казахстан  
16 апреля 2008 года N 216

Наименование организации ______________________

                                  Отчет
                    о движении лекарственных средств
                     за _______________ месяц 200__ г.

N
п/п

наименование

Еди-
ница
изме-
рения,
упа-
ковка,
флакон

Цена

Остаток
на начало
месяца

Приход

Расход

Остаток
на конец
месяца

Кол-
во

Сум-
ма

Кол-
во

Сум-
ма

Кол-
во

Сум-
ма

Кол-
во

Сум-
ма


лекарственные
препараты:











1












2












3 и
т.д.


























изделия
медицинского
назначения:












линзы
контактные и
для коррекции
зрения:












предметы и
материалы:












инструменты:












устройства,
приборы,
аппаратура
























парафарма-
цевтика:
























лекарственные
средства,
поступившие
по линии
гуманитарной
помощи:
























лекарственные
средства,
поступившие
для проведения
клинических
испытаний:
























лекарственные
средства,
поступившие по
разнарядке
вышестоящей
организации
или переданные
с баланса
других
организаций
здравоох-
ранения;
























лекарственные
средства,
закупленные
за счет
внебюджетных
средств:















































  Ответственное лицо ________________________________________
                      подпись       ФИО

Приложено _________________________ накладных (требований).

Отчет проверил ____________________________________________
                должность подпись расшифровка подписи

Приложение 2      
к приказу и.о. Министра 
здравоохранения     
Республики Казахстан  
16 апреля 2008 года N 216

________________________
Наименование организации

                                    Акт
               на списание товарно-материальных ценностей
                 от "___" _________________________ 200___г.

Комиссия в составе: председатель ___________, члены комиссии _____________ на основании приказа от __________ N_______ составила настоящий акт в том, что указанные ниже ценности пришли в негодность и подлежат списанию.

N

Но-
мен-
кла-
тур
ный
N

Наиме-
нова-
ние
цен-
ностей

Ед.
Изм.

Кол-
во

цена

сум-
ма

Когда и откуда поступил

Причины и
характер
порчи,
N и дата
заклю-
чения
лабора-
тории

счет

пос-
тав-
щик

се-
рия

дата
вы-
пус-
ка

срок
год-
нос-
ти

Оборотная сторона формы

Заключение комиссии
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Председатель комиссии ______________ ____________ _______________
                        должность       подпись         ФИО
Члены комиссии: _______________ ____________ _______________
                   должность       подпись         ФИО
Акт утверждаю. Потери в сумме __________ тенге ____________ тиын
Отнести за счет ___________________________________________________
___________________________________________________________________
"____" ___________________ 200__ г. Руководитель
Отметки об уничтожении списанных ценностей (метод уничтожения):
___________________________________________________________________
Председатель комиссии ______________ ____________ _________________
                        должность       подпись          ФИО
Члены комиссии: _______________ ____________ _________________
                   должность       подпись          ФИО

Приложение 3     
к приказу и.о. Министра
здравоохранения    
Республики Казахстан 
16 апреля 2008 года N 216

                       Книга учета
                  лекарственных средств
                        200__ г.

Наименование лекарственных средств (дозировка, форма выпуска,
фасовка) ________________________

Ме-
сяц

Ос-
та-
ток
на
на-
чало
ме-
ся-
ца,
кол-
во

Приход

Все-
го
при-
ход
с
ос-
тат-
ком

Виды
рас-
хода,
отпу-
щено
(от-
деле-
ние,
каби-
нет,
пост)

Расход, дата

N
до-
ку-
мен-
та,
и
дата

Кол-
во

1

2

3

4

5

6

7

8

9
и
т.
д.

Ян-
варь





1










2










3 и
т.д.










Итого










Фев-
раль









































Март
и
т.д.









































  продолжение таблицы

Расход, дата

Расход
итого за месяц

Книжный
остаток

Фактический
остаток




































































































  Приложение 4      
к приказу и.о. Министра
здравоохранения    
Республики Казахстан  
16 апреля 2008 года N 216

________________________
Наименование организации

      Реестр приходных документов за ________месяц 200_года

N

N
счет-
фак-
туры

да-
та

N
рас-
ход-
ного
на-
клад-
ного

да-
та

пос-
тав-
щик

Общая
сумма

тенге)

В том числе:

Лекар-
ственные
пре-
параты

изделия
медицин-
ского
назначе-
ния:

пара-
фарма-
цевти-
ка:

мед.
тех-
ника


















































































































































































































  продолжение таблицы

В том числе:

N
дове-
рен-
ности

Осно-
вание
(N,
дата
дого-
вора)

Сумма
дого-
вора

лекар-
ственные
средства,
поступив-
шие по
линии
гуманитар-
ной
помощи:

лекар-
ственные
средства,
поступившие
для про-
ведения
клинических
испытаний:

лекар-
ственные
средства,
посту-
пившие по
разнарядке
вышестоящей
организации
или передан-
ные с
баланса
других
организаций
здравоохра-
нения;

лекар-
ственные
средства,
закуплен-
ные за
счет вне-
бюджетных
средств:






































































































































  Дата

Сдал:               Ф.И.О., должность

Принял:             Ф.И.О., должность

Приложение 5     
к приказу и.о. Министра
здравоохранения   
Республики Казахстан 
16 апреля 2008 года N 216

Штамп медицинской организации                            "Утверждаю"
                                                  Руководитель организации
                                                  "____" __________200__ г.

________________________
Наименование организации

Требование N _____________             Накладная N ________________

от "___" _________ 200__г.             от "___"____________ 200__г.

Кому _____________ код                 через кого _________________

Основание отпуска __________           Доверенность N _____ от ____

N
п/п

Наименование
лекарствен-
ного
средства,
дозировка,
фасовка

Ед.
измер.

Количество

цена

сумма

N серии,
партии ЛС

затребовано

отпущено


















Итого:     


Х

Х




Сумма ________________________________
                 прописью

Затребовал:                              Отпустил: сдал (выдал)

Место печати       Руководитель          Получил: принял (получил)
                   подразделения

Дата

Приложение 6      
к приказу и.о. Министра
здравоохранения    
Республики Казахстан  
16 апреля 2008 года N 216

________________________
Наименование организации

_____________________________________
Структурное подразделение организации

                          Журнал
            регистрации требований, накладных

N п/п
требования

Дата

Группа учета ЛС




ответственное лицо _____________________________________
                                          подпись Ф.И.О.

Приложение 7      
к приказу и.о. Министра 
здравоохранения     
Республики Казахстан  
16 апреля 2008 года N 216

________________________
Наименование организации

                            Реестр
     требований-накладных за _________месяц 200__года

N

N
на-
клад-
ной

дата

N
тре-
бо-
ва-
ния

дата

Наиме-
нова-
ние
струк-
тур-
ного
под-
раз-
деле-
ния
орга-
низа-
ции
здра-
воох-
ране-
ния

Общая
сумма,
тенге

В том  числе:

лек.
сред-
ства

дез.
ср-
ва

вспо-
маг.
мат-
лы

мед.
тех-
ника

изде-
лия
мед.
наз-
наче-
ния

Диаг-
нос-
тич.
сред-
ства
и
реак-
тивы

Клинические подразделения (стационар)















































































Амбулаторно-поликлинические подразделения















































































Лабораторная служба





















































  Дата

Сдал:                          Ф.И.О., должность

Принял                         Ф.И.О., должность

Приложение 8      
к приказу и.о. Министра
здравоохранения    
Республики Казахстан 
16 апреля 2008 года N 216

________________________
Наименование организации

                            Журнал
            учета лабораторных и фасовочных работ
                 за _____________________ 200__г.

          По данному образцу печатать все страницы журнала

ВЫДАНО В РАБОТУ

N
серии

Дата

Номенкла-
турный N

Наиме-
нование
товара
(сырья)

Ед.
измер

Кол-во

Цена

Сумма

итого

в т.ч.
стоим
посуды

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Номенкла-
турный N

Наименование
готовой
продукции

Ед.
изме-
рения

Кол-во

Цена

Сумма

Медикаменты
сыпучие,
дозированные

10

11

12

13

14

15

16

В том числе

Разница

Исполни-
тельные
работ
подпись

Проверил
и принял
работу
(подпись)

N
анализа,
дата

Жидкости

мед. препараты
таблетированные

+

-

17

18

19

20

21

22

23

________________________________________________________________
_________________
и т.д. до конца линовка через 16 пунктов

Приложение 9      
к приказу и.о. Министра
здравоохранения    
Республики Казахстан 
16 апреля 2008 года N 216

________________________
Наименование отделения, кабинета

Требование N _____________
от "___" _________ 200__г.

Кому _____________ код
Основание отпуска согласно листов назначений

N
п/п

Наименование
лекарственного
средства, дозировка,
фасовка

Единица
измерения

Количество

затребовано

отпущено












Итого:     

Х    

Х


  Затребовал:                   Отпустил: сдал (выдал)

                              Получил: принял (получил)

Дата