"Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды тіркеу және есепке алу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2008 жылғы 13 наурыздағы N 23-298қ Қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2008 жылғы 31 наурызда нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 520 болып енгізілді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009 жылғы 26 наурыздағы N 06-285қ қаулысымен

      Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009.03.26 N 06-285қ қаулысымен

      Қолданушылардың назарына!!!
      Қаулының қолданысқа енгізілу тәртібін 5-тармақтан қараңыз.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы"»N 558 қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын көтеру мақсатында Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :

      1. Қоса беріліп отырған»"Астана қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар департаменті" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Департамент) көрсететін "Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды тіркеу және есепке алу" мемлекеттік қызмет көрсетудің (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) стандарты бекітілсін.

      2. Департамент мемлекеттік қызмет көрсетудің бекітілген стандартын, оның ішінде жыл сайын бекітілген көрсеткіштердің сапасы мен қол жетімділігін, қалалық маңызы бар бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауды;
      есептік тоқсаннан кейінгі айдың 10 жұлдызына және әрбір есеп беру жылының 15 желтоқсанына дейін Астана қаласы әкімі аппаратының мемлекеттік қызметтер мониторингі бөліміне сапа көрсеткіштері мен қол жетімділігінің мақсатты мәндеріне қол жеткізу жөнінде тоқсан сайынғы және жылдық есеп беруді қамтамасыз етсін.

      3. Департамент осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің бірінші орынбасары Е.Х. Сұлтановқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланғаннан кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Әкiм                                               А. Мамин

                                           Астана қаласы әкімдігінің
                                            2008 жылғы 13 наурыздағы
                                               N 23-298қ қаулысымен
                                                     бекітілді

Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты

"Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтар
салдарынан зардап шеккен азаматтарды тiркеу және есепке алу"

1. Жалпы ережелер

      1. Осы стандарт Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтар салдарынан зардап шеккен азаматтарды тiркеу және есепке алу бойынша мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін анықтайды (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет).
      Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтар салдарынан зардап шеккендерге 1949-1965, 1966-1990 жылдарда радиоактивтi заттармен ластануға ұшыраған аумақтарда тұрған, жұмыс iстеген немесе әскери қызмет (соның iшiнде мерзiмдi) атқарған азаматтар жатады.

      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны ішінара автоматтандырылған.

      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 1992 жылғы 18 желтоқсандағы "Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды әлеуметтік қорғау туралы" Заңының 12-бабына , Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 20 ақпандағы "Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтар салдарынан зардап шеккен азаматтарға біржолғы мемлекеттік ақшалай өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы" N 110 қаулысына сәйкес көрсетіледі.

      4. Мемлекеттік қызмет "Астана қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар департаменті" мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі - Департамент) ардагерлер мен мүгедектер жұмысы жөніндегі, жұмыссыздарды жұмысқа орналастыруға жәрдемдесу бөлімдерімен Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, N 3, 4, 9 кабинеттерде көрсетіледі.

      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті аяқтау нысаны:
      1) Осы стандарттың 1-қосымшасына сәйкес Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтар салдарынан зардап шеккен азаматтарды тану не болмаса танудан бас тарту туралы шешімі;
      2) Осы стандарттың 2-қосымшасына сәйкес Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтар салдарынан зардап шеккен азаматтарды тану не болмаса оларды танудан бас тарту туралы жазбаша хабарлама;
      3) Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтар салдарынан зардап шеккен азаматтардың іс қағаздарының макетін Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің "Астана қаласы бойынша Зейнетақыларды төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығы" РМҚК (бұдан әрі - МЗТО) жолдау.

      6. Мемлекеттік қызмет 1949 жылдан бастап 1990 жыл кезеңiнде төтенше және ең жоғары және ең төмен радиациялық қатер аймағына жататын аумақтарда, сондай-ақ жеңілдікті әлеуметтік-экономикалық мәртебесі бар аумақта жұмыс iстеген (жұмыс iстемеген), тұрған немесе әскери қызмет атқарған азаматтарға көрсетіледі (бұдан әрі - тұтынушылар).

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтар салдарынан зардап шеккен азаматтарды тану не болмаса танудан бас тарту туралы арнайы комиссияның шешімі жиырма күннен кем емес мерзімде қабылданады, қосымша сұрау салулар, тексерулер жүргiзу қажет болған жағдайларда, арнайы комиссиялардың iс қағаздарының макеттерiн қарау мерзiмiн оның төрағасымен бiр айдан аспайтын мерзiмге ұзартылуы мүмкiн (Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 20 ақпандағы "Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтар салдарынан зардап шеккен азаматтарға біржолғы мемлекеттік ақшалай өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы" N 110 қаулысының 10, 11-тармақтары);
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 30 минут;
      3) құжаттарды алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - қажет етпейді, өйткені хабарлама жазбаша түрде пошта байланысы арқылы жолданады.

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тегін.

      9. Мемлекеттік қызмет тәртібі туралы толық ақпарат ресми ақпараттық көздерінде, Департамент фойесіндегі тағанда, сондай-ақ Астана қаласы Әкімінің: www. аstana. кz. сайтында орналастырылады.

      10. Мемлекеттік қызмет сенбі, жексенбі және мерекелік күндерден басқа күнделікті сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін көрсетіледі.
      Құжаттарды қабылдау сағат 09.00-ден 13.00-ге дейін жүзеге асырылады.
      Қызметті алу үшін алдын ала жазылу және жедел қызмет көрсету жүзеге асырылмайды.

      11. Мемлекеттік қызмет тұратын ауданына қарай Департаменттің 3-кабинетінде ұсынылады. Өтініштердің үлгісімен, қажетті құжаттар тізімімен, ақпараттар мен хабарландырулар ілінген тағандар, кезек күту үшін орындықтар бар, ғимарат мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін пандустармен жабдықталған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін мына құжаттарды ұсыну қажет (түпнұсқада және көшірмеде):
      1) жеке куәлік (паспорт);
      2) Азаматтарды тіркеу кітабы немесе мекен-жай бюросынан анықтамасы (мекен-жай бюросы мына мекен-жайда орналасқан: Астана қаласы, Иманов көшесі, 7, жұмыс кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден сағат 19.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 15.00-ге дейін, сенбі күні сағат 9.00-ден сағат 13.00-ге дейін, жексенбі күні - демалыс);
      3) радиациялық қатер аумағында тұру айғағы мен кезеңiн растайтын құжаттар (туу туралы куәлік, орта білімі туралы аттестат, негізгі мектепті бітіргені туралы куәлік, оқу орнын бітіру туралы диплом, әскери билет, еңбек кітапшасы, мұрағаттық анықтамалар, халық депутаттары селолық, кенттік (ауылдық) кеңесінің, тұрғын үй-пайдалану басқармаларының, үй басқармаларының, кент, ауыл (село), ауылдық (селолық) округ әкімінің, пәтер иелері кооперативтерінің анықтамалары);
      4) әлеуметтік жеке коды (ӘЖК);
      5) салық төлеушінің тіркеу нөмірі (СТН);
      6) екінші деңгейдегі банктердегі шотының бар болуы туралы құжат.

      13. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін өтініштер нысанын беру орны - Департамент ғимараты, Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 3, 4, 9-кабинеттер (хабарласқан азаматтардың санатына қарай).

      14. Құжаттар хабарласқан азаматтардың санатына қарай - Департаменттің заң бөлімі, мүгедектер мен ардагерлермен жұмыс жөніндегі бөлімі, жұмыссыздарды жұмысқа орналастыру бөліміне мынадай мекен-жай бойынша тапсырылады: Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 3, 4, 9-кабинеттер.

      15. Істер макетін (құжаттарды) қабылдауды растау айғағы осы стандарттың 3-қосымшасына сәйкес (жұмыс істейтін азаматтар үшін) құжаттарды қабылдау күні көрсетілген іс қағаздар макетін тапсырған азаматтардың тізімімен, жәрдемақы және зейнетақы алушылар мен жұмыс істемейтін азаматтар үшін осы стандарттың 4-қосымшасына сәйкес - өтініштің төменгі бөлігінде тұтынушыда қалдырылатын құжаттарды қабылдаған маманның қолымен расталады (жыртылмалы талон).

      16. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтар салдарынан зардап шеккен азаматтарды тiркеу және есепке алу бойынша арнайы комиссиясының шешімі (бұдан әрі - арнайы комиссия);
      Департаменттің заң бөлімі (3-кабинет) - іс қағаздарының макетін (құжаттарды) тапсырған барлық заңды және жеке тұлғаларға еркін жазбаша нысанда пошта арқылы арнайы комиссияның шешімі туралы хабарламалар жолдайтын қалалық арнайы комиссияның жұмыс органы.

      17. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздеме Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарға бiржолғы мемлекеттiк ақшалай өтемақы төлеуді белгілеу айғағы болып табылады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Департамент қызметі:
      1) Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарын сақтау;
      2) сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру;
      3) мемлекеттік және еңбек тәртібін бұлжытпай сақтау;
      4) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат беру;
      5) тұтынушылардың құқықтары мен бостандықтарын бұзуға жол бермеу;
      6) өтініштерді қарау кезінде төрешілдік пен сөзбұйдаға жол бермеу;
      7) тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпаратты сақтау;
      8) құжаттардың құпиялылығын қамтамасыз ету;
      9) белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету;
      10) сыпайы және әдепті болу қағидаларына негізделеді

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың 5-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.

      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану қажеттілігі кезінде тұтынушы Департаментке, Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 3, 4, 9-кабинеттер (азаматтардың санаттарына қарай), бөлім бастықтары, телефондары: 21-00-60, 21-09-48, 21-03-37 электрондық мекен-жайы: deptrud@at. kz. хабарласуына болады.

      22. Шағымдар жазбаша түрде поштамен немесе қолма қол Департаменттің кеңсесі арқылы мына мекен-жай бойынша қабылданады: Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 12 кабинет.
      Электрондық мекен-жайы: deptrud@at. kz.
      Бөлім бастықтары, (азаматтардың санаттарына қарай) телефондары: 21-11-60, 21-09-48, 21-03-37, 3, 4, 9-кабинеттер.
      Директордың орынбасары 25-кабинет, телефоны: 21-91-67.
      Тұтынушы қабылданған шараларға қанағаттанбаса немесе мәселе жоғары тұрған органның қарауын қажет етсе, ол Астана қаласы әкімінің орынбасарына жазбаша шағым жолдауына болады.

      23. Департаментке келіп түскен шағымды қарау белгіленген тәртіппен және мерзімінде Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес қаралады.
      Шағым жазған кезде тұтынушыға қабылдау туралы белгісі қойылған екінші данасы беріледі.
      Заңнамада белгіленген тәртіппен берілген өтініштер міндетті түрде қабылдануға, тіркелуге, есепке алынуға және қаралуға тиіс. Кеңсе телефоны: 21-22-61.

6. Байланыс ақпараты

      24. Тұтынушыларды қабылдау Департамент жұмысының белгіленген кестесіне сәйкес жүзеге асырылады. Департамент директоры, 23-кабинет, телефоны: 21-04-92, факс: 21-28-39.
      Азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі, сәрсенбі сағат 14.00-ден 17.00-ге дейін.
      Департамент директорының орынбасары, 25-кабинет, телефоны 21-91-67.
      Азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Бөлім бастықтары 3, 4, 9-кабинеттер (азаматтардың санаттарына қарай) телефондары: 21-11-60, 21-09-48, 21-03-37.
      Жұмыс кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Бөлімдердің жұмыс кестесі: азаматтарды қабылдау күн сайын сағат 9.00-ден 17.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Астана қаласы әкімінің орынбасары. Мекен-жайы: Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі, 11, 233 кабинет. Азаматтарды қабылдау кестесі - Астана қаласы әкімдігінің жұмыс регламентіне сәйкес. Телефоны: 75-21-68.
      Астана қаласы әкімінің аппараты. Мекен-жайы: Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі, 11, қала Әкімінің сайты www. Astana. kz.
      Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі, Астана қаласы, Министрлік үйі, 35 көше, 2-үй, 6-кіре беріс, сайты www. Enbek. kz.

      25. Тұтынушы үшін басқа да пайдалы ақпарат
      Астана қаласы Әкімінің сайты www. аstana. kz.

                                                  Мемлекеттік қызмет
                                                 көрсету стандартына
                                                       1-қосымша

                 Ауданы (қаласы) әкiмiнiң жанындағы
      _______________арнайы комиссияның Қазақстан Республикасының
         азаматтарын Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық
             сынақтардың салдарынан зардап шеккен деп тану
                  (танудан бас тарту) туралы шешiмi

      N _____ хаттамаға                 күнi___________

      1. Азамат___________________________________________________
___________бастап __________ дейiн ____________ радиациялық қатер
аймағында;
___________бастап __________ дейiн ____________ радиациялық қатер
аймағында;
___________бастап __________ дейiн ____________ радиациялық қатер
аймағында тұрған кезеңi iшiнде Семей ядролық сынақ полигонындағы
ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен деп саналсын.
      2. "Қазақстан Халық Банкi" АҚ-мен салыстырып тексеру
қорытындылары бойынша_______теңгерiмнен тыс шотты жабу қажет деп
саналады.
      3. Азамат_______________________:
      1) 1993 жылдан бастап осы уақытқа дейiнгi кезеңде өтемақы
төлеу жүргiзілген жоқ/жүргiзiлдi (қажеттiсiнiң астын сызу).
      _______________теңге___________сомасында жүргiзiлген.
      2) _______________теңге___________жалпы сомасында теңгерiмнен
тыс арнайы шотқа есептелген, бiрақ төленбеген.
      4. Азамат__________________________Семей ядролық сынақ
полигонындағы ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азамат
ретiнде тiркеуден бас тартылсын.
      5. Қабылданған шешiм жөнiнде өтiнiш берушi хабардар етiлсiн.
      Комиссияның төрағасы______________________
      Комиссияның мүшелерi______________________

      Мөрдiң орны

                                                 Мемлекеттік қызмет
                                                көрсету стандартына
                                                      2-қосымша

                                                ___________________
                                                      (атауы)

      Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтардың
салдарынан зардап шеккен азаматтарды тiркеу және есепке алу бойынша
Астана қаласының "____________" ауданының арнайы комиссия
отырысының 200 _____ жылғы "____" ___________ N ____ хаттамасы
негізінде ____________________________________________________шешім
(егер бас тарту - бас тарту негіздемесі зардап шеккенді тану не
болмаса танудан бас тарту туралы) шешімін қабылдағанын хабардар
етеміз.
      Біржолғы ақшалай өтемақы тағайындау үшін іс қағаздар макеті
өтемақы төлеу бойынша уәкілетті органға (МЗТО) жолданды.

      Департамент директорының орынбасары

                                                 Мемлекеттік қызмет
                                                көрсету стандартына
                                                      3-қосымша

      Кәсiпорындардың, ұйымдардың, мекемелердiң комиссияларына
       _______________________________________________________,
              (кәсiпорынның, ұйымның, мекеменiң атауы)
        iс қағаздарының макетiн тапсырған азаматтардың тiзiмi

Р/с
N

Өтiнiш берушiнiң
Т.А.Ә.

Туған жылы

Тұратын жерi

Іс қағазын-
дағы парақ
саны

1

2

3

4

5

Берген:
Комиссияның төрағасы:_____________________
Комиссияның хатшысы:______________________
Күні ___________________________
М.О. (кәсiпорынның, ұйымның, мекеменiң)
Қабылдап алған:___________________________
Арнайы комиссияның хатшысы:_______________
Күні ___________________________
М.О.

                                                 Мемлекеттік қызмет
                                                көрсету стандартына
                                                      4-қосымша

                                    Астана қаласы бойынша Еңбек
                                    және халықты әлеуметтік қорғау
                                    министрлігі департаментінің
                                    директорына
                                    _______________________________
                                    _______________________________
                                    мекен-жайы бойынша тұратын
                                    _______________________________
                                    жеке басын куәландыратын құжат
                                    СТН____________________________
                                    жеке шоты N____________________
                                    банктiң атауы__________________

                          ӨТІНІШ

      Семей ядролы сынақ полигонындағы ядролық сынақтардың
салдарынан зардап шегушi ретiнде бiржолғы мемлекеттiк ақшалай
өтемақы (бұдан әрi - өтемақы) тағайындауды сұраймын.
____________жылдан__________жылды қоса алғанда_____________________
радиациялық әсер аймағының_____________аумағында тұрдым.
____________жылдан__________жылды қоса алғанда_____________________
радиациялық әсер аймағының_____________аумағында тұрдым.
____________жылдан__________жылды қоса алғанда_____________________
радиациялық әсер аймағының_____________аумағында тұрдым.
____________жылдан__________жылды қоса алғанда_____________________
радиациялық әсер аймағының_____________аумағында тұрдым.
      Өтiнiшке жоғарыда көрсетiлген аумақтарда тұру айғағын
растайтын мына құжаттарды қоса берiп отырмын:___________________________________________________________
___________________________________________________________________
Ұсынылған құжаттар үшiн толық жауапкершілік аламын.
      1993 жылдан бастап қазiргi уақытқа дейiнгi кезеңде өтемақы
алған жоқпын (алған жағдайда алынған өтемақының сомасы көрсетiледi)
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Күні ______________________ Қолы__________________________

     --------------------------------------------------------------------
                           (кесу сызығы)

Азамат_______________________өтiнiшi қоса берiлген құжаттарымен
"__"____________200__жылы______данада қабылданды.
Қолы____________    ________________________________________________
                    (құжаттарды қабылдаған адамның лауазымы, Т.А.Ә.)

                                                 Мемлекеттік қызмет
                                                көрсету стандартына
                                                      5-қосымша

       Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік
көрсеткіштері

Көрсеткіш-
тің норма-
тивтік мәні

Көрсеткіштің
келесі жыл-
дағы нысана-
лы мәні

Көрсеткіш-
тің есепті
жылдағы
ағымдағы
мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. құжаттарды тапсырған
сәттен бастап белгіленген
мерзімде қызметті ұсыну
оқиғаларының % (үлесі)

90

45

42

1.2. қызмет алуды кезекте
40 минуттан аспайтын уақыт
күткен тұтынушылардың %
(үлесі)

100

90

90

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдері-
сінің сапасына қанағаттан-
ған тұтынушылардың %
(үлесі)

80

70

62

2.2. құжаттарды лауазымды
тұлға дұрыс ресімдеген
жағдайдың (жүргізілген
төлемдер, есеп айырысулар
және т.б.) % (үлесі)

90

75

72

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәрті-
бі туралы сапаға және
ақпаратқа қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90

85

83

3.2. тұтынушы құжаттарды
дұрыс толтырған және
бірінші реттен тапсырған
оқиғалардың % (үлесі)

90

50

35

3.3. интернет арқылы қол
жетімді қызметтерінің
ақпарат % (үлесі)

100

90

85

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі
бойынша қызмет көрсетілген
тұтынушылардың жалпы
санына негізделген
шағымдардың % (үлесі)

0,5

0,1

0,01

4.2. белгіленген мерзімде
қаралған және қанағаттан-
дырылған негізделген
шағымдардың % (үлесі)

90

80

78

4.3. шағымданудың қолда-
ныстағы тәртібіне қана-
ғаттанған тұтынушылардың %
(үлесі)

95

80

76

4.4. шағымдану мерзіміне
қанағаттанған тұтынушы-
лардың % (үлесі)

95

80

76

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің
сыпайылығына қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

85

75

73

                                                 Мемлекеттік қызмет
                                                көрсету стандартына
                                                      6-қосымша

          Біржолғы мемлекеттік ақшалай өтемақы алу үшін
             азаматтардың өтiнiштерiн тiркеу журналы

Р/с
N

Өтiнiш
берушi-
нiң
Т.А.Ә.,

Өтiнiш
берушiнiң
туған
жылы

Радиациялық қатер
аймағында тұруы

Ұсынылған
құжаттардың
тiзбесi
(нөмiрiн,
күнiн және
берудi
жүзеге асыр-
ған органды
көрсете
отырып)

Арнайы комиссия-
ның шеші-
мі

жылдар

аймақтар



1

2

3

4

5

6

7

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Регистрация и учет граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне"

Постановление Акимата города Астаны от 13 марта 2008 года N 23-298п. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 31 марта 2008 года N 520. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26 марта 2009 года N 06-285п

       Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26.03.2009 N 06-285п

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", в целях повышения качества оказания государственных услуг акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ :
 

      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Регистрация и учет граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне" (далее - государственная услуга), предоставляемой Департаментом занятости и социальных программ города Астаны (далее - Департамент).
 

      2. Департаменту обеспечить опубликование утвержденного стандарта государственной услуги в средствах массовой информации городского значения, в том числе ежегодно утверждаемых значений показателей качества и доступности;
      в срок до 10 числа месяца, следующего за отчетным кварталом, и до 15 декабря каждого отчетного года обеспечить предоставление ежеквартальной и годовой отчетности по достижению целевых значений показателей качества и доступности в отдел мониторинга государственных услуг аппарата Акима города Астаны.
 

      3. Департаменту обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции.
 

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя Акима города Астаны Султанова Е.Х.
 

      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким

Утвержден            
постановлением акимата
города Астаны        
от 13 марта 2008 года
N 23-298п           

Стандарт
оказания государственной услуги

"Регистрация и учет граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний
на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне"

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по регистрации и учету граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне (далее - государственная услуга).
      К пострадавшим вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне относятся граждане, проживающие, проживавшие, работавшие или проходившие службу (в т.ч. срочную) на территориях, подвергшихся радиоактивному загрязнению с 1949 по 1965, с 1966 по 1990 годы.
 

      2. Форма оказываемой государственной услуги частично автоматизированная.
 

      3. Государственная услуга оказывается в соответствии со статьей 12 Закона Республики Казахстан от 18 декабря 1992 года "О социальной защите граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 февраля 2006 года N 110 "О некоторых вопросах выплаты единовременной государственной денежной компенсации гражданам, пострадавшим вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне".
 

      4. Государственная услуга оказывается в зависимости от категории обращающихся граждан - юридическим отделом, отделом по работе с ветеранами и инвалидами, отделом содействия трудоустройству безработных Государственного учреждения "Департамент занятости и социальных программ города Астаны" (далее - Департамент), город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинеты 3, 4, 9 (в зависимости от категории граждан).
 

      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги является:
      1) решение о признании либо об отказе в признании гражданина пострадавшим вследствие ядеpных испытаний на Семипалатинском испытательном ядеpном полигоне согласно приложению 1 к настоящему стандарту;
      2) письменное уведомление о признании либо об отказе в признании гражданина пострадавшим, вследствие ядеpных испытаний на Семипалатинском испытательном ядеpном полигоне согласно приложению 2 к настоящему стандарту;
      3) направление макета дел граждан, признанных пострадавшими вследствие ядеpных испытаний на Семипалатинском испытательном ядеpном полигоне, в РГКП "Государственный центр по выплате пенсий по городу Астане" Министерства труда и социальной защиты Республики Казахстан (далее - ГЦВП).
 

      6. Государственная услуга оказывается гражданам, проживавшим, работавшим или проходившим службу с 1949 по 1990 годы на территориях, относящихся к зонам чрезвычайного, максимального, повышенного и минимального радиационного риска, а также на территории с льготным социально-экономическим статусом (далее - потребители).
 

      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) решение специальной комиссии о признании либо от отказе в признании гражданина пострадавшим вследствие ядеpных испытаний на Семипалатинском испытательном ядеpном полигоне принимается в срок не более двадцати дней с момента сдачи документов, а в случаях, когда необходимо проведение дополнительных запросов, проверок, сроки рассмотрения специальными комиссиями макетов дел могут быть продлены ее председателем, но не более чем на один месяц ( пункты 10 , 11 постановления Правительства РК от 20 февраля 2006 года N 110 "О некоторых вопросах выплаты единовременной государственной денежной компенсации гражданам, пострадавшим вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне");
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - 30 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов - не требуется, т.к. уведомление направляется в письменной форме по почтовой связи.
 

      8. Оказание государственной услуги бесплатное.
 

      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги размещается в официальных источниках информации, на стендах, расположенных в фойе Департамента, а также сайте Акима города Астаны: www.astana.kz.
 

      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно, за исключением субботы, воскресенья и праздничных дней с 9.00 часов до 18.00 часов.
      Прием документов осуществляется с 9.00 часов до 13.00 часов.
      Для получения государственной услуги предварительная запись и ускоренное обслуживание не осуществляется.
 

      11. Государственная услуга предоставляется в кабинете 3 Департамента в зависимости от района проживания. Имеются стенды с образцами заявлений и перечнем необходимых документов, имеются места для ожидания, здание оборудовано пандусом для лиц с ограниченными возможностями.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги необходимо представление следующих документов (в оригиналах и копиях):
      1) удостоверение личности (паспорт);
      2) книга регистрации граждан или справка с адресного бюро (адресное бюро находится по адресу: город Астана, улица Иманова, 7, график работы: ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 15.00 часов, суббота - с 9.00 до 13.00 часов, воскресенье - выходной);
      3) документы, подтверждающие факт и период проживания на загрязненной территории (свидетельство о рождении, аттестат о среднем образовании, свидетельство об окончании основной школы, диплом об окончании учебного заведения, военный билет, трудовая книжка, архивные справки, справки сельских, поселковых (аульных) Советов народных депутатов, жилищно-эксплуатационных управлений, домоуправлений, акимов поселка, аула (села), аульного (сельского) округа, кооперативов собственников квартир);
      4) социальный индивидуальный код (СИК);
      5) регистрационный номер налогоплательщика (РНН);
      6) документ о наличии счета в банке второго уровня.
 

      13. Место выдачи формы заявлений для оказания государственной услуги - здание Департамента, город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинеты 3, 4, 9 (в зависимости от категории обращающихся граждан).
 

      14. Документы сдаются в зависимости от категории обращающихся граждан - в юридический отдел, отдел по работе с ветеранами и инвалидами, отдел содействия трудоустройству безработных Департамента, по адресу: город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинеты 3, 4, 9.
 

      15. Фактом подтверждения принятия макетов дел (документов) является список граждан, сдавших макеты дел, с указанием даты приема документов (для работающих граждан) согласно приложению 3 к настоящему стандарту, для неработающих граждан и получателей пенсий и пособий - подпись специалиста, принявшего документы, расположенной в нижней части заявления (отрывной талон), который остается у потребителя согласно приложению 4 к настоящему стандарту.
 

      16. Результат оказания государственной услуги - решение специальной комиссии по регистрации и учету граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне (далее - специальная комиссия).
      Юридический отдел (3 кабинет) Департамента, рабочего органа городской специальной комиссии, в произвольной письменной форме всем юридическим и физическим лицам, представившим макеты дел (документы), направляет уведомления о решении специальной комиссии посредством почтовой связи.
 

      17. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги является установление факта выплаты единовременной денежной компенсации гражданам, пострадавшим вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне.

3. Принципы работы

      18. Деятельность Департамента основывается на принципах:
      1) соблюдения Конституции и законов Республики Казахстан;
      2) противостояния проявлениям коррупции;
      3) неукоснительного соблюдения государственной и трудовой дисциплины;
      4) предоставления полной информации об оказываемой государственной услуге;
      5) недопущения нарушения прав и свобод потребителей;
      6) недопущения бюрократизма и волокиты при рассмотрении заявлений;
      7) сохранности информации о содержании документов потребителей;
      8) обеспечения конфиденциальности документов;
      9) обеспечения сохранности неполученных в установленном периоде документов;
      10) вежливости и корректности.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 5 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. При необходимости обжаловать действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц потребитель может обратиться в Департамент, город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинеты 3, 4, 9 (в зависимости от категории граждан), начальники отделов, телефоны: 21-11-60, 21-09-48, 21-03-37, электронный адрес: deptrud@at.kz.
      22. Жалобы принимаются в письменном виде по почте либо нарочно через канцелярию Департамента, по адресу: город Астана, улица Иманбаевой 68 а, кабинет 12.
      Электронный адрес: deptrud@at.kz.
      Начальники отделов (в зависимости от категорий граждан), телефоны: 21-11-60, 21-09-48, 21-03-37, кабинеты 3, 4, 9.
      Заместитель директора Департамента, кабинет 25, телефон: 21-91-67.
      Если потребитель не будет удовлетворен принятыми мерами или вопрос требует рассмотрения вышестоящей инстанцией, он может направить жалобу письменно заместителю акима города Астаны.
      23. Рассмотрение жалоб, поступивших в Департамент, осуществляется в порядке и сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
      При подаче жалобы потребителю выдается второй экземпляр с отметкой о принятии.
      Обращения, поданные в порядке, установленном законодательством, подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению. Телефон канцелярии: 21-22-61.

6. Контактная информация

       24. Прием потребителей осуществляется в соответствии с установленным графиком работы Департамента. Директор Департамента, кабинет 23. Телефон: 21-04-92, факс: 21-28-39.
      График приема граждан: понедельник, среда с 14.00 до 17.00 часов.
      Заместитель директора Департамента, кабинет 25, телефон: 21-91-67.
      График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Начальники отделов - кабинеты 3, 4, 9 (в зависимости от категорий граждан), телефоны: 21-11-60, 21-09-48, 21-03-37.
      График работы: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Графики работы отделов: прием граждан ежедневно с 9.00 до 17.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Заместитель Акима города Астаны. Адрес: город Астана, улица Бейбитшилик 11, кабинет 233. График приема граждан - согласно Регламенту работы акимата города Астаны. Телефон: 75-21-68.
      Аппарат Акима города Астаны. Адрес: город Астана, улица Бейбитшилик 11, сайт Акима города Астаны: www.аstana.kz.
      Министерство труда и социальной защиты населения Республики Казахстан, город Астана, Дом Министерств, улица 35, дом 2, подъезд 6, сайт www.Enbek.kz.
      25. Другая полезная информация для потребителя.
      Сайт Акима города Астаны: www.аstana.кz.

Приложение 1         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

Решение специальной комиссии
при акиме района _______________ города Астаны
о признании (отказе в признании) граждан Республики
Казахстан пострадавшими вследствие ядерных испытаний
на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне
к протоколу N ___, дата ______

Гр. ____________________________________________________________________
      1. Считать гр. ___________ пострадавшим(ей) вследствие ядерных
испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне за период
проживания с _____________ по __________ в зоне ________________________
радиационного риска;
с ____________ по __________ в зоне ____________________________________
радиационного риска;
с ____________ по __________ в зоне ____________________________________
радиационного риска;
      2. По итогам сверки с АО "Народный Банк Казахстана" считаем
необходимым внебалансовый счет ________ закрыть.
      3. Гр.:
_______________________________________________________________________:
      1) за период с 1993 года по настоящее время выплата компенсации
не производилась/производилась (нужное подчеркнуть).
      Произведена в сумме ________ тенге ________ тиын.
      2) зачислена на внебалансовый специальный счет в общей сумме
__ тенге __ тиын, но не выплачена.
      4. Отказать гр. ________________________________________________
в регистрации как пострадавшего вследствие ядерных испытаний
на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне.
      5. О принятом решении уведомить заявителя.

      Председатель комиссии: ________________________
      Члены комиссии: _______________________________
      Место печати

Приложение 2         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                                          _________________________
                                           (наименование адресата)

      Доводим до Вашего сведения, что на основании Протокола N ____
от "___" ________ 200__ года заседания специальной комиссии района
"___________" города Астаны по регистрации и учету граждан,
пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском
испытательном ядерном полигоне, принято решение
___________________________________________________________________
(о признании либо об отказе в признании пострадавшим, если отказ
                                             - обоснование отказа)
      Макет дела для назначения единовременной денежной компенсации
направлен в уполномоченную организацию по выплате компенсации (ГЦВП).

      Заместитель директора Департамента

Приложение 3         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                              Список граждан,
                  сдавших макеты дел в комиссии предприятий,
                         организаций и учреждений

             ___________________________________________________
             (наименование предприятия, организации учреждения)

NN
п/п

Ф.И.О.
заявителя

Год рождения

Место жительства

Количество
листов в деле

1

2

3

4

5
















Передал:
Председатель комиссии: ______________________
Секретарь комиссии: _________________________
Дата ________________________________________
МП   (предприятия, организации, учреждения)

Принял: ____________________
Секретарь специальной комиссии: ____________

Дата __________________
М.П.

Приложение 4         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                                       Директору Департамента
                                       Министерства труда и
                                       социальной защиты населения
                                       по городу Астана
                                       от ________________________
                                       проживающего(-ему)
                                       по адресу: ________________
                                       документ, удостоверяющий
                                       личность __________________
                                       РНН________________________
                                       N лицевого счета __________
                                       Наименование банка ________

                                  ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу произвести назначение единовременной денежной компенсации
(далее - компенсация) как пострадавшему вследствие ядерных испытаний
на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне
      Проживал с ___ по ___ на территории __________ зоны
радиационного воздействия.
      Проживал с ___ по ___ на территории __________ зоны
радиационного воздействия.
      Проживал с ___ по ___ на территории __________ зоны
радиационного воздействия.
      Проживал с ___ по ___ на территории __________ зоны
радиационного воздействия.
      Проживал с ___ по ___ на территории __________ зоны
радиационного воздействия.
      К заявлению прилагаю следующие документы, подтверждающие
факт проживания на вышеуказанных территориях.
      Несу полную ответственность за представленные документы.
Компенсацию за период с 1993 по настоящее время не получил
______________________________________________________________
(в случае получения указывается сумма полученной компенсации)

      Прилагаю:

      Дата______________ __________________подпись

----------------------------------------------------------------------
                            (линия отреза)
Заявление гр. _____________ с прилагаемыми документами в количестве
________ штук принято "___"___________ 200__г.

________________________________________________________________
          (должность, ФИО лица, принявшего документы)

Приложение 5         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

              Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность 

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа

90

45

42

1.2. % (доля)
потребителей, ожидавших
получения услуги в
очереди не более 40 минут

100

90

90

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

80

70

62

2.2. % (доля)  случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом (произведенных
начислений, расчетов
и т.д.)

90

75

72

3. Доступность

3.1. % (доля) потреби-
телей удовлетворенных
качеством и информацией
о порядке предоставления
услуги

90

85

83

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с первого раза

90

50

35

3.3. % (доля) услуг,
информации о которых
доступно через Интернет

100

90

85

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб
общему количеству
обслуженных потребителей
по данному виду услуг

0,5

0,1

0,01

4.2. % (доля)
обоснованных жалоб
рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

90

80

78

4.3. % (доля) потребите-
лей удовлетворенных с
существующим порядком
обжалования

95

80

76

4.4. % (доля) потребите-
лей, удовлетворенных
сроками обжалования

95

80

76

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребите-
лей удовлетворенных
вежливостью персонала

85

75

73

Приложение 6         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                     Журнал регистрации граждан для получения
               единовременной государственной денежной компенсации

N
п/п

Ф.И.О.
заявителя

Год
рождения
заявителя

Проживание
в зонах
радиационного
риска

Перечень
представленных
документов
(с указанием
номера, даты
и органа,
осуществившего
выдачу)

Решение
специальной
комиссии

годы

зоны

1

2

3

4

5

6

7