"Мүгедектерді сурдо-, тифлоқұралдармен және мiндеттi гигиеналық құралдармен қамсыздандыру үшін оларға құжаттар ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2008 жылғы 13 наурыздағы N 23-303қ Қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2008 жылғы 31 наурызда нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 523 болып енгізілді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009 жылғы 26 наурыздағы N 06-285қ қаулысымен

      Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009.03.26 N 06-285қ қаулысымен

      Қолданушылардың назарына!!!
      Қаулының қолданысқа енгізілу тәртібін 5-тармақтан қараңыз.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" N 558 қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын көтеру мақсатында Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :

      1. Қоса беріліп отырған»"Астана қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар департаменті" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Департамент) көрсететін "Мүгедектерді сурдо-, тифлоқұралдармен және мiндеттi гигиеналық құралдармен қамсыздандыру үшін оларға құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) стандарты бекітілсін.

      2. Департамент мемлекеттік қызмет көрсетудің бекітілген стандартын, оның ішінде жыл сайын бекітілген көрсеткіштердің сапасы мен қол жетімділігін, қалалық маңызы бар бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауды;
      есептік тоқсаннан кейінгі айдың 10 жұлдызына және әрбір есеп беру жылының 15 желтоқсанына дейін Астана қаласы әкімі аппаратының мемлекеттік қызметтер мониторингі бөліміне сапа көрсеткіштері мен қол жетімділігінің мақсатты мәндеріне қол жеткізу жөнінде тоқсан сайынғы және жылдық есеп беруді қамтамасыз етсін.

      3. Департамент осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің бірінші орынбасары Е.Х. Сұлтановқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланғаннан кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Әкiм                                              А. Мамин

Астана қаласы әкімдігінің
2008 жылғы 13 наурыздағы
N 23-303қ қаулысымен 
бекітілді      

Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты

"Мүгедектерді сурдо-, тифлоқұралдармен және мiндеттi
гигиеналық құралдармен қамсыздандыру үшін оларға құжаттарды
ресімдеу"

1. Жалпы ережелер

      1. Осы стандарт Мүгедектерді сурдо-, тифлоқұралдармен және мiндеттi гигиеналық құралдармен қамсыздандыру үшін оларға құжаттарды ресімдеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін анықтайды (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет).
      Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мүгедектер мемлекеттік тапсырыс шеңберінде тегін сурдо-, тифлоқұралдармен және мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз етіледі.
      Сурдотехникалық құралдар - есту кемiстіктерiн түзеуге және олардың орнын толтыруға арналған техникалық құралдар, оның iшiнде байланыс пен ақпарат берудi күшейтетін құралдар.
      Тифлотехникалық құралдар - мүгедектердiң көру кемiстiгi нәтижесiнде жоғалтқан мүмкiндiктерiн түзеуге және олардың орнын толтыруға бағытталған құралдар.
      Мiндеттi гигиеналық құралдар - табиғи физиологиялық қажеттiлiктер мен мұқтаждықтарды қанағаттандыруға арналған құралдар.
      Мүгедектерді қажетті көмекшi (орнын толтырушы) құралдармен қамтамасыз ету үшін жергілікті атқарушы органдар орнын толтырушы құралдар қажеттілігіне уақытылы талдау және оларды сатып алу бойынша жұмыс жүргізуге міндетті.

      2. Мемлекеттік қызметтің нысаны ішінара автоматтандырылған.

      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 20 маусымдағы "Мүгедектердi оңалтудың кейбiр мәселелерi туралы" N 754 қаулысымен бекітілген мүгедектерді протездік-ортопедиялық көмекпен және техникалық көмекші (орнын толтыру) құралдарымен қамтамасыз ету Ережесінің 3,    4, 5-тарауларына сәйкес көрсетіледі.

      4. Мемлекеттік қызмет "Астана қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар департаменті" мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі - Департамент) ардагерлер мен мүгедектермен жұмыс жөніндегі бөлімі, Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 4-кабинетінде көрсетіледі.

      5. Мемлекеттік қызметті аяқтау нысаны:
      1) мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету не болмаса одан бас тарту туралы шешімі;
      2) тұтынушыны міндетті гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету;
      3) тұтынушының өтініші бойынша сурдотехникалық, тифлотехникалық және мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету.

      6. Мемлекеттік қызметтің тұтынушылары болып табылатын:
      Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектерi, сондай-ақ жеңiлдiктер мен кепiлдiктері бойынша Ұлы Отан соғысының мүгедектерiне теңестiрiлген адамдар, 1, 2, 3-топ мүгедектері, мүгедек балалар сурдотехникалық құралдармен қамтамасыз етіледі;
      1, 2-топ мүгедектері, мүгедек балалар тифлотехникалық құралдармен қамтамасыз етіледі;
      1, 2, 3-топ мүгедектері, мүгедек балалар мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз етіледі.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету немесе одан бас тарту туралы шешімі - хабарласқан күннен бастап бір күн ішінде;
      2) мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз етуде қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 20 минут;
      3) мiндеттi гигиеналық құралдарды алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт мөлшері - 20 минут;
      4) сурдотехникалық, тифлотехникалық құралдарды алуға қажетті құжаттарды тапсырғанда және алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 20 минут;

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тегін.

      9. Мемлекеттік қызмет тәртібі туралы толық ақпарат ресми ақпараттық көздерінде, Департамент фойесіндегі қабырғаларда, сондай-ақ Астана қаласы Әкімінің: www.аstana.кz. сайтында орналастырылады.

      10. Мемлекеттік қызмет сенбі, жексенбі және мерекелік күндерден басқа күнделікті сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін көрсетіледі.
      Құжаттарды қабылдау сағат 09.00-ден 13.00-ге дейін жүзеге асырылады.
      Қызметті алу үшін алдын ала жазылу және жедел қызмет көрсету жүзеге асырылмайды.

      11. Мемлекеттік қызмет Департаменттің 4-кабинетіне жүргізіледі, тұтынушыларды қабылдау үшін терезелермен, өтініш толтыру үлгілері мен қажетті құжаттардың тізбесі, кезек күту үшін орындықтар мен үстелдермен жабдықталған, ғимарат мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін пандустармен жабдықталған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін осы стандарттың 1, 2-қосымшасына сәйкес орнын толтырушы құралдардың түріне байланысты өтінішке мына құжаттар қоса беріледі:
      1) жеке куәліктің көшірмесі (паспорт, балалардың туу туралы куәлігі);
      2) Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Астана қаласы бойынша департаментінің медициналық-әлеуметтік комиссиясымен берілген (бұдан әрі - МӘС) мүгедекті оңалту бағдарламасының көшірмесі (мекен-жайы: Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, жұмыс кестесі: жұмыс күндері сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін, телефоны: 21-93-66);
      3) Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің "Астана қаласы бойынша Зейнетақыларды төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығы" (бұдан әрі - МЗТО) берген зейнетақы куәлігінің көшірмесі (мекен-жайы: Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, жұмыс кестесі: жұмыс күндері қабылдау сағат 9.00-ден 16.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін, телефондары: 21-58-10, 21-65-04);
      4) МӘС берген мүгедектігі туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі (мекен-жайы: Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, жұмыс кестесі: жұмыс күндері сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін, телефоны: 21-93-66.

      13. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін өтініштер нысанын беру орны - Департамент ғимараты, Иманбаева көшесі 68а, 4-кабинет.

      14. Құжаттар Департаменттің ардагерлер мен мүгедектермен жұмыс жөніндегі бөліміне мына мекен-жай бойынша: Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 4-кабинетке тапсырылады.

      15. Мүгедек немесе оның сенімді тұлғасы сурдотехникалық, тифлотехникалық және мiндеттi гигиеналық құралдарды алған кезде мерзімі, тұтынушының тегі мен қолы көрсетілген ведомость толтырылады.

      16. Сурдотехникалық, тифлотехникалық және мiндеттi гигиеналық құралдарды алу Департаментте, Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 4-кабинетке ардагерлер мен мүгедектермен жұмыс жөніндегі бөлімге өзінің баруымен жүргізіледі.

      17. Мемлекеттік қызмет көрсету мүгедек қайтыс болғанда немесе Астана қаласының тіркелімінен шығарылғанда тоқтатылады.
      Осы стандарттың 3-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуден мына жағдайларда:
      1. еңбектік мертігудің салдарынан;
      2. егер сурдотехникалық, тифлотехникалық құралдарды пайдаланудың белгіленген мерзімінен бұрын өтініш берілсе;
      3. егер мiндеттi гигиеналық құралдарды пайдаланудың белгіленген мерзімінен бұрын өтініш берілсе бас тартылады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Департамент қызметі:
      1) Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарын сақтау;
      2) сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру;
      3) мемлекеттік және еңбек тәртібін бұлжытпай сақтау;
      4) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат беру;
      5) тұтынушылардың құқықтары мен бостандықтарын бұзуға жол бермеу;
      6) өтініштерді қарау кезінде төрешілдік пен сөзбұйдаға жол бермеу;
      7) тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпаратты сақтау;
      8) құжаттардың құпиялылығын қамтамасыз ету;
      9) белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету;
      10) сыпайы және әдепті болу қағидаларына негізделеді.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың 4-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.

      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану қажеттілігі кезінде тұтынушы Департаментке, Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 4-кабинетке, ардагерлер мен мүгедектермен жұмыс жөніндегі бөлім бастығы, телефоны: 21-09-48, электрондық мекен-жайы: deptrud@at.kz. хабарласуына болады.

      22. Шағым жазбаша түрде поштамен немесе қолма қол Департаменттің кеңсесі арқылы мына мекен-жай бойынша қабылданады: Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 12-кабинет.
      Бөлім бастығы, телефоны: 21-09-48, 4-кабинет.
      Электрондық мекен-жайы: deptrud@at. kz.
      Директордың орынбасары 23-кабинет, телефоны: 21-54-97
      Тұтынушы қабылданған шараларға қанағаттанбаса немесе мәселе жоғары тұрған органның қарауын қажет етсе, ол Астана қаласы әкімінің орынбасарына жазбаша шағым жолдауына болады.

      23. Департаментке келіп түскен шағымды қарау Қазақстан Республикасының заңнамаларымен қарастырылған тәртібі мен мерзімінде жүзеге асырылады.
      Шағым жазған кезде тұтынушыға қабылдау туралы белгісі қойылған екінші данасы беріледі.
      Заңнамада белгіленген тәртіппен берілген өтініштер міндетті түрде қабылдануға, тіркелуге, есепке алынуға және қаралуға тиіс. Кеңсе телефоны: 21-22-61.

6. Байланыс ақпараты

      24. Тұтынушыларды қабылдау Департамент жұмысының белгіленген кестесіне сәйкес жүзеге асырылады.
      Департамент директоры, 23-кабинет, телефоны: 21-04-92, факс: 21-28-39.
      Азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі, сәрсенбі сағат 14.00-ден 17.00-ге дейін.
      Директордың орынбасары, 23-кабинет, телефоны: 21-54-97.
      Азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Бөлім бастығы, 4-кабинет, телефоны: 21-09-48.
      Жұмыс кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Бөлімнің жұмыс кестесі: азаматтарды қабылдау күн сайын сағат 9.00-ден 17.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Астана қаласы әкімінің орынбасары, мекен-жайы: Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі, 11, 233-кабинет. Азаматтарды қабылдау кестесі Астана қаласы әкімдігінің жұмыс регламентіне сәйкес. Телефон: 75-21-68.
      Астана қаласы әкімінің аппараты. мекен-жайы: Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі, 11, қала Әкімінің сайты www. Astana. kz.  Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі, Астана қаласы, Министрлік үйі, 35-көше, 2-үй, 6-кіре беріс, сайты www. Enbek. kz.

      25. Тұтынушылар үшін басқа да пайдалы ақпарат.
      Астана қаласы Әкімінің сайты www. аstana. kz.

                                                Мемлекеттік қызмет
                                                көрсету стандартына
                                                     1-қосымша

                                       Астана қаласының Жұмыспен
                                       қамту және әлеуметтік
                                       бағдарламалар департаментінің
                                       директоры
                                       мекен-жайы ________________
                                       ___________________________
                                       ________________ топ мүгедегі
                                       телефон ___________________

                              ӨТІНІШ

      Сізден міндетті гигиеналық құралдарды-памперстерді, үлкен
дәрет, кіші дәрет қабылдағыштарды (керегін сызу қажет) ___ топ
мүгедегі _______________________________
           (мүгедектің тегі, аты-жөні)
мүгедекті оңалту бағдарламасына сәйкес ұсынуды сұраймын.
      ҚР ҚК 177-бабының 1, 2, 3-тармақтарымен және 325-бабының
1, 2, 3-тармақтарымен таныстым, жалған және дұрыс емес (жасанды)
ақпараттар мен құжаттарды ұсынуға жауапкершілік жөнінде ескертілді.

      Қолы _____________                 Мерзімі _____________
_______________________________               ______________________
құжатты қабылдаған адамның лауазымы                     қолы
        тегі, аты-жөні

                                                Мемлекеттік қызмет
                                                көрсету стандартына
                                                     2-қосымша

                                       Астана қаласының Жұмыспен
                                       қамту және әлеуметтік
                                       бағдарламалар департаментінің
                                       директоры
                                       мекен-жайы ________________
                                       ___________________________
                                       ________________ топ мүгедегі
                                       телефон ___________________

                          ӨТІНІШ

      Сізден маған ұсынылған мүгедекті оңалту бағдарламасының жеке
картасына сәйкес тифло-техникалық құралдарды (керегін сызу қажет)
беруіңізді сұраймын._______________________________________________
                          (орнын толтыру құралдарының атауы)

      Қолы _____________            Мерзімі _____________

      Құжаттарды қабылдаған маманның тегі, аты-жөні________________

      Өтініш азамат ______________________________қоса берілген
_________дана құжаттарымен "__" ________200 ___ жылы қабылданды.

__________________________________           ______________________
құжатты қабылдаған адамның лауазымы                   қолы
          тегі, аты-жөні

                                                 Мемлекеттік қызмет
                                                 көрсету стандартына
                                                      3-қосымша

                                            __________________
                                                  (кімге жолданады)

___________________________________________________________________
                  (бас тарту себебін көрсету)
байланысты __________________шешімімен_____________________________
        (шешім кіммен шығарылды) (медициналық-әлеуметтік мекеменің
                                           түрін көрсету)
________________________________ресімдеуден бас тартылғандығы
жөнінде хабардар етеміз.

      Департамент директорының орынбасары

                                                 Мемлекеттік қызмет
                                                 көрсету стандартына
                                                      4-қосымша

      Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік
көрсеткіштері

Көрсеткіш-
тің норма-
тивтік
мәні

Көрсеткіш-
тің келесі
жылдағы
нысаналы
мәні

Көрсет-
кіштің
есепті жылдағы
ағымдағы
мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. құжаттарды тапсырған
сәттен бастап белгіленген
мерзімде қызметті ұсыну оқи-
ғаларының % (үлесі)

90

90

88

1.2. қызмет алуды кезекте 40
минуттан аспайтын уақыт
күткен тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдерісі-
нің сапасына қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90

85

80

2.2. құжаттарды лауазымды
тұлға дұрыс ресімдеген
жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар
және т.б.) % (үлесі)

100

100

100

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі
туралы сапаға және ақпаратқа
қанағаттанған тұтынушылардың
% (үлесі)

90

80

76

3.2. тұтынушы құжаттарды
дұрыс толтырған және бірінші
реттен тапсырған оқиғалардың
% (үлесі)

90

85

80

3.3. интернет арқылы қол
жетімді қызметтерінің
ақпарат % (үлесі)

90

85

83

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі
бойынша қызмет көрсетілген
тұтынушылардың жалпы санына
негізделген шағымдардың %
(үлесі)

0,5

0,2

0,03

4.2. белгіленген мерзімде
қаралған және қанағаттанды-
рылған негізделген шағымдар-
дың % (үлесі)

90

85

82

4.3. шағымданудың қолданыс-
тағы тәртібіне қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90

80

74

4.4. шағымдану мерзіміне қа-
нағаттанған тұтынушылардың %
(үлесі)

90

80

68

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайы-
лығына қанағаттанған тұтыну-
шылардың % (үлесі)

100

90

86

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для обеспечения сурдо-, тифлосредствами и обязательными гигиеническими средствами"

Постановление Акимата города Астаны от 13 марта 2008 года N 23-303п. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 31 марта 2008 года N 523. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26 марта 2009 года N 06-285п

       Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26.03.2009 N 06-285п

      соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", в целях повышения качества оказания государственных услуг акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ :
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для обеспечения сурдо-, тифло-средствами и обязательными гигиеническими средствами" (далее - государственная услуга), предоставляемой Департаментом занятости и социальных программ города Астаны (далее - Департамент).
      2. Департаменту обеспечить опубликование утвержденного стандарта государственной услуги в средствах массовой информации городского значения, в том числе ежегодно утверждаемых значений показателей качества и доступности;
      в срок до 10 числа месяца, следующего за отчетным кварталом, и до 15 декабря каждого отчетного года обеспечить предоставление ежеквартальной и годовой отчетности по достижению целевых значений показателей качества и доступности в отдел мониторинга государственных услуг аппарата Акима города Астаны.
      3. Департаменту обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции. 
      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя Акима города Астаны Султанова Е.Х.
      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким                                                  А. Мамин

Утвержден            
постановлением акимата
города Астаны        
от 13 марта 2008 года
N 23-303п            

Стандарт
оказания государственной услуги

"Оформление документов на инвалидов для обеспечения их
сурдо-, тифлосредствами и обязательными гигиеническими средствами"

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по оформлению документов на инвалидов для обеспечения их сурдо-, тифлосредствами и обязательными гигиеническими средствами (далее - государственная услуга).
      В соответствии с законодательством Республики Казахстан инвалиды в рамках государственного заказа бесплатно обеспечиваются сурдо- и тифлосредствами и обязательными гигиеническими средствами.
      Сурдотехнические средства - технические средства для коррекции и компенсации дефектов слуха, в том числе усиливающие средства связи и передачи информации.
      Тифлотехнические средства - средства, направленные на коррекцию и компенсацию утраченных возможностей инвалидов в результате дефекта зрения.
      Обязательные гигиенические средства - средства, предназначенные для отправления естественных физиологических нужд и потребностей.
      Для обеспечения инвалидов необходимыми вспомогательными (компенсаторными) средствами местные исполнительные органы обязаны проводить работу своевременному анализу потребности в компенсаторных средствах и своевременному их закупу.
 

      2. Форма оказываемой государственной услуги частично автоматизированная.
 

      3. Государственная услуга оказывается в соответствии с разделами 3 , 4, 5 Правил обеспечения инвалидов протезно-ортопедической помощью и техническими вспомогательными (компенсаторными) средствами, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2005 года N 754 "О некоторых вопросах реабилитации инвалидов".
 

      4. Государственная услуга оказывается отделом по работе с ветеранами и инвалидами Государственного учреждения "Департамент занятости и социальных программ города Астаны" (далее - Департамент), город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинет 4.
 

      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги является:
      1) решение об обеспечении либо об отказе в обеспечении обязательными гигиеническими средствами;
      2) обеспечение потребителя обязательными гигиеническими средствами;
      3) обеспечение сурдо- и тифлосредствами по обращаемости потребителя.
 

      6. Потребителями государственной услуги являются:
      участники и инвалиды Великой Отечественной войны, лица, приравненные по льготам и гарантиям к инвалидам Великой Отечественной войны, дети-инвалиды, инвалиды 1, 2, 3 групп - обеспечиваются сурдотехническими средствами;
      инвалиды 1, 2 групп, дети-инвалиды - обеспечиваются тифлотехническими средствами;
      инвалиды 1, 2, 3 групп, дети-инвалиды - обеспечиваются обязательными гигиеническими средствами.
 

      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) решение об обеспечении либо об отказе в обеспечении обязательными гигиеническими средствами потребителя - в течение одного дня после обращения;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов на обеспечение обязательными гигиеническими средствами - 20 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении обязательных гигиенических средств - 20 минут;
      4) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов и получении сурдо- и тифлосредств - 20 минут.
 

      8. Оказание государственной услуги бесплатное.
 

      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги размещается в официальных источниках информации, на стендах, расположенных в фойе Департамента, а также сайте Акима города Астаны: www.astana.kz .
 

      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно, за исключением субботы, воскресенья и праздничных дней с 9.00 часов до 18.00 часов.
      Прием документов осуществляется с 9.00 часов до 13.00 часов.
      Для получения государственной услуги предварительная запись и ускоренное обслуживание не осуществляется.
 

      11. Государственная услуга предоставляется в кабинете 4 Департамента, который оборудован окнами для приема потребителей, стендом с образцами заполнения заявлений и перечнем необходимых документов, столом и сидениями для ожидания очереди, здание оборудовано пандусом для лиц с ограниченными возможностями.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги к заявлению согласно приложениям 1, 2 к настоящему стандарту в зависимости от вида компенсаторных средств прилагаются следующие документы:
      1) копия удостоверения личности (паспорта, свидетельства о рождении);
      2) копия выписки из индивидуальной программы реабилитации, выданная медико-социальной комиссией Департамента Министерства труда и социальной защиты населения по городу Астане (далее - МСЭ) (адрес: город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, график работы в рабочие дни с 9.00 до 18.00, перерыв с 13.00 до 14.00, телефон: 21-93-66);
      3) копия пенсионного удостоверения, выданная РГКП "Государственный центр по выплате пенсий по городу Астане" Министерства труда и социальной защиты Республики Казахстан (далее - ГЦВП) (адрес: город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, прием в рабочие дни с 9.00 до 16.00, перерыв с 13.00 до 14.00, телефон: 21-58-10, 21-65-04);
      4) копия из справки об инвалидности, выданная МСЭ (адрес: город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, график работы в рабочие дни с 9.00 до 18.00, перерыв с 13.00 до 14.00, телефон: 21-93-66).
 

      13. Место выдачи формы заявлений для оказания государственной услуги - здание Департамента, город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинет 4.
 

      14. Документы сдаются в отдел по работе с инвалидами и ветеранами Департамента по адресу: город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинет 4.
 

      15. При получении сурдо-, тифлосредств и обязательных гигиенических средств инвалидом или его доверенным лицом заполняется ведомость на получение, с указанием даты, фамилии и росписи потребителя.
 

      16. Предоставление сурдо-, тифло- и обязательных гигиенических средств происходит при личном посещении отдела по работе с инвалидами и ветеранами Департамента, город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинет 4.
 

      17. Прекращение оказания государственной услуги - в случае смерти инвалида или снятия с регистрации в городе Астане.
      Отказ в предоставлении государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему стандарту, в случаях:
      1. трудового увечья;
      2. если обращение последовало раннее установленных сроков эксплуатации сурдо-, тифлосредств;
      3. если обращение последовало раннее установленных сроков использования обязательных гигиенических средств.

3. Принципы работы

       18. Деятельность Департамента основывается на принципах:
      1) соблюдения Конституции и законов Республики Казахстан;
      2) противостояния проявлениям коррупции;
      3) неукоснительного соблюдения государственной и трудовой дисциплины;
      4) предоставления полной информации об оказываемой государственной услуге;
      5) недопущения нарушения прав и свобод потребителей;
      6) недопущения бюрократизма и волокиты при рассмотрении заявлений;
      7) сохранности информации о содержании документов потребителей;
      8) обеспечения конфиденциальности документов;
      9) обеспечения сохранности неполученных в установленном периоде документов;
      10) вежливости и корректности.

4. Результаты работы

       19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 4 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. При необходимости обжаловать действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц потребитель может обратиться в Департамент, кабинет 4, начальник отдела по работе с инвалидами и ветеранами, начальник отдела, телефон: 21-09-48, электронный адрес: deptrud@at.kz.
      22. Жалобы принимаются в письменном виде по почте либо нарочно через канцелярию Департамента, по адресу: город Астана, улица Иманбаевой 68-а, кабинет 12.
      Электронный адрес: deptrud@at.kz
      Начальник отдела, телефон: 21-09-48, кабинет 4.
      Заместитель директора, кабинет 23, телефон: 21-54-97.
      Если потребитель не будет удовлетворен принятыми мерами или вопрос требует рассмотрения вышестоящей инстанцией, он может направить жалобу письменно заместителю акима города Астаны.
      23. Рассмотрение жалоб, поступивших в Департамент, осуществляется в порядке и сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
      При подаче жалобы потребителю выдается второй экземпляр с отметкой о принятии.
      Обращения, поданные в порядке, установленном законодательством, подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению. Телефон канцелярии: 21-22-61.

6. Контактная информация

      24. Прием потребителей осуществляется в соответствии с установленным графиком работы Департамента.
      Директор Департамента, кабинет 23. Телефон: 21-04-92, факс: 21-28-39.
      График приема граждан: понедельник, среда с 14.00 до 17.00 часов.
      Заместитель директора, кабинет 23, телефон: 21-54-97.
      График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Начальник отдела - кабинет 4, телефон: 21-09-48.
      График работы: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Графики работы отдела: прием граждан ежедневно с 9.00 до 17.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Заместитель Акима города Астаны. Адрес: город Астана, улица Бейбитшилик 11, кабинет 233. График приема граждан - согласно Регламенту работы акимата города Астаны. Телефон: 75-21-68.
      Аппарат Акима города Астаны, город Астана, улица Бейбитшилик, 11, www.astana.kz , Министерство труда и социальной защиты населения Республики Казахстан, город Астана, Дом Министерств, улица 35, дом 2, подъезд 6, сайт www.enbek.kz .
      25. Другая полезная информация для потребителя.
      Сайт Акима города Астаны www.аstana.kz .

Приложение 1         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                                          Директору Департамента
                                          занятости и социальных
                                          программ города Астаны
                                          от ___________________
                                            (Ф.И.О. инвалида или
                                          доверенного лица)
                                          проживающего(-ей) по адресу:
                                          ____________________________
                                          телефон_________ (если есть)

                                    ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу Вас предоставить обязательные гигиенические средства -
памперсы, калоприемники, мочеприемники (нужное подчеркнуть) согласно
карте индивидуальной программы реабилитации инвалида ____ группы
_____________________________________.
          (Ф.И.О. инвалида)

      Предупрежден(а) об ответственности за предоставление ложной
информации и недостоверных (поддельных) документов, ознакомлен(а)
с п. 1, 2, 3 ст. 177 и с п. 1, 2, 3 ст. 325 УК РК.

      Дата: ___________________ Подпись: _________________

      Принял(а): _______________________________
                        (Ф.И.О. сотрудника)

Приложение 2         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                                          Директору Департамента
                                          занятости и социальных
                                          программ города Астаны
                                          от инвалида ___ группы
                                          ______________________
                                                 (Ф.И.О.)
                                          проживающего(-ей) по адресу:
                                          ______________________
                                          телефон ________(если есть)

                                  ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу Вас выдать мне сурдотехнические, тифлотехнические средства
(нужное подчеркнуть) согласно карте индивидуальной программы реабилитации
инвалида.
_______________________________________________________________________
                 (наименование компенсаторного средства)

                   подпись: ______________ дата _______________
Ф.И.О. и подпись специалиста, принявшего документы: ___________
дата принятия заявления: _______________
-------------------------------------------------------------------------

      Заявление гр. ______________________________________ с прилагаемыми
документами в количестве _____ штук принято "____" ___________ 200__года.

____________________________________________        __________________
Должность, Ф.И.О. лица, принявшего документы             (подпись)

Приложение 3         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                                            ________________________
                                                (кому адресуется)

      Доводим до сведения, что решением ____________________________
                                            (кем вынесено решение)
      Вам отказано в обеспечении ___________________________________
                                (указать вид компенсаторных средств)
в связи с __________________________________________________________.
                            (указать причину отказа)

      Заместитель директора Департамента

Приложение 4         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

          Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность 

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа

90

90

88

1.2. % (доля)
потребителей, ожидавших
получения услуги в
очереди не более 40 минут

100

100

100

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

90

85

80

2.2. % (доля)  случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом (произведенных
начислений, расчетов
и т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потреби-
телей удовлетворенных
качеством и информацией
о порядке предоставления
услуги

90

80

76

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с первого раза

90

85

80

3.3. % (доля) услуг,
информации о которых
доступно через Интернет

90

85

83

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб
общему количеству
обслуженных потребителей
по данному виду услуг

0,5

0,2

0,03

4.2. % (доля)
обоснованных жалоб
рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

90

85

82

4.3. % (доля) потребите-
лей удовлетворенных с
существующим порядком
обжалования

90

80

74

4.4. % (доля) потребите-
лей, удовлетворенных
сроками обжалования

90

80

68

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребите-
лей удовлетворенных
вежливостью персонала

100

90

86