"Әкетілетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2008 жылғы 15 шілдедегі N А-5/296 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2008 жылғы 8 тамызда N 3262 тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2010 жылғы 5 қарашадағы № А-11/433 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2010.11.05 № А-11/433 қаулысымен.

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына, "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 561 қаулысына сәйкес Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қосымша беріліп отырған "Әкетілетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ғ.М. Бекмағамбетовке жүктелсін.
      3. Облыс әкімдігінің осы қаулысы Ақмола облысы әділет департаментінде мемлекеттік тіркеуден өткен күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі

  Ақмола облысы әкімдігінің
2008 жылғы 15 шілдедегі
N A-5/296 қаулысымен 
бекітілген      

Әкетілетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты 1. Жалпы ережелер

      1. Осы мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы азаматтарымен әкетілетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру тәртібін анықтайды (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет).
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет "Қазақстан Республикасынан әкетілетін және оған әкелінетін мәдени құндылықтарға сараптама жүргізу ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы үкіметінің 2007 жылғы 1 маусымдағы N 447 қаулысының негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, Сәтпаев көшесі, 1 мекенжайында орналасқан "Ақмола облысының мәдениет басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Басқарма) көрсетеді, ресми сайты:www.akmo.kz.
      5. Әкетілетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқталу нысаны болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының жеке және заңды тұлғаларына көрсетіледі (бұдан әрі - өтініш беруші).
      7. Уақыт бойынша мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі мерзім шектеулі:
      1) мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі - 10 күн ішінде;
      2) құжаттарды тапсыру кезіндегі кезекте күту уақытының ұзақтығы - 40 минут;
      3) құжаттарды алу кезіндегі кезекте күту уақытының ұзақтығы - 40 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тегін жүргізіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі туралы толық ақпарат "Акмолинская правда", "Арқа ажары" газеттерінде, www.akmo.kz ресми сайтында орналастырылады.
      10. Мемлекеттік қызмет күнделікті, сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін көрсетіледі, сенбі, жексенбі және мерекелік күндері-демалыс,  түскі үзіліс сағат 13.00 ден 14.00-ге дейін.
      Қабылдау алдын ала жазусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен жүзеге асырылады.
      11.  Азаматтарды қабылдау бөлмесі тұтынушыларға қызмет көрсету жұмыстарын жүргізу үшін қолайлы, физикалық мүмкіншіліктері шектеулі адамдарға, күту және қажетті құжаттарды дайындау үшін жағдайлар қарастырылған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі

      12. Мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушы келесі құжаттарды ұсынады:
      1) белгіленген үлгідегі өтініш;
      2) жеке тұлға үшін - азаматтың тұлғасын растайтын жеке куәлігінің көшірмесі, заңды тұлға үшін - нотариалды куәландырылған заңды тұлғаларды тіркеу (қайта тіркелген) жөніндегі куәлігі;
      3) мәдени құндылықтардың мақсаты мен оның болу жағдайы жөніндегі қабылдап алушы жақ шартының көшірмесі;
      4) әр мәдени құндылықтың немесе оның құрамдас бөлігінің 10х15 сантиметр көлеміндегі фотосуреті;
      5) мәдени құндылыққа меншік құқығын дәлелдейтін құжаттар;
      6) заңды тұлғалар үшін - уақытша әкету мерзімінің кезеңінде мәдени құндылықтың сақталуына жауапкершілікті белгілі бір тұлғаға жүктеу жөніндегі ұйым басшысының бұйрығы;
      13. Өтініш бланкісі осы Стандарттың 24 тармағында көрсетілген мекенжай бойынша Басқармада тегін беріледі.
      14. Осы Стандарттың 12 тармағында көрсетілген өтініш пен құжаттар осы Стандарттың 24 тармағында көрсетілген мекенжай бойынша Басқармада толтырылады және тұтынушыға ұсынылады.
      15. Құжатты қабылдап алған маманның тегі мен аты-жөні, тіркелген күні мен уақыты көрсетілген ескерту хат тұтынушының мемлекеттік қызмет алу үшін құжаттарды тапсырғандығын растайды.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәсілі - жеке баруы.
      17. Тұтынушыға мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіз болады:
      1) осы стандарттың 12-тармағымен қарастырылған қажетті құжаттардың толық ұсынылмауы;
      2) осы стандарттың 12-тармағымен қарастырылған құжаттарда ақпараттың толық болмауы немесе дәйекті көрсетілмеуі.
      3) қайта жөндеу мақсатында уақытша әкетілетін жағдайлардан басқа сараптамалық комиссияның қорытындысында көрсетілген әкетілетін мәдени құндылықтың қанағаттанарлықсыз физикалық жағдайы;
      4) мәдени құндылықтың халықаралық және (немесе) мемлекеттік іздестіруде болуы;
      5) сараптамалық комиссияның қорытындысында көрсетілген әкету мақсатының өтініште қарастырылған мақсатпен сәйкес келмеуі.

3. Жұмыстың қағидалары

      18. Басқарма қызметі келесі қағидаларға негізделеді:
      1) адам мен азаматтың құқығы мен бостандығын сақтау;
      2) заңдылық;
      3) сыпайылық;
      4) толық және дәйекті ақпарат ұсыну;
      5) ақпараттың сақталуын қамтамасыз ету;
      6) тұтынушы ақпараты мен құжаттары мазмұнының қорғалуы мен құпиялылығын қамтамасыз ету.

4. Жұмыстың нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Басқарманың жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызмет сапасы мен қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәні арнайы жұмыс тобымен жыл сайын  бекітіледі.  

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібінің түсініктемесін және арызды дайындауда жәрдемдесуді Басқарма бастығынан алуға болады. Электрондық поштаның мекенжайы, телефон номері, бөлменің номері, жұмыс кестесі осы Стандарттың 6-тарауында көрсетілген.
      22. Арыздар байланыс ақпараттары осы Стандарттың 24-тармағында көрсетілген Басқарма бастығының атына беріледі.
      23. Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіппен ұсынылған арыздар міндетті түрде қабылдануға, тіркелуге, есепке алынуға және қарауға жатады.
      Арызды қабылдап алған тұлғаның тегі мен аты-жөні, күні мен уақыты, сондай-ақ қараудың барысы жөнінде біліп тұруына болатын телефон номері көрсетілген ескерту хатты тұтынушыға беру арыздың қабылданғандығын растайды.

   6. Байланыс ақпараты

      24. Мемлекеттік қызмет көрсететін Басқарма басшысының, оның орынбасарының және жоғарғы тұрған ұйымның байланыс деректері:
      1) Басқарманың бастығы: culture@kokқhetau.onlұne.kz, Көкшетау қаласы, Сәтпаев көшесі, 1, 101-бөлме, телефоны: 8 (7162) 258160, жұмыс кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18. 00-ге дейін, түскі ас мерзімі 13.00-ден 14.00-ге дейін, қабылдау  кестесі: әр сейсенбі мен бейсенбі күндері сағат 15.00-ден 17.00-ге дейін;
      2) Басқарма бастығының орынбасары: culture@kokқhetau.onlұne.kz, Көкшетау қаласы, Сәтпаев көшесі, 1, 108-бөлме, телефоны: 8 (7162) 25-81-73, жұмыс кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі ас уақыты: 13.00-ден 14.00-ге дейін, қабылдау кестесі: жұма күндері сағат 15.00-ден 17.00-ге дейін;
      3) Ақмола облысының әкімдігі: Көкшетау қаласы, Абай көшесі, 83, ресми сайты: www . аkmo.kz .

"Әкетілетін заттың мәдени
құндылығының болуы туралы
қорытынды беру" мемлекеттік
қызмет көрсету стандартына
қосымша      

      Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапалық және қол
жетімділік
көрсеткіштері

Көрсеткіштің
нормативтік
мәні

Көрсеткіштің
келесі
жылдағы
мақсатты мәні

Көрсеткіштің
есеп беру
жылындағы
ағымдағы мәні

1. Уақыттылығы

1.1. құжаттарды
тапсырған сәттен
бастап белгіленген
мерзімде қызметті
ұсыну оқиғаларының %
(үлесі)

95

95

90

1.2. қызмет алуды
40 кезекте минуттан
аспайтын уақыт күткен
тұтынушылардың %
(үлесі)

85

85

80

2. Сапа

2.1. қызметті ұсыну
үдерісінің сапасына
қанағаттанған
тұтынушылардың %
(үлесі)

95

95

90

2.2. құжаттарды
лауазымды тұлға дұрыс
ресімдеген жағдайдың
(жүргізілген
төлемдер, есеп
айырысулар және т.б.)
% (үлесі)

100

95

95

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну
тәртібі туралы сапаға
және ақпаратқа қана-
ғаттанған тұтынушы-
лардың % (үлесі)

90

90

85

3.2. тұтынушы құжат-
тарды дұрыс толтырған
және бірінші реттен
тапсырған оқиғалардың
% (үлесі)

80

80

80

3.3. Интернет арқылы
қол жетімді қызмет-
терінің ақпарат %
(үлесі)

       50

0,1

0,1

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы
түрі бойынша қызмет
көрсетілген тұтынушы-
лардың жалпы санына
негізделген шағымдар-
дың % (үлесі)

0,5

0.1

0.1

4.2. белгіленген
мерзімде қаралған
және қанағаттандырыл-
ған негізделген
шағымдардың % (үлесі)

100

0,1

0,1

4.3. шағымданудың
қолданыстағы тәртібі-
не қанағаттанатын
тұтынушылардың %
(үлесі)

90

90

90

4.4. шағымдану мерзі-
міне қанағаттанған
тұтынушылардың %
(үлесі)

90

90

85

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің
сыпайылығына қана-
ғаттанған тұтынушы-
лардың % (үлесі)

95

95

95

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Выдача заключения о наличии у вывозимого предмета культурной ценности"

Постановление акимата Акмолинской области от 15 июля 2008 года N А-5/296. Зарегистрировано департаментом юстиции Акмолинской области 8 августа 2008 года N 3262. Утратило силу - постановлением Акимата Акмолинской области от 05 ноября 2010 года N А-11/433

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 561 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Выдача заключения о наличии у вывозимого предмета культурной ценности".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Бекмагамбетова Г.М.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким области

                                             Утвержден
      постановлением акимата
      Акмолинской области
      от 15 июля 2008года N A-5/296

Стандарт оказания государственной услуги
"Выдача заключения о наличии у вывозимого предмета культурной ценности 1. Общие положения

      1. Данная государственная услуга определяет порядок выдачи гражданам Республики Казахстан заключения о наличии у вывозимого предмета культурной ценности (далее - государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании постановления Правительства Республики Казахстан от 1 июня 2007 года N 447 "Об утверждении Правил проведения экспертизы культурных ценностей, вывозимых и ввозимых в Республику Казахстан".
      4. Государственную услугу оказывает государственное учреждение "Управление культуры Акмолинской области" (далее - Управление), находящееся по адресу: Акмолинская область, город Кокшетау, улица Сатпаева,1, официальный сайт: www.akmo.kz.
      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги является выдача заключения о наличии у вывозимого предмета культурной ценности.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее - заявитель) Республики Казахстан.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги в течение 10 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов - 40минут.
      8. Государственная услуга производится бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги размещается в газетах "Акмолинская правда", "Арка ажары", на официальном сайте www.akmo.kz.
      10. Прием документов осуществляется ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, выходные - суббота, воскресенье и праздничные дни, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Помещение приема граждан приспособлено для работы с потребителями услуги, предусмотрены условия для людей с ограниченными физическими возможностями, условия для ожидания и подготовки необходимых документов.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги потребитель представляет следующие документы:
      1) заявление установленного образца;
      2) для физического лица - копия документа, удостоверяющего личность гражданина, для юридического лица - свидетельство о регистрации (перерегистрации) юридического лица, заверенная нотариально;
      3) копия договора принимающей стороны о целях и условиях нахождения культурных ценностей;
      4) фотография размером 10x15 сантиметров каждой культурной ценности или ее составляющих частей;
      5) документы, подтверждающие право собственности на культурные ценности;
      6) приказ руководителя организации о возложении ответственности на определенное лицо за сохранность культурных ценностей на период временного вывоза - для юридических лиц.
      13. Бланк заявления выдается бесплатно в Управлении по адресу указанному в пункте 24 настоящего Стандарта.
      14. Заявление и документы указанные в пункте 12 настоящего Стандарта заполняются и предоставляются потребителем в Управление по адресу указанному в пункте 24 настоящего Стандарта.
      15. Подтверждением сдачи потребителем документов для получения государственной услуги является уведомление с указанием даты и времени регистрации, фамилия и инициалы специалиста, принявшего документы.
      16. Способ доставки результата оказания государственной услуги - личное посещение.
      17. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги потребителю является:
      1) не предоставление всех необходимых документов, предусмотренных пунктом 12 настоящего Стандарта;
      2) указание неполной или недостоверной информации в документах, предусмотренных пунктом 12 настоящего Стандарта.
      3) неудовлетворительное физическое состояние вывозимых культурных ценностей, указанное в заключении экспертной комиссии, за исключением случаев временного вывоза их в целях реставрации;
      4) нахождение культурной ценности в международном и (или) государственном розыске;
      5) несоответствие цели вывоза, указанной в заключении экспертной комиссии, с целью, предусмотренной в заявлении.

3. Принципы работы

      18. Деятельность Управления основывается на принципах:
      1) соблюдение прав и свобод человека и гражданина;
      2) законность;
      3) вежливость;
      4) предоставление исчерпывающей и полной информации;
      5) обеспечение сохранности информации;
      6) обеспечение защиты и конфиденциальности информаций и содержания документов потребителя.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги  потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему Стандарту.
      20. Целевое значение показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа Управления, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Разъяснение порядка обжалования действий (бездействий) уполномоченных должностных лиц и оказание содействие в подготовке жалобы можно получить у начальника Управления. Адрес электронной почты, номер телефона, номер кабинета график работы указан в главе 6 настоящего Стандарта.
      22. Жалоба подается на имя начальника Управления, контактные данные которого указаны в пункте 24 настоящего Стандарта.
      23. Жалобы поданные в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан , подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению.
      Принятие жалобы подтверждается выдачей потребителю уведомления с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, а также номера телефона, по которому можно узнать о ходе ее рассмотрения.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные начальника Управления, его заместителя и вышестоящей организации:
      1) начальник Управления: culture@kokshetau.online.kz, город Кокшетау, улица Сатпаева,1 кабинет 101, телефон 8 (7162) 258160, график работы: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, обед с 13.00 до 14.00, график приема: вторник и четверг с 15.00 до 17.00 часов;
      2) заместитель начальника Управления: culture@kokshetau.online.kz, город Кокшетау, улица Сатпаева,1, кабинет 108, телефон: 8(7162)258173, график работы: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, обед с 13.00 до 14.00, график приема: по пятницам с 15.00 до 17.00 часов;
      3) акимат Акмолинской области: город Кокшетау, улица Абая,83, телефон (8 7162) 257219, официальный сайт www.akmo.kz.

                                                                 Приложение            
        к стандарту оказания государственной услуги
"Выдача заключения о наличии    
       у вывозимого предмета культурной ценности"

Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое
значение показателя в последующем году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги
в установленный срок с
момента сдачи документа

95

95

90

1.2. % (доля)
потребителей,
ожидавших получения
услуги в очереди не
более 40 минут

85

85

80

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

95

95

90

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом

100

95

95

3. Доступность

3.1. % (доля)
потребителей
удовлетворенных
качеством и информацией
о порядке предос-
тавления услуги

90

90

85

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с
первого раза

80

80

80

3.3. % (доля) услуг,
информации о которых
доступно через Интернет

50

0,1

0,1

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб
общему количеству
обслуженных
потребителей по данному
виду услуг

0,5

0,1

0,1

4.2. % (доля)
обоснованных
жалоб рассмотренных
и удовлетворенных
в установленный срок

100

0,1

0,1

4.3. % (доля)
потребителей
удовлетворенных
с существующим
порядком обжалования

90

90

90

4.4. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных сроками
обжалования

90

90

85

5. Вежливость

5.1. % (доля)
потребителей
удовлетворенных
вежливостью персонала

95

95

95