"Жұмыссыз азаматтарды есепке қою және тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2008 жылғы 11 тамыздағы N А-6/336 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2008 жылғы 29 тамызда N 3266 тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2011 жылғы 10 наурыздағы № а-2/68 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2011.03.10 № а-2/68 қаулысымен

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына, "Жеке заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 561 қаулысына сәйкес Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Жұмыссыз азаматтарды есепке қою және тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ғ.М. Бекмағамбетовке жүктелсін.
      3. Облыс әкімдігінің осы қаулысы Ақмола облысы әділет департаментінде мемлекеттік тіркеуден өткен күнінен кейін күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі

            Ақмола облысы әкімдігінің
      2008 жылғы 11 тамыздағы
      N А-6/336 қаулысымен
      бекітілген   

"Жұмыссыз азаматтарды есепке қою және тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Осы стандарт жұмыссыз азаматтарды есепке алу және тіркеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің (бұдан әрі- мемлекеттік қызмет) тәртібін белгілейді. Жұмыссыз азаматтарды есепке алу және тіркеу жұмыс табуға ниет білдірген және одан әрі оларды есепке алып, жұмысқа орналастыру үшін уәкілетті органға өтініш жасағандарды жұмыссыз тұлғалар ретінде тіркеу үшін жүзеге асырылады.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет "Халықты жұмыспен қамту туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 15-бабы негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет аудандардың және Көкшетау, Степногорск қалаларының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінде (бұдан әрі - Бөлімдер) өтініш берушінің тұрғылықты жері бойынша көрсетіледі. Бөлімдердің толық атаулары, олардың мекен-жайлары мен веб-сайттары осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген.
      5. Бөлімдердің жұмыс іздеген тұлғаларды жұмыссыз ретінде тану және дербес есепке алу кәртішкесіне жұмыссызды тіркеу (деректердің компьютерлік базасы) туралы шешім мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу нысаны болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жұмыс іздеген және жұмыс істеуге дайын және оларға байланысты емес себептер бойынша табыс әкелетін қызметпен айналыспайтын жұмысқа жарамды жастағы тұлғаларға көрсетіледі (бұдан әрі өтініш берушілер).
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі осы Стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттарды тапсырған күннен бастап он күнтізбелік күннен кешіктірілмеуі тиіс;
      2) қажетті құжаттарды тапсыру үшін кезек күтуге рұқсат етілген ең ұзақ уақыт - 40 минуттан аспауы тиіс;
      3) қызмет көрсету нәтижесін алу үшін кезек күтуге рұқсат етілген ең ұзақ уақыт - 40 минуттан аспауы тиіс.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат бөлімдердің веб-сайттарында және ақпараттық стендтерінде орналастырылған. Бөлімдердің мекен-жайлары мен веб-сайттары осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты ақпарат көзі ретінде облыстық "Арқа ажары", "Акмолинская правда" газеттерінде жарияланады.
      10. Мемлекеттік қызмет 09.00-ден 18.00-ге дейін күн сайын көрсетіледі, демалыс күндері - сенбі, жексенбі және мереке күндері, түскі асқа үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін. Қабылдау кезек тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет бөлімдердің ғимараттарында өтініш берушінің тұрғылықты жері бойынша көрсетіледі. Бөлімдердің үй-жайларында күту залдары бар, құжаттарды толтыруға арналған орындар оларды толтыру үлгілерімен және қажетті құжаттардың тізбелері берілген стендтермен жабдықталған, қауіпсіздік қамтамасыз етіледі және мүмкіндіктері шектеулі адамдарға қолайлы жағдайлар жасалған. 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алуға қажетті құжаттардың тізбесі:
      жеке  басының куәлігі (төлқұжат);
      еңбек еткендігін растайтын құжаттар;
      салық төлеушінің тіркеу нөмірі (СТН);
      әлеуметтік жеке кодын беру туралы куәлік (ӘЖК).
      Жоғарыда аталған құжаттардан басқа жұмысты іздеген тұлға алынған табыстар туралы мәліметтерді қоса береді (өтініш беру сипатында);
      Шетел азаматтары және азаматтығы жоқ тұлғалар оларға қоса шетел азаматының тұруға ықтиярхатын және ішкі істер органдарында тіркелгендігі туралы белгісімен азаматтығы жоқ тұлғаның жеке басының куәлігін ұсынады;
      Оралмандар халықтың көші-қон мәселелері бойынша уәкілетті органның аумақтық органдарымен берілген оралманның куәлігін ұсынады.
      13. Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою өтініш берушімен бланкілерді (өтініш нысандарын және басқаларды) толтыруды қажет етпейді.
      14. Өтініш беруші Осы Стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттарды осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген мекенжай бойынша Бөлімдерге ұсынады. 
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш берушімен барлық қажетті құжаттарды тапсырғандығын құжаттарды тапсырған күні мен көрсетілген қызметті алуға келетін күн көрсетілген талон растайды.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету тәсілі - тұрғылықты жері бойынша Бөлімдерге жеке бару. Бөлімдердің мекен-жайлары мен олардың веб-сайттары осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген.
      17. Осы Стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттар жоқ болса, онда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартылады. 

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Бөлімдердің қызметі келесі қағидаттарға негізделеді:
      1) адамның конституциялық құқығы мен бостандығын сақтау;
      2) қызметтік борышты атқарудағы заңдылық;
      3) сыпайылық;
      4) толық және барынша толық ақпарат беру;
      5) ақпараттың қорғалуы және құпиялығы;
      6) өтініш беруші белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету.

4. Жұмыстың нәтижелері

      19. Бөлімдер жұмысының нәтижелері осы Стандарттың 2 қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органдардың жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.  

5. Шағымдану тәртібі

     21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі бойынша түсініктемені және шағым дайындауға жәрдемді бөлім бастығынан немесе оның орынбасарларынан алуға болады. Электрондық поштаның мекен-жайлары, телефон нөмірлері осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген.
      22. Шағымдар байланыс деректері осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген бөлімдерге, "Ақмола облысының жұмыспен қамтуды және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестіру басқармасы" мемлекеттік мекемесіне беріледі. Мемлекеттік органдардың атаулары, электрондық поштаның мекен-жайлары, атына шағым берілетін лауазымды тұлғалар осы Стандарттың 24-тарауында көрсетілген.
      23. Өтініш берушіге берілген шағымға жауапты алу мерзімі мен орны және оның қаралу барысы туралы білуге болатын лауазымды тұлғалардың байланыс деректері көрсетілген талон шағымның қабылданғанын растайды.

6. Байланыс ақпараты

      24. Бөлімдер мен басқарма бастықтарының және олардың орынбасарларының, жоғарғы тұрған ұйымдардың байланыс деректері:
      1) веб-сайт, электрондық поштаның мекен-жайы, заңды мекен-жайы, телефоны, бөлім бастықтарымен азаматтарды қабылдау кестесі осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген.
      2) "Ақмола облысының жұмыспен қамтуды және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестіру басқармасы" мемлекеттік мекемесі, 020000, Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, А.С.Пушкин атындағы көше, 23, веб-сайты www.akmo.kz, электрондық поштаның мекен-жайы akmout@mail.online.kz , телефон 8(7162)763690.
      Қабылдау кестесі:
      басқарма бастығы - дүйсенбі, бейсенбі сағат 15.00-ден 18.00-ге дейін;
      басқарма бастығының орынбасары - сәрсенбі, бейсенбі, сағат 15.00-ден 18.00-ге дейін;
      3) Ақмола облысының әкімдігі, Көкшетау қаласы, Абай көшесі, 83, веб-сайты www.akmo.kz.
      25. Өтініш беруші мемлекеттік қызметті алу мәселесі бойынша қосымша ақпаратты "Ақмола облысының жұмыспен қамтуды және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестіру басқармасы" мемлекеттік мекемесінде ала алады.

"Жұмыссыз азаматтарға есепке
      қою және тіркеу" мемлекеттік
      қызмет көрсетудің стандартына
      1-қосымша      

Ақмола облысының аудандық (қалалық) жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің байланыс деректері

N
р/с

Аудандық (қалалық) жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің атаулары

Заңды  мекен-жайы, қабылдау уақыты Бөлімдердің бастықтары мен олардың орынбасарларының азаматтарды қабылдау кестелері

Байланыстелефоны

Электрондық мекен-жайы, веб-сайты

1

"Ақкөл ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Ақкөл ауданы,
Ақкөл қаласы,  Нyрмағамбетов көшесі, 81 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71638)-2-10-48

Sobes_akkol@gcvp.kz,
www.akmol.kz

2

"Аршалы ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі"
мемлекеттік мекемесі

Аршалы ауданы, Аршалы селосы,
Ташенов көшесі, 47 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71644)-2-13-76

Arshaly_rotz@rjrshetau.online.kz, www.akmol.kz

3

"Астрахан ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Астрахан ауданы,
Астраханка селосы, Әл-Фараби көшесі,50  азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71641)-2-25-34

Astr_socz@kokshetau.online.rz, www.akmol.kz

4

"Атбасар ауданының  жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Атбасар ауданы, Атбасар қаласы,
Уәлиханов көшесі, 9  азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8(71643)-4-28-07

Atb_rotzisn@kokshetau.online/kz, www.online.kz

5

"Бyланды ауданының  жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Бyланды ауданы, Макинск қаласы,
Некрасов көшесі, 19 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8(71646) -2-21-38

Bulandy_rozsp 15k@mail.kz, www.akmol.kz

6

"Егіндікөл ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Егіндікөл ауданы, Егіндікөл селосы, Жеңіс көшесі, 6 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71642)-2-15-44

Egindykol_ozsp@mail.ru,egindyk.akmol.kz

7

"Еңбекшілдер ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Еңбекшілдер ауданы, Степняк қаласы, Ленин көшесі, 64 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71639)-2-21-29

enbekrotz@mail.kz,
www.akmol.kz

8

"Ерейментау ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік
мекемесі

Ерейментау ауданы,
Ерейментау қаласы,
Кенесары көшесі, 87  азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71633)-2-11-73

eremzsp@kokshetau.online.kz,http://www.ereymen.kz/

9

"Есіл ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Есіл ауданы, Есіл қаласы,
Қонаев көшесі, 5
азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71647)-2-16-57

sobes@kokshetau.online.kz, www.akmol.kz

10

"Жақсы ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Жақсы ауданы,
Жақсы селосы,
Дружба көшесі, 3
азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71635)-2-13-00

soc_zanita_21@kokshetau.online.kz
www.jaksy.kz

11

"Жарқайың ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Жарқайың ауданы,  Державинск қаласы, Ленин көшесі,32 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71648)-9-17-02

Sobes_derzhavinsk@gcvp.kz,www.akmol.kz

12

"Зеренді ауданының  жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Зеренді ауданы, Зеренді селосы,
Бейбітшілік көшесі, 64 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71632)-2-11-68

zer_cz@kokshetau.online.kz,byx@kokshetay.online.kz
www.akmol.kz

13

"Қорғалжын ауданының  жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Қорғалжын ауданы, Қорғалжын селосы,
Балғамбаев көшесі, 9
азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71637)-2-11-83

kszn@kokshetau.online.kz,http://akmol.kz/admin.html

14

"Сандықтау ауданының  жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Сандықтау ауданы,
Балкашино селосы, Ленин көшесі, 117 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71640)-9-17-43

Sondyktau_OZSP@kokshetau.online.kz,www.sand.akmol.kz

15

"Целиноград ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Целиноград ауданы, Ақмол селосы, Гагарин көшесі, 15 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71651)-3-11-10

Otdel_zan@mail.kz,
www.akmol.kz

16

"Шортанды ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Шортанды ауданы, Шортанды кенті,
Абылайхан көшесі, 22 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71631)-2-19-75

shortsobez@mail.ru,
www.akmol.kz

17

"Щучье ауданының  жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Щучье ауданы, Щучинск қаласы,
8 март көшесі, 24 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(716-36)-4-27-68

depart@koksetau.online.kz,www.burabau-akimat.kz

18

"Степногорск
қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Степногорск қаласы, 4 ықшам ауданы  азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71645)6-26-336-20-30

soc-progr@yandex.ru,www.akmol.kz

19

"Көкшетау қаласының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі 

Көкшетау қаласы,
Локомотивная көшесі, 9а. азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(7162) -31-92-76
31-92-81

Sobes_kokshe@kokshetau.online.kz,http://www.zakupki.
akmol.kz

         "Жұмыссыз азаматтарды
      есепке қою және тіркеу"
      мемлекеттік қызметті
      көрсетудің стандартына
      2-қосымша 

       Ескерту. 2-қосымшаға өзгерту енгізілді - Ақмола облысы әкімдігінің 2008.26.12 № А-9/575 қаулысымен     

         Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы мақсатты мәні

Көрсеткіштің есеп  беру жылындағы ағымдағы мәні

1.Мерзімділігі

1.1. Құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100

98

97

1.2. Қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

90

90

89

2. Сапа

2.1. Қызметті
ұсыну үдерісінің
сапасына қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90

89

87

2.2. Құжаттарды
лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

90

88

86

3. Қол жетімділік

3.1. Қызметті
ұсыну тәртібі
туралы сапаға
және ақпаратқа
қанағаттанған
тұтынушылардың %(үлесі)

90

88

86

3.2. Тұтынушы
құжаттарды дұрыс
толтырған және
бірінші реттен
тапсырған
оқиғалардың %
(үлесі)

85

80,4

75,9

3.3. Интернет
арқылы қол
жетімді қызметтерінің ақпарат %
(үлесі)

50

20

6

4. Шағымдану үдерісі

4.1. Қызметтің
осы түрі бойынша қызмет
көрсетілген
тұтынушылардың
жалпы санына
негізделген
шағымдардың %
(үлесі)

0,1

0,009

0,06

4.2. белгіленген
мерзімде қаралған және қанағаттандырылған
негізделген
шағымдардың %
(үлесі)

100

98

96

4.3. шағымданудың
қолданыстағы
тәртібіне
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90

90

88

4.4. шағымдану
мерзіміне
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

95

95

90

5. Сыпайылық

5.1. Қызметкерлердің сыпайылығына
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

95

93

91

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Регистрация и постановка на учет безработных граждан"

Постановление акимата Акмолинской области от 11 августа 2008 года N А-6/336. Зарегистрировано департаментом юстиции Акмолинской области 29 августа 2008 года N 3266. Утратило силу - постановлением акимата Акмолинской области от 10 марта 2011 года № а-2/68

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Акмолинской области от 10.03.2011 № а-2/68
      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 561 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ :
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Регистрация и постановка на учет безработных граждан".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Бекмагамбетова Г.М.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким области

Утвержден      
      постановлением акимата
      Акмолинской области 
      от 11 августа 2008 года
      N А-6/336      

Стандарт
оказания государственной услуги
"Регистрация и постановка на учет безработных граждан"

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по регистрации и постановке на учет безработных граждан (далее - государственная услуга). Регистрация и постановка на учет безработных граждан осуществляется с целью регистрации в качестве безработных лиц, желающих найти работу, и обратившихся в уполномоченный орган за содействием в трудоустройстве, с последующей постановкой их на учет.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании статьи 15 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О занятости населения".
      4. Государственная услуга оказывается уполномоченными органами-отделами занятости и социальных программ районов, городов Кокшетау и Степногорска (далее - Отделы) по месту жительства заявителя. Полное наименование Отделов, их адреса и веб-сайт указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      5. Формой завершения государственной услуги является решение Отдела о признании лица, ищущего работу, безработным и регистрация безработного в карточке персонального учета (компьютерная база данных).
      6. Государственная услуга оказывается лицам трудоспособного возраста, которые по независящим от них причинам не занимаются трудовой деятельностью, приносящей доход, ищущие работу и готовые трудиться  (далее заявители).
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) государственная услуга оказывается в срок не позднее десяти календарных дней со дня сдачи документов, указанных в пункте 12 настоящего Стандарта;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов не превышает более 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении результатов оказания услуги не превышает более 40 минут.
      8. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на веб-сайтах, информационных стендах Отделов. Адреса и веб-сайты Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту. Стандарт оказания государственной услуги как источник информации опубликовывается в областных газетах "Арка ажары", "Акмолинская правда".
      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно с 09.00 до 18.00 часов, выходные дни - суббота, воскресенье и праздничные дни, перерыв на обед с 13.00 до 14.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Государственная услуга оказывается в зданиях Отделов по месту жительства заявителя. Помещения Отделов имеют залы ожидания, места для заполнения документов оснащаются стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения, обеспечена безопасность и приемлемые условия для людей с ограниченными физическими возможностями.

2. Порядок оказания государственной услуги

       12. Перечень необходимых документов для получения государственной услуги:
      удостоверение личности (паспорт);
      документ, подтверждающий трудовую деятельность;
      регистрационный номер налогоплательщика (РНН);
      свидетельство о присвоении социального индивидуального кода (СИК).
      Кроме вышеуказанных документов, лицо, ищущее работу, прилагает сведения о полученных доходах (носят заявительный характер).
      Иностранцы и лица без гражданства предоставляют, кроме того, вид на жительство иностранца в Республике Казахстан и удостоверение лица без гражданства с отметкой о регистрации в органах внутренних дел.
      Оралманы предоставляют удостоверение оралмана, выданное территориальными органами уполномоченного органа по вопросам миграции населения.
      13. Регистрация и постановка на учет безработных граждан не требует заполнения заявителем бланков (форм заявлений и прочее).
      14. Документы, указанные в пункте 12 настоящего Стандарта, заявитель предъявляет в Отделы по адресу указанному в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      15. Подтверждением сдачи заявителем необходимых документов является талон с указанием даты сдачи документов и даты получения результата по оказанной государственной услуги.
      16. Способ доставки результата оказания услуги - личное посещение заявителя Отдела. Адреса отделов и их веб-сайты указаны в приложении 1 к настоящему стандарту.
      17. В предоставлении государственной услуги может быть отказано, если отсутствуют документы, указанные в пункте 12 настоящего Стандарта.

3. Принципы работы

      18. Деятельность Отделов основывается на принципах:
      1) соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      2) законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливости;
      4) предоставления исчерпывающей и полной информации;
      5) защиты и конфиденциальности информации;
      6) обеспечения сохранности документов, которые заявитель не получил в установленные сроки.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги заявителям измеряются показателями качества и доступности согласно приложению 2 к настоящему Стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственных органов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Разъяснение порядка обжалования действий (бездействий) уполномоченных должностных лиц, а также содействие в подготовке жалобы можно получить у начальников либо заместителей начальников Отделов. Адреса электронной почты, номера телефонов указано в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      22. Жалобы подаются в Отделы, контактные данные которых указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту, в государственное учреждение "Управление координации занятости и социальных программ Акмолинской области", а также направляются в акимат Акмолинской области, адреса электронной почты должностного лица, которому подается жалоба, указано в пункте 24 настоящего Стандарта.
      23. Принятие жалобы подтверждается выдачей заявителю талона с указанием срока и места получения ответа на поданную жалобу, а также контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе ее рассмотрения.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные начальников Отделов, Управления и его заместителей, вышестоящей организации:
      1) веб-сайт, адрес электронной почты, юридический адрес, номер телефона, графики приема граждан начальниками Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту;
      2) государственное учреждение "Управление координации занятости и социальных программ Акмолинской области", 020000, Республика Казахстан, Акмолинская  область, город Кокшетау, улица А.С. Пушкина, 23, кабинет 301, веб-сайт www.akmo.kz, адрес электронной почты akmout@mail.online.kz, телефон 8(7162) 763690.
      график приема:
      начальник Управления - понедельник, четверг с 15.00 до 18.00 часов;
      заместитель начальника управления - среда, четверг с 15.00 до 18.00 часов;
      3) акимат Акмолинской области: город Кокшетау, улица Абая, 83, официальный сайт www.akmo.kz.
      25. По вопросам предоставления государственной услуги заявитель может получить дополнительную информацию в государственном учреждении "Управление  координации занятости и социальных программ  Акмолинской области".

Приложение 1         
      к стандарту оказания     
      государственной услуги    
      "Регистрация и постановка на учет
      безработных граждан"      

  Контактные данные районных (городских) отделов занятости
        и социальных программ Акмолинской области

N
п/п

Наименование
районных
(городских)
отделов занятос-
ти и социальных
программ

Юридический адрес,
время приема
начальников
отделов и их
заместителей

Контактный
телефон

Электронный адрес,
веб-сайт

1

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Аккольского района"

Аккольский район, город Акколь, улица Нурмагамбетова, 81. График приема граждан начальником: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71638)-2-10-48

Sobes_akkol@gcvp.kz,
www.akmol.kz

2

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Аршалынского района"

Аршалынский район, село Аршалы, улица Ташенова, 47. График приема граждан начальником: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71644)-2-13-76

Arshaly_
rotz@rjrshetau.
online.kz,
www.akmol.kz

3

Государственное учреждение
"Отдел занятости и социальных программ Астраханского района"

Астраханский район, село Астраханка,
улица Аль-Фараби, 50.
График приема граждан начальником: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71641)-2-25-34

Astr_socz@kokshetau.
online.rz,
www.akmol.kz

4

Государственное
учреждение "Отдел занятости и социальных программ Атбасарского района"

Атбасарский район, город Атбасар, улица
Валиханова, 9
График приема граждан начальником: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8(71643)-4-28-07

Atb_rotzisn@
kokshetau.online.kz,
www.online.kz

5

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Буландынского района"

Буландынский район, город Макинск, улица Некрасова 19. График приема граждан начальником: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8(71646) -2-21-38

Bulandy_rozsp15k@
mail.kz,
www.akmol.kz

6

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Егиндыкольского района"

Егиндыкольский район, село  Егиндыколь,
ул. Победы, 6
График приема граждан начальником: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71642)-2-15-44

Egindykol_ozsp@mail.
ru, egindyk.akmol.kz

7

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Енбекшильдерского района"

Енбекшильдерский район, город Степняк, улица Ленина, 64
График приема граждан начальником: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71639)-2-21-29

enbekrotz@mail.kz,
www.akmol.kz

8

Государственное учреждение
"Отдел занятости и социальных программ Ерейментауского района"

Ерейментауский район, город Ерейментау,
улица Кенесары,
87 График
приема граждан начальником: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71633)-2-11-73

eremzsp@kokshetau.
online.kz,
http://www.ereymen.
kz/

9

Государственное учреждение
"Отдел занятости и социальных программ Есильского  района"

Есильский район, город Есиль, улица
Конаева, 5
График приема граждан начальником: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71647)-2-16-57

sobes@kokshetau.
online.kz,
www.akmol.kz

10

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Жаксынского района"

Жаксынский район, село Жаксы,ул. Дружбы, 3
График приема граждан начальником: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71635) -2-13-00

soc_zanita_21@
kokshetau.online.kz
www.jaksy.kz

11

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Жаркаинского района"

Жаркаинский район, город Державинск,
улица Ленина, 32 График приема граждан начальником: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71648)-9-17-02

Sobes_derzhavinsk@
gcvp.kz,
www.akmol.kz

12

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Зерендинского района"

Зерендинский район, село Зеренда,улица Мира, 64 График приема граждан начальником: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71632)-2-11-68

zer_cz@kokshetau.
online.kz,
byx@kokshetay.
online.kz
www.akmol.kz

13

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Коргалжынского района"

Коргалжынский район, село Коргалжын,
улица Балгамбаева 9.
График приема граждан начальником: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71637)-2-11-83

kszn@kokshetau.
online.kz,
http://akmol.kz/
admin.html

14

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Сандыктауского района"

Сандыктауский район, село Балкашино,
Ленина, 117.
График приема граждан начальником: 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71640)-9-17-43

Sondyktau_OZSP@
kokshetau.online.kz,
www.sand.akmol.kz

15

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Целиноградского района"

Целиноградский район, село Акмол, улица Гагарина, 15
График приема граждан начальником: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71651)-3-11-10

Otdel_zan@mail.kz,
www.akmol.kz

16

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Шортандинского района"

Шортандинский район, поселок Шортанды, улица Абылай - хана, 22
График приема граждан начальником: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71631)-2-19-75

shortsobez@mail.ru,
www.akmol.kz

17

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Щучинского района"

Щучинский район, город Щучинск, улица 8 марта, 24 График приема граждан начальником: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(716-36)-4-27-68

depart@kokshetau.
online.kz,
www.burabau-akimat.
kz

18

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ г. Степногорск"

город  Степногорск, 4 микрорайон
График приема граждан начальником: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71645)6-26-336-20-30

soc-progr@yandex.ru,
www.akmol.kz

19

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ г. Кокшетау"

Город Кокшетау,
улица Локомотивная, 9а. График приема граждан начальником: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(7162) -31-92-76        31-92-81

sobes_kokshe@
kokshetau.online.kz,
http://www.zakupki.
akmol.kz

Приложение 2        
      к стандарту оказания    
      государственной услуги   
      "Регистрация и постановка на учет
      безработных граждан"

       Сноска. Приложение 2 с изменениями, внесенными постановлением акимата Акмолинской области от 26.12.2008 № А-9/575

        Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с
момента сдачи документа

100

98

97

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших
получения услуги в
очереди не более 40 минут

90

90

89

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством процесса
предоставления услуги

95

93

91

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

90

88

86

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги

90

88

86

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с первого раза

85

80,4

75,9

3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

50

20

6

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

0,1

0,009

0,06

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в
установленный срок

100

98

96

4.3. % (доля) потребителей,
удовлетворенных существующим
порядком обжалования

90

90

88

4.4. % (доля) потребителей,
удовлетворенных сроками обжалования

95

93

90

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью персонала

95

93

91