"Барлауға, өндіруге немесе бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге арналған келісім-шарттарды тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2008 жылғы 4 тамыздағы N А-6/327 қаулысы. Ақмола облысының әділет департаментінде 2008 жылғы 12 қыркүйекте N 3273 тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2010 жылғы 2 сәуірдегі № а-4/103 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2010.04.02 № а-4/103 қаулысымен

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы  Заңының 9-1 бабына, "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 561  қаулысына сәйкес Ақмола облысының әкімдігі  ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Барлауға, өндіруге немесе бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге арналған келісім-шарттарды тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты бекітілсін. 
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ғ.М. Отаровқа жүктелсін.
      3. Облыс әкімдігінің осы қаулысы Ақмола облысы әділет департаментінде мемлекеттік тіркеуден өткен күнінен кейін күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

       Облыс әкімі                         А. Рау 

      Ақмола облысы әкімдігінің
2008 жылғы 4 тамыздағы
N а-6/327 қаулысымен
бекітілді      

« "Барлауға, өндіруге немесе бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге арналған келісім-шарттарды тіркеу"»мемлекеттік қызмет көрсету стандарты

   1. Жалпы ережелер

      1. Осы стандарт "Ақмола облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы" мемлекеттік мекемесінің атынан (бұдан әрі мәтін бойынша - Басқарма) құзыретті орган және жер қойнауын пайдаланушылар арасында жасалған, Ақмола облысының аумағында барлауға, өндіруге немесе бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге арналған келісім-шарттарды тіркеу жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсету (бұдан әрі мәтін бойынша - мемлекеттік қызмет көрсету) тәртібін белгілейді.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгісі - автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" 1996 жылғы 27 қаңтардағы Қазақстан Республикасы  Заңының 44-бабындағы 3-тармағының, "Қазақстан Республикасында жер қойнауын пайдалану құқығын берудің тәртібін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 21 қаңтардағы N 108  қаулысының негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет "Ақмола облысы кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы" мемлекеттік мекемесінің жер қойнауын пайдалану бөлімімен (бұдан әрі мәтін бойынша - Бөлім) ұсынылады, 406-кабинет.
      5. Барлауға, өндіруге немесе бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге арналған келісім-шарттарды тіркеу мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет барлауға, өндіруге немесе бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге арналған келісім-шарттарды тіркеуден кейін Басқармамен жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі мәтін бойынша-тұтынушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеулердің мерзімі:
      1) мемлекеттік қызмет көрсетілудің мерзімі тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған күнінен бастап 15 күнтізбелік күн ішінде;
      2) қажетті құжаттарды тапсыру кезінде кезекте күтіп тұруға берілетін ең ұзақ уақыт 40 минуттан артық емес;
      3) құжаттарды алу кезінде кезекте күтіп тұруға берілетін ең ұзақ уақыт 30 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат Бөлімнің www.akmo.kz веб-сайтында, ақпараттық стендінде орналастырылады, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету стандарты облыстық "Арқа ажары", "Акмолинская правда" газеттерінде жарияланады.
      10. Мемлекеттік қызмет күн сайын сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін көрсетіледі, демалыс күндері - сенбі, жексенбі және мереке күндері, түскі үзіліс: сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін. Қабылдау кезек тәртібі бойынша, алдын алу жазылусыз және шұғыл қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      11. Азаматтарды қабылдау жайы мемлекеттік қызметті тұтынушылармен жұмыс істеу үшін бейімделген, физикалық мүмкіншіліктері шектеулі адамдар үшін, қажетті құжаттарды дайындау және күту үшін жағдайлар қарастырылған.
      Мемлекеттік қызмет осы Стандарттың 24-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша Басқармасымен көрсетіледі.

  2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізімі:
      1) өтініш;
      2) Барлауға, өндіруге немесе бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге арналған келісім-шартың соңғы талаптарын тиісті мемлекеттік органдармен құзіреттілігі аясында келісу:
      "Центрказнедра" Ақмола аймақтық геология және жер қойнауын пайдалану инспекциясы аймақтық басқармасымен, Солтүстік Қазақстан геология және жер қойнауын пайдалану аймақтық басқармасымен келісім;
      Ақмола облыстық аумақтық қоршаған ортаны қорғау басқармасымен келісім;
      Ақмола облысының төтенше жағдайларды мемлекеттік бақылау және қадағалау басқармасымен келісім;
      Ақмола облысының мемлекеттік санитарлық- эпидемиологиялық қадағалау басқармасымен келісім;
      Ақмола облысының әділет департаментімен келісім;
      Ақмола облысы бойынша салық департаментімен келісім;
      Ақмола облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасымен келісім.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін өтінімдер еркін үлгіде толтырылады.
      14. Өтініш мемлекеттік қызмет көрсетуді алуға қажетті құжаттар тізімімен қоса Көкшетау қаласы, Әуелбеков көшесі, 179 "а" мекенжайы бойынша Басқарманың 401-кабинетіне тапсырылады.
      15. Тұтынушы барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушының аталған мемлекеттік қызметті алу күні көрсетілген талон алады.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәсілі - тұтынушының N 406, 419 кабинетке жеке баруы, анықтама үшін телефон - 8(7162) 76-29-38.
      17. Құжаттарды тапсырғанда берілген мәліметтер толық болмай, шындыққа сәйкес келмеуі мемлекеттік қызметті көрсетуді тоқтатуға немесе одан бас тартуға негіз болады.   

   3. Жұмыс принциптері

      18. Басқарма қызметі келесі қағидаларға негізделеді:
      1) адамның және азаматтың құқығы мен бостандығын сақтау;
      2) заңдылық;
      3) сыпайылық;
      4) толық және түпкілікті ақпарат беру;
      5) құпиялылық, ақпараттың сақталуын және қорғалуын қамтамасыз ету;
      6) өтініш беруші белгіленген мерзімде алмаған құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету.  

  4. Жұмыс қорытындылары

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Стандарттың қосымшасына сәйкес сапа мен қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Басқармасының мемлекеттік қызмет көрсетудегі сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәні бойынша жұмысы арнайы құрылған жұмыс топтарымен жыл сайын бекітіледі.  

   5. Шағымдау тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғаның әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіру және шағымды дайындауға жәрдем көрсету бойынша "Ақмола облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы" мемлекеттік мекемесінде жүргізіледі, электрондық почтасының мекен-жайы depprom@bk.ru, телефон номері 8 (7162) 76-29-41.
      22. Шағым Көкшетау қаласы, Әуелбеков көшесі, 179 "а", N 401 кабинет мекенжайы бойынша "Ақмола облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы" мемлекеттік мекемесіне беріледі.
      23. Тіркеу журналында тіркелген және осы шағымға жауап алу орны көрсетілген талон шағымның қабылданғандығын растайды. Шағымды қарастырудың барысы туралы 8(7162) 76-29-42 телефоны бойынша білуге болады. 

  6. Байланыс ақпараты

      24. Мемлекеттік қызмет көрсететін Басқарма бастығының, оның орынбасарлары мен жоғарғы органдардың байланыс мәліметтері:
      1) басқарма бастығы: Көкшетау қаласы, Әуелбеков көшесі, 179 "а"; 401-кабинет, электрондық мекен-жайы: depprom@bk.ru, телефоны: 8 (716 2) 762958, жұмыс кестесі: күн сайын, сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі ас, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін, қабылдау кестесі: сейсенбі, сағат 15.00-ден 17.00-ге дейін;
      2) басқарма бастығының орынбасары: Көкшетау қаласы, Әуелбеков көшесі, 179 "а"; 404-кабинет, электрондық мекен-жайы: depprom@bk.ru, телефоны: 8 (716 2) 762941, жұмыс кестесі: күн сайын, сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі ас, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін, қабылдау кестесі: дүйсенбі, жұма, сағат 15.00-ден 17.00-ге дейін;
      4) Ақмола облысының әкімдігі: Көкшетау қаласы, Абай көшесі, 83, ресми сайты: www.akmo.kz.

"Барлауға, өндіруге немесе   
бірлескен барлауға және жалпыға
таралған пайдалы қазбаларды өндіруге
арналған келісім-шарттарды тіркеу"
мемлекеттік қызметті көрсетудің
стандартына қосымша     

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері 

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы мақсатты мәні

Көрсеткіштің есеп  беру жылындағы ағымдағы мәні 

1.Мерзімділігі

1.1. Құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100

98

95

1.2. Қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

85

82

80

2. Сапа

2.1. Қызметті
ұсыну үдерісінің
сапасына қанағаттанған 
тұтынушылардың % (үлесі)

90

85

80

2.2. Құжаттарды
лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100

95

90

3. Қол жетімділік

3.1. Қызметті
ұсыну тәртібі
туралы сапаға
және ақпаратқа
қанағаттанған
тұтынушылардың %(үлесі)

90

80

75

3.2. Тұтынушы
құжаттарды дұрыс
толтырған және
бірінші реттен
тапсырған
оқиғалардың %
(үлесі)

80

70

65

3.3. Интернет
арқылы қол
жетімді қызметтерінің ақпарат %
(үлесі)

50

5

40

4. Шағымдану үдерісі

4.1. Қызметтің
осы түрі бойынша қызмет
көрсетілген
тұтынушылардың
жалпы санына
негізделген
шағымдардың %
(үлесі)

0,5

1

1,5

4.2. белгіленген
мерзімде қаралған және қанағаттандырылған
негізделген
шағымдардың %
(үлесі)

-

-

-

4.3. шағымданудың 
қолданыстағы
тәртібіне
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

-

-

-

4.4. шағымдану
мерзіміне
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

-

-

-

5. Сыпайылық

5.1. Қызметкерлердің сыпайылығына
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

95

95

95

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Регистрация контрактов на разведку, добычу или совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых"

Постановление акимата Акмолинской области от 4 августа 2008 года N А-6/327. Зарегистрировано департаментом юстиции Акмолинской области 12 сентября 2008 года N 3273. Утратило силу - постановлением акимата Акмолинской области от 2 апреля 2010 года № а-4/103

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Акмолинской области от 02.04.2010 № а-4/103

      В соответствии со статьей 9-1  Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах",  постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 561 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" акимат Акмолинской области  ПОСТАНОВЛЯЕТ :
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Регистрация контрактов на разведку, добычу или совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Отарова К.М.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

       Аким области                           А. Рау

Утвержден             
постановлением акимата
Акмолинской области   
от 4 августа 2008 года
N а-6/327             

Стандарт
оказания государственной услуги "Регистрация контрактов
на разведку, добычу или совмещенную разведку и добычу
общераспространенных полезных ископаемых"

           1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по регистрации контрактов на разведку, добычу или совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых (далее по тексту - государственная услуга) на территории Акмолинской области, заключаемых между компетентным органом в лице государственного учреждения "Управления предпринимательства и промышленности Акмолинской области" (далее по тексту - Управление) и  недропользователями.
      2. Форма оказываемой государственной услуги - не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании пункта 3 статьи 44  Закона Республики Казахстан от 27 января 1996 года "О недрах и недропользовании",  постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 января 2000 года N№108 "Об утверждении Правил предоставления права недропользования в республике Казахстан".
      4. Государственная услуга предоставляется отделом недропользования государственного учреждения "Управления предпринимательства промышленности Акмолинской области" (далее по тексту - Отдел), кабинет 406.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является регистрация контракта на разведку, добычу или совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых.
      6. Государственная услуга оказывается Управлением физическим и юридическим лицам (далее по тексту - потребитель) по регистрации контракта на разведку, добычу на совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, в течение 15 календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов не более 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов 30 минут.
      8. Государственная услуга оказывается юридическим и физическим лицам бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги размещается  на официальном веб-сайте: www.akmo.kz, информационном стенде Отдела, а также стандарт оказания государственной услуги опубликовывается в областных газетах "Арка ажары", "Акмолинская правда".
      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно с 09.00 до 18.00 часов, выходные дни - суббота, воскресенье и праздничные дни, перерыв на обед с 13.00 до 14.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Помещение приема граждан приспособлено для работы с потребителями услуги, предусмотрены условия для людей с ограниченными физическими возможностями, условия для ожидания и подготовки необходимых документов.
      Государственная услуга оказывается Управлением по адресу, указанному в пункте 24 настоящего Стандарта.

        2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень необходимых документов для оказания государственной услуги:
      1) заявление;
      2) согласование с соответствующими государственными органами в пределах компетенции окончательных условий контракта на разведку, добычу или совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых:
      согласование с Акмолинской региональной инспекции геологии и недропользования территориального управления "Центрказнедра", Северо-Казахстанского территориального управления геологии и недропользования;
      согласование с Акмолинским областным территориальным управлением охраны окружающей среды;
      согласование с Управлением по государственному  контролю и надзору в области чрезвычайных ситуаций  Акмолинской области;
      согласование с департаментом государственного санитарно-эпидемиологического надзора Акмолинской области;
      согласование с департаментом юстиции Акмолинской области;
      согласование с налоговым департаментом по Акмолинской области;
      согласование с Управлением экономики и бюджетного планирования Акмолинской области.
      13. Заявление для получения государственной услуги составляется в произвольной форме.
      14. Заявление с необходимым перечнем документов для получения государственной услуги сдаются в 401 кабинет Управления предпринимательства и промышленности Акмолинской области, по адресу: г. Кокшетау, ул. Ауельбекова, 179 а.
      15. Потребитель после сдачи всех необходимых документов, получает талон, в котором содержится дата получения потребителем данной государственной услуги.
      16. Способ оказания государственной услуги - личное посещение потребителя кабинета N 406, 419. Телефон для справок - 8(7162) 76-29-38.
      17. Основанием для приостановления или отказа в предоставлении государственной услуги является предоставление неполных и недостоверных сведений при подаче документов.

       3. Принципы работы

      18. Деятельность Управления основывается на принципах:
      1) соблюдение прав и свобод человека и гражданина;
      2) законность;
      3) вежливость;
      4) предоставление полной и исчерпывающей информации;
      5) конфиденциальность, обеспечение сохранности и защита информации.
      6) обеспечения сохранности документов, которые заявитель не получил в установленные сроки.

       4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему Стандарту.
      20. Целевое значение показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа Управления, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

   5. Порядок обжалования

     21 Разъяснение порядка обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказание содействия в подготовке жалобы производится в государственном учреждении "Управления предпринимательства и промышленности Акмолинской области", электронный почтовый адрес  depprom@bk.ru , номер телефона 8 (7162) 76-29-41.
      22. Жалоба подается в государственное учреждение "Управления предпринимательства и промышленности Акмолинской области", по адресу:
      город Кокшетау, улица Ауельбекова 179, "а", кабинет N 401.
      23. Документом, подтверждающим принятие жалобы, является талон, зарегистрированный в журнале регистрации, где указывается место получения ответа на данную жалобу. О ходе рассмотрения жалобы можно узнать по телефону 8 (7162) 76-29-42.

   6. Контактная информация

      24. Контактные данные начальника Управления, оказывающего государственную услугу, его заместителя и вышестоящей организации:
      1) начальник Управления: город Кокшетау, улица Ауельбекова,179 "а", кабинет 401, электронный адрес:  depprom@bk.ru , телефон: 8 (7162) 76-29-58, график работы: ежедневно с 9.00 до 18.00, обед с 13.00 до 14.00, график приема: вторник с 15.00 до 17.00 часов;
      2) заместитель начальника Управления: город Кокшетау, улица Ауельбекова,179 "а", кабинет 404, электронный адрес:  depprom@bk.ru , телефон: 8 (7162) 76-29-41, график работы: ежедневно с 9.00 до 18.00, обед с 13.00 до 14.00, график приема: понедельник, пятница с 15.00 до 17.00 часов;
      3) акимат Акмолинской области: город Кокшетау, улица Абая, 83, официальный сайт  www.akmo.kz.

Приложение                          
к стандарту оказания                
государственной услуги              
"Регистрация контрактов на разведку,
добычу или совмещенную разведку     
и добычу общераспространенных       
полезных ископаемых"                

             Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа

100

98

95

1.2. % (доля) потребителей,
ожидавших получения услуги в
очереди не более 40 минут

85

82

80

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством
процесса предоставления
услуги

90

85

80

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным лицом
(произведенных начислений,
расчетов и т.д.)

100

95

90

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги

90

80

75

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с первого раза

80

70 

65 

3.3. % (доля) услуг
информации, о которых
доступно через Интернет

50

5

40

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных
жалоб общему количеству
обслуженных потребителей по
данному виду услуг

0,5

1

1,5

4.2. % (доля) обоснованных
жалоб, рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

-

-

-

4.3. % (доля) потребителей,
удовлетворенных существующим
порядком обжалования

-

-

-

4.4. % (доля) потребителей,
удовлетворенных сроками
обжалования

-

-

-

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала

95

95

95