"Жергілікті өкілетті органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2008 жылғы 7 қазандағы N А-7/428 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2008 жылғы 7 қарашада N 3282 тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2011 жылғы 10 наурыздағы № А-6/358 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2011.03.10 № А-6/358 қаулысымен
      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына, "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына сәйкес Ақмола облысының әкімдігі Қ АУЛЫ ЕТЕДІ:

        1. Қоса беріліп отырған "Жергілікті өкілетті органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты бекітілсін.

       2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ғ.М. Бекмағамбетовке жүктелсін.

       3. Осы қаулы Ақмола облысының әділет департаментінде тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

       Облыс әкімі                                 А. Рау

Ақмола облысы әкімдігінің
2008 жылғы 7 қазандағы
N А-7/428 қаулысымен
Бекітілген

"Жергілікті өкілетті органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты

1. Жалпы ережелер

       1. Осы стандарт жергілікті өкілетті органдардың шешімдері бойынша жекелеген санаттағы мұқтаж азаматтарға әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін белгілейді (мәтін бойынша бұдан әрі – мемлекеттік қызмет).
      "Жергілікті өкілетті органдардың шешімдері бойынша жекелеген санаттағы мұқтаж азаматтарға әлеуметтік көмек" бюджеттік бағдарламасы шеңберінде мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына ақшалай төлемдер түрінде берілетін әлеуметтік көмек.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуірдегі Бюджеттік кодексінің 53-бабындағы 1-тармағының 4) тармақшасы, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 31-бабының 1-тармағының 14), 1-3) тармақшалары негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет "Аудандардың және Көкшетау, Степногорск қалаларының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерімен" мемлекеттік мекемелерімен (бұдан әрі – Бөлімдер) көрсетіледі. Бөлімдердің толық атауы, қызметті көрсету орны және электрондық мекен-жайы және веб-сайттары осы Стандарттың 1 -қосымшасында көрсетілген.
      5. Әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеу туралы шешім мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу нысаны болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке тұлғалардың санаттары аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихаттар шешімдеріне белгіленеді.
       7. Мемлекеттік қызмет мынадай мерзімдерде көрсетіледі:
      1) мемлекеттік қызмет әлеуметтік көмек жөніндегі комиссияның шешімін алған күннен бастап 15  күнтізбелік күннен кешіктірілмей көрсетіледі;
      2) қажетті құжаттарды тапсыру кезінде кезек күтуге рұқсат етілетін ең ұзақ уақыт - 40 минут;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде құжаттарды алуда кезек күтуге рұқсат етілетін ең ұзақ уақыт 40 минуттан аспауы тиіс.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат Бөлімдердің веб-сайттарында және ақпараттық стендтерінде орналастырылған. Бөлімдердің мекен-жайлары мен веб-сайттары осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты ақпарат көзі ретінде облыстық "Арқа ажары", "Акмолинская правда" газеттерінде жарияланады.
      10. Мемлекеттік қызмет 09.00-ден 18.00-ге дейін күн сайын көрсетіледі, демалыс күндері – сенбі, жексенбі және мереке күндері, түскі асқа үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін. Қабылдау кезек тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет өтініш берушінің тұрғылықты жері бойынша Бөлімдермен көрсетіледі. Бөлімдердің үй-жайларында күту залдары бар, құжаттарды толтыруға арналған орындар оларды толтыру үлгілерімен және қажетті құжаттардың тізбелері берілген стендтермен жабдықталған, қауіпсіздік қамтамасыз етіледі және мүмкіндіктері шектеулі адамдар қолайлы жағдайлар жасалған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін өтініш беруші келесі құжаттарды тапсырады:
      1) өтініш;
      2) өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      3) өтініш берушінің есеп-шоты;
      4) салық төлеушіні тіркеу нөмірінің куәлігінің көшірмесі;
      5) азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі;
      6) жеңілдік санатына кіретіндігін растайтын құжаттың көшірмесі;
      7) мүгедектігі туралы анықтаманың көшірмесі және мүгедекті жеке оңалту бағдарламасынан үзінді;
      8) санаторлық-қурорттық емделуге мұқтаж мүгедектер үшін санаторлық-курорттық карта;
      9) операция жасау фактісін растайтын ауру тарихынан үзінді;
      10) мұқтаж мүгедектер үшін емделуге бару үшін жол билеттері немесе жолақы құнын растайтын анықтама;
      11) қайтыс болған азаматтың қайтыс болуы туралы куәлігінің көшірмесі, қайтыс болғандығы туралы куәлік;
      12) ауруханада емделіп жатқандығы туралы анықтама;
      13) амбулаторлық емделуде екендігі туралы фтизиатрдан анықтама;
      14) отбасы мүшелерінің өткен тоқсандағы табыстары туралы мәлімет;
      15) Қазақстан Республикасының санаторийлері көрсетілген санаторлық-курорттық емделуге мұқтаждығы туралы емдеу мекемесінің дәрігерлік-кеңес комиссиясының қорытындысы;
      16) туы туралы куәлігінің көшірмесі.
      13. Мемлекеттік қызмет өтініш берушінің тұрғылықты жері еркін нысанда ресімделген өтініштің негізінде көрсетіледі. Бөлімдердің мекен-жайлары мен веб-сайттары осы Стандарттың 1 -қосымшасында көрсетілген.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттар мен өтініш  берушінің тұрғылықты жері бойынша Бөлімге тапсырылады. Бөлімдердің мекен-жайлары мен веб-сайттары осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Өтініш берушімен барлық қажетті құжаттар тапсырылғандығын тіркеу күні мен уақыты, құжаттарды қабылдап алған маманның тегі мен аты-жөні көрсетілген үзбелі талон растайды.
      16. Қызмет көрсету нәтижесін жеткізу үшін өтініш беруші тұрғылықты жеріндегі Бөлімге бару арқылы немесе пошталық хабарлама арқылы жүзеге асырылады. Бөлімдердің мекен-жайлары осы Стандарттың 1 -қосымшасында көрсетілген.
      17. Өтініш берушінің құжаттарды берген кезде толық емес мәліметтерді және (немесе) дәйексіз мағлұмат беру мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтату немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіз болып табылады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Бөлімдердің қызметі келесі қағидаттарға негізделеді:
      1) адамның және азаматтың құқығы мен бостандығын сақтау;
      2) заңдылық;
      3) сыпайылық;
      4) толық және барынша толық ақпарат беру;
      5) ақпараттың қорғалуы және сақталу құпиялығы;
      6) өтініш беруші белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету.

4. Жұмыстың нәтижелері

      19. Бөлімдер жұмысының нәтижелері осы Стандарттың 2 -қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін Бөлімдер жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді. 

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі бойынша түсініктемені және шағым дайындауға жәрдемді Бөлімдердің бастықтарынан немесе оның орынбасарларынан алуға болады. Электрондық поштаның мекен-жайлары, телефон нөмірлері осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген.
      22. Шағымдар байланыс деректері осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген Бөлімдерге, "Ақмола облысының жұмыспен қамтуды және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестіру басқармасы" мемлекеттік мекемесіне (бұдан әрі- Басқарма) беріледі. Мемлекеттік органдардың атаулары, электрондық поштаның мекен-жайлары, атына шағым берілетін лауазымды тұлғалар осы Стандарттың 24-тарауында көрсетілген.
      23. Өтініш берушіге берілген шағымға жауапты алу мерзімі мен орны және оның қаралу барысы туралы білуге болатын лауазымды тұлғалардың байланыс деректері көрсетілген талон шағымның қабылданғанын растайды.

  6. Байланыс ақпараты

      24. Бөлімдер мен Басқарма бастықтарының және олардың орынбасарларының, жоғары тұрған ұйымдардың байланыс деректері:
      1) веб-сайт, электрондық поштаның мекен-жайы, заңды мекен-жайы, телефоны, Бөлім бастықтарымен және олардың орынбасарларының азаматтарды қабылдау кестесі осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген;
      2) "Ақмола облысының жұмыспен қамтуды және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестіру басқармасы" мемлекеттік мекемесі, 020000, Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, А.С.Пушкин атындағы көше, 23, 301- кабинет, веб-сайты www.akmo.kz, электрондық поштаның мекен-жайы akmout@mail.online.kz, телефоны 8(7162)7636 90.
      Қабылдау кестесі:
      басқарма бастығы - дүйсенбі, бейсенбі 15.00-ден 18.00-ге дейін;
      басқарма бастығының орынбасары - сәрсенбі, бейсенбі, сағат 15.00-ден 18.00-ге дейін;
      басқарма бастығының орынбасары - бейсенбі, сағат 15.00-ден 18.00-ге дейін;
      3) Ақмола облысының әкімдігі, Көкшетау қаласы, Абай көшесі, 83, веб-сайты www.akmo.kz.
      25. Өтініш беруші мемлекеттік қызметті алу мәселесі бойынша қосымша ақпаратты "Ақмола облысының жұмыспен қамтуды және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестіру басқармасы" мемлекеттік мекемесінде ала алады.

 "Жергілікті ө кілетті органдарды ң  
шешімдері бойынша м ұқ таж азаматтарды ң
жекелеген санаттарына ә леуметтік к ө мек
та ғ айындау ж ә не т ө леу" мемлекеттік 
қ ызмет к ө рсетуді ң стандартына 1 қ осымша

Ақмола облысының аудандық (қалалық) жұмыспен қамту және
әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің байланыс деректері

N р/с

Ауданды қ ( қа лалы қ)
ж ұ мыспен қ амту
ж әне ә леуметтік
ба ғ дарламалар
б ө лімдеріні ң атаулары

За ң ды мекенжайы, қ абылдау уа қ ыты Б ө лімдерді ң басты қ тары мен
оларды ң орынбасарларыны ң азаматтарды
қ абылдау кестелері

Байланыс телефоны

Электронды қ мекен-жайы, веб-сайт

1

"Ақ к ө л ауданыны ң ж ұ мыспен қ амту ж ә не
ә леуметтік
ба ғ дарламалар б ө лімі" мемлекеттік мекемесі

Ақкөл ауданы, Ақкөл қаласы,  Нұрмағамбетов көшесі, 81
азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

(8-71638)2-10-48
 
 
 
 

Sobes_akkol@gcvp.kz , www.akmol.kz

2

"Аршалы ауданының
ж ұ мыспен қ амту ж ә не  ә леуметтік
ба ғ дарламалар б ө лімі" мемлекеттік мекемесі

Аршалы ауданы, Аршалы селосы,
Тәшенов көшесі,47 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

(8-71644)2-13-76

Arshaly_rotz@rjrshetau.online.kz , www.akmol.kz

3

"Астрахан ауданының
ж ұ мыспен қ амту ж ә не  ә леуметтік
ба ғ дарламалар б ө лімі" мемлекеттік мекемесі

Астрахан ауданы,
Астраханка селосы,
Әл-Фараби көшесі, 50, азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

(8-71641)2-25-34

Astr_socz@kokshetau.online.rz , www.akmol.kz

4

"Атбасар ауданының
ж ұ мыспен қ амту ж ә не
ә леуметтік
ба ғ дарламалар б ө лімі" мемлекеттік мекемесі

Атбасар ауданы, Атбасар қаласы,
Уәлиханов көшесі, 9, азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

(8-71643)4-28-07

Atb_rotzisn@kokshetau.online/kz www.online.kz

5

"Бұ ланды ауданыны ң
ж ұ мыспен қ амту
ж ә не ә леуметтік
ба ғ дарламалар б ө лімі" мемлекеттік мекемесі

Бұланды ауданы, Макинск қаласы,
Некрасов көшесі,19, азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

(8-71646)2-21-38

Bulandy_rozsp 15k@mail.kz
www.akmol.kz

6

"Егіндікө л ауданыны ң ж ұ мыспен қ амту ж ә не  ә леуметтік
ба ғ дарламалар б ө лімі" мемлекеттік мекемесі

Егіндікөл ауданы, Егіндікөл селосы,
Жеңіс көшесі,6,
азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

(8-71642)2-15-44

Egindykol_ozsp@mail.ru ,
www.akmol.kz

7

"Ең бекшілдер
ауданыны ң ж ұ мыспен
қ амту ж ә не ә леуметтік ба ғ дарламалар б ө лімі" мемлекеттік мекемесі

Еңбекшілдер ауданы, Степняк қаласы, Ленин көшесі,64, азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

(8-71639)2-21-29

enbekrotz@mail.kz , www.akmol.kz

8

"Ерейментау ауданының ж ұ мыспен қ амту ж ә не
ә леуметтік
ба ғ дарламалар б ө лімі" мемлекеттік мекемесі

Ерейментау ауданы,
Ерейментау қаласы, Кенесары көшесі,87
азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

(8-71633)2-11-73

eremzsp@kokshetau.online.kz http://www.ereymen.kz/

9

"Есіл ауданының
ж ұ мыспен қ амту ж ә не  ә леуметтік
ба ғ дарламалар б ө лімі" мемлекеттік мекемесі

Есіл ауданы,
Есіл қаласы,
Қонаев көшесі, 5
азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

(8-71647)2-16-57

sobes@kokshetau.online.kz ,
www.akmol.kz
 

10

"Жақ сы ауданыны ң
ж ұ мыспен қ амту ж ә не  ә леуметтік
ба ғ дарламалар б ө лімі" мемлекеттік мекемесі

Жақсы ауданы, Жақсы селосы,
Дружба көшесі, 3
азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

(8-71635)2-13-00

soc_zanita_21@kokshetau.online.kz
www.akmol.kz
 

11

"Жарқ айы ң ауданыны ң
ж ұ мыспен қ амту ж ә не  ә леуметтік
ба ғ дарламалар б ө лімі" мемлекеттік мекемесі

Жарқайың ауданы, Державинск қаласы
Ленин көшесі, 32
азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

(8-71648)
9-17-02

Sobes_derzhavinsk@gcvp.kz
www.akmol.kz

12

"Зеренді ауданының
ж ұ мыспен қ амту ж ә не  ә леуметтік
ба ғ дарламалар б ө лімі" мемлекеттік мекемесі

Зеренді ауданы, Зеренді селосы, Бейбітшілік көшесі, 64,
азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

(8-71632)
2-11-68

zer_cz@kokshetau.online.kz byx@kokshetay.online.kz
www.akmol.kz

13

"Қор ғ алжын ауданыны ң   ж ұ мыспен қ амту ж ә не  ә леуметтік
ба ғ дарламалар б ө лімі" мемлекеттік мекемесі

Қорғалжын ауданы, Коргалжын селосы,
Балғамбаев көшесі, 9, азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

(8-71637)2-11-83

kszn@kokshetau.online.kz , http://akmol.kz/admin.html
 

14

"Сандық тау ауданыны ң   ж ұ мыспен қ амту ж ә не  ә леуметтік
ба ғ дарламалар б ө лімі" мемлекеттік мекемесі

Сандықтау ауданы,
Балкашино селосы,
Ленин көшесі, 117,
азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

(8-71640)
9-17-43

Sondyktau_OZSP@kokshetau.online.kz , www.sand.akmol.kz

15

"Целиноград ауданының ж ұ мыспен қ амту ж ә не  ә леуметтік
ба ғ дарламалар б ө лімі" мемлекеттік мекемесі

Целиноград ауданы, Ақмол селосы, Гагарин көшесі,15,
азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

(8-71651)3-11-10

Otdel_zan@mail.kz ,
www.akmol.kz

16

"Шортанды ауданының
ж ұ мыспен қ амту ж ә не  ә леуметтік
ба ғ дарламалар б ө лімі" мемлекеттік мекемесі

Шортанды ауданы, Шортанды кенті,
Абылайхан көшесі, 22, азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

(8-71631)
2-19-75

shortsobez@mail.ru , www.akmol.kz

17

"Щучье ауданының
ж ұ мыспен қ амту ж ә не  ә леуметтік
ба ғ дарламалар б ө лімі" мемлекеттік мекемесі

Щучье ауданы, Щучинск қаласы,
8 март көшесі, 24,
азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

(8-71636)
4-27-68

depart@kokshetau.online.kz www.burabau-akimat.kz

18

"Степногорск
қ аласыны ң ж ұ мыспен
қ амту ж ә не ә леуметтік  ба ғ дарламалар б ө лімі" мемлекеттік мекемесі

Степногорск қаласы, 4-ықшам ауданы, азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

(8-71645)
6-26-33
6-20-30

soc-progr@yandex.ru
www.akmol.kz

19

"Кө кшетау қ аласыны ң
ж ұ мыспен қ амту ж ә не
ә леуметтік
ба ғ дарламалар б ө лімі" мемлекеттік мекемесі 

Көкшетау қаласы, Локомотивная көшесі, 9а,
азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін, үзіліс 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін

8(7162)
31-92-76,31-92-81

sobes_kokshe@kokshetau.online.kz http://www.zakupki.akmol.kz

"Жергілікті өкілетті органдардың  
шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың
жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек
тағайындау және төлеу" мемлекеттік 
қызмет көрсетудің стандарты 2 қосымша

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні          

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есептегі жылдағы ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақытылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100

94,6

89,8

1.2. қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

95

85,8

81,4

2. Сапасы

2.1.  қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95

92,5

88,5

2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100

92,9

89,7

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95

89,7

85,6

3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші ретте тапсырған оқиғалардың %(үлесі)

85

80,4

75,9

3.3.Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің  ақпарат % (үлесі)

50

34,9

26,1

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

0,1

0,1

0,2

4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)

100

93,7

87

4.3.шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90

78,4

71

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90

82,3

76,5

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % үлесі)

100

96,2

92,3

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов"

Постановление акимата Акмолинской области от 7 октября 2008 года № А-7/428. Зарегистрировано департаментом юстиции Акмолинской области 7 ноября 2008 года № 3282. Утратило силу - постановлением акимата Акмолинской области от 10 марта 2011 года № А-6/358

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Акмолинской области от 10.03.2011 № А-6/358
      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ :
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместитиеля акима области Бекмагамбетова Г.М.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

       Аким области                                А. Рау

Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от 7 октября 2008 года
№ а-7/428

Стандарт оказания государственной услуги
"Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям
нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов"

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по назначению и выплате социальной помощи, отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов (далее по тексту - государственная услуга).
      Социальная помощь, предоставляемая в виде денежных выплат отдельным категориям нуждающихся граждан в рамках бюджетной программы "Социальные выплаты отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов".
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 4) пункта 1 статьи 53 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 24 апреля 2004 года, подпунктов 1-3), 14) пункта 1 статьи 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении в Республике Казахстан".
      4. Государственная услуга оказывается государственными учреждениями "Отделами занятости и социальных программ районов, городов Кокшетау и Степногорск" (далее по тексту - Отделы). Полное наименование Отделов, место оказания услуг, электронный адрес и веб-сайты указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      5. Формой завершения государственной услуги является решение о назначении и выплате социальной помощи.
      6. Категории физических лиц, которым оказывается государственная услуга, определяются решениями маслихатов районов (города областного значения).
      7. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      1) государственная услуга оказывается не более 15 календарных дней со дня получения решения комиссии по социальной помощи;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, как результат оказания государственной услуги не более 40 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на веб-сайтах, информационных стендах Отделов. Адреса и веб-сайты Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту. Стандарт оказания государственной услуги как источник информации опубликовывается в областных газетах "Арқа ажары", "Акмолинская правда".
      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно с 09.00  до 18.00 часов, выходные дни - суббота, воскресенье и праздничные дни, перерыв на обед с 13.00 до 14.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Государственная услуга оказывается Отделами по месту жительства заявителя. Помещения Отделов имеют залы ожидания, места для заполнения документов оснащаются стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения, обеспечена безопасность и приемлемые условия для людей с ограниченными физическими возможностями.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги заявителю необходимо представить следующие документы:
      1) заявление;
      2) копию документа удостоверяющего личность заявителя;
      3) расчетный счет заявителя;
      4) копию свидетельства регистрационного номера налогоплательщика;
      5) копию книги регистрации граждан;
      6) копию документа, подтверждающего принадлежность к льготной категории;
      7) копии справки об инвалидности и выписки из индивидуальной программы реабилитации инвалида;
      8) санаторно-курортную карту, для инвалидов, нуждающихся в санаторном – курортном лечении;
      9) выписка из истории болезни, подтверждающая факт проведения операции;
      10) проездные билеты, для нуждающихся инвалидов в оплате проезда на лечение или справка, подтверждающая стоимость проезда;
      11) копию свидетельства о смерти, справка о смерти на умершего гражданина;
      12) справка о нахождении на стационарном лечении;
      13) справка фтизиатра при нахождении на амбулаторном лечении;
      14) сведения о доходах членов семьи за предыдущий квартал;
      15) заключение врачебно - консультативной комиссии лечебного учреждения о нуждаемости в санаторно – курортном лечении с указанием санатория Республики Казахстан;
      16) копия свидетельства о рождении ребенка.
      13. Государственная услуга предоставляется на основании заявления, оформленного в произвольной форме по месту жительства заявителя. Адреса и веб-сайты Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      14. Заявления и документы, необходимые для получения государственной услуги сдаются в Отдел по месту жительства  заявителя. Адреса и веб-сайты Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      15. Подтверждением сдачи заявителем необходимых документов для получения государственной услуги является отрывной талон с указанием даты и времени регистрации, фамилии и инициалов специалиста, принявшего документы.
      16. Способ доставки результата оказания услуги - личное посещение заявителя в Отдел по месту жительства либо посредством почтового сообщения. Адреса и веб-сайты Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      17. Основанием для отказа или приостановления государственной услуги является предоставление неполных и (или) недостоверных сведений при сдаче документов заявителем.

3. Принципы работы

      18. Деятельность Отделов основывается на следующих принципах:
      1) соблюдение прав и свобод человека и гражданина;
      2) законность;
      3) вежливость;
      4) предоставление полной и исчерпывающей информации;
      5) конфиденциальность, обеспечение сохранности и защита информации.
      6) обеспечения сохранности документов, которые заявитель не получил в установленные сроки.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги заявителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 2 к настоящему Стандарту.
       20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа Отделов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Разъяснение порядка обжалования действий (бездействий) уполномоченных должностных лиц, а также содействие в подготовке жалобы можно получить у начальников либо заместителей начальников Отделов. Адреса электронной почты, номера телефонов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      22. Жалобы подаются в Отделы, контактные данные которых указаны  в приложении 1 к настоящему Стандарту, государственное учреждение "Управление координации занятости и социальных программ Акмолинской области" (далее - Управление). Наименования государственных органов, адреса электронной почты, должностные лица, которым подается жалоба, указаны в пункте 24 настоящего Стандарта.
      23. Принятие жалобы подтверждается выдачей заявителю талона с указанием срока и места получения ответа на поданную жалобу, а также контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе ее рассмотрения.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные начальников Отделов, Управления и их заместителей, вышестоящей организации:
      1) веб-сайт, адрес электронной почты, юридический адрес, телефон, графики приема граждан начальниками Отделов и их заместителей указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту;
      2) государственное учреждение "Управление координации занятости и социальных программ Акмолинской области" 020000, Республика Казахстан, Акмолинская область, город Кокшетау, ул. имени А.С. Пушкина, 23, кабинет 301, веб-сайт  www.akmo.kz , адрес электронной почты akmout@mail.online.kz, телефон 8(7162) 763690.
      График приема:
      начальник Управления - понедельник, четверг с 15.00 до 18.00;
      заместитель начальника Управления – среда, четверг с 15.00 до 18.00;
      заместитель начальника Управления – четверг с 15.00 до 18.00.
      3) акимат Акмолинской области, город Кокшетау, улица Абая, 83, веб-сайт www.akmo.kz.
      25. По вопросам предоставления государственной услуги заявитель может получить дополнительную информацию в государственном учреждении "Управление координации занятости и социальных программ Акмолинской  области".

Приложение 1                 
к стандарту оказания         
государственной услуги       
"Назначение и выплата        
социальной помощи отдельным  
категориям нуждающихся граждан
по решениям местных          
представительных органов"    

Контактные данные районных (городских) отделов занятости
и социальных программ Акмолинской области


п/п

Наименование
районных
(городских)
отделов
занятости и
социальных
программ

Юридический адрес,
время приема
начальников
Отделов и их
заместителей

Контактный
телефон

Электронный
адрес,
веб-
сайт

1

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Аккольского района"

Аккольский район, город Акколь,
улица Нурмагамбетова, 81. График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71638)-2-10-48

Sobes_akkol@gcvp.kz, www.akmol.kz

2

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Аршалынского района"

Аршалынский район, село Аршалы, улица Ташенова, 47. График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71644) -2-13-76

Arshaly_rotz@rjrshetau.online.kz, www.akmol.kz

3

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Астраханского района"

Астраханский район, село Астраханка,
улица Аль- Фараби, 50. График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71641) -2-25-34

Astr_socz@kokshetau.online.rz, www.akmol.kz

4

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Атбасарского района"

Атбасарский район, город Атбасар, улица  Валиханова, 9
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8(71643)-4-28-07

Atb_rotzisn@kokshetau.online/kz, www.online.kz

5

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Буландынского района"

Буландынский район, город Макинск, улица Некрасова 19. График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8(71646) -2-21-38

Bulandy_rozsp 15k@mail.kz, www.akmol.kz

6

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Егиндыкольского  района"

Егиндыкольский район, село  Егиндыколь, улица Победы, 6 График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71642) -2-15-44

Egindykol_ozsp@mail.ru, egindyk.akmol.kz

7

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Енбекшильдерского района"

Енбекшильдерский район, город Степняк, улица Ленина, 64 График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71639) -2-21-29

enbekrotz@mail.kz , www.akmol.kz

8

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Ерейментауского района"

Ерейментауский район, город Ерейментау, улица Кенесары, 87
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71633) -2-11-73

eremzsp@kokshetau.online.kz, http://www.ereymen.kz/

9

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Есильского  района"

Есильский район, город Есиль, улица Конаева, 5. График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71647) -2-16-57

sobes@kokshetau.online.kz, www.akmol.kz

10

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Жаксынского района"

Жаксынский район, село Жаксы,улица Дружбы, 3 График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71635) -2-13-00

soc_zanita_21@kokshetau.online.kz www.jaksy.kz

11

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Жаркаинского района"

Жаркаинский район, город Державинск,
улица Ленина, 32
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71648) -9-17-02

Sobes_derzhavinsk@gcvp.kz, www.akmol.kz

12

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Зерендинского района"

Зерендинский район, село Зеренда,улица Мира, 64
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71632) -2-11-68

zer_cz@kokshetau.online.kz, byx@kokshetay.online.kz
www.akmol.kz

13

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Коргалжынского района"

Коргалжынский район, село Коргалжын, улица Балгамбаева 9.
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71637) -2-11-83

kszn@kokshetau.online.kz, http://akmol.kz/admin.html

14

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Сандыктауского района"

Сандыктауский район, село Балкашино, Ленина, 117. График приема граждан: 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71640) -9-17-43

Sondyktau_OZSP@kokshetau.online.kz,
www.sand.akmol.kz

15

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Целиноградского района"

Целиноградский район, село Акмол, улица Гагарина, 15 График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71651) -3-11-10

Otdel_zan@mail.kz,
www.akmol.kz

16

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Шортандинского района"

Шортандинский район, поселок Шортанды, улица Абылай – хана, 22. График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71631) -2-19-75

shortsobez@mail.ru,
www.akmol.kz

17

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Щучинского района"

Щучинский район, город Щучинск, улица  8 марта, 24
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(716-36) -4-27-68

depart@kokshetau.online.kz, www.burabau-akimat.kz

18

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ г.Степногорск"

город Степногорск,
4 микрорайон
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71645) -6-26-33

6-20-30

soc-progr@yandex.ru, www.akmol.kz

19

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ г.Кокшетау"

Город Кокшетау, улица Локомотивная, 9а. График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(7162) -31-92-76

31-92-81

sobes_kokshe@kokshetau.online.kz,
http://www.zakupki.akmol.kz

Приложение 2                  
к стандарту оказания          
государственной услуги        
"Назначение и выплата         
социальной помощи отдельным   
категориям, нуждающихся граждан
по решениям местных           
представительных органов"     

Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее значение показателя в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100

94,6

89,8

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

95

85,8

81,4

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

95

92,5

88,5

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

92,9

89,7

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

95

89,7

85,6

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных  потребителем документов и сданных с первого раза

85

80,4

75,9

3.3. % (доля) услуг, информации о которых доступно через Интернет

50

34,9

26,1

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

0.1

0.1

0,2

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

100

93,7

87

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

90

78,4

71

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования 

90

82,3

76,5

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100

96,2

92,3