Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімиятының 2008 жылғы 25 сәуірдегі N 124 қаулысы. Жамбыл облыстық Әділет департаментінде 2008 жылы 06 маусымда 1690 нөмірімен тіркелді.Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2010 жылғы 02 қыркүйектегі № 254 Қаулысымен

     Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2010.09.02 № 254 Қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 1 , 9-1 , 15-1 баптарына , Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" N 558 , 2007 жылғы 30 маусымдағы "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтер тізілімін бекіту туралы" N 561 қаулыларына сәйкес, Жамбыл облысы әкімияты ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Мемлекеттік қызмет көрсетудің қоса берілген стандарттары бекітілсін:
      1) Жұмыссыз азаматтарды есепке қою және тіркеу;
      2) Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды тіркеу және есепке алу.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Жамбыл облысы әкімінің орынбасары Б. Иманәлиевке жүктелсін.

      3. Осы қаулы әділет органдарында тіркеуден өткеннен кейін күшіне енеді және алғаш ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                         Б. Жексембин

Жамбыл облысы әкімиятының
2008 жылғы 25 сәуір N 124
қаулысымен бекітілген

Жұмыссыз азаматтарды есепке қою және тіркеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты 1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтің анықтамасы: аталған стандарт жұмыссыз азаматтарды есепке қою және тіркеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін анықтайды.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: толық автоматтандырылған.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің негіздемесі:
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Халықты жұмыспен қамту туралы" Заңының 15 бабы .
      4. Осы мемлекеттік қызметті ұсынатын мемлекеттік органның атауы: осы Стандарттың N 1 қосымшасына сәйкес аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері.
      5. Аяқтау нысаны: жұмыссыз ретінде тіркеу немесе тіркеуден бас тарту.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаты: Қазақстан Республикасының жұмыссыздар азаматтары, оралмандар, шетелдіктер, азаматтығы жол адамдар.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) қажетті құжаттарды тапсырған кезден бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі: 10 күннен кеш емес;
      2) құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге кететін ең ұзақ уақыт: 20 минут;
      3) құжаттарды алған кезде кезек күтуге кететін ең ұзақ уақыт: 20 минут.
      8. Қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі туралы толық ақпарат ақпараттық ресми көздерінде орналасады: облыстық "Ақ жол" және "Знамя труда" газеттерінде, сондай-ақ аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің күту залдарында орналасқан стенділерде, сондай-ақ http://sobes.zhambyl.kz/ веб-сайтында.
      10. Аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің жұмыс кестесі: әрбір сейсенбі, бейсенбі, жұма күндері сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00-ден 14-00-ге дейін. Алдын ала жазылу және қызметті жеделдетілген түрде ресімдеу көзделмеген.
      11. Қызмет көрсетілетін орынның шарттары:
      Күту залы мен құжаттарды қабылдайтын және консультативтік қызмет көрсететін тиісті кабинеттерде жұмыссыз мәртебесін алу үшін үміткерлерге қажетті жағдайлар жасалған, толтыратын құжаттардың үлгісі мен жұмыссыз мәртебесін беру тәртібі туралы ақпарат қойылған тағандар бар, күтетін азаматтар үшін орындықтар қойылған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
      жеке куәлік (төлқұжат);
      еңбек қызметін растайтын құжат;
      әлеуметтік жеке код берілгені туралы куәлік (ӘЖК);
      салық төлеушінің тіркеу нөмірі (СТН);
      тапқан табыстары туралы мәлімет (мәлімдеу сипатындағы);
      шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдар шетілдіктің Қазақстан Республикасында тұруға ықтиярхатын және азаматтығы жоқ адамның ішкі істер органдарында тіркелгені туралы белгісі бар куәлігін тапсырады;
      оралмандар халықтың көші-қон мәселелері бойынша уәкілетті органдардың аймақтық қызметтерімен берілген оралманның куәлігін тапсырады.
      13. Қажетті құжаттардың нысаны аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінде беріледі.
      14. Өтініш нысандары мен толтырылған бланкілер аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің тиісті кабинеттеріне тапсырылады.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжат болып қабылдау мерзімі мен құжатты қабылдаған жауапты адамның тегі көрсетілген тиісті анықтама табылады.
      16. Мемлекеттік қызмет тағайындау бойынша қабылданған шешім туралы хабарлама аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің тиісті кабинеттерінде беріледі.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту негіздерінің толық тізбесін көрсету:
      жұмыссыз ретінде тіркеу үшін қажетті құжаттардың болмауы.

  3. Жұмыс қағидаттары

      18. Аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері мемлекеттік қызмет алуға үміткерлерге қатысты төмендегідей қағидаттарды басшылыққа алулары тиіс: сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету, тұтынушы белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету.

  4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Стандарттың N 2 қосымшасына сәйкес көрсетілетін сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

  5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіруді және шағымды дайындауға жәрдем көрсетуді мыналар жүзеге асырады:
      Тиісті аудандар мен Тараз қаласының әкімияттары.
      22. Шағым берілетін мемлекеттік органның атауы не лауазымды адам кабинетінің нөмірі:
      Тиісті аудандар мен Тараз қаласының әкімияттары.
      23. Субъектіге тікелей жазбаша өтініш жасаған арыз берушіге тіркелген күні мен уақыты, өтінішті қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі.
      Арыз-шағымдар Қазақстан Республикасы заңнамасымен белгіленген тәртібі мен мерзімімде қаралады.

      Ескерту. 23-тармақ жаңа редакцияда - Жамбыл облысы әкімиятының 2008.09.25 N 305 Қаулысымен.

6. Байланыс ақпараты

      24. Тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін бөлім басшыларының байланыс деректері (сайт, электрондық поштаның мекен-жайы, жұмыс және қабылдау кестесі, телефоны) Стандарттың N 1 қосымшасына сәйкес көрсетілген.
      Жоғары тұрған органдар:
      1) Осы Стандарттың N 3 қосымшасына сәйкес тиісті аудандар мен Тараз қаласы әкімияттары;
      2) "Жамбыл облысы әкімиятының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы" мемлекеттік мекемесі, Тараз қаласы, Қарахан көшесінің 1, телефон 459713, e-mail: taraz@enbek.kz.
      Күн сайын сағат 9-00-ден 19-00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00-ден 15-00-ге дейін. Бастықтың қабылдау күндері: сейсенбі, бейсенбі, жұма сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін. Бастық орынбасарының қабылдау күндері: күн сайын сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін.
      25. Тұтынушыға басқа қажетті ақпараты http://sobes.zhambyl.kz/ ресми сайтында орналасқан.

Стандарттың N 1 қосымша

Аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту
және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері

Атауы

Меңгерушінің аты-жөні, жұмыс және қабылдау кестесі

Мекен жай, кабинетінің нөмірі

Байланыс телефондар, электрондық пошта

1

"Тараз қаласы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (әрі қарай ММ)

Сейдалина Қосайкул Сатыбалдықызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Тараз қаласы, Достоевский көшесі, 14 кабинеті N 201

8-7262-345124, 342879 sobes-taraz@mail.ru

2

"Байзақ ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Абдрахманова Бақыткул Ешенкұлқызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Сарыкемер ауылы, Байзақ батыр көшесі, 112 кабинеті N 102

8-72637-21971, 22338 utzszn_baizak@topmail.kz

3

"Меркі ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Абылқасымов Шорман Төреханұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Меркі ауылы, Исмаилов көшесі, 157 кабинеті N 104

8-72632-22551, 21666 mozsp@mail.kz

4

"Т.Рысқұлов ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Қосалов Шардарбек Амреқұлұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Құлан ауылы, Жібек жолы көшесі, 83 2 қабат кабинеті N 204

8-72631-21281, 21644 TRS2008@ topmail.kz

5

"Қордай ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Қарамолдаева Баян Назкейқызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Қордай ауылы, Белашов көшесі, 3 кабинеті N 105

8-72636-21281, 21249 utzsnkorday@mail.kz

6

"Шу ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Оңласын Мейірбек Қалмырзаұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Төле би ауылы, Балуан Шолақ көшесі 189 кабинеті N 104 

8-72638-31096, 31637 shuozsp@ topmail.kz

7

"Талас ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Тұралиева Роза Тұралықызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Қаратау қаласы, Қонаев көшесі, 26 кабинеті N 106

8-72644-61306, 61522 otzsp_karatau@mail.ru

8

"Сарысу ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Усембаев Болат Базарбайұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Жанатас қаласы, Жібек жолы көшесі, 53 кабинеті N 102

8-72634-62806, 61680 dkz@mail.kz

9

"Жуалы ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Құрмашев Кәрібай, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Бауыржан Момышұлы ауылы, Жамбыл көшесі, 1 кабинеті N 105

8-72635-22276, 22150 juali_sobes@mail.ru

10

"Жамбыл ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Несіпбеков Нұрлан Құдербайұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Аса ауылы, Абай көшесі, 123 кабинеті N 201

8-72633-21756, 21182 asa_sobes@mail.ru

11

"Мойынқұм ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Даниярова Жақсыгүл Мырзабайқызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Мойынқұм ауылы, Көшенов көшесі, 10 кабинеті N 103 

8-72642-24721, 24893 ozsp_moinkum@ topmail.kz

Стандарттың N 2 қосымша

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1. Уақытылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100

100

100

1.2. қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100

100

100

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

5

5

5

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)

0

0

0

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

1

0

1

4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)

1

0

1

4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

99

100

99

Стандарттың N 3 қосымша

Аудандар мен Тараз қаласының әкімияттарының байланыс деректері

Атауы

Мекен жай

Байланыс телефондар және сайт (электрондық пошта)

1

Тараз қаласы әкімияты

Тараз қаласы, Достық алаңы, 3

8-7262-454814 430846 www.gorakim.kz

2

Байзақ ауданының әкімияты

Сарыкемер ауылы, Байзақ батыр көшесі, 107

8-72637-21096 21582 baizak_akimat@mail.ru

3

Меркі ауданының әкімияты

Меркі ауылы, Исмаилов көшесі, 169

8-72632-21689 21361 mozsp@mail.kz www.zhambul.kz

4

Тұрар Рысқұлов ауданының әкімияты

Құлан ауылы, Жібек жолы көшесі, 75

8-72631-21600 22342 www.T-Ryckulov.kz

5

Қордай ауданының әкімияты

Қордай ауылы, Толе би көшесі, 106

8-72636-21240 21360 www.akimatkorday.kz

6

Шу ауданының әкімияты

Төле би ауылы, Толе би көшесі, 272

8-72638-32198 31955 www.zhambulshu.kz

7

Талас ауданының әкімияты

Қаратау қаласы, Достық алаңы, 1

8-72644-62407 60105 ekonomkaratau@mail.ru

8

Сарысу ауданының әкімияты

Жанатас қаласы, Бейбітшілік көшесі, 1

8-72634-61437 63281 www.sarysu.ku

9

Жуалы ауданының әкімияты

Бауыржан Момышұлы ауылы, Жамбыл көшесі 12

8-72635-21500 21573 www.new.zhualy.kz Jua_fin@tarnet.kz

10

Жамбыл ауданының әкімияты

Аса ауылы, Абай көшесі, 123

8-72633-22328 211535 www.zhambyl.kz marxraiy@mail.ru

11

Мойынқұм ауданының әкімияты

Мойынқұм ауылы, Амангелді көшесі, 147

8-72642-24155 24487 Moinkum_ akimat@mail.ru

Жамбыл облысы әкімиятының
2008 жылғы 25 сәуір N 124
қаулысымен бекітілген

Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды тіркеу және есепке алу бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты 1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызмет: аталған стандарт Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды тіркеу және есепке алудың тәртібін анықтайды.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет: автоматтандырылмаған.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің негіздемесі болып мыналар табылады: Қазақстан Республикасының 1992 жылғы 18 желтоқсандағы "Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды әлеуметтік қорғау туралы" Заңының 11 бабы және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 20 ақпандағы "Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарға біржолғы мемлекеттік ақшалай өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы" N 110 Қаулысы.
      4. Осы мемлекеттік қызметті ұсынатын мемлекеттік мекемелер аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызметтің аяқтау нысаны болып тіркеу және есепке алу туралы шешім немесе тіркеу және есепке алудан бас тарту табылады.
      6. Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды тіркеу және есепке алу мемлекеттік қызметі Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарға көрсетіледі.
      7. Қызмет көрсету мерзімі:
      1) қажетті құжаттарды тапсырған кезден бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі: 20 күн;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге кететін ең ұзақ уақыт: 30 минут;
      3) хабарлама алған кезде кезек күтуге кететін ең ұзақ уақыт: 10 минут.
      8. Қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі туралы толық ақпарат ақпараттың ресми көздерінде орналасады: облыстық "Ақ жол" және "Знамя труда" газеттерінде, сондай-ақ аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің күту залдарында орналасқан стенділерде, сондай-ақ http://sobes.zhambyl.kz/ веб-сайтында.
      10. Аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің жұмыс кестесі: демалыс күндерін қоспағанда, күн сайын сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00-ден 14-00-ге дейін. Алдын ала жазылу және қызметті жеделдетілген түрде ресімдеу көзделмеген.
      11. Күту залы мен құжаттарды қабылдайтын және консультативтік қызмет көрсететін мамандардың кабинеттерінде мемлекеттік қызмет алуға үміткерлер үшін қажетті жағдайлар жасалған; анықтамалық-диспетчерлік қызмет жұмыс істейді, толтыратын құжаттардың үлгісі мен мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат қойылған тағандар бар, күту шарттарын құру мақсатында күтетін азаматтар үшін орындықтар қойылған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды тіркеу үшін мына құжаттарды тапсыру қажет:
      1) белгіленген үлгідегі өтініш;
      2) жеке басын куәландыратын құжат (көшірмесі және түпнұсқасы);
      3) мекенжай анықтамасы немесе азаматтарды тіркеу кітабы (жаңа үлгідегісі, көшірмесі және түпнұсқасы);
      4) салық төлеушінің тіркеу номері (СТН) (көшірмесі және түпнұсқасы);
      5) жеке әлеуметтік коды (ЖӘК) (көшірмесі және түпнұсқасы);
      6) екінші дәрежелі банктен жеке шот номері;
      7) тиісті аймақтарда тұрғаны және тұру мерзімі туралы деректі растайтын құжаттар.
      13. Қажетті құжаттардың нысаны аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінде беріледі.
      14. Өтініш нысандары мен толтырылған бланкілер аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің тиісті кабинеттеріне тапсырылады.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжат болып өтініш бланкісінен алынған қабылдау мерзімі мен құжатты қабылдаған жауапты адамның тегі көрсетілген түбіршек табылады.
      16. Жәрдемақы тағайындау бойынша қабылданған шешім туралы хабарлама аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің тиісті кабинеттерінде қолма-қол беріледі немесе поштамен жіберіледі.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту үшін мыналар негіз болады:
      қажетті құжаттардың жоқтығы;
      сынақ полигоны аймағында тұрғаны туралы деректі растамайтын ақпараттың келіп түсуі.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері мемлекеттік қызмет алуға үміткерлерге қатысты төмендегідей қағидаттарды басшылыққа алулары тиіс: сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету, тұтынушы белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету.

  4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Стандарттың N 2 қосымшасына сәйкес көрсетілетін сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағымды дайындауға жәрдем көрсететін мемлекеттік органның атауы не лауазымды адам кабинетінің нөмірі:
      Тиісті аудандар мен Тараз қаласының әкімияттары.
      22. Шағым берілетін мемлекеттік органның атауы не лауазымды адам кабинетінің нөмірі:
      Тиісті аудандар мен Тараз қаласының әкімияттары.
      23. Субъектіге тікелей жазбаша өтініш жасаған арыз берушіге тіркелген күні мен уақыты, өтінішті қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі.
      Арыз-шағымдар Қазақстан Республикасы заңнамасымен белгіленген тәртібі мен мерзімімде қаралады.

       Ескерту. 23-тармақ жаңа редакцияда жазылды, Жамбыл облысы әкімиятының 25.09.2008 жылғы № 305 қаулысымен.

  6. Байланыс ақпараты

      24. Тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін бөлім басшыларының байланыс деректері (сайт, электрондық поштаның мекен-жайы, жұмыс және қабылдау кестесі, телефоны) Стандарттың N 1 қосымшасына сәйкес көрсетілген.
      Жоғары тұрған органдар:
      1) Осы Стандарттың N 3 қосымшасына сәйкес тиісті аудандар мен Тараз қаласы әкімияттары;
      2) "Жамбыл облысы әкімиятының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы" мемлекеттік мекемесі, Тараз қаласы, Қарахан көшесінің 1, телефон 459713, e-mail: taraz@enbek.kz.
      Күн сайын сағат 9-00-ден 19-00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00-ден 15-00-ге дейін. Бастықтың қабылдау күндері: сейсенбі, бейсенбі, жұма сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін. Бастық орынбасарының қабылдау күндері: күн сайын сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін.
      25. Тұтынушыға басқа қажетті ақпараты http://sobes.zhambyl.kz/ ресми сайтында орналасқан.

Стандарттың N 1 қосымша

Аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту
және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері

Атауы

Меңгерушінің аты-жөні, жұмыс және қабылдау кестесі

Мекен жай, кабинетінің нөмірі

Байланыс телефондар, электрондық пошта

1

"Тараз қаласы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (әрі қарай ММ)

Сейдалина Қосайкул Сатыбалдықызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Тараз қаласы, Достоевский көшесі, 14 кабинеті N 201

8-7262-345124, 342879 sobes-taraz@mail.ru

2

"Байзақ ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Абдрахманова Бақыткүл Ешенқұлқызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Сарыкемер ауылы, Байзақ батыр көшесі, 112 кабинеті N 102

8-72637-21971, 22338 utzszn_baizak@topmail.kz

3

"Меркі ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Абылқасымов Шорман Төреханұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Меркі ауылы, Исмаилов көшесі, 157 кабинеті N 104

8-72632-22551, 21666 mozsp@mail.kz

4

"Т.Рысқұлов ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Қосалов Шардарбек Амреқұлұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Құлан ауылы, Жібек жолы көшесі, 83 2 қабат кабинеті N 204

8-72631-21281, 21644 TRS2008@ topmail.kz

5

"Қордай ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Қарамолдаева Баян Назкейқызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Қордай ауылы, Белашов көшесі, 3 кабинеті N 105

8-72636-21281, 21249 utzsnkorday@mail.kz

6

"Шу ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Оңласын Мейірбек Қалмырзаұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Төле би ауылы, Балуан Шолақ көшесі, 189 кабинеті N 104

8-72638-31096, 31637 shuozsp@ topmail.kz

7

"Талас ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Тұралиева Роза Тұралықызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге..

Қаратау қаласы, Қонаев көшесі, 26 кабинеті N 106

8-72644-61306, 61522 otzsp_karatau@mail.ru

8

"Сарысу ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Усембаев Болат Базарбайұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Жанатас қаласы, Жібек жолы көшесі, 53 кабинеті N 102

8-72634-62806, 61680 dkz@mail.kz

9

"Жуалы ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Құрмашев Кәрібай, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Бауыржан Момышұлы ауылы, Жамбыл көшесі, 1 кабинеті N 105

8-72635-22276, 22150 juali_sobes@mail.ru

10

"Жамбыл ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Несіпбеков Нұрлан Құдербайұлы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Аса ауылы, Абай көшесі, 123 кабинеті N 201

8-72633-21756, 21182 asa_sobes@mail.ru

11

"Мойынқұм ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Даниярова Жақсыгүл Мырзабайқызы, жұмыс және қабылдау кестесі: күн сайын (демалыс күндерін қоспағанда) сағат 09 00- ден 18 00- ге, түскі үзіліс сағат 13 00- ден 14 00- ге.

Мойынқұм ауылы, Көшенов көшесі, 10 кабинеті N 103

8-72642-24721, 24893 ozsp_moinkum@ topmail.kz

Стандарттың N 2 қосымша

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1. Уақытылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

99

100

99

1.2. қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

99

100

99

2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100

100

100

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

99

100

99

3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

2

4

2

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)

0

0

0

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

1

0

1

4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)

1

0

1

4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

98

100

98

Стандарттың N 3 қосымша

Аудандар мен Тараз қаласының әкімияттарының
байланыс деректері

Атауы

Мекен жай

Байланыс телефондар және сайт (электрондық пошта)

1

Тараз қаласы әкімияты

Тараз қаласы, Достық қаласы, 3

8-7262-454814 430846 www.gorakim.kz

2

Байзақ ауданының әкімияты

Сарыкемер ауылы, Байзақ батыр көшесі, 107

8-72637-21096 21582 baizak_akimat@mail.ru

3

Меркі ауданының әкімияты

Меркі ауылы, Исмаилов көшесі, 169

8-72632-21689 21361 mozsp@mail.kz www.zhambul.kz

4

Тұрар Рысқұлов ауданының әкімияты

Құлан ауылы, Жібек жолы көшесі, 75

8-72631-21600 22342 www.T-Ryckulov.kz

5

Қордай ауданының әкімияты

Қордай ауылы, Төле би көшесі, 106

8-72636-21240 21360 www.akimatkorday.kz

6

Шу ауданының әкімияты

Төле би ауылы, Төле би көшесі,  272

8-72638-32198 31955 www.zhambulshu.kz

7

Талас ауданының әкімияты

Қаратау қаласы, Достық алаңы, 1

8-72644-62407 60105 ekonomkaratau@mail.ru

8

Сарысу ауданының әкімияты

Жанатас қаласы, Бейбітшілік көшесі, 1

87263461437 63281 www.sarysu.ku

9

Жуалы ауданының әкімияты

Бауыржан Момышұлы ауылы, Жамбыл көшесі, 12

8-72635-21500 21573 www.new.zhualy.kz Jua_fin@tarnet.kz

10

Жамбыл ауданының әкімияты

Аса ауылы, Абай көшесі, 123

8-72633-22328 211535 www.zhambyl.kz marxraiy@mail.ru

11

Мойынқұм ауданының әкімияты

Мойынқұм ауылы, Амангелді көшесі, 147

8-72642-24155 24487 Moinkum_ akimat@mail.ru

Об утверждении стандартов оказания государственных услуг

Постановление акимата Жамбылской области от 25 апреля 2008 года N 124. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 6 июня 2008 года за N 1690. Утратило силу Постановлением Акимата Жамбылской области от 02.09.2010 № 254

      Сноска. Утратило силу Постановлением Акимата Жамбылской  области от 02.09.2010 № 254.

      В соответствии со статьями 1 , 9-1 , 15-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлений Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года  N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", от 30 июня 2007 года N 561 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые стандарты оказания государственных услуг:
       1) Регистрация и постановка на учет безработных граждан;
       2) Регистрация и учет граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне.

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Жамбылской области Б. Иманалиева.

      3. Настоящее постановление вступает в силу с момента государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Аким области                         Б. Жексембин

Утвержден
постановлением акимата
Жамбылской области
от 25 апреля 2008 года N 124

Стандарт
оказания государственной услуги по регистрации
и постановке на учет безработных граждан 1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги: данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по регистрации и постановке на учет безработных граждан.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: полностью автоматизирована.
      3. Основание оказываемой государственной услуги:
Статья 15 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О занятости населения".
      4. Наименование государственного органа предоставляющего данную государственную услугу: отделы занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз согласно приложению N 1 к настоящему Стандарту.
      5. Форма завершения: регистрация либо отказ в регистрации в качестве безработного.
      6 . Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга: безработные граждане Республики Казахстан, оралманы, иностранцы, лица без гражданства.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) Сроки оказания государственной услуги со дня предъявления необходимых документов: не позднее десяти дней;
      2) Максимальное время ожидания в очереди при сдаче документов: 20 минут;
      3) Максимальное время ожидания в очереди при получении документов: 20 минут.
      8. Услуга оказывается бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается в официальных источниках информации: в областных газетах "Ак жол" и "Знамя труда", а также на стендах, размещенных в залах ожидания отделов занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз, а также на веб-сайте: http://sobes.zhambyl.kz/.
      10. График работы отделов занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз: каждые вторник, четверг, пятница с 9:00 до 18:00 часов, обеденный перерыв с 13:00 до 14:00 часов. Предварительная запись и ускоренное оформление услуги не предусмотрены.
      11. Условия места предоставления услуги:
      В зале ожидания и в соответствующих кабинетах, осуществляющих прием документов и предоставление консультативных услуг, созданы необходимые условия для претендентов на получение данной государственной услуги, имеются стойки с образцами заполняемых документов и информацией о порядке оказания государственной услуги, установлены сиденья для ожидающих граждан.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень документов необходимых для получения государственной услуги:
      удостоверение личности (паспорт);
      документ, подтверждающий трудовую деятельность;
      свидетельство о присвоении социального индивидуального кода (СИК);
      регистрационный номер налогоплательщика (РНН);
      сведения о полученных доходах (носят заявительный характер);
      иностранцы и лица без гражданства предоставляют вид на жительство иностранца в Республике Казахстан и удостоверение лица без гражданства с отметкой о регистрации в органах внутренних дел;
      оралманы предоставляют удостоверение оралмана, выданное территориальными службами уполномоченного органа по вопросам миграции населения.
      13. Формы необходимых документов выдаются в отделах занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз.
      14. Формы заявлений и заполненные бланки сдаются в соответствующих кабинетах отделов занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз.
      15 . Документом, подтверждающим сдачу всех необходимые документы для получения государственной услуги, является соответствующая справка с указанием даты приема и фамилии ответственного лица, принявшего документы.
      16. Извещение о принятом решении выдается в соответствующих кабинетах отдела занятости и социальных программ акиматов района и города Тараз.
      17. Указать полный перечень оснований для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги:
      отсутствие документов, необходимых для регистрации в качестве безработного.

3. Принципы работы

      18. Отделы занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз при оказании претендентам государственной услуги должны руководствоваться следующими принципами работы: вежливость, исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге, обеспечения сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечения сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением N 2 к настоящему Стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Разъяснение порядка обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказание содействия в подготовке жалобы осуществляют:
      Акиматы соответствующих районов и города Тараз.
      22. Наименование государственного органа, либо номер кабинета должностного лица, которому подается жалоба:
      Акиматы соответствующих районов и города Тараз.
      23. Заявителю, непосредственно обратившемуся письменно к субъекту, выдается талон с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего обращение.
      Рассмотрение жалоб осуществляется в порядке и сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

       Сноска. Пункт 23 в редакции, постановления акимата Жамбылской области от 25.09.2008 № 305 .

6. Контактная информация

      24. Контактные данные (сайт, адрес электронной почты, график работы и приема, телефон) руководителей отделов, непосредственно оказывающих государственную услугу указаны в приложении N 1 к Стандарту.
      Вышестоящие органы:
      1) Акиматы соответствующих районов и города Тараз, данные которых указаны в приложении N 3 к настоящему Стандарту;
      2) Государственное учреждение "Департамент занятости населения и социальных программ акимата Жамбылской области" город Тараз, улица Карахана, 1, телефон 459713, e-mail: taraz@enbek.kz.
      Ежедневно с 9:00 до 19:00 часов, обеденный перерыв: с 13:00 до 15:00 часов. Дни приема начальника: вторник, четверг, пятница с 9:00 до 18:00 часов. Дни приема заместителя начальника: ежедневно с 9:00 до 18:00 часов.
      25. Другая полезная информация для потребителя размещена на официальном сайте: http://sobes.zhambyl.kz/.

Приложение N 1 к Стандарту

Отделы занятости и социальных программ районов и города Тараз

N

Наименование

Фамилия, имя, отчество руководителя, график работы и приема

Адрес, номер кабинета

Контактные телефоны и электронная почта

1

Государственное учреждение(далее ГУ) "Отдел занятости и социальных программ Акимата города Тараз"

Сейдалина Косайкуль Сатыбалдиевна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Тараз, улица Достоевского, 14 кабинет N 201

8-7262-345124, 342879 sobes-taraz@mail.ru

2

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Байзакского района"

Абдрахманова Бахыткуль Ешенкуловна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Сарыкемер улица Байзак батыра, 112 кабинет N 102

8-72637-21971, 22338 utzszn_baizak@topmail.kz

3

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Меркенского района"

Абылкасымов Шорман Тореханович, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Мерке, улица Исмаилова, 157 кабинет N 104

8-72632-22551, 21666 mozsp@mail.kz

4

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Т.Рыскуловского района"

Косалов Шардарбек Амрекулович, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Кулан, улица Жибек жолы, 83 кабинет N 204

8-72631-21281, 21644 TRS2008@ topmail.kz

5

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Кордайского района"

Карамолдаева Баян Назкеевна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Кордай, улица Белашова, 3 кабинет N 105

8-72636-21281, 21249 utzsnkorday@mail.kz

6

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Шуского района"

Онласын Мейрбек Калмырзаевич, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Толе би, улица Балуан Шолака, 189 кабинет N 104

8-72638-31096, 31637 shuozsp@topmail.kz

7

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Таласского района"

Туралиева Роза Туралиевна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Каратау, улица Конаева, 26 кабинет N 106

8-72644-61306, 61522 otzsp_karatau@mail.ru

8

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Сарысуского района"

Усембаев Болат Базарбаевич, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Жанатас, улица Жибек жолы, 53 кабинет N 102

8-72634-62806, 61680
dkz@mail.kz

9

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Жуалынского района"

Курмашев Карибай, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Бауыржан Момышулы, улица Жамбыла,1 кабинет N 105

8-72635-22276, 22150 juali_sobes@mail.ru

10

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Жамбылского района"

Несипбеков Нурлан Кудербаевич, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Аса, улица Абая, 123 кабинет N№201

8-72633-21756, 21182 asa_sobes@mail.ru

11

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Мойынкумского района"

Даниярова Жаксыгуль Мырзабаевна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Мойынкум, улица Кошенова, 10 кабинет N 103

8-72642-24721,24893 ozsp_moinkum@topmail.kz

Приложение N 2 к Стандарту

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показателя в последующем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с момента
сдачи документа

100

100

100

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

100

100

100

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100

100

100

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

100

100

100

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

5

5

5

3.3. % (доля) услуг, информации о которых доступно через Интернет

0

0

0

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

1

0

1

4.2. % (доля) обоснованных жалоб рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

1

0

1

4.3. % (доля) потребителей удовлетворенных с существующим порядком обжалования

100

100

100

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

100

100

100

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей удовлетворенных вежливостью персонала

99

100

99

Приложение N 3 к Стандарту

Контактные данные акиматов районов и города Тараз

N

Наименование

адрес

Контактные телефоны и сайт (электронная почта)

1

Акимат города Тараз

город Тараз, площадь Достык, 3

8-7262-454814 430846 www.gorakim.kz

2

Акимат Байзакского района

село Сарыкемер, улица Байзак батыра, 107

8-72637-21096, 21582 baizak_akimat@mail.ru

3

Акимат Меркенского района

село Мерке, улица Смайлова, 169

8-72632-21689, 21361 mozsp@mail.kz www.zhambul.kz

4

Акимат Турар Рыскуловского района

село Кулан, улица Жибек жолы, 75

8-72631-21600, 22342 www.T-Ryckulov.kz

5

Акимат Кордайского района

село Кордай, Толе би, 106

8-72636-21240, 21360 www.akimatkorday.kz

6

Акимат Шуского района

село Толе би, улица Толе би, 272

8-72638-32198, 31955 www.zhambulshu.kz

7

Акимат Талаского района

город Каратау, площадь Достык,1

8-72644-62407, 60105 ekonomkaratau@mail.ru

8

Акимат Сарысуского района

город Жанатас, улица Бейбитшилик, 1

8-72634-61437, 63281 www.sarysu.kz

9

Акимат Жуалынского района

село Бауыржан Момышулы, улица Жамбыла, 12

8-72635-21500, 21573 www.new.zhualy.kz Jua_fin@tarnet.kz

10

Акимат Жамбылского района

село Аса, улица Абая, 123

8-72633-22328, 211535 www.zhambyl.kz marxraiy@mail.ru

11

Акимат Мойынкумского района

село Мойынкум, улица Амангельды, 147

8-72642-24155, 24487 Moinkum_ akimat@mail.ru

Утвержден
постановлением акимата
Жамбылской области
от 25 апреля 2008 года N 124

Стандарт
оказания государственной услуги по регистрации и учету граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне 1. Общие положения

      1. Государственная услуга: данный стандарт определяет порядок регистрации и учета граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне.
      2. Оказываемая государственная услуга: не автоматизирована.
      3. Основанием для оказания государственной услуги является:  статья 11 Закона Республики Казахстан от 18 декабря 1992 года "О социальной защите граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне" и Постановление Правительства Республики Казахстан от 20 февраля 2006 года N 110 "О некоторых вопросах выплаты единовременной государственной денежной компенсации гражданам, пострадавшим вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне".
      4. Государственными учреждениями, предоставляющими данную услугу являются отделы занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз.
      5. Формой завершения государственной услуги является решение о регистрации и учете или отказ в регистрации и учете.
      6. Государственная услуга регистрация и учет граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне      оказывается гражданам, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне.
      7. Срок оказания услуги:
      1) Срок оказания государственной услуги с момента сдачи необходимых документов: 20 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов: 30 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении извещения: 10 минут.
      8. Услуга оказывается бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается в официальных источниках информации: в областных газетах "Ак жол" и "Знамя труда", а также на стендах, размещенных в залах ожидания отделов занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз, а также на веб-сайте: http://sobes.zhambyl.kz/
      10. График работы отделов занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз: ежедневно с 9:00 до 18:00 часов, кроме выходных, обеденный перерыв с 13:00 до 14:00 часов. Предварительная запись и ускоренное оформление услуги не предусмотрены.
      11. В зале ожидания и кабинетах специалистов, осуществляющих прием документов и предоставление консультационных услуг, созданы необходимые условия для претендентов на государственную услугу; работает справочно-диспетчерская служба, имеются стойки с образцами заполняемых документов и информацией о порядке предоставления государственной услуги, с целью создания условий ожидания установлены сиденья для ожидающих граждан.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для регистрации граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне необходимо предоставление следующих документов:
      1) заявление установленного образца;
      2) документ, удостоверяющий личность (копия и оригинал);
      3) адресная справка или книга регистрации граждан (нового образца, копия и оригинал);
      4) регистрационный номер налогоплательщика (РНН) (копия и оригинал);
      5) индивидуальный социальный код (СИК) (копия и оригинал);
      6) номер лицевого счета с банка второго уровня;
      7) документы, подтверждающие факт и период проживания в соответствующих зонах.
      13. Формы необходимых документов выдаются в отделах занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз.
      14. Формы заявлений и заполненные бланки сдаются в соответствующих кабинетах отделов занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз.
      15. Документом, подтверждающим сдачу всех необходимые документы для получения государственной услуги, является корешок от бланка заявления с указанием даты приема и фамилии ответственного лица, принявшего документы.
      16. Извещение о принятом решении выдается в соответствующих кабинетах отделов занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз нарочно или же направляется по почте.
      17. Основанием для приостановления государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги является:
      отсутствие необходимых документов;
      поступление информации, не подтверждающей факт проживания в зоне испытательного полигона.

3. Принципы работы

      18. Отделы занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз по отношению к претендентам на получение государственной услуги должны руководствоваться следующими принципами работы: вежливость, предоставление исчерпывающей информации, об оказываемой государственной услуге, обеспечения сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечения сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему Типовому стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Наименование государственного органа, либо номер кабинета должностного лица, который разъясняет порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказывает содействие в подготовке жалобы:
      Акиматы соответствующих районов и города Тараз.
      22. Наименование государственного органа, либо номер кабинета должностного лица, которому подается жалоба: Акиматы соответствующих районов и города Тараз.
      23. Заявителю, непосредственно обратившемуся письменно к субъекту, выдается талон с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего обращение.
      Рассмотрение жалоб осуществляется в порядке и сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

       Сноска. Пункт 23 в редакции, постановления акимата Жамбылской области от 25.09.2008 № 305 .

6. Контактная информация

      24. Контактные данные (сайт, адрес электронной почты, график работы и приема, телефон) руководителей отделов, непосредственно оказывающих государственную услугу указаны в приложении N 1 к Стандарту. Вышестоящие органы:
      1) Акиматы соответствующих районов и города Тараз, данные которых указаны в приложении N 3 к настоящему Стандарту;
      2) Государственное учреждение "Департамент занятости населения и социальных программ акимата Жамбылской области город Тараз улица Карахана, 1, телефон 459713, e-mail: taraz@enbek.kz.
      Ежедневно с 9:00 до 19:00 часов, обеденный перерыв: с 13:00 до 15:00 часов. Дни приема начальника: вторник, четверг, пятница с 9:00 до 18:00 часов. Дни приема заместителя начальника: ежедневно с 9:00 до 18:00 часов.
      25. Другая полезная информация для потребителя размещена на официальном сайте: http://sobes.zhambyl.kz/

Приложение N 1 к Стандарту

Отделы занятости и социальных программ районов и города Тараз

N

Наименование

Фамилия, имя, отчество руководителя, график работы и приема

Адрес, номер кабинета

Контактные телефоны и электронная
почта

1

Государственное учреждение (далее ГУ) "Отдел занятости и социальныхпрограмм Акимата города Тараз"

Сейдалина Косайкуль Сатыбалдиевна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Тараз, улица Достоевского, 14 кабинет N 201

8-7262-345124, 342879 sobes-taraz@mail.ru

2

ГУ "Отдел занятости и социальныхпрограмм Акимата Байзакского района"

Абдрахманова Бахыткуль Ешенкуловна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Сарыкемер улица Байзак батыра, 112 кабинет N 102

8-72637-21971, 22338 utzszn_baizak@topmail.kz

3

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Меркенского района"

Абылкасымов Шорман Тореханович, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Мерке, улица Исмаилова, 157 кабинет N 104

8-72632-22551, 21666 mozsp@mail.kz

4

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Т.Рыскуловского района»

Косалов Шардарбек Амрекулович, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Кулан, улица Жибек жолы, 83 кабинет N 204

8-72631-21281, 21644 TRS2008@topmail.kz

5

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Кордайского района

Карамолдаева Баян Назкеевна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Кордай, улица Белашова, 3 кабинет N 105

8-72636-21281, 21249 utzsnkorday@mail.kz

6

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Шуского района"

Онласын Мейрбек Калмырзаевич, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Толе би, улица Балуан Шолака, 189 кабинет N 104

8-72638-31096, 31637 shuozsp@topmail.kz

7

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Таласского района"

Туралиева Роза Туралиевна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Каратау, улица Конаева, 26 кабинет N 106

8-72644-61306, 61522 otzsp_karatau@mail.ru

8

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Сарысуского района"

Усембаев Болат Базарбаевич, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Жанатас, улица Жибек жолы, 53 кабинет N 102

8-72634-62806, 61680 dkz@mail.kz

9

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Жуалынского района"

Курмашев Карибай, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Бауыржан Момышулы, улица Жамбыла,1 кабинет N 105

8-72635-22276, 22150 juali_sobes@mail.ru

10

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Жамбылского района"

Несипбеков Нурлан Кудербаевич, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Аса, улица Абая, 123 кабинет N 201

8-72633-21756, 21182 asa_sobes@mail.ru

11

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Мойынкумского района"

Даниярова Жаксыгуль Мырзабаевна, график работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Мойынкум, улица Кошенова,10 кабинет N 103

8-72642-24721,24893 ozsp_moinkum@topmail.kz

Приложение N 2 к Стандарту

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показателя в последующем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

99

100

99

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

100

100

100

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

99

100

99

2.2. % (доля)  случаев правильно оформленных документов (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

99

100

99

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

2

4

2

3.3. % (доля) услуг, информации о которых доступно через Интернет

0

0

0

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

1

0

1

4.2. % (доля) обоснованных жалоб рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

1

0

1

4.3. % (доля) потребителей удовлетворенных с существующим порядком обжалования

100

100

100

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

100

100

100

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей удовлетворенных вежливостью персонала

98

100

98

Приложение N 3 к Стандарту

Контактные данные акиматов районов и города Тараз

N

Наименование

адрес

Контактные телефоны
и сайт (электронная
почта)

1

Акимат города Тараз

город Тараз, площадь Достык, 3

8-7262-454814 430846 www.gorakim.kz

2

Акимат Байзакского района

селоСарыкемер, улица Байзак батыра, 107

8-72637-21096, 21582 baizak_akimat@mail.ru

3

Акимат

Меркенского района

село Мерке, улица Смайлова, 169

8-72632-21689,21361 mozsp@mail. z www.zhambul.kz

4

Акимат ТурарРыскуловского района

село Кулан, улица Жибек жолы, 75

8-72631-21600, 22342 www.T-Ryckulov.kz

5

Акимат Кордайского района

село Кордай, Толе би, 106

8-72636-21240, 1360 www.akimatkorday.kz

6

Акимат Шуского района

село Толе би, улица Толе би, 272

8-72638-32198, 31955 www.zhambulshu.kz

7

Акимат Талаского района

город Каратау, площадь Достык,1

8-72644-62407, 60105 ekonomkaratau@mail.ru

8

Акимат Сарысуского района

город Жанатас, улица Бейбитшилик, 1

8-72634-61437, 63281 www.sarysu.kz

9

Акимат Жуалынского района

село Буыржан Момышулы, улица Жамбыла, 12

8-72635-21500, 21573 www.new.zhualy.kz Jua_fin@tarnet.kz

10

Акимат Жамбылского района

село Аса, улица Абая, 123

8-72633-22328, 211535 www.zhambyl.kz marxraiy@mail.ru

11

Акимат Мойынкумского района

село Мойынкум, улица Амангельды, 147

8-72642-24155, 24487 Moinkum_akimat@mail.ru