Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту

Жамбыл облысы әкімиятының 2008 жылғы 29 мамырдағы N 183 қаулысы. Жамбыл облыстық Әділет департаментінде 2008 жылғы 09 маусымда 1704 нөмірімен тіркелді.Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2010 жылғы 02 қыркүйектегі № 254 Қаулысымен

     Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2010.09.02 № 254 Қаулысымен.

       "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-1 бабына сәйкес, "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 558 қаулысын орындау үшін мемлекеттік қызмет көрсетулердің сапасын көтеру мақсатында Жамбыл облысы әкімияты ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Отын сатып алу бойынша ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала мамандарына әлеуметтік көмек тағайындау бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің қоса берілген стандарты бекітілсін:

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Жамбыл облысы әкімінің орынбасары Б. Иманәлиевке жүктелсін.

      3. Осы қаулы әділет органдарында тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланған кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

           Облыс Әкімі                        Б. Жексембин

Жамбыл облысы әкімиятының
2008 жылғы 29 мамырдағы
N 183 қаулысымен бекітілген

Отын сатып алу бойынша ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала мамандарына әлеуметтік көмек тағайындау бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты 1. Жалпы ережелер

      1. Аталған стандарт отын сатып алу бойынша ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала мамандарына әлеуметтік көмек тағайындауды ресімдеу тәртібін анықтайды.

      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.

      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 8 шілдедегі "Агроөндіріс кешені мен ауыл аймақтарын дамытуды мемлекеттік реттеу туралы" Заңының 18 бабының 5 тармағы негізінде жүзеге асырылады.

      4. Мемлекеттік қызметті N 1 қосымшаға сәйкес аудандық маңыздағы қала әкімдері және аудандық әкімияттар көрсетеді.
      Отын сатып алу бойынша ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала мамандарына әлеуметтік көмекке құжаттарды ресімдейтін жұмыс органы осы Стандарттың N 2 қосымшасына сәйкес жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері (әрі қарай Бөлімдер) және аудандық маңыздағы қала әкімдері болып табылады.

      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқтау нысаны әлеуметтік қызмет тағайындау туралы хабарлама болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызмет ауыл аймағында тұратын әлеуметтік салада жұмыс істейтін мамандарына көрсетіледі.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      1) қажетті құжаттарды тапсырған кезден бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі: 10 күн;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге кететін ең ұзақ уақыт: 30 минут;
      3) хабарлама алған кезде кезек күтуге кететін ең ұзақ уақыт: 10 минут.

      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі туралы толық ақпарат ресми ақпарат көздерінде орналасады: облыстық "Ақ жол" және "Знамя труда" газеттерінде, сондай-ақ бөлімдердің күту залдарында орналасқан стенділерде, аудандық әкімияттардың және аудандық маңыздағы қала әкімдерінің кабинеттерінде, сондай-ақ sobes.zhambyl.kz веб-сайтында.

      10. Аудандық әкімияттар, аудандық маңыздағы қала әкімдерінің және бөлімдердің жұмыс кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін.

      11. Бөлімнің және аудандық маңыздағы қала әкімдерінің күту залы мен құжаттарды қабылдайтын және консультативтік қызмет көрсететін мамандардың кабинеттерінде азаматтар үшін қажетті жағдайлар жасалған, анықтамалық-диспетчерлік қызмет жұмыс істейді, толтыратын құжаттардың үлгісі мен әлеуметтік көмек көрсету тәртібі туралы ақпарат қойылған тағандар бар, күту жағдайларын құру мақсатында күтетін азаматтар үшін орындықтар қойылған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттар тізімі:
      1) ерікті үлгідегі өтініш;
      2) жұмыс орнынан анықтама.

      13. Өтініш нысандары қарастырылмаған.

      14. Құжаттар 2-ші қосымшада көрсетілген бөлімдерге және аудандық маңыздағы қала әкімдерінің тиісті кабинеттеріне тапсырылады.

      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжат болып өтініш бланкісінен алынған қабылдау мерзімі мен құжатты қабылдаған жауапты адамның тегі көрсетілген түбіршек табылады.

      16. Мемлекеттік қызмет тағайындау бойынша қабылданған шешім туралы хабарлама алушының өзінің баруы арқылы аудандық әкімияттар және аудандық маңыздағы қала әкімдерінің тиісті кабинеттерінде беріледі немесе поштамен жіберіледі.

      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтату немесе қызмет көрсетуден бас тартуға жұмыс орнынан анықтаманың жоқтығы негіз болып табылады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Аудандық әкімияттар және аудандық маңыздағы қала әкімдері қызмет көрсетуді тұтынушыға қатысты басшылыққа алатын қағидаттары:
      1) сыпайылық,
      2) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат;
      3) тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттық сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету;
      4) тұтынушы белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Стандарттың N 2 қосымшасына сәйкес көрсетілетін сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.

      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағымды дайындауға жәрдем көрсететін мемлекеттік орган болып осы Стандарттың N 2 қосымшасына сәйкес аудандық әкімияттар және аудандық маңыздағы қала әкімдері табылады.

      22. Шағым берілетін мемлекеттік орган  болып осы Стандарттың N 2 қосымшасына сәйкес аудандық әкімияттар және аудандық маңыздағы қала әкімдері табылады.

      23. Заңнамамен белгіленген тәртіпте тапсырылған шағымдар міндетті түрде қабылдануға, тіркеуге, есепке алуға және Қазақстан Республикасының Заңнамаларында көзделген тәртіп пен мерзімде қарауға жатады.
      Берілген шағымға жауап алу орыны мен мерзімін, оның қаралу барысын тиісті аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарынан білуге болады.

6. Байланыс ақпараты

      24. Тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін басшыларының байланыс деректері (сайт, электронды пошта мекен-жайы, жұмыс және қабылдау кестесі, телефоны) осы Стандарттың N 2 қосымшасына сәйкес көрсетілген.
      Жоғары тұрған органдар:
      1) осы Стандарттың N 3 қосымшасына сәйкес тиісті аудандық және Тараз қаласының әкімияттары;
      2) "Жамбыл облысы әкімиятының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы" мемлекеттік мекемесі, Тараз қаласы, Қарахан көшесі, 1, телефон 453767, sobes.zhambyl.kz.
      Күн сайын сағат 9-00-ден 19-00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00-ден - 15-00-ге дейін.
      Бастықтың қабылдау күндері: сейсенбі, бейсенбі, жұма сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін.
      Бастық орынбасарының қабылдау күндері: күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін.

      25. Тұтынушыларға басқа қажетті ақпараттарды sobes.zhambyl.kz ресми сайтында табуға болады.

Стандарттың N 1 қосымша

Аудандық әкімияттар және аудандық маңыздағы қала әкімдерінің тізбесі

N Атауы Мекен жай Байланыс телефондар және сайт (электрондық пошта)

1

Байзақ ауданының әкімияты

Сарыкемер ауылы, Байзақ батыр көшесі 107

8-72637-21096 21582 baizak_akimat@mail.ru

2

Меркі ауданының әкімияты

Меркі ауылы, Исмаилов көшесі, 169

8-72632-21689, 21361 mozsp@mail.kz www.zhambul.kz

3

Тұрар Рысқұлов ауданының әкімияты

Құлан ауылы, Жібек жолы көшесі, 75

8-72631-21600, 22342 T-Ryckulov.kz

4

Қордай ауданының әкімияты

Қордай ауылы, Төле би көшесі, 106

8-72636-21240 21360 www.akimatkorday.kz

5

Шу ауданының әкімияты

Төле би ауылы, Төле би көшесі, 272

8-72638-32198 31955 www.zhambulshu.kz

6

Талас ауданының әкімияты

Қаратау қаласы, Досты қ алаңы, 1

8-72644-62407 60105 ekonomkaratau@mail.ru

7

Сарысу ауданының әкімияты

Жанатас қаласы, Бейбитшілік көшесі, 1

87263461437 63281 www.sarysu.ku

8

Жуалы ауданының әкімияты

Бауыржан Момышұлы ауылы, Жамбыл көшесі 12

8-72635-21500 21573 www.new.zhualy.kz Jua_fin@tarnet.kz

9

Жамбыл ауданының әкімияты

Аса ауылы, Абай көшесі, 123

8-72633-22328, 211535 www.zhambyl.kz marxraiy@mail.ru

10

Мойынқұм ауданының әкімияты

Мойынқұм ауылы, Амангельды көшесі, 147

8-72642-24155 24487 Moinkum_ akimat@mail.ru

11

"Қаратау қаласы әкімінің аппараты мемлекеттік мекемесі"

Қаратау қаласы Шаина көшесі,47 2 қабат, 201 кабинет

8-72644-623-24, 6-26-47

12

"Жанатас қаласы әкімінің аппараты мемлекеттік мекемесі"

Жанатас қаласы Бейбітшілік көшесі, 25 N 6 кабинет

8-72634-62828, 6-33-62

13

"Шу қаласы әкімінің аппараты мемлекеттік мекемесі"

Шу қаласы, Қонаев көшесі, 23 N 32 кабинет

8-72643-214-41

Стандарттың N 2 қосымша

Аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері байланыс деректері

Атауы Меңгерушінің аты-жөні Мекен жай, кабинеті Байланыс телефондар, электрондық пошта

1

"Тараз қаласы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі мемлекеттік мекемесі" (әрі қарай ММ)

Сейдалина Қосайкул Сатыбалдықызы

Тараз қаласы, Достоевский көшесі, 14 кабинет N 201

8-7262-345124, 342879 sobes-taraz@mail.ru

2

"Байзақ ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Абдрахманова Бақыткул Ешенқұлқызы

Сарыкемер ауылы, Байзақ батыр көшесі, 112 кабинет N 102

8-72637-21971, 22338 utzszn_baizak@topmail.kz

3

"Меркі ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Абылқасымо Шорман Төреханұлы

Меркі ауылы, Исмаилов көшесі, 157 кабинет N 104

8-72632-22551, 21666 mozsp@mail.kz

4

"Т. Рысқұлов ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Қосалов Шардарбек Амреқұлұлы

Құлан ауылы, Жібек жолы көшесі, 83 2 қабат кабинет N 204

8-72631-21281, 21644 TRS2008@topmail.kz

5

"Қордай ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Қарамолдаева Баян Назкейқызы

Қордай ауылы, Белашов көшесі, 3 кабинет N 105

8-72636-21281, 21249 utzsnkorday@mail.kz

6

"Шу ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Оңласын Мейірбек Қалмырзаұлы

Төле би ауылы, Балуан Шолақ көшесі 189 кабинет N 104

8-72638-31096, 31637 shuozsp@topmail.kz

7

"Талас ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Тұралиева Роза Тұралықызы

Қаратау қаласы, Қонаев көшесі, 26 кабинет N 106

8-72644-61306, 61522 otzsp_karatau@mail.ru

8

"Сарысу ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Усембаев Болат Базарбайұлы

Жанатас қаласы, Жібек жолы көшесі, 53 кабинет N 102

8-72634-62806, 61680 dkz@mail.kz

9

"Жуалы ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Құрмашев Кәрібай

Бауыржан Момышұлы ауылы, Жамбыл көшесі, 1 кабинет N 105

8-72635-22276, 22150 juali_sobes@mail.ru

10

"Жамбыл ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Несіпбеков Нұрлан Құдербайұлы

Аса ауылы, Абай көшесі, 123 кабинет N 201

8-72633-21756, 21182 asa_sobes@mail.ru

11

"Мойынқұм ауданы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Даниярова Жақсыгүл Мырзабайқызы

Мойынқұм ауылы, Көшенов көшесі, 10 кабинет N 103

8-72642-24721, 24893 ozsp_moinkum@topmail.kz

Стандарттың N 3 қосымша

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері Көрсеткіштің нормативтік мәні Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы мәні Көрсеткіштің есепті жылдағы ағымдағы мәні
1. Уақытылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100

100

100

1.2. қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100

100

100

3. Қ ол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

100

100

100

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)




4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

1

0

1

4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)

1

0

1

4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

90

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

99

100

99

      Ескерту. Кестенің 4.1., 4.2., 4.3., 4.4. жолдарына өзгерту енгізілді - Жамбыл облысы әкімиятының 2008.09.25 N 305 Қаулысымен.

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги

Постановление акимата Жамбылской области от 29 мая 2008 года N 183. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 09 июля 2008 года за номером 1704. Утратило силу Постановлением Акимата Жамбылской области от 02.09.2010 № 254

      Сноска. Утратило силу Постановлением Акимата Жамбылской  области от 02.09.2010 № 254.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", во исполнение Постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", в целях повышения качества оказания государственных услуг акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги по назначению социальной помощи специалистам социальной сферы, проживающим в сельской местности, по приобретению топлива.

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Жамбылской области Иманалиева Б.

      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

            Аким области                        Б. Жексембин

Утвержден
постановлением акимата
Жамбылской области
от 29 мая 2008 года N 183

Стандарт оказания государственной услуги Назначение социальной помощи специалистам социальной сферы,
проживающим в сельской местности, по приобретению топлива 1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок назначения социальной помощи специалистам социальной сферы, проживающим в сельской местности, по приобретению топлива.

      2. Оказываемая государственная услуга: не автоматизированная.

      3. Государственная услуга осуществляется на основании пункта 5 статьи 18 Закона Республики Казахстан от 8 июля 2005 года "О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий".

      4. Государственная услуга предоставляется акиматами районов и акимами городов районного значения согласно приложению N 1 .
      Рабочими органами, осуществляющими оформление документов для назначения социальной помощи специалистам социальной сферы, проживающим в сельской местности, по приобретению топлива, являются отделы занятости и социальных программ районов (далее Отделы) согласно приложению N 2 к настоящему Стандарту и акимы городов районного значения.

      5. Формой завершения государственной услуги является извещение о назначении социальной помощи.

      6. Государственная услуга оказывается специалистам социальной сферы, проживающим в сельской местности.

      7. Срок оказания услуги:
      1) Срок оказания государственной услуги с момента сдачи необходимых  документов: 10 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов: 30 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении извещения: 10 минут.

      8. Услуга оказывается бесплатно.

      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается в официальных источниках информации: в областных газетах "Ак жол" и "Знамя труда", а также на стендах, размещенных в залах ожидания, в соответствующих кабинетах акиматов районов и Акимов городов районного значения, а также на веб-сайте: www.sobes.zhambyl.kz.

      10. График работы акиматов районов, акимов городов районного значения и отделов: ежедневно с 9-00 до 18-00 часов, кроме выходных, обеденный перерыв с 13-00 до 14-00 часов.

      11. В залах ожидания и кабинетах специалистов Отделов и акимов городов районного значения, осуществляющих прием документов и предоставление консультационных услуг, созданы необходимые условия для претендентов на пособие; работает справочно-диспетчерская служба, имеются стойки с образцами заполняемых документов и  информацией о порядке предоставления социальной помощи, с целью создания условий ожидания установлены сиденья для ожидающих граждан.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень документов необходимых для получения государственной услуги:
      1) заявление в произвольной форме;
      2) справка с места работы.

      13. Бланки заявлений не предусмотрены.

      14. Документы сдаются в соответствующие кабинеты отделов согласно приложения N 2 и акимов городов районного значения.

      15. Документом, подтверждающим сдачу всех необходимых документов для получения государственной услуги, является корешок от бланка заявления с указанием даты приема и фамилии ответственного лица, принявшего документы.

      16. Извещение о принятом решении выдается в соответствующих кабинетах акиматов районов и акимов городов районного значения или направляется по почте.

      17. Основанием для приостановления государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги является отсутствие справки с места работы.

3. Принципы работы

      18. Акиматы районов, акимы городов районного значения и отделы по отношению к претендентам на получение социальной помощи должны руководствоваться следующими принципами работы:
      1) вежливость;
      2) исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге;
      3) обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя;
      4) обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением N 3 к настоящему Стандарту.

      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Государственными органами, разъясняющими порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказывающих содействие в подготовке жалобы, являются акиматы районов и акимы городов районного значения согласно приложению N 1 к настоящему Стандарту.

      22. Государственными органами, куда подается жалоба, являются акиматы районов и и акимы городов районного значения согласно приложению N 1 к настоящему Стандарту.

      23. Жалобы, поданные в порядке, установленном законодательством, подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению в порядке и сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
      Срок и место получения ответа на поданную жалобу, ход ее рассмотрения можно узнать в акиматах соответствующих районов и города Тараз.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные (сайт, адрес электронной почты, график работы и приема, телефон) руководителей отделов, непосредственно оказывающих государственную услугу указаны в приложении N 2 к настоящему Стандарту.
      Вышестоящие органы:
      1) Акиматы соответствующих районов и города Тараз, данные которых указаны в приложении N 3 к настоящему Стандарту;
      2) Государственное учреждение "Департамент координации занятости и социальных программ акимата Жамбылской области" город Тараз улица Карахана,1, телефон 459713.
      Ежедневно с 9:00 до 19:00 часов, обеденный перерыв: с 13:00 до 15:00 часов.
      e-mail: taraz@enbek.kz.
      Дни приема начальника: вторник, четверг, пятница с 9:00 до 18:00 часов.
      Дни приема заместителя начальника: ежедневно с 9:00 до 18:00 часов.

      25. Другая полезная информация для потребителя размещена на официальном сайте: sobes.zhambyl.kz.

Приложение N 1 к Стандарту

Контактные данные акиматов районов и акимов городов районного значения

N Наименование Адрес, номер кабинета Контактные телефоны , сайт (электронная почта )

1

Акимат Байзакского района

село Сарыкемер, улица Байзак батыра, 107

8-72637-21096, 21582baizak_akimat@mail.ru

2

Акимат Меркенского района

село Мерке, улица Смайлова 169

8-72632-21689, 21361 mozsp@mail.kz www.zhambul.kz

3

Акимат Турар Рыскуловского района

село Кулан, улица Жибек жолы, 75

8-72631-21600, 22342 www.T-Ryckulov.kz

4

Акимат Кордайского района

село Кордай, Толе би, 106

8-72636-21240, 21360 www.akimatkorday.kz

5

Акимат Шуского района

село Толе би, улица Толе би, 272

8-72638-32198,31955 www.zhambulshu.kz

6

Акимат Таласского района

город Каратау, площадь Достык,1

8-72644-62407, 60105 ekonomkaratau@mail.ru

7

Акимат Сарысуского района

город Жанатас, улица Бейбитшилик, 1

8-72634-61437, 63281 www.sarysu.kz

8

Акимат Жуалынского района

село Бауыржан Момышулы, улица Жамбыла, 12

8-72635-21500, 21573 www.new.zhualy.kzJua_fin@tarnet.kz

9

Акимат Жамбылского района

село Аса, улица Абая, 123

8-72633-22328,211535 www.zhambyl.kz marxraiy@mail.ru

10

Акимат Мойынкумского района

село Мойынкум, улица Амангельды, 147

8-72642-24155,24487 Moinkum_ akimat@mail.ru

11

Государственное учреждение Аппарат Акима города Каратау

город Каратау, улица Шаина, 47 2 этаж, кабинет N 201

8-72644-6-23-24, 6-26-47

12

Государственное учреждение Аппарат Акима города Жанатас»

город Жанатас, улица Бейбитшилик,25 кабинет N 6

8-72634-6-28-88, 6-33-62

13

Государственное учреждение Аппарат Акима города Шу

город Шу, улица Конаева 23, кабинет 32

8-72643-2-14-41

Приложение N 2 к Стандарту

Контактные данные отделов занятости и социальных программ районов

N Наименование Ф.И.О. руководителя, график работы и приема Адрес, номер кабинета Контактные телефоны и электронная почта

1

Государственное учреждение (далее ГУ)"Отдел занятости и социальных программ Акимата Байзакского района"

Абдрахманова Бахыткуль Ешенкуловна График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Сарыкемер улица Байзак батыра, 112 кабинет N 102

8-72637-21971, 22338 utzszn_baizak@topmail.kz

2

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Меркенского района"

Абылкасымов Шорман Тореханович График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Мерке, улица Исмаилова, 157 кабинет N 104

8-72632-22551, 21666 mozsp@mail.kz

3

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Т.Рыскуловского района"

Косалов Шардарбек Амрекулович График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Кулан, улица Жибек жолы, 83 кабинет N 204

8-72631-21281, 21644 TRS2008@topmail.kz

4

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Кордайского района"

Карамолдаева Баян Назкеевна График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Кордай, улица Белашова, 3 кабинет N 105

8-72636-21281, 21249 utzsnkorday@mail.kz

5

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Шуского района"

Онласын Мейрбек Калмырзаевич График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Толе би, улица Балуан Шолака, 189 кабинет N 104

8-72638-31096, 31637 shuozsp@topmail.kz

6

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Таласского района"

Туралиева Роза Туралиевна График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Каратау, улица Конаева, 26 кабинет N 106

8-72644-61306, 61522 otzsp_karatau@mail.ru

7

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Сарысуского района"

Усембаев Болат Базарбаевич График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Жанатас, улица Жибек жолы, 53 кабинет N 102

8-72634-62806, 61680 dkz@mail.kz

8

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Жуалынского района"

Курмашев Карибай
График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Бауыржан Момышулы, улица Жамбыла,1 кабинет N 105

8-72635-22276, 22150 juali_sobes@mail.ru

9

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Жамбылского района"

Несипбеков Нурлан Кудербаевич График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Аса, улица Абая, 123 кабинет N 201

8-72633-21756, 21182 asa_sobes@mail.ru

10

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Мойынкумского района"

Даниярова Жаксыгуль Мырзабаевна График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Мойынкум, улица Кошенова, 10 кабинет N 103

8-72642-24721,24893 ozsp_moinkum@topmail.kz

Приложение N 3 к Стандарту

Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности Нормативное значение п о казателя Целевое значение показ а теля в посл е дующем году Текущее значение показ а теля в отче т ном году

1. Своевременность 

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100

100

100

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут 

100

100

100

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

99

100

99

2.2. % (доля)  случаев правильно оформленных документов (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

100

100

100

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

99

100

99

3.3. % (доля) услуг, информации о которых доступно через Интернет 

100

100

100

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

1

0

1

4.2. % (доля) обоснованных жалоб рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

1

0

1

4.3. % (доля) потребителей удовлетворенных с существующим порядком обжалования

100

100

100

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

100

100

90

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей удовлетворенных вежливостью персонала

98

100

98

       Сноска. Строки 4.1., 4.2., 4.3., 4.4. с изменениями, внесенными  постановлением акимата Жамбылской области от 25.09.2008 № 305 .