"Әкетілетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Қарағанды облысының әкімдігінің 2008 жылғы 09 қыркүйектегі N 25/09 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет Департаментінде 2008 жылғы 17 қазанда N 1855 тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 2009 жылғы 07 шілдедегі N 18/10 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 2009.07.07 N 18/10 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" N 558 қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын арттыру мақсатында Қарағанды облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Қарағанды облысының мәдениет басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Басқарма) көрсететін "Әкетілетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты бекітілсін.
      2. Басқарма осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді және мемлекеттік қызмет көрсетудің бекітілген стандартын облыстық маңызы бар бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары А.Е. Базарбаевқа жүктелсін.
      4. Қаулы ресми жарияланған күннен бастап күшіне енеді.

      Облыс әкімі                                Н. Нығматулин

Қарағанды облысы әкімдігінің
2008 жылғы 09 қыркүйектегі
N 25/09 қаулысымен
бекітілген

"Әкетілетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы
қорытынды беру" мемлекеттік қызметін көрсету стандарты

1. Жалпы ереже

      1. Әкетілетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру - бұл сыртқа шығарылуға қойылған заттардың мәдени құндылығын анықтау (алғашқы сарап), уақытша сыртқа шығарылғаннан кейін қайтарылған мәдени құндылықтардың нақтылығын және жай-күйін анықтап (қайыра сараптау), мәдени құндылықты сыртқа шығарып, кіргізуге өтініш жасаушыға қорытынды беру.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2006 жылғы 15 желтоқсандағы "Мәдениет туралы" Заңының 8-бабының 6-тармағы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 1 шілдедегі N 447 "Қазақстан Республикасынан әкетілетін және оған әкелінетін мәдени құндылықтарға сараптама жүргізу ережесін бекіту туралы" қаулысы негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті "Қарағанды облысының мәдениет басқармасы" мемлекеттік мекемесі (ары қарай - Басқарма) мына мекенжай бойынша көрсетеді: Қарағанды қаласы, Можайск көшесі, 13а, сайт: www.cultura.karaganda.kz.
      5. Мемлекеттік қызметті аяқтау нысаны қорытынды беру болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғалар мен заңды тұлғаларға көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақытқа шектеу мерзімдері:
      1) өтініш тіркелгеннен кейін мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі - 5 жұмыс күні;
      2) қажетті құжаттарды тапсыру кезінде кезекте тұрудың ең шекті уақыты - 40 минуттан артық емес;
      3) қорытынды алу кезінде кезекте тұрудың ең шекті уақыты - 20 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі, қажетті құжаттар туралы толық ақпарат www.cultura.karaganda.kz сайтында және ақпараттық стендтерде орналасқан.
      10. Мемлекеттік қызмет сенбі және жексенбі күнінен басқа, күн сайын, сағат 9.00-дан 18.00-ге дейін, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін үзілісімен көрсетіледі. Құжаттарды қабылдау кезек тәртібінде, мемлекеттік қызмет алу үшін алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      11. Қызмет көрсетілетін жерде телефон байланысы бар кабинет, компьютер, күту орыны бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар мен талаптар тізімі:
      1) меншік иесі туралы (аты, тегі және әкесінің аты, туған күні, азаматтығы, тұратын және тіркелген орны, байланыс телефоны, заңды тұлғаның деректемелері), ұсынылған заттарға оның меншік құқығының туындау негізі туралы ақпарат, сондай-ақ олардың сипаттамасы бар өтініш. Мәдени құндылық ретінде қаралатын затты Қазақстан Республикасының аумағынан уақытша әкету кезінде, оны Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерлерге әкету мақсаты, тасымалдау шарттары және онда болу мерзімі көрсетіледі;
      2) азаматтың жеке басын куәландыратын құжаттың немесе заңды тұлғаны тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің нотариалды расталған көшірмесі;
      3) қабылдаушы тараптың мәдени құндылықтардың болу мақсаттары мен ережелері туралы шартының көшірмесі;
      4) әрбір мәдени құндылықтың немесе оны құрайтын бөліктердің мөлшері 10х15 сантиметр фотосуреті;
      5) мәдени құндылықтарға меншік құқын растайтын құжаттар;
      6) уақытша әкету кезеңіне мәдени құндылықтардың сақталуы үшін белгілі бір тұлғаға жауапкершілік жүктеу туралы ұйым басшысының бұйрығы;
      7) сараптауға жататын мәдени құндылықтар ретінде қаралатын заттар.
      13. Заңды тұлға атынан өтініш фирмалық бланкта беріледі және оған бірінші басшы не оны алмастыратын тұлға қол қояды. Өтініш мазмұны осы стандарттың 12 тармақтың 1 тармақшасын ескере отырып еркін түрде болады.
      14. Мемлекеттік қызметті пайдалану үшін қажетті құжаттар 24-кабинеттегі жауапты тұлғаға тапсырылады.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжат ол құжаттарды қабылдау жөніндегі талон болып табылады, онда мемлекеттік органның атауы, өтінішті қабылдаған қызметкердің лауазымы, тегі мен инициалдары, оның қабылдаған күні мен уақыты көрсетіледі.
      16. Эксперттік комиссия қорытындысы өтініш берушінің өзі келген кезде беріледі.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұруға немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға тұтынушының қорытынды алуға қажетті құжаттар пакетін тапсырмауы негіздеме бола алады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Осы қызметті тұтынушыға қатысты Басқарманың басшылыққа алатын негізгі жұмыс қағидаттары: сыпайылық; көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат; тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, құпиялылығын қамтамасыз ету болып табылады.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандартқа қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мекеменің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс тобы бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты облыс әкімі аппаратының лауазымды тұлғаларынан (103, 108-кабинеттер) алуға болады, электрондық пошта мекенжайы: kancelyaria@krg.gov.kz; жеке тұлғалар үшін телефон (7212) 41-08-30, заңды тұлғалар үшін (7212) 42-10-67.
      22. Шағым облыс әкімінің атына Қарағанды қаласы, Бейбітшілік бульвары, 39, 103, 108-кабинеттер мекенжайына; электрондық пошта: kancelyaria@krg.gov.kz. беріледі.
      23. Шағымды қабылдауды растайтын құжат өтінішті қабылдау жөніндегі талон болып табылады, онда мемлекеттік органның атауы, өтінішті қабылдаған қызметкердің тегі мен инициалдары, оның қабылдаған күні мен уақыты, телефондар көрсетіледі. Шағым Қазақстан Республикасының "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" 2007 жылғы 12 қаңтардағы Заңымен көзделеген мерзімде қаралады. Шағымның қаралу барысы туралы (7212) 41-08-30, 42-10-67 телефондары бойынша білуге болады.

6. Байланыс ақпараты

      24. Басқарма бастығының, оның орынбасарының және жоғары тұрған ұйымның байланыс деректері:
      1) тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мекеме басшысының, оның орынбасарының байланыс деректері:
      сайт: www.cultura.karaganda.kz;
      электрондық пошта мекенжайы: karkultura@yandex.ru;
      жұмыс кестесі: сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін;
      қабылдау: апта сайын бейсенбі күні сағат 15.00-тен 18.00-ге дейін;
      мемлекеттік мекеме басшысының телефоны: (7212) 41-14-68;
      мемлекеттік мекеме басшысы орынбасарының телефоны: (7212) 41-14-84;
      2) жоғары тұрған ұйым басшысының байланыс деректері:
      сайт: www.karaganda-region.kz;
      электрондық пошта мекенжайы: info@karaganda-region.kz;
      жұмыс кестесі: сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін;
      қабылдау: қабылдауға жазылу (7212) 41-08-30 телефоны бойынша жүзеге асырылады;
      мекенжайы: Қарағанды қаласы, Бейбітшілік бульвары, 39;
      басшының телефоны: (7212) 42-10-90.
      25. Осы қызмет түрін көрсетуге қатысты кез-келген қосымша ақпаратты мына мекенжайдағы Басқарма сайтынан: www.cultura.karaganda.kz немесе (7212) 42-14-09 телефонынан алуға болады.

"Әкетілетін заттың мәдени құндылығының
болуы туралы қорытынды беру"
мемлекеттік қызметін көрсету
стандартына қосымша

Сапа және қолжетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1. Уақытылығы

1.1. Құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100%



1.2. Қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

100%



2. Сапасы

2.1. Қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100%



2.2. Құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100%



3. Қолжетімділік

3.1. Қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100%



3.2. Тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

100%



3.3. Интернет арқылы қолжетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)

100%



4. Шағымдану үдерісі

4.1. Қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

0,1%



4.2. Белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)

100%



4.3. Шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100%



4.4. Шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100%



5. Сыпайылық

5.1. Қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100%



Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Выдача заключения о наличии у вывозимого предмета культурной ценности"

Постановление акимата Карагандинской области от 09 сентября 2008 года N 25/09. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 17 октября 2008 года N 1855. Утратило силу - постановлением акимата Карагандинской области от 07 июля 2009 года N 18/10

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 07.07.2009 N 18/10.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", в целях повышения качества оказания государственных услуг акимат Карагандинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Выдача заключения о наличии у вывозимого предмета культурной ценности" предоставляемой государственным учреждением "Управление культуры Карагандинской области" (далее - Управление).
      2. Управлению обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции и опубликование утвержденного стандарта оказания государственной услуги в средствах массовой информации областного значения.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Базарбаева А.Е.
      4. Постановление вводится в действие со дня его официального опубликования.

      Аким области                               Н. Нигматулин

Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 09 сентября 2008 года N 25/09

Стандарт
оказания государственной услуги
"Выдача заключения о наличии у вывозимого предмета культурной ценности"

1. Общие положения

      1. Выдача заключения о наличии у вывозимого предмета культурной ценности - это процедура определения культурной ценности предметов заявленных к вывозу (первичная экспертиза), определения подлинности и состояния культурных ценностей, возвращенных после временного вывоза (повторная экспертиза) с выдачей заявителю заключения по вывозу и ввозу культурных ценностей.
      2. Форма оказываемой государственной услуги не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании пункта 6 статьи 8 Закона Республики Казахстан от 15 декабря 2006 года "О культуре", постановления Правительства Республики Казахстан от 1 июня 2007 года N 447 "Об утверждении Правил проведения экспертизы культурных ценностей, вывозимых и ввозимых в Республику Казахстан".
      4. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Управление культуры Карагандинской области" (далее - Управление) по адресу: город Караганда, ул. Можайского 13а, сайт: www.cultura.karaqanda.kz.
      5. Формой завершения государственной услуги является выдача заключения.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги со дня регистраций заявления - 5 рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания очереди при сдаче необходимых документов - не более 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания очереди при получении заключения - 20 минут.
      8. Государственная услуга оказывается на бесплатной основе.
      9. Полная информация о порядке предоставления государственной услуги, необходимых документов, расположена на сайте www.cultura.karaganda.kz и на информационных стендах.
      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно, кроме субботы и воскресенья, с 9.00 часов до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов. Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи для получения государственной услуги и ускоренного обслуживания.
      11. В месте предоставления услуги имеется кабинет с телефонной связью, компьютер, место для ожидания.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень необходимых документов и требований для получения государственной услуги:
      1) заявление, которое должно содержать информацию о собственнике (имя, фамилия и отчество, дата рождения, гражданство, место проживания и прописки, контактный телефон, реквизиты юридического лица), об основании возникновения у него права собственности на представленные предметы, а также их описание. При временном вывозе с территории Республики Казахстан предмета, рассматриваемого как культурная ценность, указывается цель вывоза, условия транспортировки и сроки его нахождения за пределами территории Республики Казахстан;
      2) копия документа удостоверяющего личность гражданина или свидетельства о регистрации (перерегистрации) юридического лица, заверенная нотариально;
      3) копия договора принимающей стороны о целях и условиях нахождения культурных ценностей;
      4) фотография размером 10х15 сантиметров каждой культурной ценности или ее составляющих частей;
      5) документы, подтверждающие право собственности на культурные ценности;
      6) приказ руководителя организации о возложении ответственности на определенное лицо за сохранность культурных ценностей на период временного вывоза - для юридических лиц;
      7) предметы, рассматриваемые как культурные ценности, подлежащие экспертизе.
      13. От юридического лица заявление подается на фирменном бланке и подписывается первым руководителем, либо лицом его заменяющим. Содержание заявления произвольной формы с учетом подпункта 1 пункта 12. настоящего стандарта.
      14. Документы, необходимые для получения государственной услуги, сдаются в кабинет 24 ответственному лицу.
      15. Документом, подтверждающим, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, является талон о приеме документов, в котором указывается наименование государственного органа, должность, фамилия и инициалы сотрудника, принявшего заявление, дата и время его принятия.
      16. Заключение по итогам экспертной комиссии выдается заявителю при личном посещении.
      17. Основанием для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги может служить непредставление потребителем пакета документов необходимого для выдачи заключения.

3. Принципы работы

      18. Основными принципами работы, которыми руководствуется Управление по отношению к потребителю данной услуги, являются: вежливость; исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге; обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, ежегодно утверждаются специально созданной рабочей группой.

5. Порядок обжалования

      21. Информацию о порядке обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц можно получить у должностных лиц аппарата акима области (кабинеты 103, 108), адрес электронной почты: kancelyaria@krg.gov.kz; телефон для физических лиц (7212) 41-08-30, для юридических лиц (7212) 42-10-67.
      22. Жалоба подается на имя акима области по адресу: город Караганда, бульвар Мира, 39, кабинеты 103, 108; по электронной почте: kancelyaria@krg.gov.kz.
      23. Подтверждением принятия жалобы является талон о приеме заявления, в котором указывается наименование государственного органа, фамилия и инициалы сотрудника, принявшего заявление, дата и время его принятия, телефоны. Жалоба рассматривается в сроки, предусмотренные Законом Республики Казахстан от 12 января 2007 года "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц". О ходе рассмотрения жалобы можно узнать по телефонам (7212) 41-08-30, 42-10-67.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные начальника Управления, его заместителя и вышестоящей организации:
      1) контактные данные руководителя государственного учреждения, непосредственно оказывающего государственную услугу, его заместителя:
      сайт: www.cultura.karaganda.kz;
      адрес электронной почты: karkultura@yandex.ru;
      график работы: с 9.00 часов до 18.00 часов;
      прием: еженедельно по четвергам с 15.00 часов до 18.00 часов;
      телефон руководителя государственного учреждения: (7212) 41-14-68;
      телефон заместителя руководителя государственного учреждения: (7212) 41-14-84;
      2) контактные данные руководителя вышестоящей организации:
      сайт: www.karaganda-region.kz
      адрес электронной почты: info@karaganda-region.kz
      график работы: с 9.00 часов до 18.00 часов;
      прием: запись на прием осуществляется по телефону (7212) 41-08-30;
      адрес: город Караганда, бульвар Мира, 39;
      телефон руководителя: (7212) 42-10-90.
      25. Любую дополнительную информацию, касающуюся предоставления данного вида услуги можно получить в сайте Управления по адресу: www.cultura.karaganda.kz или по телефону (7212) 42-14-09.

Приложение
к стандарту оказания государственной услуги:
"Выдача заключения о наличии у вывозимого
предмета культурной ценности"

Показатели качества
и доступности

Стандарт (нормативное значение показателя)

Целевое значение показателя

Текущее значение показателя

1. Своевременность

1.1.% (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документов

100 %



1.2.% (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

100 %



2. Качество

2.1.% (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100 %



2.2.% (доля) случаев правильно оформленных документов (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100 %



3. Доступность

3.1.% (доля) потребителей, удовлетворенных качеством информации о порядке предоставления услуги

100 %



3.2.% (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

100 %



3.3.% (доля) услуг, информация о которых доступна через Интернет

100 %



4. Процесс обжалования

4.1.% (доля) обоснованных жалоб к общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

0.1 %



4.2.% (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

100 %



4.3.% (доля) потребителей, удовлетворенных результатом рассмотрения жалоб

100 %



4.4.% (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

100 %



4.5.% (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

100 %



5. Вежливость

5.1.% (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100 %