Мемлекеттік қызметтерді көрсетудің стандарттарын бекіту туралы

Қарағанды облысының әкімдігінің 2008 жылғы 23 қыркүйектегі N 26/03 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2008 жылғы 05 қарашада N 1856 тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 2009 жылғы 07 шілдедегі N 18/10 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 2009.07.07 N 18/10 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" N 558 қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын арттыру мақсатында Қарағанды облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Қарағанды облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - облыс әкімінің аппараты) көрсететін "Барлауға, өндіруге немесе бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге арналған келісім-шарттарды тіркеу" және "Барлауға, өндіруге және бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге кепілдік шартын тіркеу" мемлекеттік қызметтерін көрсетудің стандарттары бекітілсін.
      2. Облыс әкімінің аппараты осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді және мемлекеттік қызметтерді көрсетудің бекітілген стандарттарын облыстық маңызы бар бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Б.С. Камалиевке жүктелсін.
      4. Қаулы ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енеді.

      Облыс әкімі                                Н. Нығматулин

Қарағанды облысы әкімдігінің
2008 жылғы 23 қыркүйектегі
N 26/03 қаулысымен
бекітілген

"Барлауға, өндіруге немесе бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге арналған келісім-шарттарды тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсету стандарты

1. Жалпы ұғымдар

      1. Барлауға, өндіруге немесе бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге арналған келісім-шарттарды тіркеу - жүзеге асырылуы жер қойнауын пайдалану құқығы берілген және пайда болған деп санауға мүмкіндік беретін рәсім.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Осы мемлекеттік қызмет көрсету Қазақстан Республикасының "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" 1996 жылғы 27 қаңтардағы Заңының 41-7-бабының 8-тармағымен, 44-бабының 3-тармағымен көзделген.
      4. Мемлекеттік қызметті "Қарағанды облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі мына мекенжай бойынша көрсетеді: Қарағанды қаласы, Бейбітшілік бульвары, 39, 102 кабинет, сайт: http://dpp.kz/.
      5. Тұтынушы алатын мемлекеттік қызметті көрсетуді аяқтау нысаны келісім-шартты мемлекеттік тіркеу туралы акт беру болып табылады.
      6. Осы мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының заңнамасымен көзделген тәртіпте келісім-шарт жасасу құқығын алған барлық жеке және заңды тұлғаларға көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақытқа шектеу мерзімдері:
      1) Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі - тұтынушылардың қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап 15 күнтізбелік күн;
      2) Қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 40 минут;
      3) Құжаттарды алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 40 минут.
      8. Келісім-шартты тіркеу тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің осы стандарты http://dpp.kz/ сайтына орналастырылған.
      10. Мемлекеттік қызмет сенбі және жексенбі күнінен басқа, күн сайын, сағат 9.00-дан 18.00-ге дейін, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін үзілісімен көрсетіледі. Құжаттарды қабылдау кезек тәртібінде, мемлекеттік қызмет алу үшін алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      11. Қызмет көрсету орны телефон байланысымен, компьютерлік техникамен жабдықталған, кіреберісте жеке мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін пандус бар, электрондық Үкімет қызметтеріне және Интернет аймағының қазақстандық сегментіне қол жеткізудің қоғамдық пункті қойылған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттар мен талаптар тізбесі:
      1) Екі данада еркін түрдегі өтініш (ілеспе хат);
      2) Тараптардың қолы қойылған (облыс әкімі мен жер қойнауын пайдаланушының бірінші басшысы) жер қойнауын пайдалануға келісім-шарт.
      13. Келісім-шартты тіркеу үшін жер қойнауын пайдаланушыдан өтініш беріледі. Өтініш мазмұны еркін түрде.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттар "Қарағанды облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы" мемлекеттік мекемесіне (ары қарай - Басқарма), Қарағанды қаласы, Бейбітшілік бульвары, 39, 114-кабинет мекенжайы бойынша жауапты тұлғаға тапсырылады.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжат ол құжаттарды қабылдау жөніндегі талон болып табылады, онда мемлекеттік органның атауы, өтінішті қабылдаған қызметкердің лауазымы, тегі мен инициалдары, оның қабылдаған күні мен уақыты көрсетіледі.
      16. Тіркелген келісім-шарт сертификатпен бірге тұтынушы өзі немесе оның өкілі келген кезде 102-кабинетте беріледі.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтату немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға тұтынушының келісім-шартты тіркеуге қажетті құжаттар пакетін тапсырмауы, тапсырылған құжаттар пакеті бойынша айқындалған ескертулерді жоймауы немесе жоюдан бас тартуы негіздеме бола алады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Осы қызметті тұтынушыға қатысты Басқарманың басшылыққа алатын негізгі жұмыс қағидаттары: сыпайылық; көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат; тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, құпиялылығын қамтамасыз ету болып табылады.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандартқа қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мекеменің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс тобы бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты облыс әкімі аппаратының лауазымды тұлғаларынан (103, 108-кабинеттер) алуға болады, электрондық пошта мекенжайы: kancelyaria@krg.gov.kz; жеке тұлғалар үшін телефон (7212) 41-08-30, заңды тұлғалар үшін (7212) 42-10-67.
      22. Шағым облыс әкімінің атына Қарағанды қаласы, Бейбітшілік бульвары, 39, 103, 108-кабинеттер мекенжайына; электрондық пошта: kancelyaria@krg.gov.kz. беріледі.
      23. Шағымды қабылдауды растайтын құжат өтінішті қабылдау жөніндегі талон болып табылады, онда мемлекеттік органның атауы, өтінішті қабылдаған қызметкердің тегі мен инициалдары, оның қабылдаған күні мен уақыты, телефондар көрсетіледі. Шағым Қазақстан Республикасының "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" 2007 жылғы 12 қаңтардағы Заңымен көзделеген мерзімде қаралады. Шағымның қаралу барысы туралы (7212) 41-08-30, 42-10-67 телефондары бойынша білуге болады.

6. Байланыс ақпараты

      24. Басқарма басшысының, оның орынбасарының және жоғары тұрған ұйымның байланыс деректері:
      1) тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мекеме басшысының, оның орынбасарының байланыс деректері:
      сайт: http://dpp.kz/;
      электрондық пошта мекенжайы: dpp@mail.kz;
      жұмыс кестесі: сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін;
      қабылдау: апта сайын сәрсенбі күні сағат 16.00-ден 18.00-ге дейін;
      мемлекеттік мекеме басшысының телефоны: (7212) 42-11-20;
      мемлекеттік мекеме басшысы орынбасарының телефоны: (7212) 42-45-05;
      2) жоғары тұрған ұйым басшысының байланыс деректері:
      сайт: www.karaganda-region.kz;
      электрондық пошта мекенжайы: info@karaganda-region.kz;
      жұмыс кестесі: сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін;
      қабылдау: қабылдауға жазылу (7212) 41-08-30 телефоны бойынша жүзеге асырылады;
      мекенжайы: Қарағанды қаласы, Бейбітшілік бульвары, 39;
      басшының телефоны: (7212) 42-10-90.
      25. Осы қызмет түрін көрсетуге қатысты кез-келген қосымша ақпаратты Басқарманың (7212) 42-11-20 телефонынан білуге болады.

"Барлауға, өндіруге немесе бірлескен
барлауға және жалпыға таралған
пайдалы қазбаларды өндіруге
арналған келісім-шарттарды тіркеу"
мемлекеттік қызмет көрсету стандартына
қосымша

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Келесі жылдағы көрсеткіштің мақсаттық мәні

Есептік жылдағы көрсеткіштің ағымды мәні

1. Уақтылы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

97



1.2. қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

97



2. Сапа

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың %(үлесі)

95



2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс рәсімдеген жағдайдың % (үлесі) (есептен өткен және т.б.)

95



3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90



3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

90



3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)

100



4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

0,3



4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)

100



4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың %(үлесі)

90



4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90



5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

97



Қарағанды облысы әкімдігінің
2008 жылғы 23 қыркүйектегі
N 26/03 қаулысымен
бекітілген

"Барлауға, өндіруге және бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге кепілдік шартын тіркеу"
мемлекеттік қызмет көрсету стандарты

1. Жалпы ұғымдар

      1. Жер қойнауын пайдалану құқығына кепілдік шартын тіркеу - жүзеге асырылуы мұндай тіркеуді жүзеге асыру сәтінен бастап жер қойнауын пайдалану құқығын беру іске асырылған деп санауға мүмкіндік беретін рәсім.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Осы мемлекеттік қызмет көрсету Қазақстан Республикасының "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" 1996 жылғы 27 қаңтардағы Заңының 14-бабымен көзделген.
      4. Мемлекеттік қызметті "Қарағанды облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі мына мекенжай бойынша көрсетеді: Қарағанды қаласы, Бейбітшілік бульвары, 39, 102 кабинет, сайт: http://dpp.kz/.
      5. Тұтынушы алатын мемлекеттік қызметті көрсетуді аяқтау нысаны (нәтижесі): кепілдік шартын тіркеу куәлігі.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаты: Қазақстан Республикасының заңнамасымен көзделген тәртіпте жер қойнауын пайдалану құқығына кепіл арқылы несие алатын жер қойнауын пайдаланушылар.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақытқа шектеу мерзімдері:
      1) Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі - тұтынушылардың қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап 15 күнтізбелік күн;
      2) Қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 40 минут;
      3) Құжаттарды алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 40 минут.
      8. Кепілдік шартын тіркеу тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің осы стандарты http://dpp.kz/ сайтына орналастырылған.
      10. Мемлекеттік қызмет сенбі және жексенбі күнінен басқа, күн сайын, сағат 9.00-дан 18.00-ге дейін, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін үзілісімен көрсетіледі. Құжаттарды қабылдау кезек тәртібінде, мемлекеттік қызмет алу үшін алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      11. Қызмет көрсету орны телефон байланысымен, компьютерлік техникамен жабдықталған, кіреберісте жеке мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін пандус бар, электрондық Үкімет қызметтеріне және Интернет аймағының қазақстандық сегментіне қол жеткізудің қоғамдық пункті қойылған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттар мен талаптар тізбесі:
      1) жер қойнауын пайдалану құқығына кепілдік шартын тіркеу туралы жер қойнауын пайдаланушының өтініші;
      2) Құзырлы органның кепілге жер қойнауын пайдалану құқығын беруге рұқсаты;
      3) Тікелей жер қойнауын пайдаланушы мен кепіл алушы арасында жасалған жер қойнауын пайдалану құқығына кепілдік шарты.
      13. Кепілдік шартын тіркеу үшін жер қойнауын пайдаланушыдан өтініш беріледі. Өтініш мазмұны еркін түрде.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттар "Қарағанды облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы" мемлекеттік мекемесіне (ары қарай - Басқарма), Қарағанды қаласы, Бейбітшілік бульвары, 39, 114-кабинет мекенжайы бойынша жауапты тұлғаға тапсырылады.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжат ол құжаттарды қабылдау жөніндегі талон болып табылады, онда мемлекеттік органның атауы, өтінішті қабылдаған қызметкердің лауазымы, тегі мен инициалдары, оның қабылдаған күні мен уақыты көрсетіледі.
      16. Кепілдік шартын тіркеу туралы қол қойылған куәлік тұтынушы өзі немесе оның өкілі келген кезде 102-кабинетте беріледі немесе пошта арқылы жіберіледі.
      17. Кепілдік шартын тіркеуден бас тартуға құзырлы органның жер қойнауын пайдалану құқығын кепілге беруге рұқсатының (немесе беруден бас тартуы) болмауы негіздеме бола алады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Осы қызметті тұтынушыға қатысты Басқарманың басшылыққа алатын негізгі жұмыс қағидаттары: сыпайылық; көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат; тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, құпиялылығын қамтамасыз ету болып табылады.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандартқа қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мекеменің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс тобы бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты облыс әкімі аппаратының лауазымды тұлғаларынан (103, 108-кабинеттер) алуға болады, электрондық пошта мекенжайы: kancelyaria@krg.gov.kz; жеке тұлғалар үшін телефон (7212) 41-08-30, заңды тұлғалар үшін (7212) 42-10-67.
      22. Шағым облыс әкімінің атына Қарағанды қаласы, Бейбітшілік бульвары, 39, 103, 108-кабинеттер мекенжайына; электрондық пошта: kancelyaria@krg.gov.kz беріледі.
      23. Шағымды қабылдауды растайтын құжат өтінішті қабылдау жөніндегі талон болып табылады, онда мемлекеттік органның атауы, өтінішті қабылдаған қызметкердің тегі мен инициалдары, оның қабылдаған күні мен уақыты, телефондар көрсетіледі. Шағым Қазақстан Республикасының "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" 2007 жылғы 12 қаңтардағы Заңымен көзделеген мерзімде қаралады. Шағымның қаралу барысы туралы (7212) 41-08-30, 42-10-67 телефондары бойынша білуге болады.

6. Байланыс ақпараты

      24. Басқарма басшысының, оның орынбасарының және жоғары тұрған ұйымның байланыс деректері:
      1) тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мекеме басшысының, оның орынбасарының байланыс деректері:
      сайт: http://dpp.kz/;
      электрондық пошта мекенжайы: dpp@mail.kz;
      жұмыс кестесі: сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін;
      қабылдау: апта сайын сәрсенбі күні сағат 16.00-ден 18.00-ге дейін;
      мемлекеттік мекеме басшысының телефоны: (7212) 42-11-20;
      мемлекеттік мекеме басшысы орынбасарының телефоны: (7212) 42-45-05;
      2) жоғары тұрған ұйым басшысының байланыс деректері:
      сайт: www.karaganda-region.kz;
      электрондық пошта мекенжайы: info@karaganda-region.kz;
      жұмыс кестесі: сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін;
      қабылдау: қабылдауға жазылу (7212) 41-08-30 телефоны бойынша жүзеге асырылады;
      мекенжайы: Қарағанды қаласы, Бейбітшілік бульвары, 39;
      басшының телефоны: (7212) 42-10-90.
      25. Осы қызмет түрін көрсетуге қатысты кез-келген қосымша ақпаратты Басқарманың (7212) 42-11-20 телефонынан білуге болады.

"Барлауға, өндіруге және
бірлескен барлауға және
жалпыға таралған пайдалы
қазбаларды өндіруге
кепілдік шартын тіркеу"
мемлекеттік қызмет көрсету
стандартына
қосымша

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Келесі жылдағы көрсеткіштің мақсаттық мәні

Есептік жылдағы көрсеткіштің ағымды мәні

1. Уақтылы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

97



1.2. қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

97



2. Сапа

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың %(үлесі)

95



2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс рәсімдеген жағдайдың % (үлесі) (есептен өткен және т.б.)

95



3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90



3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

90



3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)

100



4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

0,3



4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)

100



4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың %(үлесі)

90



4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90



5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

97



Об утверждении стандартов оказания государственных услуг

Постановление акимата Карагандинской области от 23 сентября 2008 года N 26/03. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 05 ноября 2008 года N 1856. Утратило силу - постановлением акимата Карагандинской области от 07 июля 2009 года N 18/10

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 07.07.2009 N 18/10.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", в целях повышения качества оказания государственных услуг акимат Карагандинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые стандарты оказания государственных услуг "Регистрация контрактов на разведку, добычу или совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых" и "Регистрация договора залога на разведку, добычу и на совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых", предоставляемых государственным учреждением "Аппарат акима Карагандинской области" (далее - аппарат акима области).
      2. Аппарату акима области обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции и опубликование утвержденных стандартов оказания государственных услуг в средствах массовой информации областного значения.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Камалиева Б.С.
      4. Постановление вводится в действие со дня его официального опубликования.

      Аким области                               Н. Нигматулин

Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 23 сентября 2008 года N 26/03

Стандарт
оказания государственной услуги
"Регистрация контрактов на разведку, добычу или совмещенную
разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых"

1. Общие положения

      1. Регистрация контракта на разведку, добычу или совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых - это процедура, осуществление которой позволяет считать право недропользования предоставленным и возникшим.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Оказание настоящей государственной услуги предусмотрено пунктом 8 статьи 41-7пункта 3 статьи 44 Закона Республики Казахстан от 27 января 1996 года "О недрах и недропользовании".
      4. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Аппарат акима Карагандинской области" по адресу: город Караганда, бульвар Мира, 39, кабинет 102, сайт: http://dpp.kz/.
      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является выдача акта о государственной регистрации контракта.
      6. Данная государственная услуга оказывается всем физическим или юридическим лицам, получившим право на заключение контракта в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов - 15 календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов - 40 минут.
      8. Регистрация контракта оказывается на бесплатной основе.
      9. Данный стандарт оказания государственной услуги размещен на сайте: http://dpp.kz/.
      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно, кроме субботы и воскресенья, с 9 часов 00 минут до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов. Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи для получения государственной услуги и ускоренного обслуживания.
      11. Место предоставления услуги оборудовано телефонной связью, компьютерной техникой, при входе имеется пандус для людей с ограниченными физическими возможностями, установлен пункт общественного доступа к услугам электронного Правительства и казахстанскому сегменту зоны Интернета.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень необходимых документов и требований для получения государственной услуги:
      1) обращение (сопроводительное письмо) произвольной формы в двух экземплярах;
      2) подписанный сторонами (акимом области и первым руководителем недропользователя) контракт на недропользование.
      13. Для регистрации контракта подается заявление от недропользователя. Содержание заявления произвольной формы.
      14. Документы, необходимые для получения государственной услуги, сдаются ответственному лицу государственного учреждения "Управление предпринимательства и промышленности Карагандинской области" по адресу: город Караганда, бульвар Мира, 39, кабинет 114.
      15. Документом, подтверждающим, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, является талон о приеме документов, в котором указывается наименование государственного органа, должность, фамилия и инициалы сотрудника, принявшего заявление, дата и время его принятия.
      16. Зарегистрированный контракт с сертификатом выдается при личном посещении потребителя или его представителя в кабинете 102.
      17. Основанием для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги может служить непредставление потребителем пакета документов необходимого для регистрации контракта, не устранение или отказ потребителя устранить выявленные замечания по представленному пакету документов.

3. Принципы работы

      18. Основными принципами работы, которыми руководствуется Управление по отношению к потребителю данной услуги, являются: вежливость; исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге; обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, ежегодно утверждаются специально созданной рабочей группой.

5. Порядок обжалования

      21. Информацию о порядке обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц можно получить у должностных лиц аппарата акима области (кабинеты 103, 108), адрес электронной почты: kancelyaria@krg.gov.kz; телефон для физических лиц (7212) 41-08-30, для юридических лиц (7212) 42-10-67.
      22. Жалоба подается на имя акима области по адресу: город Караганда, бульвар Мира, 39, кабинеты 103, 108; по электронной почте: kancelyaria@krg.gov.kz.
      23. Подтверждением принятия жалобы является талон о приеме заявления, в котором указывается наименование государственного органа, фамилия и инициалы сотрудника, принявшего заявление, дата и время его принятия, телефоны. Жалоба рассматривается в сроки, предусмотренные Законом Республики Казахстан от 12 января 2007 года "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц". О ходе рассмотрения жалобы можно узнать по телефонам (7212) 41-08-30, 42-10-67.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные начальника Управления, его заместителя и вышестоящей организации:
      1) контактные данные руководителя государственного учреждения, непосредственно оказывающего государственную услугу, его заместителя:
      сайт: http://dpp.kz/;
      адрес электронной почты: dpp@mail.kz;
      график работы: с 9.00 часов до 18.00 часов;
      прием: еженедельно по средам с 16.00 часов до 18.00 часов;
      телефон руководителя государственного учреждения: (7212) 42-11-20;
      телефон заместителя руководителя государственного учреждения: (7212) 42-45-05;
      2) контактные данные руководителя вышестоящей организации:
      сайт: www.karaganda-region.kz;
      адрес электронной почты: info@karaganda-region.kz;
      график работы: с 9.00 часов до 18.00 часов;
      прием: запись на прием осуществляется по телефону (7212) 41-08-30;
      адрес: город Караганда, бульвар Мира, 39;
      телефон руководителя: (7212) 42-10-90.
      25. Любую дополнительную информацию, касающуюся предоставления данного вида услуги можно узнать в Управлении по телефону (7212) 42-11-20.

Приложение
к стандарту оказания
государственной услуги
"Регистрация контрактов
на разведку, добычу или
совмещенную разведку и добычу
общераспространенных полезных ископаемых"

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в
последующем
году

Текущее
значение
показателя в
отчетном году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

97



1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

97



2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

95



2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

95



3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

90



3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

90



3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

100



4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб к общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

0,3



4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

100



4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

90



4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

90



5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

97



Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 23 сентября 2008 года N 26/03

Стандарт
оказания государственной услуги
"Регистрация договора залога на разведку, добычу
или совмещенную разведку и добычу общераспространенных
полезных ископаемых"

1. Общие положения

      1. Регистрация договора залога права недропользования - это процедура, осуществление которой позволяет считать передачу права недропользования совершенной с момента осуществления такой регистрации.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Оказание настоящей государственной услуги предусмотрено статьей 14 Закона Республики Казахстан от 27 января 1996 года "О недрах и недропользовании".
      4. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Аппарат акима Карагандинской области" по адресу: город Караганда, бульвар Мира, 39, кабинет 102, сайт: http://dpp.kz/.
      5. Форма завершения (результат) оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель: свидетельство регистрации договора залога.
      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга: недропользователи, получающие кредит под залог права недропользования, в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов - 15 календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов - 40 минут.
      8. Регистрация договора залога оказывается на бесплатной основе.
      9. Данный стандарт оказания государственной услуги размещен на сайте: http://dpp.kz/.
      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно, кроме субботы и воскресенья, с 9 часов 00 минут до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов. Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи для получения государственной услуги и ускоренного обслуживания.
      11. Место предоставления услуги оборудовано телефонной связью, компьютерной техникой, при входе имеется пандус для людей с ограниченными физическими возможностями, установлен пункт общественного доступа к услугам электронного Правительства и казахстанскому сегменту зоны Интернета.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень необходимых документов и требований для получения государственной услуги:
      1) заявление недропользователя о регистрации договора залога права недропользования;
      2) разрешение компетентного органа на передачу права недропользования в залог;
      3) заключенный непосредственно между недропользователем и залогодержателем (банком, физическим или юридическим лицом) договор залога права недропользования.
      13. Для регистрации договора залога подается заявление от недропользователя. Содержание заявления произвольной формы.
      14. Документы, необходимые для получения государственной услуги, сдаются ответственному лицу государственного учреждения "Управление предпринимательства и промышленности Карагандинской области" по адресу: город Караганда, бульвар Мира, 39, кабинет 114.
      15. Документом, подтверждающим, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, является талон о приеме документов, в котором указывается наименование государственного органа, должность, фамилия и инициалы сотрудника, принявшего заявление, дата и время его принятия.
      16. Подписанное свидетельство о регистрации договора залога выдается при личном посещении потребителя или его представителя в кабинете 102 или направляется по почте.
      17. Основанием для отказа в регистрации договора залога служит отсутствие разрешения (или отказ) компетентного органа на передачу права недропользования в залог.

3. Принципы работы

      18. Основными принципами работы, которыми руководствуется Управление по отношению к потребителю данной услуги, являются: вежливость; исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге; обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, ежегодно утверждаются специально созданной рабочей группой.

5. Порядок обжалования

      21. Информацию о порядке обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц можно получить у должностных лиц аппарата акима области (кабинеты 103, 108), адрес электронной почты: kancelyaria@krg.gov.kz; телефон для физических лиц (7212) 41-08-30, для юридических лиц (7212) 42-10-67.
      22. Жалоба подается на имя акима области по адресу: город Караганда, бульвар Мира, 39, кабинеты 103, 108; по электронной почте: kancelyaria@krg.gov.kz.
      23. Подтверждением принятия жалобы является талон о приеме заявления, в котором указывается наименование государственного органа, фамилия и инициалы сотрудника, принявшего заявление, дата и время его принятия, телефоны. Жалоба рассматривается в сроки, предусмотренные Законом Республики Казахстан от 12 января 2007 года "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц". О ходе рассмотрения жалобы можно узнать по телефонам (7212) 41-08-30, 42-10-67.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные начальника Управления, его заместителя и вышестоящей организации:
      1) контактные данные руководителя государственного учреждения, непосредственно оказывающего государственную услугу, его заместителя:
      сайт: http://dpp.kz/;
      адрес электронной почты: dpp@mail.kz;
      график работы: с 9.00 часов до 18.00 часов;
      прием: еженедельно по средам с 16.00 часов до 18.00 часов;
      телефон руководителя государственного учреждения: (7212) 42-11-20;
      телефон заместителя руководителя государственного учреждения: (7212) 42-45-05;
      2) контактные данные руководителя вышестоящей организации:
      сайт: www.karaganda-region.kz;
      адрес электронной почты: info@karaganda-region.kz;
      график работы: с 9.00 часов до 18.00 часов;
      прием: запись на прием осуществляется по телефону (7212) 41-08-30;
      адрес: город Караганда, бульвар Мира, 39;
      телефон руководителя: (7212) 42-10-90.
      25. Любую дополнительную информацию, касающуюся предоставления данного вида услуги можно узнать в Управлении по телефону (7212) 42-11-20.

Приложение
к стандарту оказания
государственной услуги
"Регистрация договора залога
на разведку, добычу или
совмещенную разведку и
добычу общераспространенных
полезных ископаемых"

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в
последующем
году

Текущее
значение
показателя в
отчетном
году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

97



1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

97



2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

95



2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

95



3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

90



3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

90



3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

100



4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб к общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

0,3



4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

100



4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

90



4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

90



5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

97