"Павлодар қаласы ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесімен көрсетілетін мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарттарын бекіту туралы

Павлодар облысы Павлодар қалалық әкімиятының 2008 жылғы 16 шілдедегі N 935/17 қаулысы. Павлодар облысы Павлодар қаласының әділет басқармасында 2008 жылғы 18 шілдеде N 122 тіркелген. Күші жойылды - Павлодар облысы Павлодар қалалық әкімдігінің 2009 жылғы 19 маусымдағы N 842/12 қаулысымен.

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Павлодар қалалық әкімдігінің 2009.06.19 N 842/12 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының, 9-1 бабына, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" N 221 Заңы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" N 558, "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 561 қаулыларына сәйкес, сапалы мемлекеттік қызмет көрсету мақсатында Павлодар қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Павлодар қаласы ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесімен көрсетілетін мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарттары бекітілсін:
      1) 1- қосымшаға сәйкес "Техниканы лизинг арқылы сатып алу үшін анықтама беру";
      2) 2 - қосымшаға сәйкес "Қосалқы шаруашылықтың бар екені туралы анықтамалар беру";
      3) 3 - қосымшаға сәйкес "Мал басы туралы мәліметтер"
      2. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап 10 (он) күн күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау қала әкімінің орынбасары А. Д. Әбдіқалықовқа жүктелсін.

      Павлодар қаласының әкімі                           Б. Демеуов

Павлодар қаласы әкімдігінің 
2008 жылғы 16 шілдедегі   
N 935/17 қаулысымен бекітілген
1-қосымша          

"Техниканы лизинг арқылы сатып алу үшін анықтама беру"
мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Осы стандарт техниканы лизинг арқылы сатып алу үшін анықтама беру жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін белгілейді.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны - ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 561 қаулысы негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті "Павлодар қаласы ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік  мекемесі (бұдан әрі - Бөлім) көрсетеді, мына мекенжайда орналасқан: Кривенко көшесі, 25, N 713 кабинет, электрондық поштаның мекенжайы: pavlodar_osh@mail.ru
      5. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі техниканы лизинг арқылы сатып алу үшін анықтама беру болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет Павлодар қаласының аумағында тіркелген, ауыл шаруашылық өндіріс саласында жүзеге асыратын қызметтің жеке меншік нысанына тәуелсіз жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - тұтынушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған, электрондық сауал берген сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері - 2 жұмыс күні;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге, электрондық сауалды қалыптастыруға рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 30 минутқа дейін;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде құжаттарды алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 30 минутқа дейін.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету туралы ақпарат Бөлімнің ақпараттық стендтарында орналасқан.
      10. Мемлекеттік қызмет сенбі, жексенбі және мереке күндерінен басқа, күн сайын дүйсенбіден жұмаға дейін, сағат 9.00-ден 18-00-ге дейін көрсетіледі.
      Тамақтануға үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ке дейін.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызметсіз жүргізіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

       11. Мемлекеттік қызмет Бөлімнің ғимаратында жүргізіледі, мұнда креслолар мен орындықтар орналасқан, стендте өтініш үлгілері бар.
      Қауіпсіздік үшін екі шыға беріс қарастырылған, мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін пандус бар.
      12. Осы мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы мынандай құжаттарды тапсыру қажет:
      1) жеке басының куәлігін (паспорт), (жеке тұлғалар үшін) - түпнұсқасы және көшірмесі, оның жоқтығы кезінде құжатты Павлов көшесі, 48 мекенжайы бойынша "Павлодар қаласы халыққа қызмет көрсету орталығы" мемлекеттік мекемесінен алуға болады;
      2) мемлекеттік тіркеу туралы куәлік (заңды тұлғалар үшін) - түпнұсқасы және көшірмесі, оның жоқтығы кезінде осы құжатты Ленин көшесі, 18 мекенжайы бойынша "Павлодар облыстық әділет департаменті" мемлекеттік мекемесінен алуға болады;
      3) Салық төлеушінің тіркеу номері (СТН) - түпнұсқасы және көшірмесі, оның жоқтығы кезінде осы құжатты Жеңіс алаңы, 5 мекенжайы бойынша "Павлодар қаласы бойынша салық комитеті" мемлекеттік мекемесінен алуға болады;
      4) статистикалық картаны (заңды тұлғалар үшін) - түпнұсқасы және көшірмесі, оның жоқтығы кезінде осы құжатты Генерал Дүйсенов көшесі, 9 мекенжайы бойынша "Павлодар облысы бойынша статистика департаменті" мемлекеттік мекемесінен алуға болады;
      5) жер телімін пайдалану құқығына мемлекеттік акті- түпнұсқасы және көшірмесі, оның жоқтығы кезінде осы құжатты Жеңіс алаңы, 17 мекенжайы бойынша "Павлодар қаласының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесінен алуға болады;
      6) Өтініш (бланкілер бөлімнің мамандарымен мына мекенжайы бойынша беріледі: Кривенко көшесі, 25, N 713 кабинет).
      Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар салыстыруға түпнұсқа ретінде ұсынылады, бұдан кейін тұтынушыға қайтарылады.
      13. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін бланкілер нысаны, бланкілер беру орны мына мекенжайда орналасқан: Кривенко көшесі, 25, N 713 кабинет.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш және басқа да құжаттар Бөлімнің мамандарына мына мекенжайы бойынша тапсырылады: Кривенко көшесі, 25, N 713 кабинет.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін, тұтынушы мемлекеттік қызметті алатын күнінің көрсетілуімен өтініштің жыртпалы талонын алады.
      16. Мемлекеттік қызметтің нәтижесін жеткізу бөлімнің маманына жеке баруымен жүзеге асырылады.
      Анықтаманы электрондық почта, сайт арқылы беру жүзеге асырылмайды.
      Мемлекеттік қызметтің соңғы нәтижесі Бөлімнің мамандарымен мына мекенжайы бойынша беріледі: Кривенко көшесі, 25, N 713 кабинет.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсетудің алуына келіспеушілік негізі болып:
      1) қажетті құжаттардың толық емес тізімі;
      2) ұсынылған құжаттардың сәйкес келмеуі;
      3) өтініш берушінің ұсынылған құжаттарының дұрыс еместігі.
      Мемлекеттік қызметті көрсетуді тоқтата тұруға негіз - жоқ.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Қызмет тұтынушысына көңіл бөлу жөнінде мемлекеттік орган мынандай жұмыс қағидаттарын басшылық етеді: заңдылық, тұтынушы берген құжаттардың мазмұны туралы ақпараттың құпиясын сақтау және қорғау, өзінің қызметтік міндеттерін орындау, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат беру, сыпайылық, орындылық.

4. Жұмыс нәтижелері

       19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін Бөлімнің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

       21. Бөлімнің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағым дайындауға жәрдем көрсету мына мекенжайы бойынша: Кривенко көшесі, 25, N 315 кабинет, телефон 32-55-05.
      22. Шағым басшылық ететін Павлодар қаласы әкімі орынбасарының атына беріледі, мына мекенжайы бойынша: Кривенко көшесі, 25, N 315 кабинет.
      Шағым пошта арқылы жазбаша түрде немесе әдейі азаматтардың өтініштерін қарау бойынша қабылдау бөлімінде мына мекенжайы бойынша: Кривенко көшесі, 25, N 315 кабинет қабылданады.
      23. Шағымды қабылдау және мерзімде қарау, жауапты алу орнын растайтын құжат талон болып табылады. Шағымды қарау барысы туралы азаматтардың өтініштерін қарау бойынша қабылдау бөлімінде мына мекенжайы бойынша: Кривенко көшесі, 25, N 315 кабинет, телефоны 32-55-05 арқылы білуге болады.

6. Байланыс ақпараты

      24. "Павлодар қаласы ауыл шаруашылығы бөлімі" ММ-нің бастығы жеке қабылдауды апта сайын бейсенбі сағат 16.00-ден 17.00-ге дейін, Кривенко көшесі, 25, N 712 кабинет, телефон 32-07-30 жүргізеді.
      25 Тұтынушы үшін қосымша қызметтер туралы ақпарат:
      1) Павлодар қаласының лизингктік компаниялары, олардың жұмыс кестелері, мекенжайлары мен телефондары туралы ақпарат беру.
      2) Павлодар қаласының ауыл шаруашылық техниканы лизинг арқылы сатуды іске асыратын ұйымдар, олардың жұмыс кестелері, мекенжайлары мен телефондары туралы ақпарат беру.

"Техниканы лизинг арқылы сатып алу үшін
анықтама беру" мемлекеттік     
қызмет көрсетудің стандартына қосымша

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол
жетімділік
көрсеткіштері

Көрсеткіштің
нормативтік
мәні

Көрсеткіштің
келесі
жылдағы
нысаналы
мәні

Көрсеткіштің
есепті
жылдағы
ағымдағы
мәні

1

2

3

4

1. Уақытылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100%

100%

100%

1.2. қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың %(үлесі)

-

-

-

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100%

100%

100%

2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100%

100%

100%

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған
оқиғалардың % (үлесі)

100

100

100

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)




4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)




4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)




4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың %(үлесі)




4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)




5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

Павлодар қаласы әкімдігінің 
2008 жылғы 16 шілдедегі  
N 935/17 қаулысымен бекітілген
2-қосымша         

"Қосалқы шаруашылықтың бар екені туралы анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты

1. Жалпы ережелер

       1. Осы стандарт қосалқы шаруашылықтың бар екені туралы анықтамалар беру жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін белгілейді.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны - ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 561 қаулысы негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті "Павлодар қаласы ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Бөлім) көрсетеді, мына мекенжайда орналасқан: Кривенко көшесі, 25, 713 кабинет, электрондық поштаның мекенжайы: pavlodar_osh@mail.ru
      5. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі қосалқы шаруашылықтың бар екені туралы анықтама беру болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет Павлодар қаласының аумағында тіркелген, ауыл шаруашылық жануарлардың иелеріне, жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - тұтынушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған, электрондық сауал берген сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері - 1 жұмыс күні;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге, электрондық сауалды қалыптастыруға рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 30 минутқа дейін;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде құжаттарды алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 30 минутқа дейін.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету туралы ақпарат Бөлімнің ақпараттық стендтарында орналасқан.
      10. Мемлекеттік қызмет сенбі, жексенбі және мереке күндерінен басқа, күн сайын дүйсенбіден жұмаға дейін, сағат 9.00-ден 18-00-ге дейін көрсетіледі.
      Тамақтануға үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ке дейін.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызметсіз жүргізіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

       11. Мемлекеттік қызмет Бөлімнің ғимаратында жүргізіледі,мұнда креслолар мен орындықтар орналасқан, стендте өтініш үлгілері бар.
      Қауіпсіздік үшін екі шыға беріс қарастырылған, мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін пандус бар.
      12. Осы мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы мынандай құжаттарды тапсыру қажет:
      1) жеке басының куәлігін (паспорт), (жеке тұлғалар үшін) - түпнұсқасы және көшірмесі, оның жоқтығы кезінде құжатты Павлов көшесі, 48 мекенжайы бойынша "Павлодар қаласы халыққа қызмет көрсету орталығы" мемлекеттік мекекемесінен алуға болады;
      2) мемлекеттік тіркеу туралы куәлік (заңды тұлғалар үшін) - түпнұсқасы және көшірмесі, оның жоқтығы кезінде осы құжатты Ленин көшесі, 18 мекенжайы бойынша "Павлодар облыстық әділет департаменті" мемлекеттік мекемесінен алуға болады;
      3) Салық төлеушінің тіркеу номері (СТН) - түпнұсқасы және көшірмесі, оның жоқтығы кезінде осы құжатты Жеңіс алаңы, 5 мекенжайы бойынша "Павлодар қаласы бойынша салық комитеті" мемлекеттік мекемесінен алуға болады;
      4) статистикалық картаны (заңды тұлғалар үшін) - түпнұсқасы және көшірмесі, оның жоқтығы кезінде осы құжатты Генерал Дүйсенов көшесі, 9 мекенжайы бойынша "Павлодар облысы бойынша статистика департаменті" мемлекеттік мекемесінен алуға болады;
      5) жер телімін пайдалану құқығына мемлекеттік акті - түпнұсқасы және көшірмесі, оның жоқтығы кезінде осы құжатты Жеңіс алаңы, 17 мекенжайы бойынша "Павлодар қаласының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесінен алуға болады;
      6) Өтініш (бланкілер бөлімнің мамандарымен мына мекенжайы бойынша беріледі: Кривенко көшесі, 25, N 713 кабинет).
      Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар салыстыруға түпнұсқа ретінде ұсынылады, бұдан кейін тұтынушыға қайтарылады.
      13. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін бланкілер нысаны, бланкілер беру орны мына мекенжайда орналасқан: Кривенко көшесі, 25, N 713 кабинет.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш және басқа да құжаттар Бөлімнің мамандарына мына мекенжайы бойынша тапсырылады: Кривенко көшесі, 25, N 713 кабинет.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін, тұтынушы мемлекеттік қызметті алатын күнінің көрсетілуімен өтініштің жыртпалы талонын алады.
      16. Мемлекеттік қызметтің нәтижесін жеткізу бөлімнің маманына жеке баруымен жүзеге асырылады.
      Анықтаманы электрондық почта, сайт арқылы беру жүзеге асырылмайды.
      Мемлекеттік қызметтің соңғы нәтижесі Бөлімнің мамандарымен мына мекенжайы бойынша беріледі: Кривенко көшесі, 25, N 713 кабинет.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсетудің алуына келіспеушілік негізі болып:
      1) қажетті құжаттардың толық емес тізімі;
      2) ұсынылған құжаттардың сәйкес келмеуі;
      3) өтініш берушінің ұсынылған құжаттарының дұрыс еместігі.

Мемлекеттік қызметті көрсетуді тоқтата тұруға негіз - жоқ.

3. Жұмыс қағидаттары

       18. Қызмет тұтынушысына көңіл бөлу жөнінде мемлекеттік орган мынандай жұмыс қағидаттарын басшылық етеді: заңдылық, тұтынушы берген құжаттардың мазмұны туралы ақпараттың құпиясын сақтау және қорғау, өзінің қызметтік міндеттерін орындау, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат беру, сыпайылық, орындылық.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін Бөлімнің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Бөлімнің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағым дайындауға жәрдем көрсету мына мекенжайы бойынша: Кривенко көшесі, 25, N 315 кабинет, телефон 32-55-05.
      22. Шағым басшылық ететін Павлодар қаласы әкімі орынбасарының атына беріледі, мына мекенжайы бойынша: Кривенко көшесі, 25, N 315 кабинет.
      Шағым пошта арқылы жазбаша түрде немесе әдейі азаматтардың өтініштерін қарау бойынша қабылдау бөлімінде мына мекенжайы бойынша: Кривенко көшесі, 25, N 315 кабинет қабылданады.
      23. Шағымды қабылдау және мерзімде қарау, жауапты алу орнын растайтын құжат талон болып табылады. Шағымды қарау барысы туралы азаматтардың өтініштерін қарау бойынша қабылдау бөлімінде мына мекенжайы бойынша: Кривенко көшесі, 25, N 315 кабинет, телефоны 32-55-05 арқылы білуге болады.

6. Байланыс ақпараты

      24. "Павлодар қаласы ауыл шаруашылығы бөлімі" ММ-нің бастығы жеке қабылдауды апта сайын бейсенбі сағат 16.00-ден 17.00-ге дейін, Кривенко көшесі, 25, N 712 кабинет, телефон 32-07-30 жүргізеді.
      25 Тұтынушы үшін қосымша қызметтер туралы ақпарат:
      1) Павлодар қаласының емдеу ветеринарлық мекемелері, олардың жұмыс кестелері, мекенжайлары мен телефондары туралы ақпарат беру.

"Қосалқы шаруашылықтың бар екені 
туралы анықтама беру" мемлекеттік 
қызмет көрсетудің стандартына қосымша

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол
жетімділік
көрсеткіштері

Көрсеткіштің
нормативтік
мәні

Көрсеткіштің
келесі
жылдағы
нысаналы
мәні

Көрсеткіштің
есепті
жылдағы
ағымдағы
мәні

1

2

3

4

1. Уақытылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен
бастап белгіленген мерзімде қызметті
ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100%

100%

100%

1.2. қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

-

-

-

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100%

100%

100%

2.2. құжаттарды лауазымды тұлға
дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100%

100%

100%

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

100

100

100

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)




4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)




4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)




4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың %(үлесі)




4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)




5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

Павлодар қаласы әкімдігінің 
2008 жылғы 16 шілдедегі  
N 935/17 қаулысымен бекітілген
3-қосымша         

"Мал басы туралы мәліметтер"
мемлекеттік қызмет көрсетудің
стандарты

1. Жалпы ережелер

       1. Осы стандарт мал басы туралы мәліметтер беру жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін белгілейді.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны - ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 561 қаулысы негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті "Павлодар қаласы ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Бөлім) көрсетеді, мына мекенжайда орналасқан: Кривенко көшесі, 25, N 713 кабинет, электрондық поштаның мекенжайы: pavlodar_osh@mail.ru
      5. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі мал басы туралы мәліметтер беру болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет Павлодар қаласының аумағында тіркелген, ауыл шаруашылық жануарлардың иелеріне, жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - тұтынушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1). мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған, электрондық сауал берген сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері - 1 жұмыс күні;
      2). қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге, электрондық сауалды қалыптастыруға рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 30 минутқа дейін;
      3). Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде құжаттарды алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 30 минутқа дейін.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету туралы ақпарат Бөлімнің ақпараттық стендтарында орналасқан.
      10. Мемлекеттік қызмет сенбі, жексенбі және мереке күндерінен басқа, күн сайын дүйсенбіден жұмаға дейін, сағат 9.00-ден 18-00-ге дейін көрсетіледі.
      Тамақтануға үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ке дейін.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызметсіз жүргізіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

       11. Мемлекеттік қызмет Бөлімнің ғимаратында жүргізіледі, мұнда креслолар мен орындықтар орналасқан, стендте өтініш үлгілері бар.
      Қауіпсіздік үшін екі шыға беріс қарастырылған, мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін пандус бар.
      12. Осы мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы мынандай құжаттарды тапсыру қажет:
      1) жеке басының куәлігін (паспорт), (жеке тұлғалар үшін) - түпнұсқасы және көшірмесі, оның жоқтығы кезінде осы құжатты Павлов көшесі, 48 мекенжайы бойынша "Павлодар қаласы халыққа қызмет көрсету орталығы" мемлекеттік мекемесінен алуға болады;
      2) мемлекеттік тіркеу туралы куәлік (заңды тұлғалар үшін) - түпнұсқасы және көшірмесі, оның жоқтығы кезінде осы құжатты Ленин көшесі, 18 мекенжайы бойынша "Павлодар облыстық әділет департаменті" мемлекеттік мекемесінен алуға болады;
      3) Салық төлеушінің тіркеу номері (СТН) - түпнұсқасы және көшірмесі, оның жоқтығы кезінде осы құжатты Жеңіс алаңы, 5 мекенжайы бойынша "Павлодар қаласы бойынша салық комитеті" мемлекеттік мекемесінен алуға болады;
      4) статистикалық картаны (заңды тұлғалар үшін) - түпнұсқасы және көшірмесі, оның жоқтығы кезінде құжатты Генерал Дүйсенов көшесі, 9 мекенжайы бойынша "Павлодар облысы бойынша статистика департаменті" мемлекеттік мекемесінен алуға болады;
      5) жер телімін пайдалану құқығына мемлекеттік акті - түпнұсқасы және көшірмесі, оның жоқтығы кезінде осы құжатты Жеңіс алаңы, 17 мекенжайы бойынша "Павлодар қаласының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесінен алуға болады;
      6) Өтініш (бланкілер бөлімнің мамандарымен мына мекенжайы бойынша беріледі: Кривенко көшесі, 25, N 713 кабинет).
      Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар салыстыруға түпнұсқа ретінде ұсынылады, бұдан кейін тұтынушыға қайтарылады.
      13. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін бланкілер нысаны, бланкілер беру орны мына мекенжайда орналасқан: Кривенко көшесі, 25, N 713 кабинет.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш және басқа да құжаттар Бөлімнің мамандарына мына мекенжайы бойынша тапсырылады: Кривенко көшесі, 25, N 713 кабинет.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін, тұтынушы мемлекеттік қызметті алатын күнінің көрсетілуімен өтініштің жыртпалы талонын алады.
      16. Мемлекеттік қызметтің нәтижесін жеткізу бөлімнің маманына жеке баруымен жүзеге асырылады.
      Анықтаманы электрондық почта, сайт арқылы беру жүзеге асырылмайды.
      Мемлекеттік қызметтің соңғы нәтижесі Бөлімнің мамандарымен мына мекенжайы бойынша беріледі: Кривенко көшесі, 25, N 713 кабинет.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсетудің алуына келіспеушілік негізі болып:
      1) қажетті құжаттардың толық емес тізімі;
      2) ұсынылған құжаттардың сәйкес келмеуі;
      3) өтініш берушінің ұсынылған құжаттарының дұрыс еместігі.
      Мемлекеттік қызметті көрсетуді тоқтата тұруға негіз - жоқ.

2. Жұмыс қағидаттары

       18. Қызмет тұтынушысына көңіл бөлу жөнінде мемлекеттік орган мынандай жұмыс қағидаттарын басшылық етеді: заңдылық, тұтынушы берген құжаттардың мазмұны туралы ақпараттың құпиясын сақтау және қорғау, өзінің қызметтік міндеттерін орындау, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат беру, сыпайылық, орындылық.

3. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін Бөлімнің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

       21. Бөлімнің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағым дайындауға жәрдем көрсету мына мекенжайы бойынша: Кривенко көшесі, 25, N 315 кабинет, телефон 32-55-05.
      22. Шағым басшылық ететін Павлодар қаласы әкімі орынбасарының атына беріледі, мына мекенжайы бойынша: Кривенко көшесі, 25, N 315 кабинет.
      Шағым пошта арқылы жазбаша түрде немесе әдейі азаматтардың өтініштерін қарау бойынша қабылдау бөлімінде мына мекенжайы бойынша: Кривенко көшесі, 25, N 315 кабинет қабылданады.
      23. Шағымды қабылдау және мерзімде қарау, жауапты алу орнын растайтын құжат талон болып табылады. Шағымды қарау барысы туралы азаматтардың өтініштерін қарау бойынша қабылдау бөлімінде мына мекенжайы бойынша: Кривенко көшесі, 25, N 315 кабинет, телефоны 32-55-05 арқылы білуге болады.

6. Байланыс ақпараты

      24. "Павлодар қаласы ауыл шаруашылығы бөлімі" ММ-нің бастығы жеке қабылдауды апта сайын бейсенбі сағат 16.00-ден 17.00-ге дейін, Кривенко көшесі, 25, N 712 кабинет, телефон 32-07-30 жүргізеді.
      25 Тұтынушы үшін қосымша қызметтер туралы ақпарат:
      1) Павлодар қаласының емдеу ветеринарлық мекемелері, олардың жұмыс кестелері, мекенжайлары мен телефондары туралы ақпарат беру.

"Мал басы туралы мәліметтер беру"
      мемлекеттік қызмет көрсетудің 
стандартына қосымша      

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік
мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы
мәні

Көрсеткіш тің есепті жылдағы ағымдағы
мәні

1

2

3

4

1. Уақытылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100%

100%

100%

1.2. қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

-

-

-

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100%

100%

100%

2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100%

100%

100%

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

100

100

100

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)




4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)




4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)




4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың %(үлесі)




4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)




5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых государственным учреждением "Отдел сельского хозяйства города Павлодара"

Постановление акимата города Павлодара Павлодарской области от 16 июля 2008 года N 935/17. Зарегистрировано управлением юстиции города Павлодара Павлодарской области 18 июля 2008 года N 122. Утратило силу постановлением акимата города Павлодара Павлодарской области от 19 июня 2009 года N 842/12

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Павлодара Павлодарской области от 19 июня 2009 года N 842/12.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", Закона Республики Казахстан "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц" от 12 января 2007 года N 221, постановлениями Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", N 561 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", в целях качественного предоставления государственных услуг акимат города Павлодара ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить стандарты государственных услуг, оказываемых государственным учреждением "Отдел сельского хозяйства города Павлодара":
      1) "Выдача справки для приобретения техники в лизинг" согласно приложению 1;
      2) "Выдача справок о наличии подсобного хозяйства" согласно приложению 2;
      3) "Сведения о поголовье скота" согласно приложению 3.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении 10 (десять) календарных дней со дня его первого официального опубликования.
      3. Контроль за выполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Абдыкалыкова А. Д.

      Аким города Павлодара Б. Демеуов

Приложение 1     
утверждено постановлением
акимата города Павлодара
от 16 июля 2008 год  
N 935/17       

Стандарт
оказания государственной услуги
"Выдача справки для приобретения техники в лизинг"

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по выдаче справки для приобретения техники в лизинг.
      2. Форма оказываемой государственной услуги - частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 561 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам".
      4. Государственную услугу оказывает государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства города Павлодара" (далее - Отдел), расположенное по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 713, адрес электронной почты: pavlodar_osh@mail.ru.
      5. Результатом оказания государственной услуги является выдача справки для приобретения техники в лизинг.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам независимо от форм собственности, осуществляющих деятельность в сфере сельскохозяйственного производства, зарегистрированным на территории города Павлодара (далее - потребитель).
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов для получения государственной услуги, подачи электронного запроса для получения государственной услуги - 2 рабочих дня;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов, формировании электронного запроса - до 30 минут ;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, как результат оказания государственной услуги, - до 30 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Информация о стандарте оказания государственной услуги размещена на информационных стендах в Отделе.
      10. Государственная услуга представляется ежедневно, за исключением субботы, воскресенья и праздничных дней, с 9.00 до 18.00 часов.
      Перерыв на обед с 13.00 до 14.00 часов.
      Прием проводится без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

2. Порядок оказания государственной услуги

      11. Государственная услуга предоставляется в здании Отдела, где расположены кресла-скамьи, имеются стенды с образцами заявлений.
      Для безопасности предусмотрены два выхода, для людей с ограниченными возможностями имеется пандус.
      12. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить следующие документы:
      1) удостоверение личности (паспорт), (для физических лиц) - оригинал и копию, при его отсутствии данный документ можно получить в государственном учреждении "Центр обслуживания населения города Павлодара" по адресу: улица Павлова, 48;
      2) свидетельство о государственной регистрации (для юридических лиц)- оригинал и копию, при его отсутствии данный документ можно получить в государственном учреждении "Департамент юстиции по Павлодарской области" по адресу улица Ленина 18;
      3) регистрационный номер налогоплательщика (РНН) - оригинал и копию, при его отсутствии данный документ можно получить в государственном учреждении "Налоговый комитет по городу Павлодару" по адресу: площадь Победы, 5;
      4) статистическая карта (для юридических лиц) - оригинал и копию, при его отсутствии данный документ можно получить в государственном учреждении "Департамент статистики по Павлодарской области" по адресу: улица Генерала Дюсенова 9;
      5) государственный акт на право пользования земельным участком - оригинал и копию, при его отсутствии данный документ можно получить в государственном учреждении "Отдел земельных отношении города Павлодара" по адресу: Площадь Победы 17;
      6) заявление (бланк выдается специалистами Отдела по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 713).
      Документы, необходимые для оказания государственной услуги, предоставляются для сверки в подлинниках, после чего возвращаются потребителю.
      13. Место выдачи бланков, форм заявлении, для оказания государственной услуги  находится по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 713.
      14. Заявление и другие документы, необходимые для получения государственной услуги, представляются специалистам Отдела по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 713.
      15. После представления всех необходимых документов для получения государственной услуги потребитель получает отрывной талон заявления, с указанием даты получения государственной услуги.
      16. Результат оказания государственной услуги осуществляется при личном посещении специалистов отдела.
Выдача справки посредством электронной почты, сайта не осуществляется.
      Конечный результат оказания государственной услуги выдается специалистами Отдела по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 713.
      17. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги является:
      1) неполный перечень необходимых документов;
      2) несоответствие представленных документов;
      3) недостоверность сведений  представленных заявителем.
      Основания для для приостановления оказания государственной услуги-нет.

3. Принципы работы

       18. Принципы работы, которыми руководствуется государственный орган по отношению к потребителю услуг: законность, защита и конфиденциальность предоставленной информации о содержании документов потребителя, исполнение своих служебных обязанностей, предоставление исчерпывающей информации об оказываемой государственной услуге, вежливость и корректность.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности согласно приложению к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа Отдела, ежегодно утверждаются специально созданной рабочей группой.

5. Порядок обжалования

      21. Порядок обжалования действия (бездействия) Отдела и оказания содействия в подготовке жалобы разъясняются по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 315, телефон 32-55-05.
      22. Жалоба подается  на имя курирующего заместителя акима города Павлодара,  по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 315 или в вышестоящий орган.
      Жалоба принимается в письменном виде, по почте, либо нарочно через приемную по обращениям граждан по адресу: г. Павлодар, улица Кривенко 25 кабинет N 315.
      23. Документом, подтверждающим принятие жалобы и предусматривающим срок и место получения ответа, является талон. О ходе рассмотрения жалобы можно узнать в приемной по обращениям граждан по адресу: г. Павлодар, улица Кривенко, 25, кабинет N 315 или по телефону 32-55- 05.

6. Контактная информация

      24. Начальник ГУ "Отдел сельского хозяйства города Павлодара" осуществляет личный прием еженедельно по четвергам c 16.00 до 17.00 часов по адресу: город Павлодар, улица Кривенко, 25, кабинет N 712, телефон: 32-07-30.
      25. Информация для потребителей о дополнительных услугах:
      1) Представление информации о лизинговых компаниях города Павлодара, графиках их работы, адресов и контактных телефонах.
      2) Представление информации об организациях города Павлодара реализующих сельскохозяйственную технику в лизинг, графиках их работы, адресов и контактных телефонах.

Приложение к стандарту   
оказания государственной услуги
"Выдача справок для приобретения
техники в лизинг"     

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показателя в последующем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100%

100%

100%

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут 

-

-

-

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100%

100%

100%

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100%

100%

100%

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

100%

100%

100%

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

100%

100%

100%

3.3. % (доля) услуг, информации о которых доступно через Интернет

-

-

-

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб от общего количества обслуженных потребителей по данному виду услуг




4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок




4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования




4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100

100

100

Приложение 2    
утверждено постановлением
акимата города Павлодара
от 16 июля 2008 год  
N 935/17      

Стандарт
оказания государственной услуги
"Выдача справок о наличии подсобного хозяйства"

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по выдаче справок о наличии подсобного хозяйства.
      2. Форма оказываемой государственной услуги - частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 561 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам".
      4. Государственную услугу оказывает государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства  города Павлодара" (далее - Отдел), расположенное по адресу: улица Кривенко, 25, каб N 713, адрес электронной почты: pavlodar_osh@mail.ru
      5. Результатом оказания государственной услуги является выдача справки о наличии подсобного хозяйства.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам, владельцам сельскохозяйственных животных, зарегистрированным на территории города Павлодара (далее - потребитель).
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов для получения государственной услуги, подачи электронного запроса для получения государственной услуги - 1 рабочий день;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов, формировании электронного запроса - до 30 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, как результат оказания государственной услуги, - до 30 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Информация о стандарте оказания государственной услуги размещена на информационных стендах в Отделе.
      10. Государственная услуга представляется ежедневно, за исключением субботы, воскресенья и праздничных дней, с 9.00 до 18.00 часов.
      Перерыв на обед с 13.00 до 14.00 часов.
      Прием проводится без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

2. Порядок оказания государственной услуги

      11. Государственная  услуга предоставляется в здании Отдела, где расположены кресла-скамьи, имеются стенды с образцами заявлений.
      Для безопасности предусмотрены два выхода, для людей с ограниченными возможностями имеется пандус.
      12. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить следующие документы:
      1) удостоверение личности (паспорт), (для физических лиц) - оригинал и копию, при его отсутствии данный документ можно получить в государственном учреждении "Центр обслуживания населения города Павлодара" по адресу: улица Павлова, 48;
      2) книга регистрации граждан - оригинал и копия, при отсутствии данного документа его можно получить в государственном учреждении "Центр обслуживания населения города Павлодара" по адресу: улица Павлова, 48;
      3) ветеринарный паспорт животного - оригинал и копия, при отсутствии данного документа его можно получить в лечебных ветеринарных учреждениях города Павлодара.
      4) заявление (бланк выдается  специалистами Отдела по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 713).
      Документы, необходимые оказания государственной услуги, предоставляются для сверки в подлинниках, после чего возвращаются потребителю.
      13. Место выдачи бланков, форм заявлении, для оказания государственной услуги  находится по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 713.
      14. Заявление и другие документы, необходимые для получения государственной услуги, представляются специалистам Отдела по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 713.
      15. После представления всех необходимых документов для получения государственной услуги потребитель получает отрывной талон заявления, подтверждающий представление документов, а также устное уведомление о дате получения государственной услуги.
      16. Результат оказания государственной услуги осуществляется при личном посещении специалистов отдела.
      Выдача справки посредством электронной почты, сайта не осуществляется.
      Конечный результат оказания государственной услуги выдается специалистами Отдела по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 713.
      17. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги является:
      1) неполный перечень необходимых документов;
      2) несоответствие  представленных документов;
      3) недостоверность сведений представленных заявителем.
      Основания для для приостановления оказания государственной услуги-нет.

3. Принципы работы

       18. Принципы работы, которыми руководствуется государственный орган по отношению к потребителю услуг: законность, защита и конфиденциальность предоставленной информации о содержании документов потребителя, исполнение своих служебных обязанностей, предоставление исчерпывающей информации об оказываемой государственной услуге, вежливость и корректность.     

4. Результаты работы

       19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности согласно приложению к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа Отдела, ежегодно утверждаются специально созданной рабочей группой.

5. Порядок обжалования

      21. Порядок обжалования действия (бездействия) Отдела и оказания содействия в подготовке жалобы разъясняются по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 713, телефон 32 - 89 - 52.
      22. Жалоба подается  на имя курирующего заместителя акима города Павлодара, по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 315 или в вышестоящий орган.
      Жалоба принимается в письменном виде, по почте, либо нарочно через канцелярию Отдела по адресу: улица Кривенко 25 кабинет N 315.
      23. Документом, подтверждающим принятие жалобы и предусматривающим срок и место получения ответа, является талон. О ходе рассмотрения жалобы можно узнать в отделе документационного обеспечения аппарата акима города Павлодара по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 315 или по телефону 32-55- 05.

6. Контактная информация

       24. Начальник ГУ "Отдел сельского хозяйства города Павлодара" осуществляет личный  прием еженедельно по четвергам c 16.00 до 17.00 часов по адресу: город Павлодар, улица Кривенко, 25, кабинет N 712, телефон: 32-07-30.
      25. Информация для потребителей о дополнительных услугах:
      1) Представление информации о лечебных ветеринарных учреждениях города Павлодара, графика работы, адресов и контактных телефонах.

Приложение к стандарту  
оказания государственной услуги
"Выдача справок о наличии 
подсобного хозяйства"   

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показателя в последующем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100%

100%

100%

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

-

-

-

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100%

100%

100%

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100%

100%

100%

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

100%

100%

100%

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

100%

100%

100%

3.3. % (доля) услуг, информации о которых доступно через Интернет

-

-

-

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб от общего количества обслуженных потребителей по данному виду услуг




4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок




4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования




4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100

100

100

Приложение 3    
утверждено постановлением
акимата города Павлодара
от 16 июля 2008 год 
N 935/17      

Стандарт
оказания государственной услуги
"Сведения о поголовье скота"

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по выдаче сведений о поголовье скота.
      2. Форма оказываемой государственной услуги - частично автоматизированная.
      3. Государственная  услуга оказывается на основании постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 561 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам".
      4. Государственную услугу оказывает государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства города Павлодара" (далее - Отдел), расположенный по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 713, адрес электронной почты: pavlodar_osh@mail.ru
      5. Результатом оказания государственной услуги является выдача сведений о поголовье скота.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам, владельцам сельскохозяйственных животных, зарегистрированных на территории города Павлодара (далее - потребитель).
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов для получения государственной услуги, подачи электронного запроса для получения государственной услуги - 1 рабочий день;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов, формировании электронного запроса - до 30 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, как результат оказания государственной услуги ,- до 30 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Информация о стандарте оказания государственной услуги размещена на информационных стендах в Отделе.
      10. Государственная услуга представляется ежедневно, за исключением субботы, воскресенья и праздничных дней, с 9.00 до 18.00 часов.
      Перерыв на обед с 13.00 до 14.00 часов.
      Прием проводится без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

2. Порядок оказания государственной услуги

      11. Государственная услуга предоставляется в здании Отдела, где расположены кресла-скамьи, имеются стенды с образцами заявлений.
      Для безопасности предусмотрены два выхода, для людей с ограниченными возможностями  имеется пандус.
      12. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить следующие документы:
      1) удостоверение личности (паспорт), (для физических лиц) - оригинал и копию, при его отсутствии данный документ можно получить в государственном учреждении "Центр обслуживания населения города Павлодара" по адресу: улица Павлова, 48;
      2) книга регистрации  граждан - оригинал и копия, при отсутствии данного документа его можно получить в государственном учреждении "Центр обслуживания населения города Павлодара" по адресу: улица Павлова, 48;
      3) ветеринарный паспорт животного - оригинал и копия, при отсутствии данного документа его можно получить в ветеринарных лечебных учреждениях города Павлодара.
      4) заявление (бланк выдается  специалистами Отдела по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 713).
      Документы, необходимые оказания государственной услуги, предоставляются для сверки в подлинниках, после чего возвращаются потребителю.
      13. Место выдачи бланков, форм заявлении, для оказания государственной услуги  находится по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 713.
      14. Заявление и другие документы, необходимые для получения государственной услуги, представляются специалистам Отдела по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 713.
      15.  После представления всех необходимых документов для получения государственной  услуги потребитель получает отрывной талон заявления, с указанием даты получения государственной услуги.
      16. Результат оказания государственной услуги осуществляется при личном посещении специалистов отдела.
      Выдача справки посредством электронной почты, сайта не осуществляется.
      Конечный результат оказания государственной услуги выдается специалистами Отдела по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 713.
      17. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги является:
      1) неполный перечень необходимых документов;
      2) несоответствие  представленных документов;
      3) недостоверность сведений  представленных заявителем.
      Основания для для приостановления оказания государственной услуги-нет.

3. Принципы работы

       18. Принципы работы, которыми руководствуется государственный орган по отношению к потребителю услуг: законность, защита и конфиденциальность предоставленной информации о содержании документов потребителя, исполнение своих служебных обязанностей, предоставление исчерпывающей информации об оказываемой государственной услуге, вежливость и корректность.  

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности согласно приложению к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа Отдела, ежегодно утверждаются специально созданной рабочей группой.

5. Порядок обжалования

      21. Порядок обжалования действия (бездействия) Отдела и оказания содействия  в подготовке жалобы разъясняются по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 713, телефон 32 - 89 - 52.
      22. Жалоба подается  на имя курирующего заместителя акима города Павлодара,  по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 315 или в вышестоящий орган.
      Жалоба принимается в письменном виде, по почте, либо нарочно через канцелярию Отдела по адресу: улица Кривенко 25 кабинет N 315.
      23. Документом, подтверждающим  принятие жалобы и предусматривающим срок и место получения ответа, является талон. О ходе рассмотрения жалобы можно узнать в отделе документационного обеспечения аппарата акима города Павлодара по адресу: улица Кривенко, 25, кабинет N 315 или по телефону 32-55- 05.

6. Контактная информация

       24.  Начальник ГУ "Отдел сельского хозяйства города Павлодара" осуществляет личный прием еженедельно по четвергам c 16.00 до 17.00 часов по адресу: город Павлодар, улица Кривенко, 25, кабинет N 712, телефон: 32-07-30.
      25. Информация для потребителей о дополнительных услугах:
      1) Представление информации о лечебных ветеринарных учреждениях города Павлодара, графика работы, адресов и контактных телефонах.

Приложение к стандарту   
оказания государственной услуги
"Сведения о поголовье скота"

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показателя в последующем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100%

100%

100%

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут 

-

-

-

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100%

100%

100%

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100%

100%

100%

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

100%

100%

100%

3.2. %  (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

100%

100%

100%

3.3. % (доля) услуг, информации о которых доступно через Интернет

-

-

-

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб от общего количества обслуженных потребителей по данному виду услуг




4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок




4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования




4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100

100

100