"Қосалқы шаруашылығының бар екендігі туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 31 қаңтардағы N 26 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Аққайың ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 11 наурызда N 13-2-67 тіркелді. Күші жойылды - Аққайың аудандық әкімдігінің 2009 жылғы 20 желтоқсандағы N 256 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Аққайың аудандық әкімдігінің 2009.12.20 N 256 Қаулысымен

       «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 Заңының 37 бабына, «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107 Заңының 15-1 бабына,«Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулыларына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Қосалқы шаруашылығының бар екендігі туралы анықтама беру» мемлекеттік қызмет көрсету стандарты қосымшаға сәйкес бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімі аппаратының  басшысына жүктелсін.
      3. Осы қаулы Қазақстан Республикасының әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және бұқаралық ақпарат құралдарында бірінші ресми жарияланған кезден бастап күнтізбелік 10 күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                А. Шушамоин

Аққайың ауданы әкімдігінің
2008 жылғы 31 қаңтардағы
№ 26 қаулысына
қосымша

«Қосалқы шаруашылығының бар екендігі туралы анықтама беру» мемлекеттік қызмет көрсету стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. «Қосалқы шаруашылығы бар екендігі туралы анықтама беру» мемлекеттік қызметі Қазақстан Республикасы Статистика Агенттігінің 2005 жылғы 16 тамыздағы № 28-г Бұйырығымен бекітілген «Ауылдық (селолық), кенттік округтердегі шаруашылық есептің» № 1 нысанына келісті тұтынушының қосалқы шаруашылығы бар екендігін растайтын анықтама болып табылады.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 Заңының 35 бабы 1 тармағының 2 тармақшасына, «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылы 27 қарашадағы № 107 Заңының 15-1 бабына, «Жеке және заңды тұлғаларға мемлекеттік қызмет көрсету тізімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558қаулысының негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті мемлекеттік мекемелер көрсетеді:
      1) «Аралағаш селолық округі әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150308, Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Аралағаш селосы, жұмыс телефоны 2-34-35;
      2) «Астрахан селолық округі әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150301, Солтұстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Астраханка селосы, жұмыс телефоны 2-93-33;
      3) «Власовка селолық округі әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150302, Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Власовка селосы, жұмыс телефоны 2-75-39;
      4) «Григорьевка селолық округі әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150310, Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Трудовое селосы, жұмыс телефоны 2-43-43;
      5) «Ивановка селолық округі әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150304, Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Ивановка селосы, жұмыс телефоны 2-53-66;
      6) «Қиялы селолық округі әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150305, Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Қиялы селосы, жұмыс телефоны 2-55-32;
      7) «Лесной селолық округі әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150306, Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Ленинское селосы, жұмыс телефоны 2-94-48;
      8) «Полтавка селолық округі әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150307, Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Полтавка селосы, жұмыс телефоны 2-63-16;
      9) «Смирнов селолық округі әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150300, Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Смирново селосы, 9 Май көшесі, 67 үй, жұмыс телефоны 2-13-90;
      10) «Тоқшын селолық округі әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150309, Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Тоқшын селосы, жұмыс телефоны 2-66-13;
      11) «Шағалалы селолық округі әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150311, Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Шағалы селосы, жұмыс телефоны 2-35-23;
      12) «Черкасс селолық округі әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150312, Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Черкасское селосы, жұмыс телефоны 2-33-23.
      5. Тұтынушы алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетуді  аяқтау нысаны (нәтижесі) қосалқы шаруашылығы бар екендігі туралы анықтама болып табылады.
      6. Сәйкес селолық округ аумағында тұратын шетелдiктiң Қазақстан Республикасында тұруға ықтиярхатын және азаматтығы жоқ адамның iшкi iстер органдарында тiркелгенi туралы белгiсi бар шетелдiктер мен азаматтығы жоқ адамдарға, халықтың көшi-қоны мәселелерi жөнiндегi уәкiлеттi органның аумақтық органдары берген оралман куәлiгi барларға көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған (тіркелген сәттен) қызмет алу үшін мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері – 20 минут;
      2) қажетті құжаттарды тапсыру кезінде (тіркеу) кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 20 минут;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде анықтама алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 20 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат ресми ақпарат көздерінде және селолық округ әкімдері аппараттарының үй-жайларында орналасқан (4 тармақта көрсетілген мекен-жай бойынша).
      10. Селолық округ әкімдері аппараттарының жұмыс кестесі: күнделікті сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.30-дан 14.00-ге дейін, демалыс күндері: сенбі, жексенбі. Қызметті алу үшін алдын ала жазылу қарастырылмаған.
      11. Мемлекеттік қызмет селолық округ әкімдері аппараттарының үй-жайларында көрсетіледі. Үй-жайларда өрт қауіпсіздігі сақталған, күтудің және қажетті құжаттарды дайындаудың қолайлы жағдайлары жасалған (тағандарда мемлекеттік қызмет алу тәртібі, құжаттар үлгілері орналасқан).

2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы төмендегідей құжаттарды ұсыну қажет:
      1) тұтынушының жеке басын куәландыратын құжат;
      2) ветеринарлық паспорт, селолық округтің мал дәрігерімен беріледі.
      13. Мемлекеттік қызмет алу үшін өтініштер мен бланкілерді толтыру қажет етілмейді.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін құжаттар сәйкес селолық округ әкімі аппаратының бас маманына тапсырылады.
      15. Тұтынушының мемлекеттік қызметті алған күні көрсетілген Мемлекеттік қызмет көрсетуді тіркеу журналы тұтынушының мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжат болып табылады.
      16. Қызмет көрсету нәтижесі туралы тұтынушы мемлекеттік қызметті ұсынатын мемлекеттік мекемеге жеке бару арқылы біледі.
      Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесін тұтынушыға сәйкес селолық округ әкімі аппаратының бас маманы береді.
      17. Тұтынушы 12 тармақта көрсетілген құжаттарды тапсырмаған кезде мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тартылу мүмкін.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Мемлекеттік органның қызмет көрсетуді тұтынушыға қатысты басшылыққа алатын мынадай жұмыс қағидаттарына негізделеді: сыпайылық, әдептілік, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғауын және құпиялылығын қамтамасыз ету, тұтынушы белгіленген мерзімде алмаған құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандартқа қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметкерлердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіру және шағым дайындауға жәрдем көрсету үшін тұтынушы жоғары тұрған ұйымға: Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданының әкімдігі, заңды мекен-жайы: 150300, Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Смирново селосы, Народная көшесі, 50, электрондық пошта мекен-жайы: akkain-akimat@sko.kz, қабылдау бөлмесінің телефоны: 8 (71532) 2-12-77.
      22. Шағым берілетін мемлекеттік органның атауы: Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданының әкімдігі, заңды мекен-жайы: 150300, Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Смирново селосы, Народная көшесі, 50, электрондық пошта мекен-жайы: akkain-akimat@sko.kz, қабылдау бөлмесінің телефоны: 8 (71532) 2-12-77.
      23. Шағым берген кезде, оны Жеке тұлғалардың өтініштерін тіркеу журналында тіркегеннен кейін шағымның қабылданғанын растайтын және берілген шағымға жауап алатын мерзім мен орын, шағымның қаралу барысы туралы білуге болатын лауазымды адамдардың байланыс деректері көрсетілген талон беріледі.

6. Байланыс ақпараты

      24. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мекемелердің байланыс деректері және жұмыс кестесі осы Стандарттың 4 және 10 тармақтарында көрсетілген.
      25. Шағымды қанағаттандырмаған жағдайда, лауазымды адамдарының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану туралы шағымды қарастыратын мемлекеттік органдарының байланыс деректері:
      Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі, заңды мекен-жайы: 150000, Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 58, электрондық пошта мекен-жайы: akimat@sko.kz

«Қосалқы шаруашылығының бар екендігі
туралы анықтама беру» мемлекеттік қызмет
көрсету стандартына қосымша

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсет-
кіштің
норматив-
тік мәні

Көрсеткіш-
тің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіш-тің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

99

99

99

1.2. қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

99

99

99

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95

95

95

2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және тағы басқасы) % үлесі

100

100

98

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95

95

95

3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % үлесі

95

95

95

3.3. интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % үлесі

0

0

0

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

5

5

5

4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)

100

100

100

4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90

90

90

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90

90

90

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95

95

95

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Выдача справки о наличии подсобного хозяйства" аппаратами акимов сельских округов Аккайынского района

Постановление акимата Аккайынского района Северо-Казахстанской области от 31 января 2008 года N 26. Зарегистрировано Управлением юстиции Аккайынского района Северо-Казахстанской области 11 марта 2008 N 13-2-67. Утратило силу постановлением акимата Аккайынского района от 20 декабря 2009 года N 256

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Аккайынского района от 20.12.2009 N 256

       В соответствии со статьей 37 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148 «О местном государственном управлении в Республике Казахстан», статьей 15-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года № 107 «Об административных процедурах»,постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам», постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить стандарт оказания государственной услуги «Выдача справки о наличии подсобного хозяйства» аппаратами акимов сельских округов Аккайынского района согласно приложению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима района.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня его государственной регистрации в органах юстиции Республики Казахстан и вводится в действие по истечении 10 календарных дней с момента первого официального опубликования в средствах массовой информации.

      Аким района           А. Шушамоин

Приложение
к постановлению акимата
Аккайынского района
от 31 января 2008 года
№ 26

Стандарт оказания государственной услуги
«Выдача справки о наличии подсобного хозяйства»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача справки о наличии подсобного хозяйства» представляет собой справку, подтверждающую наличие подсобного хозяйства потребителя согласно форме № 1 «Похозяйственный учет в аульных (сельских), поселковых округах», утвержденной Приказом Агентства Республики Казахстан по статистике от 16 августа 2005 года № 28-г.
      2. Форма предоставления государственной услуги не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 16 пункта 1 статьей 35 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148 «О местном государственном управлении в Республике Казахстан», статьей 15-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года № 107 «Об административных процедурах», постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам» и от 30 июня 2007 года № 558. «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги»
      4. Государственную услугу предоставляют государственные учреждения:
      1) «Аппарат акима Аралагашского сельского округа», юридический адрес:  150308, Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Аралагаш, рабочий телефон 2-34-35;
      2) «Аппарат акима Астраханского сельского округа», юридический адрес: 150301, Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Астраханка, рабочий телефон 2-93-33;
      3) «Аппарат акима Власовского сельского округа», юридический адрес: 150302, Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Власовка, рабочий телефон 2-75-39;
      4) «Аппарат акима Григорьевского сельского округа», юридический адрес: 150310, Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Трудовое, рабочий телефон 2-43-43;
      5) «Аппарат акима  Ивановского сельского округа», юридический адрес: 150304, Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Ивановка, рабочий телефон 2-53-66;
      6) «Аппарат акима  Киялинского сельского округа», юридический адрес: 150305, Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Киялы, рабочий телефон 2-55-32;
      7) «Аппарат акима Лесного сельского округа», юридический адрес: 150306, Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Ленинское, рабочий телефон 2-94-48;
      8) «Аппарат акима Полтавского сельского округа», юридический адрес: 150307, Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Полтавка, рабочий телефон 2-63-16;
      9) «Аппарат акима Смирновского сельского округа», юридический адрес: 150300, Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Смирново, улица 9 мая, 67, рабочий телефон 2-13-90;
      10) «Аппарат акима Токушинского сельского округа», юридический адрес: 150309, Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Токуши, рабочий телефон 2-66-13;
      11) «Аппарат акима Чаглинского сельского округа», юридический адрес: 150311, Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Чаглы, рабочий телефон 2-35-23;
      12) «Аппарат акима Черкасского сельского округа», юридический адрес: 150312, Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Черкасское, рабочий телефон 2-33-23.
      5. Формой завершения (результатом) оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является  справка о наличии подсобного хозяйства.
      6. Государственная услуга предоставляется гражданам Республики Казахстан, иностранцам и лицам без гражданства, имеющим вид на жительство иностранца в Республике Казахстан и удостоверение лица без гражданства с отметкой о регистрации в органах внутренних дел, оралманам, имеющим удостоверение оралмана, выданное территориальными органами уполномоченного органа по вопросам миграции населения, проживающим на территории соответствующего сельского округа.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов (с момента регистрации), для получения услуги – 20 минут;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов (при регистрации) – 20 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении справки, как результат оказания государственной услуги – 20 минут.
      8. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в помещениях аппаратов акимов сельских округов (по адресам указанным в пункте 4).
      10. График работы аппаратов акимов сельских округов, предоставляющих государственную услугу: ежедневно с 9.00 до 18.30 часов, перерыв на обед с 12.30 до 14.00 часов, выходной суббота, воскресенье. Предварительная запись для получения услуги не предусмотрена.
      11. Государственная услуга предоставляется в помещениях аппаратов акимов соответствующих сельских округов. Помещения обеспечены пожарной безопасностью, созданы приемлемые условия ожидания и подготовки необходимых документов (на стендах размещены порядок получения государственной услуги, образцы документов).

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги потребителю необходимо предъявить:
      1) документ, удостоверяющий личность потребителя;
      2) ветеринарный паспорт – выдается ветеринарным врачом сельского округа.
      13. Для получения государственной услуги заполнение бланков, заявлений не требуется.
      14. Для получения государственной услуги документы предъявляются главному специалисту аппарата акима соответствующего сельского округа.
      15. Документом, подтверждающим, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, в котором содержится дата получения потребителем государственной услуги, является Журнал регистрации оказания государственных услуг.
      16. О результате оказания услуги потребитель узнает путем личного посещения государственного учреждения, оказывающего государственную услугу.
      Конечный результат оказания услуги выдает потребителю главный специалист аппарата акима соответствующего сельского округа.
      17. В предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае не предоставления потребителем документов, указанных в пункте 12.

3. Принципы работы

      18. Работа государственного органа по отношению к потребителю услуг основывается на таких принципах как: вежливость, корректность, исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге, обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителем измеряются показателями качества и доступности согласно приложению к настоящему Стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного учреждения оказывающего государственную услугу, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. За разъяснением порядка обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и содействием в подготовке жалобы потребитель может обратиться в вышестоящую организацию: акимат Аккайынского района Северо-Казахстанской области, юридический адрес: 150300, Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Смирново, улица Народная 50, адрес электронной почты:akkain-akimat@sko.kz, телефон приемной 8 (71532) 2-12-77.
      22. Наименование государственного органа, которому подается жалоба: акимат Аккайынского района Северо-Казахстанской области, юридический адрес: 150300, Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Смирново, улица Народная 50, адрес электронной почты:akkain-akimat@sko.kz, телефон приемной 8 (71532) 2-12-77.
      23. При подаче потребителем жалобы, после регистрации ее в журнале обращений физических лиц, ему выдается талон, подтверждающий принятие жалобы и предусматривающий срок и место получения ответа на поданную жалобу, контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные и график работы руководителя государственного органа оказывающего государственную услугу указаны в пунктах 4 и 10 настоящего Стандарта.
      25. Контактные данные органа, рассматривающего жалобу на действия (бездействия) должностных лиц государственного органа, в случае не удовлетворения жалобы:
      Акимат Северо-Казахстанской области, юридический адрес: 150000, Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Конституции Казахстана 58, адрес электронной почты: akimat@sko.kz, телефон приемной 8 (7152) 46-41-25;

Приложение
к стандарту оказания
государственной услуги
«Выдача справки о наличии
подсобного хозяйства»

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

99

99

99

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

99

99

99

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

95

95

95

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке
предоставления услуги

95

95

95

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

95

95

95

3.3. % (доля) услуг информации о которых доступно через Интернет

0

0

0

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб к общему количеству обслуженных потребителей по
данному виду услуг

5

5

5

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

100

100

100

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

90

90

90

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

90

90

90

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

95

95

95