Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою "Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы тұрғын-үй шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесімен мемлекеттік қызметтін көрсету стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 15 мамырдағы N 182 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Ақжар ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 17 маусымдағы N 13-4-76 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 2010 жылғы 18 ақпандағы N 35 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 18.02.2010 N 35 қаулысымен

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы № 558 «Әкімшілік рәсімдер туралы» Заңы 9-1-бабына, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысының 2-тармағына сәйкес аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕД1:
      1. Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азамматтарды есепке алу және кезекке қою мемлекеттік қызметін көрсету қоса берілген стандарт бекітілсін.
      2. Осы қаулы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Қ. Пшенбаев

Аудан әкімдігінің
2008 жылғы 15 мамырдағы № 182
қаулысымен бекітілді

Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты

1. Жалпы ереже

      1. Мемлекеттік қызмет көрсетудің анықтамасы (мемлекеттік қызмет көрсетудің нормативтік-құқықтық анықтамасы):
      Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі - жарым-жартылай автоматтандырылған.
      3. Нормативтік құқықтық кесімнің атауы, бап (тармақ) және баптың (тармақтың) мазмұны, олар негізінде мемлекеттік қызметтер көрсетіледі - Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі Заңының 71-бабы 10-тармағы. Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйді беру немесе жергілікті атқарушы органмен жеке меншік тұрғын үй қорынан жалға алу тәртібі.
      4. Осы мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынатын мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің немесе басқа да субъектілердің атауы:
      «Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының тұрғын үй шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі» мемлекеттік мекемесі, Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының Талшық селосы Целинная 21 көшесі.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаттары:
      Қазақстан Республикасының, сол елді мекенде тұрақты тұратын (тұру уақытының қатысы жоқ) тұрғын үйге мұқтаж және жағдайы төмен халықтың әлеуметтік қорғалатын бөлігіне жататын азаматтарына пайдалануға ұсынылады;
      сонымен бірге тұрғын үйге мұқтаж мемлекеттік қызметкерлерге. бюджеттік ұйымдардың қызметкерлеріне, әскери қызметкерлерге және де мемлекеттік сайлау қызметтерін атқаратын тұлғаларға ұсынылады. Оларға ұсынылған тұрғын үй және одан баска жергілікті атқарушы органның жалға алған үйлері қызметтік үйге жатқызылады.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімі:
      1) Тұтынушыларға қажетті құжаттарды берген күннен бастап мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері (тіркеу, талон алу күнінен бастап т.б.), мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалану үшін электрондық сұрау салу: 10 күн;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтудің максималды уақыты (тіркеліп талон алған уақыттан бастап т.б.), мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалану үшін электрондық сұрау салудың уақыты: 30 минут
      4) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтудің максималды уақыты, мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі ретінде максималды мөлшері: 10 минут.
       8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ақылы немесе тегін екендігін көрсету. Ақылы болған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсету құнын (төлем жинағын) төлеу кезінде толтыру талап етілетін құнын, төлеу формасын, құжаттың қажетті формасын (түбіртектерді) көрсету керек.
      Мемлекеттік қызмет көрсету: Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке тұрғызу тегін іске асырылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасы мен қол жеткізілімділігіне талаптар туралы ақпараттық қайнар көз ретінде міндетті түрде орналастыру орындарын көрсету. Бұл стандартты ресми жариялаудың қайнар көзіне сілтеме, мемлекеттік орган, мемлекеттік мекеме немесе мемлекеттік қызмет көрсететін басқа да субъектілердің сайттарына сілтеме, немесе мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекен-жайлары.
      Анықтама беру мемлекеттік қызмет көрсетулердін стандарттары «Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының тұрғын үй шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі» мемлекеттік мекемесі, Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының Талшық селосы Целинная 21 көшесі.
      9. Жұмыс кестесін көрсету (күндерін, сағатын, үзілісті), қызмет көрсетулерді пайдалану үшін алдын ала жазылып қою бар ма, әлде жоқ па екендігі (шарттар мен талаптарды көрсету), жылдамдатылған қызмет көрсетудің бар не жоқ екендігі (шарттар мен талаптарды корсету).
      Жұмыс кестесі: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін, үзіліс 13-00-ден 14-00-ге дейін.
      10. Қызмет корсету орындарының шарттарын корсету (үй-жай режимі, қауіпсіздікті қамтамасыз ету, физикалық мүмкіндіктері шектелген адамдар үшін шарттар, кезекте тұрып күтудің құптауға лайық шарттары және қажетті құжаттарды даярлау (күту залы, үлгі қағаздары бар үлдірлік және т.б.).
      «Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының тұрғын-үй шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі» мемлекеттік мекемесі, күту залында Орындықтар, ақпараттық стендтер ұйымдастырылған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Қажетті кұжаттар мен талаптардың тізбесін көрсету (мысалы, арызданушының электрондық сандық қолының бар болуы), оның ішінде мемлекеттік қызмет көрсетулерді пайдалануға жергілікті мемлекеттік органнан берілген жеңілдіктері бар тұлғалар үшін:
      есепке қою туралы өтініш, жергілікті атқарушы орган бекіткен форма бойынша;
      азаматтарды тіркеу кітабы. Немесе қажеттілігіне қарай Қазақстан Республикасының «тұрғын үй қатынастары туралы» Заңына сәйкес отбасының басқа мүшесін мойындауы туралы жергілікті атқарушы органнан берілген анықтама;
      Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін жалданбалы және пайдаланатын үйлерді ұсыну ережесі туралы» 1999 жылғы № 1292 қаулысының № 2-қосымшасына сәйкес анықтама (өтініш берушінің меншік құқығына жататын отбасы мүшелерімен бірге тұрақты тұратын үйінің жоқ екені туралы) әлеуметтік қорғау органдарынан өтініш (отбасының) берушінің, әлеуметтік қорғалатын азамат екенін растайтын анықтама немесе мемлекеттік қызметкердің, бюджеттік ұйымдардың қызметкерінің, әскери қызметкердің жұмыс (қызмет) орнынан анықтама.
      Қажеттілігіне қарай өтініш беруші мемлекеттік денсаулық сақтау мекемесінен берілген, отбасында аурудың ауыр түрімен ауыратын, қосымша тұратын бөлмеге құқық ұсынатыны туралы анықтама ұсынады.
      13. Сайттар сілтемелерін немесе мемлекеттік қызмет көрсетулерді пайдалану үшін толтыруға қажетті бланктар беру орындарын көрсету (арыз қалыпы т.б.) Өтініш ықтиярлы түрде жазылады: Солтүстік Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Талшық селосы, Целинная көшесі 21 үй.
      14. Сайтқа сілтемені, немесе мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалануға қажетті толтырылған бланктар, қалыптар, арыздар және басқа да құжаттар тапсырылатын жауапты тұлғаның мекен-жайын және кабинетінің нөмірін көрсету.
      Қажетті құжаттардың толық пакетімен арыз «Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының тұрғын үй шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі», Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының Талшық селосы Целинная 21 көшесі мемлекеттік мекемесінің 2 кабинетіне тапсырылады.
      15. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалану күні жазылған мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалану үшін тұтынушының барлық құжаттарды тапсырғанын растайтын құжаттың атауы мен түрін көрсету.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалану үшін қажетті құжаттардың барлығын тапсырғаннан кейін мемлекеттік қызмет көрсетуді тұтынушыға қабылдау күні мен орындау мерзімі көрсетілген талон беріледі.
      16. Қызмет көрсетудің тәсілдері мен нәтижеге жеткізу регламентінің толық тізбесін көрсету - электрондық пошта, сайт арқылы, жеке қатынасу курьер және т.б.
      Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесін беретін жауапты тұлға сайтының сілтемесін, немесе мекен-жайы мен кабинетінің нөмірін көрсетуі керек. Тұрғын үйге мұқтаж азамат өз қолымен өтініш жазады.
      Анықтама поштамен жіберіледі немесе Солтүстік Қазақстан облысы, Талшық селосы, Целинная 21 көшесі , мекен-жайы бойынша «Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының тұрғын-үй шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөліміне» жеке қатынасу керек.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтату немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін себеп болған негіздердің толық тізбесін көрсету.
      Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілген тұрғын үй немесе жергілікті атқарушы органның жеке тұрғын үйді жалға алуын есепке алу, егер азамат өзі қасақана соңғы бес жылда тұрғын үйін жағдайын төмендегі жағдайлармен нашарлатса:
      1) Тұрғын үйін ауыстыру үшін
      2) Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94 «Тұрғын үй қатынасы туралы» Заңының 98-1-бабына сәйкес жергілікті атқарушы органның алып берген үйінен басқа, қала шетіндегі өз жеке меншігіндегі тұрғын үйінен айырылу.
      3)тұрғын үйді өз кінәсінан бұзу немесе бүлдіру;
      4) мемлекеттік тұрғын үй қорынан немесе жергілікті атқарушы органнан берілген жеке меншік үйден көшіп кету.
      5) Өз жолдасы, кәмелетке толмаған және еңбекке жарамсыз баласы сонымен қатар еңбекке жарамсыз ата-анасынан басқа адамдарды қоныстандыру.

3. Жұмыс принципі

      18. Қызмет көрсетулерді тұтынушыларға қатысты мемлекеттік орган басшылық ететін жұмыс принциптерін түгендеп шығу (сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат, сақтауды, тұтынушылар құжаттарының мазмұны туралы ақпаратты қорғауды және құпиялығын, жабықтылығын қамтамасыз ету, тұтынушы белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету).
      Мемлекеттік қызмет көрсетулерді пайдалануга арызданған азаматтар:
      1) жұмыссыздарға анықтама беру тәртібі туралы толық және нақты ақпарат алуға;
      2) сақтауды, тұтынушылар құжаттарының мазмұны туралы ақпаратты қорғауды және құпиялығын, жабықтылығын қамтамасыз ету, тұтынушы белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз етуге;
      3) мамандардың әдептілігіне, жауапкершілігіне және кәсібилігіне арқа сүйей алады.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері осы стандарттың қосымшасында көрсетілген сапалылық пен қол жеткізушілік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе басқа да субъектілердің жұмыстары бағаланатын мемлекеттік қызмет көрсетулердің сапасы мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің мақсатты тағайындалуы жыл сайын арнайы құрылған жұмысшы топтармен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекеттеріне шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағымдар дайындауға көмектесетін (көмектеспейтін) мемлекеттік органның электрондық пошта мекен-жайын, телефон шалуларды өндеу орталығының телефон нөмірлерін (саІІ-орталықтар), немесе лауазымды тұлға кабинетінің нөмірін көрсету.
      Лауазымды тұлғаның әрекетіне шағымдану Солтүстік Қазақстан облысы, Талшық селосы, Целинная 21 көшесі, мекен-жайы бойынша «Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының тұрғын-үй шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі» басшысына арыздану арқылы іске асырылады.
      22. Шағым түскен мемлекеттік органның атауы, электрондық поштасының мекен-жайы, немесе лауазымды тұлға кабинетінің нөмірін көрсету.
      23. Солтүстік Қазақстан облысы, Талшық селосы, Целинная 21 көшесі, мекен-жайы бойынша «Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының тұрғын-үй шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі».
      Қабылданған шағымдарды растайтын және берілген шағымға жауап алудың мерзімі мен орны, шағымды қарау барысында білуге болатын лауазымды тұлғалардың байланыс мәліметтері қаралатын құжаттар атауын көрсету.
      Үзінді талон.

6. Байланыс ақпарат

      24. Мемлекеттік органның, мекеменің және тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін басқа да субъектінің басшыларының, оның орынбасарының және жоғары тұрған ұйымның байланыс мәліметтерін (сайтын, электрондық пошта мекен-жайын, жұмыс және қабылдау кестесін, мекен-жайы, телефондарын) көрсету.
      Солтүстік Қазақстан облысы, Талшық селосы, Целинная 21 көшесі, Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының тұрғын үй шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі»
      Мекеме бастығы, телефон 21768, № 1 кабинет;
      Солтүстік Қазақстан облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары департаменті.Петропавл қаласы, Мира 69 көшесі
      25. Тұтынушыға басқа да пайдалы ақпарат (шақыртуларды өндеу орталығының телефондары, қосымша қызмет көрсетулер туралы ақпарат және т.б.).
      Уәкілетті орган:
      1) келген азаматтарды үй алу мүмкіндігі туралы 10 күн ішінде ақпараттандырылсын.

Аудан әкімдігінің
2008 жылғы 15 мамырдағы № 182
қаулысына қосымша

Кесте. Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің мағынасы

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсет-
кіштің
норматив-
тік мәні

Көрсеткіш-
тің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіш-тің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақытында

1.1. құжатты
тапсырған кезден бастап
белгіленген мерзімде
қызмет көрсету
жағдайы % үлесі




1.2. қызмет көрсетуді алуға 40 минуттан
артық кезекте тұрған тұтынушы % үлесі




2. Сапасы

2.1. % үлесі қызмет көрсету үндерісінің сапасы қанағаттанған тұтынушылар




2.2. % үлесі лауазымды тұлғаның дұрыс ресімдеген құжаттары болған жағдайда




3. Тиімділігі

3.1. % үлесі қызмет көрсету тәртібіне және ақпараттың сапасына
қанағаттанған
тұтынушылар




3.2. % үлесі тұтынушылардың дұрыс толтырған құжаттары бірінші ретте тапсырған
жағдайда




3.3. % үлесі интернет арқылы тиімді ақпараттар қазметі




4. Шағымдану процесі

4.1. % үлесі қызметкөрсетудің осы түрімен қызмет
тұтынушылардың жалпы
санына негізделген
шағымдар




4.2. % үлесі белгіленген
мерзімде қаралған қанағаттандырылған
дәлелденген шағымдар




4.3. % үлесі осы шағымдану тәртібіне
қанағаттанған
тұтынушылар




4.4. % үлесі шағымдану мерзімдеріне
қанағаттанған
тұтынушылар




5. Әдептілік

5.1. % үлесі тұлғалардың әдептілігіне
қанағаттанған
тұтынушылар




Об утверждении стандарта оказания государственной услуги Государственным учреждением "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Акжарского района Северо-Казахстанской области", постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда

Постановление акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области от 15 мая 2008 года N 182. Зарегистрировано Управлением юстиции Акжарского района Северо-Казахстанской области 17 июня 2008 N 13-4-76. Утратило силу постановлением акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области от 18 февраля 2010 года N 35

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области от 18.02.2010 N 35

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года № 107 «Об административных процедурах», пунктом 2 Постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении типового стандарта оказания государственной услуги», акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилогаемый стандарт оказания государственной услуги, постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда.
      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким района                                К. Пшенбаев

Утвержден постановлением акимата района
от 15 мая 2008 года № 182

Стандарт
оказания государственной услуги постановка на учет и
очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного
жилищного фонда

1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги (нормативно-правовое
определение государственной услуги): постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда.
      2. Форма оказываемой государственной услуги - не автоматизированная.
      3. Название, статья (пункт) и содержание статьи (пункта) нормативного правового акта, на основании которого оказывается государственная услуга - пункт 1 статьи 71 Закон Республики Казахстан «О жилищных отношениях» от 16 апреля 1997 года № 94.
      4. Наименование государственного органа, государственного учреждения или иных субъектов, предоставляющих данную государственную услугу: Государственное учреждение «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Акжарского района Северо-Казахстанской области», Северо-Казахстанская область, Акжарский район, село Талшик, ул. Целинная 21.
      5. Форма завершения (результат) оказываемой государственной услуг я, которую получит потребитель: постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда.
      6. Категория физических, которым оказывается государственная услуга: предоставляются в пользование нуждающимся в жилье гражданам Республики Казахстан, постоянно проживающим в данном населенном пункте (независимо от срока проживания) и относящимся к малоимущим социально защищаемым слоям населения;
      также предоставляются нуждающимся в жилье государственным служащим, работникам бюджетных организаций, военнослужащим и лицам, занимающим государственные выборные должности. Предоставляемые им жилища, кроме жилищ, арендованных местным исполнительным органом, приравниваются к служебным.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов (с момента регистрации, получения талона и т.п.), подача электронного запроса для получения государственной услуги: 10 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов (с момента регистрации, получения талона и т.п.), подача электронного запроса для получения государственной услуги: 30 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, максимально допустимый размер файла как результат оказания государственной услуги: 10 минут.
      8. Указать платность или бесплатность оказания государственной услуги. В случае платности указать стоимость, формы оплаты, необходимые формы документа (квитанции), которую требуется заполнить при оплате стоимости (сбора платежа) государственной услуги.
      Государственная услуга: поставка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда - осуществляется бесплатно.
      Указать места обязательного размещения стандарта оказания государственной услуги как источника информации о требованиях к качеству и доступности оказания государственной услуги. Это должна быть ссылка на источник официального опубликования стандарта, ссылка на сайт государственного органа, государственного учреждения или иного субъекта, предоставляющего государственную услугу, или адреса мест оказания государственной услуги.
      Стандарт оказания государственной услуги поставки на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда, в газете выигравшем тендер на официальное опубликование нормативно правовых актов и на стенде в здании государственного учреждения «Отдела жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Акжарского района Северо-Казахстанской области», находящегося по адресу: Северо-Казахстанская область, Акжарский район, село Талшик, ул. Целинная 21.
      9. Указать график работы (дни, часы, перерывы), существует ли предварительная запись для получения услуги (указать условия и требования), есть ли ускоренное обслуживание (указать условия и требования).
      График работы: с понедельника по пятницу с 9.00. часов до 18.00. часов, перерыв с 13.00. часов до 14.00. часов, без предварительной записи.
      10. Указать условия места предоставления услуги (режим помещения, обеспечение безопасности, условия для людей с ограниченными физическими возможностями, приемлемые условия ожидания и подготовки необходимых документов (зал ожидания, стойка с образцами) и т.п.).
      В здании государственного учреждения «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Акжарского района Северо-Казахстанской области» предусмотрены стулья в зале ожидания, информационные стенды.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Указать перечень необходимых документов и требований (например, наличие электронной цифровой подписи заявителя), в том числе: для лиц, имеющих льготы, для постановки на учет нуждающихся в жилье граждане предъявляют в местные исполнительный орган:
      заявление о постановке на учет по форме, устанавливаемой исполнительными органами;
      книгу регистрации граждан. При необходимости заявитель предоставляет справку местных исполнительных органов о признании других лиц членами семьи, в соответствии с Законом Республики Казахстан "О жилищных отношениях";
      справку (об отсутствии у заявителя и постоянно проживающих с ним членов семьи жилища, принадлежащего им на праве собственности) согласно приложения № 2 к постановлению Правительства Республики Казахстан от 2 сентября 1999 года № 1292 «О порядке предоставления, найма и эксплуатации жилищ из государственного жилищного фонда»;
      справку органа социальной защиты, подтверждающую принадлежность заявителя (семьи) к социально защищаемым гражданам, либо справку с места работы (службы) государственного служащего, работника бюджетной организации, военнослужащего.
      При необходимости заявитель предоставляет также справку государственного учреждения здравоохранения о наличии в семье страдающего тяжелой формой заболевания, предоставляющую право на дополнительную жилую комнату.
      13. Указать ссылку на сайт, либо место выдачи бланков (форм заявлений и т.п.), которые необходимо заполнить для получения государственной услуги. Заявления пишут произвольной форме: Северо-Казахстанской область, Акжарский район, с. Талшик, ул. Целинная 21.
      14. Указать ссылку на сайт, либо адрес и номер кабинета ответственного лица, которому сдаются заполненные бланки, формы, заявления и другие документы, необходимые для получения государственной услуги.
      Заявление с полным пакетом необходимых документов сдается в
государственное учреждение «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Акжарского района Северо-Казахстанской области» по адресу: Северо-Казахстанская область, Акжарский район, село Талшик, ул. Целинная 21, кабинет 2.
      15. Указать наименование и форму документа, подтверждающего, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, в котором содержится дата получения потребителем государственной услуги.
      После предъявления всех необходимых документов для получения государственной услуги: гражданин принимается на учет и очередность, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда.
      16. Указать полный перечень способов и регламентов доставки результата оказания услуги - электронная почта, через сайт, личное посещение, курьер и т.п. Указать ссылку на сайт, либо адрес и номер кабинета ответственного лица, который выдает конечный результат оказания услуги.
      Граждане нуждающихся в жилье пишут заявление собственноручно.
      Ответственный за постановку на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного фонда, специалист государственного учреждения «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Акжарского района Северо-Казахстанской области» по адресу: Северо-Казахстанская область, Акжарский район, село Талшик, ул. Целинная 21.
      17. Указать полный перечень оснований для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги.
      В постановке на учет для предоставления жилища из государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде может быть отказано, если будет установлено, что гражданин стал нуждающимся в результате преднамеренного ухудшения своих жилищных условий в течение последних пяти лет путем:
      1) обмена жилого помещения;
      2) отчуждения пригодного для проживания жилища, принадлежавшего ему на праве собственности, независимо от того, в том же или другом населенном пункте Республики Казахстан оно находилось, кроме случаев, когда жилище приобретено местным исполнительным органом в соответствии со статьей 98-1 настоящего Закона Республики Казахстан «О жилищных отношениях» от 16 апреля 1997 года № 94;
      3) разрушения или порчи жилища по его вине;
      4) выезда из жилища, при проживании в котором он не был нуждающимся в предоставлении жилища из государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде;
      5) вселения других лиц, кроме супруга, несовершеннолетних и нетрудоспособных детей, а также нетрудоспособных родителей.

3. Принципы работы

      18. Перечислить принципы работы, которыми руководствуется государственный орган по отношению к потребителю услуг (вежливость, исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге, обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки).
      При обращении за предоставлением государственной услуги граждане могут рассчитывать на:
      1) получение полной и подробной информации о порядке выдачи справок безработным гражданам;
      2) обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечение сохранности документов;
      3) вежливость, ответственность и профессионализм специалистов отдела.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности, которые указаны в приложении к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Указать наименование государственного органа, адрес электронной почты, номера телефонов центров обработки вызовов (саll-центров), либо номер кабинета должностного лица, который разъясняет порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказывает содействие в подготовке жалобы.
      Обжалование действия должностного лица осуществляется по средством обращения к руководителю государственного учреждения «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Акжарского района Северо-Казахстанской области» по адресу: Северо-Казахстанская область, Акжарский район, село Талшик, ул. Целинная 21, кабинет 1.
      22. Указать наименование государственного органа, адрес электронной почты, либо номер кабинета должностного лица, которому подается жалоба.
      Руководитель государственного учреждения «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Акжарского района Северо-Казахстанской области», кабинет 1;
      23. Указать наименование документа, подтверждающего принятие жалобы и предусматривающего срок и место получения ответа на поданную жалобу, контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы.
      Регистрация в журнале регистрации письменных или устных обращений граждан. Ответ предоставляется согласно Закону Республики Казахстан от 12 января 2007 года № 221 «О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц». Контактный телефон 21-768.

6. Контактная информация

      24. Указать контактные данные (сайт, адрес электронной почты, график работы и приема, адрес, телефоны) руководителя государственного органа, учреждения или иного субъекта, непосредственно оказывающего государственную услугу, его заместителей и вышестоящей организации.
      Государственное учреждение «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Акжарского района Северо-Казахстанской области» - Северо-Казахстанская область, Акжарский район, село Талшик, ул. Целинная 21, адрес электронной почты, нет:
      Начальник учреждения, телефон 21 -768 кабинет № 1;
      Департамент транспорта и автомобильных дорог по Северо-Казахстанской области, город Петропавловск, улица Интернациональная 82, адрес электронной почты:
      25. Другая полезная информация для потребителя (телефоны центров обработки вызовов, информация о дополнительных услугах и т.д.).
      Уполномоченный орган обязан:
      1) информировать обращающихся граждан о возможности получения жилья либо о снятие с учета. Заинтересованные лица извещаются в письменном виде в десятидневный срок.

Приложение
к постановлению акимата района
от 15 мая 2008 года № 182

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показателя в последую-
щем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа




1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут




2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги




2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)




3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги




3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза




3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному делу




4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок




4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования




4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала