Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту жөнінде

Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 3 маусымдағы N 215 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Жамбыл ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 4 шілдеде N 13-7-90 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2009 жылғы 2 қарашадағы N 264 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2009.11.02 N 264 Қаулысымен

       «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 2000 жылғы 27 қарашадағы 9-1-бабының, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысының 2-тармағына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою» бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің қоса беріліп отырған үлгі стандарты бекітілсін.
      2. «Жамбыл ауданының тұрғын-үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі» осы қаулыны бөлім қызметкерлерінің оқып білуін ұйымдастырсын және міндетті түрде орындалуын қамтамасыз етсін
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің құрылыс және шұғыл мәселелер жөніндегі орынбасарына жүктелсін.
      4. Осы қаулы бірінші ресми жарияланған күннен он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енеді.

      Аудан әкімі                                        Н. Биболаев

Жамбыл ауданы әкімдігінің
2008 жылғы 3 маусымдағы № 215
қаулысымен бекітілді

«Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою» бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі Стандарты

1. Жалпы ереже

      1. Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою – мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй беру үшін мұқтаж азаматтарды есепке алу (ілгеріде – мемлекеттік қызмет).
      2.Мемлекеттік қызметтің нысаны – жарым-жартылай
автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет «Жер қатынастары туралы» (ілгеріде - Заң) Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі заңының 71-74 баптарының, «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді жалға және пайдалануға беру тәртібі туралы» Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 2 қыркүйектегі № 1292 қаулысының 7-бабына негізінде жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттік қызметті «Жамбыл ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі» (ілгеріде –бөлім) көрсетеді, орналасқан жері: Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Мир көшесі 8, телефон 2-19-91
      5. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі - мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қойғандықтары туралы хабарлама қағаздарды беру болып табылады.
      Мал басы туралы мәліметі бар анықтаманы беру.
      6. Мемлекеттік қызмет тұрғын үйге мұқтаж Қазақстан Республикасының азаматтарына, осы елді-мекенде тұрақты тұратын, халықтың әлеуметтік қорғауға жататын кедей тобына, сонымен қатар, тұрғын үйге мұқтаж бюджеттік ұйымдардың қызметкерлеріне, әскери қызметшілерге және әлеуметтік сайлау лауазымдарындағы тұлғаларға көрсетіледі (ілгеріде-тұтынушы).
      Халықтың әлеуметтік қорғау тобына жататындар:
      1) Ұлы Отан соғысының мүгедектері және қатысқандар, сонымен қатар оларға теңестірілгендер;
      2) 1 және 2 топтың мүгедектері (жасаған қылмыстарының нәтижесінде мүгедек болған тұлғаларды қоспағанда)
      3) мүгедек балалары бар немесе тәрбиелеп отырған отбастары;
      4) белгіленген заңдылықтар тәртібімен бекітілген, аурулар тізімінде бар кейбір созылмалы аурулардың ауыр түрлерімен ауыратын тұлғалар;
      5) жасы бойынша зейнеткерлер;
      6 жиырма жасқа жетпеген, кәмелеттік жасқа дейін ата-аналарын жоғалтқан жетім балалар;
      7) оралмандар;
      8) экологиялық, табиғи және техногендік сипаттағы апаттардың нәтижесінде тұрғын үйсіз қалғандар;
      9) көп балалы отбасылар;
      10) мемлекеттік және қоғамдық міндеттерін, әскери қызметтерін орындау кезінде, адам өмірін сақтап қалған кезде, құқық қорғау кезінде қайтыс болғандардың отбасы;
      11) толымсыз отбасы.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметті алу үшін электрондық сауал берген, тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері – 30 минут ішінде;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезден электрондық сауалды қалыптастыруға кезек күтуге рұқсат берілген ең ұз уақыт – 40 минут;
      3) құжаттарды алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 40 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты туралы ақпарат Бөлімнің ғимаратындағы қабырғада орналасқан, ақпарат аудан әкімінің www.zҺb.sko.kz веб-сайтында, сонымен қатар ресми ақпарат көздерінде жарияланады.
      10. Мемлекеттік қызмет аптасына бес рет, дүйсенбіден жұмаға дейін, жергілікті уақыт бойынша сағат 9.00-дан 18.00-ге дейін ұсынылады, түстік үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін. Қабылдау кезек тәртібімен жүзеге асырылады, алдын ала жазымайды және жедел қызмет көрсетілмейді.
      11.Мемлекеттік қызметті көрсету үшін келесі жағдайлар жасалған:
санитарлық-гигиеналық және өртке қарсы талаптарға жауап беретін күту залдары (столдар, орындықтар), өтініштерді, бланкілерді толтыру үлгілері бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін келесі құжаттарды ұсынады:
      1) үлгісі Бөлімде берілетін нысан бойынша есепке алу туралы өтініші;
      2) азаматтың отбасылары мүшелерінің жеке басының куәлігі, осы құжаттары жоқ болғанда мына мекен-жайдан алуға болады: Жамбыл ауданы бойынша Петропавл қаласының халыққа қызмет көрсету орталығы, индекс: 150600 Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Горький 10 бұрылысы, жұмыс және қабылдау кестесі: дүйсенбі-жұма жергілікті уақыт бойынша сағат 9.00-дан 18.00-ге дейін, үзіліссіз, сенбі күні сағат 10.00 -нан 13.00-ге дейін, телефон 2-29-10;
      3) неке туралы куәлік (бұзу, өлім туралы), кәмелеттік жасқа толмаған балалар туралы куәлік. Осы құжаттар болмаған жағдайда Жамбыл ауданының әділет Басқармасындағы азаматтардың хал актілерін жазу Бөлімімен алуға болады, мекен-жайы: индексі 150600 Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Горький 10 бұрылысы телефон 2-19-34, жұмыс істеу және қабылдау күндері: дүйсенбіден жұмаға дейін, жергілікті уақыт бойынша сағат 9.00-дан 18.30-ге дейін, түстікке үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ге дейін.
      4) азаматтардың әлеуметтік қорғауға жататындықтарын растау анықтамасы «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесімен беріледі, мекен-жайы: индексі 150600 Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба № 6 (бірінші қабат), телефон - 13-38 электрондық поштаның адресі: ro_gambit@maiI.onIine.kz., немесе мемлекеттік қызметшінің, бюджеттік ұйым қызметкерінің, әскери қызметшінің жұмыс (қызмет) орнынан анықтама беріледі;
      5) тұрғылықты жерінен немесе тіркеу кітабынан анықтама; өтініш иесінің және онымен бірге тұратын отбасы мүшелерінің меншік құқығында тұрғын үйінің жоқтығы жөнінде және соңғы бес жылы ішінде жүргізілген бар тұрғын үйінен айыру жөніндегі мәліметі бар анықтама тіркелген орнынан беріледі, мекен-жайы: Жамбыл ауданы бойынша Петропавл қаласының халыққа қызмет көрсету орталығы, индекс: 150600 Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Горький 10 бұрылысы, жұмыс және қабылдау кестесі: дүйсенбі-жұма жергілікті уақыт бойынша сағат 9.00-дан 18.00-ге дейін, үзіліссіз, сенбі күні сағат 10.00-нан 13.00-ге дейін, телефон 2-29-10.
      13. Өтініш нысандарын беру мына-мекен жайда жүзеге асырылады: индексі: 150600 Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Мир көшесі 8, телефон 2-19-91;
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш және басқа да құжаттар Бөлімінің мамандарымен мына-мекен жайда беріледі: 150600 Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Мир көшесі 8, телефон 2-19-91;
      15. Қажетті барлық құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға ұсынған құжаттарын растайтын талон алады, онда тұтынушының мемлекеттік қызметті алған күні көрсетіледі.
      16. Мемлекеттік қызметті алу нәтижесі жазбаша түрде жеке келуімен, пошта байланысымен, іс қағаздарын тасушылармен жүзеге асырылады.
      17. Құжаттар пакетін толық ұсынбау мемлекеттік қызметті тоқтату негізі болып табылады.
      Егер, азамат өзінің тұрғын үй жағдайын соңғы бес жыл ішінде алдын ала, әдейі нашарлатып тұрғын үйге мұқтаждықты төмендегі жолдармен тудырса:
      1) тұрғын үйді айырбастаса;
      2) Қазақстан Республикасының қай елді мекендерінде болмасын меншік құқығындағы тұрғын үйді тұруға жарамайтын жағдайға жеткізсе;
      3) оның кінәсінен тұрғын үй бұзылса немесе бүлінсе;
      4) мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй беруге мұқтаж болмаса да тұрған үйінен көшіп кетіп қалған жағдайда
      5) жұбайынан басқа, кәмелеттік жасқа және еңбекке қабілетсіз балаларды, сонымен қатар еңбекке қабілетсіз ата-аналарын қоныстандырғанда, мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді ұсыну үшін есепке қоюдан бас тартылады.

3. Жұмыс принциптері

      18. Бөлім тұтынушыға қатысты келесі принциптерді жетекшілікке алады:
      1) сыпайылық;
      2) кәсіби іскерлік;
      3) жеделділік;
      4) ақпаратты тереңдетіп түсіндіру және кезекке тұру жөніндегі мәліметті ұсыну;
      5) құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету;
      6) тұтынушыға құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың
құпиялылығын сақтау.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Осы мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижелері осы стандарттың қосымшасында көрсетілген сапалылық пен қол жеткізушілік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мақсатты маңыздылығымен және мемлекеттік қызметтің қол жетімділігімен бағаланатын Бөлімнің жұмысы жыл сайын арнайы құрылған жұмыс тобымен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Бөлімнің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі және арызға даярлауға ықпал жасау мына мекен-жай бойынша түсіндіріледі. «Жамбыл ауданының тұрғын–үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі» Мемлекеттік мекемесінде түсіндіріледі, индексі 150600 Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Мир көшесі 8, телефон 2-19-91, e-maiI: jkh_ jamb@bk.ru.
      22. Жамбыл ауданының тұрғын-үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі бастығының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым Жамбыл ауданы әкімінің атына «Жамбыл ауданы әкімінің аппараты» Мемлекеттік мекемесіне ұсынылады, мекен–жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі 10, телефон 2-12-32, 2-12-33, zhambiI-akimat@sko.kz.
      23. Шағымның қабылданғанын растайтын құжат жазылған шағымға жауап алатын оны мен мерзімі көрсетілген, тіркеу журналында тіркелген қабылданған өтініш туралы талон болып табылады.

6. Байланыс ақпараты

      24. Бөлім бастығы: қабылдау күндері - сәрсенбі, жұма сағат 9.00-дан 18.00-ға дейін, индексі 150600 Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Мир көшесі 8 телефон 2-19-91, e-maiI:jkh_iamb@bk.ru.
      25 Тұтынушыға басқа да пайдалы ақпараттар ауданның www.zҺb.sko.kz сайтында орналасқан.

«Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке алу және
кезекке қою» бойынша мемлекеттік
қызметтің стандартына қосымша

Таблица. Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің
мағынасы

Сапа мен қол жеткізушілік
көрсеткіштері

Көрсеткіш- тердің нормативтік мағынасы

Келесі жыл- дағы көрсет- кіштердің
мақсатты ма-ғынасы

Есеп беру жылындағы
көрсеткіш- тердің
ағымдағы
мағынасы

1

2

3

4

1. Дер кезділік

1.1. құжатты
тапсырған кезден бастап белгіленген мерзімде қызметтер
көрсетудің %(үлесі) жағдайлары

98



1.2. кезекте 40 минуттан астам қызмет көрсетуді пайдалануды күткен тұтынушылар % (үлесі)

85



2. Сапа

2.1. қызмет көрсетулер үрдісінің сапасына қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

85



2.2. лауазымды тұлғалармен құжаттарды
дұрыс ресімдеу жағ-дайлары (өндірістік есептеулер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

99



3. Қол жеткізушілік

3.1. қызмет көрсету- лер тәртібі туралы
ақпаратқа және оның сапасына қанағаттан- ған тұтынушылар %
(үлесі)

88



3.2. тұтынушылармен
дұрыс толтырылған
және бірден тапсырыл-ған құжаттар жағдай- лары % (үлесі)

77



3.3. Интернет арқылы қол жеткізе алатын
ақпараттар қызметі % (үлесі)

47



4. Шағымдану үрдісі

4.1. іс бойынша
қызмет көрсетілген
тұтынушылардың жалпы санына негізделген
шағымдар % (үлесі)

0,4



4.2. белгіленген мерзімде қаралып және қанағаттандырылып негізделген шағымдар % (үлесі)

99



4.3. шағымданудың
қолданыстағы тәртібі- не қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

90



4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылар %
(үлесі)

90



5. Сыпайылық

5.1. персоналдық сыпайылығына қанағат- танған тұтынушылар % (үлесі)

89



Об утверждении стандарта оказания государственной услуги по постановке на учет и очередности граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда

Постановление акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 3 июня 2008 года N 215. Зарегистрировано Управлением юстиции Жамбылского района Северо-Казахстанской области 4 июля 2008 года N 13-7-90. Утратило силу - постановлением акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 2 ноября 2009 года N 264

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 02.11.2009 N 264

       В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», пунктом 2постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда».
      2. Начальнику Государственного учреждения «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Жамбылского района» организовать изучение настоящего постановления сотрудниками отдела и обеспечить его неукоснительное исполнение.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района по строительству и оперативным вопросам.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Н. Бибулаев

Утверждено
постановлением акимата района
от 3 июня 2008 года № 215

Стандарт оказания государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда»

1. Общие положения

      1. Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда - учет нуждающихся в жилье граждан для предоставления им жилья из государственного жилищного фонда (далее - государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании статей 71-74 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года «О жилищных отношениях» (далее - Закон),пункта 7 постановления Правительства Республики Казахстан от 2 сентября 1999 года N 1292 «О порядке предоставления, найма и эксплуатации жилищ из государственного жилищного фонда».
      4. Государственную услугу оказывает государственное учреждение «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Жамбылского района» (далее - Отдел), расположенный по адресу: индекс 150600 Северо-Казахстанская область Жамбылский район село Пресновка улица Мира 8, телефон 2-19-91.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача извещений о постановке на учет граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда.
      6. Государственная услуга оказывается гражданам Республики Казахстан, нуждающимся в предоставлении жилища, постоянно проживающим в данном населенном пункте и относящимся к малоимущим социально защищаемым слоям населения, а также нуждающимся в жилье государственным служащим, работникам бюджетных организаций, военнослужащим и лицам, занимающим государственные выборные должности (далее - потребитель).
      К социально защищаемым слоям населения относятся:
      1) инвалиды и участники Великой Отечественной войны, а также лица, приравненные к ним;
      2) инвалиды 1 и 2 групп (за исключением лиц, ставших инвалидами в результате совершенного ими преступления);
      3) семьи, имеющие или воспитывающие детей-инвалидов;
      4) лица, страдающие тяжелыми формами некоторых хронических заболеваний, перечисленных в списке заболеваний, утверждаемом в установленном законодательством порядке;
      5) пенсионеры по возрасту;
      6) дети-сироты, не достигшие двадцати лет, потерявшие родителей до совершеннолетия. При призыве таких лиц на воинскую службу возраст продлевается на срок прохождения срочной воинской службы;
      7) оралманы;
      8) лица, лишившиеся жилища в результате экологических бедствий, чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера;
      9) многодетные семьи;
      10) семьи лиц, погибших при исполнении государственных или общественных обязанностей, воинской службы, при спасании человеческой жизни, при охране правопорядка;
      11) неполные семьи.
      7. Государственная услуга оказывается в следующие сроки:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, подачи электронного запроса для получения государственной услуги - в течение 30 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов, формирования электронного запроса - 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов - 40 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Информация о стандарте оказания государственной услуги размещена на стенде в зданий Отдела, на веб-сайте акима районаwww.zhb.sko.kz, а также в официальных источниках информаций.
      10. Государственная услуга предоставляется пять дней в неделю с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 местного времени. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Для оказания государственной услуги созданы следующие условия: зал ожидания (столы, стулья), отвечающий санитарно-гигиеническим и противопожарным требованиям, образцы для заполнения заявлений, бланков, указатели.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги потребителю необходимо предоставить следующие документы:
      1) заявление о постановке на учет по форме, образец которого выдается в Отделе;
      2) удостоверения личности членов семьи гражданина, сдающего документы, при отсутствии данные документы можно получить по месту регистрации по адресам: Центр обслуживания населения города Петропавловска по Жамбылскому району, индекс 150600 Северо-Казахстанская область Жамбылский район село Пресновка переулок Горького 10 г, график работы и приема: понедельник-пятница с 9.00 до 18.00 часов без перерыва, в субботу с 10.00 до 13.00 часов местного времени, телефон 2- 29-10;
      3) свидетельство о браке (о расторжении, о смерти), свидетельства о рождении несовершеннолетних детей. При отсутствии данные документы можно получить в Отделе записи актов гражданского состояния Управления юстиции Жамбылского района по адресу: индекс 150600, Северо-Казахстанская область Жамбылский район село Пресновка переулок Горького 10 г, телефон 2-19-34, график работы и приема: с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов местного времени.
      4) справка, подтверждающая принадлежность к социально защищаемым гражданам, выдается государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» по адресу: индекс 150600, Северо-Казахстанская область Жамбылский район село Пресновка улица Дружбы №6 (первый этаж), телефон 2-13-38, адрес электронной почты: ro_gambl@mail.online.kz., либо справку с места работы (службы) государственного служащего, работника бюджетной организации, военнослужащего;
      5) справка с места жительства или книга регистрации; справка об отсутствии у заявителя и постоянно проживающих с ним членов семьи жилища, принадлежащего им на праве собственности, и содержащая сведения о произведенных отчуждениях принадлежащего жилья за последние пять лет, выдаются по месту регистрации по адресам: Центр обслуживания населения города Петропавловска по Жамбылскому району, индекс 150600 Северо-Казахстанская  область Жамбылский район село Пресновка переулок Горького 10 г, график работы и приема: понедельник-пятница с 9.00 до 18.00 часов без перерыва, в субботу с 10.00 до 13.00 часов местного времени, телефон 2- 29-10.
      13. Выдача форм заявлений осуществляется по адресу: индекс 150600 Северо-Казахстанская область Жамбылский район село Пресновка улица Мира 8, телефон 2-19-91.
      14. Заявления и другие документы, необходимые для получения государственной услуги, сдаются специалистам Отдела по адресу: индекс 150600 Северо-Казахстанская область Жамбылский район село Пресновка улица Мира 8, телефон 2-19-91.
      15. После сдачи всех необходимых документов, потребитель получает талон, подтверждающий представление документов, в котором содержится дата получения потребителем государственной услуги.
      16. Доставка результатов оказания государственной услуги осуществляется в письменном виде через личное посещение, почтовую связь, курьера.
      17. Основанием для приостановления оказания государственной услуги является предоставление неполного пакета документов.
      В постановке на учет для предоставления жилища из государственного жилищного фонда может быть отказано, если будет установлено, что гражданин стал нуждающимся в результате преднамеренного ухудшения своих жилищных условий в течение последних пяти лет путем:
      1) обмена жилого помещения;
      2) отчуждения пригодного для проживания жилища, принадлежавшего ему на праве собственности, независимо от того, в том же или другом населенном пункте Республики Казахстан где оно находилось;
      3) разрушение или порчи жилища по его вине;
      4) выезда из жилища, при проживании в котором он не был нуждающимся в предоставлении жилища из государственного жилищного фонда;
      5) вселения других лиц, кроме супруга, несовершеннолетних и нетрудоспособных детей, а также нетрудоспособных родителей.

3. Принципы работы

      18. По отношению к потребителям Отдел руководствуется следующими принципами:
      1) вежливость;
      2) профессионализм;
      3) оперативность;
      4) доступное разъяснение информации и предоставление сведений об очередности;
      5) обеспечение сохранности документов;
      6) конфиденциальность информации о содержании документов потребителя.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности согласно приложению к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственной услуги, по которым оценивается работа Отдела, ежегодно утверждаются специально созданной рабочей группой. 

5. Порядок обжалования

      21. Порядок обжалования действия (бездействия) Отдела и оказание содействия в подготовке жалобы разъясняются по адресу: Государственное учреждение «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Жамбылского района», индекс 150600, Северо-Казахстанская область Жамбылский район село Пресновка улица  Мира 8, телефон 2-19-91,e-mail: jkh_jamb@bk.ru.
      22. Жалоба на действия (бездействия) сотрудников Отдела подается на имя начальника Отдела.
      Жалоба на действия (бездействия) начальника отдела жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Жамбылского района подается на имя акима Жамбылского района в государственное учреждение «Аппарат акима Жамбылского района», по адресу: индекс 150600, Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы 10, телефон 2-12-32, 2-12-33, e-mail: zhambil-akimat@sko.kz.
      23. Документом, подтверждающим принятие жалобы, является талон о принятии заявления, зарегистрированный в журнале регистрации, в котором указываются срок и место получения ответа на поданную жалобу.

6. Контактная информация

      24. Начальник Отдела: приемные дни – среда, пятница с 09.00 до 18.00 часов, индекс 150600, Северо-Казахстанская область Жамбылский район село Пресновка улица Мира 8, телефон 2-19-91,e-mail: jkh_jamb@bk.ru.
      25. Другая полезная информация для потребителя размещена на веб-сайте акима района www.zhb.sko.kz

Приложение
к стандарту оказания государственной услуги
«Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилье из государственного
жилищного фонда»

Таблица. Значение показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1.% (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

98



1.2.% (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут.

85



2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

85



2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

99



3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги.

88



3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

77



3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

47



4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному делу.

0,4



4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

99



4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обслуживания.

90



4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования.

90



5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала.

89