Лизингке техниканы сатып алу үшін анықтама беру бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту жөнінде

Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 6 маусымдағы N 223 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Жамбыл ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 9 шілдеде N 13-7-96 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2009 жылғы 2 қарашадағы N 264 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2009.11.02 N 264 Қаулысымен

       «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 2000 жылғы 27 қарашадағы 9-1 бабының, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысының 2-тармағына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Лизингке техниканы сатып алу үшін анықтама беру» бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандарты бекітілсін.
      2. Жамбыл ауданының ауыл шаруашылық бөлімі осы қаулыны бөлім қызметкерлерінің оқып білуін ұйымдастырсын және міндетті түрде орындалуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің ауыл шаруашылық және экономика мәселелері жөніндегі әлеуметтік мәселелер жөніндегі орынбасарына жүктелсін.
      4. Осы қаулы бірінші ресми жарияланған күннен он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енеді.

      Аудан әкімі                                     Н. Биболаев

Жамбыл ауданы әкімдігінің
2008 жылғы 6 маусымдағы № 223
қаулысымен бекітілді

«Лизингқа техниканы сатып алу үшін анықтама беру» бойынша  мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі Стандарты

1. Жалпы ереже

      1. Бұл стандарт лизингқа техниканы сатып алу үшін анықтама беру тәртібін (ілгеріде – мемлекеттік қызмет) анықтайды.
      2. Мемлекеттік қызметтің нысаны – жарым-жартылай автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтер тізілімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 Қаулысының негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті «Жамбыл ауданының ауыл шаруашылық бөлімі» Мемлекеттік мекемесі (ілгеріде – Бөлім) көрсетеді, орналасқан мекен-жайы: индекс 150600 Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі 6 (бірінші қабат), телефон 2-14-81, e-maiI: dsh14@maiI. kz.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі – лизингке техниканы сатып алу үшін анықтама беру.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға беріледі (ілгеріде – тұтынушы).
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      Өтініш қабылданған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты туралы ақпарат Бөлімнің ғимаратындағы қабырғада орналасқан, ақпарат аудан әкімінің www.zҺb.sko.kz веб-сайтында, сонымен қатар ресми ақпарат көздерінде жарияланады.
      10. Мемлекеттік қызмет аптасына бес рет, дүйсенбіден жұмаға дейін, жергілікті уақыт бойынша сағат 9.00-дан 18.00-ге дейін ұсынылады, түскі үзіліс сағат 13.00-тен 14.00-ке дейін. Қабылдау кезекке тұру тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет жасаумен жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін келесі жағдайлар жасалған: санитарлық-гигиеналық және өртке қарсы талаптарға жауап беретін күту залы (үстелдер, орындықтар), өтініштерді, бланкілерді толтыру үлгілері.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін келесі құжаттарды ұсынуы керек:
      1) Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі (төлқұжат), заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу туралы куәлік (заңды тұлғалар үшін). Осы құжат жоқ болғанда оны тіркелген жері бойынша мына мекен-жайдан алуға болады: Жамбыл ауданы бойынша Петропавл қаласының халыққа қызмет көрсету орталығы, индексі: 150600 Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Горький 10 бұрылысы, жұмыс істеу және қабылдау кестесі: дүйсенбі-жұма жергілікті уақыт бойынша сағат 9.00-дан 18.00-ға дейін, үзіліссіз, сенбі күні сағат 10.00-нан 13.00-ке дейін, телефон 2-29-10;
      2) белгіленген үлгідегі өтініш Бөліммен беріледі.
      13. Өтініш бланкілері мына мекен-жайда беріледі: Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі 6 (бірінші қабат), телефон 2-14-81, e-maiI: dsh14@maiI. kz.
      14. Осы стандарттың 12-тармағы 1)тармақшасында көрсетілген құжаттар индексі 150600 Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі 6, (бірінші қабат), телефон 2-14-81; e-maiI: dsh14@maiI. kz мекен-жайы бойынша Бөлім мамандарына тапсырылады.
      15. Қажетті барлық құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушы ұсынған құжаттарын растайтын талон алады, онда тұтынушының мемлекеттік қызметті алған күні көрсетіледі.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсетудің соңғы нәтижесі Бөлімге тұтынушының жеке келуінде индексі 150600 Солтүстік қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі 6 (бірінші қабат), телефон 2-14-81 e-maiI: dsh14@maiI. kz. мекен-жайы бойынша беріледі.
      17. Өтініш иесі қажетті құжаттарды тапсырмаған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылуы мүмкін.

3. Жұмыс принциптері

      18. Бөлім тұтынушыға қатысты келесі принциптерді жетекшілікке алады:
      1) сыпайылық;
      2) кәсіби іскерлік;
      3) жеделділік;
      4) ақпаратты тереңдетіп түсіндіру;
      5) өтініш иесінің құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың құпиялылығын сақтау.
      6) құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Осы мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижелері осы стандарттың қосымшасында көрсетілген сапалылық пен қол жеткізушілік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мақсатты маңыздылығымен және мемлекеттік қызметтің қол жетімділігімен бағаланатын Бөлімнің жұмысы  жыл сайын арнайы құрылған жұмыс тобымен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Бөлімнің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі және  арызға даярлауға ықпал жасау мына мекен-жай бойынша түсіндіріледі. «Жамбыл ауданының ауыл шаруашылық бөлімі» Мемлекеттік мекемесінде түсіндіріледі, мекен-жайы: индексі 150600 Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі 6 (бірінші қабат), телефон 2-14-81, e-maiI: dsh 14@maiI. kz.
      22. Бөлім қызметкерлерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым Бөлім бастығының атына ұсынылады.
      Бөлім бастығының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым Жамбыл ауданы әкімінің атына «Жамбыл ауданы әкімінің аппараты» Мемлекеттік мекемесіне ұсынылады, мекен –жайы: индексі 150600, Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі 10, телефон 2-12-32, 2-12-33, zhambiI-akimat@sko.kz.
      23. Ұсынған шағымға жауап алатын орны мен мерзімі жазылған, тіркеу журналында тіркелген, қабылданған шағымды растайтын құжат – талон болып табылады.

6. Байланыс ақпараты

      24. Бөлім бастығы: қабылдау күндері – сәрсенбі, жұма жергілікті уақытпен сағ. 9.00-ден сағ.18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағ.13.00-ден сағ.14.00-ге дейін, индексі 150600 Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі 6 (бірінші қабат), телефон 2-12-06, e-maiI: dsh14@maiI. kz.
      25. Тұтынушыға басқа да пайдалы ақпараттар аудан әкімінің www.zҺb.sko.kz сайтында орналасқан.

«Лизингке техниканы сатып алу
үшін анықтама беру» бойынша
мемлекеттік қызметтің стандартына
қосымша

Таблица. Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің
мағынасы

Сапа мен қол жеткізушілік
көрсеткіштері

Көрсеткіш- тердің нормативтік мағынасы

Келесі жыл- дағы көрсет- кіштердің
мақсатты мағынасы

Есеп беру жылындағы
көрсеткіш- тердің
ағымдағы
мағынасы

1

2

3

4

1. Дер кезділік

1.1. құжатты
тапсырған кезден бастап белгіленген мерзімде қызметтер
көрсетудің % (үлесі) жағдайлары

98



1.2. кезекте 40 минуттан астам қызмет көрсетуді пайдалануды күткен тұтынушылар % (үлесі)

85



2. Сапа

2.1. қызмет көрсетулер үрдісінің сапасына қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

85



2.2. лауазымды тұлғалармен құжаттарды
дұрыс ресімдеу жағ-дайлары (өндірістік есептеулер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

99



3. Қол жеткізушілік

3.1. қызмет көрсету- лер тәртібі туралы
ақпаратқа және оның сапасына қанағаттан- ған тұтынушылар %
(үлесі)

88



3.2. тұтынушылармен
дұрыс толтырылған
және бірден тапсырыл-ған құжаттар жағдай- лары % (үлесі)

77



3.3. Интернет арқылы қол жеткізе алатын
ақпараттар қызметі % (үлесі)

47



4. Шағымдану үрдісі

4.1. іс бойынша
қызмет көрсетілген
тұтынушылардың жалпы санына негізделген
шағымдар % (үлесі)

0,4



4.2. белгіленген мерзімде қаралып және қанағаттандырылып негізделген шағымдар % (үлесі)

99



4.3. шағымданудың
қолданыстағы тәртібі- не қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

90



4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылар %
(үлесі)

90



5. Сыпайылық

5.1. персоналдық сыпайылығына қанағат- танған тұтынушылар % (үлесі)

89



Об утверждении стандарта оказания государственной услуги по выдаче справки для приобретения техники в лизинг

Постановление акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 6 июня 2008 года N 223. Зарегистрировано Управлением юстиции Жамбылского района Северо-Казахстанской области 9 июля 2008 года N 13-7-96. Утратило силу - постановлением акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 2 ноября 2009 года N 264

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 02.11.2009 N 264

       В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», пунктом 2постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги «Выдача справки для приобретения техники в лизинг».
      2. Начальнику отдела сельского хозяйства Жамбылского района организовать изучение настоящего постановления сотрудниками отдела и обеспечить его неукоснительное исполнение.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района по сельскому хозяйству и экономическим вопросам.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района             Н. Бибулаев

Утверждено
постановлением акимата
Жамбылского района
от 6 июня 2008 года № 223

Стандарт оказания государственной услуги «Выдача справки для приобретения техники в лизинг»

1. Общее положение

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по выдаче справки для приобретения техники в лизинг (далее - государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании Постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам».
      4. Государственную услугу оказывает государственное учреждение «Отдел сельского хозяйства Жамбылского района» (далее - Отдел), расположенное по адресу: индекс 150600, Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы 6 (первый этаж), телефон 2-14-81, e-mail: dsh14@mail.kz.
      5. Результат оказания государственной услуги - выдача справки для приобретения техники в лизинг.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее - потребитель).
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      Не позднее трех рабочих дней со дня приема заявления.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Информация о стандарте оказания государственной услуги размещена на стенде в зданий Отдела, на веб-сайте акима районаwww.zhb.sko.kz, а также в официальных источниках информаций.
      10. Государственная услуга предоставляется пять дней в неделю с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 местного времени. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Для оказания государственной услуги созданы следующие условия: зал ожидания (столы, стулья), отвечающий санитарно-гигиеническим и противопожарным требованиям, образцы для заполнения заявлений, бланков.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги потребителю необходимо предоставить:
      1) удостоверение личности гражданина Республики Казахстан (паспорт), свидетельство о государственной регистрации юридического лица (для юридических лиц). При отсутствии данные документы можно получить по месту регистрации по адресу Центр обслуживания населения города Петропавловска по Жамбылскому району, индекс 150600, Северо-Казахстанская  область, Жамбылский район, село Пресновка, переулок Горького 10 г, график работы и приема: понедельник-пятница с 9.00 до 18.00 часов без перерыва, в субботу с 10.00 до 13.00 часов местного времени, телефон 2- 29-10;
      2) заявление установленного образца, выдается Отделом.
      13. Формы заявлений для получения государственной услуги выдаются по адресу: индекс 150600, Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка улица Дружбы  6 (первый этаж), телефон 2-14-81, e-mail: dsh14@mail.kz.
      14. Документы указанные в п.п.1 п.12 настоящего стандарта, сдаются специалистам Отдела по адресу: индекс 150600, Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы 6 (первый этаж), телефон 2-14-81, e-mail: dsh14@mail.kz.
      15. После сдачи всех необходимых документов потребитель получает талон, подтверждающий предоставление документов, в котором содержится дата получения потребителем государственной услуги.
      16. Конечный результат оказания государственной услуги выдается потребителю  при личном посещении Отдела по адресу: индекс 150600, Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы 6 (первый этаж), телефон 2-14-81, e-mail: dsh14@mail.kz.
      17. В оказании государственной услуги может быть отказано в случае непредставления заявителем необходимых документов.

3. Принципы работы

      18. По отношению к потребителям Отдел руководствуется следующими принципами:
      1) вежливость;
      2) профессионализм;
      3) оперативность;
      4) доступное разъяснение информации;
      5) конфиденциальность информации о содержании документов потребителя;
      6) обеспечение сохранности документов.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности согласно приложению к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственной услуги, по которым оценивается работа Отдела, ежегодно утверждаются специально созданной рабочей группой.

5. Порядок обжалования

      21. Порядок обжалования действия (бездействия) Отдела и оказание содействия в подготовке жалобы разъясняются в государственном учреждении «Отдел сельского хозяйства Жамбылского района» по адресу: индекс 150600, Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы 6 (первый этаж), телефон 2-14-81, e-mail: dsh14@mail.kz.
      22. Жалоба на действия (бездействия) сотрудников Отдела подается на имя начальника Отдела.
      Жалоба на действия (бездействия) начальника Отдела подается на имя акима Жамбылского района в государственное учреждение «Аппарат акима Жамбылского района», по адресу: индекс 150600, Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы 10, телефон 2-12-32, 2-12-33, e-mail: zhambil-akimat@sko.kz.
      23. Документом, подтверждающим принятие жалобы, является талон о принятии заявления, зарегистрированный в журнале регистрации, в котором указываются срок и место получения ответа на поданную жалобу.

6. Контактная информация

      24. Начальник Отдела: приемные дни – среда, пятница с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 местного времени, индекс 150600, Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы 6 (первый этаж), телефон 2-12-06, e-mail: dsh14@mail.kz.
      25. Другая полезная информация для потребителя размещена на веб-сайте  акима района www.zhb.sko.kz

Приложение
к стандарту оказания государственной
услуги «Выдача справки для
приобретения техники в лизинг»

Таблица. Значение показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1.% (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

98



1.2.% (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут.

85



2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

85



2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

99



3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги.

88



3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

77



3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

47



4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному делу.

0,4



4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

99



4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обслуживания.

90



4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования.

90



5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала.

89