"Ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған және жетім балаларды алғашқы есепке қою" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 6 маусымдағы N 215 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Қызылжар ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 16 шілдеде N 13-8-86 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы әкімдігінің 2009 жылғы 4 желтоқсанда N 392 қаулысы

      Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы әкімдігінің 2009.12.04 N 392 қаулысы

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148-11 «Қазақстан Республикасында жергілікті мемлекеттік басқару туралы» Заңының 35-бабы 1-тармағы 2) тармақшасына, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы № 107 «Әкімшілік процедуралар туралы» Заңының 9-1-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 «Жеке және заңды тұлғаларға көрсететін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы», Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы» қаулысына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген қосымшаға сәйкес «Ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған және жетім балаларды алғашқы есепке қою» мемлекеттік қызмет көрсету стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулы бұқаралық ақпарат құралдарында алғашқы ресми жарияланған сәтінен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары А.Т. Абдоллаевқа жүктелсін және аудан әкімі аппаратының басшысы Б.Т.Бұхановқа жүктелсін.

      Аудан әкімі                                       Е. Мәмбетов

Қызылжар ауданы әкімдігінің
2008 жылғы 06 маусымдағы № 215
қаулысымен бекітілген

Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандарты «Ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған және жетім балаларды алғашқы есепке қою»

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтің анықтамасы: ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған және жетім балаларды алғашқы есепке қою
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нұсқасы: жартылай автоматтандырылған
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет ненің негізінде көрсетілетін нормативтік құқықтық актінің атауы және бабы (тармағы) (заңнамалық акт, Қазақстан Республикасы Президентінің акті, Қазақстан Республикасы Үкіметінің акті).
      Аудандық және қалалық атқарушы органдар өздерінің қамқоршы және қамқоршылық функцияларын білім, халықты әлеуметтік қорғау және денсаулық сақтау уәкілетті органдары арқылы жүзеге асырады, ал поселкелік, селолық, ауылдық атқарушы органдар осы функцияларды өздері жүзеге асырады.
      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 9 қыркүйектегі № 1346 «Қазақстан Республикасындағы қамқоршы және қамқоршылық органдары жөніндегі Ережені және ата-анасының қамқорынсыз қалған балаларды орталықтандырылған түрде есепке алуды ұйымдастыру Ережесін бекіту туралы» Қаулысымен бекітілген ата-анасының қамқорынсыз қалған балаларды орталықтандырылған түрде есепке алуды ұйымдастыру ережесінің 2, 3-тармағы – ата-ана қамқорынсыз қалған балаларды алғашқы есепке қоюды қамқоршы және қамқоршылық органы жүзеге асырады.
      4. Осы мемлекеттік қызметті көрсететін мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің немесе басқа субъектінің атауы:
      «Қызылжар аудандық білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі (толық атауы) Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы Молодежная көшесі, 2, kyzyilzharroo@ rambier. ru
      5. Тұтынушы алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетуді аяқтау нысаны (нәтижесі): анықтама
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаты:
      1) ата-ана қамқорынсыз қалған балалар туралы мәліметтерге, мекемелердің лауазымдық тұлғалары (мектепке дейінгі білім беретін, жалпы білім беретін, емдеу және басқа мекемелер);
      2) ата –ана қамқорынсыз қалған балалар туралы мәліметтерге ие азаматтар.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) Тұтынушы қажет құжаттарды тапсырған сәттен мемлекеттік қызметті көрсетуге дейінгі уақыт мерзімі – 30 күн;
      2) қажет құжаттарды тапсыру кезегінде барынша рауалы күту уақыты - 40 минут
      3) көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижесі ретінде дайын құжаттарды алу кезегінде барынша рауалы күту уақыты - 40 минут
      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ақылы екендігін немесе тегіндігін көрсету. Ақылы болған жағдайда құнын (алым, төлем) төлеу кезінде толтырылуы талап етілетін құжаттың қажетті нысандарын
(түбіртегін) көрсету.
      Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына және қол жетімділігіне қойылатын талаптар туралы ақпарат көзі ретінде мемлекеттік қызмет көрсету стандартын міндетті түрде орналастыру орнын көрсету. Бұл  стандартты ресми жариялау көзіне, мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің немесе мемлекеттік қызмет көрсететін өзге де субъектінің сайтына немесе мемлекеттік қызмет көрсететін органдарының мекен-жайларына сілтеме болуға тиіс:
      Стандарт республикалық, облыстық немесе аудандық газеттерде жарық көреді. Қызметті «Қызылжар аудандық білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы Молодежная көшесі, 2, электрондық мекен-жайы  kyzyilzharroo@ rambier. ru
      Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы селолық округ әкімдерінің аппараттары мемлекеттік мекемелері көрсетеді.
      10. Жұмыс кестесін (күндер, сағаттар, үзілістер) көрсету, қызметті алу үшін алдын ала жазылуға бола ма (шарттары мен талаптарын көрсету), жедел қызмет көрсету бар ма (шарттары мен талаптарын көрсету).
      Жұмыс кестесі: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.00. сағатқа дейін, үзіліс сағат 13.00-тен 14.00. сағатқа дейін. Қабылдау кезек тәртібімен, алдын-ала жазылусыз және жылдамдатып қызмет көрсетілумен жүргізіледі.
      11. Қызмет көрсететін орынның шарттарын көрсету (үй-жай режимі, қауіпсіздікті қамтамасыз ету, жеке мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін жасалған жағдайлар, күтудің және қажетті құжаттарды дайындаудың қолайлы жағдайлары (күту залы, үлгілер қойылған таған) және т.с.с.).
      «Қызылжар аудандық білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі орналасқан ғимаратта, онда екі есік бар. Құжаттарды ресімдеу үшін фойе мен кабинетте үстел мен орындық бар, өтініштердің үлгілері, күту залы бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін, оның ішінде жеңілдіктері бар адамдар үшін қажетті құжаттар мен талаптардың тізбесін (мысалы, өтініш берушінің электрондық цифрлық қолтаңбасының болуы), көрсету:
      1) Жеке тұлғаның өтініші;
      2) Жеке куәлік (көшірмесі);
      3) Баланың туу туралы куәлігі (көшірмесі);
      4) Балаға қамқорлық жоқ фактісін растайтын құжаттар: ата-анасының қайтыс болуы, олардың ата-ана құқығынан айырылуы, ата-ана құқығының шектелуі, ата-аналарын іс-әрекетке қабілетсіз деп тану, ата-аналардың ауруы, ата-аналарының ұзақ уақыт болмауы, ата-аналырдың бала тәрбиесінен немесеолардың мүддесі мен құқықтарын қорғаудан бас тартуы, сол сияты ата-аналардың өз балаларын тәрбие, емдеу тағы басқа осы тәріздес орындарынан алудан бас тартуы.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті сайтқа сілтемені не бланк берілетін орынды (өтініш нысандары және т.с.с.) көрсету.
      «Қызылжар аудандық білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы Молодежная көшесі, 2, электрондық мекен-жайы kyzyisharroo@ rambler. ru
      Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы селолық округ әкімдерінің аппараттары мемлекеттік мекемелері.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті сайтқа сілтемені не толтырылған бланкілерді, нысандарды, өтініштерді және басқа да құжаттарды тапсыратын жауапты адамның мекен-жайын және кабинетінің нөмірін көрсету.
      Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттар «Қызылжар аудандық білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы Молодежная көшесі, 2, электрондық мекен-жайы kyzyilzharroo@ rambier. ru тапсырылады.
      15. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының мемлекеттік қызметті алған күні бар барлық барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжаттың  атауын және нысанын көрсету.
      Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды көрсеткеннен кейін, мемлекеттік қызметті тұтынушыға орындалу күні мен мерзімін көрсетумен талон беріледі.
      16. Қызмет көрсету нәтижесін жеткізу тәсілдері мен регламенттерінің толық тізбесін көрсету – электрондық пошта, сайтарқылы, жеке бару, курьер және т.с.с.
      Жеке бару.
      Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесіне жауапты тұлғаның сайтына сілтеме, немесе мекен-жайы мен кабинет нөміріне сілтеме жасау.
      «Қызылжар аудандық білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы Молодежная көшесі, 2, электрондық мекен-жайы  kyzyilzharroo@ rambler. ru
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе қызметті ұсынудан бас тарту негіздерінің толық тізбесін көрсету.
      1) Осы стандарттың 12 тармағында көрсетілген, өтініш берушінің құжаттарды бермеуі;
      2) Берілген құжаттардың сәйкес болмауы.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Мемлекеттік органның қызмет көрсетуде тұтынушыға қатысты басшылыққа алатын жұмыс қағидаттарын санамалау (сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы толық ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету, тұтынушы белгілеген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету).
      1) Меншігінде тұрғын үйі бар кәмелетке толмаған балалардың мүддесіне қатысты келісімдер үшін қамқоршы және қамқоршылық кеңесі шешімінің анықтамаларын беру тәртібі туралы толық және нақты ақпарат алу;
      2) Тұтынушының құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуы, қорғалуы және конфиденциалдылығы, бекітілген уақытта тұтынушы алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету;
      3) Мамандардың сыпайылығы, жауапкершілігі және кәсіби шеберлігі.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға қызмет көрсету нәтижелері осы үлгі стандартқа қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құралған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағым дайындауға жәрдем көрсететін мемлекеттік органның атауын, электрондық поштасының мекен-жайын, шақыруларды өңдеу орталықтарының (call-орталықтар) телефон нөмірлерін не лауазымды адам кабинетінің нөмірін көрсету.
      Лауазымдық тұлғаның іс-әрекетіне мыналар арқылы шағымдануға болады:
      1) «Қызылжар аудандық білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығына, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы Молодежная көшесі, 2, телефоны 8 (71538)-2-18-09,20-03-69, электрондық мекен-жайы kyzyisharroo@ rambier. ru.
      2) жоғары тұрған органдарға:
      - «Солтүстік Қазақстан облысының білім департаменті» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, телефоны 8 (715)- (2)-46-34-32, электрондық мекен-жайы obidoko@ maji. Kz;
      - Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы әкімдігі, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы Гагарин көшесі, 11, электрондық мекен-жайы kyzyishar-sko@ kz
      3) тартысты мәселелер азаматтық сот өндірісі тәртібімен реттеледі.
      22. Шағым берілетін мемлекеттік органның атауын, электрондық поштасының мекен-жайын, не лауазымды тұлға кабинетінің нөмірін көрсету.
      Шағым:
      1) «Қызылжар аудандық білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығына, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы Молодежная көшесі, 2, № 1 кабинеті,байланыс телефондары 8-(715)-(38)-2-036-69, электрондық мекен-жайы  kyzyisharroo@ rambler. ru.
      2) жоғары тұрған ұйымдарға:
      «Солтүстік Қазақстан облысының білім департаменті» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, телефоны 8 (715)-(2)-46-34-32, электрондық мекен-жайы obidoko@ mail. kz
      Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы әкімдігі, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы Гагарин көшесі, 11, электрондық мекен-жайы kyzyilzhar-sko@ kz  беріледі.
      3) тартысты мәселелер азаматтық сот өндірісі тәртібімен реттеледі.
      23. Шағымның қабылданғанын растайтын және берілген шағымға жауап алатын мерзім мен орынды көздейтін құжаттың атауын, шағымның қаралу барысы туралы білуге болатын лауазымды тұлғалардың байланыс деректерін көрсету:
      Өтінішті қабылдау талоны, азаматтардыың өтініштерін тіркеу журналы.
      Өтінішке жауап алу орны: «Қызылжар аудандық білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы Молодежная көшесі, 2, № 1 кабинеті, байланыс телефондары 8-(715)-(38)-2-36-69, 8-(715)-(38)-2-11-63. Электрондық мекен-жайы kyzyisharroo@ rambier. Ru

6. Байланыс ақпараты

      24. Тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік орган, мекеме немесе өзге де субъект басшысының, оның орынбасарының және жоғары тұрған ұйымның байланыс деректерін көрсету (сайт, электрондық поштасының мекен-жайы, жұмыс және қабылдау кестесі, мекен-жайы, телефондары).
      «Қызылжар аудандық білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығы, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы Молодежная көшесі, 2, № 1 кабинеті, байланыс телефондары 8-(715)-(38)-2-03-69, электрондық мекен-жайы  kyzyisharroo@ rambier. ru.
      Жұмыс кестесі: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.00 дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00. сағатқа дейін.Қабылдау кезек тәртібімен, алдын-ала жазылусыз және жылдамдатып қызмет көрсетілумен жүргізіледі.
      Жоғары тұрған ұйым:
      «Солтүстік Қазақстан облысының білім департаменті» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, телефоны 8 (715)-(2)-46-34-32, электрондық мекен-жайы obidoko@ maji. kz
      Жұмыс кестесі: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.00 дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00. сағатқа дейін. Қабылдау кезек тәртібімен, алдын-ала жазылусыз және жылдамдатып қызмет көрсетілумен жүргізіледі.
      25. Тұтынушы үшін басқа да пайдалы ақпарат (шақыруларды іздеу орталықтарының телефондары, қосымша қызметтер туралы ақпарат және т.б.).

Мемлекеттік қызмет көрсету
Типтік стандартына қосымша

Кесте. Сапа мен қолжетімділік көрсеткіштерінің маңызы

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсет-
кіштің
норматив-
тік мәні

Көрсеткіш-
тің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіш-тің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. құжатты
тапсырған кезден бастап
белгіленген мерзімде
қызмет көрсету
жағдайы % үлесі

99

99

99

1.2. қызмет көрсетуді алуға 40 минуттан
артық кезекте тұрған тұтынушы % үлесі

0

0

0

2. Сапасы

2.1. % үлесі қызмет көрсету үндерісінің сапасы қанағаттанған тұтынушылар

95

95

95

2.2. % үлесі лауазымды тұлғаның дұрыс ресімдеген құжаттары болған жағдайда

100

100

100

3. Қол жетімділігі

3.1. % үлесі қызмет көрсету тәртібіне және ақпараттың сапасына
қанағаттанған
тұтынушылар

95

95

95

3.2. % үлесі тұтынушылардың дұрыс толтырған құжаттары бірінші ретте тапсырған
жағдайда

95

95

95

3.3. % үлесі интернет арқылы тиімді ақпараттар қазметі




4. Шағымдану қағидаттары

4.1. % үлесі қызмет көрсетудің осы түрімен қызмет тұтынушылардың жалпы санына негізделген
шағымдар

5

5

5

4.2. % үлесі белгіленген
мерзімде қаралған қанағаттандырылған
дәлелденген шағымдар

100

100

100

4.3. % үлесі осы шағымдану тәртібіне
қанағаттанған
тұтынушылар

90

90

90

4.4. % үлесі шағымдану мерзімдеріне
қанағаттанған
тұтынушылар

90

90

90

5. Сыпайылылық

5.1. % үлесі тұлғалардың әдептілігіне
қанағаттанған
тұтынушылар

100

100

100

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Постановка на первичный учет детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей"

Постановление акимата Кызылжарского района Северо-Казахстанской области от 6 июня 2008 N 215. Зарегистрировано Управлением юстиции Кызылжарского района Северо-Казахстанской области 16 июля 2008 года N 13-8-86. Утратило силу - постановлением акимата Кызылжарского района Северо-Казахстанской области от 4 декабря 2009 года N 392

      Утратило силу - постановлением акимата Кызылжарского района Северо-Казахстанской области от 4.12.2009 г. N 392

      В соответствии с подпунктом 2 пункта 1 статьи 35 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148-11 «О местном государственном управлении в Республике Казахстан», статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года, № 107 «Об административных процедурах», с постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам», постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», акимат районаПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить стандарт оказания государственной услуги «Постановка на первичный учет детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей».
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении 10 дней с момента первого официального опубликования в средствах массовой информации.
      3. Контроль за настоящим постановлением возложить на заместителя акима района Абдуллаева А.Т., руководителя аппарата акима района Буханова Б.Т.

      Аким района                                Е. Мамбетов

Утверждено
постановлением акимата
Кызылжарского района
от 06 июля 2008 года № 215

Стандарт
оказания государственной услуги «Постановка на первичный учет детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей»

1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги: постановка на первичный учет детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная
      3. Название и статья (пункт) нормативного правового акта (законодательный акт, акт Президента Республики Казахстан, акт Правительства Республики Казахстан), на основании которого оказывается услуга:
      Пункты 23 правил организации централизованного учета детей, оставшихся без попечения родителей, утвержденных Постановлением Правительства Республики Казахстан от 09 сентября 1999 года № 1346 «Об утверждении Положений об органах опеки и попечительства Республики Казахстан, о патронате и Правил организации централизованного учета детей, оставшихся без попечения родителей» - первичный учет детей, оставшихся без попечения родителей, осуществляется органом опеки и попечительства.
      Районные и городские исполнительные органы осуществляют свои функции по опеке и попечительству через уполномоченные органы образования, социальной защиты населения и здравоохранения, а поселковые сельские, аульные исполнительные органы осуществляют эти функции самостоятельно.
      4. Наименование государственного органа, государственного учреждения или иных субъектов, предоставляющих данную государственную услугу:
      Государственное учреждение «Кызылжарский районный отдел образования» Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, с.Бишкуль, ул. Молодежная, 2, тел.8(71538)-2-03-69, e-mail: kyzylzharroo@rambler.ru
      Государственные учреждения, аппараты акимов сельских округов Кызылжарского района Северо-Казахстанской области.
      5. Форма завершения (результат) оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель: справка
      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга:
      1) Должностные лица учреждений (дошкольных образовательных, общеобразовательных, лечебных и других учреждений), располагающие сведениями о детях, оставшихся без попечения родителей;
      2) Граждане, располагающие сведениями о детях, оставшихся без попечения родителей.
      7.Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента получения заявителем талона - 30 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче документов, необходимых для получения разрешения - 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении разрешения, как результат оказания государственной услуги  - 40 минут.
      8. Указать платность или бесплатность оказания государственной услуги. В случае платности указать стоимость, формы оплаты, необходимые формы документа (квитанции), которую требуется заполнить при оплате стоимости (сбора, платежа) государственной услуги:
      Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Указать места обязательного размещения стандарта оказания государственной услуги как источника информации о требованиях к качеству доступности оказания государственной услуги. Это должна быть ссылка на источник официального опубликования стандарта, ссылка на сайт государственного органа, государственного учреждения или иного субъекта, представляющего государственную услугу, или адреса мест оказания государственной услуги:
      Стандарт публикуется в республиканских, областных или районных газетах. Услугу оказывает государственное учреждение «Кызылжарский районный отдел образования», юридический адрес: Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, с.Бишкуль, ул. Молодежная, 2. Электронный адрес: e-mail: kyzylzharroo@rambler.ru
      Государственные учреждения, аппараты акимов сельских округов Кызылжарского района Северо-Казахстанской области.
      10. Указать график работы (дни, часы, перерывы), существует ли предварительная запись для получения услуги (указать условия и требования), есть ли ускоренное обслуживание (указать условия и требования):
      График работы: с понедельника по пятницу с 9.00 часов до 18.00 часов, перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Указать условия места предоставления услуги (режим поощрения, обеспечение безопасности, условия для людей с ограниченными физическими возможностями, приемлемые условия ожидания и подготовки необходимых документов (зал ожидания, стойка с образцами) и т.д.):
      В здании, где расположено государственное учреждение «Кызылжарский районный отдел образования» имеется двойная дверь. Для оформления документов в фойе и кабинете имеется стол и стул, имеются образцы заявлений, зал ожидания.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Указывать перечень необходимых документов и требований (например, наличие электронной цифровой подписи заявителя), в том числе для лиц, имеющих льготы, для получения государственной услуги:
      документы, подтверждающие факт отсутствия попечения над ребенком: в случае смерти родителей, лишения их родительских прав, ограничения их в родительских правах, признания родителей недееспособными, болезни родителей, длительного отсутствия родителей, уклонения родителей от воспитания детей или защиты их прав и интересов, в том числе при отказе родителей взять своих детей из воспитательных, лечебных и других аналогичных учреждений, а также в других случаях отсутствия родительского попечения.
      13. Указать ссылку на сайт, либо место выдачи бланков (форм заявлений и т.п.), которые необходимо заполнить для получения государственной услуги:
      Государственное учреждение «Кызылжарский районный отдел образования», Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, с.Бишкуль, ул. Молодежная, 2, e-mail: kyzylzharroo@rambler.ru
      Государственные учреждения, аппараты акимов сельских округов Кызылжарского района Северо-Казахстанской области.
      14. Указать ссылку на сайт, либо адрес и номер кабинета ответственного лица, которому сдаются заполненные бланки, формы, заявления и другие документы, необходимые для получения государственной услуги:
      Документы, необходимые для получения государственной услуги сдаются в Государственное учреждение «Кызылжарский районный отдел образования», юридический адрес: Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Молодежная, 2, электронный адрес: kyzylzharroo@rambler.ru
      15. Указать наименование и форму документа, подтверждающего, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, в котором содержится дата получения потребителем государственной услуги:
      После предъявления всех необходимых документов для получения государственной услуги, потребителю государственной услуги выдается талон с указанием даты и срока исполнения.
      16. Указать полный перечень способов и регламентов доставки результата оказания услуги - электронная почта, через сайт, личное посещение, курьер и т.п.
      Личное посещение.
      Указать ссылку на сайт, либо адрес и номер кабинета ответственного лица, который выдает конечный результат оказания услуги:
      Государственное учреждение «Кызылжарский районный отдел образования», юридический адрес: Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Молодежная, 2.
      Электронный адрес kyzylzharroo@rambler.ru
      17. Указать полный перечень оснований для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги:
      1) Непредставление заявителем документов, указанных в п.12 настоящего стандарта;
      2) Несоответствие представленных документов.

3. Принципы работы

      18. Перечислить принципы работы, которыми руководствуется государственный орган по отношению к потребителю услуг (вежливость, исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге, обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки):
      1) Получение полной и подробной информации о порядке выдачи справок решения совета опеки и попечительства для сделок, затрагивающих интересы несовершеннолетних детей, являющихся собственниками жилища;
      2) Обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя;
      3) Обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки;
      4) Вежливость, ответственность и профессионализм специалистов.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии сприложением к настоящему Типовому стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Указать наименование государственного органа, адрес электронной почты, номера телефонов центров обработки вызовов (call-центров), либо номер кабинета должностного лица, который разъясняет порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказывает содействие в подготовке жалобы:
      Обжалование действия должностного лица осуществляется посредством обращения:
      1) к руководителю государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел образования», юридический адрес: Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Молодежная, 2, телефон 8(71538)-2-18-09, 2-03-69, электронный адресkyzylzharroo@rambler.ru
      2) в вышестоящие организации:
      - Государственное учреждение «Департамент образования Северо-Казахстанской области», юридический адрес: Северо-Казахстанская область, г. Петропавловск, улица Конституции Казахстана, телефон 8 (7152)-46-34-32, электронный адрес:obldosko@majl.kz;
      - акимат Кызылжарского района Северо-Казахстанской области, юридический адрес: Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Гагарина, 11, электронный адрес: kyzylzhar-akimat@sko.kz.
      3) спорные вопросы регулируются в порядке гражданского судопроизводства.
      22. Указать наименование государственного органа, адрес электронной почты, либо номер кабинета должностного лица, которому подается жалоба:
      Подается:
      1) Начальнику государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел образования», юридический адрес: Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Молодежная, 2, каб.№ 1, контактный телефон 8(71538)-2-18-09, -2-03-69, электронный адрес: kyzylzharroo@rambler.ru
      2) в вышестоящие организации:
      Государственное учреждение «Департамент образования Северо-Казахстанской области», юридический адрес: Северо-Казахстанская область, г.Петропавловск, улица Конституции Казахстана, телефон 8-(7152)-46-34-32, электронный адрес: obldosko@majl.kz;
      акимат Кызылжарского района Северо-Казахстанской области, юридический адрес: Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Гагарина, 11, электронный адрес:kyzylzhar-akimat@sko.kz.
      3) спорные вопросы регулируются в порядке гражданского судопроизводства.
      23. Указать наименование документа, подтверждающего принятие жалобы и предусматривающего срок и место получения ответа на поданную жалобу, контактные данные должностных лиц у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы:
      Талон о принятии обращения, журнал регистрации обращений граждан.
      Место получения ответа на жалобу: Государственное учреждение «Кызылжарский районный отдел образования», юридический адрес: Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Молодежная ,2, № кабинета 1, 4 контактные телефоны: 8-(71538)-2-03-69, 2-11-63, Электронный адрес kyzylzharroo@rambler.ru

6. Контактная информация

      24. Указать контактные данные (сайт, адрес электронной почты, график работы и приема, адрес, телефоны) руководителя государственного органа, учреждения или иного субъекта, непосредственно оказывающего государственную услугу, его заместителей и вышестоящей организации:
      Начальник государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел образования», юридический адрес: Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Молодежная ,2, кабинет № 1, контактные телефоны: 8-(71538)-2-03-69, Электронный адрес kyzylzharroo@rambler.ru
      График работы: с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.00 часов, перерыв с 13.00 до 14.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      Вышестоящая организация:
      Государственное учреждение «Департамент образования Северо-Казахстанской области», юридический адрес: Северо-Казахстанская область, г. Петропавловск, улица Конституции Казахстана, телефон 8 (7152)-46-34-32, электронный адрес:obldosko@majl.kz
      График работы с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.00 часов, перерыв с 13.00 до 14.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      25. Другая полезная информация для потребителя (телефоны центров обработки вызовов, информация о дополнительных услугах и т.д.).

Приложение
к Типовому стандарту
оказания государственной услуги

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показателя в последую-
щем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

99

99

99

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

0

0

0

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

95

95

95

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

95

95

95

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

95

95

95

3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

100

100

100

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному делу

5

5

5

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

100

100

100

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

90

90

90

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

90

90

90

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100

100

100