"Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Тайынша қаласы әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесінің мектепке дейінгі балалар мекемесіне жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейінгі) жастағы балаларды тіркеу бойынша мемлекеттік қызметтін көрсету стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша аудандық әкімдігінің 2008 жылғы қаңтардағы N 1 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Тайынша ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 22 ақпандағы N 13-11-92 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының әкімдігінің 2009 жылғы 21 қыркүйектегі N 342 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының әкімдігінің 2009.09.21 N 342 Қаулысымен

      «Әкімшілік процедуралар туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің бір үлгідегі стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы қаулысының 2 тармағына сәйкес аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Тайынша қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінен ұсынылған мектепке дейінгі балалар мекемесіне жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды тіркеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсету стандарты бектілсін.
      2. Аудан әкімдігінің осы қаулысы ресми түрде жарияланған күнінен бастап он күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                   А. Маковский

Аудан әкімдігінің
2008 жылғы 10 қаңтардағы
қаулысымен бекітілді

Мектеп жасына дейінгі балалар мекемесіне жіберу үшін мектеп жасына дейінгі балаларды тіркеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсету стандарты

1. Жалпы ереже

      1. Мемлекеттік қызмет көрсетудің анықтамасы (мемлекеттік қызмет көрсетудің нормативтік құқықтық анықтамасы):
      Мектеп жасына дейінгі балалар мекемесіне жіберу үшін мектеп жасына дейінгі балаларды тіркеу
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің түрі – жартылай автоматтандырылған.
      3. Нормативтік құқықтық кесімнің атауы, бап, (тармақ) және тармақтың мазмұны (заңнамалық кесім, Қазақстан Республиккасы Президентінің кесімі,Қазақстан Республикасы Үкіметінің кесімі), осылардың негізінде мемлекеттік қызмет көрсетіледі.
      Қазақстан Республикасының «Білім беру туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-111 Заңының 6-бабы, 5-тармағы, 1) тармақшасы
      4. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның атауы:
      «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Тайынша қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі.
      5. Тұтынушы пайдалануға тиісті мемлекеттік қызмет көрсетілуінің аяқталу түрі (нәтижесі).
      Бағыты.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаттары
      Заңды тұлғалар.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету уақыты бойынша мерзімінің шектелуі:
      1) Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі тұтынушыға қажетті құжаттар берілген сәттен бастап (тіркеу, талон алу т.б сәттен бастап) мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін электронды сұраныс алу: - баланың үш жасқа толғанына дейін.
      2. Очередке қажетті құжаттарды тапсыруға ең көп күттіруге болатын мерзімнің шегі
      (тіркеу, талон алу кезі): - 10 минут;
      3) Құжаттарды алу кезінде очередте күтуге болатын мерзімнің жоғарғы шегі, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде файл өлшемінің жіберілетін ең жоғарғы мерзімі: 15 минут.
      8) Мемлекеттік қызмет көрсетудің төлемді және төлемсіз екендігін көрсету.
      Мектепке дейінгі балалар мекемесіне жіберу үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейін) балаларды тіркеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсету тегін жүріледі.
      9) Мемлекеттік қызмет көрсету стандартын міндетті түрде орналастыру орны:
      Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты: мектепке дейінгі балалар мекемесіне жіберу үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейін) балаларды тіркеу Тайынша қаласы, Центральный бұрылысы № 3 үй мекен-жайы бойынша орналасқан «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Тайынша қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің ғимаратының қабырға бұрыштамасына орналастырылған.
      10..Жұмыс кестесін көрсету (күндерін, сағатын, үзілісті), қызмет көрсетуді пайдалану үшін алдын ала жазылып қою бар болса (шарттар мен талаптарын көрсету), тездетілген қызмет көрсету бар болса (шарттары мен талаптарын көрсету):
      Жұмыс кестесі: дүйсенбіден -жұмаға дейін жұмыс уақыты 9 сағаттан 18 сағатқа дейін, үзіліс 13 сағаттан 14 сағатқа дейін.
      11. Қызмет көрсету орындарының шарттарын көрсету (үй-жай режимі, қауіпсіздікті қамтамасыз ету, жеке мүмкіндіктері шектеулі адамдарға қажетті құжаттарды дайындау және күтудің мүмкін болған жағдайларын жасау (күту залы,үлгі қағаздары бар үлдірлік және т.б).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Қажетті құжаттар мен қойылатын талаптардың тізбесі, соның ішінде мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалану үшін жеңілдіктері бар тұлғалар үшін:
      1) Баланы кезекке қою үшін өтініш;
      2) Өтініш берушінің жеке куәлігінің көшірмесі;
      3) баланың туу туралы куәлігінң көшірмесі;
      4) Отбасының тұрақты мекен-жайын растайтын құжаттың көшірмесі
      Құжаттарды салыстыру үшін түпнұсқа және телнұсқаны растайтын құжаттардың көшірмесі, одан кейін өтініш берушінің өзіне түпнұсқа қайтарылады.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсетулерді пайдалану үшін толтыруға қажетті бланктер беру орны (өтініштің қалыбы):
      Өтініш бланктері Тайынша қаласы, Центральный бұрылысы 3, № 1 кабинетте «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Тайынша қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінде беріледі.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалану үшін қажетті толтырылған бланктер, қалыбтар, өтініштер, және басқа құжаттар тапсырылатын жауапты тұлғаның кабинетінің нөмірі және мекен-жайы:
      Қажетті құжаттардың толық пакеті өтінішпен қоса Тайынша қаласы, Центральный бұрылысы 3, № 1 кабинетінде «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Тайынша қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесіне тапсырылады.
      15. Тұтынушы мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалану үшін қажетті барлық құжаттарды тапсырғанын растайтын оның ішнде мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдаланған уақыты көрсетілген құжаттың қалыбы және атауын көрсету:
      Өтініштің үзінді талоны.
      16. Қызмет көрсету нәтижесін жеткізу регламенттер мен тәсілдерінің толық тізбесін көрсету – электронды пошта, сайт арқылы, жеке қатынасу, курьер және т. б.
      Тайынша қаласы, Центральный бұрылысы 3, кабинет № 1 «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Тайынша қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекмесіне жеке қатынасу.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтату немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін себеп болған негіздердің толық тізбесін көрсету:
      1) Тайынша қаласында тіркеуінің болмауы;
      2) тапсырылған құжаттардың сәйкессіздігі;
      3. Жұмыс тәртіптері

3. Жұмыс принциптері

      18. Қызмет көрсетуді тұтынушыға қатысты басшылық ететін мемлекттік органның жұмыс тәртіптері.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалануға өтініш берген азаматтар:
      1) қызмет көрсету тәртібі туралы толық және нақты ақпарат алуы;
      2) сыпайылық, жауапкершілік, кәсіби шеберлік көрсетілуі;
      3) бекітілген үлгі бойынша өтінішті тегін алуы;
      4) қабылданған шешім туралы хабарлама алу, қарсы болған жағдайда бас тартудың себептері көрсетіледі.
      5) 4. Жұмыс нәтижелері

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі тұтынушының сапа көрсеткішімен және осы стандарттың қосымшасына сәйкестігімен өлшенеді.
      20. Сапа көрсеткішінің мақсаттық мәні және мемлекеттік қызмет көрсетудің қол жетімділігі арқылы мемлекеттік органның, мекеменің, басқада мемлекеттік қызмет көрсететін субьектінің жұмысы бағаланады, арнайы құрылған жұмыс группалары жыл сайын бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекеттеріне шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағымдар дайындауға көмектесетін (көмектеспейтін) мемлекеттік органның электрондық пошта мекен-жайын, телефон шалуларды өңдеу орталығының телефон нөмірлерін (саІІ-орталықтар), немесе лауазымды тұлға кабинетінің нөмірін көрсету.
      Лауазымды тұлғаның әрекетіне шағымдану мемлекеттік мекеменің басшысына хабарласу арқылы жүзеге асырылады. «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Тайынша қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің әкімі, қала әкімінің орынбасары, Центральный бұрылысы,3.
      22. Шағым түскен мемлекеттік органның атауы, электрондық поштасының мекен-жайы, немесе лауазымды тұлға кабинетінің нөмірін көрсету.
      Тайынша қаласы, Қазақстан Конституциясы № 197 мекен-жайы бойынша «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімінің аппараты».
      23. Қабылданған шағымдарды растайтын және берілген шағымға жауап беретін мерзімі мен орны, шағымды қарау барысында білуге болатын лауазымды тұлғалардың байланыс мәліметтері қаралатын құжаттар атауын көрсету.
      Үзінді талон.

6. Байланыс ақпараты

      Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның басшысының байланыс мәліметтері, жоғары тұрған ұйымдар және оның орынбасарлары.
      Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы, Тайынша қаласы, Центральный бұрылысы № 3, «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы тайынша қаласы әкімінің аппараты)», Тайынша қаласының әкімі: телефон (871536) 22605,
      Әкімнің орынбасары, телефон 22605;
      әкім аппаратының құжаттамалармен қамтамасыз ету бөлімінің бастығы, телефон 22805, кабинет № 1.
      «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі № 197, телефон (871536) 21665, электронды пошта мекен-жайы: tainsha-akimat@sko.kz.

Мемлекеттік қызмет көрсетудің
стандартына қосымша
(тізілім бойынша мемлекеттік қызметтің атауы)

Таблица. Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің мағынасы

Сапа мен қол жеткізушілік
көрсеткіштері

Көрсеткіш-
тердің нормативтік мағынасы

Келесі жылдағы
көрсет-
кіштердің мақсатты мағынасы

Есеп беру жылындағы
көрсеткіш-
тердің
ағымдағы
мағынасы

1

2

3

4

1. Дер кезділік

1.1. құжатты тапсырған кезден бастап белгіленген мерзімде
қызметтер көрсетудің % (үлесі) жағдайлары

100 %

100 %


1.2. кезекте 40 минуттан астам қызмет көрсетуді пайдалануды күткен тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %


2. Сапа

2.1. қызмет көрсетулер үрдісінің сапасына
қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %


2.2. лауазымды тұлғалармен құжаттарды дұрыс ресімдеу жағдайлары (өндірістік есептеулер, есеп айырысулар және т.б.)  % (үлесі)

100 %

100 %


3. Қол жеткізушілік

3.1. қызмет көрсетулер тәртібі туралы ақпаратқа және оның сапасына қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %


3.2.тұтынушылармен
дұрыс толтырылған және бірден тапсырылған
құжаттар жағдайлары % (үлесі)

100 %

100 %


3.3. Интернет арқылы
қол жеткізе алатын
ақпараттар қызметі %
(үлесі)

100 %

100 %


4. Шағымдану үрдісі

4.1. іс бойынша қызмет көрсетілген
тұтынушылардың жалпы санына негізделген
шағымдар % (үлесі)

100 %

100 %


4.2. белгіленген мерзімде қаралып және қанағаттандырылып негізделген шағымдар % (үлесі)

100 %

100 %


4.3. шағымданудың
қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %


4.4. шағымдану мерзіміне
қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %


5. Сыпайылық

5.1. персоналдық сыпайылығына
қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %


Об утверждении стандарта оказания государственной услуги по регистрации детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные учреждения Государственным учреждением "Аппарат акима города Тайынша Тайыншинского района Северо-Казахстанской области"

Постановление акимата Тайыншинского района Северо-Казахстанской области от 10 января 2008 года N 1. Зарегистрировано Управлением юстиции Тайыншиского района Северо-Казахстанской области 22 февраля 2008 N 13-11-92. Утратило силу - постановлением акимата Тайыншинского района Северо-Казахстанской области от 21 сентября 2009 года N 342

     Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Тайыншинского района Северо-Казахстанской области от 21.09.2009 N 342

       В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», пунктом 2 постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги по регистрации детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные учреждения Государственным учреждением «Аппарат акима города Тайынша Тайыншинского района Северо-Казахстанской области»
      2. Настоящее постановление акимата района вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким района                                А. Маковский

Утвержден
постановлением акимата района
от 10 января 2008 года № 1

Стандарт
оказания государственной услуги по регистрации детей
дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские
дошкольные учреждения

1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги:
      Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные учреждения
      2. Форма оказываемой государственной услуги - частично автоматизированная.
      3. Нормативно-правовой акт (законодательный акт, акт Президента Республики Казахстан, акт Правительства Республики Казахстан), на основании которого оказывается государственная услуга:
      подпункт 1), пункт 5, статьи 6 Закона Республики Казахстан «Об образовании» от 27 июля 2007 года № 319-111
      4. Наименование государственного органа, предоставляющего государственную услугу:
      Государственное учреждение «Аппарат акима города Тайынша Тайыншинского района Северо-Казахстанской области».
      5. Форма завершения (результат) оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель:
      Направление.
      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга:
      Физические лица.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов (с момента регистрации, получения талона, и т.д.), подачи электронного запроса для получения государственной услуги: - до достижения ребенком трехлетнего возраста;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов (при регистрации, получении талона и т. п.):
      10 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, максимально допустимый размер файла как результат оказания государственной услуги: 15 минут.
      8. Указать платность или бесплатность оказания государственной услуги.
      Государственная услуга по регистрации детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные учреждения предоставляется бесплатно.
      9. Место обязательного размещения стандарта оказания государственной услуги:
      Стандарт оказания государственной услуги: регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные учреждения, размещен на стенде в здании государственного учреждения «Аппарат акима города Тайынша Тайыншинского района Северо-Казахстанской области» находящегося по адресу: город Тайынша, переулок Центральный, дом № 3, кабинет 1
      10. Указать график работы (дни, часы, перерывы), существует ли предварительная запись для получения услуги (указать условия и требования), есть ли ускоренное обслуживание (указать условия и требования):
      График работы: с понедельника по пятницу, рабочее время с 9 часов до 18 часов, обеденный перерыв с 13 часов до 14 часов.
      11. Указать условия места предоставления услуги (режим помещения, обеспечение безопасности, условия для людей с ограниченными физическими возможностями, приемлемые условия ожидания и подготовки необходимых документов (зал ожидания, стойка с образцами и т. п.):
      В здании государственного учреждения «Аппарат акима города Тайынша Тайыншинского района Северо-Казахстанской области» в холле предусмотрены кресла, столы, стулья, оформлены информационные стенды.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень необходимых документов и требований, в том числе для лиц, имеющих льготы для получения государственной услуги:
      1) заявление для постановки ребенка в очередь;
      2) копия удостоверения личности заявителя;
      3) копия свидетельства о рождении ребенка;
      4) копия документа, подтверждающего место жительства семьи.
      Документы предоставляются в подлинниках и копиях для сверки с приложением подтверждающих документов, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.
      13. Место выдачи бланков (форм заявлений и т.п.), которые необходимо заполнить для получения государственной услуги:
      Бланки заявлений выдаются в государственном учреждении «Аппарат акима города Тайынша Тайыншинского района Северо-Казахстанской области» по адресу: город Тайынша, переулок Центральный, № 3, кабинет 1.
      14. Адрес и номер кабинета ответственного лица, которому сдаются заполненные бланки, формы, заявления и другие документы, необходимые для получения государственной услуги:
      Заявление с полным пакетом необходимых документов сдается в  государственное учреждение «Аппарат акима города Тайынша Тайыншинского района Северо-Казахстанской области» по адресу: город Тайынша, переулок Центральный, № 3, кабинет 1.
      15. Указать наименование и форму документа, подтверждающего, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, в котором содержится дата получения потребителем государственной услуги:
      Отрывной талон заявления.
      16. Указать полный перечень способов и регламентов доставки результата оказания услуги - электронная почта, через сайт, личное посещение, курьер и т.п.:
      Личное посещение государственного учреждения «Аппарат акима города Тайынша Тайыншинского района Северо-Казахстанской области» по адресу: город Тайынша, переулок Центральный, № 3, кабинет 1.
      17. Указать полный перечень оснований для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги:
      1) отсутствие прописки в городе Тайынше;
      2) несоответствие представленных документов.

3. Принципы работы

      18. Принципы работы, которым руководствуется государственный орган по отношению к потребителю услуг:
      При обращении за предоставлением государственной услуги граждане могут рассчитывать на:
      1) получение полной и подробной информации о порядке предоставления услуги;
      2) вежливость, ответственность и профессионализм;
      3) бесплатное получение заявления, установленного образца;
      4) получение уведомления о принятом решении, в случае отказа, в уведомлении будут указаны причины отказа.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Наименование государственного органа, адрес электронной почты, номера телефонов центров обработки вызовов (call-центров), либо номер кабинета должностного лица, который разъясняет порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказывает содействие в подготовке жалобы:
      Обжалование действия должностного лица осуществляется по средством обращения к руководителю государственного учреждения
      Аким государственного учреждения «Аппарат акима города Тайынша Тайыншинского района Северо-Казахстанской области», заместитель акима города, переулок Центральный, 3.
      22. Указать наименование  государственного органа, адрес электронной почты, либо номер кабинета  должностного лица, которому подается жалоба:
      «Аппарат акима Тайыншинского района Северо-Казахстанской области» по адресу: город Тайынша, улица Конституции Казахстана, № 197.
      23. Указать наименование документа, подтверждающего принятие жалобы и предусматривающего срок и место получения ответа на поданную жалобу, контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы:
      Отрывной талон.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные руководителя государственного органа оказывающего государственную услугу, его заместителей и вышестоящей организации:
      «Аппарат акима города Тайынша Тайыншинского района Северо-Казахстанской области», Северо-Казахстанская область, Тайыншинский район, город Тайынша, переулок Центральный, № 3.
      Аким города Тайынша: телефон (8 71536) 22605,
      Заместитель акима, телефон 22605;
      Начальник документационного обеспечения аппарата акима, телефон 22805, кабинет № 1;
      Государственное учреждение «Аппарат акима Тайыншинского района Северо-Казахстанской области», Северо-Казахстанская область город Тайынша, улица Конституции Казахстана , № 197, телефон (8 71536) 21665, адрес электронной почты: tainsha-akimat@sko.kz.

Приложение
к стандарту оказания
государственной услуги
регистрация детей дошкольного
возраста (до 7 лет) для
направления в детские
дошкольные учреждения

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показате-
ля в последую-
щем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100 %

100 %


1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

100 %

100 %


2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100 %

100 %


2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100 %

100 %


3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

100 %

100 %


3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

100 %

100 %


3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

100 %

100 %


4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному делу

100 %

100 %


4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

100 %

100 %


4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

100 %

100 %


4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

100 %

100 %


5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100 %

100 %