«Шал ақын ауданының Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен «Мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек көрсету үшін құжаттар ресімдеу» мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарттарын бекіту тіралы

Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 29 мамырдағы N 105 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Шал ақын ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 11 маусымда N 13-14-60 тіркелді. Күші жойылды - Шал ақын аудандық әкімдігінің 2009 жылғы 12 қазандағы N 215 Қаулысымен

    Ескерту. Күші жойылды - Шал ақын аудандық әкімдігінің 2009.12.10. N 215 Қаулысымен

      «Әкімшілік рәсімдеулер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107 Заңы 1-бабы9-1-бабы15-1-бабына, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің тұрпатты стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558, «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтер тізілімінің бекітілуі туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулыларына сәйкес аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Шал ақын ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен «Мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек көрсету үшін құжаттар ресімдеу» берілген мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                           А. Әмрин

Аудан әкімдігінің 2008 жылғы
29 мамырдағы № 105
қаулысымен бекітілді

«Мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек көрсету үшін құжаттар ресімдеу» мемлекеттік
қызмет көрсету СТАНДАРТЫ

1. Жалпы ереже

      1. Берілген стандарт «Мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек көрсету үшін құжаттар ресімдеу» бойынша мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін аңықтайды (келесіде - мемлекеттік қызмет).
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі – жарым-жартылай автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызметтер көрсетіледі Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 20 шілдедегі «Мүгедектерді протездік-ортопедиялық көмекпен және техникалық көмекші (компенсаторлық) құралдармен қамтамасыз ету» № 754 қаулысымен бекітілген Ережелердің 11-тармағы.
      «Мүгедектер протездік-ортопедиялық көмекті қажет етеді, тұрғылықты жері бойынша қалалық, аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдеріне арыз жазады».
      4. Мемлекеттік қызмет «Шал ақын ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен көрсетіледі (келесіде – «ЖҚ және ӘББ» ММ).
      5. Мемлекеттік қызметтің аяқталу формасы арызданушыға әлеуметтік көмекті тағайындау немесе одан бас тарту туралы хабарлама.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетіледі:
      Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектері, сондай-ақ жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының мүгедектеріне теңестірілген тұлғалар;
      мүгедектікке Қазақстан Республикасы Қарулы Күштеріндегі қызметтік міндеттерін атқару кезінде ұшыраған әскери қызметкерлер;
      мүгедектігі қызметтік міндеттерін атқарып жүргенде болған ішкі істер органдарының, ұлттық қауіпсіздік органдарының басшылық және қатардағы құрамының тұлғалары;
      жалпы аурудан болған мүгедектер;
      туғанынан мүгедектер;
      мүгедек балалар.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі: он күнтізбелік күннен кешіктірмей.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы толық ақпаратты және толтыру үлгілері Шал ақын ауданы, Сергеев қаласы, Ыбраев көшесі, 50 үй, мекен-жайы бойынша орналасқан «Шал ақын ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің ғимаратындағы стендтерде орналастырылған.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету дүйсенбіден жұмаға көрсетіледі.
Қабылдау кезек тәртібі бойынша алдын ала жазылусыз және жұмыс күннің ішінде тез қызмет көрсетіледі.(сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін, түскі үзіліс 13-00-ден 14-00-ге дейін.)
      11. «Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің ғимараты бірінші қабатта орналасқан, күту залы, құжаттарды толтыру үшін орындар, қажетті құжаттар тізімі және толтыру үлгілері мен стендтер бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызмет алу үшін қажетті құжаттар тізбесі:
      1) «ЖҚ және ӘББ» ММ қабылдау жүргізетін маманымен өтініш, бланк беріледі;
      2) жеке куәлік (паспорт);
      3) Медициналық-әлеуметтік сараптама анықтамасы;
      4) мүгедекті еңбекке жарамды етудің жеке бағдарламасы.
      «ЖҚ және ӘББ» ММ, жұмыс кестесі мен қабылдау күні: дүйсенбіден жұмаға көрсетіледі: 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Шал ақын ауданы, Сергеевка қаласы, Ыбыраев көшесі, 50 үй, телефон: 8-715-34-2-18-31.
      13) барлық қажетті өтініштер бланктері «ЖҚ және ӘББ» ММ қабылдау бөлмесінің мамандарында;
      14) 12 тармақта тізбеленген құжаттар «ЖҚ және ӘББ» ММ құрылымдық бөлімшесіне беріледі; «ЖҚ және ӘББ» ММ, мекен-жайы:
Солтүстік Қазақстан облысы, Шал ақын ауданы, Сергеевка қаласы, Ыбыраев көшесі, 50 үй.
      15) Құжатты тапсырған өтінушіге қабылданған күні және орындалу мерзімі көрсетілген үзбелі талон беріледі;
      16) Қызмет көрсетудің әдісі – жеке бару.
      Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесі мына мекен-жай бойынша беріледі: Солтүстік Қазақстан облысы, Шал ақын ауданы, Сергеевкақаласы, Ыбыраев көшесі, 50 үй.
      17) Арызданушымен берілген мәліметтердің күмәнділігі, ұсынылған құжаттардың сәйкес болмауы мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтатуға негіз болады.

3. Жұмыс қағидасы

      18. қызметті тұтынушыға қатысты басшылық жасайтын мемлекеттік органның жұмыс қағидалары:
      1) қызмет берудің тәртібі туралы толық ақпарат алу;
      2) әдептілік, жауапкершілік және профессионализм;
      3) өтінішті, белгіленген үлгіні және оған қоса берілген бланктерді тегін алу;
      4) қабылданған шешім туралы хабар алу, хабарда бас тарту болған жағдайда бас тарту себептері көрсетіледі.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызметтің көрсетілу нәтижелері осы стандарт қосымшаларында нұсқалған сапа және мемлекеттік қызметке қол жеткізу көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе басқа да субъектілердің жұмыстары бағаланатын мемлекеттік қызмет көрсетулердің сапасы мен қол жеткізушілігінің көрсеткіштерінің мақсатты тағайындалуы жыл сайын арнайы құрылған жұмысшы топтармен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғаның әрекетіне шағымдану «ЖҚ және ӘББ» ММ, Солтүстік Қазақстан облысы, Шал ақын ауданы, Сергеевка қаласы, Ы.Ыбраев көшесі 50 үй телефон: 8-715-34-2-18-31, электрондық пошта мекен-жайы ro-shal@mail.online.kz мекен-жайы бойынша «Шал ақын ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің басшысына арыздану арқылы іске асырылады.
      22. Шағым беріледі:
      «ЖҚ және ӘББ» ММ-нің бастығына, мекен-жай: Солтүстік Қазақстан облысы, Шал ақын ауданы, Сергеевка қаласы, Ы.Ыбраев көшесі 50 үй телефон: 8-715-34-2-16-91, электрондық пошта мекен-жайы ro-shal@mail.online.kz
      Солтүстік Қазақстан облысы жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаментінің бастығына, мекен-жай:
Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы Абай көшесі, 64, телефон 8-715-46-56-48, № 213 кабинет, электрондық пошта мекен-жайы: obl_dep@mail.online.kz.
      23. Шағымдарды қабылдауды және берілген шағымға жауап алудың мерзімі мен орнын қарастыруды растайтын құжат: шағымның қабылдануы туралы талон, азаматтардың үндеулерін тіркеу журналы. Шағымға жауап алу орны: «ЖҚ және ӘББ» ММ, Солтүстік Қазақстан облысы, Шал ақын ауданы, Сергеевка қаласы, Ы.Ыбраев көшесі 50 үй телефон: 8-715-34-2-16-91, электрондық пошта мекен-жайы ro-shal@mail.online.kz

6. Байланыс ақпарат

      24. «ЖҚ және ӘББ» ММ-нің бастығы, мекен-жай: Солтүстік Қазақстан облысы, Шал ақын ауданы, Сергеевка қаласы, Ы.Ыбраев көшесі 50 үй телефон: 8-715-34-2-16-91, электрондық пошта мекен-жайы:ro-shal@mail.online.kz
      ЖҚ және ӘББ» ММ-нің бастығының орынбасары, мекен-жай: Солтүстік Қазақстан облысы, Шал ақын ауданы, Сергеевка қаласы, Ы.Ыбраев көшесі 50 үй телефон: 8-715-34-2-15-37, электрондық пошта мекен-жайы ro-shal@mail.online.kz
      Солтүстік Қазақстан облысы жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаментінің бастығы, мекен-жай: Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы Абай көшесі, 64, телефон 8-715-46-56-48, № 213 кабинет, электрондық пошта мекен-жайы: obl_dep@mail.online.kz.
      25. Берілген стандарт «Мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек көрсету үшін құжаттар ресімдеу» бойынша мемлекетті қызмет көрсетудің тәртібін аңықтайды.

«Мүгедектерге протездік-ортопедиялық
көмек көрсету үшін құжаттар ресімдеу»
мемлекеттік қызмет көрсету стандартына
қосымша

Кесте. Сапа және мемлекеттік қызметке қол жеткізу
көрсеткіштерінің мағынасы

Сапа және мемлекеттік қызметке қол жеткізу
көрсеткіштері

Көрсеткіш- тің нормативті мағынасы

Келесі жылдағы
көрсеткіш- тің мақсат- ты мағынасы

Есепті жылдағы
көсеткіш- тің ағымда- ғы мағынасы

1

2

3

4

1. Дер кезділік

1.1. құжат тапсы- рылған күнінен белгіленген мерзімде қызмет
көрсету % (үлес)




1.2. қызмет алуда кезекте 40 минуттан астам тұрған
тұтынушылардың %
(үлес)




2. Сапа

2.1. қызмет көрсету сапасының процесімен
қанағаттандырылған тұтынушылардың %
(үлес)




2.2. лауазымды тұлғалардың құжаттарды дұрыс ресімделуінің % (үлес) (өткізілген аударулардың, есеп айрысулардың т.б.)




3. Қол жеткізушілік

3.1. қызмет көрсету тәртібі туралы сап және ақпаратпен
қанағаттандырылған тұтынушылардың %
(үлес)




3.2. тұтынушылардың алғаш тапсырудан
құжаттарды дұрыс толтыру % (үлес)




3.3. интернет арқы- лы алынатын ақпа- раттар қызметінің % (үлес)




4. Шағымдану үрдісі

4.1. осы қызмет түрі бойынша тұтынушыларға көрсетілген қызметке негізделген шағым- дарының жалпы санының % (үлес)




4.2. көрсетілген мерзімде қарасты- рылып, қанағаттан- дырылған негізделген шағым- дардың % (үлес)




4.3. шағым тәртібі- мен қанағаттанды- рылған тұтынушылар-  дың % (үлес)




4.4. шағым мерзімдерімен қанағаттандырылған тұтынушылардың %
(үлес)




5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлер- дің әдептілігімен қанағаттандырылған
тұтынушылардың %
(үлес)




Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи" государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ района Шал акына"

Постановление акимата района Шал акына Северо-Казахстанской области от 29 мая 2008 года N 105. Зарегистрировано Управлением юстиции района Шал акына Северо-Казахстанской области 11 июня 2008 года N 13-14-60. Утратило силу постановлением акимата района Шал акына от 12 октября 2009 года N 215

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата района Шал акына от 12.10.2009 N 215

      В соответствии со статьями 19-115-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года № 107 «Об административных процедурах», постановлениями Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», от 30 июня 2007 года № 561 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам», акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги «Оформление документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи» государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ района Шал акына».
      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его официального опубликования.

      Аким района                                А. Амрин

Утвержден
постановлением акимата района
от 29 мая 2008 года № 105

Стандарт оказания государственной услуги
«Оформление документов на инвалидов для предоставления
им протезно-ортопедической помощи»

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по регистрации и учету, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне (далее – государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании пункта 11 Правил обеспечения инвалидов протезно-ортопедической помощью и техническими вспомогательными  (компенсаторными) средствами, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2005 года № 754 «О некоторых вопросах реабилитации инвалидов».
      "Инвалиды, нуждающиеся в протезно-ортопедической помощи, подают заявление в городские, районные отделы занятости и социальных программ по местожительству".
      4. Государственная услуга оказывается государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ района Шал акына» (далее – ГУ «ОЗиСП»).
      5. Формой завершения государственной услуги является уведомление.
      6. Государственная услуга оказывается:
      участникам и инвалидам Великой отечественной войны, а также лица, приравненные по льготам и гарантиям к инвалидам Великой Отечественной войны;
      военнослужащим, инвалидность которых наступила в связи с исполнением служебных обязанностей в Вооруженных Силах Республики Казахстан;
      лицам начальствующего и рядового состава органов внутренних дел, органов национальной безопасности, инвалидность которых наступила в связи с исполнением служебных обязанностей;
      инвалидам от общего заболевания;
      инвалидам с детства;
      детям - инвалидам.
      7. Сроки оказания государственной услуги: не позднее  тридцати календарных дней.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, а также образцы их заполнения располагаются на стенде в здании ГУ «ОЗиСП», находящегося по адресу: Северо-Казахстанская область, район Шал акына, город Сергеевка, улица Ибраева, 50.
      10. График работы: с понедельника по пятницу, с 9.00 часов до 18.00 часов, перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов.
      11. Помещение ГУ «ОЗиСП», располагается как правило, на первом этаже здания, имеет зал ожидания, места для заполнения документов, оснащено стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень необходимых документов для получения государственной услуги:
      1)заявление, бланк которого выдается специалистом ГУ «ОЗиСП», производящим прием;
      2) удостоверение личности (паспорт);
      3) справка Медико-Социальной Экспертизы;
      4) индивидуальная программа реабилитации инвалида.
      ГУ «ОЗиСП», график работы и приема: с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.00 часов перерыв с 13.00 до 14.00 часов, адрес: Северо-Казахстанская область, район Шал акына, город Сергеевка, улица Ибраева, 50, телефон 8-715-34-2-18-31.
      13. Все необходимые бланки заявлений находятся у специалиста приемной ГУ «ОЗиСП».
      14. Документы, перечисленные в пункте 12, предъявляются в структурное подразделение занятости в ГУ «ОЗиСП», адрес: Северо-Казахстанская область, район Шал акына, город Сергеевка, улица Ибраева, 50.
      15. Заявителю, сдавшему документы выдается отрывной талон, с указанием даты принятия и срока исполнения.
      16. Способ оказания услуги – личное посещение.
        Конечный результат оказания услуги выдается по адресу: Северо-Казахстанская область, район Шал акына, город Сергеевка, улица Ибраева, 50.
      17. Основанием для приостановления оказания государственной услуги предоставление заведомо ложных сведений и недостоверные сведения документов.

3. Принципы работы

      18. Принципы работы, которыми руководствуется государственный орган по отношению к потребителю услуг:
      1) получение полной и подробной информации о порядке предоставления услуги;
      2) вежливость, ответственность и профессионализм;
      3) бесплатное получение заявления, установленного образца и прилагаемых к нему бланков;
      4) получение уведомления о принятом решении, в случае отказа в уведомлении будут указаны причины отказа.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности, которые указаны в приложении к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственной услуги, по которым оценивается работа ГУ «ОЗиСП» ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц можно получить: ГУ «ОЗиСП», адрес: Северо-Казахстанская область, район Шал акына, город Сергеевка, улица Ибраева, 50, телефон: 8-715–34-2-16-91, адрес электронной почты:ro-shal@mail.online.kz.
      Начальник отдела занятости и социальных программ.
      22. Жалоба подается:
      начальнику ГУ «ОЗиСП», адрес: Северо-Казахстанская область, район Шал акына, город Сергеевка, улица Ибраева, 50, телефон: 8-715–34-2-16-91, адрес электронной почты: ro-shal@mail.online.kz;
      начальнику департамента координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области, адрес: Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Абая, 64, телефон 8-715-46-56-48, кабинет № 213, адрес электронной почты: obl_dep@mail.online.kz;
      суд.
      23. Документ, подтверждающий принятие жалобы и предусматривающий срок и место получения ответа на поданную жалобу: талон о принятии обращения, журнал регистрации обращений граждан. Место получения ответа на жалобу - ГУ «ОЗиСП», адрес: Северо-Казахстанская область, район Шал акына, город Сергеевка, улица Ибраева, 50, телефон: 8-715–34-2-16-91, адрес электронной почты:ro-shal@mail.online.kz.

6. Контактная информация

      24. Начальник ГУ «ОЗиСП», адрес: Северо-Казахстанская область, район Шал акына, город Сергеевка, улица Ибраева, 50, телефон: 8-715–34-2-16-91, адрес электронной почты: ro-shal@mail.online.kz.
      Заместитель начальника ГУ «ОЗиСП», адрес: Северо-Казахстанская область, район Шал акына, город Сергеевка, улица Ибраева, 50, телефон: 8-715-34-2-15-37, адрес электронной почты:ro-shal@mail.online.kz.
      Начальник департамента координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области, адрес: Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Абая, 64, телефон 8-715-46-56-48, кабинет № 213, адрес электронной почты: obl_dep@mail.online.kz.
      25. Информация для потребителя о дополнительных услугах -  возможность оформления документов на инвалидов для предостваления им протезно-ортопедической помощи.

Приложение
к стандарту оказания государственной услуги
«Оформление документов на инвалидов
для предостваления им протезно-ортопедической
помощи»

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели
качества и
доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа




1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут




2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги




2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.п.)




3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги




3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза




3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг




4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок




4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования




4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала